Постанова
від 28.01.2021 по справі 164/119/21
МАНЕВИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 164/119/21

п/с 3/164/50/2021

п о с т а н о в а

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

28 січня 2021 року Смт. Маневичі

Суддя Маневицького районного суду Волинської області Токарська І.С., розглянувши матеріали справи про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , жительки АДРЕСА_1 , фізичної особи - підприємця згідно свідоцтва Серії В02 № 256322 від 25 березня 2004 року,

за ч. 1 ст. 44-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення, -

В С Т А Н О В И В:

До суду з відділення поліції № 1 (сел. Маневичі) Камінь-Каширського РВП ГУНП України у Волинській області надійшли матеріали про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 44-3 КУпАП.

З протоколу про адміністративне правопорушення серії АПР18 № 527573 від 27 грудня 2020 року вбачається, що ОСОБА_1 26 грудня 2020 року о 23 годині 15 хвилин під час епідемії COVID-19 порушила правила карантину та вимоги постанови Кабінету Міністрів України № 641 від 22 липня 2020 року, а саме заклад Околиця , що знаходиться в с. Оконськ по вул. Луцькій, працював з недодержанням розпорядку роботи, за що передбачена відповідальність за ч. 1 ст. 44-3 КУпАП.

В даному судовому засіданні ОСОБА_1 свою вину у вчиненні правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 44-3 КУпАП, визнала частково. Підтвердила, що заклад працював після 23 години, проте обслуговування клієнтів не здійснювалось, оскільки корпоратив був лише для працівників вказаного закладу. Просила закрити провадження у зв`язку з малозначністю правопорушення та обмежитися попередженням.

Заслухавши пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, дослідивши та проаналізувавши в сукупності матеріали справи та надані працівниками поліції докази, суд приходить наступного висновку.

Згідно із Законом України Про захист населення від інфекційних хвороб , карантин - адміністративні та медико-санітарні заходи, що застосовуються для запобігання поширенню особливо небезпечних інфекційних хвороб. Карантин встановлюється та відміняється Кабінетом Міністрів України.

Диспозицією ч. 1 ст. 44-3 КУпАП передбачено, що адміністративна відповідальність наступає за порушення правил щодо карантину людей, санітарно-гігієнічних, санітарно-протиепідемічних правил і норм, передбачених Законом України Про захист населення від інфекційних хвороб , іншими актами законодавства, а також рішень органів місцевого самоврядування з питань боротьби з інфекційними хворобами.

Постановою Кабінету Міністрів України № 1236 від 09 грудня 2020 року Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширення на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 , установлено з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (далі - COVID-19), з 19 грудня 2020 року до 28 лютого 2021 року на території України карантин, продовживши дію карантину, встановленого постановами Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року N 211 "Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2" (Офіційний вісник України, 2020 р., N 23, ст. 896, N 30, ст. 1061), від 20 травня 2020 року N 392 "Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2" (Офіційний вісник України, 2020 р., N 43, ст. 1394, N 52, ст. 1626) та від 22 липня 2020 року N 641 "Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2" (Офіційний вісник України, 2020 р., N 63, ст. 2029).

Відповідно до вказаної постанови на період карантину заборонено, зокрема, проведення дискотек, робота розважальних закладів (нічних клубів), діяльність закладів громадського харчування (ресторанів, кафе, барів, закусочних, їдалень, кафетеріїв, буфетів тощо) з організацією дозвілля, у тому числі проведення святкових заходів, банкетів, майстер-класів, публічних подій; робота після 23-ї та до 7-ї години, із забороною проведення розрахункових операцій після 22-ї години, суб`єктів господарювання з надання послуг громадського харчування (ресторанів, кафе, барів, закусочних, їдалень, кафетеріїв, буфетів тощо), крім діяльності з надання послуг громадського харчування із здійсненням адресної доставки замовлень та замовлень на винос і діяльності після 23-ї години 31 грудня 2020 року до 7-ї години 1 січня 2021 року (п.п. 11, 12 Постанови).

Зважаючи на вищевикладене, суд приходить висновку, що вина ОСОБА_1 у вчиненні правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 44-3 КУпАП підтверджується матеріалами справи, дослідженими в судовому засіданні, а саме: протоколом про адміністративне правопорушення серії АПР18 № 527573 від 27 грудня 2020 року; рапортом уповноваженого Маневицького ВП ГУНП у Волинській області Остатчука В.С. від 28 грудня 2020 року; відеозаписами до протоколу про адміністративне правопорушення (а.с. 1-3).

Так, із дослідженого в судовому засіданні відеозапису 0000000_00000020201227001417_0804 вбачається, що о 23 годині 15 хвилин, як відображено на мобільному телефоні поліцейського, на території кафе Околиця частина відвідувачів перебуває на вулиці без верхнього одягу, частина - танцює в приміщенні, лунає музика.

На відтвореному в судовому засіданні відеозаписі 0000000_00000020201227001557_0805 особа, яка притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 висловлює обурення з приводу відсутності реагування поліції на порушення карантину іншими розважальними закладами та підтверджує, що станом на 23 годину 15 хвилину кафе працює, однак вони вже закриватимуть заклад.

У відповідності до вимог ст. 22 КУпАП при малозначності вчиненого адміністративного правопорушення орган (посадова особа), уповноважений вирішувати справу, може звільнити порушника від адміністративної відповідальності і обмежитись усним зауваженням.

Однак застосування вимог ст. 22 КУпАП є правом, а не обов`язком суду.

Зважаючи на обставини справи та надані працівниками поліції докази на підтвердження винуватості ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 44-3 КУпАП, суд не вбачає підстав звільнення правопорушника від адміністративної відповідальності на підставі ст. 22 КУпАП, оскільки дане правопорушення не є малозначним.

Положеннями ст. ст. 23,33 КУпАП регламентовано, що адміністративне стягнення є мірою відповідальності і застосовується з метою виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, поваги до правил співжиття, в дусі додержання законів України, а також запобігання вчиненню нових правопорушень як самим порушником, так і іншими особами. При накладенні стягнення враховуються характер вчиненого правопорушення, особу порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність.

Як вбачається із постанови Маневицького районного суду Волинської області від 29 грудня 2020 року, провадження у справі про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч.1 ст. 44-3 по факту порушення правил карантину 23 листопада 2020 року у вигляді продовження роботи кафе ІНФОРМАЦІЯ_2 після 22 години закрито у зв`язку з відсутністю в її діях складу адміністративного правопорушення.

Суд, дослідивши обставини даної справи в їх сукупності, враховуючи характер та ступінь суспільної небезпеки та наслідки вчиненого правопорушення, приходить висновку, що в діях ОСОБА_1 міститься склад адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 44-3 КУпАП, а тому, приймаючи до уваги дані про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності, її позитивну характеристику за місцем проживання, вважає доцільним накласти адміністративне стягнення у виді штрафу в мінімальному розмірі.

Крім того, суд вважає за необхідне роз`яснити, що відповідно до ч. 2 ст. 308 КУпАП у разі несплати штрафу протягом 15 днів з дня вручення постанови про накладення штрафу з правопорушника підлягає стягненню подвійний розмір штрафу, визначений у відповідній статті цього Кодексу та зазначений у постанові про стягнення штрафу.

Керуючись ч. 1 ст. 44-3, ст. ст. 283, 284 КУпАП, -

П О С Т А Н О В И В:

Визнати винною ОСОБА_1 у вчиненні правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 44-3 КУпАП, та накласти на неї адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 17 000 гривень.

Згідно ст. 40-1 КУпАП стягнути з ОСОБА_1 454 гривні судового збору у провадженні по справі про адміністративне правопорушення.

Постанова може бути оскаржена до Волинського апеляційного суду через Маневицький районний суд протягом десяти діб з дня винесення постанови.

Суддя Маневицького районного суду І.С. Токарська

СудМаневицький районний суд Волинської області
Дата ухвалення рішення28.01.2021
Оприлюднено29.01.2021
Номер документу94481408
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —164/119/21

Постанова від 03.03.2021

Адмінправопорушення

Волинський апеляційний суд

Клок О. М.

Постанова від 28.01.2021

Адмінправопорушення

Маневицький районний суд Волинської області

Токарська І. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні