ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"21" січня 2021 р. справа № 300/3427/20
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружний адміністративний суд в складі головуючого судді Матуляка Я.П., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Головного управління ДПС в Івано-Франківській області до приватного сільськогосподарського підприємства "Рідна Земля" про стягнення податкового боргу в сумі 1467179,83 грн., -
ВСТАНОВИВ:
Головне управління ДПС в Івано-Франківській області звернулося до суду з позовом до ПСП "Рідна Земля" про стягнення податкового боргу в сумі 1453037,92 грн.
Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 30.11.2020 року відкрито провадження в даній адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження.
20.01.2021 року Головним управлінням ДПС в Івано-Франківській області подано суду заяву, згідно якої позивач вказав на допущену описку у прохальній частині позовної заяви у зв`язку з чим просив суд стягнути з ПСП "Рідна Земля" борг в сумі 1467179,83 грн. (а.с.127-128).
Позовні вимоги мотивовані наявністю у відповідача заборгованості перед бюджетом, що виникла внаслідок несплати узгоджених сум грошового зобов`язання за податковими зобов`язаннями, за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) та пені, зокрема по сплаті податку на додану вартість в загальній сумі 1156037,48 грн., єдиного податку в загальному розмірі 122271,37 грн., орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності в загальній сумі 117717,28 грн., податку на доходи фізичних осіб в загальному розмірі 60909,42 грн., а також військового збору в загальній сумі 10244,28 грн., що разом становить 1467179,83 грн.
10.12.2020 року відповідач отримав копію ухвали суду про відкриття провадження в даній адміністративній справі, що підтверджується підписом уповноваженої особи ПСП "Рідна Земля" на рекомендованому повідомленні про вручення поштового відправлення. Заяв чи клопотань відповідач суду не подав, правом на подання відзиву на позов, у п`ятнадцятиденний строк з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі, не скористався. Також відповідачем не повідомлено суд про поважність причин ненадання такого відзиву.
Розглянувши матеріали адміністративної справи в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами у відповідності до вимог статті 262 КАС України, дослідивши і оцінивши докази, судом встановлено наступне.
ПСП "Рідна Земля" 03.04.1997 року зареєстроване як юридична особа, що підтверджується витягом з Єдиного держаного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (а.с.11-12) та перебуває на обліку в контролюючому органі як платник податків.
За результатами здійснення фінансово-господарської діяльності за ПСП "Рідна Земля", станом на 09.11.2020 року, обліковується заборгованість на загальну суму 1467179,83 грн., яка утворилась внаслідок несплати грошових зобов`язань за платежами:
- податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) в загальному розмірі 1156037,48 грн., що виник на підставі: податкових декларацій з податку на додану вартість за жовтень 2019 року від 19.11.2019 року (а.с.17), за листопад 2019 року від 18.12.2019 року (а.с.16), за грудень 2019 року від 17.01.2020 року (а.с.15), уточнюючого розрахунку податкових зобов`язань з податку на додану вартість у зв`язку з виправленням самостійно виявлених помилок за жовтень 2019 року від 20.01.2020 року (а.с.14); податкових повідомлень-рішень форми "Р" від 05.03.2020 року за № 0001520501 (а.с.63), форми "Ш" від 04.03.2020 року за № 0073705104 (зворотній бік а.с.72), форми "ПН" від 05.03.2020 року за № 0001540501 (а.с.64), форми "Н" від 30.03.2020 року за № 0086235104 (а.с.75-76), форми "Ш" від 03.07.2020 року за № 0108265104 (а.с.79) та нарахованої пені згідно облікової картки платника податків на підставі статті 129 Податкового кодексу України (а.с.115);
- єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 % (Дитятинська с/р) в загальному розмірі 120785,67 грн., що виник на підставі: податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи за 2019 рік від 17.01.2019 року (а.с.88-89); податкових повідомлень-рішень форми "Ш" від 03.07.2020 року за № 0108275104 (а.с.80), форми "Ш" від 04.03.2020 року за № 0073715104 (а.с.73) та нарахованої пені згідно облікової картки платника податків на підставі статті 100 Податкового кодексу України (а.с.117);
- єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 % (Кукільницька с/р) в загальному розмірі 1485,70 грн., що виник на підставі: податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи за 2019 рік від 16.02.2019 року (а.с.90-91); податкового повідомлення-рішення форми "Ш" від 11.12.2019 року за № 0186115104 (а.с.83) та нарахованої пені згідно облікової картки платника податків на підставі статті 100 Податкового кодексу України (а.с.118);
- орендна плата з юридичних осіб в загальному розмірі 117717,28 грн., що виник на підставі: податкових декларацій з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2019 рік від 20.02.2019 року (а.с.72-73) та за 2020 рік від 19.02.2020 року (а.с.94-95); податкових повідомлень-рішень форми "Ш" від 11.12.2019 року за № 0186025104 (а.с.84), форми "Ш" від 11.12.2019 року за № 0186085104 (а.с.85), форми "Ш" від 04.03.2020 року за № 0073725104 (зворотній бік а.с.73), форми "Ш" від 03.07.2020 року за № 0108285104 (а.с.81) та нарахованої пені згідно облікової картки платника податків на підставі статті 100 Податкового кодексу України (а.с.116);
- податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати в загальному розмірі 60909,42 грн., що виник на підставі: податкового повідомлення-рішення форми "Д" від 05.03.2020 року за № 0004613306 (а.с.65) та нарахованої пені згідно облікової картки платника податків на підставі статті 100 Податкового кодексу України (а.с.119);
- військовий збір в загальному розмірі 10244,28 грн., що виник на підставі: податкового повідомлення-рішення форми "Д" від 05.03.2020 року за № 0004623306 (а.с.66) та нарахованої пені згідно облікової картки платника податків на підставі статті 129 Податкового кодексу України (а.с.120).
Судом встановлено, що сума грошових зобов`язань за податковими зобов`язаннями, за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) та пені з податку на додану вартість в загальній сумі 1156037,48 грн., єдиного податку в загальному розмірі 122271,37 грн., орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності в загальній сумі 117717,28 грн., податку на доходи фізичних осіб в загальному розмірі 60909,42 грн., військового збору в загальній сумі 10244,28 грн., а всього разом 1467179,83 грн., є узгодженою.
На виконання вимог абзацу 1 пункту 59.1. статті 59 Податкового кодексу України, Головним управлінням ДПС в Івано-Франківській області надсилалась відповідачу податкова вимога форми "Ю" від 26.11.2019 року за № 131333-51, яка 19.12.2019 року отримана ПСП "Рідна Земля", що підтверджується підписом уповноваженої особи відповідача на рекомендованому повідомленні про вручення поштового відправлення (а.с.96). На час розгляду справи податкова вимога є неоскаржена та невідкликана.
Відповідно до частини 1 статті 67 Конституції України кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Відповідач у відповідності до пункту 15.1. статті 15 Податкового кодексу України являється платником податків та згідно пункту 16.1.4 статті 16 Податкового кодексу України несе обов`язок по сплаті податків та зборів у строки та розмірах, встановлених цим Кодексом.
Відповідно до підпункту 16.1.4. пункту 16.1. статті 16 Податкового кодексу України платники податків зобов`язані сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи, що, у відповідності до статті 36 Кодексу, є податковим обов`язком. Податковий обов`язок виникає у платника за кожним податком, збором та є безумовним і першочерговим стосовно інших неподаткових обов`язків платника податків, крім випадків, передбачених законом. Підстави припинення податкового обов`язку, крім його виконання, визначені пунктом 37.3. статті 37 Податкового кодексу України. Згідно пункту 38.1. статті 38 Податкового кодексу України виконанням податкового обов`язку визнається сплата в повному обсязі платником відповідних сум податкових зобов`язань у встановлений податковим законодавством строк. Пунктом 38.2. статті 38 Податкового кодексу України визначено, що сплата податку та збору здійснюється платником податку безпосередньо, а у випадках, передбачених податковим законодавством, - податковим агентом, або представником платника податку.
Приписами пункту 57.1. статті 57 Податкового кодексу України визначено, що платник податків зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Пунктом 203.2 статті 203 Податкового кодексу України передбачено, що платник податку зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого пунктом 203.1 цієї статті для подання податкової декларації.
Згідно пункту 295.9. статті 295 Податкового кодексу України платники єдиного податку четвертої групи:
самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням платника податку та місцем розташування земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу;
сплачують податок щоквартально протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) кварталу, у таких розмірах: у I кварталі - 10 відсотків; у II кварталі - 10 відсотків; у III кварталі - 50 відсотків; у IV кварталі - 30 відсотків (підпункт 295.9.2. коментованого пункту).
У відповідності до пункту 287.3. статті 287 Податкового кодексу України податкове зобов`язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.
Згідно пункту 56.11. статті 56 Податкового кодексу України не підлягає оскарженню грошове зобов`язання, самостійно визначене платником податків.
Приписами пункту 54.3. статті 54 Податкового кодексу України встановлено, що контролюючий орган зобов`язаний самостійно визначити суму грошових зобов`язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, якщо: платник податків не подає в установлені строки податкову (митну) декларацію, а при здійсненні заходів податкового контролю встановлено факти здійснення платником податків діяльності, що призвела до виникнення об`єктів оподаткування, наявності показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог цього Кодексу та наявності діючих (у тому числі призупинених) ліцензій на право здійснення діяльності з підакцизною продукцією, яка підлягає ліцензуванню згідно із законодавством; дані перевірок результатів діяльності платника податків, крім електронної перевірки, свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов`язань, суми бюджетного відшкодування та/або від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, заявлених у податкових (митних) деклараціях, уточнюючих розрахунках; згідно з податковим та іншим законодавством особою, відповідальною за нарахування сум податкових зобов`язань з окремого податку або збору, застосування штрафних (фінансових) санкцій та пені, у тому числі за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, є контролюючий орган; дані перевірок щодо утримання податків у джерела виплати, в тому числі податкового агента, свідчать про порушення правил нарахування, утримання та сплати до відповідних бюджетів податків і зборів, передбачених цим Кодексом, у тому числі податку на доходи фізичних осіб таким податковим агентом; результати митного контролю, отримані після закінчення процедури митного оформлення та випуску товарів, свідчать про заниження або завищення податкових зобов`язань, визначених платником податків у митних деклараціях.
Відповідно до пункту 57.3 статті 57 Податкового кодексу України у разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.
Згідно пункту 129.1. статті 129 Податкового кодексу України нарахування пені розпочинається: при нарахуванні суми грошового зобов`язання, визначеного контролюючим органом за результатами податкової перевірки, - починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати платником податків податкового зобов`язання, визначеного цим Кодексом (у тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження); при нарахуванні суми податкового зобов`язання, визначеного контролюючим органом у випадках, не пов`язаних з проведенням податкових перевірок, - починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов`язання (в тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження); при нарахуванні суми податкового зобов`язання, визначеного платником податків або податковим агентом, у тому числі у разі внесення змін до податкової звітності внаслідок самостійного виявлення платником податків помилок відповідно до статті 50 цього Кодексу, - після спливу 90 календарних днів (270 календарних днів у разі здійснення платником податків самостійного коригування відповідно до підпункту 39.5.4 пункту 39.5 статті 39 цього Кодексу), наступних за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов`язання.
Нарахування пені закінчується у випадках, визначених пунктом 129.3. статті 129 Податкового кодексу України.
Відповідно до пункту 131.1. статті 131 Податкового кодексу України нараховані контролюючим органом суми пені самостійно сплачуються платником податків.
Згідно підпункту 20.1.19. пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України контролюючі органи наділені, зокрема, правом застосовувати до платників податків передбачені законом фінансові (штрафні) санкції (штрафи) за порушення податкового чи іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на контролюючі органи; стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов`язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом та іншими законами України; стягувати суми недоїмки із сплати єдиного внеску; стягувати суми простроченої заборгованості суб`єктів господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитами (позиками), залученими державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державні (місцеві) гарантії, а також за кредитами із бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом та іншими законами України.
Підпунктом 14.1.156. пункту 14.1. статті 14 Податкового кодексу України визначено, що податкове зобов`язання - це сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк), та/або сума коштів, сформована за рахунок податкових пільг, що були використані платником податків не за цільовим призначенням чи з порушенням порядку їх надання, встановленим цим Кодексом та/або Митним кодексом України.
Згідно підпункту 14.1.39. пункту 14.1. статті 14 Податкового кодексу України грошове зобов`язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов`язання та/або інше зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності та пеня
Відповідно до підпункту 14.1.175. пункту 14.1. статті 14 Податкового кодексу України податковий борг - це сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.
Враховуючи вищевикладене, суд зазначає, що сума узгодженого податкового зобов`язання з податку на додану вартість в загальній сумі 1156037,48 грн., єдиного податку в загальному розмірі 122271,37 грн., орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності в загальній сумі 117717,28 грн., податку на доходи фізичних осіб в загальному розмірі 60909,42 грн., військового збору в загальній сумі 10244,28 грн., а всього разом 1467179,83 грн., є податковим боргом відповідача, який ним не сплачено.
Податковий борг відповідача підтверджується також довідкою про борг від 09.11.2020 року (а.с.13) та зворотнім боком облікових карток платника податків (а.с.115-120).
Доказів, які б свідчили про погашення заборгованості, що є предметом стягнення або спростування її наявності, відповідачем суду не надано.
За таких обставин суд приходить до висновку, що відповідач зобов`язаний погасити податковий борг в загальній сумі 1467179,83 грн. Наявність такого обов`язку у відповідача є визначальною для вирішення вказаного спору, крім того, даний обов`язок забезпечується статтею 67 Конституції України.
Відповідно до пункту 95.1. статті 95 Податкового кодексу України контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Згідно пункту 95.3. статті 95 Податкового кодексу України стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.
Водночас, судом встановлено, що 19.05.2020 року Головним управлінням ДПС в Івано-Франківській області прийняті рішення про розстрочення (відстрочення) грошових зобов`язань (податкового боргу) №№2-7 (а.с.103-108), за наслідком чого між позивачем та ПСП "Рідна Земля" 19.05.2020 року укладено ряд договорів про розстрочення податкового боргу строком по 18.12.2020 року, зокрема, за № 2/09-51-10 з податку на додану вартість (а.с.97), за № 3/09-51-10 з орендної плати з юридичних осіб (а.с.98), за № 4/09-51-10 з єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників (а.с.99), за № 5/09-51-10 з податку на доходи фізичних осіб (а.с.100), за № 6/09-51-10 з військового збору (а.с.101) та за № 7/09-51-10 з єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників (а.с.102).
Порядок розстрочення та відстрочення грошових зобов`язань або податкового боргу платника податків регламентує стаття 100 Податкового кодексу України.
Так, згідно пункту 100.1. статті 100 Податкового кодексу України розстроченням, відстроченням грошових зобов`язань або податкового боргу є перенесення строків сплати платником податків його грошових зобов`язань або податкового боргу під проценти, розмір яких дорівнює розміру 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день прийняття контролюючим органом рішення про розстрочення, відстрочення грошових зобов`язань або податкового боргу.
Аналізуючи зміст цієї норми у контексті застосування статті 95 Податкового кодексу України, суд зазначає, що розстрочення є лише законодавчо передбаченою формою розрахунків платника з бюджетом шляхом зміни строків платежу та не змінює статусу такої заборгованості; розстрочення не можна розцінювати як окремий спосіб погашення податкового боргу, що виключає можливість застосування інших заходів з примусового стягнення податкового боргу; використання інституту розстрочення не виключається і на стадії виконання судового рішення про примусове стягнення податкового боргу.
Відтак розстрочення, відстрочення податкового боргу не є підставою для відмови в задоволенні позову про стягнення податкового боргу за умови доведення обставин, які свідчать про наявність підстав, з якими закон пов`язує можливість стягнення податкового боргу у судовому порядку, встановлення факту узгодженості грошового зобов`язання та наявності податкового боргу.
Крім того, суд вважає за необхідне також зазначити, що у зв`язку з несплатою ПСП "Рідна Земля" розстроченої суми податкового боргу та накопиченням нового податкового боргу, Головне управління ДПС в Івано-Франківській області, на підставі статтей 19-1 та 100 Податкового кодексу України, вирішило скасувати з 07.09.2020 року прийняті рішення про розстрочення податкового боргу окремо за кожним податком, що підтверджується рішеннями про скасування (відстрочення) грошових зобов`язань (податкового боргу) від 07.09.2020 року за №№1-6 (а.с.109-114). Доказів оскарження вказаних рішень контролюючого органу відповідачем суду не надано.
Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що позовні вимоги Головного управління ДПС в Івано-Франківській області про стягнення з ПСП "Рідна Земля" податкового боргу в сумі 1467179,83 грн. є обґрунтованими, а позов таким що підлягає до задоволення.
На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 139, 241-246, 250, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
Позов Головного управління ДПС в Івано-Франківській області (код ЄДРПОУ 43142559, вул. Незалежності, 20, м. Івано-Франківськ, 76018) до приватного сільськогосподарського підприємства "Рідна Земля" (код ЄДРПОУ 02126047, с. Дитятин, Галицький район, Івано-Франківська область, 77141) про стягнення податкового боргу в сумі 1467179,83 грн. - задовольнити повністю.
Стягнути з приватного сільськогосподарського підприємства "Рідна Земля" (код ЄДРПОУ 02126047, с. Дитятин, Галицький район, Івано-Франківська область, 77141) в дохід бюджету податковий борг в сумі 1467179 (один мільйон чотириста шістдесят сім тисяч сто сімдесят дев`ять) гривень 83 копійки з розрахункових рахунків у банках, які обслуговують дане підприємство та за рахунок готівки, що належить відповідачу.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку. Відповідно до статтей 255, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції або через Івано-Франківський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення рішення в повному обсязі.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Строк на апеляційне оскарження також може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначених частиною другою статті 299 цього Кодексу.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
Суддя Матуляк Я.П.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.01.2021 |
Оприлюднено | 22.01.2021 |
Номер документу | 94290715 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Матуляк Я.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні