КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
29 грудня 2020 року 320/10239/20
Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Балаклицького А.І., розглянувши в м. Києві у письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Головного управління ДПС у Київській області до Приватного підприємства "Геобудсервіс" про стягнення коштів з банківських рахунків платника,
в с т а н о в и в:
Головне управління ДПС у Київській області звернулось до Київського окружного адміністративного суду з позовом до Приватного підприємства "Геобудсервіс" про стягнення коштів з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, в рахунок погашення податкового боргу перед бюджетом у сумі 13430,00 грн.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що згідно з даними податкового обліку у відповідача утворилась заборгованість перед бюджетом у вказаному вище розмірі внаслідок несплати нарахованих штрафних санкцій. Позивач зазначає, що вказана заборгованість підтверджується податковими повідомленнями-рішеннями, які не були оскаржені відповідачем у визначені строки, однак у добровільному порядку не сплачена.
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 29.10.2020 відкрито провадження у справі та постановлено здійснювати розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.
Вказаною ухвалою суду встановлено відповідачу п`ятнадцятиденний строк з дня отримання копії цієї ухвали для подання відзиву на позовну заяву та доказів, які підтверджують обставини, на яких ґрунтуються заперечення відповідача.
Ухвала суду надсилалась відповідачу за адресою, яка вказана в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а саме: 08400, Київська область, м. Переслав-Хмельницький, вул. Шевченка, буд. 3.
Проте, до суду повернувся конверт з довідкою поштового відділення з відміткою про невручення адресату поштового відправлення з причини "адресат відсутній за вказаною адресою".
Згідно з ч. 11 ст. 126 Кодексу адміністративного судочинства України у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.
Отже, відповідач був належним чином повідомлений про розгляд справи в порядку спрощеного позовного провадження.
Проте, на час прийняття рішення у даній справі відповідач правом на подання відзиву на позовну заяву не скористався, жодних заяв чи клопотань до суду не подав. Доказів на підтвердження сплати податкового боргу також відповідачем суду надано не було.
Згідно з частиною 6 статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.
Статтею 258 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що суд розглядає справи за правилами спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі.
Відповідно до частини 2 статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд справи по суті за правилами спрощеного позовного провадження починається з відкриття першого судового засідання. Якщо судове засідання не проводиться, розгляд справи по суті розпочинається через тридцять днів, а у випадках, визначених статтею 263 цього Кодексу, - через п`ятнадцять днів з дня відкриття провадження у справі.
З огляду на завершення 30-ти денного терміну для подання заяв по суті справи, суд вважає за можливим розглянути та вирішити справу по суті у порядку письмового провадження за наявними у ній матеріалами та доказами.
Розглянувши подані документи і матеріали, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню з таких підстав.
Приватне підприємство "Геобудсервіс" (код ЄДРПОУ 33458903, місцезнаходження: 08400, Київська область, м. Переслав-Хмельницький, вул. Шевченка, буд. 3) зареєстровано в якості юридичної особи 18.04.2005, що підтверджується відомостями, внесеними до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Як платник податків відповідач перебуває на податковому обліку в Головному управлінні ДПС у Київській області.
У серпні 2019 року Головним управлінням ДФС у Київській області проведено камеральну перевірку ПП "Геобудсервіс" з питань своєчасності подання декларації з єдиного податку за І півріччя 2016 року, за результатами якої складено акт від 08.08.2019 №2697/10-36-51-05/33458903.
В ході проведеної перевірки контролюючим органом встановлено несвоєчасне подання ПП "Геобудсервіс" декларації з єдиного податку 3 групи за І півріччя 2016 року, чим порушено вимоги п. 294.1 ст. 294 Податкового кодексу України.
На підставі висновків Акту перевірки та відповідно до п. 120.1 ст. 120 Податкового кодексу України ГУ ДПС у Київській області прийнято податкове повідомлення-рішення від 20.09.2019 №0097495105, згідно з яким до відповідача застосовано штраф у розмірі 170,00 грн.
У серпні 2019 року Головним управлінням ДФС у Київській області проведено камеральну перевірку ПП "Геобудсервіс" з питань своєчасності подання декларації з єдиного податку за три квартали 2016 року, за результатами якої складено акт від 08.08.2019 №2698/10-36-51-05/33458903.
В ході проведеної перевірки контролюючим органом встановлено несвоєчасне подання ПП "Геобудсервіс" декларації з єдиного податку 3 групи за три квартали 2016 року, чим порушено вимоги п. 294.1 ст. 294 Податкового кодексу України.
На підставі висновків Акту перевірки та відповідно до п. 120.1 ст. 120 Податкового кодексу України ГУ ДПС у Київській області прийнято податкове повідомлення-рішення від 20.09.2019 №0097575105, згідно з яким до відповідача застосовано штраф у розмірі 1020,00 грн.
У серпні 2019 року Головним управлінням ДФС у Київській області проведено камеральну перевірку ПП "Геобудсервіс" з питань своєчасності подання декларації з єдиного податку за 2016 рік, за результатами якої складено акт від 08.08.2019 №2699/10-36-51-05/33458903.
В ході проведеної перевірки контролюючим органом встановлено несвоєчасне подання ПП "Геобудсервіс" декларації з єдиного податку 3 групи за 2016 рік, чим порушено вимоги п. 294.1 ст. 294 Податкового кодексу України.
На підставі висновків Акту перевірки та відповідно до п. 120.1 ст. 120 Податкового кодексу України ГУ ДПС у Київській області прийнято податкове повідомлення-рішення від 20.09.2019 №0097545105, згідно з яким до відповідача застосовано штраф у розмірі 1020,00 грн.
У серпні 2019 року Головним управлінням ДФС у Київській області проведено камеральну перевірку ПП "Геобудсервіс" з питань своєчасності подання декларації з єдиного податку за І квартал 2017 року, за результатами якої складено акт від 08.08.2019 №2700/10-36-51-05/33458903.
В ході проведеної перевірки контролюючим органом встановлено несвоєчасне подання ПП "Геобудсервіс" декларації з єдиного податку 3 групи за І квартал 2017 року, чим порушено вимоги п. 294.1 ст. 294 Податкового кодексу України.
На підставі висновків Акту перевірки та відповідно до п. 120.1 ст. 120 Податкового кодексу України ГУ ДПС у Київській області прийнято податкове повідомлення-рішення від 20.09.2019 №0097515105, згідно з яким до відповідача застосовано штраф у розмірі 1020,00 грн.
У серпні 2019 року Головним управлінням ДФС у Київській області проведено камеральну перевірку ПП "Геобудсервіс" з питань своєчасності подання декларації з єдиного податку за І півріччя 2017 року, за результатами якої складено акт від 08.08.2019 №2701/10-36-51-05/33458903.
В ході проведеної перевірки контролюючим органом встановлено несвоєчасне подання ПП "Геобудсервіс" декларації з єдиного податку 3 групи за І півріччя 2017 року, чим порушено вимоги п. 294.1 ст. 294 Податкового кодексу України.
На підставі висновків Акту перевірки та відповідно до п. 120.1 ст. 120 Податкового кодексу України ГУ ДПС у Київській області прийнято податкове повідомлення-рішення від 20.09.2019 №0097615105, згідно з яким до відповідача застосовано штраф у розмірі 1020,00 грн.
У серпні 2019 року Головним управлінням ДФС у Київській області проведено камеральну перевірку ПП "Геобудсервіс" з питань своєчасності подання декларації з єдиного податку за три квартали 2017 року, за результатами якої складено акт від 08.08.2019 №2702/10-36-51-05/33458903.
В ході проведеної перевірки контролюючим органом встановлено несвоєчасне подання ПП "Геобудсервіс" декларації з єдиного податку 3 групи за три квартали 2017 року, чим порушено вимоги п. 294.1 ст. 294 Податкового кодексу України.
На підставі висновків Акту перевірки та відповідно до п. 120.1 ст. 120 Податкового кодексу України ГУ ДПС у Київській області прийнято податкове повідомлення-рішення від 20.09.2019 №0097625105, згідно з яким до відповідача застосовано штраф у розмірі 1020,00 грн.
У листопаді 2019 року Головним управлінням ДПС у Київській області проведено камеральну перевірку ПП "Геобудсервіс" з питань своєчасності подання декларації з єдиного податку за 2017 рік, за результатами якої складено акт від 13.11.2019 №1385/10-36-51-04/33458903.
В ході проведеної перевірки контролюючим органом встановлено несвоєчасне подання ПП "Геобудсервіс" декларації з єдиного податку 3 групи за 2017 рік, чим порушено вимоги п. 294.1 ст. 294 Податкового кодексу України.
На підставі висновків Акту перевірки та відповідно до п. 120.1 ст. 120 Податкового кодексу України ГУ ДПС у Київській області прийнято податкове повідомлення-рішення від 21.11.2019 №0130755104, згідно з яким до відповідача застосовано штраф у розмірі 1020,00 грн.
У листопаді 2019 року Головним управлінням ДПС у Київській області проведено камеральну перевірку ПП "Геобудсервіс" з питань своєчасності подання декларації з єдиного податку за І квартал 2018 року, за результатами якої складено акт від 15.11.2019 №1529/10-36-51-04/33458903.
В ході проведеної перевірки контролюючим органом встановлено несвоєчасне подання ПП "Геобудсервіс" декларації з єдиного податку 3 групи за І квартал 2018 року, чим порушено вимоги п. 294.1 ст. 294 Податкового кодексу України.
На підставі висновків Акту перевірки та відповідно до п. 120.1 ст. 120 Податкового кодексу України ГУ ДПС у Київській області прийнято податкове повідомлення-рішення від 09.01.2020 №0001355104, згідно з яким до відповідача застосовано штраф у розмірі 1020,00 грн.
У листопаді 2019 року Головним управлінням ДПС у Київській області проведено камеральну перевірку ПП "Геобудсервіс" з питань своєчасності подання декларації з єдиного податку за І півріччя 2018 року, за результатами якої складено акт від 15.11.2019 №1528/10-36-51-04/33458903.
В ході проведеної перевірки контролюючим органом встановлено несвоєчасне подання ПП "Геобудсервіс" декларації з єдиного податку 3 групи за І півріччя 2018 року, чим порушено вимоги п. 294.1 ст. 294 Податкового кодексу України.
На підставі висновків Акту перевірки та відповідно до п. 120.1 ст. 120 Податкового кодексу України ГУ ДПС у Київській області прийнято податкове повідомлення-рішення від 09.01.2020 №0001425104, згідно з яким до відповідача застосовано штраф у розмірі 1020,00 грн.
У листопаді 2019 року Головним управлінням ДПС у Київській області проведено камеральну перевірку ПП "Геобудсервіс" з питань своєчасності подання декларації з єдиного податку за три квартали 2018 року, за результатами якої складено акт від 15.11.2019 №1527/10-36-51-04/33458903.
В ході проведеної перевірки контролюючим органом встановлено несвоєчасне подання ПП "Геобудсервіс" декларації з єдиного податку 3 групи за три квартали 2018 року, чим порушено вимоги п. 294.1 ст. 294 Податкового кодексу України.
На підставі висновків Акту перевірки та відповідно до п. 120.1 ст. 120 Податкового кодексу України ГУ ДПС у Київській області прийнято податкове повідомлення-рішення від 09.01.2020 №0001395104, згідно з яким до відповідача застосовано штраф у розмірі 1020,00 грн.
У листопаді 2019 року Головним управлінням ДПС у Київській області проведено камеральну перевірку ПП "Геобудсервіс" з питань своєчасності подання декларації з єдиного податку за 2018 рік, за результатами якої складено акт від 15.11.2019 №1538/10-36-51-04/33458903.
В ході проведеної перевірки контролюючим органом встановлено несвоєчасне подання ПП "Геобудсервіс" декларації з єдиного податку 3 групи за 2018 рік, чим порушено вимоги п. 294.1 ст. 294 Податкового кодексу України.
На підставі висновків Акту перевірки та відповідно до п. 120.1 ст. 120 Податкового кодексу України ГУ ДПС у Київській області прийнято податкове повідомлення-рішення від 09.01.2020 №0001445104, згідно з яким до відповідача застосовано штраф у розмірі 1020,00 грн.
У листопаді 2019 року Головним управлінням ДПС у Київській області проведено камеральну перевірку ПП "Геобудсервіс" з питань своєчасності подання декларації з єдиного податку за І квартал 2019 року, за результатами якої складено акт від 18.11.2019 №1598/10-36-51-04/33458903.
В ході проведеної перевірки контролюючим органом встановлено несвоєчасне подання ПП "Геобудсервіс" декларації з єдиного податку 3 групи за І квартал 2019 року, чим порушено вимоги п. 294.1 ст. 294 Податкового кодексу України.
На підставі висновків Акту перевірки та відповідно до п. 120.1 ст. 120 Податкового кодексу України ГУ ДПС у Київській області прийнято податкове повідомлення-рішення від 20.02.2020 №0022745104, згідно з яким до відповідача застосовано штраф у розмірі 1020,00 грн.
У листопаді 2019 року Головним управлінням ДПС у Київській області проведено камеральну перевірку ПП "Геобудсервіс" з питань своєчасності подання декларації з єдиного податку за І півріччя 2019 року, за результатами якої складено акт від 18.11.2019 №1599/10-36-51-04/33458903.
В ході проведеної перевірки контролюючим органом встановлено несвоєчасне подання ПП "Геобудсервіс" декларації з єдиного податку 3 групи за І півріччя 2019 року, чим порушено вимоги п. 294.1 ст. 294 Податкового кодексу України.
На підставі висновків Акту перевірки та відповідно до п. 120.1 ст. 120 Податкового кодексу України ГУ ДПС у Київській області прийнято податкове повідомлення-рішення від 20.02.2020 №0022735104, згідно з яким до відповідача застосовано штраф у розмірі 1020,00 грн.
У листопаді 2019 року Головним управлінням ДПС у Київській області проведено камеральну перевірку ПП "Геобудсервіс" з питань своєчасності подання декларації з єдиного податку за три квартали 2019 року, за результатами якої складено акт від 18.11.2019 №1600/10-36-51-04/33458903.
В ході проведеної перевірки контролюючим органом встановлено несвоєчасне подання ПП "Геобудсервіс" декларації з єдиного податку 3 групи за три квартали 2019 року, чим порушено вимоги п. 294.1 ст. 294 Податкового кодексу України.
На підставі висновків Акту перевірки та відповідно до п. 120.1 ст. 120 Податкового кодексу України ГУ ДПС у Київській області прийнято податкове повідомлення-рішення від 20.02.2020 №0022775104, згідно з яким до відповідача застосовано штраф у розмірі 1020,00 грн.
Вказані податкові повідомлення-рішення були направлені відповідачу рекомендованими поштовими відправленнями, проте конверти з вмістом поштових відправлень повернулися на адресу контролюючого органу з довідками поштового відділення "інші причини, що не дали змоги виконати обов`язки щодо пересилання поштового відправлення".
Доказів оскарження вищевказаних податкових повідомлень-рішень в адміністративному чи судовому порядку матеріали справи не містять.
Враховуючи те, що податковий обов`язок щодо сплати узгоджених сум грошових зобов`язань у встановлені законодавством строки відповідачем не виконано, позивач звернувся з даним позовом до суду.
Відповідно до статті 67 Конституції України кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів регулюються Податковим кодексом України (далі - ПК України).
Підпункт 14.1.39 пункту 14.1 статті 14 ПК України встановлює, що грошове зобов`язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов`язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
Відповідно до п.п.14.1.156 п. 14.1 ст. 14 ПК України податкове зобов`язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк).
Згідно з п.п.14.1.175 п. 14.1 ст. 14 ПК України податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов`язання.
Згідно з п. 38.1 ст. 38 ПК України виконанням податкового обов`язку визнається сплата в повному обсязі платником відповідних сум податкових зобов`язань у встановлений податковим законодавством строк.
Відповідно до п. 31.1 ст. 31 ПК України строком сплати податку та збору визнається період, що розпочинається з моменту виникнення податкового обов`язку платника податку із сплати конкретного виду податку і завершується останнім днем строку, протягом якого такий податок чи збір повинен бути сплачений у порядку, визначеному податковим законодавством. Податок чи збір, що не був сплачений у визначений строк, вважається не сплаченим своєчасно.
Згідно з п. 57.3 ст. 57 ПК України у разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу. У разі оскарження рішення контролюючого органу про нараховану суму грошового зобов`язання платник податків зобов`язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом 10 календарних днів, наступних за днем такого узгодження.
Податкове повідомлення-рішення надсилається (вручається) за кожним окремим податком, збором та/або разом із штрафними санкціями, передбаченими цим Кодексом, а також за кожною штрафною (фінансовою) санкцією за порушення норм іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на такий контролюючий орган, та/або пенею за порушення строків розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності (п. 58.2 ст. 58 ПК України).
Відповідно до п. 58.3 ст. 58 ПК України податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) платнику податків, якщо його передано посадовій особі такого платника податків під розписку або надіслано листом з повідомленням про вручення.
У разі коли пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення-рішення або податкові вимоги, або рішення про результати розгляду скарги через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб, їх відмову прийняти податкове повідомлення-рішення або податкову вимогу, або рішення про результати розгляду скарги, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, податкове повідомлення-рішення або податкова вимога, або рішення про результати розгляду скарги вважаються врученими платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення.
Судом встановлено, що податкові повідомлення-рішення від 20.09.2019 №0097495105, від 20.09.2019 №0097515105, від 20.09.2019 №0097545105, від 20.09.2019 №0097575105, від 20.09.2019 №0097615105, від 20.09.2019 №0097625105, від 21.11.2019 №0130755104, від 09.01.2020 №0001355104, від 09.01.2020 №0001445104, від 09.01.2020 №0001395104, від 09.01.2020 №0001425104, від 20.02.2020 №0022735104, від 20.02.2020 №0022745104 та від 20.02.2020 №0022775104 були надіслані на адресу відповідача. Однак поштові відправлення повернулись на адресу податкового органу з довідками поштового відділення "інші причини, що не дали змоги виконати обов`язки щодо пересилання поштового відправлення" та "за закінченням встановленого строку зберігання".
Отже, враховуючи вимоги п. 58.3 ст. 58 ПК України, вказані податкові повідомлення-рішення вважаються врученими відповідачу.
Проте, під час розгляду справи суду не були надані належні та допустимі докази оскарження відповідачем вказаних податкових повідомлень-рішень в адміністративному або судовому порядку, у зв`язку з чим визначена в них сума грошового зобов`язання є узгодженою.
Таким чином, заборгованість відповідача зі сплати зазначених грошових зобов`язань за податковими повідомленнями-рішеннями на загальну суму 13430,00 грн. відповідає ознакам, визначеним п.п.14.1.175 п. 14.1 ст. 14 ПК України, відповідно до якого податковим боргом визнається сума узгодженого грошового зобов`язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов`язання.
Отже, матеріалами справи підтверджується, що у відповідача наявний податковий борг у розмірі 13430,00 грн.
Згідно з п.п.20.1.34 п. 20.1 ст. 20 ПК України контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.
Відповідно до п. 95.1 ст. 95 ПК України контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Згідно з п. 95.2, п. 95.3 ст. 95 ПК України стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги.
Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в органі, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.
Згідно з п. 95.4 ст. 95 ПК України контролюючий орган на підставі рішення суду здійснює стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу за рахунок готівки, що належить такому платнику податків. Стягнення готівкових коштів здійснюється у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Згідно з п. 87.2 ст. 87 ПК України джерелами погашення податкового боргу платника податків є будь-яке майно такого платника податків з урахуванням обмежень, визначених цим Кодексом, а також іншими законодавчими актами.
Таким чином, суд, вирішуючи питання про погашення за рахунок платника податків податкового боргу, яке здійснюється шляхом стягнення коштів з рахунків у банку або за рахунок готівки, приймає рішення про стягнення з боржника коштів у рахунок погашення податкового боргу.
На підставі викладеного, суд вбачає наявність передбачених чинним законодавством обставин для стягнення коштів з рахунків ПП "Геобудсервіс" у банках, обслуговуючих такого платника, у розмірі суми податкового боргу 13430,00 грн.
Відповідно до частини першої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Доказів, які б спростовували доводи позивача, відповідачем суду не надано.
За таких обставин, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, беручи до уваги ту обставину, що суму заборгованості до державного бюджету у розмірі 13430,00 грн. відповідач у встановлені законодавством строки не сплатив; наявність у нього вказаної заборгованості підтверджується доказами, що містяться у матеріалах справи; доказів погашення відповідачем зазначеної заборгованості на день прийняття рішення не надано, суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог та вважає їх такими, що підлягають задоволенню у повному обсязі.
Відповідно до ч. 2 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.
Оскільки спір вирішено на користь суб`єкта владних повноважень, а також за відсутності витрат позивача - суб`єкта владних повноважень, пов`язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають.
Керуючись статтями 9, 14, 73-78, 90, 143, 242-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
в и р і ш и в:
Адміністративний позов задовольнити.
Стягнути з рахунків Приватного підприємства "Геобудсервіс" (код ЄДРПОУ 33458903) у банках, що обслуговують такого платника, грошові кошти в сумі 13430 (тринадцять тисяч чотириста тридцять) грн. 00 коп. в рахунок погашення податкового боргу.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.
Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII «Перехідні положення» Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Київський окружний адміністративний суд.
Суддя Балаклицький А. І.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.12.2020 |
Оприлюднено | 02.02.2021 |
Номер документу | 94508588 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Балаклицький А. І.
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Балаклицький А. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні