Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710 Рішення
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
Харків
"11" січня 2021 р. № 520/16780/2020
Харківський окружний адміністративний суд у складі
Головуючого судді Спірідонов М.О.
за участю секретаря судового засідання Ліпчанська Я.В.
представника позивача - Лозовського С.В.,
представника відповідача - Немченко Б.М.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку загального позовного провадження в приміщенні Харківського окружного адміністративного суду адміністративну справу за позовом
Товариства з обмеженою відповідальністю "АГРО ІРНА" (64141, Харківська обл., Первомайський район, с. Петрівка, вул. Ворожбянська, буд. 32) до Головного управління ДПС у Харківській області (61057, Харків, вул. Пушкінська, 46), Державної податкової служби України (04053, м. Київ, Львівська площа, буд. 8) про скасування рішення та зобов`язання вчинити певні дії ,
В С Т А Н О В И В:
Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю "АГРО ІРНА", звернулось до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом, в якому просить суд:
1. Скасувати рішення комісії регіонального рівня Головного управління ДПС у Харківській області (код ЄДРПОУ 43143704, 61057, Харків, вул. Пушкінська, 46) про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 17.08.2020 року № 1840964/37180455 щодо податкової накладної № 3 від 29.07.2020 року на загальну суму - 1666226,70 грн., в тому числі ПДВ - 277704,45 гривень. 2. Зобов`язати Державну податкову службу України (Львівська площа, буд. 8,м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну податкової накладної № 3 від 29.07.2020 року на загальну суму - 1666226,70 грн., в тому числі ПДВ - 277704,45 грн.; датою її подання на реєстрацію - 07.08.2020 року. 3. Стягнути солідарно за рахунок бюджетних асигнувань з Державної податкової служби України (код 43005393, Львівська площа, буд. 8, м. Київ, 04053) та Головного управління ДПС у Харківській області (код ЄДРПОУ 43143704, 61057, Харків, вул. Пушкінська, 46) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "АГРО ІРНА" (Код ЄДРПОУ 37180455, 64141, Харківська обл., Первомайський район, вул. Ворожбянська, буд. 32) сплачений судовий збір. В обґрунтування позову зазначено, що рішення комісії регіонального рівня Головного управління ДПС у Харківській області про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 17.08.2020 року № 1840964/37180455 щодо податкової накладної № 3 від 29.07.2020 року на загальну суму - 1666226,70 грн., в тому числі ПДВ - 277704,45 гривень, є протиимправним та таким, що винесено з порушенням норм чинного законодавства України, а тому підлягає скасуванню, а тому слід зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну податкової накладної № 3 від 29.07.2020 року на загальну суму - 1666226,70 грн., в тому числі ПДВ - 277704,45 грн.; датою її подання на реєстрацію - 07.08.2020 року.
Представник позивача в судове засідання з`явився, позовні вимоги підтримав та просив суд їх задовольнити в повному обсязі.
Представник відповідача - Головного управління ДПС у Харківській області, в судове засідання з`явився, щодо задоволення позовних вимог заперечував в повному обсязі зазначивши, що рішення комісії регіонального рівня Головного управління ДПС у Харківській області про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 17.08.2020 року № 1840964/37180455 щодо податкової накладної № 3 від 29.07.2020 року на загальну суму - 1666226,70 грн., в тому числі ПДВ - 277704,45 гривень є законним та таким, що винесено в межах чинного законодавства України.
Представник відповідача - Державної податкової служби України, в судове засідання не з`явився, про дату, час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином, про причини неявки суду не повідомив.
Суд, вислухавши пояснення сторін, дослідивши матеріали справи, проаналізувавши докази у їх сукупності, вивчивши норми матеріального та процесуального права, якими врегульовані спірні правовідносини вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав та мотивів.
Судом встановлено, що видами діяльності ТОВ "АГРО ІРНА є: Код КВЕД 01.11 Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур; Код КВЕД 01.61 Виробництво продуктів борошномельно-круп`яної промисловості; Код КВЕД 46.21 Оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин.
Підприємство має матеріально-технічну базу, достатню для здійснення обраних видів господарської діяльності. А саме, згідно договору оренди нерухомого майна, ТОВ АГРО ІРНА орендує складські приміщення для зберігання сільськогосподарської продукції за адресою: Харківська обл., Первомайський район, с.Петрівка, вул. Ворожбянська,32.
Також судом встановлено, що за правилом першої події було виписано та направлено на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну: від 29.07.2020 року № 3 на загальну суму - 1666226,70 грн., в тому числі ПДВ -277704,45 гривень.
Однак, реєстрацію зазначеної ПН було зупинено, що підтверджується відповідною Квитанціями № 1.
З огляду на вищевикладене позивачем - ТОВ "АГРО ІРНА", в порядку пп. 201.16.1 п. 201.16 Податкового кодексу України було подано до Головного управління ДПС у Харківській області письмові пояснення з додатками, для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію даної податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
17.08.2020 року Головним управлінням ДПС у Харківській області прийнято Рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 1840964/37180455, а саме - податкової накладної № 3 від 29.07.2020 року на загальну суму - 1666226,70 грн., в тому числі ПДВ - 277704,45 грн.
Підставою відмови в реєстрації податкової накладної у вищевказаному рішенні контролюючим органом зазначено неподання платником податку копій документів, а саме: - договорів, зовнішньоекономічних контрактів, з додатками до них.
Також судом під час розгляду справи було встановлено, що позивачем - ТОВ АГРО ІРНА , 23.07.2020 року було укладено Договір за №07/2020-4 з Фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) на поставку пшениці в кількості 290,79 тон.
На підставі видаткової накладної від 24.07.2020 за №3, ФОП ОСОБА_1 реалізував ТОВ АГРО ІРНА пшеницю в кількості 290,79 тон.
ТОВ АГРО ІРНА було укладено Договір складського зберігання з ТОВ Лозовський елеватор (Код ЄДРПОУ 37048708) від 16.07.2020 за №20/07/14. Згідно Реєстрів накладних на прийняте зерно з зазначенням якості №ЛОЗ20000117 від 24.07.2020, №ЛОЗ20000102 від 25.07.2020, №ЛОЗ20000121 від 27.07.2020, №ЛОЗ20000126 від 28.07.2020 та ТТН №1,2 від 24.07.2020, №3,4 від 25.07.2020, №5,6,7 від 27.07.2020, №8,9,10 від 28.07.2020 відвантажено на елеватор пшениці в кількості 290,79тон.
Для транспортування сільськогосподарської продукції, пшениці 290,79тон, до місця зберігання, на елеватор, укладено Договір про надання транспортних послуг від 23.07.2020 р. №07/2020-3 з Фермерським господарством АГРО ДІМ , за Заявками до Договору від 23.07.2020р за №1,2,3,4.
24.07.2020 було укладено Договір поставки за №ПЗ-9635-24-07-2020-НН з ТОВ АГРОПРОСПЕРІС ТРЕЙД (Код ЄДРПОУ 36328597). Згідно тристороннього Акту приймання-передачі №ЛОЗ00000037 від 29.07.20 ТОВ Лозовський елеватор передав ТОВ АГРОПРОСПЕРІС ТРЕЙД пшеницю ТОВ АГРО ІРНА в кількості 290,79тон., про що складена видаткова накладна №2 від 29.07.2020 на суму 1666226,70 грн. До Акту приймання-передачі елеватором прикладені Складська квитанція на зерно №150 від 29.07.2020 та Картка №33 від 29.07.2020 аналізу зерна на переоформлення.
Так, за наслідком адміністративного оскарження вищевказаного рішення до ДПС України прийнято рішення від 28.08.2020 р № 46584/37180455/2 (щодо рішення № 1840964/37180455 від 17.08.2020 року), відповідно до яких скарги ТОВ "АГРО ІРНА" залишено без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних - без змін.
Підставою вказаного рішення стало ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі розрахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.
Суд зазначає, що позивачем до контролюючого органу було подано наступні первинні документи, а саме:
реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 28.08.2020р №1840964/37180458.
2. Копія податкової накладної від 29.07.2020р №3 та квитанція №1.
3. Копія Пояснення від 11.08.2020 №12 до контролюючого органу для прийняття рішення про реєстрацію ПК/РК в ЄРПН.
4. Копія договору поставки сільськогосподарської продукції № 07/2020-4 від 23.07.2020 року з ФОП ОСОБА_1 ..
5. Копія специфікації №1 від 23 липня 2020 року до Договору поставки сільськогосподарської продукції № 07/2020-4 від 23.07.2020 року.
6. Копія видаткової накладної №3 від 24.07.2020 року.
7. Копія Договору про надання транспортних послуг від 23.07.2020 р. №07/2020-3 з Фермерським господарством АГРО ДІМ та Заявки до Договору від 23.07.2020р за №1,2,3,4.
8. Копії товарно-транспортних накладних №1,2 від 24.07.2020, №3,4 від 25.07.2020, №5,6,7 від 27.07.2020, №8,9,10 від 28.07.2020 року.
9. Копії Реєстрів накладних на прийняте зерно з зазначенням якості №ЛОЗ20000117 від 24.07.2020, №ЛОЗ20000102 від 25.07.2020, №ЛОЗ20000121 від 27.07.2020, № ЛОЗ20000126 від 28.07.2020.
10. Копія картки аналізу зерна на переоформлення №33 від 29.07.20120 року.
11. Копія Складської квитанції на зерно №150 від 29.07.2020 року.
12. Копія Акту приймання - передачі зерна №ЛО300000037 від 29.07.2020 року.
13. Копія договору складського зберігання від 16.07.2020р №20/07/14 з ТОВ Лозовський елеватор .
Н.Копія договору поставки №ПЗ-9635-24-07-2020НН від 24.07.202020 р. з ТОВ АГРОПРОСПЕРІС ТРЕЙД .
15. Копія видаткової накладної №2 від 29.07.2020 року,
16.Копія повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (форма 20-ОПП).
17. Копія банківської виписки з поточного рахунку AT Райффайзен Банк Аваль за період з 29.07 по 31.07.2020 року..
Таким чином суд зазначає, що позивачем - ТОВ АГРО ІРНА було надано всі необхідні первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні.
Також судом встановлено, що спірна податкова накладна була виписана на виконання умов Договору поставки від 24.07.2020 року за №ПЗ-9635-24-07-2020-НН, укладеного між ТОВ "АГРО ІРНА (постачальник) та ТОВ АГРОПРОСПЕРІС ТРЕЙД (Код ЄДРПОУ 36328597) (покупець).
Відповідно до п. 1.1. вказаного Договору постачальник зобов`язується поставити (передати) у власність покупця сільськогосподарську продукцію українського походження врожаю 2020р: Пшениця 3 класу, згідно ДСТУ 3769-98, а покупець зобов`язується прийняти цей Товар та своєчасно здійснити його оплату.
Пунктом 2.3. договору передбачено, що поставка товару здійснюється у термін з 27.07.2020 по 03.08.2020р включно, на умовах поставки: EXW франко елеватор назва елеватора Лозовський елеватор ТОВ, адреса:64141, Харківська обл., Первомайський р-н, с. Біляївка, вул.. Оренбурська,36, у відповідності із правилами інкотермс-2010 . Факт здійснення поставки засвідчується видатковою накладною.
Відповідно Договору від 24 липня 2020 року постачальник зобов`язується передати, а покупець зобов`язується прийняти та оплатити наступний товар:
Пшениця 3 класу, кількість 300,00 т+-10% за вибором Покупця, ціна за тону складає 4775,00 грн. без ПДВ 20 %, загальна вартість партії товару - 1432500,00 гри. без ПДВ 20 %.
Крім того, у вказаному Договорі узгоджено, що постачальник зобов`язаний передати, а покупець прийняти товар не пізніше 03 серпня 2020 p., на умовах на умовах поставки: EXW франко елеватор назва елеватора Лозовський елеватор ТОВ, адреса:64141, Харківська обл., Первомайський р-н, с. Біляївка, вул.. Оренбурська,36
Факт реальності придбання, отримання та оплати товару за вказаним договором підтверджується належними первинними документами, а саме:
- податкова накладна: № 3 від 29.07.2020 року на загальну суму - 1666226,70 грн., в тому числі ПДВ - 277704,45 гривень.
- видаткова накладна: № 2 від 29.07.2020 року на загальну суму - 1666226,70 грн., в тому числі ПДВ 277704,45 гривень.
Якість поставленої продукції підтверджується ТОВ Лозовський елеватор Карткою №33 від 29.07.2020 аналізу зерна на переоформлення.
Відповідно до п.п 3.2.1 п. 3.2 Договору поставки покупець здійснює оплату за Товар шляхом перерахування коштів на поточний рахунок постачальника.
Згідно умов договору поставки, оплата за пшеницю здійснюється в розмірі 80% одразу після відвантаження, а 20% - після реєстрації ПН в ЄРПН. Сума 1388522,25грн. була перерахована ТОВ АГРОПРОСПЕР1С ТРЕЙД на поточний рахунок ТОВ АГРО ІРНА платіжним дорученням №3499 від 30.07.2020 року.
Суд, надаючи оцінку спірним правовідносинам, зазначає наступне.
Відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Пунктом 201.16 статті 201 ПК України встановлено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Пунктом 7 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 2245-VIII Кабінету Міністрів України доручено до 1 березня 2018 року визначити порядок зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування, прийняти нормативно-правові акти, необхідні для реалізації цього Закону, привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом та забезпечити перегляд та приведення центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.
З 01.02.2020 року діє новий Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019р. №1165.
Відповідно до п. 1 вказаного Порядку №1165 критерій оцінки ступеня ризиків, достатній для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі,- визначений показник автоматизованого моніторингу, що характеризує ризик.
Згідно з п. 3 Порядку №1165 податкові накладні/розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених у разі зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, та розрахунків коригування, складених на неплатника податку), що подаються для реєстрації в Реєстрі, перевіряються щодо відповідності ознакам безумовної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування.
Відповідно до п. 5, п.6 Порядку №1165 платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку, показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку. Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій.
У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.
У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Відповідно до п. 10, п. 11 Порядку №1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації. У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.
Згідно з п. 6 Порядку №1165 комісією регіонального рівня розглядається питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
У разі виявлення обставин та/або отримання інформації, визначених абзацом сьомим цього пункту, та прийняття комісією регіонального рівня рішення про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку платник податку отримує таке рішення в електронному кабінеті в день його прийняття.
Інформація та копії документів подаються платником податку до ДПС в електронній формі засобами електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України Про електронні документи та електронний документообіг , Про електронні довірчі послуги та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном.
Документами, необхідними для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, можуть бути:
договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні;
розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством;
інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Інформацію та копії документів, подані платником податку, комісія регіонального рівня розглядає протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження, та приймає відповідне рішення.
За результатами розгляду інформації та копій документів комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, яке платник податку отримує в електронному кабінеті у день його прийняття.
Виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.
Крім того, суд зазначає, що документи та інші дані, що спростовують реальність здійснення господарської операції, яка відображена в податкового обліку, повинні оцінюватися з урахуванням специфіки кожної господарської операції - умов перевезення, зберігання товарів, зміст послуг, що надають тощо.
При цьому сама собою наявність або відсутність окремих документів, а так само помилки у їх оформленні не є підставою для висновків про відсутність господарської операції, якщо з інших даних вбачається, що фактичний рух активів або зміни у власному капіталі чи зобов`язаннях платника податку у зв`язку з його господарською діяльністю мали місце.
Додатково суд зазначає, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення податковим органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків.
В ході розгляду справи знайшов своє підтвердження факт того, що після зупинення реєстрації спірного розрахунку коригування до податкової накладної, позивачем були подані документи, передбачені пунктом 6 Порядку №1165, для прийняття рішення про реєстрацію зазначеного розрахунку до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Проте, у спірному рішенні комісії з питань зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН фактично було лише процитоване положення пункту 6 Порядку №1165, тобто викладена загальна норма без зазначення конкретних документів, яких, на думку контролюючого органу, не вистачає для здійснення реєстрації податкової накладної №3 від 29.07.2020, а також без повідомлення причин та мотивів, за яких надані позивачем пояснення та документи не були враховані.
При цьому, судом встановлено, що подані підприємством для реєстрації податкової накладної, документи не мають дефекту форми, змісту або походження, які в силу частини другої статті 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність", пункту 2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 року № 88, спричинили б втрату первинними документами юридичної сили, та підтверджують факт здійснення господарських операцій.
Матеріали справи не містять належних і достатніх доказів спростування відповідачами, як суб`єктами владних повноважень, тверджень позивача, наведення відповідних мотивів прийняття спірного рішення та неврахування наданих позивачем документів, а відтак, підтверджень правомірності рішення податкового органу, у зв`язку з чим, таке рішення є протиправним та підлягає скасуванню.
Згідно частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Частиною 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Відповідно до ст. 2 КАС України, завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Отже, розглянувши подані сторонами документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до висновку про те, що позовні вимоги підлягають частковому задоволенню.
Розподіл судових витрат здійснити у відповідності до ст. 139 КАС України
Керуючись ст.ст.246, 250, 255, 295 КАС України, суд -
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "АГРО ІРНА" (64141, Харківська обл., Первомайський район, с. Петрівка, вул. Ворожбянська, буд. 32) до Головного управління ДПС у Харківській області (61057, Харків, вул. Пушкінська, 46), Державної податкової служби України (04053, м. Київ, Львівська площа, буд. 8) про скасування рішення та зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити в повному обсязі.
Скасувати рішення комісії регіонального рівня Головного управління ДПС у Харківській області про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 17.08.2020 року № 1840964/37180455 щодо податкової накладної № 3 від 29.07.2020 року на загальну суму - 1666226,70 грн., в тому числі ПДВ - 277704,45 гривень. Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 3 від 29.07.2020 року на загальну суму - 1666226,70 грн., в тому числі ПДВ - 277704,45 грн. датою її подання на реєстрацію - 07.08.2020 року.
Стягнути солідарно за рахунок бюджетних асигнувань з Державної податкової служби України та Головного управління ДПС у Харківській області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "АГРО ІРНА" сплачений судовий збір у сумі 2102 (дві тисячі сто дві) грн. 00 коп.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення суду не були вручені у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження: на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Повний текст рішення виготовлено 15 січня 2021 року.
Суддя Спірідонов М.О.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.01.2021 |
Оприлюднено | 16.01.2021 |
Номер документу | 94166033 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Спірідонов М.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні