Справа № 991/10562/20
Провадження1-кс/991/10832/20
ВИЩИЙ АНТИКОРУПЦІЙНИЙ СУД
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
(вступна та резолютивна частини)
31 грудня 2020 року м.Київ
Слідча суддя Вищого антикорупційного суду ОСОБА_1 , з участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , детектива ОСОБА_3 , представника власника майна ОСОБА_4 ,
розглянувши увідкритому судовому засіданні в м. Києві клопотання прокурора у кримінальному провадженні - прокурора першого відділу управління процесуального керівництва, підтримання державного обвинувачення та представництва в суді Спеціалізованої антикорупційної прокуратури ОСОБА_5 про арешт майна, яке подане у кримінальному провадженні №52020000000000323, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 13.05.2020 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст.191 КК України,
ПОСТАНОВИЛА:
Клопотання прокурора - задовольнити.
Накласти арешт з метою збереження речових доказів на речі та документи, які вилучені під час проведення 24.12.2020 обшуку у будівлі Міністерства цифровоїтрансформації Україниза адресою: м.Київ, вул. Ділова, 24, згідно з таким переліком:
електронні документи із системи документообігу « ОСОБА_6 » (щодо листування Державного агентства з питань електронного урядування України та ДП «ДЦІРУ»), а саме: флеш-накопичувач Verbatim (загальною ємністю 2 Ггб) з наданими електронними документами із системи електронного документообігу «Аскод» розміром (властивості) 300 Мб, на якому містяться підпапки з електронними документами «2016 вихідна Агентство», «2017 вихідна Агентство», «2018 вихідна Агентство», «2016 вхідна Держінформресурс», «2017 вхідна Держінформресурс», «2018 вхідна Держінформресурс»;
кадрові документи, а саме:
- наказ №1-к від 12.08.2014 «Про призначення ОСОБА_7 », на 1 арк.;
- наказ №15-к від 24.09.2014 «Про призначення ОСОБА_8 », на 1 арк.;
- копія наказу від 03.12.2014 № 70-к «Про розподіл обов`язків між Головою і заступниками Голови Державного агентства з питань електронного урядування України» на 1 арк. з додатком копії Розподілу обовязків, на 9 арк.;
-копія наказу від 12.06.2015 № 64-к «Про внесення змін до додатку до наказу від 03.12.2014 № 70-к», на 1 арк.;
- наказ від 01.03.2016 № 14-к «Про звільнення ОСОБА_8 », на 1 арк.;
- наказ від 18.08.2016 № 79-к «Про розподіл обов`язків між Головою і заступниками Голови Державного агентства з питань електронного урядування України», на 1 арк., з додатком копією розподілу обов`язків, на 8 арк. та дод.2 копія порядку заміщення, на 1 арк.;
- копія наказу від 30.12.2016 № 115-к «Про розподіл обов`язків між Головою і заступниками Голови Державного агентства з питань електронного урядування України», на 1 арк., з додатком копією розподілу обов`язків, на 7 арк. та дод.2 копія порядку заміщення, на 1 арк.;
- наказ від 15.05.2017 № 49-к «Про призначення ОСОБА_9 », на 1 арк.;
- копія наказу від 27.09.2017 №108-к «Про розподіл обов`язків між Головою і заступниками Голови Державного агентства з питань електронного урядування України», на 1 арк., з додатком копією розподілу обовязків, на 10 арк. та дод.2 копія порядку заміщення, на 1 арк.;
- наказ від 16.04.2018 № 62-к «Про призначення ОСОБА_9 заступником Голови Держагентства», на 1 арк.;
- наказ від 16.02.2018 №38-к від «Про переведення ОСОБА_9 », на 1 арк.;
- копія наказу від 03.09.2018 № 141-к «Про розподіл обов`язків між Головою і заступниками Голови Державного агентства з питань електронного урядування України», на 1 арк., з додатком копією розподілу обовязків, на 10 арк. та дод.2 копія порядку заміщення, на 1 арк.;
- копія наказу від 05.03.2018 № 48-к «Про розподіл обов`язків між Головою і заступниками Голови Державного агентства з питань електронного урядування України», на 1 арк., з додатком копією розподілу обов`язків, на 10 арк. та дод.2 копія порядку заміщення, на 1 арк.;
- наказ від 30.09.2019 № 146-к «Про т.в.о. Голови Держагентства ОСОБА_9 », на 1 арк.;
- наказ від 26.09.2019 № 143-к «Про виключення ОСОБА_7 зі штатного розпису Держагентства у зв`язку з переходом на іншу роботу», на 2 арк.;
- наказ від 22.01.2020 № 02-к «Про виключення ОСОБА_9 зі штатного розпису Держагентства у зв`язку з реорганізацією», на 1 арк.;
- положення про управління з питань інформаційних технологій (30.12.2016), на 11 арк.;
- положення про Департамент інформаційних технологій (05.10.2017),
на 9 арк.;
бухгалтерські документи (щодо організації діяльності у тому числі за зазначеними в ухвалі суду договорами за 2017-2018рр), а саме:
- вх. лист №5148/0/2-17 від 14.12.2017, Додаток: Обгрунтування видатків ДП Держінформресурс за програмою 0416030 «Електронне урядування та Національна програма інформатизації» на 2018 р., на 2 арк;
- вх. лист №3655/0-17 від 06.09.2017 додаток: Довідка про зміни до помісячного плану використання бюджетних коштів на 2017 р №1 від 07.09.2017 (20364,0 тис.грн), на 2 арк.;
- вх. лист №3846/0/2-17 від 22.09.2017, Додаток: Помісячний план використання бюджетних коштів на 2017 р (96,0 тис.грн), на 2 арк.;
- довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2017 р №2 від 28.11.2017, на 1 арк.;
- помісячний план використання бюджетних коштів на 2017 р (затв.03.03.2017) (96 тис.грн), План використання бюджетних коштів на 2017 р (затв.03.03.2017) (96 тис.грн) Обгрунтування видатків ДП Держінформресурс до Плану використання бюджетних коштів на 2017 р, на 7 арк.;
- зміни від 28.11.2017 до Обгрунтування видатків ДП Держінформресурс до Плану використання бюджетних коштів на 2017 р, на 8 арк.;
- копія наказу про затвердження паспорта бюджетної програми на 2017 рік №29/351 від 10.03.2017, з додатком копією паспорту бюджетної програми на 2017 рік за КПКВК 0416030 (235 000,0тис.грн), на 6 арк.;
- копія наказу про внесення змін до паспорта бюджетної програми на 2017 рік №73/900 від 01.11.2017, з додатком копією паспорту бюджетної програми на 2017 рік за КПКВК 0416030 (112 000,14тис.грн), на 6 арк.;
- копія наказу про затвердження паспорта бюджетної програми на 2018 рік №19/404 від 04.04.2018, з додатком копією паспорту бюджетної програми на 2018 рік за КПКВК 0416030 (129 680,0тис.грн), на 7 арк.;
- копія наказу про внесення змін до паспорта бюджетної програми на 2018 рік №67/855 від 25.10.2018, з додатком копією паспорту бюджетної програми на 2018 рік за КПКВК 0416030 (52 201,2тис.грн), на 6 арк.;
- вх.лист № 7755/0/2-18 від 19.12.2018 Додаток: довідка про зміни до Плану використання бюджетних коштів, довідка про зміни до помісячного плану використання бюджетних коштів на 2018 рік, зміни від 14.12.2018 року до Обґрунтування видатків Державного підприємства «Державний центр інформаційних ресурсів України» до плану використання бюджетних коштів на 2018 рік, на 8 арк.;
- план використання бюджетних коштів на 2018 рік ДП «Держінформресурс», затвердженого 11.01.2018 генеральним директором «Держінформресурс», з додатком помісячним планом використання бюджетних коштів на 2018 рік ДП «Держінформресурс». Обґрунтування видатків ДП «Держінформресурс» до Плану використання бюджетних коштів на 2018 рік на 6 арк.;
- довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2018 рік, затверджена 06.06.2018 ДП «Держінформресурс». Довідка про зміни до помісячного плану використання бюджетних коштів на 2018 рік. Зміни до обґрунтування видатків ДП «Держінформресурс» до Плану використання бюджетних коштів на 2018 рік, на 7 арк.;
- вх.лист № 6897/0/2-18 від 12.11.2018, з додатком: довідка про зміни до Плану використання бюджетних коштів, довідка про зміни до помісячного плану використання бюджетних коштів на 2018 рік, зміни від до Обґрунтування видатків Державного підприємства «Державний центр інформаційних ресурсів України» до плану використання бюджетних коштів на 2018 рік, на 8 арк.;
документи Директорату розвитку Національної програми інформатизації (щодо зазначених в ухвалі суду договорів за 2017-2018рр), а саме:
- лист № 1/20-1-1846 від 15.11.2017 від Державного агентства електронного урядування до ДП «Держінформресурс», про розгляд проектів інформатизації, на 1 арк.;
- лист № 397/05 від 10.11.2017 від ДП «УНДІЗ» до Державного агентства електронного урядування, щодо результатів проведення експертизи, на 1 арк.;
- додаток до листа № 397/05 від 10.11.2017, Експертний висновок, на 3 арк.;
- додаток до листа № 397/05 від 10.11.2017, Експертний висновок, на 4 арк.;
- додаток до листа № 397/05 від 10.11.2017, Експертний висновок, на 4 арк.;
- лист № 564 від 20.10.2017 від ДП «Держінформресурс» до Державного агентства електронного урядування, на 1 арк.;
- додаток до листа № 564 від 20.10.2017, Техніко-економічне обгрунтування, Опис системи, на 32 арк.;
- додаток до листа № 564 від 20.10.2017, Проект Договору на закупівлю, на 6 акр.;
- додаток № 1 до договору, Технічні вимоги, на 19 арк.;
- додаток № 2 до договору, Календарний план виконання робіт, на 2 арк.;
- додаток № 3 до договору, Протокол узгодження кошторисної вартості, на 1 арк.;
- додаток № 4 до договору, Планова калькуляція вартості послуг, на 6 арк.
- витяг з річного плану закупівель на 2017 рік, на 1 арк.;
- лист № 561 від 18.10.2017 року від ДП «Держінформресурс» до Державного агентства електронного урядування, на 1 арк.;
- додаток до листа № 561 від 18.10.2017 року, Техніко-економічне обґрунтування, Опис системи, на 22 арк.;
- витяг з річного плану закупівель на 2017 рік (зі змінами), на 1 арк.;
- додаток до листа № 561 від 18.10.2017, Проект Договору на закупівлю, на 6 арк.;
- додаток № 1 до договору, Технічні вимоги, на 26 арк.;
- додаток № 2 до договору, Календарний план виконання робіт, на 1 арк.;
- додаток № 3 до договору, Протокол узгодження кошторисної вартості, на 1 арк.;
- додаток № 4 до договору, Планова калькуляція вартості послуг, на 6 арк.;
- лист № 560 від 18.10.2017 року від ДП «Держінформресурс» до Державного агентства електронного урядування, на 1 арк.;
- додаток до листа № 560 від 18.10.2017, Техніко-економічне обгрунтування, Опис системи, на 24 арк.;
- витяг з річного плану закупівель на 2017 рік (зі змінами), на 1 арк.;
- додаток до листа № 560 від 18.10.2017, Проект договору на закупівлю, на 6 арк.;
- додаток № 1 до договору, Технічні вимоги, на 30 арк.;
- додаток № 2 до договору, Календарний план виконання робіт, на 1 арк.;
- додаток № 3 до договору, Протокол узгодження кошторисної вартості, на 1 арк.;
- додаток № 4 до договору, Планова калькуляція вартості послуг, на 6 арк.;
- лист №1/20-2-1651 від 26.10.2017 від Державного агентства електронного урядування України, щодо розгляду проекту інформатизації до ДП «Держінформресурс», на 1 арк.;
-лист №337/05 від 05.10.2017 від ДП «УНДІЗ», щодо проведення експертизи проекту до Державного агентства електронного урядування України, на 1 арк.;
-додаток до листа №337/05 від 05.10.2017, Експертний висновок ДП «УНДІЗ», на 3 арк.;
-лист №374 від 08.08.2017 ДП «Держінформресурс» щодо погодження проекту інформатизації до Державного агентства електронного урядування України на 1 арк.;
-додаток до листа №374 від 08.08.2017: техніко-економічне обгрунтування на 3 арк.;
-додаток до листа №374 від 08.08.2017, зміни до річного плану закупівель на 2017 рік, на 1 арк.;
-додаток до листа №374 від 08.08.2017, проект договору, на 7 арк.;
-лист №1/04-1-1413 від 28.09.2017 від Державного агентства електронного урядування України, щодо розгляду проекту інформатизації до ДП «Держінформресурс», на 1 арк.;
-лист №315/05 від 11.09.2017 від ДП «УНДІЗ», щодо проведення експертизи проекту до Державного агентства електронного урядування України, на 1 арк.;
-додаток до листа №315/05 від 11.09.2017, Експертний висновок ДП «УНДІЗ», на 3 арк.;
-додаток до листа №315/05 від 11.09.2017, Експертний висновок ДП «УНДІЗ», на 3 арк.;
-лист №246 від 11.07.2017 ДП «Держінформресурс» щодо погодження проекту інформатизації до Державного агентства електронного урядування України на 1 арк.;
-додаток до листа №246 від 11.07.2017: техніко-економічне обгрунтування на 3 арк.;
-витяг з річного плану закупівель на 2017 рік від 03.04.2017, на 1 арк.;
-додаток до листа № 246 від 11.07.2017, Проект договору, на 9 акр.;
-лист № 247 від 11.07.2017, ДП «Держінформресурс» щодо погодження проекту інформатизації до Державного агентства електронного урядування України на 1 арк.;
-додаток до листа №247 від 11.07.2017: техніко-економічне обгрунтування на 3 арк.;
-витяг з річного плану закупівель на 2017 рік від 03.04.2017, на 1 арк.;
-додаток до листа № 247 від 11.07.2017, Проект договору, на 6 акр.;
-лист №1/20-1-1424 від 28.09.2017 Державного агентства електронного урядування України щодо розгляду проекту інформатизації до ДП «Держінформресурс» - на 2 арк.;
-лист №1/20-1-1423 від 28.09.2017 Державного агентства електронного урядування України щодо розгляду проекту інформатизації до ДП «Держінформресурс» - на 2 арк.;
-лист №1/20-1-1422 від 28.09.2017 Державного агентства електронного урядування України щодо розгляду проекту інформатизації до ДП «Держінформресурс» - на 1 арк.;
-лист №333/05 від 22.09.2017 ДП «УНДІЗ» щодо проведення експертизи проекту до Державного агентства електронного урядування України на 1 арк.;
-додаток до листа №333/05 від 22.09.2017: Експертний висновок ДП «УНДІЗ» на 4 арк.;
-додаток до листа №333/05 від 22.09.2017: Експертний висновок ДП «УНДІЗ» на 3 арк.;
-додаток до листа №333/05 від 22.09.2017: Експертний висновок ДП «УНДІЗ» на 4 арк.;
-лист №492 від 06.09.2017 ДП «Держінформресурс» щодо погодження проекту інформатизації до Державного агентства електронного урядування України на 1 арк.;
-додаток до листа №492 від 06.09.2017: техніко-економічне обґрунтування на 21 арк.;
-додаток до листа №492 від 06.09.2017: витяг з річного плану закупівель на 1 арк.;
-додаток до листа №492 від 06.09.2017: проект договору про закупівлю послуг з виконання науково-технічної (дослідно-конструкторської) роботи на 6 арк.;
-додатки до проекту договору, на 42 арк.;
-витяг з річного плану закупівель на 2017 рік від 01.09.2017 року, на 1 арк.
-лист №491 від 06.09.2017 ДП «Держінформресурс» щодо погодження проекту інформатизації до Державного агентства електронного урядування України на 1 арк.;
-додаток до листа №491 від 06.09.2017: техніко-економічне обґрунтування на 18 арк.;
-додаток до листа №491 від 06.09.2017: проект договору про закупівлю послуг з виконання науково-технічної (дослідно-конструкторської) роботи на 45 арк.;
-додаток до листа №491 від 06.09.2017: витяг з річного плану закупівель на 1 арк.;
-лист №490 від 06.09.2017 ДП «Держінформресурс» щодо погодження проекту інформатизації до Державного агентства електронного урядування України на 1 арк.;
-додаток до листа №490 від 06.09.2017: витяг з річного плану закупівель на 1 арк.;
-додаток до листа №490 від 06.09.2017: техніко-економічне обґрунтування на 40 арк.;
-додаток до листа №490 від 06.09.2017: проект договору про закупівлю послуг з виконання науково-технічної (дослідно-конструкторської) роботи на 67 арк.
Ухвала підлягає негайному виконанню слідчим, прокурором із письмовим інформуванням заінтересованих осіб та слідчого судді.
Копію ухвали негайно після її постановлення вручити детективу, представнику власника майна. Копію ухвали не пізніше наступного робочого дня після її постановлення надіслати прокурору та власнику майна.
Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до Апеляційної палати Вищого антикорупційного суду упродовж 5-ти днів з дня її оголошення.
Ухвала суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги ухвала суду, якщо її не скасовано, набирає законної сили після ухвалення рішення судом апеляційної інстанції.
Слідча суддя ОСОБА_1
Повний текст ухвали буде оголошено 04.01.2021 о 16 год. 45 хв.
Суд | Вищий антикорупційний суд |
Дата ухвалення рішення | 31.12.2020 |
Оприлюднено | 30.05.2024 |
Номер документу | 93976638 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Кримінальне
Вищий антикорупційний суд
Саландяк О. Я.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні