Ухвала
від 14.01.2021 по справі 387/3/21
ДОБРОВЕЛИЧКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ЄУН 387/3/21

Номер провадження по справі 1-кс/387/3/21

УХВАЛА

про тимчасовий доступ до речей і документів

14 січня 2021 року смт Добровеличківка

Слідчий суддя Добровеличківського районного суду

Кіровоградської області ОСОБА_1

за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2

розглянувши увідкритому судовомузасіданні взалі судовихзасідань Добровеличківськогорайонного судуКіровоградської області клопотанняслідчого СВНовоукраїнського РВП ГУНПв Кіровоградськійобласті ОСОБА_3 про надання тимчасового доступу до документів у кримінальному провадженні за №42018121230000065 від 16.11.2018 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.4ст.191КК України,

В С Т А Н О В И В :

У провадженні СВ Добровеличківського ВП Новоукраїнського ВП ГУНП України в Кіровоградській області наявне кримінальне провадження, зареєстроване в Єдиному реєстрі досудових розслідувань №42018121230000065 від 16.11.2018 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.4ст.191КК України.

Зі змісту витягу з ЄРДР встановлено, що за результатами моніторингу даних інтернет-сайтів порталів " ІНФОРМАЦІЯ_1 " та "Є-дата" виявлено порушення тендерного законодавства ІНФОРМАЦІЯ_2 під час проведення закупівлі послуг з поточного ремонту автодоріг. Службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_3 з метою одержання неправомірної вигоди для себе та інших фізичних осіб, використовуючи службове становище, всупереч інтересам служби та вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», за відсутності передбачених законом підстав, порушуючи принцип раціональності, прозорості та ефективності витрачання бюджетних коштів було укладено договори про надання послуг про виконання поточного ремонту доріг м. Новоукраїнка на загальну суму 301 466,16 гривень.

Підчас проведеннядосудового розслідуваннявстановлено,що відповідно дорішення власникаприватного підприємства" ІНФОРМАЦІЯ_4 "№ 1від 15.09.2015створено приватнепідприємство " ОСОБА_4 "код ЄРДПОУ НОМЕР_1 ,обрано директоромПП " ОСОБА_5 " ОСОБА_6 тазатверджено СтатутПП " ОСОБА_5 ".Відповідно доп.п.1.2,2.2,Статуту ПП" ОСОБА_5 "затвердженого рішеннямвласника № 1 ПП " ОСОБА_5 " від 15.09.2015, державна реєстрація якого проведено 16.09.2015 за реєстраційним записом №10701020000059509. Власником зазначеного підприємства є ОСОБА_6 . Підприємство здійснює свою діяльність шляхом проведення будь-яких операцій, за винятком заборонених законом.

Окрім того, у відповідності до п. 4.2 Статуту ПП " ОСОБА_5 ", у підприємстві діє одноособовий виконавчий орган - Директор, що вирішує усі питання діяльності підприємства, окрім віднесених до виключної компетенції власника. Директор призначається власником та підзвітний йому, організовує виконання його рішень. Директор діє від імені підприємства без довіреності в межах встановлених цим статутом та рішення власника. Директор підприємства керує діяльністю підприємства і несе особисту відповідальність у межах, передбачених трудовим договором та чинним законодавством за виконання покладених на нього завдань. Пунктами 5.2 та 5.4 Статуту ПП " ОСОБА_5 " , статутний капітал вноситься власниками, у вигляді грошових коштів. Частки у вигляді грошових коштів та становить 3000 (три тисячі) гривень 00 копійок, що складає 100 %. Розмір частки власника підприємства в статутному капіталі становить 100 %. На підставі викладеного ОСОБА_6 є службовою особою наділеною організаційно - розпорядчими функціями юридичної особи приватної форми власності та зловживаючи своїм становищем діючи умисно, маючи корисливу мету спрямовану на заволодіння державними коштами в загальній сумі 301 466 гривень 16 копійок, виділених на поточний ремонт доріг в м. Новоукраїнка, Кіровоградської області. Так, 13.02.2018 на засіданні тендерного комітету ІНФОРМАЦІЯ_3 членами комітету ухвалено рішення щодо закупівлі поточних і капітальних ремонтів доріг та тротуарів вулиць м. Новоукраїнка (ДК 021:2015 45230000-8 б - Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) провести без використання електронної системи закупівель шляхом укладання прямих договорів (вулиць Курчатова, Іліци, М. Вороного, Шевченка відповідно до дефектного акту) про що складено протокол №8 засідання тендерного комітету ІНФОРМАЦІЯ_3 . Після чого, 10.05.2018 на черговому засіданні тендерного комітету ІНФОРМАЦІЯ_3 за результатами розгляду пропозицій від потенційних виконавців на поточний ремонт вулиць м.Новоукраїнка, пропозицію ПП " ОСОБА_5 " з ціновою пропозицією 430 гривень за кв. м. визнано як найбільш економічно вигідною та прийнято рішення укладати прямі договори з ПП " ОСОБА_5 " по поточним ремонтам доріг по вулицях м.Новоукраїнка ДК 021:2015 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).

На засіданні тендерного комітету ІНФОРМАЦІЯ_3 15.06.2018 було вирішено внести зміни до річного плану закупівель та включити поточні ремонти доріг по вулицях м. Новоукраїнка ДК 021:2015 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Відповідно до Рішення сесії ІНФОРМАЦІЯ_5 №911 від 15.06.2018 внесено зміни до Рішення міської ради від 22.12.2017 №765 "Про міський бюджет", зокрема ІНФОРМАЦІЯ_3 виділено додаткові кошти на поточний ремонт вул. Каховська в сумі 195 ООО грн тавул.Івана Богунав сумі195000 гривень.

Також відповіднодо рішеннясесії ІНФОРМАЦІЯ_3 №938від 10.07.2018внесено змінидо рішенняміської радивід 22.12.2017№765"Проміський бюджет",зокрема ІНФОРМАЦІЯ_3 виділено додатковікошти напоточний ремонтвул.Героїв Українив сумі195000 гривень.

На підставі протоколу №30 засідання тендерного ІНФОРМАЦІЯ_3 від 15.06.2018 до річного плану закупівель на 2018 рік " ІНФОРМАЦІЯ_3 " ЄДРПОУ НОМЕР_2 було внесено зміни та визначено необхідність проведення поточного ремонту дорожнього покриття м.Новоукраїнка вул. Івана Богуна (ДК 021:2015 45230000-8 б - Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) з очікуваною вартістю 195 ООО гривень.

На виконання договору № 230 від 21.06.2018 , діючи з прямим умислом, шляхом використання службового становища, маючи на меті заволодіти бюджетними коштами, директор ПП " ОСОБА_5 " ОСОБА_6 в липні 2018 року, користуючись своїм службовим становищем не належно провів роботи з поточного ремонту дорожнього покриття вулиці Івана Богуна м.Новоукраїнка Кіровоградської області (ДК 021:2015 45230000-8- будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) при цьому обсяг робіт не відповідав вимогам Договору, а саме виконаний не в повному обсязі. Після чого 26.07.2018, більш точної дати та часу не встановлено, склав довідку №2 про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2018 року (форма КБ-З) та Акт №2 приймання виконаних будівельних робіт за липень 2018 року (Форма КБ-2в), до яких умисно, маючи на меті заволодіти державними коштами вказав неправдиві дані щодо фактичного виконання робіт, тим самим безпідставно завищив вартість фактично виконаних робіт, які не відповідають обсягам та вартості робіт, а саме: у поз. 1 з ямкового ремонту асфальтобетонного покриття з розламування та обрубування країв площею ремонту до 1 м2, при товщині шару до 50 мм фактично виконана в обсязі 3.24 кв.м., а не 60.0 кв.м., у поз. 2 з ямкового ремонту асфальтобетонного покриття з розламування та обрубування країв площею ремонту до 3 м2, при товщині шару до 50 мм фактично виконана в обсязі 11.85 кв.м., а не 113.0 кв.м., у поз. 3 з ямкового ремонту асфальтобетонного покриття з розламування та обрубування країв площею ремонту до 10 м2, при товщині шару до 50 мм фактично виконана в обсязі 44,89 кв.м., а не 213,0 кв.м., у поз. 4 з ямкового ремонту асфальтобетонного покриття з розламування та обрубування країв площею ремонту до 25 м2, при товщині шару до 50 мм фактично виконана в обсязі 146,25 кв.м., а не 68.0 кв.м.

Після чого, директор ПП " ОСОБА_5 " ОСОБА_6 надав довідку №2 про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2018 р. (форма КБ-3) та Акт №2 приймання виконаних будівельних робіт за липень 2018 року ( Форма КБ-2в) до яких попередньо вніс неправдиві дані на підписання замовнику в особі голови ІНФОРМАЦІЯ_3 ОСОБА_7 .

В подальшому внаслідок неналежного виконання службових обов`язків, з урахуванням його довіри до ОСОБА_6 , голова Новоукраїнський міський голова ОСОБА_7 фактично не здійснивши прийняття виконаних робіт у підрядника ПП " ОСОБА_5 " щодо поточного ремонту вул. Івана Богуна м. Новоукраїнка, не впевнившись у правдивості та достовірності відомостей внесених до Довідки №2 про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2018 р. ( форма КБ-З) та Акт №2 приймання виконаних будівельних робіт за липень 2018 року(Форма КБ-2в), усвідомлюючи юридичну значимість наданих документів та правові наслідки, які настають за результатами їх підписання, діючи всупереч інтересам ІНФОРМАЦІЯ_3 , 26.07.2018, точного часу та місця досудовим розслідуванням не встановлено, підписав Довідку №2 про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2018 р. (форма КБ-З) та Акт №2 приймання виконаних будівельних робіт за липень 2018 року (Форма КБ-2в), тим самим надав підряднику можливість внести неправдиві відомості щодо фактичного обсягу виконаних робіт та завищити їх вартість.

В подальшому, на підставі Довідки №2 про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2018 р. (форма КБ-З) та до Акту №2 приймання виконаних будівельних робіт за липень 2018 року (Форма КБ-2в) по виконанню поточного ремонту дорожнього покриття м. Новоукраїнка вул. Івана Богуна, Замовником робіт - ІНФОРМАЦІЯ_3 на розрахунковий рахунок Підрядника- ПП " ОСОБА_5 ", відкритого у ПАТ " ІНФОРМАЦІЯ_6 ", МФО НОМЕР_3 , № НОМЕР_4 здійснено перерахування коштів на загальну суму 194 995 грн 23 коп., відповідно до платіжних доручень № 1406 від 25.06.2018 на суму 58 498, 56 грн. та № 1689 від 27.07.2018 на суму 136 496, 67 грн. В результаті неправомірних дій директора ПП " ОСОБА_5 " ОСОБА_6 щодо виконання поточного ремонту дорожнього покриття м. Новоукраїнка вул. Івана Богуна територіальній громаді м. Новоукраїнка в особі ІНФОРМАЦІЯ_3 спричинено збитки на суму 114 069 грн 01 копійка.

Крім цього на виконання рішення тендерного комітету ІНФОРМАЦІЯ_3 , 21.06.2018 ІНФОРМАЦІЯ_3 в особі Новоукраїнський міський голова ОСОБА_7 (замовник) уклав прямий договір з ПП " ОСОБА_5 ", в особі керівника ОСОБА_6 (підрядник) № 232 від 21.06.2018, предметом якого є проведення поточного ремонту дорожнього покриття м.Новоукраїнка вулиці Каховська (ДК 021 :2015 45230000-8 -б Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Відповідно до п. 1.1. вказаного договору підрядник зобов`язується за завданням та за кошти Замовника власними та залученими силами і засобами, на свій ризик виконати роботи: ДК 021:2015 45230000-8 - б "Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, а саме - поточний ремонт дорожнього покриття по вулиці Каховській, м. Новоукраїнка Кіровоградської області", а Замовник зобов`язується прийняти та оплатити виконані роботи.

На виконаннядоговору №232від 21.06.2018діючи зпрямим умислом,шляхом використанняслужбового становища,маючи наметі заволодітибюджетними коштамидиректор ПП " ОСОБА_5 " ОСОБА_6 цього ж дня - 21.06.2018 не належно провів роботи з поточного ремонту дорожнього покриття вулиці Каховська м. Новоукраїнка Кіровоградської області (ДК 021:2015 45230000-8- б Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), при цьому обсяг робіт не відповідав вимогам Договору, а саме виконаний не в повному обсязі. Після чого 21.06.2018, більш точної дати часу не встановлено, Підрядником складено Довідку №2 про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за червень 2018 р. (форма КБ-З) та Акт №2 приймання виконаних будівельних робіт за червень 2018 року ( Форма КБ-2в ), до яких умисно, маючи на меті заволодіти державними коштами вказав неправдиві дані щодо фактичного виконання робіт, тим самим безпідставно завищив вартість фактично виконаних робіт, які не відповідають обсягам та вартості робіт, а саме: у поз. 1 з ямкового ремонту асфальтобетонного покриття з розламування та обрубування країв площею ремонту до 1 м2, при товщині шару до 50 мм фактично виконана в обсязі 1.9 кв.м., а не 50.0 кв.м., у поз. 2 з ямкового ремонту асфальтобетонного покриття з розламування та обрубування країв площею ремонту до 3 м2, при товщині шару до 50 мм фактично виконана в обсязі 15.87 кв.м., а не 151.0 кв.м., у поз. 3 з ямкового ремонту асфальтобетонного покриття з розламування та обрубування країв площею ремонту до 1 О м2, при товщині шару до 50 мм фактично виконана в обсязі 88.42 кв.м., а не 186.0 кв.м., у поз. 4 з ямкового ремонту асфальтобетонного покриття з розламування та обрубування країв площею ремонту до 25 м2, при товщині шару до 50 мм фактично виконана в обсязі 189.635 кв.м., а не 67.0 кв.м. Після чого, директор ПП " ОСОБА_5 " ОСОБА_6 надав Довідку №2 про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за червень 2018 р. (форма КБ-З) та Акт №2 приймання виконаних будівельних робіт за червень 2018 року (Форма КБ- 2в), до яких попередньо вніс неправдиві дані на підписання Замовнику, в особі голови ІНФОРМАЦІЯ_3 ОСОБА_7 .

В подальшому Новоукраїнський міський голова ОСОБА_7 фактично не здійснивши прийняття виконаних робіт у підрядника ПП « ОСОБА_5 » щодо поточного ремонту вулиці Каховська м. Новоукраїнка, не впевнившись у правдивості та достовірності відомостей внесених до Довідки №2 про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за червень 2018 р. (форма КБ-З) та до Акту №2 приймання виконаних будівельних робіт за червень 2018 року (Форма КБ-2в), усвідомлюючи юридичну значимість наданих документів та правові наслідки, які настають за результатами їх підписання, діючи всупереч інтересам ІНФОРМАЦІЯ_3 , 21.06.2018, точного часу та місця досудовим розслідуванням не встановлено, підписав Довідку №2 про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за червень 2018 р. (форма КБ-З) та до Акт №2 приймання виконаних будівельних робіт за червень 2018 року (Форма КБ-2в), тим самим надав підряднику можливість внести неправдиві дані, щодо фактичного обсягу виконаних робіт та завищити їх вартість.

В подальшому, на підставі Довідки №2 про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за червень 2018 р. ( форма КБ-З) та Акту №2 приймання виконаних будівельних робіт за червень 2018 року (Форма КБ-2в) по виконанню поточного ремонту дорожнього покриття м. Новоукраїнка 13ул. Каховська, Замовником робіт - ІНФОРМАЦІЯ_3 на розрахунковий рахунок Підрядника - ПП " ОСОБА_5 ", відкритого у ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », МФО НОМЕР_3 , № НОМЕР_4 здійснено перерахування коштів на загальну суму 194 995 грн 18 коп., відповідно до платіжного доручення № 1405 від 25.06.2018 на суму 194 995 грн 18 коп.

В результаті неправомірних дій директора ПП " ОСОБА_5 " ОСОБА_6 щодо виконання поточного ремонту дорожнього покриття м. Новоукраїнка вул. Каховська територіальній громаді м. Новоукраїнка в особі ІНФОРМАЦІЯ_3 спричинено збитки на суму 78 211 грн 33 коп.

Крім цього на виконання рішення тендерного комітету ІНФОРМАЦІЯ_3 , ІНФОРМАЦІЯ_3 в особі Новоукраїнського міського голови ОСОБА_7 (замовник) 25.07.2018 уклав прямий договір з ПП " ОСОБА_5 ", в особі керівника ОСОБА_6 (підрядник) №281 від 25.07.2018, предметом якого є проведення поточного ремонту дорожнього покриття м. Новоукраїнка вул. Героїв України (ДК 021:2015 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).

На виконання умов договору № 281 від 25.07.2018 діючи з прямим умислом, шляхом використання службового становища, маючи на меті заволодіти бюджетними коштами директор ПП " ОСОБА_5 " ОСОБА_6 в липні 2018 року не належно провів роботи з поточного ремонту дорожнього покриття вулиці Героїв України м. Новоукраїнка Кіровоградської області (ДК 021:2015 45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Після чого 26.07.2018 більш точної дати та часу не встановлено склав Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2018 р. (форма КБ-З) та до Акт приймання виконаних будівельних робіт за липень 2018 року ( Форма КБ-2в ), до яких умисно, маючи на меті заволодіти державними коштами вніс неправдиві дані щодо фактичного виконання робіт, тим самим безпідставно завищив вартість фактично виконаних робіт, які не відповідають обсягам та вартості робіт, а саме: у поз. 1 з ямкового ремонту асфальтобетонного покриття з розламування та обрубування країв площею ремонту до 3 м2,при товщинішару до50мм фактичновиконана вобсязі 22.31кв.м.,а не113.0кв.м.,у поз.2з ямковогоремонту асфальтобетонногопокриття зрозламування таобрубування краївплощею ремонтудо 10 м2, при товщині шару до 50 мм фактично виконана в обсязі 35.31 кв.м., а не 213.0 кв.м., у поз. 3 з ямкового ремонту асфальтобетонного покриття з розламування та обрубування країв площею ремонту до 25 м2, при товщині шару до 50 мм фактично виконана в обсязі 153.32 кв.м., а не 128.0 кв.м. Після чого, директор ПП " ОСОБА_5 " ОСОБА_6 надав довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2018 р. (форма КБ-З) та до Акту приймання виконаних будівельних робіт за липень 2018 року ( Форма КБ-2в ), до яких попередньо вніс неправдиві дані на підписання Замовнику, в особі голови ІНФОРМАЦІЯ_3 ОСОБА_7 .

В подальшому, Новоукраїнський міський голова ОСОБА_7 , фактично не здійснивши прийняття виконаних робіт у підрядника ПП « ОСОБА_5 » щодо поточного ремонту вулиці Героїв України м. Новоукраїнка, не впевнившись у правдивості та достовірності відомостей внесених до Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2018 р. (форма КБ-З) та до Акту приймання виконаних будівельних робіт за липень 2018 року (Форма КБ-2в), усвідомлюючи юридичну значимість наданих документів та правові наслідки, які настають за результатами їх підписання, діючи всупереч інтересам ІНФОРМАЦІЯ_3 , 26.07.2018, точного часу та місця досудовим розслідуванням не встановлено, підписав Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2018 р. (форма КБ-З) та до Акт приймання виконаних будівельних робіт за липень 2018 року (Форма КБ-2в), тим самим надав підряднику можливість внести неправдиві дані, щодо фактичного обсягу виконаних робіт та завищити їх вартість.

На підставі Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2018 р. (форма КБ-З) та Акту приймання виконаних будівельних робіт за липень 2018 року (Форма КБ-2в) по виконанню поточного ремонту дорожнього покриття м. Новоукраїнка вул. Героїв України, Замовником робіт - ІНФОРМАЦІЯ_3 на розрахунковий рахунок підрядника ПП " ОСОБА_5 ", відкритого у ПАТ " ІНФОРМАЦІЯ_6 ", МФО НОМЕР_3 , № НОМЕР_4 здійснено перерахування коштів на загальну суму 194 997 грн 01 коп., відповідно до платіжного доручення № 1687 від 27.07.2018 на суму 194 997, 01 гривень.

В результаті неправомірних дій директора ПП " ОСОБА_5 " ОСОБА_6 щодо виконання поточного ремонту дорожнього покриття м. Новоукраїнка вул. Героїв України територіальній громаді м. Новоукраїнка в особі ІНФОРМАЦІЯ_3 спричинено збитки на суму 109 185 гривень 82 копійки.

В рамках проведення досудового розслідування слідчий СВНовоукраїнського РВП ГУНПв Кіровоградськійобласті ОСОБА_3 звернулася до суду з клопотанням про надання тимчасового доступу до документів, з подальшим їх вилученням, що зберігаються в ( перебувають у володінні) ІНФОРМАЦІЯ_7 ( код ЄДРПОУ : НОМЕР_5 , юридична адреса : АДРЕСА_1 ) а саме, документи що підтверджують перерахунок коштів на рахунок ПП "" ОСОБА_5 " за виконання поточних ремонтів дорожнього покриття в м.Новоукраїнка, а саме платіжні доручення №1405 від 25 червня 2018 року, № 1406 від 25 червня 2018 року, № 1689 від 27 липня 2018 року та № 1687 від 27 липня 2018 з відміткою "Оплачено".

Відповідно допостанови керівникаНовоукраїнської місцевоїпрокуратури Кіровоградськоїобласті від30.12.2020,строк досудовогорозслідування укримінальному провадженні№ 42018121230000065 від 16.11.2018 продовжено до 3-х місяців, тобто до 03 лютого 2021 року.

Слідчим направлено запит до відділення казначейства у Новоукраїнському районі з вимогою надати оригінали платіжних доручень №1405 від 25 червня 2018 року, № 1406 від 25 червня 2018 року, № 1689 від 27 липня 2018 року та № 1687 від 27 липня 2018 з відміткою "Оплачено". 04.01.2021 одержано відповідь від відділення ІНФОРМАЦІЯ_8 про можливість надання запитуваних документів лише на підставі ухвали слідчого судді.

Зі змістуклопотання,слідча обґрунтовуєтим,що підчас розслідування виникла необхідність отримати та долучити до матеріалів кримінального провадження в якості доказів зазначені документи, а саме вказана документація має значення доказів, підлягає обов`язковому дослідженню та оцінці для встановлення всіх обставин наявності чи відсутності кримінального правопорушення. Отже слідчий суддя зазначає, що платіжні доручення №1405від 25червня 2018року, №1406від 25червня 2018року, № 1689 від 27 липня 2018 року, 1687 від 27 липня 2018 з відміткою "Оплачено" необхідні слідчій для проведення відповідних почеркознавчих експертиз та підтвердження факту оплати за зазначеними договорами підрядів за виконані роботи ПП" ОСОБА_4 " щодо ремонту дорожнього покриття в м.Новоукраїнка.

Зазначена інформація підлягає обов`язковому дослідженню, так як містить фактичні дані щодо обставин проведення поточних ремонтів вулиць Каховська, Героїв України та Івана Богуна в місті Новоукраїнка Кіровоградської області. Отже слідчий суддя вважає необхідним отримати слідчій та долучити до матеріалів кримінального провадження в якості доказів документи, а саме платіжні доручення №1405 від 25 червня 2018 року, № 1406 від 25 червня 2018 року, № 1689 від 27 липня 2018 року та № 1687 від 27 липня 2018 з відміткою "Оплачено", зокрема щодо виконання поточного ремонту дорожнього покриття вулиць в місті Новоукраїнка.

Відповідно до глави 15 КПК повноваження слідчого щодо витребування документів здійснюється відповідно до чинного законодавства у формі отримання тимчасового доступу до речей та документів передбаченого ст. 159 КПК України. Проведення вказаної слідчої (розшукової) дії забезпечує отримання відомостей, які в своїй сукупності будуть використані як доказ у кримінальному провадженні, при цьому дані відомості неможливо отримати в інший спосіб, а їх подальше вилучення не перешкодить діяльності вказаної установи. Іншим способом отримати документи, провести їх огляд і визнати їх речовими доказами у кримінальному провадженні та довести обставини вчинення кримінального правопорушення інакше як шляхом тимчасового доступу до речей і документів. Проведення вказаної слідчої (розшукової) дії забезпечує отримання відомостей, які в своїй сукупності будуть використані як доказ у кримінальному провадженні, сприятимуть встановленню особи, що скоїла кримінальне правопорушення при цьому дані відомості неможливо отримати в інший спосіб, а їх подальше вилучення не перешкодить діяльності вказаної установи.

В судове засідання слідча не з`явилася та надала до суду заяву про слухання даного клопотання за її відсутності, клопотання підтримує.

Особа у володінні якої перебувають документи не повідомлялась, з метою унеможливлення завчасного їх знищення або переховування.

Слідчий суддя дослідивши наявні документи дійшов до таких висновків.

Відповідно до ч.1 ст.159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Згідно з ч.5,6 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи : 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні ; 3)не становлятьсобою абоне включаютьречей ідокументів,які містятьохоронювану закономтаємницю. Слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Викладені в клопотанні обставини підтверджуються витягом з ЄРДР від 16.11.2018, договорами підряду, довідками про вартість виконаних робіт, актами приймання виконаних будівельних робіт ( а.п.12-49 ).

Дослідивши матеріали справи та матеріали кримінального провадження, слідчий суддя вважає, що дане клопотання підлягає до задоволення, оскільки у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що проведення тимчасового доступу до речей та документів має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Таким чином, слідчоюдоведена необхідністьтимчасового доступудо такихдокументів ізможливістю вилучення їхоригіналів упаперовому вигляді,а саме: платіжні доручення №1405 від 25 червня 2018 року, № 1406 від 25 червня 2018 року, № 1689 від 27 липня 2018 року та № 1687 від 27 липня 2018 з відміткою "Оплачено" - що знаходяться на зберіганні в ІНФОРМАЦІЯ_7 ( код ЄДРПОУ : НОМЕР_5 , юридична адреса : АДРЕСА_1 )

Зазначені документи самі по собі та в сукупності з іншими речами й документами кримінального провадження мають суттєве значення для встановлення обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, викладені в ній відомості використовуватимуться як докази. Судом з`ясовано, що доведення обставин, які передбачається довести за допомогою відомостей, що містяться в зазначених документах, іншими способами є неможливим через їх відсутність у інших джерелах процесуальних доказів.

Відповідно до ч.1 ст. 162 КПК України, до охоронюваної законом таємниці належить інформація, яка міститься у речах і документах, що містять відомості, які можуть становити охоронювану законом таємницю. Зазначені вище документи мають персональні дані, а тому слідчий не довів слідчому судді, потребу у втручання та те, що він вжив усі можливі слідчі та процесуальні дії на встановлення таких обставин без втручання в охоронювану законом таємницю. Отже потреби досудового розслідування не виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який йдеться у клопотанні слідчого.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 131,132,159-164, 309, 372 КПК України,-

П О С Т А Н О В И В :

Клопотанняслідчого СВНовоукраїнського РВП ГУНПв Кіровоградськійобласті ОСОБА_3 про надання тимчасового доступу до документів у кримінальному провадженні №42018121230000065 від 16.11.2018 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.4ст.191КК України задовольнити .

Надати слідчій СВНовоукраїнського РВП ГУНПв Кіровоградськійобласті ОСОБА_3 дозвіл на тимчасовий доступ до речей та документів з подальшим вилученням оригіналів документів у паперовому вигляді, що зберігаються(перебуваютьу володінні) в ІНФОРМАЦІЯ_7 ( код ЄДРПОУ : НОМЕР_5 , юридична адреса : АДРЕСА_1 ), а саме:

- платіжне доручення №1405 від 25 червня 2018 року;

-платіжне доручення № 1406 від 25 червня 2018 року;

- платіжне доручення № 1689 від 27 липня 2018 року;

- платіжне доручення № 1687 від 27 липня 2018 з відміткою "Оплачено".

Строк дії цієї ухвали 10 діб з дня її постановлення.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Заперечення проти ухвали можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя

Добровеличківського районного суду

Кіровоградської області ОСОБА_8

СудДобровеличківський районний суд Кіровоградської області
Дата ухвалення рішення14.01.2021
Оприлюднено30.01.2023
Номер документу94330615
СудочинствоКримінальне
КатегоріяЗлочини проти власності Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем

Судовий реєстр по справі —387/3/21

Ухвала від 23.03.2021

Кримінальне

Добровеличківський районний суд Кіровоградської області

Майстер І. П.

Ухвала від 24.02.2021

Кримінальне

Добровеличківський районний суд Кіровоградської області

Майстер І. П.

Ухвала від 23.02.2021

Кримінальне

Добровеличківський районний суд Кіровоградської області

Майстер І. П.

Ухвала від 01.02.2021

Кримінальне

Добровеличківський районний суд Кіровоградської області

Майстер І. П.

Ухвала від 01.02.2021

Кримінальне

Добровеличківський районний суд Кіровоградської області

Майстер І. П.

Ухвала від 14.01.2021

Кримінальне

Добровеличківський районний суд Кіровоградської області

Майстер І. П.

Ухвала від 14.01.2021

Кримінальне

Добровеличківський районний суд Кіровоградської області

Майстер І. П.

Ухвала від 13.01.2021

Кримінальне

Добровеличківський районний суд Кіровоградської області

Майстер І. П.

Ухвала від 11.01.2021

Кримінальне

Кропивницький апеляційний суд

Драний В. В.

Ухвала від 11.01.2021

Кримінальне

Кропивницький апеляційний суд

Драний В. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні