Рішення
від 19.11.2020 по справі 727/7199/20
ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЧЕРНІВЦІВ

Справа № 727/7199/20

Провадження № 2-а/727/103/20

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 листопада 2020 р. Шевченківський районний суд м. Чернівці у складі:

Головуючого судді: Слободян Г.М.

за участю секретаря судових засідань Оробець В.О.

за участю: позивача ОСОБА_1 та в його інтересах представника Вакарчук В.І.

представника відповідача Решетняк В.Ф.

розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження у відкритому судовому засіданні в залі судових засідань приміщення Шевченківського районного суду м.Чернівці справу адміністративного судочинства за позовною заявою ОСОБА_1 (місце проживання: АДРЕСА_1 ) до Головного управління Держгеокадастру у Чернівецькій області (місце знаходження: м.Чернівці вул.Героїв Майдану, 194 А ) про визнання дій протиправними та скасування постанови про накладення адміністративного стягнення, - ВСТАНОВИВ:

Короткий зміст позовних вимог

Позивач звернувся в суд з адміністративним позовом Головного управління Держгеокадастру у Чернівецькій області про визнання дій протиправними та скасування постанови про накладення адміністративного стягнення

В позові вказує, що постановою державного інспектора з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру в Чернівецькій області Облучинського В.М. від 10.08.2020 року його визнано винним у вчиненні адміністративного правопорушення передбаченого ст.53-1 КУпАП та накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 350 грн. В оскаржуваній постанові зазначено, що він самовільно зайняв земельну ділянку площею 1,8787 га із земель пайового фонду (невитребуваних земельних ділянок) із земель колишньої СС "Зоря" (землі сільськогосподарського призначення, цільове призначення для ведення товарного сільськогосподарського виробництва), які знаходяться в адмінмежах Новобросківецької сільської ради Сторожинецького району Чернівецької області, шляхом їхнього обробітку, посіву та вирощування сільськогосподарської культури - сої. з кадастровими номерами 7324587500:02:001:0136, 7324587500:02:001:0145, 7324587500:02:001:0148

Також постановою державного інспектора з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру в Чернівецькій області Спинула І.Г. від 10.08.2020 року його визнано винним у вчиненні адміністративного правопорушення передбаченого ст.53-1 КУпАП та накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 340 грн. В оскаржуваній постанові зазначено, що він самовільно зайняв земельну ділянку площею 4,3022 га із земель пайового фонду (невитребуваних земельних ділянок) із земель колишньої СС "Зоря" (землі сільськогосподарського призначення, цільове призначення для ведення товарного сільськогосподарського виробництва), які знаходяться в адмінмежах Новобросківецької сільської ради Сторожинецького району Чернівецької області, шляхом їхнього обробітку, посіву та вирощування сільськогосподарської культури - пшениці, з кадастровими номерами 7324587500:02:001:0058, 7324587500:02:001:0073, 7324587500:02:001:0070, 7324587500:02:001:0130, 7324587500:02:001:0131

Позивач вважає, що формулювання в постанові не відповідає фактичним обставинам і дана постанова є незаконною, оскільки він використовує лише ті земельні ділянки, які перебувають у нього на законних підставах і дані земельні ділянки йому не належить. Окрім того вважає дані постанови протиправними оскільки порушена процедура проведення перевірки додержання вимог земельного законодавства. Просить скасувати постанови від 10.08.2020 про накладення на нього адміністративного стягнення, а адміністративну справу закрити.

Позиція сторін в судовому засіданні

В судовому засіданні позивач підтримав позов повністю та просив його задовольнити з підстав викладених в позовній заяві.

Представник позивача Вакарчук В.І. підтримав позов повністю та пояснив, що постанови про накладення адміністративного стягнення на ОСОБА_1 є протиправними та підлягають скасуванню, висновки Відповідача щодо самозахвату земельних ділянок ґрунтуються на припущеннях, оскільки Позивач використовує лише ті земельні ділянки, які перебувають у нього на законних підставах. Натомість аналізуючи матеріали перевірки та наявні докази, неможливо встановити вину саме голови ФГ СГТ "Полонина-Агро" ОСОБА_1 , який у кінцевому результаті був притягнутий до адміністративної відповідальності. В поясненнях зазначив, що відповідачем порушені процедури проведення перевірки додержання вимог земельного законодавства з огляду на наступне. Відповідач проігнорував вимоги законодавства щодо встановлення наявності порушення порядку землекористування та встановлення порушника, з`ясування обставин та суті скоєного адміністративного правопорушення земельного законодавства, фактично обмежившись інформацією, викладеною у листі Управління служби безпеки України в Чернівецькій області, а в кінцевому результаті без з`ясування зазначених обставин Позивач був безпідставно притягнутий до адміністративної відповідальності. Учасниками здійснення вказаної перевірки інспекторами Спинулом І.Г. та Облучинським В.М. були також працівник Управління Служби безпеки України в Чернівецькій області ОСОБА_3 , в.о. старости села Н.Бросківці ОСОБА_4 , ОСОБА_1 (місце проживання: АДРЕСА_2 ), а також частково був присутній директор СФГ "СГТ Полонина-Агро" ОСОБА_1 . Проте, зазначені учасники не всюди відображенні у матеріалах перевірки оскільки протокол про адміністративне правопорушення від 30.07.2020 р. № 498-ДК/0169П/07/01-20, протокол про адміністративне правопорушення від 30.07.2020 р. № 498-ДК/0170П/07/01-20, а також акт перевірки дотримання вимог земельного законодавства від 30.07.2020 р. № 498-ДК/365/АП/09/01/-20 та акт обстеження земельної ділянки від 30.07.2020 р. № 498ДК/81АО/10/01-20 складались (заповнювались повністю) не в їх присутності. Поміж тим, 30.07.2020 року при проведенні перевірки та складанні відносно Позивача протоколів за ст. 53-1 КУпАП в матеріалах перевірки відсутній підпис голови ФГ "СГТ Полонина-Агро" ОСОБА_1 при цьому в документах зазначено "від підпису та отримання копії відмовився". В показах зазначив, що, в даному випадку має місце внесення державними інспекторами Відповідача до документів перевірки неправдивих відомостей у зв`язку з тим, що державні інспектори Відповідача складали обидва протоколи про адміністративне правопорушення за ст. 53-1 КУпАП та інші матеріали перевірки за відсутності Позивача. Голові ФГ "СГТ Полонина-Агро" взагалі не надавалися обидва протоколи для ознайомлення, як і їх копія, також Позивачу не відомо коли та де були вони складені протоколи про адміністративне правопорушення, а оскільки це було не в присутності Позивача останній ніяким чином не міг їх підписати. Відтак, 30.07.2020 року при проведенні перевірки та складанні відносно Позивача обох протоколів за ст. 53-1 КУпАП , останній не відмовлявся від їх підпису, оскільки державний інспектор складав обидва протоколи та інші матеріали за відсутності Позивача, без повідомлення останнього про їх складання, а копії протоколів та інших документів перевірки Позивач отримав тільки згодом при направленні листом на його поштову адресу. В поясненнях звернув увагу на те, що у фабулах правопорушень, які інкримінується Позивачу, не розкрито об`єктивної та суб`єктивної його сторони, не зазначено час та місце скоєння правопорушення, його тривалість (давність користування земельною ділянкою), не зазначено хто саме, в який спосіб та коли здійснив обробіток, посів земельних ділянок, не вказано, якими доказами підтверджується факт вчинення правопорушення саме Позивачем. Не вірно вказана адреса проживання ОСОБА_1 , а також назва даного фермерського господарства. Таким чином, при складанні матеріалів та винесені постанов про накладання адміністративного стягнення не були дотримані вимоги ст.ст. 245 , 280 та 283 КУпАП .

Представник відповідача Решетняк В.Ф. в судовому засіданні позовні вимоги не визнав повністю та пояснив, що державний контроль за дотримання вимог законодавства України про охорону земель здійснює центральний орган виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі. Державний контроль за дотримання вимог законодавства України про охорону земель здійснює центральний орган виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів. Організація і здійснення державного контролю за використанням та охороною земель та проведення моніторингу грунтів здійснюється шляхом проведення перевірок, розгляду звернень юридичних і фізичних осіб, участі у прийнятті в експлуатацію меліоративних систем і рекультивованих земель, протиерозійних гідротехнічних споруд та інших об`єктів, які споруджуються з метою підвищення родючості грунтів та забезпечення охорони земель, розгляду документації із землеустрою, пов`язаної з використанням та охороною земель, проведення моніторингу грунтів та агрохімічної паспортизації, земель сільськогосподарського призначення. Статтею 10 ЗУ Про державний контроль за використанням та охороною земель закріплені повноваження державних інспекторів у сфері державного контролю за використанням та охороною земель та дотримання вимог законодавства України про охорону земель. Державними інспекторами на виконання покладених обов`язків проведено перевірку додержання вимог земельного законодавства, а саме законності використання земельних ділянок, за кадастровими номерами: 7324587500:02:001:0136 площею 0,6262га, 7324587500:02:001:0145 площею 0,6262 га, 7324587500:02:001:0148 площею 06263 га розташованих в адмінмежах Новобросківецької сільської ради Сторожинецького району Чернівецької області. В ході перевірки встановлено, що СГТ Полонина-Арго самовільно зайняли вказані земельні ділянки, без правовстановлюючих документів, із земель державної форми власності. По даному факту державними інспекторами складено акт перевірки дотримання вимог земельного законодавства за об`єктом - земельної ділянки від 30.07.2020 р. № 498-ДК/365/АП/09/01/-20, акт обстеження земельної ділянки №498-ДК/82АО/10/01-20 від. 30.07.2020, винесено припис №498-ДК/0180 Пр/03/01-20 від. 10.08.2020 про усунення порушень вимог земельного законодавства, складено відносно позивача протокол про адміністративне правопорушення та винесено постанову про накладення адміністративного стягнення від 10.08.2020 року. Накладений адміністративний штраф ОСОБА_1 не сплатив.

Відповідно до виявленого порушення державним інспектором здійснено розрахунок розміру шкоди №498-ДК/0087ШК/11/01-20 від 10.08.2020 р. заподіяної внаслідок використання без правовстановлюючих документів земельної ділянки, загальна шкода становить - 2161,21 грн. Державними інспекторами вчинялися дії на виконання покладених обов`язків законодавством України, а перевірка проводилась за наявності правових підстав щодо її проведення, без порушення порядку проведення з дотриманням норм матеріального та процесуального права, а постанова винесена інспектором є обґрунтованою.

Суд, заслухавши пояснення сторін, дослідивши письмові матеріали справи, зважає на наступне.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно ч. 3 ст. 10 Закону України Про державний контроль за використанням та охороною земель державні інспектори у сфері державного контролю за використанням та охороною земель та дотриманням вимог законодавства України про охорону земель мають право: давати обов`язкові для виконання вказівки (приписи) з питань використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства України про охорону земель відповідно до їх повноважень, а також про зобов`язання приведення земельної ділянки у попередній стан у випадках, установлених законом, за рахунок особи, яка вчинила відповідне правопорушення, з відшкодуванням завданих власнику земельної ділянки збитків.

Судом встановлено, що 30.07.2020 року відносно Голови ФГ СГТ Полонина-Агро ОСОБА_1 складено протокол про адміністративне правопорушення № 498-ДК/0169П/07/01-20 за адміністративне правопорушення за ст. 53-1 КУпАП, а саме за самовільне зайняття земельної ділянки із земель пайового фонду (невитребуваних земельних ділянок) із земель колишньої СС "Зоря" (землі сільськогосподарського призначення, цільове призначення для ведення товарного сільськогосподарського виробництва), які знаходяться в адмінмежах Новобросківецької сільської ради Сторожинецького району Чернівецької області, шляхом їхнього обробітку, посіву та вирощування сільськогосподарської культури - пшениці, з кадастровими номерами 7324587500:02:001:0058, 7324587500:02:001:0073, 7324587500:02:001:0070, 7324587500:02:001:0130, 7324587500:02:001:0131 (а.с.29).

10.08.2020 року державним інспектором з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру в Чернівецькій області Спинул І.Г.. винесено постанову № 498-ДК0/173По/08/01-20, якою ОСОБА_1 притягнуто до адміністративної відповідальності за ст.53-1 КУпАП та накладено на нього адміністративне стягнення у вигляді штрафу в сумі 350 грн. за порушення вимог статей 125 , 126, п б ст. 211 ЗК України , а саме : самовільно зайняв земельну ділянку шляхом шляхом їхнього обробітку, посіву та вирощування сільськогосподарської культури - пшениці, з кадастровими номерами 7324587500:02:001:0058, 7324587500:02:001:0073, 7324587500:02:001:0070, 7324587500:02:001:0130, 7324587500:02:001:0131 (а.с.30).

30.07.2020 року відносно Голови ФГ СГТ Полонина-Агро ОСОБА_1 складено протокол про адміністративне правопорушення № № 498-ДК/0170П/07/01-20 за адміністративне правопорушення за ст. 53-1 КУпАП, а саме за самовільне зайняття земельної ділянки із земель пайового фонду (невитребуваних земельних ділянок) із земель колишньої СС "Зоря" (землі сільськогосподарського призначення, цільове призначення для ведення товарного сільськогосподарського виробництва), які знаходяться в адмінмежах Новобросківецької сільської ради Сторожинецького району Чернівецької області, шляхом їхнього обробітку, посіву та вирощування сільськогосподарської культури - сої, з кадастровими номерами 7324587500:02:001:0136, 7324587500:02:001:0145, 7324587500:02:001:0148 (а.с.31).

10.08.2020 року державним інспектором з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру в Чернівецькій області Спинул І.Г.. винесено постанову № 498-ДК0/174По/08/01-20, якою ОСОБА_1 притягнуто до адміністративної відповідальності за ст.53-1 КУпАП та накладено на нього адміністративне стягнення у вигляді штрафу в сумі 340 грн. за порушення вимог статей 125 , 126, п б ст. 211 ЗК України , а саме : самовільно зайняв земельну ділянку шляхом шляхом їхнього обробітку, посіву та вирощування сільськогосподарської культури - сої, з кадастровими номерами 7324587500:02:001:0136, 7324587500:02:001:0145, 7324587500:02:001:0148 (а.с.32).

Відповідно до листа Управління Служби безпеки України в Чернівецькій області щодо можливого порушення законодавства у ході використання земельних ділянок державної форми власності, що розташовані в адміністративних межах Сторожинецької ОТГ Чернрівецької області, а саме біля с. Нові Бросківці та с. Забага (а.с.23) Головним управлінням Держгеокадастру винесено наказ №498-ДК від 29.07.2020 про здійснення державного контролю за дотриманням земельного законодавства, використання та охороною земель усіх категорій і форим власності (а.с.24) та вжито наступні заходи: складено акт обстеження земельної ділянки АДРЕСА_3 ДК/81АО/10/01-20 від 30.07.2020 р. за результатами якого виявлено самовільне зайняття та використання земельної ділянки (а.с.25), складено акт обстеження земельної ділянки АДРЕСА_3 ДК/82АО/10/01-20 від 30.07.2020 р. за результатами якого виявлено самовільне зайняття та використання земельної ділянки (а.с.26), складено акт перевірки дотримання вимог земельного законодавства за об`єктом - земельної ділянки від 30.07.2020 року №498-ДК/365/АП/09/01-20 (а.с.27), у результаті даної перевірки виявлено самовільне зайняття та використання земельної ділянки шляхом посіву та вирощування сільськогосподарської культури - сої та пшениці (а.с.27-28).

Згідно інформації Державного земельного кадастру про право власності та речові права на земельні ділянки кадастровий номер 7324587500:02:001:0058 площею 0.8125; 7324587500:02:001:0070, площею 0.8125; 7324587500:02:001:0073, площею 1,5032; 7324587500:02:001:0130 площею 0.9019; 7324587500:02:001:0131 площею 0.,2721; 7324587500:02:001:0136, площею 0.6262; 7324587500:02:001:0145, площею 0.6262; розташовані в с. Нові Бросківці, Сторожинецький район, Чернівецька область, для введення товарного сільськогосподарського виробництва, безпосереднй виконавець інженер -землевпорядник ОСОБА_5 відомості про відповідальну особу відсутні. (а.с. 46-53).

Земельна ділянка кадастровий номер 7324587500:02:001:0148 площею 0.8126 розташована Сторожинецький район, Чернівецька область, Новобросковецька сільська рада, для введення товарного сільськогосподарського виробництва, безпосереднй виконавець інженер -землевпорядник ОСОБА_6 , місце роботи НВФ Меркурій . відомості про відповідальну особу відсутні. (а.с. 54).

Суом досліджені справи за адміністративними матеріалами щодо вчинення адміністративного правопорушення від 10.08.2020р. за №№ 0173, 0174.

Застосовані норми права

Відповідно до ч. 1 ст. 9 КУпАП , адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

Об`єктивна сторона адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 53-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення полягає у самовільному зайнятті земельної ділянки.

У відповідності до статті 53-1 КУпАП самовільне зайняття земельної ділянки тягне за собою накладення штрафу на громадян від десяти до п`ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від двадцяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Самовільне зайняття земельної ділянки це будь-які дії, які свідчать про фактичне використання земельної ділянки за відсутності відповідного рішення органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування про її передачу у власність або надання у користування (оренду) або за відсутності вчиненого правочину щодо такої земельної ділянки, за винятком дій, які відповідно до закону є правомірними.

Згідно зі ст.1 Закону України Про державний контроль за використанням та охороню земель самовільне зайняття земельної ділянки - будь-які дії, які свідчать про фактичне використання земельної ділянки за відсутності відповідного рішення органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування про її передачу у власність або надання у користування (оренду) або за відсутності вчиненого правочину щодо такої земельної ділянки, за винятком дій, які відповідно до закону є правомірними.

Предметом адміністративного правопорушення, передбаченого ст.53-1 КУпАП , є земельна ділянка.

Згідно з ч.2 ст.77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Згідно зі ст.251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі, чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами. Обов`язок щодо збирання доказів покладається на осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення, визначених ст. 255 цього Кодексу .

Згідно зі ст. 280 КУпАП орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. В підтвердження вчинення позивачем адміністративного правопорушення, передбаченого ст.53-1 КУпАП , відповідач посилається на схематичний план суміжних землевласників та землекористувачів та фотознімки самовільно зайнятої земельної ділянки. (справа про адміністративне правопорушення №0173, №0174). Так, з додатку до акту перевірки дотримання вимог земельного законодавства за об`єктом земельної ділянки від 30.07.2020п року на схематичному плані суміжних землевласників та землекористувачів м. Чернівці зображено її місцезнаходження без зазначення власника земельної ділянки, окреслення конкретних меж та сусідніх ділянок, що не дає можливості встановити точне місцезнаходження ділянок, з приводу самовільного зайняття якого, ОСОБА_1 притягнуто до адміністративної відповідальності. У схематичному плані не зазначено точних координат, меж та сусідніх ділянок, що унеможливлює визначення предмету адміністративного правопорушення. З метою забезпечення дотримання прав особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, індивідуалізації її відповідальності та реалізації вимог ст.245 КУпАП щодо своєчасного, всебічного, повного і об`єктивного з`ясування обставин справи, вирішення її у відповідності з законом уповноважений орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна ця особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, а також інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Окрім того, при розгляді справи про адміністративне правопорушення, відповідач не з`ясував чи було вчинено дане правопорушення саме ОСОБА_1 , не взяв пояснень у власників земельних ділянкок. Згідно зі ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), що міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів). Отже, відповідачем не доведено належними та допустимими доказами наявність в діях позивача складу адміністративного правопорушення передбаченого ст. 53-1 КУпАП . Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за таких обставин: відсутність події і складу адміністративного правопорушення.

Таким чином, зібрані у справі докази в їх сукупності, вказують на наявність підстав для задоволення позову та скасування постанов № 498-ДК0/173По/08/01-20 від 10.08.2020 р . та № 498-ДК0/174По/08/01-20 від 10.08.2020 р. про накладення адміністративного стягнення, якими ОСОБА_1 визнано винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ст.53-1 КУпАП та накладено стягнення у виді штрафу та закриття провадження в справі про адміністративне правопорушення ОСОБА_1 за ст.53-1 КУпАП .

Висновки

Керуючись ст. ст. 2 , 5 , 6 , 9 , 72-77 , 90 , 241-244 , 286 Кодексу адміністративного судочинства України , суд,-

УХВАЛИВ:

Позовні вимоги ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру у Чернівецькій області про визнання дій протиправними та скасування постанови про накладення адміністративного стягнення - задовольнити частково.

Визнати протиправною та скасувати постанову державного інспектора з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Чернівецькій області Облучинського Валентина Мирославовича № 498-ДК0/173По/08/01-20 від 10.08.2020 р., про визнання винним голову ФГ СГТ Полонина-Агро ОСОБА_1 у вчинені адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачена ст.53-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення та накладення на нього адміністративного стягнення у вигляді штрафу в розмірі 350,00 грн., провадження по справі закрити у зв`язку з відсутністю у його діях складу адміністративних правопорушень.

Визнати протиправною та скасувати постанову державного інспектора з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Чернівецькій області Спинула Івана Георгійовича № 498-ДК0/174По/08/01-20 від 10.08.2020 р., про визнання винним голову ФГ СГТ Полонина-Агро ОСОБА_1 у вчинені адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачена ст. 53-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення та накладення на нього адміністративного стягнення у вигляді штрафу в розмірі 340,00 грн., провадження по справі закрити у зв`язку з відсутністю у його діях складу адміністративних правопорушень.

Стягнути з Головного управління Держгеокадастру у Чернівецькій області (місце знаходження: м.Чернівці вул.Героїв Майдану, 194 А ; код ЄДРПОУ 39909396 на користь ОСОБА_1 , (місце проживання: АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) судові витрати по сплаті судового збору за рахунок бюджетних асигнувань в розмірі 420,00 грн.

В іншій частині позовних вимог відмовити.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана безпосередньо до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом десяти днів з дня його проголошення, а особами які не були присутні при проголошенні рішення в той же строк з дня отримання копії рішення.

Повний текст судового рішення складено 26.11. 2020р.

Суддя Слободян Г.М.

СудШевченківський районний суд м. Чернівців
Дата ухвалення рішення19.11.2020
Оприлюднено12.01.2021
Номер документу94056068
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —727/7199/20

Ухвала від 06.01.2021

Адміністративне

Шевченківський районний суд м. Чернівців

Слободян Г. М.

Рішення від 26.11.2020

Адміністративне

Шевченківський районний суд м. Чернівців

Слободян Г. М.

Рішення від 26.11.2020

Адміністративне

Шевченківський районний суд м. Чернівців

Слободян Г. М.

Рішення від 19.11.2020

Адміністративне

Шевченківський районний суд м. Чернівців

Слободян Г. М.

Рішення від 19.11.2020

Адміністративне

Шевченківський районний суд м. Чернівців

Слободян Г. М.

Рішення від 19.11.2020

Адміністративне

Шевченківський районний суд м. Чернівців

Слободян Г. М.

Рішення від 19.11.2020

Адміністративне

Шевченківський районний суд м. Чернівців

Слободян Г. М.

Ухвала від 26.11.2020

Адміністративне

Шевченківський районний суд м. Чернівців

Слободян Г. М.

Рішення від 19.11.2020

Адміністративне

Шевченківський районний суд м. Чернівців

Слободян Г. М.

Рішення від 19.11.2020

Адміністративне

Шевченківський районний суд м. Чернівців

Слободян Г. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні