ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
29000, м. Хмельницький, майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"13" січня 2021 р. Справа № 924/1169/20
м. Хмельницький
Господарський суд Хмельницької області у складі судді Музики М.В., за участю секретаря судового засідання Устінової А.П., розглянувши справу
за позовом заступника керівника Хмельницької обласної прокуратури, м. Хмельницький в інтересах держави в особі органу, уповноваженого державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах Міністерства освіти і науки України, м. Київ
до Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області,
Грицівської селищної ради, смт. Гриців Шепетівського району Хмельницької області,
третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача - Грицівське вище професійне училище №38, Хмельницька область, Шепетівський район, смт. Гриців
про визнання недійсним наказу Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області №22-6560-СГ від 26.09.2018 року, в частині передачі з державної в комунальну власність земельних ділянок з кадастровими номерами 6825555300:03:016:0001, 6825555300:00:011:0159;
визнання недійсним акту приймання-передачі земельної ділянки сільськогосподарського призначення з державної у комунальну власність б/н від 28.09.2018 року, в частині передачі з державної у комунальну власність земельних ділянок з кадастровими номерами 6825555300:03:016:0001, 6825555300:00:011:0159,
за участю представників учасників справи:
позивача: не з`явились;
відповідачів: не з`явились;
прокуратури: Юхимчук М.О. - згідно посвідчення;
третьої особи: Плющ Л.П. - згідно ордеру серії ХМ №032215 від 23.11.2020 року;
Зарудзей О.І. - директор;
ВСТАНОВИВ:
прокурор в інтересах позивача звернувся з позовом до суду, у якому просить визнати недійсним наказ Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області №22-6560-СГ від 26.09.2018 року в частині передачі з державної в комунальну власність земельних ділянок з кадастровими номерами 6825555300:03:016:0001, 6825555300:00:011:0159; а також визнати недійсним акт приймання-передачі земельної ділянки сільськогосподарського призначення з державної у комунальну власність б/н від 28.09.2018 року, в частині передачі з державної у комунальну власність земельних ділянок з кадастровими номерами 6825555300:03:016:0001, 6825555300:00:011:0159.
Вимоги мотивує тим, що земельні ділянки, які передано за оскаржуваними актами, належать на праві постійного користування Грицівському вищому професійному училищу №38, та закріплені за Міністерством освіти та науки, яке наділене правом розпорядження державним майном, що перебуває у користуванні підпорядкованих професійно-технічних навчальних закладів. Тому прокурор стверджує про відсутність повноважень у відповідача 1 на розпорядженнями земельними ділянками з кадастровими номерами 6825555300:03:016:0001, 6825555300:00:011:0159.
Ухвалою Господарського суду Хмельницької області від 30.10.2020 року відкрито провадження у справі за позовом заступника керівника Хмельницької обласної прокуратури, м. Хмельницький в інтересах держави в особі органу, уповноваженого державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах Міністерства освіти і науки України, м. Київ до Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області, Грицівської селищної ради, смт. Гриців Шепетівського району Хмельницької області, про визнання недійсним наказу Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області №22-6560-СГ від 26.09.2018 року, в частині передачі з державної в комунальну власність земельних ділянок з кадастровими номерами 6825555300:03:016:0001, 6825555300:00:011:0159; визнання недійсним акту приймання-передачі земельної ділянки сільськогосподарського призначення з державної у комунальну власність б/н від 28.09.2018 року, в частині передачі з державної у комунальну власність земельних ділянок з кадастровими номерами 6825555300:03:016:0001, 6825555300:00:011:0159, залучено до участі в справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача - Грицівське вище професійне училище №38, Хмельницька область, Шепетівський район, смт. Гриців; призначено підготовче засідання.
Ухвалою Господарського суду Хмельницької області від 17.12.2020 року закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті.
Прокурор під час судового розгляду спору позов підтримав, наполягає на його задоволенні. Позивач не скористався право участі свого представника, у поясненнях від 01.12.2020 року вважає обґрунтованими позовні вимоги прокурора.
Відповідач 1 у відзиві на позов від 13.11.2020 року зауважує, що Держгеокадастр звертався із листом до відповідача 2 з приводу повернення спірних у даній справі ділянок, проте, Грицівська селищна рада ділянки у державну власність не повернула. Додатково зауважує на невідповідності державного акту Грицівського ВПУ №38 законодавчим вимогам та відсутності його реєстрації в Книзі записів державних актів.
Відповідач 2 у заяві від 09.11.2020 року повністю визнає заявлені в даній справі позовні вимоги.
Фактичні обставини справи, встановлені судом, та зміст спірних правовідносин.
Грицівському вищому професійному училищу №38 видано 27.10.1999 року державний акт на право постійного користування землею І-ХМ №002985, яким надано у постійне користування 171,06 га для ведення сільського господарства і навчальних цілей відповідно до рішення Грицівської селищної ради народних депутатів від 25.03.1999 року №8. Згідно акту, він зареєстрований в Книзі записів державних актів на право постійного користування землею за №27.
Грицівська селищна рада звернулась до відповідача 1 із клопотанням від 06.04.2018 року про передання в комунальну власність земельних ділянок державної власності, в тому числі, із кадастровими номерами 6825555300:03:016:0001 та 6825555300:00:011:0159, на підставі рішення п`ятої позачергової сесії Грицівської селищної ради від 21.02.2018 року.
Головним управлінням Держгнеокадастру у Хмельницькій області наказом від 26.09.2018 року №22-6560-СГ "Про передачу земельних ділянок державної власності у комунальну власність" передано Грицівській селищній раді Грицівської селищної об`єднаної територіальної громади Шепетівського району Хмельницької області у комунальну власність земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності загальною площею 1492,5765 га, які розташовані (за межами населених пунктів) на території Грицівської селищної ради Грицівської селищної об`єднаної територіальної громади Шепетівського району Хмельницької області, згідно додатку.
Відповідно до переліку земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності, які передаються у комунальну власність Грицівській селищній раді Грицівської селищної об`єднаної територіальної громади Шепетівського району Хмельницької області (додаток до наказу), передано земельні ділянки з кадастровими номерами 6825555300:03:016:0001 площею 98,3933 га із цільовим призначенням для іншого сільськогосподарського призначення, та 6825555300:00:011:0159 площею 58,7433 га із цільовим призначенням для іншого сільськогосподарського призначення.
28.09.2018 року між відповідачами підписано акт приймання-передачі земельних ділянок сільськогосподарського призначення із державної у комунальну власність відповідно до наказу ГУ Держгеокадастру у Хмельницькій області від 28.09.2018 року.
Із інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно від 19.12.2019 року вбачається, що земельні ділянки з кадастровими номерами 6825555300:03:016:0001 та 6825555300:00:011:0159 зареєстровані 17.05.2018 року на праві комунальної власності за Грицівською селищною радою; вид іншого речового права - право постійного користування земельною ділянкою, правокористувач - Грицівське ВПУ №38.
Грицівська селищна рада листом від 13.02.2019 року повідомила головне управління Держгеокадастру у Хмельницькій області про чинність наказу №22-6560-СГ та відсутності, у зв`язку з цим, підстав для відмови від комунальної власності, а саме, спірних земельних ділянок. Водночас, відповідач 2 зауважив про початок процесу підготовки проекту рішення про передання відповідних земельних ділянок з комунальної у державну власність.
Прокурор надіслав Міністерству освіти і науки України листа від 21.12.2019 року із проханням повідомити про вжиття заходів щодо повернення у державну власність спірних в даній справі ділянок.
У відповідь позивач у листі від 28.01.2020 року зазначив про незаконність вибуття земельних ділянок з державної власності та передання у комунальну, а також звернувся з проханням забезпечити збереження державного майна у державній власності.
З вищевикладеного, прокурор в інтересах позивача звернувся з даним позовом до суду.
Норми права, застосовані судом, оцінка доказів, аргументів, наведених учасниками справи, та висновки щодо порушення, не визнання або оспорення прав чи інтересів, за захистом яких мало місце звернення до суду.
Відповідно ч. 1 ст.116 ЗК України, громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом, або за результатами аукціону.
Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування (ч.2 ст.116 ЗК України).
Загальний порядок передачі земель з державної у комунальну власність визначено статтею 117 Земельного кодексу України.
Розпорядженням КМУ від 31.01.2018 № 60-р "Питання передачі земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності у комунальну власність об`єднаних територіальних громад" передбачено порядок передачі земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності у комунальну власність об`єднаних територіальних громад.
Відповідно до ст. 117 Земельного кодексу України, передача земельних ділянок державної власності у комунальну власність чи навпаки здійснюється за рішеннями відповідних органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування, які здійснюють розпорядження землями державної чи комунальної власності відповідно до повноважень, визначених цим Кодексом.
У рішенні органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування про передачу земельної ділянки у державну чи комунальну власність зазначаються кадастровий номер земельної ділянки, її місце розташування, площа, цільове призначення, відомості про обтяження речових прав на земельну ділянку, обмеження у її використанні.
На підставі рішення органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування про передачу земельної ділянки у державну чи комунальну власність складається акт приймання-передачі такої земельної ділянки.
Рішення органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування про передачу земельної ділянки у державну чи комунальну власність разом з актом приймання-передачі такої земельної ділянки є підставою для державної реєстрації права власності держави, територіальної громади на неї.
Таким чином, з аналізу вказаної норми вбачається, що передача земельних ділянок державної власності у комунальну власність здійснюється за рішеннями відповідних органів виконавчої влади.
Такими органами є Головні управління Держгеокадастру відповідно до частини четвертої статті статі 122 Земельного кодексу України та наказу Мінагрополітики від 29.09.2016 No 333 «Про затвердження положень про територіальні органи Держгеокадастру».
За положеннями ст. ст. 125, 126 Земельного кодексу України право власності на земельну ділянку, право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав. Право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень".
Згідно ст. 1 ЗУ "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та обтяжень" державна реєстрація речових прав на нерухоме майно - це офіційне визнання і підтвердження державою фактів виникнення, переходу або припинення прав на нерухоме майно, обтяження таких прав шляхом внесення відповідного запису до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Відповідно до ч. 3 ст. 3 ЗУ "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", права на нерухоме майно та їх обтяження, що виникли до 1 січня 2013 року, визнаються дійсними за наявності однієї з таких умов: реєстрація таких прав була проведена відповідно до законодавства, що діяло на момент їх виникнення, на момент виникнення таких прав діяло законодавство, що не передбачало їх обов`язкової реєстрації.
Із інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно від 19.12.2019 року вбачається, що земельні ділянки з кадастровими номерами 6825555300:03:016:0001 та 6825555300:00:011:0159 перебувають на праві постійного користування Грицівського вищого професійного училища №38 на підставі державного акту на право постійного користування землею номер 002985, виданого Грицівською селищною радою 27.10.1999 року.
Враховуючи наявність державної реєстрації права постійного користування, а також відсутність доказів скасування або визнання недійсним державного акту на право постійного користування землею номер 002985, виданого Грицівською селищною радою 27.10.1999 року, суд приходить до висновку, що з моменту видачі Державного акту на право постійного користування землею від 27.10.1999 року у третьої особи виникло право постійного користування земельними ділянками з кадастровими номерами 6825555300:03:016:0001, 6825555300:00:011:0159.
Доводи відповідача 1, викладені у відзиві на позов, щодо невідповідності державного акта встановленим вимогам та відсутності його реєстрації в Книзі записів державних актів, не заперечують встановленого вище.
Згідно даних з ЄДРЮО, ФОП та ГФ, Грицівське вище професійне училище №38 - державний заклад, засновником якого є Міністерство освіти ат науки України, основний вид діяльності - професійно-технічна освіта.
За положеннями п. 1.1. статуту Грицівського ВПУ №38, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України №1307 від 16.12.2015 року, ВПУ є підпорядкованим позивачу (уповноважений орган управління) державним професійно-технічним навчальним закладом третього атестаційного рівня. У п. 7.9. статуту передбачено, що для забезпечення підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації робітничих кадрів та молодших спеціалістів училище має відповідну навчально-матеріальну базу, земельні ділянки загальною площею 355,08 га, що використовуються за призначенням відповідно до паспортів, технічної документації, актів на право постійного користування тощо.
Згідно п. 7.10 статуту, об`єкти права власності є державною власністю, що закріплене Міністерством освіти і науки України за вищим професійним училищем на праві оперативного управління. Функції управління таким майном здійснює МОН України.
Відповідно до пункту 2 частини 2, частини 1 статті 92 Земельного кодексу України право постійного користування земельною ділянкою - це право володіння і користування земельною ділянкою, яка перебуває у державній або комунальній власності, без встановлення строку. Права постійного користування земельною ділянкою із земель державної та комунальної власності набувають підприємства, установи та організації, що належать до державної та комунальної власності.
Відповідно до статті 49 Закону України "Про професійну (професійно-технічну) освіту" засновник закріплює за закладами професійної (професійно-технічної) освіти державної або комунальної форми власності та установами професійної (професійно-технічної) освіти об`єкти права власності, які належать засновнику на праві власності або орендовані ним у інших власників.
Заклади освіти та установи професійної (професійно-технічної) освіти несуть відповідальність перед засновником за збереження та використання за призначенням закріпленого за ними майна. Контроль за використанням цього майна здійснюється засновником.
Статтею 1 Закону України "Про управління об`єктами державної власності" визначено, що управління об`єктами державної власності - це здійснення Кабінетом Міністрів України та уповноваженими ним органами, іншими суб`єктами, визначеними цим Законом, повноважень щодо реалізації прав держави як власника таких об`єктів, пов`язаних з володінням, користуванням і розпоряджанням ними, у межах, визначених законодавством України, з метою задоволення державних та суспільних потреб.
Частиною 1 статті 4 Закону України "Про управління об`єктами державної власності" встановлено, що суб`єктами управління об`єктами державної власності є, зокрема, міністерства, інші органи виконавчої влади та державні колегіальні органи (далі - уповноважені органи управління).
Пунктами 11, 18, 28 частини 1 статті 6 вищеназваного Закону унормовано, що уповноважені органи управління відповідно до покладених на них завдань ведуть облік об`єктів державної власності, що перебувають в їх управлінні, здійснюють контроль за ефективним використанням та збереженням таких об`єктів; погоджують передачу об`єктів державної власності в комунальну власність, до сфери управління інших органів, уповноважених управляти об`єктами державної власності, господарських структур або в користування Національній академії наук України, галузевим академіям наук, а також передачу об`єктів комунальної власності в державну власність; у випадках, передбачених законодавством, приймають рішення про передачу об`єктів державної власності в комунальну власність, до сфери управління інших органів, уповноважених управляти об`єктами державної власності, господарських структур або в користування Національній академії наук України, галузевим академіям наук; забезпечують оформлення прав на земельні ділянки (у разі відсутності необхідних документів) та уточнення меж земельних ділянок державних і казенних підприємств, державних установ, організацій та об`єктів нерухомості (будівлі, споруди), що не увійшли до статутних капіталів господарських товариств, утворених у процесі корпоратизації державних підприємств.
Частиною 2 статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Судом встановлено, що Міністерство освіти і науки України не надавало згоди на передачу земельних ділянок з кадастровими номерами 6825555300:03:016:0001, 6825555300:00:011:0159, які перебувають у постійному користуванні Грицівського ВПУ №38 на підставі акту про право постійного користування від 27.10.1999 року, з державної в комунальну власність.
Отже, виходячи з вищенаведеного, відповідач 1 не мав повноважень щодо розпорядження спірними земельними ділянками державної власності.
Відповідно до частини 1 статті 393 Цивільного кодексу України правовий акт органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування, який не відповідає законові і порушує права власника, за позовом власника майна визнається судом незаконним та скасовується.
Пунктом г частини 3 статті 152 Земельного кодексу України встановлено, що захист прав громадян та юридичних осіб на земельні ділянки здійснюється шляхом визнання недійсними рішень органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування.
Відповідно до частини 1 статті 155 Земельного кодексу України у разі видання органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування акта, яким порушуються права особи щодо володіння, користування чи розпорядження належною їй земельною ділянкою, такий акт визнається недійсним.
Приписами статті 21 Цивільного кодексу України унормовано, що суд визнає незаконним та скасовує правовий акт індивідуальної дії, виданий органом державної влади, органом влади Автономної Республіки Крим або органом місцевого самоврядування, якщо він суперечить актам цивільного законодавства і порушує цивільні права або інтереси.
Враховуючи вищевикладене, вимога прокурора про визнання недійсним наказу Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області №22-6560-СГ від 26.09.2018 року, в частині передачі з державної в комунальну власність земельних ділянок з кадастровими номерами 6825555300:03:016:0001, 6825555300:00:011:0159 є обґрунтованою.
Окрім того, оскільки згідно п. 2 акту приймання-передачі земельної ділянки сільськогосподарського призначення із державної у комунальну власність, такий акт спільно із наказом є підставою для державної реєстрації права комунальної власності на спірні земельні ділянки, з метою ефективної реалізації порушених прав позивача, суд вважає за належне також визнати недійсним акт приймання-передачі земельної ділянки сільськогосподарського призначення з державної у комунальну власність б/н від 28.09.2018 року, в частині передачі з державної у комунальну власність земельних ділянок з кадастровими номерами 6825555300:03:016:0001, 6825555300:00:011:0159.
Відтак, позов заступника керівника Хмельницької обласної прокуратури, м. Хмельницький в інтересах держави в особі органу, уповноваженого державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах Міністерства освіти і науки України, м. Київ до Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області, Грицівської селищної ради, смт. Гриців Шепетівського району Хмельницької області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача - Грицівське вище професійне училище №38, Хмельницька область, Шепетівський район, смт. Гриців про визнання недійсним наказу Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області №22-6560-СГ від 26.09.2018 року, в частині передачі з державної в комунальну власність земельних ділянок з кадастровими номерами 6825555300:03:016:0001, 6825555300:00:011:0159; визнання недійсним акту приймання-передачі земельної ділянки сільськогосподарського призначення з державної у комунальну власність б/н від 28.09.2018 року, в частині передачі з державної у комунальну власність земельних ділянок з кадастровими номерами 6825555300:03:016:0001, 6825555300:00:011:0159, суд задовольняє в повному обсязі.
Витрати по сплаті судового збору покладаються на відповідачів у зв`язку з задоволенням позову. При цьому, по причині визнанням позову відповідачем 2, на останнього покладається 50% судового збору, інша частина може бути повернута особі, яка його сплатила, на підставі відповідного клопотання.
Керуючись ст.ст. 2, 12, 20, 129, 233, 236, 237, 238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, суд -
ВИРІШИВ:
позов заступника керівника Хмельницької обласної прокуратури, м. Хмельницький в інтересах держави в особі органу, уповноваженого державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах Міністерства освіти і науки України, м. Київ до Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області, Грицівської селищної ради, смт. Гриців Шепетівського району Хмельницької області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача - Грицівське вище професійне училище №38, Хмельницька область, Шепетівський район, смт. Гриців про визнання недійсним наказу Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області №22-6560-СГ від 26.09.2018 року, в частині передачі з державної в комунальну власність земельних ділянок з кадастровими номерами 6825555300:03:016:0001, 6825555300:00:011:0159; визнання недійсним акту приймання-передачі земельної ділянки сільськогосподарського призначення з державної у комунальну власність б/н від 28.09.2018 року, в частині передачі з державної у комунальну власність земельних ділянок з кадастровими номерами 6825555300:03:016:0001, 6825555300:00:011:0159, задовольнити.
Визнати недійсним наказ Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області №22-6560-СГ від 26.09.2018 року, в частині передачі з державної в комунальну власність земельних ділянок з кадастровими номерами 6825555300:03:016:0001, 6825555300:00:011:0159.
Визнати недійсним акт приймання-передачі земельної ділянки сільськогосподарського призначення з державної у комунальну власність б/н від 28.09.2018 року, в частині передачі з державної у комунальну власність земельних ділянок з кадастровими номерами 6825555300:03:016:0001, 6825555300:00:011:0159.
Стягнути з Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області (2016, м. Хмельницький, вул. Інститутська, 4/1, код 39767479) на користь Хмельницької обласної прокуратури (29000, м. Хмельницький, пров. Військоматський, 3, код 02911102) 2102,00 грн. (дві тисячі сто дві грн. 00 коп.) витрат по сплаті судового збору.
Видати накази.
Стягнути з Грицівської селищної ради (30455, Хмельницька область, Шепетівський район, смт. Гриців, вул. Шевченка, 2, код 04402563) на користь Хмельницької обласної прокуратури (29000, м. Хмельницький, пров. Військоматський, 3, код 02911102) 1051,00 грн. (одна тисяча п`ятдесят одну грн. 00 коп.) витрат по сплаті судового збору.
Видати наказ.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів до Північно-західного апеляційного господарського суду. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Повне судове рішення складено 16.01.2021 року
Суддя М.В. Музика
Віддрук. у 5 прим.: 1 - до справи; 2 - позивачу (01135, м. Київ, пр. Перемоги, 10) - рек. з пов. про вручення; 3 - відповідачу 1 (29016, м. Хмельницький, вул. Інститутська, 4/1) - рек. з пов. про вручення; 4 - відповідачу 2 (30455, Хмельницька область, Шепетівський район, смт. Гриців, вул. Шевченка, 2) - рек. з пов. про вручення; 5 - третій особі (30455, Хмельницька область, Шепетівський район, смт. Гриців, вул. Ломоносова, буд. 10) - рек. з пов. про вручення; 6 - прокурору (29000, м. Хмельницький, пров. Військоматський, 3) - рек. з пов. про вручення
Суд | Господарський суд Хмельницької області |
Дата ухвалення рішення | 12.01.2021 |
Оприлюднено | 11.08.2022 |
Номер документу | 94180395 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із земельних відносин про визнання незаконним акта, що порушує право власності на земельну ділянку |
Господарське
Господарський суд Хмельницької області
Музика М.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні