Постанова
від 23.12.2020 по справі 760/27895/20
СОЛОМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Cправа № 760/27895/20

№ 3/760/11683/20

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 грудня 2020 року м. Київ

Суддя Солом`янського районного суду м. Києва Бурлака О.В., розглянувши матеріали адміністративної справи, що надійшли з ГУ ДПС у м. Києві, про притягнення до адміністративної відповідальності посадову особу - директора ТОВ Рубік 365 ОСОБА_1 , ідентифікаційний номер фізичної особи-платника податків: НОМЕР_1 ,

за вчинення правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 163-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення, -

ВСТАНОВИВ:

18.12.2020 року до Солом`янського районного суду м. Києва з ГУ ДПС у м. Києві, надійшли матеріали про притягнення до адміністративної відповідальності посадову особу - директора ТОВ Рубік 365 ОСОБА_1 за вчинення правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 163-1 КУпАП.

Згідно протоколу про адміністративне правопорушення №2798/І/26-15-07-07-02-23 від 10.12.2020 року, складеного заступником начальника відділу перевірок окремих категорій платників сфери матеріального виробництва управління по взаємодії з правоохоронними органами ГУ ДПС у м. Києві, Загікою О.В. , відносно посадової особи - директора ТОВ Рубік 365 ОСОБА_1 , за результатами проведеної документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ Рубік 365 (код за ЄДРПОУ 41398949, місцезнаходження: м. Київ, вул. Мартиросяна, буд. 16/14), за вересень 2020 року завищено від`ємне значення з податку на додану вартість на суму 880727 грн., та занижено податку на додану вартість на суму 5507 грн., згідно акту документальної перевірки 10.12.2020 №10282/Ж5/26-15-07-07-02/41398949., відповідальність за що передбачена ч. 1 ст. 163-1 КУпАП.

Суд, дослідивши адміністративний матеріал про притягнення до адміністративної відповідальності посадову особу - директора ТОВ Рубік 365 ОСОБА_1 за вчинення правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 163 КУпАП, прийшов до висновку, що матеріал про адміністративне правопорушення підлягає поверненню до ГУ ДПС у м. Києві, для доопрацювання та належного оформлення, виходячи з такого.

Згідно ст. 9 КУпАП адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права та свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

Відповідно до ч. 1 ст. 163-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення відсутність податкового обліку, порушення керівниками та іншими посадовими особами підприємств, установ, організацій встановленого законом порядку ведення податкового обліку, у тому числі неподання або несвоєчасне подання аудиторських висновків, подання яких передбачено законами України.

Відповідно до ст. 245 КУпАП суд повинен своєчасно, повно, всебічно та об`єктивно з`ясовувати обставини справи. Для правильного вирішення справи необхідно, щоб були дотримані вимоги щодо складання протоколу про адміністративне правопорушення, передбачені ст. 256 КУпАП.

Зокрема, у відповідності до вимог ст. 256 КУпАП у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складання, посада, прізвище, ім`я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.

Протокол підписується особою, яка його склала, і особою, яка притягається до адміністративної відповідальності; при наявності свідків і потерпілих протокол може бути підписано також і цими особами.

У разі відмови особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, від підписання протоколу, в ньому робиться запис про це. Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право подати пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, які додаються до протоколу, а також викласти мотиви свого відмовлення від його підписання.

При складенні протоколу особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, роз`яснюються його права і обов`язки, передбачені ст. 268 цього Кодексу, про що робиться відмітка у протоколі.

Відповідно до ст. 280 КУпАП орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Згідно ст. 251 КУПАП доказами є будь-які фактичні дані, на підставі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.

Відповідно до вимог ст. 252 КУпАП орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.

Як вбачається із дослідженого протоколу про адміністративне правопорушення №2898/І/26-15-07-07-02-23 від 10.12.2020 року, складеного заступником начальника відділу перевірок окремих категорій платників сфери матеріального виробництва управління по взаємодії з правоохоронними органами ГУ ДПС у м. Києві Загікою О.В., відносно посадової особи - директора ТОВ Рубік 365 ОСОБА_1 , останній складений з порушенням вимог ст. 256 КУпАП, зокрема, не в повній мірі зазначена суть адміністративного правопорушення, а саме у протоколі вказується, що завищено від`ємне значення з податку на додану вартість на суму 880727 грн., та занижено податку на додану вартість на суму 5507 грн., допущено директором ТОВ Рубік 365 , ОСОБА_1 , водночас не вказано, які дії або бездіяльність вчинені саме нею, що призвели до таких порушень (підписання чи не підписання документів, подання чи не подання декларацій з невірними даними податкового обліку та якими саме, тощо), їх час та місце, тобто фактично не зазначено об`єктивну сторону адміністративного правопорушення.

Також, відсутні дані щодо суб`єкта адміністративного правопорушення, тобто посадові обов`язки особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, як директора, за невиконання яких ОСОБА_1 може бути притягнута до адміністративної відповідальності за вчинення правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 163-1 КУпАП. На думку суду дана обставина позбавляє особу, яка притягується до відповідальності, права на захист від конкретного та обґрунтованого обвинувачення.

За таких обставин, вищезазначені порушення та допущена неповнота при складанні адміністративного матеріалу не дають змоги повно та об`єктивно з`ясувати всі фактичні обставини, які мають значення для розгляду адміністративної справи, вирішення її в точній відповідності із законом, а також для можливості в подальшому виконати постанову про накладення адміністративного стягнення.

Враховуючи наведене, прихожу до висновку, що адміністративний матеріал про притягнення до адміністративної відповідальності посадову особу - директора ТОВ Рубік 365 ОСОБА_1 за вчинення правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 163-1 КУпАП, необхідно направити до ГУ ДПС у м. Києві, для доопрацювання та належного оформлення відповідно вимогам чинного КУпАП.

Керуючись ч. 1 ст. 163-1 КУпАП та на підставі ст. 9, ст. 251, ст. 256, ст. 280, ст. 283, ст. 284, ст. 294 КУпАП, суддя, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний матеріал про притягнення до адміністративної відповідальності посадову особу - директора ТОВ Рубік 365 ОСОБА_1 за вчинення правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 163-1 КУпАП, повернути до ГУ ДПС у м. Києві, для доопрацювання та належного оформлення.

Постанова оскарженню не підлягає.

Суддя О.В. Бурлака

СудСолом'янський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення23.12.2020
Оприлюднено06.01.2021
Номер документу94011622
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —760/27895/20

Постанова від 23.12.2020

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Бурлака О. В.

Постанова від 23.12.2020

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Бурлака О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні