Cправа № 127/1861/21
Провадження № 1-кс/127/765/21
У Х В А Л А
Іменем України
28 січня 2021 року м. Вінниця
Вінницький міський суд Вінницької області в складі:
слідчого судді: ОСОБА_1
секретар судового засідання: ОСОБА_2
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі Вінницького міського суду Вінницької області клопотання cлідчогослідчого управлінняГоловного управлінняНаціональної поліціїу Вінницькійобласті старшоголейтенанта поліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до документів, -
ВСТАНОВИВ:
Слідчий слідчогоуправління Головногоуправління Національноїполіції уВінницькій областістарший лейтенантполіції ОСОБА_3 звернувсядо судуз клопотанням,яке погодженоз прокурором ОСОБА_4 ,про тимчасовийдоступ до документів, які знаходяться у володінні ПП « ОСОБА_5 ».
Клопотання мотивовано тим, що СУ ГУНП у Вінницькій області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12020020000000338 від 23.09.2020, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.
Досудове розслідування проводиться за фактом вчинення неправомірних дій посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 , які здійснювали привласнення бюджетних коштів за попередньою змовою із ПП « ОСОБА_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), в ході укладання договорів на виконання будівельних робіт та їх виконання, а саме проведення робіт з капітального ремонту тротуарів, дорожнього покриття та прибудинкових територій в м. Жмеринці.
Так, уникаючи процедури публічних закупівель, службові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 протягом 2018-2020 рр. укладали прямі договори із ПП « ОСОБА_5 », на виконання яких спільно підписували документи із завідомо неправдивими відомостями, після чого ПП « ОСОБА_5 » отримували на банківські рахунки оплату у повному обсязі за виконання цих договорів.
Для досягнення повноти, всебічності та неупередженості розслідування вищезазначених фактів, зокрема для отримання відомостей, котрі є необхідними для належної кваліфікації вчиненого діяння, у даному провадженні виникла необхідність у тимчасовому доступі до документів, які перебувають у володінні ПП « ОСОБА_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 ), а саме договорів підряду щодо проведення капітального ремонту дорожнього покриття та прибудинкових територій у м. Жмеринка Вінницької обл. та відповідних додаткових угод до них:
-договору підряду № 161 від 27.06.2018 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту тротуару по вул. Шекінська (від буд. 64 до вул. Злагоди) у м. Жмеринка Вінницької обл. на суму 1 242 662,20 грн.;
-договору підряду № 224 від 14.08.2018 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Добролюбова у м. Жмеринка Вінницької обл. на суму 1 270 076,61 грн.;
-договору підряду № 252 від 30.08.2018 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту прибудинкової території по АДРЕСА_1 на суму 1 364 801,38 грн.;
-договору підряду № 40 від 03.04.2019 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту частини дорожнього покриття по вул. Суворова у м. Жмеринка Вінницької обл. на суму 1 306 561,33 грн.;
-договору підряду № 72 від 22.04.2019 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту частини дорожнього покриття по вул. Птахіна у м. Жмеринка Вінницької обл. на суму 471 866,11 грн.;
-договору підряду № 122 від 01.07.2019 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Ударника (від буд. № 22 до буд. № 45) у м. Жмеринка Вінницької обл. на суму 1 440 345,53 грн.;
-договору підряду № 145 від 18.07.2019 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Національна у м. Жмеринка Вінницької обл. на суму 1 067 914,12 грн.;
-договору підряду № 164 від 20.08.2019 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту прибудинкової території по АДРЕСА_2 на суму 1 126 592,47 грн.;
-договору підряду № 174 від 09.09.2019 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту дорожнього покриття по Київському проїзду у м. Жмеринка Вінницької обл. на суму 1 199 473,32 грн.;
-договору підряду № 187 від 30.09.2019 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту частини дорожнього покриття по вул. З.Космодемянської у м. Жмеринка Вінницької області на суму 1 408 384,06 грн.;
-договору підряду № 190 від 30.09.2019 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту дорожнього покриття від молитовного будинку по вул. текінська до буд. АДРЕСА_3 на суму 1 270 476,66 грн.;
-договору підряду № 241 від 25.11.2019 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту прибудинкової території дворів по АДРЕСА_4 на АДРЕСА_5 на суму 1 217 031,85 грн.;
-договору підряду № 139 від 16.04.2020 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту прибудинкової території по АДРЕСА_3 на суму 1 303 539,56 грн.;
-договору підряду № 162 від 17.04.2020 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Рилєєва у м. Жмеринка Вінницької обл. на суму 1 255 356,38 грн.;
-договору підряду № 163 від 17.04.2020 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту прибудинкової території по АДРЕСА_6 на суму 1 139 498,03 грн.
А також наступних додатків до вищевказаних договорів:
-тендерної документації щодо проведення відкритих торгів на проведення даних робіт;
-проектно-кошторисної документації на проведення капітального ремонту тротуарів, дорожнього покриття та прибудинкових територій у м. Жмеринка Вінницької обл. (робочі проекти, кошториси, договірна ціна, підсумкові відомості ресурсів, паспорти на обладнання, інші наявні документи, договори на виготовлення ПКД, акти здачі-прийняття, документи щодо оплати);
-документації, що стосується проведення технічного та авторського нагляду на об`єкті реконструкції, виготовлення робочого проекту, проведення розрахунків (договори, акти прийому-передачі робіт, послуг, документи що підтверджують розрахунки, тощо)
-актів приймання виконаних робіт за 2018, 2019, 2020 рр., форма КБ-2в, які стосуються проведення даного капітального ремонту, підсумкові відомості ресурсів до них за 2018, 2019, 2020 рр.;
-первинних бухгалтерських документів (прибуткові накладні, договори, платіжні доручення, специфікації, гарантійні листи) до підсумкових відомостей ресурсів за 2018, 2019, 2020 рр.;
-довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за 2018, 2019, 2020 рр., форма КБ-3, відповідно до зазначеного договору підряду;
-розширених розрахунків загальновиробничих витрат до актів приймання виконання виконаних будівельних робіт за 2018, 2019, 2020 рр.;
-розрахунків загальновиробничих та адміністративних витрат, визначені на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася в Підрядника за звітні періоди, що передували виконанню робіт та його завантаженості;
-актів приймання виконаних робіт за 2018, 2019, 2020 рр., форма КБ-2в, які стосуються проведення даного капітального ремонту, підсумкові відомості ресурсів до них за 2018, 2019, 2020 рр.;
-первинних бухгалтерських документів (прибуткові накладні, договори, платіжні доручення, специфікації, гарантійні листи) до підсумкових відомостей ресурсів за 2018, 2019, 2020 рр.;
-довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за 2018, 2019, 2020 рр., форма КБ-3, відповідно до зазначеного договору підряду;
-розширених розрахунків загальновиробничих витрат до актів приймання виконання виконаних будівельних робіт за 2018, 2019, 2020 рр.;
-розрахунків загальновиробничих та адміністративних витрат, визначені на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася в Підрядника за звітні періоди, що передували виконанню робіт та його завантаженості;
-журналу обліку виконаних робіт, форму КБ-6;
-обґрунтування та підтвердження включення інших супутніх витрат (накази на відрядження працівників, авансові звіти з первинними обліковими документами, що посвідчують суми витрат відображені в авансових звітах, тощо);
-звітів про витрати основних матеріалів у будівництві у співвідношенні з виробничими нормами (форма М-29);
-звіту про рух матеріальних цінностей (форма М-19) та акту на списання ТМЦ;
-рахунків, накладних та товарно-транспортних (вантажних) накладних на придбання, перевезення матеріалів, відображених у звітах про рух матеріальних цінностей;
-калькуляцій на виробництво власними силами та засобами матеріальних ресурсів використаних при виконанні робіт;
-рахунків, накладних та товарно-транспортних (вантажних) накладних на придбання, перевезення матеріалів, використаних при приготуванні власними силами та засобами матеріальних ресурсів використаних при виконанні робіт;
-оборотно-сальдових відомостей відповідних рахунків бухгалтерського обліку (за субрахунком 20);
-затверджених транспортних схем перевезення матеріальних ресурсів використаних при виконанні робіт;
-документів, що посвідчують вартість машино-години власної та/чи орендованої будівельної техніки;
-документів, що посвідчують користування складськими та офісними приміщеннями, транспортними засобами та документи, які підтверджують оплату за їх користування оренду, які відповідно входили до витрат під час проведення поточних ремонтів;
-таблиці 1 додатку 4 до порядку формування, подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період фактичного виконання робіт;
-помісячного аналізу рахунку 66 в розрізі субрахунків за 2018, 2019, 2020 рр.;
-штатного розпису або довідки дозвільної форми про фактичну чисельність працівників та їх посади;
-відомостей про облікову політику;
-прибуткових накладних, рахунків-фактурів, договорів, які підтверджують придбання матеріальних ресурсів використаних під час будівельно-монтажних робіт та документи, що підтверджують їх оплату;
-наказів про призначення (звільнення) службових осіб ПП « ОСОБА_5 » та їх функціональні обов`язки;
-реєстраційно-установчих документів ПП « ОСОБА_5 » (статут, свідоцтво про державну реєстрацію, протоколи зборів).
Як зазначаєслідчий,вказані документи мають суттєве значення для встановлення обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, містять інформацію про обставини, що підлягають доказуванню, та події кримінального правопорушення, є важливою для встановлення винних осіб. При цьому неможливо іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
На підставі вищевикладеного слідчий звернувся до суду з клопотанням про тимчасовий доступ до документів та просив його задовольнити.
Слідчий ОСОБА_3 в судове засідання не з`явився, однак 28.01.2021 звернувся до суду із заявою, про розгляд клопотання у його відсутність, у якій також зазначив, що вказане клопотання останній підтримує в повному обсязі.
Представник ПП « ОСОБА_5 » в судове засідання не викликався відповідно до частини другої статті 163 КПК України.
Відповідно до частини четвертої статті 107 КПК України фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження під час розгляду питань слідчим суддею, крім вирішення питання про проведення негласних слідчих (розшукових) дій, та в суді під час судового провадження є обов`язковим. У разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.
Враховуючи те, що учасники процесуальної дії в судове засідання не з`явилися, слідчий суддя вважає за можливе розглянути дане клопотання без застосування технічних засобів фіксування.
Дослідивши матеріали клопотання, оцінивши докази в їх сукупності, слідчий суддя дійшов висновку про наявність підстав для задоволення клопотання, з огляду на таке.
Згідно зі статтею 159КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Відповідно до статті 160КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу.
Пунктами 1 та 2 частини п`ятої статті 163КПК України передбачено, що ухвала про надання тимчасового доступу до речей і документів постановляється, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність підстав вважати, що ці речі або документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної юридичної особи, самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.
Як вбачається з матеріалів справи, що СУ ГУНП у Вінницькій області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12020020000000338 від 23.09.2020, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.
Досудове розслідування проводиться за фактом вчинення неправомірних дій посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 , які здійснювали привласнення бюджетних коштів за попередньою змовою із ПП « ОСОБА_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), в ході укладання договорів на виконання будівельних робіт та їх виконання, а саме проведення робіт з капітального ремонту тротуарів, дорожнього покриття та прибудинкових територій в м. Жмеринці.
Обгрунтовуючи клопотання слідчий вказує на те, що уникаючи процедури публічних закупівель, службові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 протягом 2018-2020 рр. укладали прямі договори із ПП « ОСОБА_5 », на виконання яких спільно підписували документи із завідомо неправдивими відомостями, після чого ПП « ОСОБА_5 » отримували на банківські рахунки оплату у повному обсязі за виконання цих договорів.
Постановою слідчого від 18.01.2021 у даному кримінальному провадженні призначено будівельну-технічну експертизу для встановлення переліку, об`ємів та вартості фактично виконаних будівельних робів за договорами підряду, укладеними між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ПП " ОСОБА_6 ".
Як зазначив у своєму клопотанні слідчий, для досягнення повноти, всебічності та неупередженості розслідування вищезазначених фактів, зокрема для отримання відомостей, котрі є необхідними для належної кваліфікації вчиненого діяння у даному провадженні, виникла необхідність у тимчасовому доступі до документів, а саме договорів підряду щодо проведення капітального ремонту дорожнього покриття та прибудинкових територій у м. Жмеринка Вінницької обл.
Приймаючи до уваги вищевикладене, слідчий суддя вважає, що на час розгляду клопотання наявні достатні підстави для надання дозволу слідчому на тимчасовий доступ до засвідчених копій документів, які знаходяться у володінні ПП « ОСОБА_5 »(ЄДРПОУ НОМЕР_1 ,юридична адреса: АДРЕСА_1 ), оскільки слідчим було доведено, що вказані документи самі по собі або в сукупності із іншими речами і документами мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.
Враховуючи викладене, керуючись ст.ст. 159 - 164, 309, 310, 372 КПК України, слідчий суддя, -
УХВАЛИВ:
Клопотання слідчого задовольнити.
Надати дозвіл cлідчому слідчого управління Головного управління Національної поліції у Вінницькій області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_3 та слідчим, які діють у складі групи слідчих у кримінальному провадженні №12020020000000338 від 23.09.2020, на тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні ПП « ОСОБА_5 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 (юридична адреса: АДРЕСА_1 ), а саме договорів підряду щодо проведення капітального ремонту дорожнього покриття та прибудинкових територій у м. Жмеринка Вінницької області та відповідних додаткових угод до них, з можливістю вилучення належним чином засвідчених копій документів, а саме:
-договору підряду № 161 від 27.06.2018 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту тротуару по вул. Шекінська (від буд. 64 до вул. Злагоди) у м. Жмеринка Вінницької обл. на суму 1 242 662,20 грн.;
-договору підряду № 224 від 14.08.2018 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Добролюбова у м. Жмеринка Вінницької обл. на суму 1 270 076,61 грн.;
-договору підряду № 252 від 30.08.2018 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту прибудинкової території по АДРЕСА_1 на суму 1 364 801,38 грн.;
-договору підряду № 40 від 03.04.2019 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту частини дорожнього покриття по вул. Суворова у м. Жмеринка Вінницької обл. на суму 1 306 561,33 грн.;
-договору підряду № 72 від 22.04.2019 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту частини дорожнього покриття по вул. Птахіна у м. Жмеринка Вінницької обл. на суму 471 866,11 грн.;
-договору підряду № 122 від 01.07.2019 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Ударника (від буд. № 22 до буд. № 45) у м. Жмеринка Вінницької обл. на суму 1 440 345,53 грн.;
-договору підряду № 145 від 18.07.2019 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Національна у м. Жмеринка Вінницької обл. на суму 1 067 914,12 грн.;
-договору підряду № 164 від 20.08.2019 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту прибудинкової території по АДРЕСА_2 на суму 1 126 592,47 грн.;
-договору підряду № 174 від 09.09.2019 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту дорожнього покриття по Київському проїзду у м. Жмеринка Вінницької обл. на суму 1 199 473,32 грн.;
-договору підряду № 187 від 30.09.2019 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту частини дорожнього покриття по вул. З.Космодемянської у м. Жмеринка Вінницької області на суму 1 408 384,06 грн.;
-договору підряду № 190 від 30.09.2019 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту дорожнього покриття від молитовного будинку по вул. текінська до буд. АДРЕСА_3 на суму 1 270 476,66 грн.;
-договору підряду № 241 від 25.11.2019 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту прибудинкової території дворів по АДРЕСА_4 на АДРЕСА_5 на суму 1 217 031,85 грн.;
-договору підряду № 139 від 16.04.2020 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту прибудинкової території по АДРЕСА_3 на суму 1 303 539,56 грн.;
-договору підряду № 162 від 17.04.2020 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Рилєєва у м. Жмеринка Вінницької обл. на суму 1 255 356,38 грн.;
-договору підряду № 163 від 17.04.2020 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту прибудинкової території по АДРЕСА_6 на суму 1 139 498,03 грн.
А також наступних додатків до вищевказаних договорів:
-тендерної документації щодо проведення відкритих торгів на проведення даних робіт;
-проектно-кошторисної документації на проведення капітального ремонту тротуарів, дорожнього покриття та прибудинкових територій у м. Жмеринка Вінницької обл. (робочі проекти, кошториси, договірна ціна, підсумкові відомості ресурсів, паспорти на обладнання, інші наявні документи, договори на виготовлення ПКД, акти здачі-прийняття, документи щодо оплати);
-документації, що стосується проведення технічного та авторського нагляду на об`єкті реконструкції, виготовлення робочого проекту, проведення розрахунків (договори, акти прийому-передачі робіт, послуг, документи що підтверджують розрахунки, тощо)
-актів приймання виконаних робіт за 2018, 2019, 2020 рр., форма КБ-2в, які стосуються проведення даного капітального ремонту, підсумкові відомості ресурсів до них за 2018, 2019, 2020 рр.;
-первинних бухгалтерських документів (прибуткові накладні, договори, платіжні доручення, специфікації, гарантійні листи) до підсумкових відомостей ресурсів за 2018, 2019, 2020 рр.;
-довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за 2018, 2019, 2020 рр., форма КБ-3, відповідно до зазначеного договору підряду;
-розширених розрахунків загальновиробничих витрат до актів приймання виконання виконаних будівельних робіт за 2018, 2019, 2020 рр.;
-розрахунків загальновиробничих та адміністративних витрат, визначені на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася в Підрядника за звітні періоди, що передували виконанню робіт та його завантаженості;
-актів приймання виконаних робіт за 2018, 2019, 2020 рр., форма КБ-2в, які стосуються проведення даного капітального ремонту, підсумкові відомості ресурсів до них за 2018, 2019, 2020 рр.;
-первинних бухгалтерських документів (прибуткові накладні, договори, платіжні доручення, специфікації, гарантійні листи) до підсумкових відомостей ресурсів за 2018, 2019, 2020 рр.;
-довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за 2018, 2019, 2020 рр., форма КБ-3, відповідно до зазначеного договору підряду;
-розширених розрахунків загальновиробничих витрат до актів приймання виконання виконаних будівельних робіт за 2018, 2019, 2020 рр.;
-розрахунків загальновиробничих та адміністративних витрат, визначені на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася в Підрядника за звітні періоди, що передували виконанню робіт та його завантаженості;
-журналу обліку виконаних робіт, форму КБ-6;
-обґрунтування та підтвердження включення інших супутніх витрат (накази на відрядження працівників, авансові звіти з первинними обліковими документами, що посвідчують суми витрат відображені в авансових звітах, тощо);
-звітів про витрати основних матеріалів у будівництві у співвідношенні з виробничими нормами (форма М-29);
-звіту про рух матеріальних цінностей (форма М-19) та акту на списання ТМЦ;
-рахунків, накладних та товарно-транспортних (вантажних) накладних на придбання, перевезення матеріалів, відображених у звітах про рух матеріальних цінностей;
-калькуляцій на виробництво власними силами та засобами матеріальних ресурсів використаних при виконанні робіт;
-рахунків, накладних та товарно-транспортних (вантажних) накладних на придбання, перевезення матеріалів, використаних при приготуванні власними силами та засобами матеріальних ресурсів використаних при виконанні робіт;
-оборотно-сальдових відомостей відповідних рахунків бухгалтерського обліку (за субрахунком 20);
-затверджених транспортних схем перевезення матеріальних ресурсів використаних при виконанні робіт;
-документів, що посвідчують вартість машино-години власної та/чи орендованої будівельної техніки;
-документів, що посвідчують користування складськими та офісними приміщеннями, транспортними засобами та документи, які підтверджують оплату за їх користування оренду, які відповідно входили до витрат під час проведення поточних ремонтів;
-таблиці 1 додатку 4 до порядку формування, подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період фактичного виконання робіт;
-помісячного аналізу рахунку 66 в розрізі субрахунків за 2018, 2019, 2020 рр.;
-штатного розпису або довідки дозвільної форми про фактичну чисельність працівників та їх посади;
-відомостей про облікову політику;
-прибуткових накладних, рахунків-фактурів, договорів, які підтверджують придбання матеріальних ресурсів використаних під час будівельно-монтажних робіт та документи, що підтверджують їх оплату;
-наказів про призначення (звільнення) службових осіб ПП « ОСОБА_5 » та їх функціональні обов`язки;
-реєстраційно-установчих документів ПП « ОСОБА_5 » (статут, свідоцтво про державну реєстрацію, протоколи зборів).
Ухвала діє протягом двох місяців з дня її постановлення.
У разі невиконання даної ухвали, за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів, суд має право постановити ухвалу про проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала слідчого судді є остаточною та оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя
Суд | Вінницький міський суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 28.01.2021 |
Оприлюднено | 30.05.2024 |
Номер документу | 94531926 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Вінницький міський суд Вінницької області
Гриневич В. С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні