ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А
про заміну сторони виконавчого провадження
м. Київ
19 січня 2021 року 10:09 № 640/18351/18
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючої судді Кузьменко А.І., при секретарі судових засідань Прокопенко О.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні заяву представника Національного банку України про заміну сторони виконавчого провадження за виконавчим листом, виданим в адміністративній справі
за позовом Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг
до Товариства з обмеженою відповідальністю "Фінансова компанія "Амбрас"
про стягнення штрафу у розмірі 3 400,00 грн
за участі представників сторін:
від позивача - не з`явився,
від відповідача - не з`явився,
від заінтересованої особи - Голєв Ю.В.
В С Т А Н О В И В :
Представником Національного банку України подано до Окружного адміністративного суду міста Києва заяву про заміну сторони виконавчого провадження за виконавчим листом, виданими у даній справі, а саме стягувача - Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг на процесуального правонаступника - Національний банк України, з огляду на прийняття Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення функцій із державного регулювання ринків фінансових послуг".
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 14 грудня 2020 року заяву призначено до розгляду в судовому засіданні.
Представник Національного банку України в судовому засіданні наполягав на задоволенні заяви про заміну сторони виконавчого провадження.
Інші сторони в судове засідання не з`явились, хоча були повідомлені про час, дату та місце судового засідання.
З урахуванням частини 2 статті 379 Кодексу адміністративного судочинства України суд дійшов висновку про можливість розгляду заяви про заміну сторони у виконавчому провадженні за відсутністю представника позивача та представника відповідача.
Розглянувши подану заяву, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для її розгляду та вирішення, Окружний адміністративний суд міста Києва встановив наступне.
Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 25 липня 2019 року задоволено адміністративний позов Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг до Товариства з обмеженою відповідальністю "Фінансова компанія "Амбрас" та стягнуто з Товариства з обмеженою відповідальністю "Фінансова компанія "Амбрас" (03049, місто Київ, вулиця Туполева, будинок 4, офіс 19, код ЄДРПОУ 41361950) штраф у розмірі 3 400 (три тисячі чотириста) гривень 00 копійок до Державного бюджету України (на рахунок територіального управління Державної казначейської служби України за місцем знаходження платника на балансовий рахунок 3111 "Надходження до загального фонду державного бюджету", код бюджетної класифікації за доходами 21081100 "Адміністративні штрафи та інші санкції", символ звітності 106).
28 жовтня 2019 року Окружним адміністративним судом міста Києва видано виконавчі листи в адміністративній справі №640/18351/18.
Верховною Радою України 12 вересня 2019 року прийнято Закон України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення функцій із державного регулювання ринків фінансових послуг (далі - Закон № 79-ІХ).
Як вбачається зі змісту згаданого закону, метою його ухвалення є скорочення кількості регуляторних та контролюючих органів на ринках небанківських фінансових послуг шляхом розподілу функцій Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, між іншими органами, що здійснюють державне регулювання ринків фінансових послуг.
Ухваленим Законом № 79-ІХ здійснено законодавче закріплення перерозподілу та консолідації функцій із державного регулювання ринків фінансових послуг та внесено зміни до таких законодавчих актів: Господарського кодексу України та Кодексу України про адміністративні правопорушення; Законів України Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг , Про цінні папери та фондовий ринок , Про недержавне пенсійне забезпечення , Про страхування , Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування , Про державну підтримку сільського господарства України , Про організацію формування та обігу кредитних історій , ;Про зовнішньоекономічну діяльність , Про кредитні спілки , Про фінансово-кредитні механізми і управління майном при будівництві житла та операціях з нерухомістю , Про обов`язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів , Про іпотечні облігації , Про аудиторську діяльність , Про Національний банк України , Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні , Про особливості страхування сільськогосподарської продукції з державною підтримкою , Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення , Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності , Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування , Про ліцензування видів господарської діяльності .
Зміни до зазначених вище законодавчих актів передбачають передачу повноважень Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, у частині регулювання та нагляду у системі накопичувального пенсійного забезпечення, регулювання та нагляду за функціонуванням фінансово-кредитних механізмів і управлінні майном при будівництві житла та операціях з нерухомістю до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.
Решту повноважень Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, передається до Національного банку України.
На виконання Закону Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення функцій із державного регулювання ринків фінансових послуг Президент України в Указі від 30 червня 2020 року №259/2020 постановив припинити Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, шляхом ліквідації.
З огляду на викладене, Національний банк України з 1 липня 2020 року є регулятором установ, перелік яких наведено у вищезгаданому Законі, а отже і процесуальним правонаступником Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг.
У відповідності до частини 1 статті 379 Кодексу адміністративного судочинства України у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, замінює сторону виконавчого провадження її правонаступником.
Частиною 5 статті 15 Закону України "Про виконавче провадження" від 02 червня 2016 року №1404-VIII встановлено, що у разі вибуття однієї із сторін виконавець за заявою сторони, а також заінтересована особа мають право звернутися до суду із заявою про заміну сторони її правонаступником. Для правонаступника усі дії, вчинені до його вступу у виконавче провадження, є обов`язковими тією мірою, якою вони були б обов`язковими для сторони, яку правонаступник замінив.
За наведених обставин, суд дійшов висновку про необхідність здійснення заміни сторони виконавчого провадження її правонаступником, а саме стягувача з Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг на Національний банк України.
Керуючись статтями 72-77, 241-243, 248, 379 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва
УХВАЛИВ:
Заяву представника Національного банку України про заміну сторони виконавчого провадження задовольнити.
Замінити стягувача за виконавчим листом, виданим Окружним адміністративним судом міста Києва 28 жовтня 2019 року в адміністративній справі №640/18351/18, а саме: Національну комісію що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг на Національний банк України (01601, місто Київ, вулиця Інститутська, будинок 9, код ЄДРПОУ 00032106).
Ухвала набирає законної сили згідно статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена в апеляційному порядку за правилами, встановленими статтями 293-297 Кодексу адміністративного судочинства України.
Відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.
Суддя Кузьменко А.І.
Повний текст ухвали виготовлено 22 січня 2021 року
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 19.01.2021 |
Оприлюднено | 26.01.2021 |
Номер документу | 94355275 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Кузьменко А.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні