Ухвала
від 05.01.2021 по справі 807/685/18
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

05 січня 2021 року м. Ужгород№ 807/685/18

Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Рейті С.І.

при секретарі судових засідань Ватлін Т.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні заяву Державної фіскальної служби України про заміну відповідача на його правонаступника та заміну сторони виконавчого провадження, -

ВСТАНОВИВ:

У відповідності до ст. 243 Кодексу адміністративного судочинства України в судовому засіданні 05 січня 2021 року проголошено вступну та резолютивну частину ухвали. Ухвала в повному обсязі виготовлена 11 січня 2021 року.

Державна фіскальна служба України звернулася до суду із заявою про заміну відповідача на його правонаступника, а саме: Державну фіскальну службу України в порядку процесуального правонаступництва на належного відповідача - Державну податкову службу України, а також, замінити боржника у виконавчому листі, виданому Закарпатським окружним адміністративним судом щодо стягнення судового збору за рахунок бюджетних асигнувань у розмірі 8810,00 грн. з Державної фіскальної служби України на правонаступника - Державну податкову службу України.

В судове засідання сторони не з`явились, при цьому, згідно ч. 2 ст. 379 КАС України неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлених про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду, та розгляд заяви проведено за їх відсутності.

Розглянувши дану заяву, дослідивши необхідні для її розгляду матеріали адміністративної справи, суд приходить до наступного висновку.

Рішенням Закарпатського окружного адміністративного суду від 04 грудня 2018 року у справі № 807/685/18 в задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю "Спецавтоінвест "Закарпаття" до Державної фіскальної служби України, Головного управління ДФС у Закарпатській області про визнання протиправним та скасування - відмовлено.

Постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 05 березня 2019 року у справі № 807/685/18/2019 рішення Закарпатського окружного адміністративного суду від 04 грудня 2018 року у справі № 807/685/18 скасовано, визнано протиправним та скасовано Рішення комісії ДФС України про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 11.04.2018 року № 643522/40189856 та рішення Комісії ДФС з питань розгляду скарг від 02.05.2018 року № 1481/40189856/2, про відмову в реєстрації податкової накладної складеної ТзОВ "Спецавтоінвест" "Закарпаття" 16.08.2017 року за № 50; зобов`язано ДФС України здійснити реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної за № 50, складеної ТзОВ "Спецавтоінвест" "Закарпаття" 16.08.2017 року.

05 липня 2019 року Закарпатським окружним адміністративним судом видано виконавчий лист по справі № 807/685/2019.

Ухвалою суду від 05 вересня 2019 року замінено сторону у виконавчому листі, виданому Закарпатським окружним адміністративним судом за № 807/685/18/2019, а саме: стягувача - Товариство з обмеженою відповідальністю "Спецавтоінвест" "Закарпаття" на Товариство з обмеженою відповідальністю "ПАРТНЕР-АВТО-ПРОМ" (код ЄДРПОУ 40457856).

03 грудня 2020 року Державна фіскальна служба України звернулася до суду із даною заявою про заміну відповідача на його правонаступника - Державну податкову службу України.

Судом встановлено, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2018 року № 1200 "Про утворення Державної податкової служби України та Державної митної служби України" (із змінами) (далі - Постанова № 1200) утворено Державну податкову службу України (далі - ДПС) та Державну митну службу України (далі - Держмитслужба), реорганізувавши ДФС шляхом поділу.

Абзацом 4 пункту 2 Постанови № 1200 встановлено, що ДПС та Держмитслужба є правонаступниками майна, прав та обов`язків реорганізованої ДФС у відповідних сферах діяльності.

За даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань ДПС зареєстрована 17.05.2019 року.

Постановою Кабінету Міністрів України від 25 вересня 2019 року № 846 "Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України" (далі - Постанова № 846) було розподілено сервісну та правоохоронну функції ДПС та передбачено виключення у ДПС функцій з реалізації державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску.

Постановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2019 № 227 "Про затвердження положень про Державну податкову службу України та Державну митну службу України" затверджено, крім іншого, Положення про ДПС, відповідно до якого ДПС є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів і який реалізує державну податкову політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.

Відповідно до пп. 14.1.60 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України Єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.

Згідно із Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 року № 682-р "Питання Державної податкової служби" ДПС розпочала виконання функцій і повноважень ДФС з реалізації державної податкової політики, державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.

Таким чином, повноваження ДФС в частині ведення Єдиного реєстру податкових накладних передані ДПС.

Статтею 52 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) встановлено, що у разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії судового процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником. Усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов`язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов`язкові для особи, яку він замінив.

Відповідно до ч.1 ст. 379 КАС України у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, змінює сторону виконавчого провадження її правонаступником.

Згідно ч.2 ст. 379 КАС України суд розглядає питання про заміну сторони виконавчого провадження в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням державного виконавця або заінтересованої особи, які звернулися з поданням (заявою), та учасників справи. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належний чином повідомлені про дату, час та місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.

Враховуючи викладене, суд вважає за можливе задовольнити заяву відповідача та замінити у справі - Державну фіскальну службу України (код ЄДРПОУ 39292197) в порядку процесуального правонаступництва на належного відповідача - Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393).

Керуючись ст. ст. 243, 248, 379 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

УХВАЛИВ:

1. Заяву Державної фіскальної служби України про заміну відповідача на його правонаступника та заміну сторони виконавчого провадження - задовольнити.

2. Замінити у справі Державну фіскальну службу України (код ЄДРПОУ 39292197) в порядку процесуального правонаступництва на Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393).

3. Замінити боржника у виконавчому провадженні з виконання виконавчого листа у справі № 807/685/18, а саме: Державну фіскальну службу України (код ЄДРПОУ 39292197, адреса: 04053, м. Київ, Львівська площа, 8) на Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ: 43005393, адреса: 04053, м. Київ, Львівська площа, 8).

4. Ухвала набирає законної сили в порядку, встановленому ст. 256 КАС України, та може бути оскаржена до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Закарпатський окружний адміністративний суд протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення, а в разі проголошення в судовому засіданні вступної та резолютивної частини ухвали - протягом п`ятнадцяти днів з дня складення повного рішення.

СуддяС.І. Рейті

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.01.2021
Оприлюднено14.01.2021
Номер документу94066383
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —807/685/18

Ухвала від 31.08.2021

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Рейті С.І.

Ухвала від 19.07.2021

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Рейті С.І.

Ухвала від 05.01.2021

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Рейті С.І.

Ухвала від 29.12.2020

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Рейті С.І.

Ухвала від 02.07.2020

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Рейті С.І.

Ухвала від 26.06.2020

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Рейті С.І.

Ухвала від 05.09.2019

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Рейті С.І.

Ухвала від 27.08.2019

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Рейті С.І.

Ухвала від 29.05.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 25.04.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні