ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
21 січня 2021 року Справа № 160/4828/20 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Бондар М.В.
при секретарі судового засідання Серпіковій А.Ю.
за участі:
представника позивача Порохняча М.О.
представника відповідача Малої О.В.
розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Дніпрі адміністративну справу за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області до Мар`янівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів П`ятихатської районної ради Дніпропетровської області про застосування заходів реагування,-
ВСТАНОВИВ:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області (далі - ГУ ДСУ з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області, позивач) звернулось до Мар`янівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів П`ятихатської районної ради Дніпропетровської області (далі - Мар`янівська ЗШ-І-ІІ ступенів П`ятихатської районної ради, відповідач), в якому просить:
- застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) об`єктів, а саме: будівлі навчального корпусу, будівлі їдальні за адресою: Дніпропетровська обл., П`ятихатський район, село Мар`янівка, вулиця Миру, будинок 275 Мар`янівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів П`ятихатської районної ради Дніпропетровської області, до повного усунення порушень.
- встановити у судовому рішенні спосіб і порядок виконання рішення суду шляхом зобов`язання зупинити експлуатацію об`єктів, а саме: будівлі навчального корпусу, будівлі їдальні за адресою: Дніпропетровська обл., П`ятихатський район, село Мар`янівка, вулиця Миру, буд. 275 Мар`янівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів П`ятихатської районної ради Дніпропетровської області, до повного усунення порушень.
В обґрунтування поданого позову позивач зазначає, що у період з 04.02.2020 року по 07.02.2020 року відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України, Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності проведено позапланову перевірку Мар`янівської ЗШ-І-ІІ ступенів П`ятихатської районної ради щодо додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту, за наслідком якої складено акт від 07.02.2020 року №28 та встановлені порушення Кодексу цивільного захисту України, Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 №1417 та інших нормативно-правових актів. Подальша експлуатація Мар`янівської ЗШ-І-ІІ ступенів П`ятихатської районної ради із порушеннями пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту створює загрозу життю та/або здоров`ю людей, у зв`язку із чим позивач звернyвся до суду із даним позовом.
Ухвалою суду від 25.05.2020 року прийнято позовну заяву та призначено справу до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи в порядку статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України.
23.06.2020 року представник відповідача надав до суду відзив на позову, у якому просив суд відмовити у задоволенні позову. В обґрунтування чого зазначив, що засновником Мар`янівської ЗШ-І-ІІ ступенів П`ятихатської районної ради є П`ятихатська районна рада Дніпропетровської області. Галузеве управління навчального закладу здійснює відділ освіти П`ятихатської РДА Дніпропетровської області. Фінансування навчального закладу здійснюється його засновником або уповноваженим ним органом відповідно до законодавства. Адміністрацією школи складено подання до П`ятихатського відділу освіти з проханням клопотати перед П`ятихатською РДА про виділення коштів з метою забезпечення пожежної безпеки закладу освіти та зниженню ризику негативних наслідків від провадження діяльності та освітнього процесу, на виконання усунення виявлених порушень. Станом на 01.06.2020 року більшість виявлених порушень не усунуті у зв`язку з відсутністю фінансуванням.
Ухвалою від 23.07.2020 року суд перейшов до розгляду справи за правилами загального позовного провадження з проведенням підготовчого засідання 18.08.2020 року.
12.08.2020 року представник відповідача надав до суду відзив на позову, у якому додатково зазначив, що станом на 10.08.2020 року більшість виявлених порушень не усунуті у зв`язку з відсутністю фінансуванням та зазначено, що закриття навчального закладу призведе до порушення гарантованого державного права на здобуття загальної середньої освіти.
18.08.2020 року оголошено перерву у підготовчому засідання до 15.09.2020 року.
Ухвалою суду від 15.09.2020 року за клопотаннями представників сторін зупинено провадження у справі для надання часу для примирення сторін у зв`язку з необхідністю проведення позапланової перевірки.
Ухвалою суду від 17.11.2020 року поновлено провадження у справі.
11.01.2021 закрито підготовче провадження та призначено розгляд справи по суті на 21.01.2021 року.
21.01.2021 року в судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав та просив позов задовольнити в повному обсязі; представник відповідача визнала позовні вимоги та зазначила, що більшість недоліків усунуто, виготовлена проектно-кошторисна документація на встановлення протипожежної сигналізації, яка буде встановлена після отримання відповідного фінансування.
Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали, з`ясувавши фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються вимоги позову, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступні обставини справи та надав їм правову оцінку.
Судом встановлено, що у період з 04.02.2020 року по 07.02.2020 року, на підставі наказу №5 від 03.02.2020 року та посвідчення на проведення заходу державного нагляду (контролю) №29 від 04.02.2020 року, ГУ ДСУ з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області проведено позапланову перевірку Мар`янівської ЗШ-І-ІІ ступенів П`ятихатської районної ради щодо додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту, за наслідком якої складено акт від 07.02.2020 року №28.
Актом перевірки від 07.02.2020 року №28 встановлені наступні порушення:
- у будинках, крім будинків V ступеня вогнестійкості, дерев`яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) не оброблено засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності;
- будинки, приміщення та споруди не обладнано системами протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту , а саме: не обладнано приміщення системою пожежної сигналізації (Додаток А, таблиця А.1, п.7.3 ДБН В.2.5-56:2014);
- будинки, приміщення та споруди не обладнано системами протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту , а саме: не обладнано приміщення системою керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) (Додаток Б, таблиця Б.1,п.5.1 ДБН В.2.5-56:2014);
- не виконано з`єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів і кабелів, в усіх розподільчих коробках, за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів;
- замір опору ізоляції і перевірка спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання не проведено 1 раз на 2 роки, якщо інші терміни не обумовлені ПТЕ;
- захист будівель, споруд та зовнішніх установок від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів, а також їх перевірку не виконано відповідно до вимог ДСТУ ЕИ 62305:2012 Блискавкозахист ;
- під час експлуатації об`єкта знижено рівень пожежної безпеки, встановлений законодавством, яке було чинним на момент початку використання об`єкта, а саме: не забезпечено не менше двох евакуаційних виходів по самостійних (окремих) шляхах евакуації, які ведуть назовні, із будинку. (п.7.2.4 ДБН В 1.1-7-2016);
- у будинках, крім будинків V ступеня вогнестійкості, дерев`яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) не оброблено засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності;
- будинки, приміщення та споруди не обладнано системами протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту , а саме: не обладнано приміщення системою пожежної сигналізації (Додаток А, таблиця А.1,п.7.3 ДБН В.2.5-56:2014);
- будинки, приміщення та споруди не обладнано системами протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту , а саме: не обладнано приміщення системою керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) (Додаток Б, таблиця Б.1,п.5.1 ДБН В.2.5-56:2014);
- не виконано з`єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів і кабелів, в усіх розподільчих коробках, за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів;
- замір опору ізоляції і перевірка спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання не проведено 1 раз на 2 роки, якщо інші терміни не обумовлені ПТЕ;
- не забезпечено відповідно до законодавства своїх працівників засобами колективного та індивідуального захисту;
- не здійснено навчання працівників з питань цивільного захисту, у тому числі правилам техногенної та пожежної безпеки;
- з метою встановлення факту наявності або відсутності джерел небезпеки, які за певних обставин можуть ініціювати виникнення надзвичайної ситуації, а також визначення рівнів можливих надзвичайних ситуацій, не проведено ідентифікацію об`єкту господарської діяльності.
Згідно висновків акту перевірки від 07.02.2020 року №28 подальша експлуатація об`єктів Мар`янівської ЗШ-І-ІІ ступенів П`ятихатської районної ради створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей, що стало підставою для звернення до суду.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.
Відповідно до статті 3 Конституції України людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.
Частиною другою статті 19 Конституції України визначено обов`язок органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з частинами першою-третьою статтею 55 Кодексу цивільного захисту України від 02.10.2012 № 5403-VI (далі - КЦЗ України) забезпечення пожежної безпеки на території України, регулювання відносин у цій сфері органів державної влади, органів місцевого самоврядування та суб`єктів господарювання і громадян здійснюються відповідно до цього Кодексу, законів та інших нормативно-правових актів.
Діяльність із забезпечення пожежної безпеки є складовою виробничої та іншої діяльності посадових осіб і працівників підприємств, установ та організацій. Зазначена вимога відображається у трудових договорах (контрактах), статутах та положеннях.
Забезпечення пожежної безпеки суб`єкта господарювання покладається на власників та керівників таких суб`єктів господарювання.
Відповідно до статті 6 КЦЗ України центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону.
Водночас, положеннями пунктів 1 та 12 частини першої статті 67 КЦЗ України визначено, що до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить: здійснення державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства органами та суб`єктами господарювання, аварійно-рятувальними службами, зазначеними у статті 65 цього Кодексу; звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.
За правилами частини другої статті 68 КЦЗ України, у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.
Крім того, відповідно до статті 70 КЦЗ України підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є: 1) недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; 2) порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення; 3) випуск і реалізація вибухопожежонебезпечної продукції та продукції протипожежного призначення з відхиленням від стандартів чи технічних умов або без даних щодо відповідності такої продукції вимогам пожежної безпеки; 4) нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій; 5) відсутність на виробництвах, на яких застосовуються небезпечні речовини, паспортів (формулярів) на обладнання та апаратуру або систем із забезпечення їх безперебійної (безаварійної) роботи; 6) невідповідність кількості засобів індивідуального захисту органів дихання від небезпечних хімічних речовин нормам забезпечення ними працівників суб`єкта господарювання, їх непридатність або відсутність; 7) порушення правил поводження з небезпечними речовинами; 8) відсутність або непридатність до використання засобів індивідуального захисту в осіб, які здійснюють обслуговування потенційно небезпечних об`єктів або об`єктів підвищеної небезпеки, а також в осіб, участь яких у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації передбачена планом локалізації і ліквідації наслідків аварій; 9) відсутність на об`єкті підвищеної небезпеки диспетчерської служби або її неготовність до виконання покладених на неї завдань, у тому числі через відсутність відповідних документів, приладів, обладнання або засобів індивідуального захисту; 10) неготовність до використання за призначенням аварійно-рятувальної техніки, засобів цивільного захисту, а також обладнання, призначеного для забезпечення безпеки суб`єктів господарювання; 11) проведення робіт з будівництва будинків та споруд, розміщення інших небезпечних об`єктів, інженерних і транспортних комунікацій, які порушують встановлений законодавством з питань техногенної безпеки порядок їх проведення або проведення яких створює загрозу безпеці населення, суб`єктам господарювання, обладнанню та майну, що в них перебувають.
Частиною другою вищевказаної статті також визначено, що повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.
Положенням про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого Указом Президента України від 16.01.2013 № 20/2013 визначено, що Державна служба України з надзвичайних ситуацій (далі по тексту - ДСНС) є центральним органом виконавчої влади та здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням та виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, за діяльністю аварійно-рятувальних служб.
ДСНС здійснює свої повноваження безпосередньо та через територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення, а також міжрегіональні (повноваження яких поширюються на кілька адміністративно-територіальних одиниць) територіальні органи (у разі їх створення).
Виходячи з вищевикладеного, орган, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, у разі виявлення факту недотримання вимог пожежної безпеки має право звернутися до суду із позовом про застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення експлуатації будівель, споруд тощо.
При цьому, захід реагування у вигляді повного зупинення об`єкта до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки є крайнім заходом, обрання якого є доцільним лише у разі, якщо допущені порушення реально створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.
Суд наголошує, що відповідно до пункту 26 статті 2 КЦЗ України небезпечний чинник - складова частина небезпечного явища (пожежа, вибух, викидання, загроза викидання небезпечних хімічних, радіоактивних і біологічно небезпечних речовин) або процесу, що характеризується фізичною, хімічною, біологічною чи іншою дією (впливом), перевищенням нормативних показників і створює загрозу життю та/або здоров`ю людини.
Тобто, законодавець пов`язує настання реальної загрози життю та здоров`ю людей від пожежі з обставинами, які можуть призвести до займання та розповсюдження вогню. Вжиття заходів реагування на порушення тих чи інших правил пожежної безпеки слід оцінювати з урахуванням принципу пропорційності, що передбачає дотримання необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямовані такі заходи.
При цьому, порушення, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей, Законом не визначені, отже віднесення до зазначеної категорії є оцінкою суб`єкта владних повноважень, а тому, в кожному окремому випадку суб`єкт владних повноважень має визначати, чи створюють виявлені порушення дійсну реальну загрозу життю та здоров`ю людей у взаємозв`язку із встановленими обставинами, що мають значення для вирішення даного питання.
У письмових поясненнях представника ГУ ДСУ з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області, які надані до суду 02.12.2020 року, зазначено, що під час позапланової перевірки Мар`янівської ЗШ-І-ІІ ступенів П`ятихатської районної ради актом від 04.11.2020 року №81 встановлено, що порушення, пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту, що створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей, відповідачем не усунуті.
Так, в акті від 13.08.2020 року №47 вказано, що у будівлі Мар`янівської ЗШ-І-ІІ ступенів П`ятихатської районної ради наявні неусунуті наступні порушення, що створюють загрозу життю та здоров`ю людей в навчальному корпусі:
- у будинках, крім будинків V ступеня вогнестійкості, дерев`яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) не оброблено засобами вогнезахисту, які забезпечують 1 групу вогнезахисної ефективності;
- будинки, приміщення та споруди не обладнано системами протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2,5-56:2014 Системи протипожежного захисту , а саме: не обладнано приміщення системою пожежної сигналізації (Додаток А, таблиця А.І,п.7.3 ДБН 8.2.5-56:2014);
- будинки, приміщення та споруди не обладнано системами протипожежного захисту відповідно до ДБН 8,2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту , а саме: не обладнано приміщення системою керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) (Додаток Б, таблиця Б.І.п.5.1 ДБН 8.2.5-56:2014);
- захист будівель, споруд та зовнішніх установок від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів, а також їх перевірку не виконано відповідно до вимог ДСТУ ЕИ 62305:2012 Блискавкозахист ;
- під час експлуатації об`єкта знижено рівень пожежної безпеки, встановлений законодавством, яке було чинним на момент початку використання об`єкта, а саме: не забезпечено не менше двох евакуаційних виходів по самостійних (окремих) шляхах евакуації, які ведуть назовні, із будинку (п.7.2.4 ДБН В 1.1-7-2016);
- в приміщенні їдальні:
- у будинках, крім будинків V ступеня вогнестійкості, дерев`яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) не оброблено засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності;
- будинки, приміщення та споруди не обладнано системами протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту , а саме: не обладнано приміщення системою пожежної сигналізації (Додаток А, таблиця А.1,п.7.3 ДБН В.2.5-56:2014);
- будинки, приміщення та споруди не обладнано системами протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту , а саме: не обладнано приміщення системою керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) (Додаток Б, таблиця Б.1,п.5.1 ДБН В.2.5-56:2014);
- загальні заходи по закладу:
- не здійснено навчання працівників з питань цивільного захисту, у тому числі правилам техногенної та пожежної безпеки;
- з метою встановлення факту наявності або відсутності джерел небезпеки, які за певних обставин можуть ініціювати виникнення надзвичайної ситуації, а також визначення рівнів можливих надзвичайних ситуацій, не проведено ідентифікацію об`єкту господарської діяльності.
В судовому засіданні представником відповідача надано суду докази усунення ще одного порушення - повідомлення про результати ідентифікації щодо визначення потенційної небезпеки.
Проте, суд зазначає, що будівля Мар`янівської ЗШ-І-ІІ ступенів П`ятихатської районної ради не обладнана системою пожежної сигналізації, внаслідок чого в разі пожежі працівники закладу не отримають своєчасної інформації щодо цієї події та евакуація школярів буде ускладнена.
Отже, зазначене порушення створює загрозу життю та здоров`ю людей.
Судом зупинялось провадження у справі для усунення порушення та врегулювання спору між сторонами шляхом примирення. Проте, станом на час розгляду справи по суті порушення, що створює реальну загрозу життю та здоров`ю людей відповідачем не усунуто.
Таким чином, суд вважає обгрунтованими доводи представника позивача про необхідність застосування заходів реагування шляхом повного зупинення експлуатації будівель та споруд за адресою: Дніпропетровська обл., П`ятихатський район, село Мар`янівка, вулиця Миру, будинок 275 Мар`янівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів П`ятихатської районної ради Дніпропетровської області, до повного усунення порушень
З огляду на наведені обставини позовна заява ГУ ДСУ з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду підлягає задоволенню.
Також, з метою належного виконання судового рішення, суд на підставі статті 372 Кодексу адміністративного судочинства України вважає за необхідне встановити спосіб і порядок виконання судового рішення шляхом зобов`язання відповідача зупинити експлуатацію об`єктів до повного усунення порушень.
Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд виходить із того, що відповідно до частини 2 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз, у зв`язку з чим судові витрати суб`єкта владних повноважень по сплаті судового збору не підлягають стягненню з відповідача.
На підставі викладеного, керуючись статтями 241-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
Позовну заяву Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області (адреса: 49600, місто Дніпро, вул. Короленка, будинок 4; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України: 38598371) до Мар`янівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів П`ятихатської районної ради Дніпропетровської області (адреса: 52180, Дніпропетровська область, П`ятихатський район, с.Мар`янівка, вулиця Миру, буд. 275; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України: 34887768) про застосування заходів реагування - задовольнити повністю.
Застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) об`єктів, а саме: будівлі навчального корпусу, будівлі їдальні за адресою: Дніпропетровська обл., П`ятихатський район, село Мар`янівка, вулиця Миру, будинок 275 Мар`янівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів П`ятихатської районної ради Дніпропетровської області, до повного усунення порушень.
Встановити спосіб і порядок виконання рішення суду шляхом зобов`язання зупинити експлуатацію об`єктів, а саме: будівлі навчального корпусу, будівлі їдальні за адресою: Дніпропетровська обл., П`ятихатський район, село Мар`янівка, вулиця Миру, буд. 275 Мар`янівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів П`ятихатської районної ради Дніпропетровської області, до повного усунення порушень.
Розподіл судових витрат не здійснювати.
Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржено в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.
До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 частини 1 розділу VII «Перехідні положення» Кодексу адміністративного судочинства України.
Рішення в повному обсязі складено 01.02.2021 року.
Суддя М.В. Бондар
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.01.2021 |
Оприлюднено | 03.02.2021 |
Номер документу | 94518666 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Бондар Марина Володимирівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Бондар Марина Володимирівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Бондар Марина Володимирівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Бондар Марина Володимирівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Бондар Марина Володимирівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Бондар Марина Володимирівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Бондар Марина Володимирівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Бондар Марина Володимирівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні