ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
04 січня 2021 року о/об 17 год. 05 хв.Справа № 280/8075/20 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Прасова О.О. при секретарі Новіковій Д.А., розглянувши у місті Запоріжжі за правилами спрощеного провадження адміністративну справу
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «АРМАТЕХКОМПЛЕКТ» (69076, Запорізька область, м.Запоріжжя, проспект Ювілейний, буд.30, кв.265; код ЄДРПОУ 31548990)
про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИВ:
До Запорізького окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «АРМАТЕХКОМПЛЕКТ» (надалі - позивач, ТОВ «АРМАТЕХКОМПЛЕКТ» ) до Головного управління ДПС у Запорізькій області (надалі - відповідач, ГУ ДПС у Запорізькій області), в якому позивач просить суд: 1) визнати протиправним та скасувати Рішення від 08.09.2020 за №18268 про відповідність ТОВ «АРМАТЕХКОМПЛЕКТ» критеріям ризиковості платника податку; 2) визнати протиправним та скасувати Рішення від 21.10.2020 за №20413 про відповідність ТОВ «АРМАТЕХКОМПЛЕКТ» критеріям ризиковості платника податку; 3) зобов`язати ГУ ДПС у Запорізькій області виключити ТОВ «АРМАТЕХКОМПЛЕКТ» з переліку ризикових суб`єктів господарювання.
У позовній заяві зазначено наступне. Рішенням від 08.09.2020 за №18268, прийнятим Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Запорізькій області в особі Голови комісії Вагилевич A.A. TOB АРМАТЕХКОМПЛЕКТ було визнано таким, що відповідає критеріям ризиковості платника податку за п.8 Критеріїв ризиковості платника податків. Позивач, отримавши рішення, подав до Комісії пояснення та копії документів (238 документів) та серед іншого, просив Комісію переглянути зазначене рішення та виключити TOB АРМАТЕХКОМПЛЕКТ з переліку ризикових підприємств. За результатами розгляду письмових пояснень позивача та наданих документів, відповідач прийняв рішення від 21.10.2020 за №20413, яке за змістом ідентичне рішенню від 08.09.2020 за №18268, лише зазначивши у ньому, що воно прийнято з урахуванням отриманих від платника податку інформації та копій відповідних документів від 13.10.2020. Згідно з рішенням від 21.10.2020 за №20413 TOB АРМАТЕХКОМПЛЕКТ було визнано таким, що відповідає критеріям ризиковості платника податку за п.8 Критеріїв ризиковості платника податків. Позивач вважає зазначені рішення відповідача необгрунтованими як нормативно, так документально, у зв`язку з чим звернувся з адміністративним позовом.
Позивач позовну заяву підтримав.
Відповідачем подано до суду відзив на позовну заяву, в якому зазначено наступне. Від Вознесенівського управління ГУ ДПС у Запорізькій області листом від 08.09.2020 за №6272/08-01-50-04 отримано інформацію відповідно до якої можливе включення до журналу ризикових за критерієм у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування : TOB АРМАТЕХКОМПЛЕКТ . За результатами проведеного аналізу даних Єдиного реєстру податкових накладних за період січень-серпень 2020 року встановлено, що TOB АРМАТЕХКОМПЛЕКТ (код ЄДРПОУ 31548990) здійснює придбання товарів (робіт/послуг) у контрагентів - постачальників, придбання яких по ланцюгу постачання не встановлено, та не встановлено можливості виготовлення їх власними ресурсами, а саме: придбаває у ФОП ОСОБА_1 (р.н.о.к.п.п. НОМЕР_1 ) засунку батерфляй зі сталевим диском. При цьому, операції з придбання зазначеного товару у ФОП ОСОБА_2 відсутні; придбаває у TOB ТЕПЛОПРИБОРСЕРВІС-М (код ЄДРПОУ 35774351) клапан зворотній фланцевий, клапан запобіжний СППК-4Р Д50Ру16, клапан 17с11нж Ду15Ру16, клапан сталевий Ду18Ру16 тощо, TOB ТЕПЛОПРИБОРСЕРВІС-М придбаває аналогічний товар у TOB УКРДЕЛЬТАСТРОЙ (код ЄДРПОУ 41618764), який в свою чергу придбає у контрагентів-постачальників товари (роботи, послуги) з номенклатурою відмінною від номенклатури з реалізації; придбаває у TOB ТАРГІНА (код ЄДРПОУ 43462770), засувки, клапани зворотні, фланець сталевий тощо, який в свою чергу придбає у контрагентів-постачальників м`ясо, борошно, цукерки, побутову хімію, матраци. У зв`язку з вищенаведеним, TOB АРМАТЕХКОМПЛЕКТ вбачається використання схемного податкового кредиту та, як наслідок, ухилення від сплати податків до бюджету. Таким чином, після проведення аналізу даних Єдиного реєстру податкових накладних позивача включено до журналу ризикових за критерієм у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування TOB АРМАТЕХКОМПЛЕКТ . Позивачем надано повідомлення від 13.10.2020 за №1 з документами для розгляду питання щодо виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку. Враховуючи зазначене, відповідач вважає, що рішення Комісії ГУ ДПС у Запорізькій області є такими, що було прийняті виключно в межах діючого законодавства, на підставі наявних матеріалів щодо господарської діяльності TOB АРМАТЕХКОМПЛЕКТ .
Відповідач проти позовної заяви заперечував.
Ухвалою судді від 07.12.2020 відкрито провадження в адміністративній справі та призначено судове засідання на 04.01.2021 за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін.
Розглянувши наявні матеріали та фактичні обставини справи, дослідивши і оцінивши надані докази в їх сукупності, суд з`ясував наступне.
08.09.2020 контролюючим органом відносно позивача прийнято Рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку за №18268 (а.с.10).
У Рішенні контролюючого органу про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку від 08.09.2020 за №18268 відносно позивача зазначено: … Комісією регіонального рівня відповідно до пункту 6 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019р. №1165, … прийнято рішення про: відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. Підстава - п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Податкова інформація - Платником податку та/або його контрагентами, згідно даних ЄРПН, здійснено реалізацію товарів/послуг, відмінних від придбаних. … .
У наданому до суду Витязі з Протоколу ГУ ДПС у Запорізькій області №147 від 08.09.2020 зазначено: … Заступник Голови Комісії: Вагилевич А. - заступник начальника. Присутні: Члени Комісії ГУ ДПС. ВИСТУПИЛИ: Від Вознесенівського управління отримано інформацію відповідно до якої можливе включення до журналу ризикових за критерієм у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування : 6. 31548790 - TOB АРМАТЕХКОМПЛЕКТ . … (а.с.168).
Позивачем у жовтні 2020 року подано до контролюючого органу Пояснення та документальне підтвердження (238 документів) в порядку абз.9 п.6 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 за №1165.
21.10.2020 контролюючим органом відносно позивача прийнято Рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку за №20413 (а.с.11).
У Рішенні контролюючого органу про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку від 21.10.2020 за №20413 відносно позивача зазначено: … Комісією регіонального рівня відповідно до пункту 6 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019р. №1165, з урахуванням отриманих від платника податку інформації та копій відповідних документів від 13.10.2020р. №1 прийнято рішення про: відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. Підстава - п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Податкова інформація - Платником податку та/або його контрагентами, згідно даних ЄРПН, здійснено реалізацію товарів/послуг, відмінних від придбаних. … .
В обґрунтування позовних вимог позивачем надано до суду копії: Статуту TOB «АРМАТЕХКОМПЛЕКТ» ; Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи; Свідоцтва №12084921 про реєстрацію платника податків на додану вартість; Договорів; Видаткових накладних; Актів надання послуг; товарно-транспортних накладних; Рахунку на оплату; Платіжних доручень; Прибуткових накладних; Сертифіката відповідності; виписки по рахунках; інших документів.
Згідно з п.6 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 за №1165, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється. Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня. У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення. Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (додаток 4). У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. Комісією регіонального рівня розглядається питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. У разі виявлення обставин та/або отримання інформації, визначених абзацом сьомим цього пункту, та прийняття комісією регіонального рівня рішення про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку платник податку отримує таке рішення в електронному кабінеті в день його прийняття (додаток 4). Інформація та копії документів подаються платником податку до ДПС в електронній формі засобами електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» , «Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном. Документами, необхідними для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, можуть бути: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством; інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. Інформацію та копії документів, подані платником податку, комісія регіонального рівня розглядає протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження, та приймає відповідне рішення. За результатами розгляду інформації та копій документів комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, яке платник податку отримує в електронному кабінеті у день його прийняття (додаток 4). Виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення. Якщо комісією регіонального рівня протягом семи робочих днів, що настають за датою надходження зазначеної інформації та документів, не прийнято відповідного рішення, платник податку виключається з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку. У разі надходження до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня виключає платника податку з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку. Комісія регіонального рівня постійно проводить моніторинг щодо відповідності/невідповідності платників податку критеріям ризиковості платника податку.
Суд відзначає, що з п.6 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 за №1165, вбачається можливість оскарження у судовому порядку Рішення контролюючого органу про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку та можливість судом зобов`язання контролюючий орган виключити платника податку з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.
Відповідно до п.25 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 за №1165, комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Згідно з п.30 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 за №1165, комісія контролюючого органу складається з голови, заступника голови, секретаря та не менше семи членів.
У п.40, п.42-п.46 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 за №1165, зазначено: 40. Голова, заступник голови, секретар та члени комісії контролюючого органу беруть участь у засіданні особисто та не мають права делегувати своїх представників для участі в її засіданні. Засідання комісії контролюючого органу є правоможним за умови присутності на ньому не менше двох третин її затвердженого персонального складу. Засідання комісії контролюючого органу проводиться у разі наявності матеріалів для розгляду. У разі потреби член комісії контролюючого органу подає голові комісії пропозиції щодо проведення додаткового засідання. Рішення комісії контролюючого органу приймається шляхом відкритого голосування. Рішення комісії контролюючого органу приймається більшістю голосів присутніх на засіданні членів такої комісії. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні. Під час засідання секретарем комісії контролюючого органу ведеться протокол, в якому фіксуються прийняті рішення та надані доручення. Протокол підписується головою комісії контролюючого органу (у разі його відсутності - заступником), заступником голови, секретарем та членами комісії, які брали участь у засіданні. Ведення обліку матеріалів щодо роботи комісії контролюючого органу здійснюється секретарем такої комісії. Присутній на засіданні комісії контролюючого органу член комісії, який не згоден з рішенням комісії або утримався від голосування, повинен викласти у письмовій формі свою окрему думку, яка додається до матеріалів засідання такої комісії. … 42. Рішення, прийняті комісіями контролюючих органів, підлягають реєстрації засобами інформаційних систем ДПС. 43. Матеріали засідання комісії контролюючого органу зберігаються десять років. 44. Комісія контролюючого органу перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні). 45. Розгляд питання на засіданні комісії контролюючого органу включає такі етапи: доповідь секретаря комісії; доповідь члена комісії, співдоповідь (у разі потреби); внесення членами комісії пропозицій, їх обговорення; оголошення головою комісії рішення про припинення обговорення питання; голосування; оголошення головою комісії результатів голосування; оформлення протоколу. 46. У протоколі засідання комісії контролюючого органу зазначається перелік осіб, присутніх на засіданні, порядок денний засідання, питання, що розглядалися на засіданні, перелік осіб, які виступали під час засідання, результати голосування, прийняті такою комісією рішення .
Відповідачем не надано до суду доказів додержання вимог п.44 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 за №1165 - результатів проведених перевірок поданих платником податку копій документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні).
Відтак, відповідачем документально не доведено додержання процедури розгляду матеріалів.
У Додатку №1 до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 за №1165, наведені Критерії ризиковості платника податку на додану вартість : 1. Платника податку на додану вартість (далі - платник податку) зареєстровано (перереєстровано) на підставі недійсних (втрачених, загублених) та підроблених документів згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах. 2. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами з подальшою передачею (оформленням) у володіння чи управління неіснуючим, померлим, безвісти зниклим особам згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах. 3. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами, що не мали наміру провадити фінансово-господарської діяльності або здійснювати повноваження, згідно з інформацією, наданою такими особами. 4. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) та ним проваджено фінансово-господарську діяльність без відома і згоди його засновників і призначених у законному порядку керівників згідно з інформацією, наданою такими засновниками та/або керівниками. 5. Платник податку - юридична особа не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах Казначейства (крім бюджетних установ). 6. Платником податку не подано контролюючому органу податкової звітності з податку на додану вартість за два останніх звітних (податкових) періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України. 7. Платником податку на прибуток підприємств не подано контролюючому органу фінансової звітності за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України. 8. У контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування .
Відповідачем не надано до суду доказів того, що податкова інформація від Вознесенівського управління ГУ ДПС у Запорізькій області, на підставі якої прийнято оскаржуване Рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку від 08.09.2020 за №18268, свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій позивачем.
Водночас, надані позивачем до суду первинні документи спростовують твердження відповідача про відповідність позивача критеріям ризиковості платника податку.
Також, на думку суду, контролюючим органом прийнято оскаржуване рішення з недотриманням п.9 ч.2 ст.2 КАС України - без урахування права особи на участь у процесі прийняття рішення. Протилежного відповідачем не доведено.
Крім того, оскаржуване Рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку від 08.09.2020 за №18268 містить безпідставно не заповнену одну з обов`язкових граф, а саме: у зв`язку з виявленням обставин та/або отриманням інформації контролюючим органом у процесі поточної діяльності або з урахуванням отриманих від платника податку інформації та копій відповідних документів від ..р. №- .
Відповідачем не надано до суду Витягу з Протоколу Комісії ГУ ДПС у Запорізькій області на якому розглядались пояснення і документи надані позивачем та прийнято Рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку від 21.10.2020 за №20413.
Оскільки Комісія з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС у Запорізькій області функціонує у складі ГУ ДПС у Запорізькій області, розглядатись, відповідно, має рішення цього суб`єкта владних повноважень.
Враховуючи матеріали справи і наведені норми права, з метою захисту прав та інтересів позивача суд вважає за можливе визнати протиправними та скасувати Рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку від 08.09.2020 за №18268, від 21.10.2020 за №20413 та зобов`язати саме ГУ ДПС у Запорізькій області виключити позивача з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.
У ст.19 Конституції України зазначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості (ч.1 ст.9 КАС України).
Відповідно до ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
З урахуванням з`ясованих обставин, досліджених матеріалів справи суд приходить до висновку, що позовні вимоги позивача підлягають задоволенню. Доводи відповідача не приймаються судом до уваги виходячи з вище зазначеного.
Судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи (ч.1 ст.132 КАС України).
Суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі (ч.1 ст.143 КАС України).
На підставі викладеного, керуючись ст.ст.9, 77, 132, 139, 143, 243-246 КАС України, суд, -
ВИРІШИВ:
Позовну заяву задовольнити у повному обсязі.
Визнати протиправним та скасувати Рішення комісії Головного управління ДПС у Запорізькій області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (69107, Запорізька область, м.Запоріжжя, проспект Соборний, буд.166; код ЄДРПОУ 43143945) від 08.09.2020 за №18268 про відповідність Товариства з обмеженою відповідальністю «АРМАТЕХКОМПЛЕКТ» (69076, Запорізька область, м.Запоріжжя, проспект Ювілейний, буд.30, кв.265; код ЄДРПОУ 31548990) критеріям ризиковості платника податку.
Визнати протиправним та скасувати Рішення комісії Головного управління ДПС у Запорізькій області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (69107, Запорізька область, м.Запоріжжя, проспект Соборний, буд.166; код ЄДРПОУ 43143945) від 21.10.2020 за №20413 про відповідність Товариства з обмеженою відповідальністю «АРМАТЕХКОМПЛЕКТ» (69076, Запорізька область, м.Запоріжжя, проспект Ювілейний, буд.30, кв.265; код ЄДРПОУ 31548990) критеріям ризиковості платника податку.
Зобов`язати Головне управління ДПС у Запорізькій області (69107, Запорізька область, м.Запоріжжя, проспект Соборний, буд.166; код ЄДРПОУ 43143945) виключити Товариство з обмеженою відповідальністю «АРМАТЕХКОМПЛЕКТ» (69076, Запорізька область, м.Запоріжжя, проспект Ювілейний, буд.30, кв.265; код ЄДРПОУ 31548990) з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «АРМАТЕХКОМПЛЕКТ» (69076, Запорізька область, м.Запоріжжя, проспект Ювілейний, буд.30, кв.265; код ЄДРПОУ 31548990) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Запорізькій області (69107, Запорізька область, м.Запоріжжя, проспект Соборний, буд.166; код ЄДРПОУ 43143945) судові витрати в сумі 4204 грн. 00 коп.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційна скарга може бути подана до Третього апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд.
Повний текст судового рішення складено 11.01.2021.
Суддя О.О. Прасов
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 04.01.2021 |
Оприлюднено | 18.01.2021 |
Номер документу | 94176922 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Прасов Олександр Олександрович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні