Рішення
від 11.01.2021 по справі 620/4848/20
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

11 січня 2021 року Чернігів Справа № 620/4848/20

Чернігівський окружний адміністративний суд, у складі головуючої судді Падій В.В., розглянувши, за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи, справу за адміністративним позовом Приватного підприємства Агросоя-2019 до Головного управління Державної податкової служби у Чернігівській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,

У С Т А Н О В И В:

Приватне підприємство Агросоя-2019 (далі - ПП Агросоя-2019 ) звернулось до суду з адміністративним позовом до Головного управління Державної податкової служби у Чернігівській області (далі - ГУ ДПС у Чернігівській області), Державної податкової служби України (далі - ДПС України), в якому просить суд:

- визнати протиправним та скасувати рішення про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Чернігівській області: від 16.07.2020 №1742010/42494376; від 29.07.2020 № 1778362/42494376; від 21.07.2020 № 1752554/42494376; від 06.08.2020 № 1806983/42494376; від 06.08.2020 № 1806984/42494376; від 31.08.2020 №1883276/42494376;

- визнати протиправним та скасувати рішення за результатами розгляду скарги щодо рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Державної податкової служби України: від 04.08.2020 № 40291/42494376/2; від 14.08.2020 № 42349/42494376/2; від 05.08.2020 № 40531/42494376/2; від 25.08.2020 № 45076/42494376/2; від 27.08.2020 № 45724/42494376/2; від 18.09.2020 № 51031/42494376/2;

- зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних: податкову накладну № 164 від 26.06.2020; розрахунок коригування кількісних і вартісних показників № 1 від 26.06.2020 до податкової накладної № 164 від 26.06.2020; податкову накладну № 178 від 08.07.2020; податкову накладну № 179 від 09.07.2020; податкову накладну № 187 від 16.07.2020; податкову накладну № 193 від 23.07.2020; податкову накладну № 213 від 11.08.2020.

Обґрунтовуючи вимоги, позивачем зазначено про протиправність оскаржуваних рішень з підстав, що: при їх прийнятті відповідачем проігноровано пояснення та документи, які були направлені позивачем. В оскаржуваних рішеннях зазначено, що платник податку задіяний у розповсюдженні та використанні ймовірно схемного податкового кредиту, тобто відповідач припускає, що платник податку можливо задіяний у схемному податковому кредиті, у зв`язку з чим позивач вважає, що вони не містять чіткої підстави для відмови в реєстрації податкових накладних.

Ухвалою судді Чернігівського окружного адміністративного суду Падій В.В. від 10.11.2020 прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи та встановлено відповідачам для подання відзиву на позов або заяви про визнання адміністративного позову 15 - денний строк, з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі.

Представником ГУ ДПС у Чернігівській області подано до суду відзив на позов, в якому останній просить суд відмовити у задоволенні позовних вимог у повному обсязі, обґрунтовуючи тим, що позивачу було надіслано квитанції про зупинення реєстрації вказаних податкових накладних в ЄРПН з підстав, що платник податку відповідає критерію ризиковості платника податку та запропоновано надати пояснення, копії документів, необхідні для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію ПН/РК в реєстрі або відмову в такій реєстрації. Платником податків було надіслано до ГУ ДПС у Чернігівській області повідомлення, до яких додано копії документів до господарських операцій. Комісією розглянуто отримані документи та визнано їх такими, що надані в обсязі, недостатньому для реєстрації ПН та ухвалено рішення про відмову в реєстрації податкових накладних ПП Агросоя-2019 з вказаною причиною: задіяний у розповсюдженні та використанні ймовірного схемного податкового кредиту. Дані рішення відповідач вважає правомірними та такими, що не підлягають скасуванню. Разом з відзивом представником ГУ ДПС у Чернігівській області подано клопотання про розгляд справи за правилами загального позовного провадження.

ДПС України правом на подання відзиву не скористалась.

Розглянувши подане представником ГУ ДПС у Чернігівській області клопотання по суті, враховуючи, що дана справа є справою незначної складності, зважаючи на предмет і підстави позову, характер спірних правовідносин та предмет доказування у даній справі, суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення клопотання відповідача про розгляд справи за правилами загального позовного провадження, у зв`язку з чим відмовив у задоволенні вказаного клопотання.

Розглянувши подані документи і матеріали, з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд вважає, що позов підлягає задоволенню частково з наступних підстав.

Так судом встановлено, що ПП Агросоя-2019 є юридичною особою, яка здійснює діяльність за основним видом: виробництво олії та тваринних жирів (КВЕД 10.41), що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємств та громадських формувань (т.3 а.с.132).

03.06.2020 між ПП Агросоя-2019 (Постачальник) та Товариством з обмеженою відповідальністю Агровет Продакшн (Покупець) укладено договір поставки №35/06-20, за умовами якого постачальник зобов`язується передавати у власність (поставляти), а покупець приймати та оплачувати товар, згідно з умовами і в порядку, передбаченим даним договором. Найменування, асортимент, одиниця виміру, ціна за одиницю виміру та загальна вартість товару, буде визначатися сторонами у Специфікаціях та/або видаткових накладних, які будуть формуватися постачальником на підставі заявок покупця з подальшим виставленням рахунків-фактур для здійснення оплати товару (т.1 а.с.18-19).

На підставі вказаного договору позивачем здійснювалася поставка Товариству з обмеженою відповідальністю Агровет Продакшн макухи соєвої СП41, що підтверджується: специфікацією від 18.06.2020 №2 до договору поставки від 03.06.2020 №35/06-20, від 07.07.2020 №3 до договору поставки від 03.06.2020 №35/06-20, від 14.07.2020 №4 до договору поставки від 03.06.2020 №35/06-20, від 21.07.2020 №5 до договору поставки від 03.06.2020 №35/06-20, від 04.08.2020 №6 до договору поставки від 03.06.2020 №35/06-20 (т.1 а.с.20,61,137,187,238); видатковими накладними від 26.06.2020 №171, від 08.07.2020 №185, від 09.07.2020 №186, від 16.07.2020 №194, від 23.07.2020 №200, від 11.08.2020 №220 (т.1 а.с.21,55,63,113,139,189,240) рахунками на оплату від 26.06.2020 №166, від 08.07.2020 №180, від 09.07.2020 №181, від 16.07.2020 №190, від 23.07.2020 №195, від 11.08.2020 №216 (т.1 а.с.48,54,62,112,138,188,239), платіжними дорученнями від 10.08.2020 №27954, від 21.08.2020 №28519, від 27.08.2020 №28660, від 01.09.2020 №28854, від 04.09.2020 №29063, від 03.09.2020 №28952, від 04.09.2020 №29064, від 07.09.2020 №29174, від 09.09.2020 №29255, від 08.09.2020 №29207, від 09.09.2020 №29256, від 10.09.2020 №29298, від 11.09.2020 №15147, від 14.09.2020 №29419, від 15.09.2020 №1156, від 24.09.2020 №29905, від 25.09.2020 №29945, від 29.09.2020 №30042 (т.1 а.с.49,65,115,141,142,191,192,193, т.2 а.с.1,2) товарно-транспортними накладними від 26.06.2020 №5, від 08.07.2020 №2, від 09.07.2020 №2, від 16.07.2020 №4, від 23.07.2020 №2, від 11.08.2020 №6 (т.1 а.с.22,56,64,114,140,190,241).

В зв`язку з зазначеним, ПП Агросоя-2019 складено податкові накладні: № 164 від 26.06.2020 (т.1 а.с.50) та розрахунок коригування кількісних і вартісних показників № 1 від 26.06.2020 до податкової накладної № 164 від 26.06.2020 (т.1а.с.46); № 178 від 08.07.2020 (т.1 а.с.66); № 179 від 09.07.2020 (т.1 а.с.116); № 187 від 16.07.2020 (т.1 а.с.143); № 193 від 23.07.2020 (т.1 а.с.194); № 213 від 11.08.2020 (т.2 а.с.3).

Вищевказані податкові накладні позивачем подано для реєстрації в Єдиному державному реєстрі податкових накладних та отримано квитанції, в яких зазначено, що відповідно до пункту 201.16. статті 201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК від 08.09.2020 №2 в ЄРПН зупинена, оскільки коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 2304 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій , та запропоновано надати пояснення і копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (т.1 а.с.51,67,117,144,195, т.2 а.с.4).

ПП Агросоя-2019 подано до контролюючого органу повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено (т.1 а.с.59,68,119,145,196, т.2 а.с.5). До повідомлення позивачем були додані пояснення та копії документів, що підтверджують реальність господарських операцій.

Однак Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийняті рішення від 16.07.2020 №1742010/42494376; від 29.07.2020 № 1778362/42494376; від 21.07.2020 № 1752554/42494376; від 06.08.2020 № 1806983/42494376; від 06.08.2020 № 1806984/42494376; від 31.08.2020 №1883276/42494376 про відмову у реєстрації податкових накладних/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, у зв`язку з наданням платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства. У графі Додаткова інформація (зазначити конкретні документи) вказано - задіяний у розповсюдженні ймовірно схемного податкового кредиту (т.1 а.с.34,77,127,154,205, т.2 а.с.14).

Вважаючи рішення протиправними та такими, що підлягають скасуванню, позивач звернувся до суду з позовом за захистом своїх охоронюваних законом прав та інтересів.

Даючи правову оцінку обставинам вказаної справи, суд застосовує джерела правового регулювання у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин, та зважає на наступне.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Так спеціальним законом з питань оподаткування, який установлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплату пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків і визначає заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу, є Податковий кодекс України від 02.12.2010 № 2755-VI (далі - ПК України; у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин).

Згідно з підпунктами а , б пункту 185.1. статті 185 ПК України об`єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України та постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України.

У свою чергу датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг згідно приписів норми пункту 187.1. статті 187 ПК України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (пункт 188.1. статті 188 ПК України).

Пунктом 201.10. статті 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку-продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Згідно з пунктом 201.16. статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до пункту 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26.04.2017 №341) (далі - Порядок №1246) податкова накладна - це електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно з пунктом 12 Порядку №1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1. статті 192 та пунктом 201.10. статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1. статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3. і 200-1.9. статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України Про електронний цифровий підпис , Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

За результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (пункт 13 Порядку №1246).

У свою чергу механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів визначає Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 (далі - Порядок №1165).

Пунктом 4 Порядку №1165 визначено, що у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.

Відповідно до пункту 5 Порядку №1165 Платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Згідно пункту 6 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (додаток 4).

У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Комісією регіонального рівня розглядається питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

У разі виявлення обставин та/або отримання інформації, визначених абзацом сьомим цього пункту, та прийняття комісією регіонального рівня рішення про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку платник податку отримує таке рішення в електронному кабінеті в день його прийняття (додаток 4).

Інформація та копії документів подаються платником податку до ДПС в електронній формі засобами електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України Про електронні документи та електронний документообіг , Про електронні довірчі послуги та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном.

Документами, необхідними для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, можуть бути: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження. розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством; інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Інформацію та копії документів, подані платником податку, комісія регіонального рівня розглядає протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження, та приймає відповідне рішення.

За результатами розгляду інформації та копій документів комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, яке платник податку отримує в електронному кабінеті у день його прийняття (додаток 4).

Виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Якщо комісією регіонального рівня протягом семи робочих днів, що настають за датою надходження зазначеної інформації та документів, не прийнято відповідного рішення, платник податку виключається з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

У разі надходження до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня виключає платника податку з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Комісія регіонального рівня постійно проводить моніторинг щодо відповідності/невідповідності платників податку критеріям ризиковості платника податку.

Відповідно до пункту 7 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Суд звертає увагу, що квитанції про зупинення реєстрації податкових накладних № 164 від 26.06.2020, розрахунку коригування кількісних і вартісних показників № 1 від 26.06.2020 до податкової накладної № 164 від 26.06.2020; № 178 від 08.07.2020; № 179 від 09.07.2020; № 187 від 16.07.2020; № 193 від 23.07.2020; № 213 від 11.08.2020 в Єдиному реєстрі податкових накладних містять відомості про те, що реєстрація податкових накладних зупинена на підставі відповідності операції пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (т.1 а.с.51,67,117,144,195, т.2 а.с.4).

З аналізу положень Порядку №1165 вбачається, що саме у разі, коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація податкової накладної зупиняється, а платник має право подати документи, необхідні для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

При цьому платнику податку надсилається рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення.

Слід зауважити, що саме для вирішення питання виключення платника з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості Комісія регіонального рівня має дослідити договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством; інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Як встановлено судом, підставою зупинення реєстрації податкових накладних було зазначено саме відповідність операції пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, а не відповідність позивача критеріям ризиковості платника, а тому рішення від 16.07.2020 №1742010/42494376; від 29.07.2020 № 1778362/42494376; від 21.07.2020 № 1752554/42494376; від 06.08.2020 № 1806983/42494376; від 06.08.2020 № 1806984/42494376; від 31.08.2020 №1883276/42494376 про відмову у реєстрації податкових накладних № 164 від 26.06.2020 розрахунку коригування кількісних і вартісних показників № 1 від 26.06.2020 до податкової накладної № 164 від 26.06.2020; № 178 від 08.07.2020; № 179 від 09.07.2020; № 187 від 16.07.2020; № 193 від 23.07.2020; № 213 від 11.08.2020 в Єдиному реєстрі податкових накладних є такими, що прийняті в порушення Порядку №1165.

Крім того варто зазначити, що, відповідно до пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (Додаток 3 до Порядку №1165), критерієм ризиковості здійснення операцій є відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01.01.2017 в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги. зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 01.01.2017 у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

З аналізу зазначеного критерію вбачається, що про ризиковість здійснення операцій свідчить саме одночасна наявність таких факторів як: відсутність товару, зазначеного в податковій накладній, поданій для реєстрації в ЄРПН, у таблиці даних платника податку на додану вартість як товару, що на постійній основі постачається; обсяг постачання товару, зазначений у податковій накладній, яку подано для реєстрації в ЄРПН, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого товару та обсягом постачання відповідного товару, зазначеного в податкових накладних, зареєстрованих з 01.01.2017 у ЄРПН; переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

Як вбачається з наказу ДПС України від 03.02.2020 №67 Про затвердження Переліку кодів товарів згідно з УКТЗЕД, які застосовуються для визначення відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям ризиковості здійснення операції , оприлюдненого на офіційному веб-сайті ДПС, у переліку міститься код товару 2306 - Макуха та інші тверді відходи і залишки, одержані під час добування рослинних жирів і олій, за винятком відходів товарної позиції 2304 або 2305, мелені або немелені, негранульовані або гранульовані, тобто, код товару 2304 не включено до переліку кодів товарів згідно з УКТЗЕД, які застосовуються для визначення відповідності податкових накладних/розрахунків коригування, які подано для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, критеріям ризиковості здійснення операції при здійсненні автоматизованого моніторингу.

При цьому слід зазначити, що позивач в межах ведення господарської діяльності здійснює виробництво олії, а макуха соєва є саме відходами одержаними під час добування рослинних жирів і олій, а отже, позивач є і виробником цього товару (відходів), а не придбаває макуху соєву у інших суб`єктів господарювання.

Таким чином з огляду на те, що позивач є виробником, а не покупцем товару - макухи соєвої, одночасне існування всіх трьох факторів, необхідних для віднесення операції до пункту 1 Критеріїв ризиковості, є неможливим.

Отже фактичні обставини свідчать про те, що зупинення реєстрації податкових накладних: № 164 від 26.06.2020; розрахунку коригування кількісних і вартісних показників № 1 від 26.06.2020 до податкової накладної № 164 від 26.06.2020; № 178 від 08.07.2020; № 179 від 09.07.2020; № 187 від 16.07.2020; № 193 від 23.07.2020; № 213 від 11.08.2020 із підстав відповідності операції пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, встановлених Додатком 3 Порядку №1165, є протиправним.

При цьому суд враховує також, що позивачем було надіслано контролюючому органу повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних № 164 від 26.06.2020; розрахунку коригування кількісних і вартісних показників № 1 від 26.06.2020 до податкової накладної № 164 від 26.06.2020; № 178 від 08.07.2020; № 179 від 09.07.2020; № 187 від 16.07.2020; № 193 від 23.07.2020; № 213 від 11.08.2020, реєстрацію яких зупинено. До повідомлень позивачем додані пояснення та пакет документів на підтвердження проведення господарських операцій, що не заперечується відповідачем у відзиві на позов (т.3 а.с.166 абз.2).

За результатами розгляду поданих позивачем документів Комісією ГУ ДПС у Чернігівській області прийняті рішення від 16.07.2020 №1742010/42494376; від 29.07.2020 № 1778362/42494376; від 21.07.2020 № 1752554/42494376; від 06.08.2020 № 1806983/42494376; від 06.08.2020 № 1806984/42494376; від 31.08.2020 №1883276/42494376, якими відмовлено у реєстрації податкових накладних № 164 від 26.06.2020; розрахунку коригування кількісних і вартісних показників № 1 від 26.06.2020 до податкової накладної № 164 від 26.06.2020; № 178 від 08.07.2020; № 179 від 09.07.2020; № 187 від 16.07.2020; № 193 від 23.07.2020; № 213 від 11.08.2020 в Єдиному реєстрі податкових накладних, у зв`язку з наданням платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства. У графі Додаткова інформація (зазначити конкретні документи) вказано - задіяний у розповсюдженні ймовірно схемного податкового кредиту (т.1 а.с.34,77,127,154,205, т.2 а.с.14).

Разом з тим суд зауважує, що аналіз вищенаведених правових норм дає підстави для висновку, що рішення Комісії контролюючого органу повинно містити, як чітку підставу для зупинення реєстрації ПН/РК, так і чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної.

Однак як рішення про зупинення реєстрації податкових накладних, так і оскаржувані рішення від 16.07.2020 №1742010/42494376; від 29.07.2020 № 1778362/42494376; від 21.07.2020 № 1752554/42494376; від 06.08.2020 № 1806983/42494376; від 06.08.2020 № 1806984/42494376; від 31.08.2020 №1883276/42494376 про відмову у реєстрації податкових накладних № 164 від 26.06.2020; розрахунку коригування кількісних і вартісних показників № 1 від 26.06.2020 до податкової накладної № 164 від 26.06.2020; № 178 від 08.07.2020; № 179 від 09.07.2020; № 187 від 16.07.2020; № 193 від 23.07.2020; № 213 від 11.08.2020 в Єдиному реєстрі податкових накладних не містять в собі мотивації підстав та причин віднесення позивача до ризикових платників податків відповідно до пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, як і не містять доказів наявності податкової інформації, що свідчить про наявність ознак задіяння позивача у розповсюдженні ймовірно схемного податкового кредиту з посиланням на відповідні документи.

Крім того рішення про зупинення реєстрації податкової накладної не містять вичерпного переліку документів, які необхідно подати платнику податків, а рішення про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних лише містять загальну фразу про те, що причиною його прийняття є: наданням платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства , без зазначення конкретного переліку таких документів.

Разом з тим суд вважає за необхідне зазначити, що недотримання принципу правової визначеності під час зупинення реєстрації податкових накладних призвело до необізнаності платника податків щодо вичерпного переліку необхідних документів, які він повинен був надати контролюючому органу, внаслідок чого позивач не зміг належним чином виконати свої обов`язки щодо реєстрації податкових накладних.

Здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Здійснення моніторингу не повинне підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу.

Суд звертає увагу на той факт, що недотримання податковим органом вимог законодавства на етапі зупинення реєстрації податкової накладної щодо оформлення квитанції прямо вказує на те, що рішення, яке прийняте на наступному етапі, тобто рішення Комісії про відмову у реєстрації податкової накладної, теж не є законним.

Аналогічна правова позиція висловлена і Верховним Судом у постановах від 22.07.2019 у справі №815/2985/18, від 10.04.2020 у справі № 819/330/18, висновки якого, в силу вимог частини 5 статті 242 Кодексу адміністративного судочинства України, суд враховує при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин.

Суд зауважує, що у випадку не конкретизації контролюючим органом переліку документів у квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних платник податків перебуває у стані правової невизначеності, що позбавляє його можливості надати контролюючому органу необхідний в розумінні суб`єкта владних повноважень пакет документів, а для контролюючого органу, відповідно, створюються передумови для можливого прояву негативної дискреції - прийняття рішення про відмову у реєстрації податкової накладної.

Зупинення реєстрації податкової накладної не на підставі, не в межах повноважень та не у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України, а також прийняття негативного для платника податків рішення без зазначення конкретних мотивів дає підстави для висновку про необхідність відновлення порушеного права позивача шляхом скасування такого рішення.

Аналогічна правова позиція висловлена і Верховним Судом у зазначеній вище постанові від 22.07.2019 у справі №815/2985/18 (адміністративне провадження №К/9901/14651/19), висновки якого, в силу вимог частини 5 статті 242 Кодексу адміністративного судочинства України, суд враховує при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин.

Крім того суд зауважує, що відповідачем не надано суду жодних належних та допустимих доказів на підтвердження того, що позивач задіяний у розповсюдженні ймовірно схемного податкового кредиту.

Також суд звертає увагу податкового органу, що зазначення ним у рішеннях від 04.08.2020 № 40291/42494376/2; від 14.08.2020 № 42349/42494376/2; від 05.08.2020 № 40531/42494376/2; від 25.08.2020 № 45076/42494376/2; від 27.08.2020 № 45724/42494376/2; від 18.09.2020 № 51031/42494376/2 за результатами розгляду скарг щодо рішень про відмову у реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних від 16.07.2020 №1742010/42494376; від 29.07.2020 № 1778362/42494376; від 21.07.2020 № 1752554/42494376; від 06.08.2020 № 1806983/42494376; від 06.08.2020 № 1806984/42494376; від 31.08.2020 №1883276/42494376, якими скарги залишено без задоволення, а рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних - без змін, таких підстав, як ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (т.1 а.с.60,111,136,186,237, т.2 а.с.51), суд відхиляє, оскільки такі підстави не були покладені в основу оскаржуваних рішень.

За таких обставин суд дійшов висновку про наявність правових підстав для визнання протиправними та скасування рішень Комісії ГУ ДПС у Чернігівській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 16.07.2020 №1742010/42494376; від 29.07.2020 № 1778362/42494376; від 21.07.2020 № 1752554/42494376; від 06.08.2020 № 1806983/42494376; від 06.08.2020 № 1806984/42494376; від 31.08.2020 №1883276/42494376 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкових накладних № 164 від 26.06.2020; розрахунку коригування кількісних і вартісних показників № 1 від 26.06.2020 до податкової накладної № 164 від 26.06.2020; № 178 від 08.07.2020; № 179 від 09.07.2020; № 187 від 16.07.2020; № 193 від 23.07.2020; № 213 від 11.08.2020.

В свою чергу, позовна вимога про визнання протиправними та скасування рішень за результатами розгляду скарг щодо рішень про відмову у реєстрації податкових накладних/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Державної податкової служби України: від 04.08.2020 № 40291/42494376/2; від 14.08.2020 № 42349/42494376/2; від 05.08.2020 № 40531/42494376/2; від 25.08.2020 № 45076/42494376/2; від 27.08.2020 № 45724/42494376/2; від 18.09.2020 № 51031/42494376/2, не підлягає задоволенню з огляду на наступне.

Згідно з підпунктом 17.1.7 пункту 17.1 статті 17 ПК України платник податків має право оскаржувати в порядку, встановленому цим Кодексом, рішення, дії (бездіяльність) контролюючих органів (посадових осіб), у тому числі надану йому у паперовій або електронній формі індивідуальну податкову консультацію, яка йому надана, а також узагальнюючу податкову консультацію.

Порядок оскарження рішень контролюючих органів врегульовано приписами статті 56 Податкового кодексу України.

Відповідно до вимог пункту 56.1 статті 56 ПК України рішення, прийняті контролюючим органом, можуть бути оскаржені в адміністративному або судовому порядку.

У разі якщо платник податків вважає, що контролюючий орган неправильно визначив суму грошового зобов`язання або прийняв будь-яке інше рішення, що суперечить законодавству або виходить за межі повноважень контролюючого органу, встановлених цим Кодексом або іншими законами України, такий платник має право звернутися із скаргою про перегляд цього рішення до контролюючого органу вищого рівня (пункт 56.2 статті 56 ПК України).

Згідно з абзацами першим, третім пункту 56.3 статті 56 ПК України скарга подається до контролюючого органу вищого рівня у письмовій формі (за потреби - з належним чином засвідченими копіями документів, розрахунками та доказами, які платник податків вважає за потрібне надати з урахуванням вимог пункту 44.6 статті 44 цього Кодексу) протягом 10 робочих днів, що настають за днем отримання платником податків податкового повідомлення-рішення або іншого рішення контролюючого органу, що оскаржується. Скарги на рішення територіальних органів центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, подаються до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику.

Рішення центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, та рішення центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну митну політику, прийняті за розглядом скарги платника податків, є остаточними і не підлягають подальшому адміністративному оскарженню, але можуть бути оскаржені в судовому порядку (пункт 56.10 статті 56 ПК України).

Відповідно до статті 55 Конституції України кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб. Кожен має право будь-якими не забороненими законом засобами захищати свої права і свободи від порушень і протиправних посягань.

Обов`язковою умовою надання правового захисту судом є наявність відповідного порушення суб`єктом владних повноважень прав, свобод або інтересів особи на момент її звернення до суду. Порушення має бути реальним, стосуватися (зачіпати) зазвичай індивідуально виражені права чи інтереси особи, яка стверджує про їх порушення.

При цьому неодмінною ознакою порушення права особи є зміна стану її суб`єктивних прав та обов`язків, тобто припинення чи неможливість реалізації її права та/або виникнення додаткового обов`язку.

Отже рішення суб`єкта владних повноважень є таким, що порушує права і свободи особи в тому разі, якщо, по-перше, таке рішення прийнято владним суб`єктом поза межами визначеної законом компетенції, а по-друге, оспорюване рішення є юридично значимими, тобто таким, що має безпосередній вплив на суб`єктивні права та обов`язки особи шляхом позбавлення можливості реалізувати належне цій особі право або шляхом покладення на цю особу будь-якого обов`язку.

Платниками податків до суду можуть бути оскаржені рішення, дії, бездіяльність суб`єктів владних повноважень, які порушують права, свободи та інтереси. Втім задоволенню в адміністративному судочинстві підлягають лише ті позовні вимоги, які відновлюють фактично порушені права, свободи та інтереси особи у сфері публічно-правових відносин.

Оскаржуване рішення ДПС України про результати розгляду скарги саме по собі не є юридично значимим для позивача, оскільки не має безпосередній вплив на суб`єктивні права та обов`язки позивача шляхом позбавлення його можливості реалізувати належне йому право або шляхом покладення на нього будь-якого обов`язку, не містить приписів вчинити обов`язкові дії позивачу та не створює для нього жодних правових наслідків у вигляді виникнення, зміни чи припинення прав позивача, не порушує права свободи та інтереси позивача у сфері публічно-правових відносин, відтак безпосередньо не порушує права та інтереси позивача.

Зазначена правова позиція зазначена у постановах Верховного Суду від 27 квітня 2020 року у справі № 360/1050/19, від 26 червня 2020 року у справі № 826/15059/16, від 03 вересня 2020 року у справі № 810/5742/15, від 08 вересня 2020 року у справі № 826/24880/15.

Стосовно позовної вимоги позивача про зобов`язання ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні № 164 від 26.06.2020 та розрахунок коригування кількісних і вартісних показників № 1 від 26.06.2020 до податкової накладної № 164 від 26.06.2020; № 178 від 08.07.2020; № 179 від 09.07.2020; № 187 від 16.07.2020; № 193 від 23.07.2020; № 213 від 11.08.2020, суд зазначає таке.

Приписами пункту 20 Порядку №1246 передбачено, що у разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

В даному випадку, зобов`язання ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних подані позивачем податкові накладні датою їх подання є дотриманням судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений, та належним способом захисту порушеного права.

Суд також враховує, що чинним законодавством України покладено на ДПС України обов`язок щодо прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Тобто фіскальному органу надано право вільно обирати одне з двох рішень, яке на його думку є законодавчо обґрунтованим та правильним. А отже свобода розсуду фіскального органу, у разі встановлення судом протиправності відмови у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, звужується до єдиного юридично допустимого рішення, в даному випадку рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Аналогічна правова позиція викладена в постановах Верховного Суду від 11.06.2019 у справі №480/4038/18 та від 28.11.2019 у справі №1640/2650/18.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку про наявність правових підстав для зобов`язання ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні № 164 від 26.06.2020 та розрахунок коригування кількісних і вартісних показників № 1 від 26.06.2020 до податкової накладної № 164 від 26.06.2020; № 178 від 08.07.2020; № 179 від 09.07.2020; № 187 від 16.07.2020; № 193 від 23.07.2020; № 213 від 11.08.2020, складені та подані ПП Агросоя-2019 , і задоволення позовних вимог у цій частині.

При вирішенні даної справи судом були враховані положення частини 2 статті 2 та частини 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України.

За вищевказаних обставин адміністративний позов ПП Агросоя-2019 підлягає задоволенню частково.

Відповідно до частини 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Оскільки позивач за подання адміністративного позову сплатив судовий збір у сумі 25224,00 грн (т.1 а.с.16,17), при цьому позовні вимоги ПП Агросоя-2019 задоволено частково, то суд вважає за необхідне стягнути на користь ПП Агросоя-2019 сплачений судовий збір за рахунок бюджетних асигнувань ГУ ДПС у Чернігівській області у сумі 6306,00 грн та за рахунок бюджетних асигнувань ДПС України у сумі 6306,00 грн.

Керуючись статтями 139, 227, 241-243, 246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Приватного підприємства Агросоя-2019 до Головного управління Державної податкової служби у Чернігівській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити частково.

Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС у Чернігівській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 16.07.2020 №1742010/42494376; від 29.07.2020 № 1778362/42494376; від 21.07.2020 № 1752554/42494376; від 06.08.2020 № 1806983/42494376; від 06.08.2020 № 1806984/42494376; від 31.08.2020 №1883276/42494376 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкових накладних: № 164 від 26.06.2020 та розрахунку коригування кількісних і вартісних показників № 1 від 26.06.2020 до податкової накладної № 164 від 26.06.2020; № 178 від 08.07.2020; № 179 від 09.07.2020; № 187 від 16.07.2020; № 193 від 23.07.2020; № 213 від 11.08.2020, поданих Приватним підприємством Агросоя-2019 .

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні: № 164 від 26.06.2020 та розрахунок коригування кількісних і вартісних показників № 1 від 26.06.2020 до податкової накладної № 164 від 26.06.2020; № 178 від 08.07.2020; № 179 від 09.07.2020; № 187 від 16.07.2020; № 193 від 23.07.2020; № 213 від 11.08.2020, складені та подані Приватним підприємством Агросоя-2019 .

В задоволенні решти позовних вимог - відмовити.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Чернігівській області на користь Приватного підприємства Агросоя-2019 судовий збір у сумі 6306 (шість тисяч триста шість) грн 00 коп.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України на користь Приватного підприємства Агросоя-2019 судовий збір у сумі 6306 (шість тисяч триста шість) грн 00 коп.

Рішення суду набирає законної сили в строк і порядку, передбачені статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України.

Рішення суду може бути оскаржено до Шостого апеляційного адміністративного суду за правилами, встановленими статтями 293, 295 - 297 та підпунктом 15.5 пункту 15 Розділу Перехідні положення Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подачі апеляційної скарги до Чернігівського окружного адміністративного суду або до суду апеляційної інстанції протягом 30 днів з дня складення повного судового рішення.

Позивач: Приватне підприємство Агросоя-2019 (вул. Даньківський шлях, 62-Д, м.Бахмач, Чернігівська область, 16500, код ЄДРПОУ - 42494376).

Відповідач: Головне управління Державної податкової служби у Чернігівській області (вул. Реміснича, буд.11, м. Чернігів, 14000, код ЄДРПОУ - 43143966).

Відповідач: Державна податкова служба України (Львівська площа, 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ - 43005393).

Повний текст рішення виготовлено 11.01.2021.

Суддя В.В. Падій

СудЧернігівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.01.2021
Оприлюднено12.01.2021
Номер документу94042518
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —620/4848/20

Ухвала від 04.05.2022

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Падій В.В.

Ухвала від 27.04.2022

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Падій В.В.

Ухвала від 14.12.2021

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Падій В.В.

Ухвала від 04.11.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 30.09.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Собків Ярослав Мар'янович

Ухвала від 20.07.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Собків Ярослав Мар'янович

Ухвала від 09.04.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Земляна Галина Володимирівна

Ухвала від 05.03.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Земляна Галина Володимирівна

Рішення від 11.01.2021

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Падій В.В.

Ухвала від 10.11.2020

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Падій В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні