Постанова
від 27.11.2020 по справі 760/18114/20
СОЛОМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа №760/18114/20

Провадження №3/760/7910/20

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

27 листопада 2020 року суддя Солом`янського районного суду м. Києва Кушнір С.І., за участю секретаря Каліш С.В., представника Київської міської митниці ДФС Глущенко Н.В., розглянувши матеріали, які надійшли від Київської міської митниці ДФС про притягнення до адміністративної відповідальності громадянина України ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , (станом на дату переміщення товарів та їх митного оформлення) - керівник ТОВ БУДМАКСТРОЙ (ЄДРПОУ 42144314, 25031, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Волкова, буд. 13-Г, з 24.09.2019 - 25014, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Миколи Леонтовича, 69), код ДРФО НОМЕР_1 , за ознаками порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України, -

В С Т А Н О В И В:

19.08.2020 р. до Солом`янського районного суду м. Києва від Київської міської митниці ДФС надійшов адміністративний матеріал з протоколом про порушення митних правил №0956/10000/20 від 07.05.2020 року, складений відносно громадянина України ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , (станом на дату переміщення товарів та їх митного оформлення) - керівник ТОВ БУДМАКСТРОЙ (ЄДРПОУ 42144314, 25031, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Волкова, буд. 13-Г, з 24.09.2019 - 25014, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Миколи Леонтовича, 69), код ДРФО НОМЕР_1 , по факту порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України.

Відповідно до протоколу №0956/10000/20 про порушення митних правил від 07.05.2020 року, вбачається, що 05.10.2018 через митний кордон України, пункт пропуску Одеський морський торговельний порт митного поста "Одеса-центральний Одеської митниці ДФС, на морському судні SERENADA (країна Мальта) у контейнерах ADMU4970039, CAIU7894644, з Туреччини на митну територію України ввезено товари замазки для скріплення, ущільнення та герметизації, що використовуються у будівельній галузі - монтажна піна на основі поліуретану, готові клеї та інші , загальною вагою брутто 50 389, 00 кг, у кількості 4405 пакувальних місця.

Переміщення вказаного вантажу через митний кордон України здійснено за попередньою митною декларацією від 05.10.2018 № UA100010/2018/542461 на підставі товаросупровідних документів: коносамент від 26.09.2018 №18/09/300/07626-0009592, інвойс від 25.09.2018 № SOM2018000000482.

Згідно з вказаними товаросупровідними документами відправником товарів виступає компанія SOMA KIMYA SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKETI Hadimkoy Mah. Arpaslan Sok. No.10 Arnavutkoy - Istanbul - Turkiye, Туреччина), одержувачем - ТОВ БУДМАКСТРОЙ (ЄДРПОУ 42144314, 25031, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Волкова, буд. 13-Г).

Вказаний товар вантажними автомобілями з р.н.з. НОМЕР_2 / НОМЕР_3 та НОМЕР_4 / НОМЕР_5 доставлено у зону діяльності Київської міської митниці ДФС.

08.10.2018 товар замазки для скріплення, ущільнення та герметизації, що використовуються у будівельній галузі - монтажна піна на основі поліуретану, готові клеї та інші заявлено до митного оформлення декларантом ТОВ БУДМАКСТРОЙ (ЄДРПОУ 42144314) ОСОБА_2 (гр. 54) на митному посту Західний за електронною митною декларацією № UA100010/2018/151196.

Разом із вказаною митною декларацією та товаросупровідними документами до митниці були надані наступні документи: контракт від 01.06.2018 № 2018/TR9910, укладений між продавцем - компанією SOMA KIMYA SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKETI (Туреччина) та покупцем - ТОВ БУДМАКСТРОЙ (Україна), інвойс від 25.09.2018 № SOM2018000000482, пакувальний лист від 25.09.2018 № SOM2018000000482, коносамент від 26.09.2018 №18/09/300/07626-0009592 (контейнери ADMU4970039, CAIU7894644), міжнародна автомобільна накладна (CMR) від 06.10.2018 № 039, № 677, а також інші, необхідні для здійснення митного контролю та митного оформлення, документи, які зазначені в гр. 44 МД.

Відповідно до інвойсу від 25.09.2018 № SOM2018000000482, відомості про який занесені декларантом ТОВ БУДМАКСТРОЙ (ЄДРПОУ 42144314) в електронну митну декларацію, вартість переміщених через митний кордон України товарів, на умовах поставки CІF Одеса, становить - 35 289,40 доларів США.

02.04.2019 листом за вих. № 7132/5/99-99-19-06-02-16 (направлений за результатами розгляду листа Київської міської митниці ДФС від 06.11.2018 № 4003/8/26-70-61-01, вх. ДФС №193434/7 від 09.11.2018), з метою перевірки автентичності документів, на підставі яких було здійснено митне оформлення товарів, що були ввезені на митну територію України на адресу ТОВ Будмакстрой , Державною фіскальною службою України направлено відповідний запит до митної адміністрації Республіки Туреччина.

Листом Департаменту митних платежів та митної вартості Державної митної служби України до Київської митниці Держмитслужби (вх. митниці №10685/4 від 18.03.2020) надійшла відповідь митної адміністрації Республіки Туреччина на зазначений запит з доданими завіреними копіями документів: експортна митна декларації форми EX 3 від 26.09.2018 №18343100EX213385, інвойс від 25.09.2018 № SOM2018000000482, сертифікат про походження від 27.09.2018 № 0670656.

Згідно з даними, зазначеними в копії вказаної експортної декларацій з території Республіки Туреччина в Україну на адресу Tec Ras Logistic Pivden LTD (68000, Одеська область, м. Чорноморськ, вул. Транспортна, 20, офіс 16) у контейнерах № ADMU4970039, № CAIU7894644, було відправлено товари поліуретанова (монтажна) піна , загальною кількістю - 4405 пакувальних місця. При цьому, в гр. 22 валюта та фактурна вартість вказаної експортної декларації зазначено загальну фактурну вартість даних товарів, яка становить - 108 618,00 доларів США, на умовах поставки EXW ISTANBUL.

Відправником товарів виступала турецька компанія SOMA KIMYA SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKETI (Туреччина).

Таким чином, в результаті співставленням відомостей, що містяться у документах, отриманих від митної адміністрації Республіки Туреччина, та документах митного контролю та митного оформлення, наданих до Київської міської митниці ДФС, встановлено, що співпадають: відомості номерів контейнерів (№ ADMU4970039, № CAIU7894644), відомості щодо відправника товарів (SOMA KIMYA SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKETI ), найменування товарів, їх кількості (кількість пакувальних місць - 4405), співпадають відомості щодо дати та номера інвойсу (інвойс від 25.09.2018 № SOM2018000000482), але не співпадають відомості щодо одержувача товарів, умов поставки, ваги товарів та їх вартості (відповідно до інвойсу від 25.09.2018 № SOM2018000000482), поданого як підстава до переміщення та до митного оформлення вартість становить 35 289,40 доларів США на умовах поставки CІF Одеса, а відповідно до експортної декларації країни відправлення від 26.09.2018 № 18343100EX213385 та інвойсу від 25.09.2018 № SOM2018000000482 вартість становить 108 618,00 доларів США, на умовах поставки EXW ISTANBUL.

Тобто, в результаті співставленням відомостей, що містяться у документах, отриманих від митних органів Туреччини, та документах митного контролю та митного оформлення, наданих до Київської міської митниці ДФС, встановлено, що співпадають відомості: щодо дати та номера інвойсу (інвойс від 25.09.2018 № SOM2018000000482), але не співпадають відомості щодо одержувача товарів, умов поставки, ваги товарів та їх вартості (відповідно до інвойсу від 25.09.2018 № SOM2018000000482), поданого як підстава до переміщення та до митного оформлення вартість становить 35 289,40 доларів США на умовах поставки CІF Одеса, а відповідно до експортної декларації країни відправлення від 26.09.2018 № 18343100EX213385 та інвойсу від 25.09.2018 № SOM2018000000482 вартість становить 108 618,00 доларів США, на умовах поставки EXW ISTANBUL.

Пунктом 1 частини четвертої ст. 335 МК України встановлено, що для ввезення товарів на митну територію України надаються такі документи та/або відомості, у числі засобами інформаційних технологій:

В результаті вивчення і співставлення всіх вищевказаних документів встановлено, що товари замазки для скріплення, ущільнення та герметизації, що використовуються у будівельній галузі - монтажна піна на основі поліуретану, готові клеї та інші , у кількості 4405 пакувальних місця та загальною вартістю 108 618, 00 доларів США, що згідно курсу НБУ на дату переміщення через митний кордон України (05.10.2018) (1 USD - 28,17505500) складає 3 060 318, 12 грн., були переміщені через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, шляхом подання органу доходів і зборів, як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості щодо одержувача товарів, їх ваги та відомостей необхідних для визначення їх митної вартості. (інвойс від 25.09.2018 № SOM2018000000482).

Згідно облікової картки суб`єкта ЗЕД № 112/2018/344 та інформації про юридичну особу, розміщеної на офіційному сайті Міністерства юстиції України ТОВ БУДМАКСТРОЙ (код ЄДРПОУ 42144314) зареєстроване за адресою: 25014, Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Миколи Леонтовича, 69 та з 24.04.2019 на посаді керівника перебуває ОСОБА_3 .

Відповідно до інформації, наявної в базі даних ЄАІС ДФС, в реєстрі порушників митних правил, підприємство ТОВ БУДМАКСТРОЙ (код ЄДРПОУ 42144314) та гр. ОСОБА_1 протягом року не притягувались до відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачено ст. 483 або ст. 482 МК України.

Таким чином, в діях гр. ОСОБА_1 наявні ознаки порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 МК України, у зв`язку з чим 07.05.2020 р. працівниками Київської міської митниці ДФС відносно останнього складено протокол про порушення митних правил №0956/10000/20 за ознаками вчинення правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України.

Безпосередні предмети правопорушення, не вилучалися, оскільки до складання протоколу про порушення митних правил, були випущені у вільний обіг. Загальна вартість предметів правопорушення складає 3060318,12 грн.

Представник Київської міської митниці ДФС України в судовому засіданні вважала обставини викладені в протоколі про порушення митних правил №0956/10000/20 від 07.05.2020 року доведеними та просила притягнути гр. ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за порушення митних правил за ч. 1 ст. 483 МК України, застосувавши до нього стягнення у виді накладення штрафу в розмірі 100% вартості товарів та стягнути на користь держави вартість безпосередніх предметів порушення митних правил, посилаючись на те, що матеріали адміністративної справи містять достатньо доказів на підтвердження порушення митних правил з боку останнього.

Особа, яка притягується до адміністративної відповідальності, громадянин України ОСОБА_1 , в судове засідання не з`явився, про розгляд справи повідомлявся належним чином.

Згідно ч. 4 ст. 526 МК України, справа про порушення митних правил може бути розглянута за відсутності особи, яка притягується до адміністративної відповідальності за це правопорушення, лише у випадках, якщо є дані про своєчасне її сповіщення про місце і час розгляду справи і якщо від неї не надійшло клопотання про перенесення розгляду справи.

З урахуванням вимог ст. 526 МК України, суд вважає можливим розглянути справу у відсутності особи, яка притягується до адміністративної відповідальності.

Заслухавши пояснення представника митного органу, дослідивши та оцінивши зібрані матеріали справи, суд приходить до наступного висновку.

За змістом ст. 458 МК України, порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх органам доходів і зборів для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на органи доходів і зборів цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.

Згідно ст. 9 КУпАП, адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

Підставою притягнення особи до адміністративної відповідальності є наявність в її діях складу адміністративного правопорушення - сукупності юридичних ознак (об`єктивних і суб`єктивних), що визначаються вчинене протиправне діяння як конкретне адміністративне правопорушення.

За змістом ст. 483 МК України об`єктивна сторона складу даного правопорушення характеризується діями, що направлені на переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.

При цьому відповідно до пункту 6 постанови Пленуму Верховного Суду України Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил від 03.06.2005 року № 8, судам необхідно враховувати, що підставою для переміщення товарів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митного органу на пропуск товарів через митний кордон. Це, зокрема, можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, ліцензія, квота, товаросупровідні документи, дозвіл відповідних державних органів. Документами, що містять неправдиві дані, є, зокрема, такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості товарів, а також їх відправника чи одержувача, держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, не відповідають дійсності.

Згідно ст. 495 МК України, доказами у справі про порушення митних правил є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку встановлюються наявність або відсутність порушення митних правил, винність особи у його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

У відповідності до ст. 252 КУпАП, орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.

Відповідно до роз`яснень, наведених у постанові Пленуму Верховного Суду України від 03 червня 2005 року №8 Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил порушення митних правил, відповідальність за яке встановлена ст. 483 МК України, може бути вчинене лише умисно.

Судом встановлено, що 07.05.2020 року, вбачається, що 05.10.2018 через митний кордон України, пункт пропуску Одеський морський торговельний порт митного поста "Одеса-центральний Одеської митниці ДФС, на морському судні SERENADA (країна Мальта) у контейнерах ADMU4970039, CAIU7894644, з Туреччини на митну територію України ввезено товари замазки для скріплення, ущільнення та герметизації, що використовуються у будівельній галузі - монтажна піна на основі поліуретану, готові клеї та інші , загальною вагою брутто 50 389, 00 кг, у кількості 4405 пакувальних місця.

Переміщення вказаного вантажу через митний кордон України здійснено за попередньою митною декларацією від 05.10.2018 № UA100010/2018/542461 на підставі товаросупровідних документів: коносамент від 26.09.2018 №18/09/300/07626-0009592, інвойс від 25.09.2018 № SOM2018000000482.

Згідно з вказаними товаросупровідними документами відправником товарів виступає компанія SOMA KIMYA SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKETI Hadimkoy Mah. Arpaslan Sok. No.10 Arnavutkoy - Istanbul - Turkiye, Туреччина), одержувачем - ТОВ БУДМАКСТРОЙ (ЄДРПОУ 42144314, 25031, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Волкова, буд. 13-Г).

Вказаний товар вантажними автомобілями з р.н.з. НОМЕР_2 / НОМЕР_3 та НОМЕР_4 / НОМЕР_5 доставлено у зону діяльності Київської міської митниці ДФС.

08.10.2018 товар замазки для скріплення, ущільнення та герметизації, що використовуються у будівельній галузі - монтажна піна на основі поліуретану, готові клеї та інші заявлено до митного оформлення декларантом ТОВ БУДМАКСТРОЙ (ЄДРПОУ 42144314) ОСОБА_2 (гр. 54) на митному посту Західний за електронною митною декларацією № UA100010/2018/151196.

Разом із вказаною митною декларацією та товаросупровідними документами до митниці були надані наступні документи: контракт від 01.06.2018 № 2018/TR9910, укладений між продавцем - компанією SOMA KIMYA SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKETI (Туреччина) та покупцем - ТОВ БУДМАКСТРОЙ (Україна), інвойс від 25.09.2018 № SOM2018000000482, пакувальний лист від 25.09.2018 № SOM2018000000482, коносамент від 26.09.2018 №18/09/300/07626-0009592 (контейнери ADMU4970039, CAIU7894644), міжнародна автомобільна накладна (CMR) від 06.10.2018 № 039, № 677, а також інші, необхідні для здійснення митного контролю та митного оформлення, документи, які зазначені в гр. 44 МД.

Відповідно до інвойсу від 25.09.2018 № SOM2018000000482, відомості про який занесені декларантом ТОВ БУДМАКСТРОЙ (ЄДРПОУ 42144314) в електронну митну декларацію, вартість переміщених через митний кордон України товарів, на умовах поставки CІF Одеса, становить - 35 289,40 доларів США.

02.04.2019 листом за вих. № 7132/5/99-99-19-06-02-16 (направлений за результатами розгляду листа Київської міської митниці ДФС від 06.11.2018 № 4003/8/26-70-61-01, вх. ДФС №193434/7 від 09.11.2018), з метою перевірки автентичності документів, на підставі яких було здійснено митне оформлення товарів, що були ввезені на митну територію України на адресу ТОВ Будмакстрой , Державною фіскальною службою України направлено відповідний запит до митної адміністрації Республіки Туреччина.

Листом Департаменту митних платежів та митної вартості Державної митної служби України до Київської митниці Держмитслужби (вх. митниці №10685/4 від 18.03.2020) надійшла відповідь митної адміністрації Республіки Туреччина на зазначений запит з доданими завіреними копіями документів: експортна митна декларації форми EX 3 від 26.09.2018 №18343100EX213385, інвойс від 25.09.2018 № SOM2018000000482, сертифікат про походження від 27.09.2018 № 0670656.

Згідно з даними, зазначеними в копії вказаної експортної декларацій з території Республіки Туреччина в Україну на адресу Tec Ras Logistic Pivden LTD (68000, Одеська область, м. Чорноморськ, вул. Транспортна, 20, офіс 16) у контейнерах № ADMU4970039, № CAIU7894644, було відправлено товари поліуретанова (монтажна) піна , загальною кількістю - 4405 пакувальних місця. При цьому, в гр. 22 валюта та фактурна вартість вказаної експортної декларації зазначено загальну фактурну вартість даних товарів, яка становить - 108 618,00 доларів США, на умовах поставки EXW ISTANBUL.

Відправником товарів виступала турецька компанія SOMA KIMYA SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKETI (Туреччина).

Таким чином, в результаті співставленням відомостей, що містяться у документах, отриманих від митної адміністрації Республіки Туреччина, та документах митного контролю та митного оформлення, наданих до Київської міської митниці ДФС, встановлено, що співпадають: відомості номерів контейнерів (№ ADMU4970039, № CAIU7894644), відомості щодо відправника товарів (SOMA KIMYA SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKETI ), найменування товарів, їх кількості (кількість пакувальних місць - 4405), співпадають відомості щодо дати та номера інвойсу (інвойс від 25.09.2018 № SOM2018000000482), але не співпадають відомості щодо одержувача товарів, умов поставки, ваги товарів та їх вартості (відповідно до інвойсу від 25.09.2018 № SOM2018000000482), поданого як підстава до переміщення та до митного оформлення вартість становить 35 289,40 доларів США на умовах поставки CІF Одеса, а відповідно до експортної декларації країни відправлення від 26.09.2018 № 18343100EX213385 та інвойсу від 25.09.2018 № SOM2018000000482 вартість становить 108 618,00 доларів США, на умовах поставки EXW ISTANBUL.

Тобто, в результаті співставленням відомостей, що містяться у документах, отриманих від митних органів Туреччини, та документах митного контролю та митного оформлення, наданих до Київської міської митниці ДФС, встановлено, що співпадають відомості: щодо дати та номера інвойсу (інвойс від 25.09.2018 № SOM2018000000482), але не співпадають відомості щодо одержувача товарів, умов поставки, ваги товарів та їх вартості (відповідно до інвойсу від 25.09.2018 № SOM2018000000482), поданого як підстава до переміщення та до митного оформлення вартість становить 35 289,40 доларів США на умовах поставки CІF Одеса, а відповідно до експортної декларації країни відправлення від 26.09.2018 № 18343100EX213385 та інвойсу від 25.09.2018 № SOM2018000000482 вартість становить 108 618,00 доларів США, на умовах поставки EXW ISTANBUL.

Пунктом 1 частини четвертої ст. 335 МК України встановлено, що для ввезення товарів на митну територію України надаються такі документи та/або відомості, у числі засобами інформаційних технологій:

В результаті вивчення і співставлення всіх вищевказаних документів встановлено, що товари замазки для скріплення, ущільнення та герметизації, що використовуються у будівельній галузі - монтажна піна на основі поліуретану, готові клеї та інші , у кількості 4405 пакувальних місця та загальною вартістю 108 618, 00 доларів США, що згідно курсу НБУ на дату переміщення через митний кордон України (05.10.2018) (1 USD - 28,17505500) складає 3 060 318, 12 грн., були переміщені через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, шляхом подання органу доходів і зборів, як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості щодо одержувача товарів, їх ваги та відомостей необхідних для визначення їх митної вартості. (інвойс від 25.09.2018 № SOM2018000000482).

Оцінюючи в сукупності надані докази, суд знаходить їх належними та допустимими, у зв`язку з чим приходить до висновку, що факт вчинення порушення митних правил передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України повністю підтверджений в ході розгляду справи.

У відповідності до ст. 459 МК України, суб`єктами адміністративної відповідальності за порушення митних правил можуть бути громадяни, які на момент вчинення такого правопорушення досягли 16-річного віку, а при вчиненні порушень митних правил підприємствами - посадові особи цих підприємств.

Згідно п. 43 ч. 1 ст. 4 МК України, посадові особи підприємств - керівники та інші працівники підприємств (резиденти та нерезиденти), які в силу постійно або тимчасово виконуваних ними трудових (службових) обов`язків відповідають за додержання вимог, встановлених цим Кодексом, законами та іншими нормативно-правовими актами України, а також міжнародними договорами України, укладеними у встановленому законом порядку.

В силу ст. 65 ГК України, управління підприємством здійснюється відповідно до його установчих документів на основі поєднання прав власника щодо господарського використання свого майна і участі в управлінні трудового колективу. Керівник підприємства без доручення діє від імені підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, формує адміністрацію підприємства і вирішує питання діяльності підприємства в межах та порядку, визначених установчими документами.

З урахуванням викладеного суд вважає, що за фактичних обставин справи наведених вище, саме гр. ОСОБА_1 є суб`єктом правопорушення передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України, у зв`язку з чим останній підлягає притягненню до адміністративної відповідальності.

Отже, в діях гр. ОСОБА_1 , як керівника ТОВ БУДМАКСТРОЙ наявні ознаки порушення митних правил, передбачених ч. 1 статті 483 Митного кодексу України.

Частиною 1 ст. 487 МК України передбачено, що провадження у справах про порушення митних правил здійснюється відповідно до цього Кодексу, а в частині, що не регулюється ним, - відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушення.

Стаття 33 КУпАП визначає, що стягнення за адміністративне правопорушення накладається у межах, установлених цим Кодексом та іншими законами України. При накладенні стягнення враховуються характер вчиненого правопорушення, особа порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність.

У ч. 1 ст. 489 МК України зазначено, що посадова особа при розгляді справи про порушення митних правил зобов`язана з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують та/або обтяжують відповідальність, чи є підстави для звільнення особи, що вчинила правопорушення, від адміністративної відповідальності, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

У відповідності до вимог ст.ст. 245, 280 КУпАП, суд зобов`язаний повно та всебічно з`ясувати усі обставини справи, зокрема, чи мало місце адміністративне правопорушення, чи винна особа у його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, наявність обставин, що пом`якшують та обтяжують відповідальність, а також інші обставини, що мають суттєве значення для правильного її вирішення при цьому, встановити істину по справі необхідно з аналізу наявних доказів, які відповідно чинного законодавства, представляють собою будь - які фактичні дані, які підтверджують або спростовують ті чи інші обставини і мають суттєве значення для правильного вирішення справи по суті.

Згідно зі ст.ст. 245, 251, 252, 280 КУпАП при розгляді адміністративної справи органом (посадовою особою) повинно бути вжито всіх необхідних заходів для повного, всебічного і об`єктивного дослідження доказів та з`ясовано: чи було вчинено правопорушення, чи винна дана особа у його вчиненні, а також інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Оцінюючи в сукупності надані докази, суддя знаходить їх належними та допустимими, у зв`язку з чим приходить до висновку, що факт вчинення порушення митних правил передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України повністю підтверджений в ході розгляду справи.

Згідно санкції ч. 1 ст. 483 МК України, вчинення правопорушення передбаченого диспозицією даної норми, тягне за собою накладення штрафу в розмірі 100 відсотків вартості товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил з конфіскацією цих товарів, а також товарів, транспортних засобів із спеціально виготовленими сховищами (тайниками), що використовувалися для переміщення товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил через митний кордон України.

Як встановлено вище, вартість безпосередніх предметів правопорушення 3060318,12 грн.

З огляду на викладене, гр. ОСОБА_1 слід визнати винним у порушенні митних правил за ч. 1 ст. 483 Митного Кодексу України та піддати адміністративному стягненню у виді штрафу в розмірі 3060318,12 грн.

Також, санкція статті 483 МК України передбачає конфіскацію товарів, однак предмети правопорушення не вилучались, оскільки до складання протоколу про порушення митних правил, були випущені у вільний обіг.

Таким чином, з ОСОБА_1 на користь держави слід стягнути вартість безпосередніх предметів порушення митних правил у розмірі 3060318,12 грн.

Крім того, відповідно до ст. 40-1 КУпАП та Закону України Про судовий збір з гр. ОСОБА_1 підлягає стягненню судовий збір у розмірі 420,40 грн.

На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 1, 8, 245, 251-252, 280 Кодексу України про адміністративні правопорушення, ст.ст. 3, 458, 465, 467, 483, 487-488,491, 495, 522, 527 Митного кодексу України, суддя, -

П О С Т А Н О В И В :

Громадянина України ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , керівника ТОВ БУДМАКСТРОЙ (ЄДРПОУ 42144314), який зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 , визнати винним у порушенні митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 МК України та піддати його адміністративному стягненню у вигляді штрафу в розмірі 100 відсотків вартості товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил у розмірі 3060318,12 грн., який необхідно сплатити на наступні реквізити: Отримувач: УДКСУ у Солом`янському районі; Код ЄДРПОУ: 38050812; МФО: 899998; Банк отримувача: ГУДКСУ у м. Києві, р/р №31119106526010. Призначення платежу: від (ПІП) за ПМП від ___ №___, код 050.

У разі неможливості конфіскації безпосередніх предметів правопорушення стягнути з ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , на користь держави вартість безпосередніх предметів порушення митних правил у розмірі 3060318,12 грн.

Стягнути з ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 ,який зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 судовий збір у розмірі 420,80 грн.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.

Постанова суду (судді) у справі про порушення митних правил може бути оскаржена особою, стосовно якої вона винесена, представником такої особи, прокурором або митним органом, який здійснював провадження у цій справі до Київського апеляційного суду протягом десяти днів з дня її проголошення.

Постанова пред`являється до виконання протягом трьох місяців.

Суддя С.І. Кушнір

СудСолом'янський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення27.11.2020
Оприлюднено06.01.2021
Номер документу94018354
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —760/18114/20

Постанова від 23.07.2021

Адмінправопорушення

Київський апеляційний суд

Кияшко Олександр Анатолійович

Постанова від 27.11.2020

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Кушнір С. І.

Постанова від 27.11.2020

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Кушнір С. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні