Ухвала
від 11.01.2021 по справі 334/33/21
ЛЕНІНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЗАПОРІЖЖЯ

Дата документу 11.01.2021

Справа № 334/33/21

Провадження № 1-кс/334/41/21

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11 січня 2021 року Ленінським районним судом м. Запоріжжя у складі: слідчого судді ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні у залі Ленінського районного суду м. Запоріжжя клопотання слідчого СВ Дніпровського ВП ГУНП в Запорізькій області ОСОБА_3 , про тимчасовий доступ до речей і документів, винесене в кримінальному провадженні № 12020080050003114 від 28.11.2020 року за ознаками злочину передбаченого ч. 3 ст. 358, ч. 3 ст. 191 КК України,-

ВСТАНОВИВ:

До слідчого судді Ленінського районного суду м. Запоріжжя надійшло клопотання слідчого відділення СВ Дніпровського ВП ГУНП в Запорізькій області про тимчасовий доступ до речей та документів.

Клопотання обґрунтоване тим, що підставою внесення відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань стала заява гр. ОСОБА_4 , який є керівником громадської організації « ІНФОРМАЦІЯ_1 » про те, що гр. ОСОБА_5 , який є директором КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » уклав фіктивні договори послуг на виконання поточних ремонтів житлових будинків у м. Запоріжжя, з метою незаконного заволодіння коштами КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».

Досудовим розслідуванням по вказаному кримінальному провадженню встановлено, що « ІНФОРМАЦІЯ_2 » створено з метою здійснення виробничо господарської діяльності, спрямованої на задоволення потреб споживачів у житлово комунальних послугах, забезпечення мешканців житлових будинків житлово комунальними послугами шляхом підтримання справного технічного стану мереж холодного та гарячого водопостачання, опалення, каналізації, електропостачання, виконання поточних та капітальних ремонтів. У період часу з 18 березня 2020 року по 04 квітня 2020 року, між КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », та ФОП « ОСОБА_6 », ФОП « ОСОБА_7 », ФОП « ОСОБА_8 », ФОП « ОСОБА_9 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », було укладено 545 договорів на надання фіктивних послуг з поточного ремонту житлових будинків на суму понад 107557043,00 гривень.

З метою укладання договорів на надання послуг з наперед визначеними підрядниками без використання електронної системи закупівель, директором КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_10 , встановлювалась вартість предмета закупівлі меншою ніж 200 тисяч гривень ( відповідно до ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» цей Закон застосовується до замовників за умови, що вартість предмета закупівлі товару дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень.

Зокрема, в ході моніторингу загальнодоступних джерел у мережі «Internet», а саме офіційного порталу оприлюднення інформації про публічні закупівлі України « ІНФОРМАЦІЯ_6 » було встановлено, що вартість предмету закупівлі більшості договорів складає 199000 тисяч гривень, вищевказані договори не мають деталізації предмету закупівлі з переліком послуг, які мають надаватися підрядниками, жоден договір немає кошторису на послуги з поточного ремонту житлових будинків, яким підтверджувалась та обґрунтовувалась вартість предмета закупівель.

Зокрема, між директором КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_10 , та фізичною особою підприємцем ОСОБА_7 ( РНОКПП НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 ), було укладено 50 договорів на надання послуг з поточного ремонту, а саме: № 970-ПР/2020 від 01.04.20, № 971-ПР/2020 від 01.04.20, № 972-ПР/2020 від№ 973-ПР/2020 від 01.04.20, № 974-ПР/2020 від 01.04.20, № 975-ПР/2020 від 01.04.2020, № 976-ПР/2020 від 01.04.20, № 977-ПР/2020 від 01.04.20, № 978-ПР/2020 від 01.04.2020,№ 987-ПР/2020 від 01.04.20, № 982-ПР/2020 від 01.04.20, № 995-ЕР/2020 від 01.04.2020,№ 996-ПР/2020 від 01.04.20, № 988-ПР/2020 від 01.04.20, № 986-ЕР/2020 від 01.04.2020,№ 984.-ПР/2020 від 01.04.20, № 985-ПР/2020 від 01.04.20, № 983-ПР/2020 від 01.04.2020,№ 990-ПР/2020 від 01.04.20, № 989-ПР/2020 від 01.04.20, № 991-ЕР/2020 від 01.04.2020,№ 980-ПР/2020 від 01.04.20, № 981-ПР/2020 від 01.04.20, № 979-ЕР/2020 від 01.04.2020,№ 992-ПР/2020 від 01.04.20, № 993-ПР/2020 від 01.04.20, № 994-ЕР/2020 від 01.04.2020,№ 1003-ПР/2020 від 02.04.20, № 1004-ПР/2020 від 02.04.20, № 1001-ПР/2020 від 02.04.2020,№ 1000-ПР/2020 від 02.04.20, № 1002-ПР/2020 від 02.04.20, № 1005-ПР/2020 від 02.04.2020,№ 997-ПР/2020 від 02.04.20, № 1006-ПР/2020 від 02.04.20, № 998-ЕР/2020 від 02.04.2020,№ 1007-ПР/2020 від 02.04.20, № 999-ЕІР/2020 від 02.04.20, № 1008-ПР/2020 від 02.04.2020,№ 1009-ПР/2020 від 02.04.20, № 1010-ПР/2020 від 02.04.20, № 1011-ГІР/2020 від 02.04.2020,№ 1014-ПР/2020 від 02.04.20, № 1012-ПР/2020 від 02.04.20, № Ю13-ГІР/2020 від 02.04.2020,№ 1015-ПР/2020 від 02.04.20, № 1016-ПР/2020 від 02.04.20, № 1017-ГІР/2020 від 02.04.2020,№ 1018-ПР/2020 від 02.04.20, № 1019-ПР/2020 від 02.04.20.Загальна вартість договорів становить 9 862 768,00 грн.

У зв`язку з вищевикладеним, з метою встановлення всіх обставин, які мають значення для проведення досудового розслідування, зокрема з метою з`ясування фактичного об`єму та вартості виконаних робіт за вказаними договорами у досудового слідства виникла необхідність у отриманні тимчасового доступу до оригіналів документів щодо укладання та виконання умов наступних договорів: № 970-ПР/2020 від 01.04.20, № 971-ПР/2020 від 01.04.20, № 972-ПР/2020 від№ 973-ПР/2020 від 01.04.20, № 974-ПР/2020 від 01.04.20, № 975-ПР/2020 від 01.04.2020, № 976-ПР/2020 від 01.04.20, № 977-ПР/2020 від 01.04.20, № 978-ПР/2020 від 01.04.2020,№ 987-ПР/2020 від 01.04.20, № 982-ПР/2020 від 01.04.20, № 995-ЕР/2020 від 01.04.2020,№ 996-ПР/2020 від 01.04.20, № 988-ПР/2020 від 01.04.20, № 986-ЕР/2020 від 01.04.2020,№ 984.-ПР/2020 від 01.04.20, № 985-ПР/2020 від 01.04.20, № 983-ПР/2020 від 01.04.2020,№ 990-ПР/2020 від 01.04.20, № 989-ПР/2020 від 01.04.20, № 991-ЕР/2020 від 01.04.2020,№ 980-ПР/2020 від 01.04.20, № 981-ПР/2020 від 01.04.20, № 979-ЕР/2020 від 01.04.2020,№ 992-ПР/2020 від 01.04.20, № 993-ПР/2020 від 01.04.20, № 994-ЕР/2020 від 01.04.2020,№ 1003-ПР/2020 від 02.04.20, № 1004-ПР/2020 від 02.04.20, № 1001-ПР/2020 від 02.04.2020,№ 1000-ПР/2020 від 02.04.20, № 1002-ПР/2020 від 02.04.20, № 1005-ПР/2020 від 02.04.2020,№ 997-ПР/2020 від 02.04.20, № 1006-ПР/2020 від 02.Q4.20, № 998-ЕР/2020 від 02.04.2020,№ 1007-ПР/2020 від 02.04.20, № 999-ЕІР/2020 від 02.04.20, № 1008-ПР/2020 від 02.04.2020,№ 1009-ПР/2020 від 02.04.20, № 1010-ПР/2020 від 02.04.20, № 1011-ГІР/2020 від 02.04.2020,№ 1014-ПР/2020 від 02.04.20, № 1012-ПР/2020 від 02.04.20, № Ю13-ГІР/2020 від 02.04.2020,№ 1015-ПР/2020 від 02.04.20, № 1016-ПР/2020 від 02.04.20, № 1017-ГІР/2020 від 02.04.2020,№ 1018-ПР/2020 від 02.04.20, № 1019-ПР/2020 від 02.04.20.

Вилучення саме оригіналів вказаних документів обумовлено подальшим проведенням судових економічних експертиз, будівельно-технічних та почеркознавчих експертиз, а також запобіганням знищення чи пошкодження вказаних документів, або заміні існуючих документів чи виправлення в них попередніх даних, що з огляду на обставини справи може мати місце.

Приймаючи до уваги вищевикладене є достатні підстави вважати, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин на стадії досудового розслідування, можливого їх використання під час проведення судових експертиз, а також те що, вказані документи неможливо отримати в інший спосіб, з метою об`єктивного дослідження вказаних документів.

Враховуючи викладене є достатньо підстав вважати, що для встановлення всіх обставин вчиненого кримінального правопорушення а також збереження речових доказів по провадженню, без надання можливості вилучення вищевказаних документів існує реальна загроза неможливості встановлення осіб причетних до вчинення даного кримінального правопорушення. Отримані відомості можуть бути використані для встановлення осіб які вчинили злочин чи для встановлення осіб, причетних до його вчинення.

Беручи до уваги те, що вся вище перелічена інформація та документи знаходяться у володінні фізичної особи підприємця ОСОБА_7 ( РНОКПП НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 ), виникла необхідністьу вилученні зазначеноїінформації тазазначених документів,що маєсуттєве значеннядля подальшогооб`єктивного досудовогорозслідування поданому кримінальномупровадженню який неможливо отримати іншим способом, окрім як під час проведення тимчасового доступу до речей і документів.

У разі виклику сторони, існує реальна загроза підробки та знищення документів, у зв`язку з чим вважаю за необхідне розглянути клопотання без виклику ФОП ОСОБА_7 , для запобігання можливості знищення вказаних речей та документів, сторона кримінального провадження просить суд не здійснювати судовий виклик ФОП ОСОБА_7 існує реальна загроза підробки та знищення інформації та документів, що знаходяться у володінні ФОП ОСОБА_7 , про що стороні кримінального провадження не буде відомо, що унеможливить встановлення істини в рамках даного кримінального провадження.

Згідно ч.1 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Згідно ст.160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.

Згідно ч.2 ст.163 КПК України якщо сторона кримінального провадження, яка звернулася з клопотанням, доведе наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, клопотання може бути розглянуто слідчим суддею, судом без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.

Дослідивши матеріали справи в їх сукупності, суд приходить до висновку, що маються достатні підстави вважати, що без вилучення вказаних речей існує реальна загроза знищення слідів кримінального правопорушення.

Таким чином,суд вважаєза необхідненадати дозвіл на тимчасовий доступ і вилучення інформації та документів, які знаходяться у володінні фізичної особи підприємця ОСОБА_7 ( РНОКПП НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 )а саме: договорів № 970-ПР/2020від 01.04.20,№ 971-ПР/2020від 01.04.20,№ 972-ПР/2020 від№973-ПР/2020від 01.04.20,№ 974-ПР/2020від 01.04.20,№ 975-ПР/2020від 01.04.2020,№ 976-ПР/2020від 01.04.20,№ 977-ПР/2020від 01.04.20,№ 978-ПР/2020від 01.04.2020,№987-ПР/2020від 01.04.20,№ 982-ПР/2020від 01.04.20,№ 995-ЕР/2020від 01.04.2020,№996-ПР/2020від 01.04.20,№988-ПР/2020від 01.04.20,№ 986-ЕР/2020від 01.04.2020,№984.-ПР/2020від 01.04.20,№ 985-ПР/2020від 01.04.20,№ 983-ПР/2020від 01.04.2020,№990-ПР/2020від 01.04.20,№ 989-ПР/2020від 01.04.20,№ 991-ЕР/2020від 01.04.2020,№980-ПР/2020від 01.04.20, №981-ПР/2020від 01.04.20,№ 979-ЕР/2020від 01.04.2020,№992-ПР/2020від 01.04.20,№ 993-ПР/2020від 01.04.20,№ 994-ЕР/2020від 01.04.2020,№1003-ПР/2020від 02.04.20, № 1004-ПР/2020від 02.04.20,№ 1001-ПР/2020від 02.04.2020,№1000-ПР/2020від 02.04.20,№ 1002-ПР/2020від 02.04.20,№ 1005-ПР/2020від 02.04.2020,№997-ПР/2020від 02.04.20,№ 1006-ПР/2020від 02.04.20,№ 998-ЕР/2020від 02.04.2020,№1007-ПР/2020від 02.04.20,№ 999-ЕІР/2020від 02.04.20,№ 1008-ПР/2020від 02.04.2020,№1009-ПР/2020від 02.04.20,№ 1010-ПР/2020від 02.04.20,№ 1011-ГІР/2020від 02.04.2020,№1014-ПР/2020від 02.04.20,№ 1012-ПР/2020від 02.04.20,№ Ю13-ГІР/2020від 02.04.2020,№1015-ПР/2020від 02.04.20,№ 1016-ПР/2020від 02.04.20,№ 1017-ГІР/2020від 02.04.2020,№1018-ПР/2020від 02.04.20,№ 1019-ПР/2020від 02.04.20,укладенихміж ФОП « ОСОБА_7 » та КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), юридична адреса: АДРЕСА_2 , з усіма додатками, додатковими угодами, змінами, специфікаціями до договорів; податкових та видаткових накладних, сертифікатів якості та інших документів, які підтверджують якість та вартість використаних матеріалів; актів приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) за вказаними договорами, з додатками та розшифровками; актів прийому прихованих робіт, проектно-кошторисної документації, ресурсних відомостей та розрахунків; накладних, та розхідних накладних, податкових накладних та інших документів які підтверджують факт виконання умов договору; рахунків, рахунків-фактур, платіжних доручень, банківських виписок та інших документів які підтверджують сплату грошових коштів за виконанні роботи (надані послуги). У разі, якщо для виконання робіт (надання послуг) за вищевказаними договорами ФОП « ОСОБА_7 » було залучено субпідрядні організації (фізичні особи), оригіналів зазначених документів щодо взаєморозрахунків з субпідрядними організаціями (фізичними особами); трудових договорів або контрактів та додатки до них, укладених між ФОП « ОСОБА_7 » за 2020 рік; накази про призначення на посаду працівників за 2020 рік; табелі обліку робочого часу за 2020 рік; відомості нарахування та виплати заробітної плати за 2020 рік, особові картки форми П-2 за 2020 рік, цивільно-правові договори та додатки до них за 2020 рік, акти приймання виконаних підрядних робіт (підписані с працівниками, які працювали за цивільно-правовими договорами) за 2020 рік, документи, що підтверджують сплату грошових коштів за виконання робіт по зазначеним вище цивільно-правовим договорам, укладеними с працівниками за 2020 рік, податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ), які були подані до ІНФОРМАЦІЯ_7 за місцем реєстрації за 2020 рік, декларації з нарахування єдиного соціального внеску за 2020 рік;належним чином завірених копійреєстраційних та дозвільних документівФОП « ОСОБА_7 », а також копії документів, які підтверджують наявності власних або орендованих виробничих потужностей, спеціальної техніки, складських приміщень за 2020 рік з можливістю їх подальшого вилучення.

На підставі викладеного, керуючись ст. 159-166 КПК України, суд,

УХВАЛИВ:

Клопотання слідчого СВ Дніпровського ВП ГУНП в Запорізькій області ОСОБА_3 , про тимчасовий доступ до речей і документів, винесене в кримінальному провадженні № 12020080050003114 від 28.11.2020 року за ознаками злочину передбаченого ч. 3 ст. 358, ч. 3 ст. 191 КК України задовольнити.

Надати старшому слідчому Дніпровського ВП ГУНП в Запорізькій області капітану поліції ОСОБА_3 , або слідчим зі слідчої групи, або за її дорученням оперативним працівникам сектору спеціальної поліції Дніпровського ВП ГУНП в Запорізькій області старшому оперуповноваженому сектору спеціальної поліції ОСОБА_11 , оперуповноваженому сектору спеціальної поліції ОСОБА_12 , оперуповноваженому сектору спеціальної поліції ОСОБА_13 , оперуповноваженому сектору спеціальної поліції ОСОБА_14 на тимчасовий доступ з можливістю вилучення на тимчасовийдоступ зможливістю вилученняу ФОП ОСОБА_7 (РНОКПП НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 ), оригіналів наступних документів, а саме:

1) договорів № 970-ПР/2020від 01.04.20,№ 971-ПР/2020від 01.04.20,№ 972-ПР/2020 від№973-ПР/2020від 01.04.20,№ 974-ПР/2020від 01.04.20,№ 975-ПР/2020від 01.04.2020,№ 976-ПР/2020від 01.04.20,№ 977-ПР/2020від 01.04.20,№ 978-ПР/2020від 01.04.2020,№987-ПР/2020від 01.04.20,№ 982-ПР/2020від 01.04.20,№ 995-ЕР/2020від 01.04.2020,№996-ПР/2020від 01.04.20,№988-ПР/2020від 01.04.20,№ 986-ЕР/2020від 01.04.2020,№984.-ПР/2020від 01.04.20,№ 985-ПР/2020від 01.04.20,№ 983-ПР/2020від 01.04.2020,№990-ПР/2020від 01.04.20,№ 989-ПР/2020від 01.04.20,№ 991-ЕР/2020від 01.04.2020,№980-ПР/2020від 01.04.20, №981-ПР/2020від 01.04.20,№ 979-ЕР/2020від 01.04.2020,№992-ПР/2020від 01.04.20,№ 993-ПР/2020від 01.04.20,№ 994-ЕР/2020від 01.04.2020,№1003-ПР/2020від 02.04.20, № 1004-ПР/2020від 02.04.20,№ 1001-ПР/2020від 02.04.2020,№1000-ПР/2020від 02.04.20,№ 1002-ПР/2020від 02.04.20,№ 1005-ПР/2020від 02.04.2020,№997-ПР/2020від 02.04.20,№ 1006-ПР/2020від 02.04.20,№ 998-ЕР/2020від 02.04.2020,№1007-ПР/2020від 02.04.20,№ 999-ЕІР/2020від 02.04.20,№ 1008-ПР/2020від 02.04.2020,№1009-ПР/2020від 02.04.20,№ 1010-ПР/2020від 02.04.20,№ 1011-ГІР/2020від 02.04.2020,№1014-ПР/2020від 02.04.20,№ 1012-ПР/2020від 02.04.20,№ Ю13-ГІР/2020від 02.04.2020,№1015-ПР/2020від 02.04.20,№ 1016-ПР/2020від 02.04.20,№ 1017-ГІР/2020від 02.04.2020,№1018-ПР/2020від 02.04.20,№ 1019-ПР/2020від 02.04.20,укладенихміж ФОП « ОСОБА_7 » та КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЗМР (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), юридична адреса: АДРЕСА_2 , з усіма додатками, додатковими угодами, змінами, специфікаціями до договорів; податкових та видаткових накладних, сертифікатів якості та інших документів, які підтверджують якість та вартість використаних матеріалів; актів приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) за вказаними договорами, з додатками та розшифровками; актів прийому прихованих робіт, проектно-кошторисної документації, ресурсних відомостей та розрахунків; накладних, та розхідних накладних, податкових накладних та інших документів які підтверджують факт виконання умов договору; рахунків, рахунків-фактур, платіжних доручень, банківських виписок та інших документів які підтверджують сплату грошових коштів за виконанні роботи (надані послуги). У разі, якщо для виконання робіт (надання послуг) за вищевказаними договорами ФОП « ОСОБА_7 » було залучено субпідрядні організації (фізичні особи), оригіналів зазначених документів щодо взаєморозрахунків з субпідрядними організаціями (фізичними особами).

2) трудові договори або контракти та додатки до них, укладених між ФОП « ОСОБА_7 » за 2020 рік; накази про призначення на посаду працівників за 2020 рік; табелі обліку робочого часу за 2020 рік; відомості нарахування та виплати заробітної плати за 2020 рік, особові картки форми П-2 за 2020 рік, цивільно-правові договори та додатки до них за 2020 рік, акти приймання виконаних підрядних робіт (підписані с працівниками, які працювали за цивільно-правовими договорами) за 2020 рік, документи, що підтверджують сплату грошових коштів за виконання робіт по зазначеним вище цивільно-правовим договорам, укладеними с працівниками за 2020 рік, податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ), які були подані до ІНФОРМАЦІЯ_7 за місцем реєстрації за 2020 рік, декларації з нарахування єдиного соціального внеску за 2020 рік;

3) належним чином завірені копії реєстраційних тадозвільних документівФОП « ОСОБА_7 », а також копії документів, які підтверджують наявності власних або орендованих виробничих потужностей, спеціальної техніки, складських приміщень за 2020 рік.

Зобов`язати ФОП « ОСОБА_7 », надати тимчасовий доступ до вищевказаних документів з можливістю їх вилучення.

Відповідно до ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала дієодин місяцьз дняїї постановлення до11 лютого 2021 року.

Ухвала про тимчасовий доступ протягом п`яти днів може бути оскаржена безпосередньо до апеляційного суду, якщо дозволено вилучення речей і документів, які посвідчують користування правом на здійснення підприємницької діяльності, або інших, за відсутності яких фізична особа-підприємець чи юридична особа позбавляються можливості здійснювати свою діяльності.

Суддя: ОСОБА_1

СудЛенінський районний суд м. Запоріжжя
Дата ухвалення рішення11.01.2021
Оприлюднено30.05.2024
Номер документу94141745
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —334/33/21

Ухвала від 11.01.2021

Кримінальне

Ленінський районний суд м. Запоріжжя

Добрєв М. В.

Ухвала від 11.01.2021

Кримінальне

Ленінський районний суд м. Запоріжжя

Добрєв М. В.

Ухвала від 11.01.2021

Кримінальне

Ленінський районний суд м. Запоріжжя

Добрєв М. В.

Ухвала від 11.01.2021

Кримінальне

Ленінський районний суд м. Запоріжжя

Добрєв М. В.

Ухвала від 11.01.2021

Кримінальне

Ленінський районний суд м. Запоріжжя

Добрєв М. В.

Ухвала від 11.01.2021

Кримінальне

Ленінський районний суд м. Запоріжжя

Добрєв М. В.

Ухвала від 11.01.2021

Кримінальне

Ленінський районний суд м. Запоріжжя

Добрєв М. В.

Ухвала від 11.01.2021

Кримінальне

Ленінський районний суд м. Запоріжжя

Добрєв М. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні