Ухвала
від 01.02.2021 по справі 240/4776/18
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

(про заміну сторони у виконавчому провадженні)

01 лютого 2021 року м. Житомир справа № 240/4776/18

категорія 108020100

Житомирський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Панкеєвої В.А., розглянувши у письмовому провадженні заяви про заміну сторони виконавчого провадження у виконавчих листах в адміністративній справі за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Квант Енерджі" до Житомирської митниці ДФС, третя особа - Головне управління Державної казначейської служби України в Житомирській області, про визнання протиправним та скасування рішення,

встановив:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Квант Енерджі" звернулось до Житомирського окружного адміністративного суду з позовом про визнання протиправними та скасування рішень Житомирської митниці ДФС.

Рішенням Житомирського окружного адміністративного суду від 02.06.2020 позов задоволено.

Постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 17.11.2020 рішення ЖОАС від 02.06.2020 залишено без змін.

У зв`язку з набранням законної сили рішенням Житомирського окружного адміністративного суду 22 грудня 2020 року позивачу було надіслано виконавчі листи №9815 та №9817 (а.с.102).

12 січня 2021 року товариство з обмеженою відповідальністю "Квант Енерджі" звернулось до суду із заявами про заміну боржника у виконавчих листах з Житомирської митниці ДФС на правонаступника Державну митну службу України та видачу нових виконавчих листів.

Ухвалою суду від 18 січня 2021 року заяви позивача призначено до розгляду в судовому засіданні 25 січня 2021 року.

В судовому засіданні 25 січня 2021 суд заслухавши думку сторін перейшов до подальшого розгляду заяв в порядку письмового провадження.

Представник позивача вимоги заяв підтримала.

Представник відповідача проти задоволення заяв заперечив, посилаючись на її безпідставність.

Представник третьої особи - Головного управління Державної казначейської служби України в Житомирській області в судове засідання не з`явився, про дату, час та місце судового засідання повідомлений належним чином та вчасно.

Дослідивши матеріали справи, оцінивши доводи заяв, суд дійшов висновку, що заяви слід задовольнити в частині, з огляду на таке.

Положеннями частини 1, 2 статті 379 КАС України встановлено, що у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи, суд який розглядав справу як суд першої інстанції, замінює сторону виконавчого провадження її правонаступником. Суд розглядає питання про заміну сторони виконавчого провадження в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням державного виконавця або заінтересованої особи, які звернулися з поданням (заявою), та учасників справи. Ухвалу суду за результатами вирішення питання про заміну сторони виконавчого провадження може бути оскаржено в порядку, встановленому цим Кодексом.

Згідно з ч.4 ст.379 КАС України положення цієї статті застосовуються також у випадку необхідності заміни боржника або стягувача у виконавчому листі до відкриття виконавчого провадження.

Приписами частини 5 статті 15 Закону України "Про виконавче провадження" від 02.06.2016 №1404-VIII встановлено, що у разі вибуття однієї із сторін виконавець за заявою сторони, а також заінтересована особа мають право звернутися до суду із заявою про заміну сторони її правонаступником. Для правонаступника усі дії, вчинені до його вступу у виконавче провадження, є обов`язковими тією мірою, якою вони були б обов`язковими для сторони, яку правонаступник замінив.

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2018 року № 1200 "Про утворення Державної податкової служби України та Державної митної служби України" прийнято: утворити Державну податкову службу України та Державну митну службу України, реорганізувавши Державну фіскальну службу шляхом поділу; установити, що Державна митна служба є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів і який реалізує державну митну політику, державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування митного законодавства; Державна податкова служба та Державна митна служба є правонаступниками майна, прав та обов`язків реорганізованої Державної фіскальної служби у відповідних сферах діяльності.

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України Питання Державної митної служби №1217-р від 04.12.2019, Кабінет Міністрів України погодився з пропозицією Міністерства фінансів щодо можливості забезпечення здійснення з 08 грудня 2019 року Державною митною службою покладених на неї постановою Кабінету Міністрів України №227 від 06.03.2019 Про затвердження положень про Державну податкову службу України та Державну митну службу України функцій і повноважень Державної фіскальної служби, що припиняється, з реалізації державної митної політики, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування законодавства з питань державної митної справи.

Постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2019 №858 "Про утворення територіальних органів Державної митної служби" вирішено:

- утворити як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної митної служби за переліком згідно з додатком 1;

- реорганізувати деякі територіальні органи Державної фіскальної служби шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної митної служби за переліком згідно з додатком 2;

- установити, що територіальні органи Державної фіскальної служби, які реорганізуються, продовжують здійснювати свої повноваження до передачі таких повноважень територіальним органам Державної митної служби.

Постановою Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2020 року №895 "Деякі питання територіальних органів Державної митної служби" постановлено реорганізувати територіальні органи Державної митної служби за переліком згідно з додатком шляхом їх приєднання до Державної митної служби. Абзацом 2 пункту 2 зазначеної постанови установлено, що територіальні органи Державної митної служби, що реорганізуються відповідно до пункту 1 цієї постанови, продовжують здійснювати свої повноваження та функції до утворення Державною митною службою територіальних органів згідно з абзацом четвертим пункту 3 цієї постанови та прийняття рішення про можливість забезпечення здійснення такими органами повноважень і функцій територіальних органів, що реорганізуються. Таке рішення приймається Державною митною службою після здійснення заходів, пов`язаних із внесенням до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань даних про територіальні органи Державної митної служби, що будуть утворені згідно з абзацом четвертим пункту 3 цієї постанови як відокремлені підрозділи юридичної особи публічного права, затвердженням положень про них, структури, штатних розписів, кошторисів та заповненням 30 відсотків вакансій.

Відповідно до Додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2020 року №895 "Деякі питання територіальних органів Державної митної служби", до переліку територіальних органів Державної митної служби, що реорганізуються включено, зокрема, Київську митницю Держмитслужби.

Наказом Державної митної служби України "Про утворення територіальних органів Державної митної служби України як відокремлених підрозділів" від 19 жовтня 2020 року №460 вирішено утворити територіальні органи як відокремлені підрозділи Державної митної служби України за переліком згідно з додатком.

Відповідно до Додатку до наказу Державної митної служби України "Про утворення територіальних органів Державної митної служби України як відокремлених підрозділів" від 19 жовтня 2020 року №460, до переліку територіальних органів як відокремлених підрозділів Державної митної служби України, що утворюються включено, зокрема, Київську митницю.

Відповідно до пункту 6 Порядку здійснення заходів, пов`язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.10.2011 №1074, дія якого поширюється, в тому числі, і на територіальні органи міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, права та обов`язки органів виконавчої влади переходять у разі приєднання одного або кількох органів виконавчої влади до іншого органу виконавчої влади до органу виконавчої влади, до якого приєднано один або кілька органів виконавчої влади.

Відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, 16.07.2019 утворено Державну митну службу України, а 07.11.2019 проведена державна реєстрація Київської митниці Держмитслужби. Проте, Київська митниця Держмитслужби перебуває в процесі припинення.

Відтак, з 16.07.2019 розпочато виконання Державною митною службою України функцій Державної фіскальної служби України та Київської митниці ДФС, а отже, існує обґрунтована необхідність заміни боржника у зв`язку із функціональним правонаступництвом.

Здійснивши системний аналіз норм чинного законодавства, з урахуванням приписів ч.4 ст.379 КАС України, суд вважає за необхідне замінити боржника у виконавчих листах з Житомирської митниці ДФС на його правонаступника - Державну митну службу України.

Вимоги позивача про видачу нових виконавчих листів №9815 2020 р. та 9817 2020 р. є безпідставною.

Керуючись статтями 243, 248, 256, 379 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ухвалив:

Задовольнити частково заяви товариства з обмеженою відповідальністю "Квант Енерджі" про заміну сторони виконавчого провадження у виконавчих листах.

Замінити боржника у виконавчих листах №9815 2020 р. та 9817 2020 р. з Житомирської митниці ДФС - на її правонаступника - Державну митну службу України (вулиця Дегтярівська,11Г, м.Київ, 04119, код ЄДРПОУ 43115923).

В задоволенні решти вимог заяв відмовити.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та може бути оскаржена до Сьомого апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції протягом п`ятнадцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Суддя В.А. Панкеєва

СудЖитомирський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення01.02.2021
Оприлюднено05.02.2021
Номер документу94592959
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —240/4776/18

Ухвала від 30.08.2021

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Панкеєва Вікторія Анатоліївна

Ухвала від 30.08.2021

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Панкеєва Вікторія Анатоліївна

Постанова від 29.06.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Боровицький О. А.

Ухвала від 01.06.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Боровицький О. А.

Ухвала від 18.05.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Боровицький О. А.

Ухвала від 18.05.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Боровицький О. А.

Ухвала від 27.04.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Боровицький О. А.

Ухвала від 02.04.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Боровицький О. А.

Ухвала від 02.03.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 01.02.2021

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Панкеєва Вікторія Анатоліївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні