Герб України

Рішення від 26.01.2021 по справі 500/3935/20

Тернопільський окружний адміністративний суд

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 500/3935/20

26 січня 2021 рокум.Тернопіль Тернопільський окружний адміністративний суд, у складі головуючої судді Подлісної І.М. розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Державної служби геології та надр України до Фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 про анулювання спеціального дозволу на користування надрами №6073 від 04.08.2015 року, -

ВСТАНОВИВ:

До Тернопільського окружного адміністративного суду звернулась Державна служба геології та надр України з адміністративним позовом до Фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 про анулювання спеціального дозволу на користування надрами №6073 від 04.08.2015 року.

Позовні вимоги мотивуються невжиттям заходів до усунення порушень, що містяться у приписі Західного міжрегіонального відділу Департаменту державногеологічного контролю Держгеонадр України від 12 серпня 2019 року №595-19/02, що потягнуло порушення законодавства про надра та унеможливило подальше використання ОСОБА_1 вказаного родовища вапняків.

На думку сторони позивача, оскільки відповідач порушив законодавство у сфері надрокористуванння та не усунув порушення у встановлених приписом та іншими документами строк, наявні підстави для анулювання спеціального дозволу на користування надрами №6073 від 04.08.2015 року, у відповідності до ст.26 Кодексу України про надра та пункту 23 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України.

Ухвалою від 07.12.2020 судом прийнято до розгляду позовну заяву та відкрито провадження у справі. Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 263 Кодексу адміністративного судочинства України (надалі - КАС України) судом вирішено розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні). Відповідачу надано п`ятнадцятиденний строк з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі для подання відзиву на позовну заяву.

Ухвалою суду від 29.12.2020 ухвалено справу розглядати за правилами спрощеного позовного провадження з викликом сторін у судове засідання та призначено судове засідання на 26.01.2021 о 10:00 год.

Відповідач 14.01.2021 подав до суду відзив на адміністративний позові, в якому зазначив, що перевіркою, яка проводилась Державною службою геології та надр України встановлено, що у відповідача відсутній акт надання гірничого відводу, що є підставою для припинення права користування надрами, незважаючи на те, що тривав процес розгляду Держпраці поданих відповідачем матеріалів. Відповідач вказав, що позивачем у позовній заяві не конкретизовано, які саме обов`язки надрокористувача він порушив, що стало підставою для анулювання спеціального дозволу. Відповідач вважає, що у задоволенні даного позову слід відмовити повністю, оскільки відповідач здійснив всіх залежних від нього заходів.

Представник позивача в судове засідання не з`явився, подавши до суду клопотання про розгляд справи без їх участі за наявними матеріалами справи.

Представник відповідача в судове засідання не з`явився, подавши до суду клопотання про розгляд справи без його участі. Проти позовних вимог заперечив повністю, просив в позові відмовити.

Відповідно до ч.3 ст. 194 КАС України учасник справи має право заявити клопотання про розгляд справи за його відсутності. Якщо таке клопотання заявили всі учасники справи, судовий розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження на підставі наявних у суду матеріалів.

Суд, дослідивши подані суду письмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді всіх обставин справи в їх сукупності, вважає, що в позові слід відмовити, виходячи із наступних підстав.

Судом встановлено, що Державною службою геології та надр України 04.08.2015р. ФОП ОСОБА_1 надано спеціальний дозвіл на користування надрами № 6073 з метою видобування вапняків, придатних для виробництва щебеню та каменю бутового.

Одночасно між Державною службою геології та надр України та ФОП ОСОБА_1 укладено Угоду №6073 про умови користування надрами з метою видобування корисних копалин від 04.08.2015 р. Сторонами погоджено Програму робіт з видобування вапняку Маслятинського родовища (додаток 2 до Угоди), відповідно до якої ФОП ОСОБА_1 повинен був скласти план розробки та рекультивації родовища протягом 3-4 кварталів 2015 року, підготувати матеріали для отримання акту надання гірничого відводу та отримати такий відвід у встановленому порядку.

В подальшому, в період з 03.09.2016 р. по 07.09.2016 р. Державною службою геології та надр України проведено планову перевірку дотримання вимог законодавства у сфері видобування корисних копалин (металічні руди, неметалічні корисні копалини, горючі тверді корисні копалини) ФОП ОСОБА_1 . В ході проведеної планової перевірки встановлено наступні порушення:

- Робочий проект розробки і рекультивації Маслятинського родовища вапняків Кременецького району Тернопільської області фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 " не погоджений з органами Держпраці та Держгеонадрами України, чим порушено вимоги статті 51 Кодексу України про надра, статті 24 Закону України № 1127,

- затримується в часі виконання пункту 3 Програми робіт з видобування вапняку Маслятинського родовища. "Підготовка матеріалів для отримання акту надання гірничого відводу і отримання його в установленому порядку (1-2 кв. 2016)". Матеріали для отримання акту про надання гірничого відводу підготовані, скеровані в Держпраці України (лист від 18.06.2015 року). На час перевірки вносяться правки та уточнення у відповідності до зауважень Держпраці України (лист від 22.09.2016 року № 430), чим порушено вимоги статті 24 Кодексу України про надра, Постанови Кабінету Міністрів України №615.

З метою усунення виявлених порушень Західним міжрегіональним відділом Департаменту державного геологічного контролю Державної служби геології та надр України складено припис від 07.10.2016 р. № 572-16/02, в якому вказано позивачу у строк до 07.11.2016 р. усунути зазначені порушення вимог законодавства у сфері надрокористування та подати в письмовій формі до Західного міжрегіонального відділу Департаменту державного геологічного контролю Держгеонадр України матеріали, які підтверджують факт усунення порушень.

Наказом Державної служби геології та надр України від 16.12.2016 р. № 491 зупинено дію спеціального дозволу на користування надрами № 6073 від 04.08.2015 року.

Разом з тим, в матеріалах справи є Акт про надання гірничого відводу, виданий Державною службою України з питань праці ФОП ОСОБА_1 15.05.2017 р., та довідка про реєстрацію гірничого відводу від 04.09.2017 р. №2875/01-05-6.2/17 про те, що Управлінням Держпраці у Тернопільській області зареєстровано гірничий відвід №3218, наданий Державною службою України з питань праці 15.05.2017 р. для промислової розробки Маслятинського родовища вапняків.

Листом від 20.09.2017 р. ФОП ОСОБА_1 звертався до Державної служби геології та надр України про погодження проекту розробки Маслятинського родовища вапняків та відновлення дії спеціального дозволу на користування надрами.

Листом від 17.10.2018 р. ФОП ОСОБА_1 звертався до Державної служби геології та надр України про надання інформації про стан проходження процедури розгляду поданих ним документів та результати їх розгляду.

Листом від 08.12.2017 р. ФОП ОСОБА_1 повторно звертався до Державної служби геології та надр України про погодження проекту розробки і рекультивації Маслятинського родовища вапняків Кременецького району Тернопільської області, поновлення дії спеціального дозволу на користування надрами №6073 від 04.08.2015 р. та надання відповіді про результати звернення.

Листом б/н Державної служби геології та надр України позивача повідомлено про те, що у зв`язку з розглядом у суді позову Держгеонадра до ФОП ОСОБА_1 про анулювання спеціального дозволу на користування надрами №6073 від 04.08.2015 р., наданий проект повернено особі, яка його подала.

Відповідно до частини другої статті 24 Кодексу України про надра, користувачі надр зобов`язані використовувати надра відповідно до цілей, для яких їх було надано; забезпечувати повноту геологічного вивчення, раціональне, комплексне використання та охорону надр; забезпечувати безпеку людей, майна та навколишнього природного середовища; приводити земельні ділянки, порушені при користуванні надрами, в стан, придатний для подальшого їх використання у суспільному виробництві; виконувати інші вимоги щодо користування надрами, встановлені законодавством України та Угодою, тощо.

Державною службою геології та надр України затверджено Річний план здійснення заходів державного нагляду (контролю), відповідно до наказу Держгеонадр від 28.11.2018 р. № 450 Про затвердження Річного плану здійснення заходів державного нагляду (контролю) Державною службою геології та надр України на 2019 рік .

Державною службою було проведено планові перевірки діяльності надрокористувачів, зазначених у переліках надрокористувачів, щодо яких буде здійснюватися державний геологічний контроль у жовтні 2019 року, затвердженого наказом Держгеонадр від 01.07.2019 № 211 Про проведення планових заходів державного нагляду (контролю) Державною службою геології та надр України у серпні 2019 р .

Про здійснення перевірки Надрокористувача було повідомлено відповідним листом.

Після здійснення відповідної перевірки Західним міжрегіональним відділом Департаменту державного геологічного контролю Державної служби геології та надр України було складено відповідний акт від 12.08.2019 № 02-01/07/2019-40/п-121 та винесено відповідний припис від 12.08.2019 № 595-19/02 яким виявлені порушення у сфері надрокористування, а саме:

- робочий проект розробки і рекультивації Маслятинського родовища вапняків Кременецького району Тернопільської області ФОП ОСОБА_1 не погоджений в установленому порядку з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр;

- відсутні документи, що посвідчують право на земельну ділянку для потреб, пов`язаних з користування надрами, а саме - відсутній договір оренди земельної ділянки для розробки Маслятинського родовища вапняків;

- Маслятинське родовище не передано для промислового освоєння. Акт про передачу розвіданого родовища для промислового освоєння відсутнє;

- на ділянці надр, наданій у користування, не проводяться роботи. Передбачені спеціальним дозволом на користування надрами, а саме згідно довідки надрокористувача від 12.08.2019 р. № 76 та згідно проведеного в ході перевірки обстеження родовища, станом на час проведення перевірки видобуток вапняку не розпочато;

- не виконується мета спеціального дозволу на користування надрами № 6073 від 04.08.2015 р. щодо видобування вапняків, придатних для виробництва щебеню та каменю бутового, а саме згідно довідки надрокористувача від 12.08.2019 р. № 76, та згідно проведеного в ході перевірки обстеження родовища, станом на час проведення перевірки видобуток вапняку не розпочато;

- не виконана 4-та особлива умова спеціального дозволу на користування надрами щодо щорічної звітності перед Держгеонадрами згідно форми 5-гр - станом на час проведення перевірки звітність згідно з формою 5-гр за 2018 рік не подано;

- не виконується п.4 програми робіт щодо підготовки матеріалів для отримання земельної ділянки для потреб, пов`язаних з користування надрами в установленому порядку (3-4 кв.2016) - станом на час проведення перевірки документи, що посвідчують право на земельну ділянку для потреб, пов`язаних з користуванням надрами, відсутні;

- не виконується п.5 програми робіт щодо підготовки родовища до розробки - підсипка та планування автомобільних доріг; - спорудження відповідної нагірної канави; проходка в`їзних, розрізних траншей та утворення першочергових площадок; (1-2 кв. 2017 р), а саме на час проведення перевірки проведення обстеженням родовища встановлено, що дані роботи не виконано;

- не виконується п.6 програми робіт щодо початкового видобування вапняків в кількості 4,0 тис.м3 (з 3 кв.2017 р) та п.7 програми робіт щодо, виходу на проектну потужність кар`єру видобування в кількості від 7,0 тис.м3 до 15,0 тис. м3 на рік (з Ікв.2018 р.) - а саме згідно довідки надрокористувача від 12.08.2019 р. № 76, та згідно проведеного в ході перевірки обстеження родовища, станом на час проведення перевірок видобуток вапняку не розпочато;

- геологічне та маркшейдерське обслуговування не проводиться. А саме угода з спеціалізованою геологічною (маркшейдерською) організацією на проведення геологічного (маркшейдерського) обслуговування відсутня;

- звітність за формою 5-гр (металічні руди, неметалічні корисні копалини, горючі тверді корисні копалини) за попередній 2018 рік в установлені строки не надіслано;

- приписи органів державного геологічного контролю щодо усунення порушень законодавства у сфері надрокористування в установлений строк не виконано, а саме припис Державної служби геології на надр України від 07.10.2016 р. № 572-16/02 не виконано в частині погодження Робочого проекту розробки та рекультивації Маслятинського родовища вапняків з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр;

- враховуючи наявність порушень, описаних вище, не виконується Угода про умови користування надрами від 04.08.2015 р. № 6073 в частині пункту 5.3; пункту 7.1 та пункту 7.2.

Даний припис отримано 12.08.2019 року, усунуті порушення мали би бути до 12.09.2019 року.

Так, ОСОБА_1 виконані вказані та інші вимоги Угоди про умови користування надрами та припису від 12 серпня 2019 року №595-19/02 - складено та завершено погодження у встановленому порядку проекту розробки та рекультивації родовища, отримано гірничий відвід, подана до Держгеонадра звітність згідно з формою 5-ГР за 2018 рік з відповідними додатками, укладено Договір на маркшейдерське обслуговування з фізичною особою - підприємцем ОСОБА_2 (дозвіл №016.15.61).

Виконання решти умов Угоди, Програми робіт, наведеного вище припису пов`язані з одержанням земельної ділянки, на якій розташоване родовище корисних копалин в оренду.

В зв`язку з відсутністю документа, що дає право на користування земельною ділянкою (договору оренди), передбачені Угодою і приписом видобуток вапняку на земельній ділянці площею 2, 3 га, на якій розміщене Маслятинське родовище щебеню та каменю бутового) та роботи з підготовки родовища корисних копалин до розробки не виконуються і початок їх виконання можливий лише після одержання права користування земельною ділянкою в порядку, встановленому законом

Всі порушення закону, вказані в приписі від 12 серпня 2019 року №595-19/02 начальника Західного міжрегіонального відділу Департаменту державногеологічного контролю Держгеонадр України Челядина Р.В. усунено, про що перевіряючим давались відповідні інформації.

Судом встановлено, що не виконана лише одна умова припису - укладення договору оренди земельної ділянки, без якого використання надр є порушенням чинного законодавства.

ОСОБА_1 вживались заходи до укладення такого договору, однак вони не дали бажаного результату.

До Тернопільської обласної державної адміністрації відповідачем було направлено три клопотання про надання дозволу на складання проекту землеустрою відведення земельної ділянки за межами населених пунктів площею 2, 3 га, на якій розміщене Маслятинське родовище щебеню та каменю бутового Кременецького району (поблизу с.Дунаїв Кременецького району) з метою одержання її в користування строком на 20 років на умовах оренди.

Облдержадміністрацією відмовлено у розгляді питання, у зв`язку з нібито ненаданням всіх необхідних документів які містять відомості щодо земель, за рахунок яких планується відведення зазначеної земельної ділянки, викопіювання з Публічної кадастрової карти, а також робочого проекту розробки і рекультивації кар`єру.

Така вимога виконавчого органу влади суперечить вимогам абз.2 ч.2 ст.123 Земельного кодексу України, однак, крім зазначених у вказаній нормі закону документів, на вимогу облдержадміністрації до поданих ОСОБА_1 клопотань додані і інші документи, що вимагались раніше, не зважаючи на встановлену законом заборону: кадастровий план земельної ділянки, гірничий відвід, копія титульної сторінки робочого проекту розробки і рекультивації Маслятинського родовища вапняків Кременецького району Тернопільської області з відміткою погодження центральним органом виконавчої влади, копія проекту, копія погодження робочого проекту Державною службою геології та надр України, копія спеціального дозволу на користування надрами №6073, копія свідоцтва про державну реєстрації фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 та довідка про ідентифікаційний код.

Незважаючи на це, Тернопільська облдержадміністрація продовжує ухилятись від прийняття законного рішення.

Визначаючись щодо спірних правовідносин, що виникли між сторонами, суд виходив з наступного.

Державна служба геології та надр України є центральним органом виконавчої влади, який наділений функціями для забезпечення реалізації державної політики у сфері надрокористування та діє відповідно до Положення про Державну службу геології та надр України, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 року № 1174 (далі Положення).

Відповідно до п.п. 9,10 Положення, Держгеонадра України, відповідно до покладених на неї завдань видає в установленому порядку спеціальні дозволи на користування надрами (у тому числі на користування нафтогазоносними надрами); зупиняє та анулює в установленому порядку дію спеціальних дозволів на користування надрами (у тому числі на користування нафтогазоносними надрами), поновлює їх дію у разі зупинення.

Підпунктом 12 пункту 4 Положення, Держгеонадра України відповідно до покладених завдань здійснює державний контроль за геологічним вивченням надр (державний геологічний контроль) та раціональним і ефективним їх використанням.

Регулювання гірничих відносин з метою забезпечення раціонального, комплексного використання надр для задоволення потреб у мінеральній сировині та інших потреб суспільного виробництва, охорони надр, гарантування при користуванні надрами безпеки людей, майна та навколишнього природного середовища, а також охорона прав і законних інтересів підприємств, установ, організацій та громадян регулюється Кодексом України про надра, згідно зі статтею 14 якого надра надаються у користування, зокрема, для видобування корисних копалин.

Згідно статті 19 Кодексу України про надра, надра надаються у користування підприємствам, установам, організаціям і громадянам лише за наявності у них спеціального дозволу на користування ділянкою надр, процедура видачі якого передбачена Порядком надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2011 року № 615 (далі - Порядок № 615).

Відповідно до статті 24 Кодексу України про надра, користувачі надр зобов`язані використовувати надра відповідно до цілей, для яких їх було надано; забезпечувати повноту геологічного вивчення, раціональне, комплексне використання та охорону надр; забезпечувати безпеку людей, майна та навколишнього природного середовища; приводити земельні ділянки, порушені при користуванні надрами, в стан, придатний для подальшого їх використання у суспільному виробництві; виконувати інші вимоги щодо користування надрами, встановлені законодавством України та угодою про розподіл продукції, тощо.

Статтею 26 Кодексу України про надра право користування надрами припиняється у разі: 1) якщо відпала потреба у користуванні надрами; 2) закінчення встановленого строку користування надрами; 3) припинення діяльності користувачів надр, яким їх було надано у користування; 4) користування надрами з застосуванням методів і способів, що негативно впливають на стан надр, призводять до забруднення навколишнього природного середовища або шкідливих наслідків для здоров`я населення; 5) використання надр не для тієї мети, для якої їх було надано, порушення інших вимог, передбачених спеціальним дозволом на користування ділянкою надр; 6) якщо користувач без поважних причин протягом двох років, а для нафтогазоперспективних площ та родовищ нафти та газу - 180 календарних днів не приступив до користування надрами; 7) вилучення у встановленому законодавством порядку наданої у користування ділянки надр. Законодавством України можуть бути передбачені й інші випадки припинення права користування надрами.

Згідно статті 57 Кодексу України про надра, Держгеонадра вправі тимчасово забороняти (зупиняти) користування надрами в порядку, встановленому законодавством.

Крім того, відсутність у підприємств, установ, організацій і громадян спеціального дозволу на користування надрами та належним чином оформлених усіх дозвільних документів не дає права здійснювати геологічне вивчення корисних копалин, які є виключною власністю народу України і надаються тільки у користування.

У зв`язку з цим, та з метою виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр Держгеонадра України здійснюють державний геологічний контроль, механізм проведення якого регулюється Порядком здійснення державного геологічного контролю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.12.2011 року № 1294 (далі - Порядок № 1294) та Законом України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності".

Пунктом 5 Порядку № 1294 визначено, що державний геологічний контроль здійснюється шляхом проведення органами державного геологічного контролю планових і позапланових перевірок надрокористувачів, тобто користувачів надр, визначеними статтею 13 Кодексу України про надра яким, відповідно до статті 16 Кодексу надані спеціальні дозволи на користування надрами.

Як вбачається з матеріалів даної справи, Угода про умови користування надрами з метою видобування корисних копалин №6073 від 04.08.2015 р., укладена між Державною службою геології та надр України та ФОП ОСОБА_1 , за своїми ознаками є адміністративним договором - однією із її сторін є суб`єкт владних повноважень Державна служба геології та надр України, вона регулює питання надрокористування замість видання Державною службою геології та надр України індивідуальних актів та передбачає врегулювання питань надання Державною службою геології та надр України адміністративних послуг.

Зміст зазначеної вище Угоди нерозривно пов`язаний з владно-управлінськими функціями суб`єкта владних повноважень - Державної служби геології та надр України.

Крім того, відповідно до рішення Європейського суду з прав людини (ЄСПЛ) як джерело права у справі Рисовський проти України від 20 жовтня 2011 року, ризик будь-якої помилки державного органу повинен покладатися на саму державу, а помилки не можуть виправлятися за рахунок осіб, яких вони стосуються.

Відтак, підсумовуючи все вищезгадане суд приходить до висновку, що ОСОБА_1 не порушував умови користування надрами, оскільки він навіть не приступив до їх використання, про що свідчать і всі твердження Державної служби геології та надр України.

Таким чином, не доведена і взагалі відсутня вина відповідача у порушені умов користування надрами, визначеними Спеціальним дозволом на користвання надрами від 4 серпня 2015 року №6073, Угодою про умови користування надрами з метою видобування корисних копалин №6073, невиконанні припису Західного міжрегіонального відділу Департаменту державногеологічного контролю Держгеонадр України від 12 серпня 2019 року №595-19/02.

Отже, суд вважає, що підстав для анулювання спеціального дозволу відповідно до ч. 7 ст.4-1 Закону України Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності немає, умова припису щодо одержання земельної ділянки не виконана не з вини ОСОБА_1 , ним і надалі вживаються всі заходи до укладення договору оренди земельної ділянки, на якій розміщене Маслятинське родовище щебеню та каменю бутового.

У відповідності до ч. ч. 1, 2 ст.77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Враховуючи встановлені судом обставини справи, досліджені в судовому засіданні докази, норми законодавства України, суд дійшов висновку, що позовні вимоги позивача є необґрунтованими, доказів, які б спростовували правомірність дій відповідача позивачем не представлено, а судом таких доказів не здобуто, в зв`язку з чим суд приходить до переконання, що в задоволенні позову слід відмовити.

Відповідно до ст. 139 КАС України судові витрати відшкодуванню не підлягають.

Керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

У задоволенні позову Державної служби геології та надр України до фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 про припинення права користування надрами шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами №6073 від 04.08.2015 року - відмовити повністю.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Тернопільський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне судове рішення складено 28 січня 2021 року.

Реквізити учасників справи:

позивач:

- Державна служба геології та надр України (місцезнаходження/місце проживання: вул. Антона Цедіка, 16,м. Київ,03057, код ЄДРПОУ/РНОКПП 37536031);

відповідач:

- Фізична особа - підприємець ОСОБА_1 (місцезнаходження/місце проживання: АДРЕСА_1 , код ЄДРПОУ/РНОКПП НОМЕР_1 ).

Головуючий суддя Подлісна І.М.

СудТернопільський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.01.2021
Оприлюднено01.02.2021
Номер документу94507670
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —500/3935/20

Ухвала від 15.09.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желєзний І.В.

Ухвала від 11.08.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желєзний І.В.

Постанова від 23.06.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Мікула Оксана Іванівна

Ухвала від 17.05.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Мікула Оксана Іванівна

Ухвала від 26.04.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Мікула Оксана Іванівна

Ухвала від 06.04.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Мікула Оксана Іванівна

Рішення від 26.01.2021

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Подлісна Ірина Миколаївна

Ухвала від 29.12.2020

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Подлісна Ірина Миколаївна

Ухвала від 07.12.2020

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Подлісна Ірина Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні