Ухвала
від 26.01.2021 по справі 296/477/21
КОРОЛЬОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЖИТОМИРА

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 січня 2021 року м.Житомир справа № 296/477/21

провадження № 1-кс/296/211/21

Слідчий суддя Корольовського районного суду м. Житомира ОСОБА_1 ,

за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,

прокурора ОСОБА_3 ,

слідчого ОСОБА_4 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Житомирі клопотання прокурора відділу Житомирської обласної прокуратури ОСОБА_5 пронакладення арештуна майно у кримінальному провадженні №12020020000000081 від 12.02.2020 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 Кримінального кодексу України,-

встановив:

Прокурор відділу Житомирської обласної прокуратури ОСОБА_5 звернувся до слідчого судді Корольовського районного суду м. Житомира із клопотанням, відповідно до змісту якого просить накласти арешт на речі та документи, які вилучено під час обшуку 20.01.2021 за адресою: АДРЕСА_1 зі встановленням заборони власнику (володільцю) або будь-якій особі на відчуження, розпорядження та користування наступними речами та документами:

1) Чорну папку з фінансово-господарськими документами ФОП ОСОБА_6 :

- актами прийому передачі між ФОП ОСОБА_6 та ПП Вектор-А на 4 арк;

- актами прийому передачі між ФОП ОСОБА_6 та ТОВ «Вінницька дорожньо-будівельна компанія» на 4 арк.;

- рахунками на оплату на 12 арк.;

-актами надання послуг від ФОП ОСОБА_6 до ТОВ «Він Дизайн Проект», ОСББ «Єдність 2015», ТОВ «ЕКЦ» на 20 арк;

- договір від 02.10.2019 про надання юридичних послуг на 5 арк;

- договір оренди № 01/02 від 25.02.2020 між ФОП ОСОБА_6 та ПП «Вектор - А» та акт на 7 арк.;

- договір про надання бухгалтерських послуг від 10.01.2019 між ФОП ОСОБА_6 та ТОВ «Баскурт», договір про надання юридичних послуг з ТОВ «Баскурт», акти надання послуг на 9 арк;

- договір №9 про надання бухгалтерських послуг від 10.01.2019 з ТОВ «Вінницька нафто-будівельна компанія» на 7 арк.;

- договір про технічне обслуговування від 10.01.2019 з ТОВ «Вінницька нафто-будівельна компанія» на 2 арк., акт надання послуг на 1 арк., договір надання юридичних послуг №10 від 10.01.2019 на 5 арк, акти надання послуг на 2 арк.;

- договір № 11 про надання послуг від 27.11.2017 з ТОВ «Сервіс- Агротех» на 3 арк., акти прийому-передачі на 2 арк;

- копію паспорту та ІПН на ім`я ОСОБА_7 на 2 арк.;

- договір про юридичні послуги від 30.07.2019 з приватним виконавцем ОСОБА_8 , рахунок на оплату, акт надання послуг, загалом на 5 арк.;

- видаткову накладну з ПП «Плазматек» 1 арк.;

- договір про надання готельних послуг б/н (без підписів) з ГО «ФК «Нива Вінниця» на 6 арк., договір про надання готельних послуг №12 з рукописними виправленнями, (без підписів) між ФОП « ОСОБА_6 » та ГО «Вінницька обласна федерація футболу» з актами та рахунками на 5 арк.;

- аркуш А4 з фотокопіями рукописного тексту, чорновими записами та скріншот з переписки ОСОБА_9 на 3 арк.;

- договір про надання послуг з ФК «Нива Вінниця» без підписів з рукописними виправленнями на 4 арк.;

- акт прийому-передачі приміщення в оренду від 30.04.2019 з ТОВ «Вінницьке СКТБ ОПК» з рахунками фактурами на 6 арк. та дострокове розірвання договору від 29.01.2019 на 1 арк.;

- рахунок про оплату №1 та акти прийому передачі на 2 арк.;

- акти прийому передачі 09.04.2019 на 2 арк.;

-акти надання послуг з ТОВ «КСМ-Груп» ;

- заяву та додатки для відкриття рахунку ОСОБА_6 у ПриватБанку на 6 арк.;

- договір з ТОВ «ЕК «Кусто Агро», акт прийому передачі, загалом на 7 арк.;

- акт здачі-прийняття робіт з надання послуг від 01.02.2019 на 3 арк.;

- рахунок фактура №1 від 01.02.2019 з ГО «Вінницький клуб ділових людей» на 1 арк.;

- договір про надання бухгалтерських послуг для ФОП ОСОБА_10 на 1 арк.;

2) Чорну папку з документами ФОП ОСОБА_11 ( НОМЕР_1 ):

- копію реєстраційних документів ФОП ОСОБА_11 на 9 арк.;

- штатний розпис ФОП ОСОБА_11 (копія) на 9 арк.;

- відомості нарахування заробітної плати ФОП ОСОБА_11 за 2020 рік на 17 арк.(копія);

- відомості нарахування заробітної плати ФОП ОСОБА_11 за 2019 рік на 25 арк. (копія);

- повідомлення про прийняття працівника на роботу ФОП ОСОБА_11 на 9 арк.;

- копію паспортів та ІПН щодо найманих осіб ФОП ОСОБА_11 на 20 арк.

3) Копію звітних документів ФОП ОСОБА_12 у файлі (А4) на 17 арк.;

4) Копію звітних документів ФОП ОСОБА_12 на 15 арк.;

5) Системний комп`ютерний блок чорного кольору 1 ST PLAYER (жорсткий диск TOSHIBA RS R 300 # ZYTH569NS9WG);

6) Системний комп`ютерний блок чорного кольору без назви (жорсткий диск SINGUL043202);

7) Системний комп`ютерний блок LG (жорсткий диск S|N 79GE1U5FS9WG);

8) Ноутбук «Lenovo» Idea Pad S 145-15 IWL (S|N PF225G4M);

9) Системний комп`ютерний блок чорного кольору Б/Н (жорсткий диск S|N 302СС024470);

10) Ноутбук Acer чорного кольору S|N: NXGVWEU0258460FD687600;

11) Круглу печатку ФОП ОСОБА_6 (код НОМЕР_2 ):

12) Круглу печатку ТОВ «Експрес-Бухгалтер» (код 42032925);

13) Круглу печатку ФОП ОСОБА_13 (код НОМЕР_3 );

14) Круглу печатку ТОВ «Дагон Агро» (код 39990166);

16) Круглу печатку ТОВ «Експоторг-В» (код 41984413);

17) Круглу печатку ФОП ОСОБА_14 (код НОМЕР_4 ).

В обґрунтування поданого клопотання зазначає, що у провадженні слідчого упраління Головного управління Національної поліції у Житомирській області перебувають матеріали кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12020020000000081 від 12.02.2020 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 Кримінального кодексу України (далі - КК України).

Здійснення досудового розслідування у вказаному кримінальному провадженні Головному управлінню Національної поліції в Житомирській області доручено постановою заступника Генерального прокурора від 31.08.2020.

Досудовим розслідуванням встановлено, що виконавчий директор ГС «Вінницька обласна федерація футболу» ОСОБА_15 , старший тренер збірної команди області по футболу ІНФОРМАЦІЯ_1 , тренер збірної команди області ОСОБА_16 та фізична особа-підприємець ОСОБА_6 впродовж 2019 розтратили грошові кошти, що були виділені з обласного бюджету по програмі «Підтримка спорту вищих досягнень та організацій, які здійснюють фізкультурно-спортивну діяльність в регіоні».

Проведеними слідчими (розшуковими) діями встановлено, що вказані особи, в порушення вимог п. 5 розділу 2, п. З, абз. 4 п. 17 розділу 5, Наказу Міністерства молоді та спорту України від 09.02.2018 №617, шляхом проведення так званих «безтоварних» операцій з використанням підставного посередника - ФОП ОСОБА_6 , який у свою чергу використав послуги інших підставних посередників, під виглядом закупівель готельних послуг та послуг з організації харчування спортсменів, виділених на проведення навчально- тренувальних зборів збірної команди області по футболу з метою підготовки до Всеукраїнських змагань, здійснили розтрату бюджетних коштів на суму 1,5 млн. грн.

В свою чергу, ОСОБА_15 на виконання розділу 7 Наказу Міністерства молоді та спорту України від 09.02.2018 №617, з метою маскування слідів розкрадання, організував підготовку старшим тренером збірної команди області по футболу ІНФОРМАЦІЯ_1 та тренером збірної команди області ОСОБА_16 ряд фіктивних фінансових звітів щодо проведення навчально-тренувальних зборів, до яких останні внесли недостовірні відомості щодо проведення навчально-тренувальних зборів.

Окрім того, управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області проведено дослідження згідно якого у 2019 році ГС «Вінницька ОФФ» перераховано на користь ФОП ОСОБА_6 грошові кошти на загальну суму 1565690,0 грн., зокрема, за проживання - 947 500,0 грн., за харчування - 618 190,0 грн.

Під час досудового розслідування проведено 20.01.2021 обшук за місцем здійснення господарської діяльності ФОП ОСОБА_6 за адресою: АДРЕСА_1 , під час якого вилучено:

1) Чорну папку з фінансово-господарськими документами ФОП ОСОБА_6 : актами прийому передачі між ФОП ОСОБА_6 та ПП Вектор-А на 4 арк; актами прийому передачі між ФОП ОСОБА_6 та ТОВ «Вінницька дорожньо-будівельна компанія» на 4 арк.; рахунками на оплату на 12 арк.; актами надання послуг від ФОП ОСОБА_6 до ТОВ «Він Дизайн Проект», ОСББ «Єдність 2015», ТОВ «ЕКЦ» на 20 арк; договір від 02.10.2019 про надання юридичних послуг на 5 арк; договір оренди №01/02 від 25.02.2020 між ФОП ОСОБА_6 та ПП «Вектор - А» та акт на 7 арк.; договір про надання бухгалтерських послуг від 10.01.2019 між ФОП ОСОБА_6 та ТОВ «Баскурт», договір про надання юридичних послуг з ТОВ «Баскурт», акти надання послуг на 9 арк; договір №9 про надання бухгалтерських послуг від 10.01.2019 з ТОВ «Вінницька нафто-будівельна компанія» на 7 арк.; договір про технічне обслуговування від 10.01.2019 з ТОВ «Вінницька нафто-будівельна компанія» на 2 арк., акт надання послуг на 1 арк., договір надання юридичних послуг №10 від 10.01.2019 на 5 арк, акти надання послуг на 2 арк.; договір № 11 про надання послуг від 27.11.2017 з ТОВ «Сервіс- Агротех» на 3 арк., акти прийому-передачі на 2 арк; копію паспорту та ІПН на ім`я ОСОБА_7 на 2 арк.; договір про юридичні послуги від 30.07.2019 з приватним виконавцем ОСОБА_8 , рахунок на оплату, акт надання послуг, загалом на 5 арк.; видаткову накладна з ПП «Плазматек» 1 арк.; договір про надання готельних послуг б/н (без підписів) з ГО «ФК «Нива Вінниця» на 6 арк., договір про надання готельних послуг №12 з рукописними виправленнями, (без підписів) між ФОЛ «Чопик В.Ю.» та ГО «Вінницька обласна федерація футболу» з актами та рахунками на 5 арк.; аркуш А4 з фотокопіями рукописного тексту, чорновими записами та скріншот з переписки ОСОБА_9 на 3 арк.; договір про надання послуг з ФК «Нива Вінниця» без підписів з рукописними виправленнями на 4 арк.; акт прийому передачі приміщення в оренду від 30.04.2019 з ТОВ «Вінницьке СКТБ ОПК» з рахунками фактурами на 6 арк. та дострокове розірвання договору від 29.01.2019 на 1 арк.; рахунок про оплату №1 та акти прийому передачі на 2 арк.; акти прийому передачі 09.04.2019 на 2 арк.; акти надання послуг з ТОВ «КСМ-Груп»; заяву та додатки для відкриття рахунку ОСОБА_6 у ПриватБанку на 6 арк.; договір з ТОВ «ЕК «Кусто Агро», акт прийому передачі, загалом на 7 арк.; акт здачі-прийняття робіт з надання послуг від 01.02.2019 на 3 арк.; рахунок фактура №1 від 01.02.2019 з Г`О «Вінницький клуб ділових людей» на 1 арк.; договір про надання бухгалтерських послуг для ФОП ОСОБА_10 на 1 арк.;

2) Чорну папку з документами ФОЛ ОСОБА_11 (2284219789): копію реєстраційних документів ФОЛ ОСОБА_11 на 9 арк.; штатний розпис ФОЛ ОСОБА_11 (копія) на 9 арк.; відомості нарахування заробітної плати ФОЛ ОСОБА_11 за 2020 рік на 17 арк. (копія); відомості нарахування заробітної плати ФОЛ ОСОБА_11 за 2019 рік на 25 арк. (копія); повідомлення про прийняття працівника на роботу ФОЛ ОСОБА_11 на 9 арк.; копію паспортів та ІПН щодо найманих осіб ФОЛ ОСОБА_11 на 20 арк;

3) копію звітних документів ФОЛ ОСОБА_12 у файлі (А4) на 17 арк.;

4) копію звітних документів ФОЛ ОСОБА_12 на 15 арк.;

5) системний комп`ютерний блок чорного кольору 1 ST PLAYER (жорсткий диск TOSHIBA RS R 300 # ZYTH569NS9WG);

6) системний комп`ютерний блок чорного кольору без назви (жорсткий диск SINGUL043202);

7) системний комп`ютерний блок LG, (жорсткий диск S|N 79GE1U5FS9WG);

8) ноутбук «Lenovo» Idea Pad S 145-15 IWL (S|N PF225G4M);

9) системний комп`ютерний блок чорного кольору Б/Н (жорсткий диск S|N 302СС024470);

10) ноутбук Acer чорного кольору S|N : NXGVWEU0258460FD687600;

11) круглу печатку ТОВ «Експрес-Бухгалтер» (код 42032925);

12) круглу печатку ФОП ОСОБА_13 (код НОМЕР_3 );

13) круглу печатку ТОВ «Дагон Агро» (код 39990166);

14) круглу печатку ФОП ОСОБА_6 (код НОМЕР_2 );

15) круглу печатку ТОВ «Експоторг-В» (код 41984413);

16) круглу печатку ФОП ОСОБА_14 (код НОМЕР_4 ).

Постановою старшого слідчого СУ ГУНП в Житомирській області від 21.01.2021 вилучені речі та документи визнано речовими доказами у кримінальному провадженні.

Власником вилучених речей є ОСОБА_6 , що проживає за адресою: АДРЕСА_2 .

Необхідність арешту обґрунтовує тим, що зазначені вище документи, комп`ютерна техніка та печатки могли зберегти на собі сліди злочину та містять відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження за фактом розтрати грошових коштів, що були виділені з Вінницького обласного бюджету по програмі «Підтримка спорту вищих досягнень та організацій, які здійснюють фізкультурно-спортивну діяльність в регіоні».

Враховуючи викладене, зазначені документи, комп`ютерна техніка те печатки мають значення для кримінального провадження як речові докази, а тому арешт майна є доцільним з метою їх збереження у належному вигляді для встановлення обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні.

Прокурор та слідчий в судовому засіданні клопотання про арешт майна підтримали у повному обсязі з підстав, викладених у клопотанні.

Власник майна ОСОБА_17 в судове засідання не прибув, про причини неявки та їх поважність не повідомив. Про дату, час та місце проведення розгляду клопотання повідомлений належним чином.

Частиною першою статті 172 КПК України встановлено ,що клопотання про арешт майна розглядається слідчим суддею, судом не пізніше двох днів з дня його надходження до суду, за участю слідчого та/або прокурора, цивільного позивача, якщо клопотання подано ним, підозрюваного, обвинуваченого, іншого власника майна, і за наявності - також захисника, законного представника, представника юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження. Неприбуття цих осіб у судове засідання не перешкоджає розгляду клопотання.

Згідно з п.7 ч.2 ст.131 КПК України, арешт майна є заходом забезпечення кримінального провадження.

Відповідно до ч.5 ст.132 КПК України, під час розгляду питання про застосування заходів забезпечення кримінального провадження сторони кримінального провадження повинні подати слідчому судді або суду докази обставин, на які вони посилаються.

Положеннями статті 170 КПК України закріплено, що арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом кримінального правопорушення, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.

Арешт майна допускається з метою забезпечення: збереження речових доказів; спеціальної конфіскації; конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.

У випадку, передбаченому п.1 ч.2 ст.170 КПК України, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу.

Відповідно до ч.1 ст.98 КПК України, речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою.

Обставини, викладені у клопотанні, підтверджуються сукупністю належних, допустимих, достовірних та достатніх доказів, а саме: витягом з Єдиного реєстру досудових розслідувань; копією ухвали слідчого судді Корольовського районного суду м. Житомира від 11.01.2021; копією протоколу обшуку від 20.01.2021; копією договору про надання готельних послуг від 01.03.2019; копією рахунку-фактури; копією акту прийому-передачі наданих послкг від 15.03.2019; копією рахунку-фактури; копією акту-прийому-передачі наданих послуг; копією довідки від 04.12.2020; копією постанови старшого слідчого СУ ГУНП в Житомирській області від 21.01.2021 про визнання предметів та документів речовими доказами у кримінальному провадженні; копією рапорту; копією протоколу допиту свідка від 17.12.2020; копією протоколу допиту свідка від 21.12.2020.

Власником вилучених речей є ОСОБА_6 , що проживає за адресою: АДРЕСА_3 НОМЕР_5 .

Вилучені під час обшуку 20.01.2021 за адресою: АДРЕСА_1 речі та документи містять ознаки речового доказу у кримінальному провадженні №12020020000000081 від 12.02.2020.

Враховуючи обставини кримінального провадження, мету, підстави застосування заходу забезпечення кримінального провадження у вигляді арешту майна, з метою запобігання можливості їх приховування, псування, знищення, перетворення, відчуження, а також з метою встановлення істини у кримінальному провадженні, слідчий суддя вважає, що є достатні правові підстави для накладення арешту на майно в частині вилучених під час обшуку 20.01.2021 за адресою: АДРЕСА_1 речей та документів.

Разом з тим, слідчий суддя звертає увагу, що накладення арешту на вилучені під час обшуку 20.01.2021 за адресою: АДРЕСА_1 : круглу печатку ТОВ «Експрес-Бухгалтер» (код 42032925); круглу печатку ФОП ОСОБА_13 (код НОМЕР_3 ); круглу печатку ТОВ «Дагон Агро» (код 39990166); круглу печатку ТОВ «Експоторг-В» (код 41984413); круглу печатку ТОВ «Вовк О.А.» (код 2819616369) не відповідатиме завданню кримінального провадження, оскільки слідчим не доведено можливість використання вказаного майна як доказу у кримінальному провадженні, а тому клопотання у вказаній частині не підлягає задоволенню.

Керуючись статтями 98, 170-173, 175, 309, 372, 392, 532 КПК України, слідчий суддя, -

ухвалив:

Клопотання прокурора відділу Житомирської обласної прокуратури ОСОБА_5 про накладення арешту на майно - задовольнити частково.

Накласти арешт на майно, вилучене в ході проведення обшуку 20.01.2021 за адресою: АДРЕСА_1 , зі встановленням заборони власнику (володільцю) або будь-якій особі на відчуження, розпорядження та користування наступними речами та документами:

1) Чорну папку з фінансово-господарськими документами ФОП ОСОБА_6 :

- актами прийому передачі між ФОП ОСОБА_6 та ПП Вектор-А на 4 арк;

- актами прийому передачі між ФОП ОСОБА_6 та ТОВ «Вінницька дорожньо-будівельна компанія» на 4 арк.;

- рахунками на оплату на 12 арк.;

-актами надання послуг від ФОП ОСОБА_6 до ТОВ «Він Дизайн Проект», ОСББ «Єдність 2015», ТОВ «ЕКЦ» на 20 арк;

- договір від 02.10.2019 про надання юридичних послуг на 5 арк;

- договір оренди № 01/02 від 25.02.2020 між ФОП ОСОБА_6 та ПП «Вектор - А» та акт на 7 арк.;

- договір про надання бухгалтерських послуг від 10.01.2019 між ФОП ОСОБА_6 та ТОВ «Баскурт», договір про надання юридичних послуг з ТОВ «Баскурт», акти надання послуг на 9 арк;

- договір №9 про надання бухгалтерських послуг від 10.01.2019 з ТОВ «Вінницька нафто-будівельна компанія» на 7 арк.;

- договір про технічне обслуговування від 10.01.2019 з ТОВ «Вінницька нафто-будівельна компанія» на 2 арк., акт надання послуг на 1 арк., договір надання юридичних послуг №10 від 10.01.2019 на 5 арк, акти надання послуг на 2 арк.;

- договір № 11 про надання послуг від 27.11.2017 з ТОВ «Сервіс- Агротех» на 3 арк., акти прийому-передачі на 2 арк;

- копію паспорту та ІПН на ім`я ОСОБА_7 на 2 арк.;

- договір про юридичні послуги від 30.07.2019 з приватним виконавцем ОСОБА_8 , рахунок на оплату, акт надання послуг, загалом на 5 арк.;

- видаткову накладну з ПП «Плазматек» 1 арк.;

- договір про надання готельних послуг б/н (без підписів) з ГО «ФК «Нива Вінниця» на 6 арк., договір про надання готельних послуг №12 з рукописними виправленнями, (без підписів) між ФОП « ОСОБА_6 » та ГО «Вінницька обласна федерація футболу» з актами та рахунками на 5 арк.;

- аркуш А4 з фотокопіями рукописного тексту, чорновими записами та скріншот з переписки ОСОБА_9 на 3 арк.;

- договір про надання послуг з ФК «Нива Вінниця» без підписів з рукописними виправленнями на 4 арк.;

- акт прийому-передачі приміщення в оренду від 30.04.2019 з ТОВ «Вінницьке СКТБ ОПК» з рахунками фактурами на 6 арк. та дострокове розірвання договору від 29.01.2019 на 1 арк.;

- рахунок про оплату №1 та акти прийому передачі на 2 арк.;

- акти прийому передачі 09.04.2019 на 2 арк.;

-акти надання послуг з ТОВ «КСМ-Груп» ;

- заяву та додатки для відкриття рахунку ОСОБА_6 у ПриватБанку на 6 арк.;

- договір з ТОВ «ЕК «Кусто Агро», акт прийому передачі, загалом на 7 арк.;

- акт здачі-прийняття робіт з надання послуг від 01.02.2019 на 3 арк.;

- рахунок фактура №1 від 01.02.2019 з ГО «Вінницький клуб ділових людей» на 1 арк.;

- договір про надання бухгалтерських послуг для ФОП ОСОБА_10 на 1 арк.;

2) Чорну папку з документами ФОП ОСОБА_11 ( НОМЕР_1 ):

- копію реєстраційних документів ФОП ОСОБА_11 на 9 арк.;

- штатний розпис ФОП ОСОБА_11 (копія) на 9 арк.;

- відомості нарахування заробітної плати ФОП ОСОБА_11 за 2020 рік на 17 арк.(копія);

- відомості нарахування заробітної плати ФОП ОСОБА_11 за 2019 рік на 25 арк. (копія);

- повідомлення про прийняття працівника на роботу ФОП ОСОБА_11 на 9 арк.;

- копію паспортів та ІПН щодо найманих осіб ФОП ОСОБА_11 на 20 арк.

3) Копію звітних документів ФОП ОСОБА_12 у файлі (А4) на 17 арк.;

4) Копію звітних документів ФОП ОСОБА_12 на 15 арк.;

5) Системний комп`ютерний блок чорного кольору 1 ST PLAYER (жорсткий диск TOSHIBA RS R 300 # ZYTH569NS9WG);

6) Системний комп`ютерний блок чорного кольору без назви (жорсткий диск SINGUL043202);

7) Системний комп`ютерний блок LG (жорсткий диск S|N 79GE1U5FS9WG);

8) Ноутбук «Lenovo» Idea Pad S 145-15 IWL (S|N PF225G4M);

9) Системний комп`ютерний блок чорного кольору Б/Н (жорсткий диск S|N 302СС024470);

10) Ноутбук Acer чорного кольору S|N: NXGVWEU0258460FD687600;

11) Круглу печатку ФОП ОСОБА_6 (код НОМЕР_2 ).

В задоволенні клопотання щодо накладення арешту на: круглу печатку ТОВ «Експрес-Бухгалтер» (код 42032925); круглу печатку ФОП ОСОБА_13 (код НОМЕР_3 ); круглу печатку ТОВ «Дагон Агро» (код 39990166); круглу печатку ТОВ «Експоторг-В» (код 41984413); круглу печатку ТОВ «Вовк О.А.» (код 2819616369) - відмовити.

Ухвала підлягає негайному виконанню прокурором.

Підозрюваний, його захисник, законний представник, інший власник або володілець майна, які не були присутні при розгляді питання про арешт майна, мають право заявити клопотання про скасування арешту майна повністю або частково. Таке клопотання під час досудового розслідування розглядається слідчим суддею.

Арешт майна може бути скасовано повністю чи частково ухвалою слідчого судді під час досудового розслідування за клопотанням підозрюваного, обвинуваченого, їх захисника чи законного представника, іншого власника або володільця майна, якщо вони доведуть, що в подальшому застосуванні цього заходу відпала потреба або арешт накладено необґрунтовано.

Ухвала слідчого судді може бути оскаржена безпосередньо до Житомирського апеляційного суду протягом п`яти днів з моменту оголошення та набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.

Повний текст ухвали складено: 29 січня 2021 року.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудКорольовський районний суд м. Житомира
Дата ухвалення рішення26.01.2021
Оприлюднено30.05.2024
Номер документу94545473
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —296/477/21

Ухвала від 26.01.2021

Кримінальне

Корольовський районний суд м. Житомира

Петровська М. В.

Ухвала від 26.01.2021

Кримінальне

Корольовський районний суд м. Житомира

Петровська М. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні