Справа № 560/4460/20
РІШЕННЯ
іменем України
18 січня 2021 рокум. Хмельницький
Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Ковальчук О.К.
розглянувши адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Старосинявської селищної ради про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 звернулася до суду з позовом до Старосинявської селищної ради, в якому просить визнати протиправною бездіяльність Старосинявської селищної ради в частині затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки зі зміною цільового призначення із земель запасу на ведення особистого селянського господарства та наступною передачею земельної ділянки у власність ОСОБА_1 для ведення особистого селянського господарства площею 2,0 га за кадастровим номером 6824488000:03:007:0086, яка знаходиться за межами населених пунктів Старосинявської селищної ради Старосинявського району, та зобов`язати Старосинявську селищну раду винести на розгляд сесії та затвердити проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки зі зміною виду цільового призначення із земель запасу на ведення особистого селянського господарства та надати ОСОБА_1 у власність земельну ділянку для ведення особистого селянського господарства площею 2,0 га за кадастровим номером 6824488000:03:007:0086, яка знаходиться за межами населених пунктів Старосинявської селищної ради Старосинявського району.
Обґрунтовуючи вимоги, позивачка зазначила, що 21 лютого 2020 року звернулася до відповідача із заявою про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки комунальної форми власності (кадастровий номер 6824488000:03:007:0084) орієнтовною площею 2,0 га з метою передачі безоплатно у власність для ведення особистого селянського господарства на території Старосинявської селищної ради за межами населеного пункту. До заяви додала графічний матеріал - викопіювання з публічної кадастрової карти України, на якому відображено місце розташування земельної ділянки, та паспортні дані. У заяві зазначила, що правом на безоплатну приватизацію земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства не скористалася. Однак, Старосинявська селищна рада, всупереч статті 118 Земельного кодексу України, у місячний строк не розглянула подане клопотання та не прийняла рішення щодо надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або ж рішення про мотивовану відмову у наданні. Вказала, що ігнорування відповідачем поданої заяви носить систематичний характер, тому що вона неодноразово зверталася до відповідача з аналогічними клопотаннями, однак відповідач не розглядав їх у визначений законом термін та у передбаченому законом порядку.
Зазначила, що не отримавши відповіді на звернення, подала до Старосинявської селищної ради заяву від 25 березня 2020 року, у якій відповідно до вимог абзацу 3 частини сьомої статті 118 Земельного кодексу України повідомила селищну раду про укладання договору на виготовлення документації із землеустрою з товариством з обмеженою відповідальністю Подільський Земельний Центр без надання такого дозволу. Вказала, що під час розробки проекту землеустрою Голова Старосинявської селищної ради ОСОБА_2 та суміжні землекористувачі погодили межі земельної ділянки. Вказує, що проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки відповідно до статті 186-1 Земельного кодексу України погоджений експертом державної експертизи Головного управління Держгеокадастру у Вінницькій області та отримав позитивний висновок. Вважає, що у неї виникло право на земельну ділянку, яка у процесі розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки сформована для ведення особистого селянського господарства площею 2,0 га, як об`єкт цивільних прав, шляхом присвоєння кадастрового номера 6824488000:03:007:0086 та реєстрації у Державному земельному кадастрі. Вказала, що кадастровий план земельної ділянки, у якому відображена площа, проміри та конфігурація склав та погодив державний кадастровий реєстратор Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області - Гноянко М. М., що підтверджує законність формування земельної ділянки за фізичної особою та виникнення права на земельну ділянку. Зазначила, що 03 липня 2020 року звернулася до відповідача з заявою про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки зі зміною цільового призначення в межах категорії земель за основним цільовим призначенням - землі сільськогосподарського призначення та передачі у власність земельної ділянки площею 2,0 га, кадастровий номер 6824488000:03:007:0086, для ведення особистого селянського господарства, яка знаходиться за межами населених пунктів Старосинявської селищної ради. Згідно з рішенням Старосинявської селищної ради від 15 липня 2020 року № 01/2020 Про розгляд звернень громадян проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок, розроблених за принципом мовчазної згоди, що надійшли до Старосинявської селищної ради на затвердження та передачу у власність, не виносять на розгляд сесії селищної ради, так як рішення про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок громадянам, які розробили дані проекти, не надавалися. Зазначила, що Старосинявська селищна рада, порушуючи вимоги статей 118 і 122 Земельного кодексу України, статті 26 закону України Про місцеве самоврядування в Україні , не винесла на чергову пленарну сесію земельне питання (звернення) та відмовилася розглядати і затверджувати проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачі у власність земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства, яка знаходиться за межами населених пунктів Старосинявської селищної ради площею 2,0 га за кадастровим номером 6824488000:03:007:0086. Вважає бездіяльність Старосинявської селищної ради протиправною. Просить позовні вимоги задовольнити.
Ухвалою від 18 серпня 2020 року Хмельницький окружний адміністративний суд відкрив провадження в адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження.
Ухвалою від 19 серпня 2020 року Хмельницький окружний адміністративний суд відмовив у задоволенні заяви ОСОБА_1 про забезпечення позову.
У встановлений судом термін відповідач відзив на позов не подав. Тому, відповідно до частини 2 статті 175 Кодексу адміністративного судочинства України суд розглянув справу за наявними матеріалами справи
Дослідивши наявні в матеріалах справи докази в їх взаємному зв`язку та сукупності, суд встановив таке.
21 лютого 2020 року позивачка - ОСОБА_1 звернулася до Старосинявської селищної ради із заявою, у якій просила надати її дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність орієнтовною площею 2,0 га із земельної ділянки комунальної форми власності Старосинявської селищної ради Старосинявського району Хмельницької області з кадастровим номером 6824488000:03:007:0084 для ведення особистого селянського господарства.
23 березня 2020 року позивачка уклала договір № 33/20/91 з товариством з обмеженою відповідальністю Подільський земельний центр про розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства, яка розташована на території Старосинявської селищної ради Старосинявського району Хмельницької області.
Не отримавши відповіді на своє звернення, листом від 25 березня 2020 року позивачка, посилаючись на частину сьому статті 118 Земельного кодексу України, повідомила селищного голову Старосинявської селищної ради про укладення договору на розроблення документації із землеустрою від 23 березня 2020 року № 33/20/91.
10 червня 2020 року відділ у Старосинявському районі Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області на підставі проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок від 19 березня 2020 року, виконаного товариством з обмеженою відповідальністю Подільський земельний центр , зареєстрував у Державному земельному кадастрі земельну ділянку з кадастровим номером 6824488000:03:007:0086.
03 липня 2020 року позивачка звернулася до Старосинявської селищної ради із заявою, у якій просила затвердити Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність із земель комунальної власності сільськогосподарського призначення зі зміною цільового призначення (16.00) - землі запасу (земельні ділянки кожної категорії земель, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам), після зміни виду цільового призначення (01.03) - для ведення особистого селянського господарства та передати у власність земельну ділянку площею 2,0 га для ведення особистого селянського господарства, що знаходиться за межами населених пунктів Старосинявської селищної ради Старосинявського району Хмельницької області, з кадастровим номером 6824488000:03:007:0086.
Рішенням шістдесят восьмої чергової сесії селищної ради сьомого скликання від 15 липня 2020 року № 01/2020 Про розгляд звернень громадян Старосинявська селищна рада вирішила проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок, розроблені за принципом мовчазної згоди, що надійшли до Старосинявської селищної ради на затвердження та передачу у власність, не виносити на розгляд сесії селищної ради, у зв`язку з тим, що рішення про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок громадянам, які розробили дані проекти, не надавалися.
Позивачка, вважаючи бездіяльність відповідача протиправною, а свої права порушеними, звернулася до суду з цим позовом.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд враховує таке.
Згідно з частиною першої статті 116 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом, або за результатами аукціону.
Відповідно до частини шостої статті 118 Земельного кодексу України громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.
Приписами частини сьомої статті 118 Земельного кодексу України визначено, що відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.
Відповідно до абзацу третього частини сьомої статті 118 Земельного кодексу України у разі якщо у місячний строк з дня реєстрації клопотання Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, не надав дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або мотивовану відмову у його наданні, то особа, зацікавлена в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності, у місячний строк з дня закінчення зазначеного строку має право замовити розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки без надання такого дозволу, про що письмово повідомляє Верховну Раду Автономної Республіки Крим, Раду міністрів Автономної Республіки Крим, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування. До письмового повідомлення додається договір на виконання робіт із землеустрою щодо відведення земельної ділянки.
Враховуючи, що відповідач у встановлений законом місячний строк не надав дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або мотивовану відмову у його наданні, позивачка скористалася своїм правом та замовила розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки без надання такого дозволу, що підтверджує договір про виконання робіт від 23 березня 2020 року № 33/20/91. Про вказане позивачка 25 березня 2020 року письмово повідомила відповідача, надіславши лист та копію договору на виконання робіт від 23 березня 2020 року № 33/20/91.
Згідно з частиною восьмою статті 118 Земельного кодексу України проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки погоджується в порядку, встановленому статтею 186-1 цього Кодексу.
За змістом частини дев`ятої статті 118 Земельного кодексу України відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, у двотижневий строк з дня отримання погодженого проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (а в разі необхідності здійснення обов`язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - після отримання позитивного висновку такої експертизи) приймає рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність.
Частиною першою статті 122 Земельного кодексу України передбачено, що сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.
Отже, повноваження щодо затвердження проекту землеустрою щодо відведення та передачі позивачці у власність для ведення особистого селянського господарства спірної земельної ділянки площею 2,0 га, що належить до комунальної власності Старосинявської територіальної громади, належать Старосинявській селищній раді.
Відповідно до статті 59 закону України Про місцеве самоврядування в Україні рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень. Рішення ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом.
За змістом пункту 34 частини першої статті 26 закону України Про місцеве самоврядування в Україні виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються питання щодо регулювання земельних відносин.
Положеннями частини п`ятої статті 46 закону України Про місцеве самоврядування в Україні встановлено, що сесія ради скликається в міру необхідності, але не менше одного разу на квартал, а з питань відведення земельних ділянок та надання документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності - не рідше ніж один раз на місяць.
Отже, рішення про затвердження Проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність орган місцевого самоврядування приймає виключно на пленарних засіданнях відповідної ради.
Рішення Старосинявської селищної ради з питання затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність із земель комунальної власності сільськогосподарського призначення зі зміною виду цільового призначення (16.00) - землі запасу (земельні ділянки кожної категорії земель, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам), після зміни виду цільового призначення (01.03) - для ведення особистого селянського господарства та передачі у власність земельної ділянки площею 2,0 га для ведення особистого селянського господарства, що знаходиться за межами населених пунктів Старосинявської селищної ради Старосинявського району Хмельницької області, з кадастровим номером 6824488000:03:007:0086, не приймалось.
Тому, суд вважає протиправною бездіяльність Старосинявської селищної ради щодо розгляду проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки зі зміною виду цільового призначення в межах категорії земель за основним цільовим призначенням - землі сільськогосподарського призначення, до його зміни - землі запасу, після його зміни - для ведення особистого господарства та передачі у власність ОСОБА_1 земельної ділянки площею 2,0 га, кадастровий номер 6824488000:03:007:0086, для ведення особистого селянського господарства в порядку, визначеному пунктом 34 частини першої статті 26 закону України Про місцеве самоврядування в Україні , та у строк, передбачений частиною дев`ятою статті 118 Земельного кодексу України.
Розглянувши проект землеустрою Старосинявська селищна рада прийняла рішення від 15 липня 2020 року № 01/2020 не виносити на розгляд сесії селищної ради зазначений проект.
Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини тринадцятої статті 46 закону України Про місцеве самоврядування в Україні пропозиції щодо питань на розгляд ради можуть вноситися сільським, селищним, міським головою, постійними комісіями, депутатами, виконавчим комітетом ради, головою місцевої державної адміністрації, головою районної, обласної ради, загальними зборами громадян.
Зазначеною нормою визначений вичерпний перелік суб`єктів, наділених повноваженнями щодо визначення необхідності внесення на розгляд місцевої ради певних питань, вирішення яких законом віднесене до її компетенції, в тому числі і тих, що стосуються відведення земельних ділянок у власність, та не передбачені повноваження місцевої ради щодо відмови розглядати питання, внесені на її розгляд, відповідно до частини тринадцятої статті 46 закону України Про місцеве самоврядування в Україні .
Суд вважає, що відповідач прийняв рішення № 01/2020 від 15.07.2020 не виносити на розгляд сесії селищної ради питання щодо затвердження проекту відведення спірної земельної ділянки з порушенням закону України Про місцеве самоврядування в Україні .
Відповідно до пункту 10 частини другої статті 245 Кодексу адміністративного судочинства України у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про інший спосіб захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень, який не суперечить закону і забезпечує ефективний захист таких прав, свобод та інтересів.
Згідно з статтею 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження.
Стаття 13 Конвенції вимагає, щоб норми національного правового засобу стосувалися сутності небезпідставної заяви за Конвенцією та надавали відповідне відшкодування. Зміст зобов`язань за статтею 13 також залежить від характеру скарги заявника за Конвенцією. Тим не менше, засіб захисту, що вимагається згаданою статтею повинен бути ефективним .
Отже, ефективний засіб правового захисту у розумінні статті 13 Конвенції повинен забезпечити поновлення порушеного права і одержання особою бажаного результату.
З урахуванням викладеного, належним способом захисту, необхідним для поновлення прав позивачки, є визнання протиправним і скасування рішення Старосинявської селищної ради № 01/2020 від 15.07.2020 Про розгляд звернень громадян в частині не внесення на розгляд сесії селищної ради проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок зі зміною виду цільового призначення в межах категорії земель за основним цільовим призначенням - землі сільськогосподарського призначення, до його зміни - землі запасу, після його зміни - для ведення особистого господарства та передачі у власність ОСОБА_1 земельної ділянки площею 2,0 га, кадастровий номер 6824488000:03:007:0086, для ведення особистого селянського господарства, яка знаходиться за межами населених пунктів Старосинявської селищної ради, та зобов`язання відповідача розглянути заяву ОСОБА_1 від 03 липня 2020 року у порядку та спосіб, визначені Земельним кодексом України та законом України Про місцеве самоврядування в Україні .
Згідно з частиною першою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача (частина друга статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України).
Відповідачем не доведена правомірність рішення № 01/2020 від 15.07.2020 Про розгляд звернень громадян в частині не внесення на розгляд сесії селищної ради проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок зі зміною виду цільового призначення в межах категорії земель за основним цільовим призначенням - землі сільськогосподарського призначення, до його зміни - землі запасу, після його зміни - для ведення особистого господарства та передачі у власність ОСОБА_1 земельної ділянки площею 2,0 га, кадастровий номер 6824488000:03:007:0086, для ведення особистого селянського господарства, яка знаходиться за межами населених пунктів Старосинявської селищної ради, та бездіяльності щодо прийняття рішення з питання затвердження зазначеного проекту землеустрою.
Тому, позовні вимоги необхідно задовольнити частково.
Наведене свідчить про наявність підстав для часткового задоволення позовних вимог.
Відповідно до частини третьої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.
У зв`язку з частковим задоволенням позовних вимог сплачений позивачем судовий збір стягується за рахунок бюджетних асигнувань відповідача пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.
Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
позов ОСОБА_1 до Старосинявської селищної ради про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії задовольнити частково.
Визнати протиправним і скасувати рішення № 01/2020 від 15.07.2020 Про розгляд звернень громадян в частині не внесення на розгляд сесії селищної ради проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок зі зміною виду цільового призначення в межах категорії земель за основним цільовим призначенням - землі сільськогосподарського призначення, до його зміни - землі запасу, після його зміни - для ведення особистого господарства та передачі у власність ОСОБА_1 земельної ділянки площею 2,0 га, кадастровий номер 6824488000:03:007:0086, для ведення особистого селянського господарства, яка знаходиться за межами населених пунктів Старосинявської селищної ради.
Визнати протиправною бездіяльність Старосинявської селищної ради щодо розгляду проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок зі зміною виду цільового призначення в межах категорії земель за основним цільовим призначенням - землі сільськогосподарського призначення, до його зміни - землі запасу, після його зміни - для ведення особистого господарства та передачі у власність ОСОБА_1 земельної ділянки площею 2,0 га, кадастровий номер 6824488000:03:007:0086, для ведення особистого селянського господарства, яка знаходиться за межами населених пунктів Старосинявської селищної ради, в порядку, визначеному пунктом 34 частини першої статті 26 закону України Про місцеве самоврядування в Україні , та у строк, передбачений частиною дев`ятою статті 118 Земельного кодексу України.
Зобов`язати Старосинявську селищну раду розглянути заяву ОСОБА_1 від 03 липня 2020 року у порядку та спосіб, визначені Земельним кодексом України та законом України Про місцеве самоврядування в Україні .
Стягнути на користь ОСОБА_1 судовий збір у розмірі 841,0 грн за рахунок бюджетних асигнувань Старосинявської селищної ради.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Позивач:ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , код ЄДРПОУ - НОМЕР_1 ) Відповідач:Старосинявська селищна рада (вул. Івана Франка, 8,Стара Синява,Старосинявський район, Хмельницька область,31400 , код ЄДРПОУ - 04402824)
Головуючий суддя О.К. Ковальчук
Суд | Хмельницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.01.2021 |
Оприлюднено | 20.01.2021 |
Номер документу | 94233951 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Хмельницький окружний адміністративний суд
Ковальчук О.К.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні