Ухвала
від 11.01.2021 по справі 420/83/21
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/83/21

УХВАЛА

11 січня 2021 року м. Одеса

Суддя Одеського окружного адміністративного суду Потоцька Н.В., розглянувши матеріали адміністративного позову

Товариства з обмеженою відповідальністю СПМК-17 (адреса: 65025, Одеська область, Комінтернівський район, 21-й км Старокиївського шосе, буд. 30-а, код ЄДРПОУ 01353551, телефон: (097) 545 90 60)

до: Південне міжрегіональне управління Укртрансбезпеки (адреса: 65014, м. Одеса, вул. Успенська, 4, ЄДРПОУ 39816845, телефон: (048) 737 87 92, e-mail: odesa.reg@dsbt.gov.ua)

третя особа, без самостійних вимог на предмет спору: Приватне підприємство Південьдортех (адреса: 67832, Одеська область, Овідіопольський район, смт. Великодолинське, вул. Радісна, 11, код ЄДРПОУ 32863396)

про:визнання протиправними та скасування постанов,-

ВСТАНОВИВ:

До Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю СПМК-17 до Південне міжрегіональне управління Укртрансбезпеки, третя особа, без самостійних вимог на предмет спору: Приватне підприємство Південьдортех в якому позивач просить:

- визнати протиправними та скасувати

- Постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу № 214951 від 05 жовтня 2020 р. прийняту Управлінням Укртрансбезпеки в Одеській області, про стягнення з ТОВ СПМК-17 адміністративно-господарського штрафу;

- Постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу № 214984 від 05 жовтня 2020 р. прийняту Управлінням Укртрансбезпеки в Одеській області, про стягнення з ТОВ СПМК-17 адміністративно-господарського штрафу;

- Постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу № 214982 від 05 жовтня 2020 р. прийняту Управлінням Укртрансбезпеки в Одеській області, про стягнення з ТОВ СПМК-17 адміністративно-господарського штрафу;

- Постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу № 214987 від 05 жовтня 2020 р. прийняту Управлінням Укртрансбезпеки в Одеській області, про стягнення з ТОВ СПМК-17 адміністративно-господарського штрафу;

- Постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу № 214989 від 05 жовтня 2020 р. прийняту Управлінням Укртрансбезпеки в Одеській області, про стягнення з ТОВ СПМК-17 адміністративно-господарського штрафу;

- Постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу № 214991 від 05 жовтня 2020 р. прийняту Управлінням Укртрансбезпеки в Одеській області, про стягнення з ТОВ СПМК-17 адміністративно-господарського штрафу;

- Постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу № 214993 від 05 жовтня 2020 р. прийняту Управлінням Укртрансбезпеки в Одеській області, про стягнення з ТОВ СПМК-17 адміністративно-господарського штрафу;

- Постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу № 214995 від 05 жовтня 2020 р. прийняту Управлінням Укртрансбезпеки в Одеській області, про стягнення з ТОВ СПМК-17 адміністративно-господарського штрафу;

- Постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу № 214997 від 05 жовтня 2020 р. прийняту Управлінням Укртрансбезпеки в Одеській області, про стягнення з ТОВ СПМК-17 адміністративно-господарського штрафу;

- Постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу № 214999 від 05 жовтня 2020 р. прийняту Управлінням Укртрансбезпеки в Одеській області, про стягнення з ТОВ СПМК-17 адміністративно-господарського штрафу;

- Постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу № 215000 від 05 жовтня 2020 р. прийняту Управлінням Укртрансбезпеки в Одеській області, про стягнення з ТОВ СПМК-17 адміністративно-господарського штрафу;

- Постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу № 221001 від 05 жовтня 2020 р. прийняту Управлінням Укртрансбезпеки в Одеській області, про стягнення з ТОВ СПМК-17 адміністративно-господарського штрафу;

- Постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу № 221002 від 05 жовтня 2020 р. прийняту Управлінням Укртрансбезпеки в Одеській області, про стягнення з ТОВ СПМК-17 адміністративно-господарського штрафу;

- Постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу № 221003 від 05 жовтня 2020 р. прийняту Управлінням Укртрансбезпеки в Одеській області, про стягнення з ТОВ СПМК-17 адміністративно-господарського штрафу;

- Постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу № 221004 від 05 жовтня 2020 р. прийняту Управлінням Укртрансбезпеки в Одеській області, про стягнення з ТОВ СПМК-17 адміністративно-господарського штрафу;

- Постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу № 221006 від 05 жовтня 2020 р. прийняту Управлінням Укртрансбезпеки в Одеській області, про стягнення з ТОВ СПМК-17 адміністративно-господарського штрафу.

Пред`явлена позовна заява підлягає залишенню без руху, оскільки подана без додержання вимог, встановлених статтями 161 КАС України, з огляду на наступне.

Згідно з ч. 3 ст. 161 КАС України, до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону.

Відповідно до ч. 2 ст. 132 КАС України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.

У свою чергу, правові засади справляння судового збору, платники, об`єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначені Законом України "Про судовий збір".

Згідно ч.1 ст.2 Закону, платники судового збору - громадяни України, іноземці, особи без громадянства, підприємства, установи, організації, інші юридичні особи (у тому числі іноземні) та фізичні особи - підприємці, які звертаються до суду чи стосовно яких ухвалене судове рішення, передбачене цим Законом.

Судовий збір справляється за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством (ч. 1 ст. 3 Закону).

Частиною 3 ст. 6 Закону України "Про судовий збір" встановлено, що за подання позовної заяви, що має одночасно майновий і немайновий характер, судовий збір сплачується за ставками, встановленими для позовних заяв майнового та немайнового характеру.

У разі коли в позовній заяві об`єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру.

Відповідно до п.1 ч.3 ст. 4 Закону України "Про судовий збір" за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано юридичною особою, сплачується судовий збір у розмірі 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Відповідно до пункту 18 частини першої статті 4 КАС України, індивідуальний акт - це акт (рішення) суб`єкта владних повноважень, виданий (прийняте) на виконання владних управлінських функцій або в порядку надання адміністративних послуг, який (яке) стосується прав або інтересів визначеної в акті особи або осіб та дія якого вичерпується його виконанням або має визначений строк (пункт 19 частини першої статті 4 КАС України).

За владно-регулятивною природою всі юридичні акти поділяються на правотворчі, правотлумачні (правоінтерпретаційні) та правозастосовні. Нормативно-правові акти належать до правотворчих, а індивідуальні - до правозастосовних.

У вітчизняній теорії права загальновизнано, що індивідуально-правові акти як результати правозастосування адресовані конкретним особам, тобто є формально обов`язковими для персоніфікованих (чітко визначених) суб`єктів; містять індивідуальні приписи, в яких зафіксовані суб`єктивні права та/чи обов`язки адресатів цих актів; розраховані на врегулювання лише конкретної життєвої ситуації, а тому їх юридична чинність (формальна обов`язковість) вичерпується одноразовою реалізацією. Крім того, такі акти не можуть мати зворотної дії в часі, а свій зовнішній прояв можуть отримувати не лише в письмовій (документальній), але й в усній (вербальній) або ж фізично - діяльнісній (конклюдентній) формах.

Отже, акт застосування норм права (індивідуальний акт) містить індивідуально-конкретні приписи, що є результатом застосування норм права; акт застосування норм права адресується конкретним суб`єктам і створює права та/чи обов`язки лише для цих суб`єктів; акт застосування норм права регулює конкретну життєву ситуацію та закінчується у зв`язку з припиненням існування конкретних правовідносин.

З огляду на наведені вище положення КАС України та загальновідомі ознаки й властивості індивідуального акту, суд приходить до висновку, що Постанови про застосування адміністративно-господарського штрафу № 214951, № 214984, № 214982, № 214987, № 214989, № 214991, № 214993, № 214995, № 214997, № 214999, № 215000, № 221001, № 221002, № 221003, № 221004, № 221006 від 05 жовтня 2020 р. у кількості 16 є актом індивідуальної дії.

Таким чином, позивачем заявлено вимоги немайнового характеру (про скасування постанов), а тому позивач повинен сплати судовий збір у сумі 16 х 2270,00 грн.=36320,00 грн.

Позивачем сплачений судовий збір у сумі 6 630, 00 грн.

Виявлені недоліки мають бути усунені шляхом подання до суду квитанції про сплату судового збору на суму 26 690,00 грн., вказану суму судового збору перерахувати на:

- Отримувач коштів УК у м. Одесі/Київський р-н/22030101

- Код отримувача (код за ЄДРПОУ) 38016923

- Банк отримувача Казначейство України (ЕАП)

- Код банку отримувача (МФО) 899998

- Рахунок отримувача UA338999980313181206084015005

- Код класифікації доходів бюджету 22030101

Призначення платежу *;101;


(код клієнта за ЄДРПОУ для юридичних осіб (доповнюється зліва нулями до восьми цифр, якщо значущих цифр менше 8), реєстраційний номер облікової картки платника податків фізичної особи (завжди має 10 цифр) або серія та номер паспорта громадянина України, в разі якщо платник через свої релігійні переконання відмовився від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомив про це відповідний орган Міністерства доходів і зборів України і має відповідну відмітку у паспорті);Судовий збір, за позовом
(ПІБ чи назва установи, організації позивача), Одеський окружний адміністративний суд (назва суду, де розглядається справа).

Відповідно до ч. 1 ст. 169 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 161 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.

Враховуючи вищевикладене, суддя дійшов висновку, що вказаний адміністративний позов, слід залишити без руху, встановивши позивачу строк для усунення недоліків - 10 (десять) днів з дня вручення ухвали (ч. 2 ст. 169 КАС України).

Керуючись ст.ст. 160, 161, 169, 256, 256, 294 КАС України, суддя,

УХВАЛИВ:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю СПМК-17 до Південне міжрегіональне управління Укртрансбезпеки, третя особа, без самостійних вимог на предмет спору: Приватне підприємство Південьдортех - залишити без руху.

Надати позивачу 10-ти денний строк для усунення недоліків позовної заяви з дня отримання ухвали.

Ухвала набирає законної сили негайно після її проголошення, якщо інше не передбачено цим Кодексом.

Ухвала окремо від рішення по справі оскарженню не підлягає.

Головуючий суддя Потоцька Н.В.

Дата ухвалення рішення11.01.2021
Оприлюднено12.01.2021
Номер документу94041091
СудочинствоАдміністративне
Суть:визнання протиправними та скасування постанов

Судовий реєстр по справі —420/83/21

Постанова від 13.12.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Федусик А.Г.

Ухвала від 29.11.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Федусик А.Г.

Ухвала від 08.11.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Федусик А.Г.

Ухвала від 27.10.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Федусик А.Г.

Рішення від 27.09.2021

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Потоцька Н.В.

Ухвала від 20.07.2021

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Потоцька Н.В.

Постанова від 07.07.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Федусик А.Г.

Ухвала від 30.06.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Федусик А.Г.

Ухвала від 01.03.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Федусик А.Г.

Ухвала від 22.01.2021

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Потоцька Н.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні