Постанова
від 21.12.2020 по справі 569/17979/20
РІВНЕНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 569/17979/20

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

21 грудня 2020 року м. Рівне

Суддя Рівненського міського суду Рівненської області Рогозін С.В., з участю представника Поліської митниці Держмитслужби Пастушенко Н.А., особи, яка притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , захисника особи, яка притягається до адміністративної відповідальності - адвоката Шаблія В.І., розглянувши матеріали, які надійшли з Поліської митниці Держмитслужби про порушення митних правил відносно громадянина України ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця м. Костопіль, Рівненської області, РНОКПП НОМЕР_1 , зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , працюючого директором Товариства з обмеженою відповідальністю Ультрамарін-2010 , за ч. 1 ст. 483 МК України, -

В С Т А Н О В И В:

13 серпня 2020 року директором Товариства з обмеженою відповідальністю Ультрамарін-2010 (код ЄДРПОУ 36950686, м. Костопіль, вул. Дружби, буд. 3) ОСОБА_1 до відділу митного оформлення Костопіль митного поста Рівне Поліської митниці Держмитслужби подано митну декларацію типу ЕК10АА № UА204030/2020/005647 з метою експорту з митної території України товару Пиломатеріали обрізні соснові, 3 сорту, розміром: 17-74x71-138х2400-4000мм, 2 543 шт., 31,48 м 3 , на дерев`яних прокладках . загальною вагою брутто 23 000 кг, нетто - 22 800 кг, вартістю 86 653,74 грн.

Пиломатеріали відправлялися ТОВ Ультрамарін-2010 на виконання контракту № 26-11-2018 від 26.11.2018 року, укладеного з підприємством UZUN KERESTE AMBALAJ INSAAT MOB. OTOMOTIV SAN. VE TIC. LTD. STI (Yulaflukoyu Demir Yolu Mevkii Corlu/Tekirdag, Туреччина).

До митного контролю та оформлення директором ТОВ Ультрамарін-2010 ОСОБА_1 надано контракт № 26-11-2018 від 26.11.2018 року, інвойс (invoice) від 11.08.2020 року № 71, пакувальний лист від 11.08.2020 року № 71, сертифікат про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів для здійснення експортних операцій від 11.08.2020 року серії РВ № 768681 на 31,48 метрів кубічних пиломатеріалів розміром 17-74x71-13 8х2400-4000мм.

За митною декларацією типу ЕК10АА № UА204030/2020/005647 від 13.08.2020 року було додано форми контролю 203-1 Проведення повного митного огляду - з розкриттям до 100 відсотків пакувальних місць та поглибленим обстеженням транспортного засобу, з метою перевірки відповідності кількості та опису товарів і транспортних засобів даним, зазначеним у митній декларації .

Під час проведення митного огляду вантажного відсіку транспортного засобу з реєстраційним номерним знаком НОМЕР_2 / НОМЕР_3 виявлено товар, який за зовнішніми ознаками ідентифікується як пиломатеріал обрізний хвойних порід деревини (сосна) .

До митного огляду залучено експерта Рівненської торгово-промислової палати та здійснено заміри фізичних розмірів пиломатеріалів.

За результатами митного огляду встановлено, що у вантажний відсік транспортного засобу з реєстраційним номерним знаком НОМЕР_2 / НОМЕР_3 завантажено:

- пиломатеріали соснові обрізні фактичними розмірами 74*93-138*4000 мм. та 19*93-138*4000мм., загальним об`ємом 24,08 метри кубічних, що відповідають товаросупровідним документам із врахуванням допустимих відхилень (ДСТУ ISO 738:2018);

- пиломатеріали соснові обрізні фактичними розмірами 17*71*2510-4090мм. та 74*93-138*4060мм., загальним об`ємом 5,64 метри кубічних довжина яких не відповідає товаросупровідним документам та сертифікаті про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів для здійснення експортних операцій від 11.08.2020 року серія РВ № 768681 із врахуванням допустимих відхилень по довжині -25...+50мм. згідно ДСТУ 180 738:2018;

- пиломатеріали соснові обрізні фактичними розмірами 40*94*4120мм. загальним об`ємом 2,90 метри кубічних інформація про які не зазначена в товаросупровідних документах та сертифікаті про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів для здійснення експортних операцій від 11.08.2020 року серія РВ № 768681.

Вищезазначені факти засвідчені експертним висновком експерта Рівненської торгово-промислової палати № В-374/2 від 18.08.2020 року та актом про проведення огляду (переогляду) товарів, транспортних засобів, ручної поклажі та багажу № UА204030/2020/005647 від 19.08.2020 року.

Встановлені обставини свідчать про те, що з метою здійснення митного оформлення в режимі експорт товару пиломатеріали соснові обрізні в асортименті за митною декларацією типу ЕК10АА № UА204030/2020/005647 від 13.08.2020 року, а в подальшому з метою переміщення через митний кордон України, Поліській митниці Держмитслужби надано документи, а саме: інвойс (invoice) від 11.08.2020 року № 71, пакувальний лист від 11.08.2020 року № 71 та сертифікат про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів для здійснення експортних операцій від 11.08.2020 року серія РВ № 768681 на 31,48 метрів кубічних пиломатеріалів розміром 17-74x71-138х2400-4000мм., що містять неправдиві відомості щодо кількості товару та його геометричних розмірів зазначених у згаданих документах.

Відповідно до пункту 6 постанови Кабінету Міністрів України від 21 грудня 2005 року № 1260 Про затвердження Тимчасового порядку видачі сертифіката про походження лісоматеріалів та виготовлених з нихпиломатеріалів для здійснення експортних операцій , експортери несуть відповідальність за достовірність інформації в поданих ним документах.

Згідно з ч. 2 ст. 459 та п. 7, п. 43 ст. 4 Митного кодексу України суб`єктами відповідальності за порушення митних правил можуть бути громадяни, які на момент вчинення такого правопорушення досягай 16-річного віку, а при вчиненні порушень митних правил підприємства - керівники та інші працівники підприємств, які в силу постійно або тимчасово виконуваних ними трудових (службових) обов`язків відповідають за виконання вимог, встановлених Митним кодексом України, законами та іншими нормативно-правовими актами України, а також міжнародними договорами України, укладеними у встановленому законом порядку.

Таким чином, директором Товариства з обмеженою відповідальністю Ультрамарін-2010 (код ЄДРПОУ- 36950686) ОСОБА_1 , вчинено дії, спрямовані на переміщення товару пиломатеріали соснові обрізні фактичними розмірами 17*71*2510-4090мм., 19*71-138*4060мм. та 74*93-138*4060мм., загальним об`ємом 5,64 метри кубічних та пиломатеріали соснові обрізні фактичними розмірами 40*94*4120мм., загальним об`ємом 2,90 метри кубічних (загальною вартістю 23 507,71 грн.) через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання митному органу, як підстави для переміщення документів, які містять неправдиві відомості щодо кількості товару (його геометричних розмірів) зазначеного в товаросупровідних документах.

Крім того, 13 серпня 2020 року директором Товариства з обмеженою відповідальністю Ультрамарін-2010 (код ЄДРПОУ 36950686, м. Костопіль, вул. Дружби, буд. 3) ОСОБА_1 до відділу митного оформлення Костопіль митного поста Рівне Поліської митниці Держмитслужби подано митну декларацію типу ЕК10АА № UА204030/2020/005652 з метою експорту з митної території України товару Пиломатеріали обрізні соснові, 3 сорту, розміром: 17-74x71- 138х800-4000мм, 11 482 шт., 27,51 м 3 , на дерев`яних прокладках . загальною вагою брутто 23 000 кг, нетто - 22 800 кг, вартістю 75 725,68 грн.

Пиломатеріали відправлялися ТОВ Ультрамарін-2010 на виконання контракту № 26-11-2018 від 26.11.2018 року, укладеного з підприємством UZUN KERESTE AMBALAJ INSAAT MOB. OTOMOTIV SAN. VE TIC. LTD. STI (Yulaflukoyu Demir Yolu Mevkii Corlu/Tekirdag, Туреччина).

До митного контролю та оформлення директором ТОВ Ультрамарін-2010 ОСОБА_1 надано контракт № 26-11-2018 від 26.11.2018 року, інвойс (invoice) від 13.08.2020 року № 72, пакувальний лист від 13.08.2020 року № 72, сертифікат про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів для здійснення експортних операцій від 13.08.2020 року серії РВ № 768736 на 27,51 метрів кубічних пиломатеріалів розміром 17-74x71-13 8х800-4000мм.

За митною декларацією типу ЕК10АА № UА204030/2020/005652 від 13.08.2020 року було додано форми контролю 203-1 Проведення повного митного огляду - з розкриттям до 100 відсотків пакувальних місць та поглибленим обстеженням транспортного засобу, з метою перевірки відповідності кількості та опису товарів і транспортних засобів даним, зазначеним у митній декларації .

Під час проведення митного огляду вантажного відсіку транспортного засобу з реєстраційним номерним знаком НОМЕР_4 / НОМЕР_5 виявлено товар, який за зовнішніми ознаками ідентифікується як пиломатеріал обрізний хвойних порід деревини (сосна) .

До митного огляду залучено експерта Рівненської торгово-промислової палати та здійснено заміри фізичних розмірів пиломатеріалів.

За результатами митного огляду встановлено, що у вантажний відсік транспортного засобу з реєстраційним номерним знаком НОМЕР_4 / НОМЕР_5 завантажено:

- пиломатеріали соснові обрізні фактичними розмірами 17*71-93*800- 1230мм. та 19*71-93*830-1630мм., загальним об`ємом 11,45 метри кубічних, що відповідають товаросупровідним документам із врахуванням допустимих відхилень (ДСТУ ISO 738:2018);

- пиломатеріали соснові обрізні фактичними розмірами 17*71-93*2409- 4060мм., 19*71-138*4060мм. та 74*93*2490мм., загальним об`ємом 16,17 метри кубічних довжина яких не відповідає товаросупровідним документам та сертифікаті про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів для здійснення експортних операцій від 13.08.2020 року серія РВ № 768736 із врахуванням допустимих відхилень по довжині -25...+50мм. згідно ДСТУ 180 738:2018;

- пиломатеріали соснові обрізні фактичними розмірами 40*94*650мм. загальним об`ємом 0,41 метри кубічних інформація про які не зазначена в товаросупровідних документах та сертифікаті про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів для здійснення експортних операцій від 13.08.2020 року серія РВ № 768736.

Вищезазначені факти засвідчені експертним висновком експерта Рівненської торгово-промислової палати № В-374/1 від 18.08.2020 року та актом про проведення огляду (переогляду) товарів, транспортних засобів, ручної поклажі та багажу № UА204030/2020/005652 від 19.08.2020 року.

Встановлені обставини свідчать про те, що з метою здійснення митного оформлення в режимі експорт товару пиломатеріали соснові обрізні в асортименті за митною декларацією типу ЕК10АА № UА204030/2020/005652 від 13.08.2020 року, а в подальшому з метою переміщення через митний кордон України, Поліській митниці Держмитслужби надано документи, а саме: інвойс (invoice) від 13.08.2020 року № 72, пакувальний лист від 13.08.2020 року № 72 та сертифікат про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів для здійснення експортних операцій від 13.08.2020 року серія РВ № 768736 на 27,51 метрів кубічних пиломатеріалів розміром 17-74x71- 138х800-4000мм., що містять неправдиві відомості щодо кількості товару та його геометричних розмірів зазначених у згаданих документах.

Відповідно до пункту 6 постанови Кабінету Міністрів України від 21 грудня 2005 року № 1260 Про затвердження Тимчасового порядку видачі сертифіката про походження лісоматеріалів та виготовлених з нихпиломатеріалів для здійснення експортних операцій , експортери несуть відповідальність за достовірність інформації в поданих ним документах.

Згідно з ч. 2 ст. 459 та п. 7, п. 43 ст. 4 Митного кодексу України суб`єктами відповідальності за порушення митних правил можуть бути громадяни, які на момент вчинення такого правопорушення досягай 16-річного віку, а при вчиненні порушень митних правил підприємства - керівники та інші працівники підприємств, які в силу постійно або тимчасово виконуваних ними трудових (службових) обов`язків відповідають за виконання вимог, встановлених Митним кодексом України, законами та іншими нормативно-правовими актами України, а також міжнародними договорами України, укладеними у встановленому законом порядку.

Таким чином, директором Товариства з обмеженою відповідальністю Ультрамарін-2010 (код ЄДРПОУ- 36950686) ОСОБА_1 , вчинено дії, спрямовані на переміщення товару пиломатеріали соснові обрізні фактичними розмірами 17*71-93*2409-4060мм., 19*71-138*4060мм. та 74*93*2490мм., загальним об`ємом 16,17 метри кубічних та пиломатеріали соснові обрізні фактичними розмірами 40*94*650мм., загальним об`ємом 0,41 метри кубічних (загальною вартістю 45639,10 грн.) через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання митному органу, як підстави для переміщення документів, які містять неправдиві відомості щодо кількості товару (його геометричних розмірів) зазначеного в товаросупровідних документах.

У відповідності до ч. 2 ст. 36 КУпАП якщо особа вчинила кілька адміністративних правопорушень, справи про які одночасно розглядаються одним і тим же органом (посадовою особою), стягнення накладається в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених.

За таких обставин є можливим об`єднати адміністративні матеріали № 569/17979/20 та № 569/17982/20 в одне провадження, присвоївши їм № 569/17979/20 та розглядати одночасно.

В судовому засіданні ОСОБА_1 вину у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України не визнав з підстав, викладених у його письмових поясненнях. Додатково суду пояснив, що за 10 років існування Товариства з обмеженою відповідальністю Ультрамарін-2010 це перше порушення митного законодавства. Відповідальним за здійснення зовнішньоекономічної діяльності, декларування експортних товарів у ТзОВ Ультрамарін-2010 є комерційний директор ОСОБА_2 . Порізку і погрузну деревини, яка декларувалася згідно вищевказаних протоколів здійснював приватний підприємець ОСОБА_3 . Оформлення митних документів здійснював митний брокер ОСОБА_4 на підставі документів по зовнішньоекономічній діяльності товариства. Будь-яких дій, спрямованих на переміщення товару (пиломатеріалів) через митний кордон з приховуванням від митного контролю він не вчиняв і не мав наміру вчиняти. Через неналежне виконання договірних зобов`язань (порізка та завантаження пиломатеріалів) приватних підприємцем ОСОБА_3 , ТзОВ Ультрамарін-2010 направлено у його адресу претензію з попередженням про можливе розірвання договору. Комерційному директору ТзОВ Ультрамарін-2010 Агаєву ОСОБА_5 за неналежне виконання своїх службових обов`язків оголошено догану. Таким чином, він як директор ТзОВ Ультрамарін-2010 вжив всіх можливих і необхідних заходів для попередження в подальшому можливого порушення митного законодавства і покарання винних у виявлених порушеннях.

Захисник особи, яка притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 - Шаблій В.І. підтримав пояснення свого підзахисного та просив суд закрити провадження в справі, в зв`язку з відсутністю події та складу адміністративного правопорушення з підстав, викладених у його письмовому клопотанні.

Представник Рівненської митниці ДФС Пастушенко Н.А. в судовому засіданні підтримала протоколи про порушення митних правил № 0503/20400/20 від 20 серпня 2020 року та № 0502/20400/20 від 20 серпня 2020 року та просила суд притягнути ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за порушення митних правил та застосувати стягнення, передбачене санкцією ч. 1 ст. 483 МК України.

Суд, заслухавши думку учасників судового провадження, дослідивши письмові докази по справі, приходить до наступного висновку.

Відповідно до ст. 9 КУпАП , адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

Відповідно до ч. 1 ст. 486 МК України завданнями провадження у справах про порушення митних правил є своєчасне, всебічне, повне та об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її з дотриманням вимог закону, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню порушень митних правил, та запобігання таким правопорушенням.

Згідно положень ст. 458 МК України порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх органам доходів і зборів для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на органи доходів і зборів цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.

Частиною 1 ст. 483 МК України передбачено відповідальність за переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.

За положеннями ст. 495 МК України доказами у справі про порушення митних правил є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку встановлюються наявність або відсутність порушення митних правил, винність особи у їх вчиненні, які встановлюються протоколом про порушення митних правил, протоколами процесуальних дій, додатками до них, поясненнями особи, яка притягується до відповідальності, свідків, висновком експерта та іншими документами.

Відповідно до положень ст.ст. 252 , 254 , 255 , 256 КУпАП , ст. 494 МК України , протокол про адміністративне правопорушення (протокол про порушення митних правил) - це офіційний документ, відповідним чином оформлений уповноваженою особою про вчинення діяння (діянь), яке (які) містить ознаки адміністративного правопорушення, передбаченого КУпАП (МК України ), є найважливішим джерелом доказів у справах про адміністративні правопорушення (про порушення митних правил). У ньому, крім іншого, зазначаються відомості про особу, яка притягається до відповідальності; місце, час вчинення і суть правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи.

Згідно ст. 280 КУпАП - орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясували інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Зі змісту вказаної статті вбачається, що обов`язком суду під час розгляду справи про адміністративне правопорушення є встановлення факту вчинення особою щодо якої розглядаються матеріали діяння, що підпадає під кваліфікацію адміністративного правопорушення та встановлення вини в діях даної особи.

Вказані в сукупності зібрані матеріали свідчать про наявність в діях ОСОБА_1 , ознак складу правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України , тобто вчинення дій спрямованих на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, шляхом подання органу, як підстави до для переміщення документів які містять неправдиві відомості щодо кількості товару (його геометричних розмірів) зазначеного в товаросупровідних докуменьтах.

У відповідності до ст. 487 МК України , провадження у справах про порушення митних правил здійснюється відповідно до цього Кодексу , а в частині, що не регулюється ним, - відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушення.

Європейський суд з прав людини в своєму рішенні Ісмаїлов проти Росії від 06 листопада 2008 року зазначив, що згідно з принципом верховенства права однією з підвалин демократичного суспільства, який закріплений в усіх статтях Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод , при розгляді справи та призначенні стягнення потрібно досягти справедливого балансу між загальними інтересами суспільства та вимогами захисту основоположних прав особи, щоб під час відповідного втручання був дотриманий принцип законності і воно не було свавільним, тобто стягнення повинне бути пропорційним, воно має відповідати тяжкості скоєного правопорушення, а також його наслідкам.

Відповідно до ст. 22 КУпАП при малозначності вчиненого адміністративного правопорушення орган (посадова особа), уповноважений вирішувати справу, може звільнити порушника від адміністративної відповідальності і обмежитись усним зауваженням.

При цьому, в кожному конкретному випадку суд має вирішувати питання про визнання діяння малозначним, виходячи з того, що його наслідки не представляють суспільної небезпеки, не завдали або не здатні завдати значної шкоди суспільним або державним інтересам, правам та свободам інших осіб.

Згідно з п. 17 Постанови Пленуму Верховного суду України Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил від 03 червня 2005 року № 8 зі змінами Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил , суддя вправі вирішувати питання про можливість звільнення особи від адміністративної відповідальності при малозначності правопорушення на підставі ст. 22 КУпАП . При цьому необхідно врахувати не лише вартість, а й кількість предметів правопорушення, а також мету, мотив і спосіб його вчинення.

Враховуючи те, що ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення вперше, обставини вчинення правопорушення, вартість предмету правопорушення, а також враховуючи відсутність обставин, що обтяжують відповідальність, характер правопорушення й те, що вчинене правопорушення не заподіяло істотної шкоди суспільним інтересам та державі, суд вважає за можливе звільнити ОСОБА_1 від адміністративної відповідальності на підставі ст. 22 КУпАП за малозначністю вчиненого адміністративного правопорушення, обмежившись усним зауваженням, та провадження у справі закрити.

Суд також вважає, що застосування такого виховного заходу, як усне зауваження буде достатнім для досягнення визначеної ст. 23 КУпАП мети виховного впливу та запобіганню вчиненню нових правопорушень.

Керуючись ст.ст. 22 , 283-285 КУпАП , ст.ст. 470 , 487, 495, 527 , 528 Митного кодексу України , суддя -

П О С Т А Н О В И В :

Звільнити ОСОБА_1 від адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 483 МК України і обмежитись усним зауваженням.

Провадження по справі закрити.

Вилучені згідно протоколу про порушення митних правил № 0502/20400/20 від 20 серпня 2020 року та протоколу про порушення митних правил № 0503/20400/20 від 20 серпня 2020 року пиломатеріали - повернути ТзОВ Ультрамарін-2010 .

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.

Протягом десяти днів з дня її винесення постанова може бути оскаржена до Рівненського апеляційного суду через Рівненський міський суд Рівненської області особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником.

Суддя Рівненського міського суду Рогозін С.В.

СудРівненський міський суд Рівненської області
Дата ухвалення рішення21.12.2020
Оприлюднено06.01.2021
Номер документу93989609
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —569/17979/20

Постанова від 15.03.2021

Адмінправопорушення

Рівненський апеляційний суд

Полюхович О. І.

Постанова від 15.03.2021

Адмінправопорушення

Рівненський апеляційний суд

Полюхович О. І.

Постанова від 21.12.2020

Адмінправопорушення

Рівненський міський суд Рівненської області

Рогозін С. В.

Постанова від 21.12.2020

Адмінправопорушення

Рівненський міський суд Рівненської області

Рогозін С. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні