Рішення
від 15.01.2021 по справі 380/7499/20
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа№380/7499/20

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

15 січня 2021 року м. Львів

Львівський окружний адміністративний суд, суддя Клименко О.М., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Підгородненської сільської ради Золочівського району Львівської області про визнання протиправною відмови, зобов`язання вчинити дії, -

ВСТАНОВИВ:

Позивач - ОСОБА_1 звернувся до Львівського окружного адміністративного суду із позовом до Підгородненської сільської ради Золочівського району Львівської області, в якому просить:

- ухвалити рішення, яким визнати протиправною відмову сесії Підгородненської сільської ради Золочівського району Львівської області від 26 травня 2020 року № 615 у наданні ОСОБА_1 дозволу на розроблення детального плану території по зміні цільового призначення земельної ділянки загальною площею 0,2100 га, кадастровий номер 46218885000:03:000:0030, для ведення особистого селянського призначення із земель сільськогосподарського призначення для будівництва та обслуговування жилого будинку і господарських споруд за адресою

АДРЕСА_1 повторно розглянути заяву ОСОБА_1 від 26 травня 2020 року про надання дозволу на розроблення детального плану території по зміні цільового призначення земельної ділянки загальною площею 0,2100 га, кадастровий номер 46218885000:03:000:0030, із земель сільськогосподарського призначення на будівництво та обслуговування жилого будинку та господарських споруд;

- стягнути з відповідача понесені судові витрати.

Свої вимоги позивач обґрунтовує тим, що йому на праві приватної власності належить земельна ділянка сільськогосподарського призначення площею 0,2100 га, кадастровий номер 46218885000:03:000:0030. Згідно генерального плану забудови с. Підгороднє землі, на яких розташована ця земельна ділянка, призначені для забудови. Тому 26 травня 2020 року позивач звернувся до відповідача із заявою, у якій просив розробити детальний план території належної йому на праві приватної власності земельної ділянки з метою зміни її цільового призначення, а саме для ведення та обслуговування житлового будинку. Рішенням Підгородненської сільської ради Золочівського району Львівської області від 24 червня 2020 року № 615 у задоволенні заяви позивача від 26 травня 2020 року відмовлено. Таке рішення відповідача позивач уважає протиправним з таких підстав:

- відповідач не викликав позивача на засідання сесії та не повідомив його про її проведення, через що він був позбавлений можливості захищати свої права, подавати необхідні документи;

- оскаржуване рішення відповідача від 24 червня 2020 року № 615 жодним чином не мотивоване. З його змісту неможливо зрозуміти, з яких саме підстав відповідач відмовив у задоволенні заяви позивача від 26 травня 2020 року. Крім цього, у цьому рішенні відсутнє посилання на конкретну правову норму, яка б забороняла будівництво на належній позивачу земельній ділянці;

- відповідач не врахував того, що згідно генерального плану забудови с. Підгородне, землі, на якій розташована належна позивачу земельна ділянка, призначені для житлової забудови.

Позивач уважає, що при прийнятті оскаржуваного рішення відповідач не дотримав принципів, які визначені статтею 2 КАС України, а тому просить адміністративний позов задовольнити у повному обсязі.

Відповідно до пункту 3 частини 3 статті 246 КАС України, суд зазначає, що ухвалою судді від 21 вересня 2020 року позовну заяву залишено без руху.

Ухвалою судді від 06 жовтня 2020 року відкрито спрощене позовне провадження в адміністративній справі без повідомлення сторін. Вказаною ухвалою роз`яснено відповідачу його право на подання відзиву на позовну заяву та доказів, які підтверджують обставини, на яких ґрунтуються заперечення відповідача, а також документів, що підтверджують надіслання (надання) відзиву і доданих до нього доказів позивачу, протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі. Крім того, запропоновано відповідачу подати до суду інформацію голови земельної комісії, яка була врахована Підгородненською сільською радою Золочівського району Львівської області при прийнятті спірного рішення № 615 від 24 червня 2020 року.

Згідно рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу № 7901828453583 ухвалу про відкриття спрощеного позовного провадження в адміністративній справі від 06 жовтня 2020 року відповідач отримав 13 жовтня 2020 року.

Проте, станом на момент прийняття судом рішення у цій справі відповідач відзиву на позовну заяву, а також інформації голови земельної комісії, яка була врахована Підгородненською сільською радою Золочівського району Львівської області при прийнятті спірного рішення № 615 від 24 червня 2020 року не подав.

Частиною шостою статті 162 КАС України передбачено, що у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Враховуючи наведене, суд відповідно до вимог частини шостої статті 162 КАС України вирішує справу на підставі наявних у матеріалах справи доказів.

Суд встановив наступні фактичні обставини справи та відповідні їм правовідносини:

Відповідно до Витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, індексний номер 105658063 від 30 листопада 2017 року (а.с.33) ОСОБА_1 є власником земельної ділянки площею 0,21 га, кадастровий номер 46218885000:03:000:0030, цільове призначення: для ведення особистого селянського господарства, без права зміни цільового призначення, яка знаходиться за адресою Підгородненська сільська рада, Золочівський район, Львівська область. Дата державної реєстрації земельної ділянки - 27 вересня 2017 року.

26 травня 2020 року позивач звернувся до сільського голови с. Підгородне Золочівського району Львівської області із заявою (а.с.26), у якій просив розробити детальний план території з метою зміни цільового призначення земельної ділянки із земель для ведення особистого селянського господарства площею 0,21 га, кадастровий номер 46218885000:03:000:0030 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд в урочищі Пантальоха у с. Підгородне Золочівського району Львівської області . У заяві зазначив, що оплату за виготовлення детального плану території гарантує.

24 червня 2020 року Підгородненська сільська рада Золочівського району Львівської області прийняла рішення № 615 Про надання дозволу на розроблення детального плану території гр. ОСОБА_1 по зміні цільового призначення земельної ділянки із земель сільськогосподарського призначення для будівництва та обслуговування житлового будинку господарських будівель та споруд за адресою: АДРЕСА_1 , яким, керуючись ст. 26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , наказом Мінрегіону України від 16 листопада 2011 року № 290 Про затвердження Порядку розроблення містобудівної документації , ст.ст. 19, 26, 51 Закону України Про землеустрій , ст. 19, 20, 21, 24 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , заслухавши заяву гр. ОСОБА_1 від 26 травня 2020 року № 37 та інформацію голови земельної комісії про надання дозволу на розроблення детального плану території по зміні цільового призначення земельної ділянки із земель сільськогосподарського призначення для будівництва та обслуговування житлового будинку господарських будівель та споруд за адресою: Львівська область, Золочівський район, с. Підгородне, урочище Панталія , вирішила:

- відмовити у наданні дозволу на розроблення детального плану території гр. ОСОБА_1 по зміні цільового призначення земельної ділянки загальною площею 0,21 га, для ведення особистого селянського призначення, кадастровий номер 46218885000:03:000:0030, із земель сільськогосподарського призначення для будівництва та обслуговування житлового будинку господарських будівель та споруд за адресою: Львівська область, Золочівський район, с. Підгородне, урочище Панталія

Не погоджуючись із указаним рішенням, вважаючи його протиправним, позивач звернувся з цим адміністративним позовом до суду.

Предметом розгляду у цій справі є оцінка правомірності рішення Підгородненської сільської ради Золочівського району Львівської області від 24 червня 2020 року № 615 Про надання дозволу на розроблення детального плану території гр. ОСОБА_1 по зміні цільового призначення земельної ділянки із земель сільськогосподарського призначення для будівництва та обслуговування житлового будинку господарських будівель та споруд за адресою: Львівська область, Золочівський район, с. Підгородне, урочище Панталія .

Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з такого.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Закон України Про основи містобудування визначає правові, економічні, соціальні та організаційні засади містобудівної діяльності в Україні і спрямований на формування повноцінного життєвого середовища, забезпечення при цьому охорони навколишнього природного оточення, раціонального природокористування та збереження культурної спадщини.

Відповідно до частини першої статті 7 Закону України Про основи містобудування державне регулювання у сфері містобудування здійснюється Верховною Радою України, Кабінетом Міністрів України, Верховною Радою та Радою міністрів Автономної Республіки Крим, місцевими державними адміністраціями, органами місцевого самоврядування, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері містобудування, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю, іншими органами в порядку, встановленому законодавством.

Частиною 1 статті 12 Закону України Про основи містобудування встановлено, що до компетенції сільських, селищних, міських рад у сфері містобудування на відповідній території належить затвердження відповідно до законодавства місцевих програм, генеральних планів відповідних населених пунктів, планів зонування територій, а за відсутності затверджених в установленому законом порядку планів зонування території - детальних планів територій.

За змістом статті 18 Закону України Про основи містобудування реалізація містобудівної документації полягає у впровадженні рішень відповідних органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування при плануванні відповідних територій, комплексній забудові та реконструкції населених пунктів, проектуванні та будівництві об`єктів житлово-цивільного і виробничого призначення, систем транспортного та інженерного забезпечення, впорядкуванні і благоустрої територій.

Правові та організаційні основи містобудівної діяльності встановлені Законом України Про регулювання містобудівної діяльності , який спрямований на забезпечення сталого розвитку територій з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів.

Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 1 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності детальний план території - містобудівна документація, що визначає планувальну організацію та розвиток території.

Згідно із частиною першою статті 19 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності детальний план у межах населеного пункту уточнює положення генерального плану населеного пункту та визначає планувальну організацію і розвиток частини території.

Детальний план розробляється з метою визначення планувальної організації і функціонального призначення, просторової композиції і параметрів забудови та ландшафтної організації кварталу, мікрорайону, іншої частини території населеного пункту, призначених для комплексної забудови чи реконструкції, та підлягає стратегічній екологічній оцінці.

За змістом частин третьої-сьомої статті 19 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності на підставі та з урахуванням положень затвердженого детального плану території може розроблятися проект землеустрою щодо впорядкування цієї території для містобудівних потреб, який після його затвердження стає невід`ємною частиною детального плану території.

Детальний план території визначає: принципи планувально-просторової організації забудови; червоні лінії та лінії регулювання забудови; функціональне призначення, режим та параметри забудови однієї чи декількох земельних ділянок, розподіл територій згідно з будівельними нормами і правилами; містобудівні умови та обмеження (у разі відсутності плану зонування території) або уточнення містобудівних умов та обмежень згідно із планом зонування території; потребу в підприємствах і закладах обслуговування населення, місце їх розташування; доцільність, обсяги, послідовність реконструкції забудови; черговість та обсяги інженерної підготовки території; систему інженерних мереж; порядок організації транспортного і пішохідного руху; порядок комплексного благоустрою та озеленення, потребу у формуванні екомережі; межі прибережних захисних смуг і пляжних зон водних об`єктів (у разі відсутності плану зонування території).

Детальний план території складається із графічних і текстових матеріалів.

Склад, зміст, порядок розроблення та затвердження детального плану території визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування.

Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 290 від 16 листопада 2011 року затверджено Порядок розроблення містобудівної документації (далі - Наказ № 290).

Відповідно до пункту 4.1 розділу IV Наказу № 290 рішення про розроблення генерального плану, плану зонування території, детального плану території, яка розташована в межах населеного пункту, а також внесення змін до цієї містобудівної документації приймає відповідна сільська, селищна, міська рада.

Замовником розроблення містобудівної документації з планування території на місцевому рівні або внесення змін до неї є: при розробленні генерального плану населеного пункту, плану зонування території, а також детального плану території, яка розташована в межах населеного пункту, - виконавчий орган сільської, селищної, міської ради, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації; при розробленні детального плану території, яка розташована за межами населеного пункту, - районна державна адміністрація, а в разі відсутності адміністративного району - відповідно Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласна, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації (пункт 4.3 розділу IV Наказу № 290).

Замовник розроблення містобудівної документації з планування території на місцевому рівні та внесення змін до неї визначає джерела фінансування розроблення містобудівної документації та організовує її розроблення (пункт 4.4 розділу IV Наказу № 290).

Аналіз наведених норм права дає підстави дійти висновку, що орган місцевого самоврядування наділений повноваженнями з розроблення містобудівної документації з планування території на місцевому рівні, зокрема детального плану території.

Як слідує з матеріалів справи, 26 травня 2020 року позивач звернувся до сільського голови с. Підгородне Золочівського району Львівської області із заявою (а.с.26), у якій просив розробити детальний план території з метою зміни цільового призначення земельної ділянки із земель для ведення особистого селянського господарства площею 0,21 га, кадастровий номер 46218885000:03:000:0030 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд в урочищі Пантальоха у с. Підгородне Золочівського району Львівської обл. У цій заяві позивач зазначив, що оплату за виготовлення детального плану території гарантує.

24 червня 2020 року Підгородненська сільська рада Золочівського району Львівської області прийняла рішення № 615 Про надання дозволу на розроблення детального плану території гр. ОСОБА_1 по зміні цільового призначення земельної ділянки із земель сільськогосподарського призначення для будівництва та обслуговування житлового будинку господарських будівель та споруд за адресою: Львівська область, Золочівський район, с. Підгородне, урочище Панталія , яким вирішила: 1. Відмовити у наданні дозволу на розроблення детального плану території гр. ОСОБА_1 по зміні цільового призначення земельної ділянки загальною площею 0,2100 га, для ведення особистого селянського призначення, кадастровий номер 46218885000:03:000:0030, із земель сільськогосподарського призначення для будівництва та обслуговування житлового будинку господарських будівель та споруд за адресою: Львівська область, Золочівський район, с. Підгородне, урочище Панталія .

Відповідно до частини першої статті 59 Закону України Про місцеве самоврядування рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.

З цього приводу суд звертає увагу на таке.

Головною рисою індивідуальних актів є їхня конкретність (чіткість), а саме: чітке формулювання конкретних юридичних волевиявлень суб`єктами владних повноважень, які видають такі акти; розв`язання за їх допомогою конкретних, а саме індивідуальних, справ або питань, настанов для їх розв`язання що виникають у сфері державного управління; чітка визначеність адресата, конкретної особи або осіб; чітка відповідність такого акту нормам чинного законодавства.

Отже, рішення суб`єкта владних повноважень повинно ґрунтуватися на оцінці усіх фактів та обставин, що мають значення. Мають значення, як правило, ті обставини, які передбачені нормою права, що застосовується. Суб`єкт владних повноважень повинен врахувати усі ці обставини, тобто надати їм правову оцінку: прийняти до уваги або відхилити. У разі відхилення певних обставин висновки повинні бути мотивованими, особливо, коли має місце несприятливе для особи рішення.

Суд, перевіривши оскаржуване рішення відповідача, встановив, що у ньому не зазначено будь-яких мотивів чи підстав, з яких виходив відповідач, відмовляючи позивачу у наданні дозволу на розроблення детального плану території по зміні цільового призначення належної йому на праві власності земельної ділянки. Так, у вказаному рішенні міститься лише посилання на інформацію голови земельної комісії про надання дозволу на розроблення детального плану території по зміні цільового призначення земельної ділянки із земель сільськогосподарського призначення для будівництва та обслуговування житлового будинку господарських будівель та споруд за адресою: Львівська область, Золочівський район, с. Підгородне, урочище Панталія , проте така інформація в матеріалах справи відсутня.

Як уже було зазначено вище, суд в ухвалі про відкриття спрощеного позовного провадження запропонував відповідачу надати інформацію голови земельної комісії, яка була врахована Підгородненською сільською радою Золочівського району Львівської області при прийнятті спірного рішення № 615 від 24 червня 2020 року, однак на вимогу суду така інформація не була надана.

Крім того, суд звертає увагу на те, що у своїй заяві від 26 травня 2020 року позивач просив відповідача саме розробити детальний план території з метою зміни цільового призначення земельної ділянки із земель для ведення особистого селянського господарства площею 0,21 га, кадастровий номер 46218885000:03:000:0030 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд в урочищі Пантальоха у с. Підгородне Золочівського району Львівської обл. , проте, рішенням від 24 червня 2020 року № 615 відповідач відмовив у наданні дозволу позивачу на розроблення детального плану території по зміні цільового призначення земельної ділянки загальною площею 0,2100 га, для ведення особистого селянського призначення, кадастровий номер 46218885000:03:000:0030, із земель сільськогосподарського призначення для будівництва та обслуговування житлового будинку господарських будівель та споруд за адресою: Львівська область, Золочівський район, с. Підгородне, урочище Панталія , що не було змістом заяви позивача від 26 травня 2020 року.

Згідно із частиною другою статті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Рішення відповідача від 24 червня 2020 року № 615 Про надання дозволу на розроблення детального плану території гр. ОСОБА_1 по зміні цільового призначення земельної ділянки із земель сільськогосподарського призначення для будівництва та обслуговування житлового будинку господарських будівель та споруд за адресою: АДРЕСА_1 не відповідає вимогам пунктів 1, 3, 5, 6 частини другої статті 2 КАС України.

Разом з тим, у позовній заяві позивач просить визнати протиправною відмову сесії Підгородненської сільської ради Золочівського району Львівської області від 26 травня 2020 року № 615 у наданні ОСОБА_1 дозволу на розроблення детального плану території по зміні цільового призначення земельної ділянки загальною площею 0,2100 га, кадастровий номер 46218885000:03:000:0030, для ведення особистого селянського призначення із земель сільськогосподарського призначення для будівництва та обслуговування жилого будинку і господарських споруд за адресою АДРЕСА_1 . Суд враховує те, що відмова відповідача у наданні позивачу дозволу на розроблення детального плану території по зміні цільового призначення земельної ділянки загальною площею 0,2100 га, кадастровий номер 46218885000:03:000:0030, для ведення особистого селянського призначення із земель сільськогосподарського призначення для будівництва та обслуговування жилого будинку і господарських споруд за адресою АДРЕСА_1 оформлена індивідуально-правовим актом, а саме рішенням від 24 червня 2020 року № 615 Про надання дозволу на розроблення детального плану території гр. ОСОБА_1 по зміні цільового призначення земельної ділянки із земель сільськогосподарського призначення для будівництва та обслуговування житлового будинку господарських будівель та споруд за адресою: АДРЕСА_1 .

Відповідно до частини 2 статті 9 КАС України суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Пунктом 2 частини 2 статті 245 КАС України передбачено, що у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень.

Відтак, з метою повного та ефективного захисту порушених прав та інтересів позивача, суд, з урахуванням положень статті 9 КАС України, вважає за необхідне вийти за межі позовних вимог та визнати протиправним і скасувати рішення Підгородненської сільської ради Золочівського району Львівської області № 615 від 24 червня 2020 року Про надання дозволу на розроблення детального плану території гр. ОСОБА_1 по зміні цільового призначення земельної ділянки із земель сільськогосподарського призначення для будівництва та обслуговування житлового будинку господарських будівель та споруд за адресою: АДРЕСА_1 .

Згідно із частиною першою статті 245 КАС України при вирішенні справи по суті суд може задовольнити позов повністю або частково чи відмовити в його задоволенні повністю або частково.

При обранні способу відновлення порушеного права позивача суд виходить з принципу верховенства права щодо гарантування цього права статтею 1 Першого протоколу до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, як складової частини змісту і спрямованості діяльності держави, та виходячи з принципу ефективності такого захисту, що обумовлює безпосереднє поновлення судовим рішенням прав особи, що звернулась за судовим захистом без необхідності додаткових її звернень та виконання будь-яких інших умов для цього.

За таких обставин, суд вважає, що належним способом захисту порушеного права позивача буде зобов`язання відповідача повторно розглянути заяву ОСОБА_1 від 26 травня 2020 року про розроблення детального плану території з метою зміни цільового призначення земельної ділянки із земель для ведення особистого селянського господарства площею 0,21 га, кадастровий номер 46218885000:03:000:0030 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд в урочищі Пантальоха у с. Підгородне Золочівського району Львівської області .

Тому позовна вимога у цій частині підлягає задоволенню.

Згідно з вимогами статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Відповідно до статті 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Оцінивши докази, які є у справі за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, та, враховуючи всі наведені обставини, суд дійшов до висновку про задоволення позову повністю.

Відповідно до частини першої статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Відповідно до квитанції № 49 від 07 вересня 2020 року при поданні позовної заяви позивач сплатив судовий у збір у розмірі 840,80 грн. Отже, за рахунок бюджетних асигнувань відповідача на користь позивача належить стягнути сплачений ним судовий збір у розмірі 840,80 грн.

Керуючись ст.ст. 19-21, 72-77, 242-246, 255, 293, 295, підп.15.5 п.15 Перехідних положень, п.3 Розділу VI Прикінцевих положень КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_2 ) до Підгородненської сільської ради Золочівського району Львівської області (вул. Сонячна, 2, с. Підгородне, Золочівський район, Львівська область, 80743) про визнання протиправною відмови, зобов`язання вчинити певні дії - задоволити повністю.

Визнати протиправним і скасувати рішення Підгородненської сільської ради Золочівського району Львівської області № 615 від 24 червня 2020 року Про надання дозволу на розроблення детального плану території гр. ОСОБА_1 по зміні цільового призначення земельної ділянки із земель сільськогосподарського призначення для будівництва та обслуговування житлового будинку господарських будівель та споруд за адресою:

АДРЕСА_1 повторно розглянути заяву ОСОБА_1 від 26 травня 2020 року про розроблення детального плану території з метою зміни цільового призначення земельної ділянки із земель для ведення особистого селянського господарства площею 0,21 га, кадастровий номер 46218885000:03:000:0030 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд в урочищі Пантальоха у с. Підгородне Золочівського району Львівської області.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Підгородненської сільської ради Золочівського району Львівської області (вул. Сонячна, 2, с. Підгородне, Золочівський район, Львівська область, 80743, код ЄДРПОУ 20859687) на користь ОСОБА_1 ( АДРЕСА_2 , РНОКПП НОМЕР_1 ) 840,80 грн. сплаченого судового збору, згідно квитанції № 49 від 07 вересня 2020 року.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства України.

Рішення може бути оскаржене за правилами, встановленими ст.ст. 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України відповідно, з урахуванням положень підп.15.5 п.15 розд. VII Перехідні положення та п. 3 Розділу VI Прикінцеві положення цього Кодексу.

Повний текст рішення складено 20 січня 2021 року.

Суддя Клименко О.М.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.01.2021
Оприлюднено25.01.2021
Номер документу94323457
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —380/7499/20

Рішення від 15.01.2021

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Клименко Оксана Миколаївна

Ухвала від 06.10.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Клименко Оксана Миколаївна

Ухвала від 21.09.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Клименко Оксана Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні