СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про заміну сторони виконавчого провадження
01 лютого 2021 року Справа № 480/4227/18
Суддя Сумського окружного адміністративного суду Бондар С.О., розглянувши у письмовому провадженні в приміщенні суду в м. Суми заяву представника позивача про заміну сторони у справі за позовом Приватного підприємства "Розовая чайка" до Головного управління ДФС у Сумській області про скасування податкового повідомлення-рішення,-
В С Т А Н О В И В:
Рішенням Сумського окружного адміністративного суду від 09.01.2019 задоволено адміністративний позов Приватного підприємства "Розовая чайка" до Головного управління ДФС у Сумській області про скасування податкового повідомлення-рішення від 17.10.2018 №0003851406.
На виконання рішення суду в частині стягнення з Головного управління Державної фіскальної служби у Сумській області 11100 грн. судового збору, 30 грудня 2020 року був виданий виконавчий лист.
22.01.2021 до суду надійшла заява представника позивача про заміну сторони у виконавчому листі, виданого 30 грудня 2020 року Сумським окружним адміністративним судом про стягнення судового збору з Головного управління ДФС у Сумській області на ДПС України в особі відокремленого підрозділу Головне управління ДІІС у Сумській області (вул. Іллінська, 13, м. Суми, 40009, код ЄДРПОУ 43995469).
Ухвалою суду від 25.01.2021 заява про заміну сторони виконавчого провадження призначена до судового розгляду.
У судове засідання сторони не з`явились, про час та місце розгляду заяви повідомлялись належним чином.
Відповідно до ч.2 ст. 379 Кодексу адміністративного судочинства України (далі по тексту - КАС України), суд розглядає питання про заміну сторони виконавчого провадження в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням державного виконавця або заінтересованої особи, які звернулися з поданням (заявою), та учасників справи. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.
Суд зазначає, що положеннями ч. 9 ст. 205 КАС України передбачено, що якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
Згідно з положенням частини 4 статті 229 КАС України, у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
З огляду на вищевикладені норми, суд приходить до висновку про можливість розгляду заяви в порядку письмового провадження.
Суд, розглянувши клопотання про заміну сторони, суд вважає за необхідне його задовольнити, виходячи із наступного.
постановою Кабінету Міністрів України № 537 від 19.06.2019 Про утворення територіальних органів Державної податкової служби утворено як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної податкової служби за переліком згідно з додатком 1, а також реорганізовано територіальні органи Державної фіскальної служби шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної податкової служби за переліком згідно з додатком 2. Згідно з додатками 1 та 2 даної Постанови утворено Головне управління ДПС у Сумській області до якого приєдналось Головне управління ДФС у Сумській області.
Згідно із п. 12 та п. 13 Порядку здійснення заходів, пов`язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №1074 від 20.10.2011 із змінами та доповненнями Про затвердження Порядку здійснення заходів, пов`язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади орган виконавчої влади, утворений в результаті реорганізації, здійснює повноваження та виконує функції у визначених Кабінетом Міністрів України сферах компетенції з дня набрання чинності актом Кабінету Міністрів України щодо можливості забезпечення здійснення таким органом повноважень та виконання функцій органу виконавчої влади, що припиняється. Акт Кабінету Міністрів України про можливість забезпечення здійснення утвореним органом виконавчої влади повноважень та виконання функцій органу виконавчої влади, що припиняється, видається після здійснення заходів, пов`язаних з державною реєстрацією утвореного органу виконавчої влади як юридичної особи публічного права, затвердженням положення про нього, структури та штатного розпису його апарату, кошторису та заповненням 30 відсотків вакансій.
Розпорядженням Кабінету Міністрів України № 682-р від 21.08.2019 Питання Державної податкової служби визначено можливість забезпечення здійснення Державною податковою службою покладених на неї постановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2019 № 227 Про затвердження положень про Державну податкову службу України та Державну митну службу України функцій і повноважень Державної фіскальної служби, що припиняється, з реалізації державної податкової політики, державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та законодавства з інших питань, контроль за дотриманням якого покладено на Державну податкову службу.
Постановою Кабінету Міністрів України від 18.12.2018 №1200 Про утворення Державної податкової служби України та Державної митної служби України визначено, що Державна податкова служба України є правонаступником прав та обов`язків реорганізованої Державної фіскальної служби України у відповідних сферах діяльності. Основні завдання та повноваження Державної податкової служби України визначені в Положенні про ДПС затвердженому Кабінетом Міністрів України № 227 від 06.03.2019.
Відповідно до п. 7 Положення № 227 ДПС здійснює повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку її територіальні органи.
Наказом Державної податкової служби України № 14 від 12.07.2019 Про затвердження Положення про територіальні органи ДПС затверджено Положення про Головне управління ДПС у Сумській області, відповідно до п. 1 якого ГУ ДПС у Сумській області є правонаступником усіх прав та обов`язків ГУ ДФС у Сумській області.
Наказом ГУ ДПС у Сумській області № 9 від 29.08.2019 Про початок діяльності Головного управління ДПС у Сумській області розпочато виконання ГУ ДПС у Сумській області функцій і повноважень ГУ ДФС у Сумській області, що припиняється.
Наказом Державної податкової служби України № 529 від 30.09.2020 було утворено відокремлені підрозділи ДПС територіальні органи за переліком, в тому числі і Головне управління ДПС у Сумській області.
Згідно з відомостями із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Головне управління ДПС у Сумській області зареєстровано 30.09.2020, має ідентифікаційний код відокремленого підрозділу 43995469.
Наказом Державної податкової служби України №755 від 24.12.2020 було розпочато з 01.01.2021 здійснення територіальними органами ДПС повноважень та функцій територіальних органів ДПС, що ліквідуються відповідно до п. 1 постанови №893, в тому числі і Головного управління ДПС у Сумській області.
Наказом Державної податкової служби України № 643 від 12.11.2020 затверджено Положення про територіальні органи ДПС, в т.ч. і Головне управління ДПС у Сумській області.
Відповідно до пункту 1 Положення про територіальні органи ДПС Головне управління ДПС у Сумській області, є територіальним органом, утвореним на правах відокремленого підрозділу ДПС України, забезпечує реалізацію повноважень ДПС на території Сумської області, є правонаступником майна, прав та обов`язків ГУ ДПС в Сумській області (код ЄДРПОУ 43144399).
Відповідно до ч. 1 ст. 379 КАС України, у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, замінює сторону виконавчого провадження її правонаступником.
Згідно із приписами ч. 4 ст. 379 КАС України положення цієї статті застосовуються також у випадку необхідності заміни боржника або стягувача у виконавчому листі до відкриття виконавчого провадження.
Оскільки Головне управління ДПС у Сумській області (код ЄДРПОУ 43995469) є правонаступником Головного управління ДФС у Сумській області, суд вважає за можливе допустити заміну сторони виконавчого провадження.
Керуючись ст. ст. 248, 256, 295, 379 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
У Х В А Л И В:
Заяву представника Приватного підприємства "Розовая чайка" про заміну сторони - задовольнити.
Замінити сторону виконавчого провадження по справі 480/4227/18 Головне управління ДФС у Сумській області на Головне управління ДПС у Сумській області (код ЄДРПОУ 43995469) як територіальний орган на правах відокремленого підрозділу.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та може бути оскаржена до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом п`ятнадцяти днів з дня її складення. Апеляційні скарги до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи подаються через Сумський окружний адміністративний суд.
Суддя С.О. Бондар
Суд | Сумський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 01.02.2021 |
Оприлюднено | 04.02.2021 |
Номер документу | 94557480 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Сумський окружний адміністративний суд
С.О. Бондар
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні