Постанова
від 03.02.2021 по справі 640/1689/21
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 640/1689/21 Суддя (судді) першої інстанції: Кармазін О.А.

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03 лютого 2021 року м. Київ

Шостий апеляційний адміністративний суд в складі: головуючого - судді Лічевецького І.О., суддів - Мельничука В.П., Оксененка О.М., при секретарі - Рейтаровській О.С., розглянувши у відкритому судовому засіданні за апеляційною скаргою Міністерства оборони України на рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 29 січня 2021 року адміністративну справу позовом товариства з обмеженою відповідальністю Преміум Компані до Міністерства оборони України, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору - товариство з обмеженою відповідальністю Військсервіс-Волонтер , про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ

Товариство з обмеженою відповідальністю Преміум Компані (надалі за текстом - ТОВ Преміум Компані ) звернулось до суду з позовом, у якому просило:

- визнати протиправним та скасувати рішення тендерного комітету Міністерства оборони України, оформлене протоколом № 75/676/24 від 21.01.2021 р. у процедурі закупівлі, оприлюдненій на веб-порталі Уповноваженого органу за номером № UA-2020-11-16-014410-c, про відхилення цінової пропозиції ТОВ Преміум Компані ;

- визнати протиправним та скасувати рішення тендерного комітету Міністерства оборони України, оформлене протоколом № 75/676/24 від 21.01.2021 р. у процедурі закупівлі, оприлюдненій на веб-порталі Уповноваженого органу за номером № UA-2020-11-16-014410-c, про прийняття цінової пропозиції ТОВ Військсервіс-Волонтер , про визначення переможцем переговорної процедури закупівлі ТОВ Військсервіс-Волонтер , про оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю послуг, про запрошення ТОВ Військсервіс-Волонтер укласти договір про закупівлю;

- зобов`язати Міністерство оборони України вчинити дії із складання протоколу про проведення переговорів з ТОВ Преміум Компані у процедурі закупівлі, оприлюдненій на веб-порталі Уповноваженого органу за номером № UA-2020-11-16-014410-c, у відповідності до вимог Закону України Про особливості закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони та з урахуванням мотивів мотивувальної частини рішення суду.

На обґрунтування своїх вимог позивач зазначав, що ним були подані усі необхідні документи, передбачені оголошенням про проведення відбору учасників для проведення переговорної процедури закупівлі для потреб оборони, однак міністерство оборони безпідставно відхилив його цінову пропозицію з підстав недостовірності поданої інформації.

ТОВ Преміум Компані стверджувало, що подана ним інформація щодо обсягу взаємовідносин з ТОВ MILE та щодо наявності працівників відповідної кваліфікації повністю підтверджується як первинними документами і поданою звітністю, так і листами Головного управління ДПС у Чернігівській області від 15.01.2021 р. та 16.01.2021 р.

Рішенням Окружного адміністративного суду м. Києва від 29 січня 2021 року адміністративний позов задоволено повністю.

В апеляційній скарзі Міністерство оборони України, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи, просить скасувати вказане судове рішення і ухвалити постанову про відмову у задоволенні позову.

Зокрема, скаржник наполягає на тому, що позивачем в складі цінової пропозиції надано недостовірну інформацію, що підтверджується листом Головного управління ДПС у м. Києві № 144/4/26-15-07-05-07-15 від 31.12.2020 р.

Відповідно до частини 1 статті 308 КАС України суд апеляційної інстанції перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Перевіривши повноту встановлення окружним адміністративним судом фактичних обставин справи та правильність застосування ним норм матеріального і процесуального права, Шостий апеляційний адміністративний суд дійшов наступного.

Судом першої інстанції встановлено, що рішенням тендерного комітету Міністерства оборони України рішенням №75/676/1 від 16.11.2020 р., прийнятим відповідно до Закону України Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони , застосовано переговорну процедуру закупівлі послуги з організації харчування (55320000-9) (послуги щодо забезпечення харчуванням, забезпечення комплектами продуктів за Каталогом продуктів харчування особового складу та штатних тварин військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України

з стаціонарних та польових умовах).

Переговорна процедура проводилась в Міністерстві оборони України відповідно до оголошення № UA-2020-11-16-014410-c.

За змістом пункту 12.3 названого оголошення для проведення переговорної процедури учасники повинні були, серед іншого, надати:

- довідку у довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації не менше ніж 50 осіб, які мають необхідні знання та досвід. Для підтвердження наданої інформації у складі пропозиції подати копію звіту 1-ДФ за останній звітний період на день подання цінової пропозиції, копії документів, які підтверджують працевлаштування працівників (першої та останньої із заповнених сторінок трудової книжки та/або договорів (контрактів) на кожного із наведених в довідці працівників;

- довідку у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору щодо надання послуги з організації харчування та/або про надання послуг щодо забезпечення харчуванням за контрактом та/або харчування за 2018 рік та/або 2019 рік та/або 2020 рік, в якій повинна бути зазначена інформація про найменування суб`єкта господарювання органу державної влади тощо, з яким було укладено договір, його адреса та контактний телефон; а також стан належного виконання договору стосовно якості та строків. Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати скановану копію аналогічного договору щодо надання послуги з організації харчування та/або про надання послуг щодо забезпечення харчуванням за контрактом та/або харчування за 2018 рік та/або 2019 рік та/або 2020 рік з усіма додатками що є невід`ємною частиною договору (у разі наявності) та сканований відгук/відгуки виданий суб`єктом господарювання з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків та документи, які підтверджують товарність операції (акти приймання наданих послуг та/або видаткові накладні та/або акт звірки, взаєморозрахунків та/або тощо). Загальна сума наданих послуг за договором повинна бути не меншою ніж 10% очікуваної вартості предмету закупівлі (можливо підтвердити суму наданих послуг декількома аналогічними договорами).

Для участі у переговорній процедурі ТОВ Преміум Компані подано тендерну пропозицію, якою запропоновано здійснити постачання послуг з організації харчування (55320000-9) (послуги щодо забезпечення харчуванням, забезпечення комплектами продуктів за Каталогом продуктів харчування особового складу та штатних тварин військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах) для особового складу військових частин та військових навчальних закладів, дислокованих у м. Київ, Полтавській, Сумській та Чернігівській областях на загальну вартість послуг 558 987 368, 30 грн. з ПДВ з терміном надання послуг з 01 січня до 31 грудня 2021 року включно.

Рішенням тендерного комітету Міністерства оборони України робочу групу зобов`язано провести переговори з позивачем (протокол № 75/676/22 від 21.01.2021 р.)

Процедуру проведення переговорів оформлено протоколом № 75/676/23 від 21.01.2021 р., згідно якому позивачем подано недостовірну інформацію щодо виконання ним аналогічних договорів та щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.

Рішенням тендерного комітету Міністерства оборони України, оформленим протоколом № 75/676/24 від 21.01.2021 р. відхилено цінову пропозицію ТОВ Преміум Компані на підставі статті 6 Закону України Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони , у зв`язку з виявленням факту зазначення у поданих учасником документах недостовірної інформації.

Таке рішення вмотивовано наступним.

У складі тендерної документації позивачем подано: довідку про виконання аналогічного договору; аналогічний договір № 10/03/20 від 10.03.2020 р. про надання послуг з організації харчування, укладений між ТОВ Преміум Компані та ТОВ MILE ; відгук до цього договору; акт звірки взаємних розрахунків станом на 01.12.2020 р., у якому зазначено про надання ТОВ Преміум Компані Замовнику послуг з харчування на загальну суму 65 012 558 грн. 40 коп.

Разом з тим, згідно листа народного депутата Олександра Пономарьова № 01-303/284 від 04.01.2021 р. ТОВ Преміум Компані в складі цінової пропозиції надано недостовірну інформацію, яка підтверджується листом Головного управління ДПС у м. Києві № 144/4/26-15-07-05-07-15 від 31.12.2020 р., а саме в частині виконання позивачем договору № 10/03/20 від 10.03.2020 р. Предметом вказаного договору є організація власними силами ТОВ Преміум Компані дворазового гарячого харчування співробітників ТОВ MILE .

В акті звірки взаємних розрахунків між ТОВ Преміум Компані та ТОВ MILE станом на 01.12.2020 р. зазначено, що послуги надані період з 10.03.2020 р. по 01.12.2020 р. на загальну суму 65 012 558,40 грн. В той же час, за інформацією Головного управління Державної податкової служби у м. Києві, за період з 10.03.2020 р. по 30.12.2020 р. (тобто за більший період) підтверджується надання послуг всього на суму - 27 596 532 грн. ПДВ 5 519 306 грн., разом з ПДВ - 33 115 838,40 грн.

Крім того, недостовірна інформація міститься у документах, наданих ТОВ Преміум Компані щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.

Так у поданих в складі цінової пропозиції документах вказано, що кількість працюючих в ТОВ Преміум Компані працівників складає 65 осіб. Аналогічну інформацію наведено у фінансовому звіті суб`єкта малого підприємництва станом на 30.09.2020 р.

Однак, за інформацією Головного управління Державної податкової служби у м. Києві, викладеною у вищезазначеному листі, середня кількість працівників ТОВ Преміум Комані за 9 місяців 2020 року склала 10 осіб, що у тому числі вказує на неможливість надання послуг ТОВ MILE у зазначеному в акті взаєморозрахунків обсязі (на 65 млн. грн.).

Раніше у звітному податковому розрахунку (форма 1 ДФ) за 3 квартал 2020 року, поданому 30.10.2020 року до органу ДПІ, відображено у якості оплатних працівників 15 осіб.

Також, Головним управлінням Державної податкової служби у м. Києві, надано інформацію про об`єкти оподаткування або об`єкти пов`язані з оподаткуванням, або через які провадиться діяльність (форма 20-ОПП) зареєстровані за ТОВ ПРЕМІУМ КОМПАНІ . Так, єдиним зазначеним об`єктом є безпосередньо офіс товариства.

Відповідно до обліку платників податків та зборів № 503/25280 від 14.05.2014 р. з метою проведення податкового контролю платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік у контролюючих органах за місцезнаходженням юридичних осіб, а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об`єктів оподаткування або об`єктів, які пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку). Зазначене, окрім іншого свідчить про відсутність у ТОВ Преміум Компані потужностей необхідних для надання послуг ТОВ MILE .

Враховуючи наведене, відповідач дійшов висновку, що недостовірним також є відгук про виконання договору, наданий ТОВ MILE ТОВ Преміум Компані .

Також, відповідно до витягу з протоколу засідання тендерного комітету Міністерства оборони України щодо відхилення цінової пропозиції учасників відбору та визначення переможця по процедурі закупівлі послуги з організації харчування (55320000-9) (послуги щодо забезпечення харчуванням, забезпечення комплектами продуктів за Каталогом продуктів харчування особового складу та штатних тварин військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах) від 21.01.2021 № 75/676/24, тендерним комітетом Міністерства оборони України вирішено:

- прийняти цінову пропозицію ТОВ Військсервіс-Волонтер щодо закупівлі послуги з організації харчування (55320000-9) (послуги щодо забезпечення харчуванням, забезпечення комплектами продуктів за Каталогом продуктів харчування особового складу та штатних тварин військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах);

- визначити переможцем переговорної процедури закупівлі послуги з організації харчування (55320000-9) (послуги щодо забезпечення харчуванням, забезпечення комплектами продуктів за Каталогом продуктів харчування особового складу та штатних тварин військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах) та укласти договір з товариством з обмеженою відповідальністю Військсервіс-Волонтер про закупівлю послуги з організації харчування (55320000-9) (послуги щодо забезпечення харчуванням, забезпечення комплектами продуктів за Каталогом продуктів харчування особового складу та штатних тварин військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах) для особового складу військових частин та військових навчальних закладів, дислокованих у м. Київ, Полтавській, Сумській та Чернігівській областях на загальну вартість послуг 558 987 068,30 грн. з ПДВ з терміном надання послуг з 01 січня до 31 грудня 2021 року включно;

- відповідно до вимог статті 10 Закону України Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю послуги з організації харчування (55320000-9) (послуги щодо забезпечення харчуванням, забезпечення комплектами продуктів за Каталогом продуктів харчування особового складу та штатних тварин військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах) з ТОВ Військсервіс-Волонтер ;

- відповідно до вимог частини першої статті 7 Закону України Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони у строк не раніше ніж через чотири робочі дні та не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір запросити ТОВ Військсервіс-Волонтер укласти договір про закупівлю послуги з організації харчування (55320000-9) (послуги щодо забезпечення харчуванням, забезпечення комплектами продуктів за Каталогом продуктів харчування особового складу та штатних тварин військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах).

Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об`єднаних територіальних громад визначаються Законом України Про публічні закупівлі від 25 грудня 2015 р. № 922-VIII.

Згідно частини 9 статті 3 Закону України Про публічні закупівлі особливості здійснення закупівель, визначених цим Законом, для гарантованого забезпечення потреб оборони (крім товарів, робіт і послуг, що підлягають закупівлі відповідно до угод у порядку, визначеному пунктом 6 частини п`ятої цієї статті) Міністерством оборони України та його розвідувальним органом, Міністерством внутрішніх справ України, Службою безпеки України, Національною гвардією України, Національною поліцією України, Державною прикордонною службою України, Службою зовнішньої розвідки України, Державною службою спеціального зв`язку та захисту інформації України, Державною спеціальною службою транспорту, Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Управлінням державної охорони України та іншими військовими формуваннями та/або частинами в особливий період, у період проведення операції об`єднаних сил, антитерористичної операції, у період введення воєнного чи надзвичайного стану встановлюються окремим законом.

У період виникнення спірних правовідносин особливості здійснення процедур закупівлі товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони в особливий період, у період проведення операції об`єднаних сил, антитерористичної операції, у період введення воєнного чи надзвичайного стану визначались Законом України Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони від 12 травня 2016 р. № 1356-VIII (надалі за текстом - Закон № 1356-VIII ).

Частиною 1 статті 2 названого Закону передбачено, що він застосовується Міністерством оборони України та його розвідувальним органом, Міністерством внутрішніх справ України, Службою безпеки України, Національною гвардією України, Національною поліцією України, Державною прикордонною службою України, Службою зовнішньої розвідки України, Державною службою спеціального зв`язку та захисту інформації України, Державною спеціальною службою транспорту, Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Управлінням державної охорони України та іншими військовими формуваннями та/або частинами (далі - замовники), які здійснюють закупівлю товарів, робіт і послуг (далі - товари, роботи і послуги) для гарантованого забезпечення потреб оборони в особливий період, у період проведення операції об`єднаних сил, антитерористичної операції, у період введення воєнного чи надзвичайного стану, якщо вартість товарів і послуг дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.

Частиною 1 статті 3 Закону № 1356-VIII установлено, що у разі прийняття замовником рішення про застосування переговорної процедури закупівлі відбір учасників здійснюється через електронну систему закупівель у порядку, визначеному цим Законом.

Відповідно до частини 3 статті 3 Закону № 1356-VIII для проведення відбору учасників замовник оприлюднює оголошення про проведення відбору через авторизовані електронні майданчики на веб-порталі Уповноваженого органу.

За змістом частини 13 статті 3 Закону № 1356-VIII цінова пропозиція подається учасником в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями.

Частиною 1 статті 4 передбачено, що замовник відхиляє цінову пропозицію учасника відбору з таких підстав:

1) ненадання або несвоєчасне надання учасником одиниці товару на перевірку відповідності зразку-еталону (якщо подання одиниці товару вимагалося в оголошенні про проведення відбору) та/або іншим вимогам замовника до предмета закупівлі, зазначеним в оголошенні про проведення відбору, або документів про підтвердження відповідності товару, роботи чи послуги технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, визначеним замовником;

2) невідповідність товарів, робіт чи послуг учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі;

3) відсутність підтвердження подання забезпечення цінової пропозиції (якщо подання забезпечення вимагалося замовником в оголошенні про проведення відбору);

4) відмова або неучасть учасника відбору в переговорах, призначених замовником, у визначену замовником дату їх проведення;

5) відмова учасника відбору від участі в переговорах з ціною / приведеною ціною, поданою ним за результатами проведеного аукціону;

6) невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам, визначеним у статті 17 Закону України Про публічні закупівлі ;

7) неусунення учасником недоліків у поданих ним документах протягом наступних 24 годин з моменту ознайомлення учасника з такими недоліками під час проведення переговорів;

8) якщо учасник протягом одного року до дати проведення електронного аукціону вчинив порушення в одного й того самого замовника:

не брав участі або відмовився від участі в переговорній процедурі закупівлі до оприлюднення повідомлення про намір укласти договір - більше трьох разів;

відмовився від підписання договору про закупівлю у визначені замовником терміни - більше двох разів;

не виконав умови (умов) договору щодо якості та/або терміну поставлених товарів, виконаних робіт, наданих послуг - більше одного разу.

Згідно частини 6 статті 6 Закону № 1356-VIII у разі виявлення невідповідності товару, роботи чи послуги технічним, кількісним або якісним характеристикам предмета закупівлі та/або учасника - кваліфікаційним критеріям та вимогам, визначеним у статті 17 Закону України Про публічні закупівлі , та/або виявлення факту зазначення у поданих учасником документах будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, тендерний комітет або уповноважена особа (особи) приймає рішення про проведення переговорів з учасником відбору, цінова пропозиція якого є наступною.

У цій справі колегія суддів перш за все зазначає, що виходячи з буквального тлумачення наведених правових норм у разі виявлення факту зазначення у поданих учасником документах недостовірної інформації, відповідач повинен був прийняти рішення про проведення переговорів з учасником відбору, цінова пропозиція якого є наступною, а не про відхилення цінової пропозиції ТОВ Преміум Компані .

Можливість відхилення цінової пропозиції з підстав зазначення у поданих документах недостовірної інформації Законом № 1356-VIII не передбачена.

Відповідно ж до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Судом першої інстанції встановлено та не заперечується сторонами, що на виконання вимог оголошення про проведення відбору учасників для проведення переговорної процедури закупівлі для потреб оборони позивачем було подано:

- довідку про досвід виконання аналогічного договору № 10/03/2020 з ТОВ MILE ;

- договір про надання послуг харчування № 10/03/20 від 10.03.2020 р., укладений між ТОВ MILE , як замовником послуг, та ТОВ Преміум Компані , як виконавцем;

- акт звірки взаємних розрахунків станом на 01.12.2020 р. між позивачем та ТОВ MILE за договором про надання послуг харчування № 10/03/2020 від 10.03.2020 р. на суму 65 012 558, 40 грн.

- відгук ТОВ MILE від 26.11.2020 № 35 по договору про надання послуг харчування № 10/03/2020 від 10.03.2020 р., згідно якому послуги виконані належно в повному обсязі, якісно та в строк;

- акти здачі приймання робіт (надання послуг) від 30.01.2020 № 1, від 30.05.2020 № 2, від 30.06.2020 № 3, від 30.07.2020 № 4, від 31.08.2020 № 5, від 30.09.2020 № 6 від 31.10.2020 № 7 та від 30.11.2020 № 8 на загальну суму 65 012 558,40 грн., у т.ч. ПДВ 10 835 426, 40 грн.;

- довідку про наявність працівників, у якій зазначено, що згідно зі звітом форми № 1-ДФ за останній звітний період кількість працюючих у позивача складає 65 працівників. Безпосередньо у наданні послуг, що є предметом Закупівлі, буде задіяно 51 працівник із зазначенням прізвищ, ім`я, по-батькові таких працівників;

- податковий розрахунок форма 1ДФ (звітна) від 30.10.2020 р. за 3 квартал 2020 р., реєстраційний номер 9283006619, відповідно до якого задекларовано працевлаштованих за трудовим договором 15 працівників;

- податковий розрахунок форма 1-ДФ (уточнюючий) від 21.11.2020 за третій квартал 2020 р., реєстраційний номер 9307868193 відповідно до якого задекларовано працевлаштованих за трудовим договором 50 працівників;

- перші та останні сторінки трудових книжок працівників;

- медичні книжки;

- листи-згода працівників на обробку персональних даних.

Відхиляючи цінову пропозицію, тендерний комітет Міністерства оборони України виходив з того, що згідно листу Головного управління ДПС у м. Києві № 144/4/26-15-07-05-07-15 від 31.12.2020 р. станом на 30.12.2020 р. по ТОВ Преміум Компані та ТОВ MILE задекларовано взаємовідносини в обсязі 27 596 532 грн., крім того 5 519 306 грн. ПДВ.

Також, названий лист містить інформацію про те, що відповідно до поданих позивачем звітів про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахованого внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, кількість застрахованих осіб, яким нараховувалась заробітна плата становить: січень 2020 - звіт не подавався; лютий 2020 р. - 2 особи; березень 2020 р. - 9 осіб; квітень 2020 р. - 11 осіб; травень 2020 р. - 14 осіб; червень 2020 р. - 14 осіб; липень 2020 р. - 12 осіб; серпень 2020 р. - 13 осіб; вересень 2020 р. - 13 осіб; жовтень 2020 р. - 64 особи; листопад 2020 р. - 63 особи.

У цьому контексті колегія суддів зазначає, що лист № 144/4/26-15-07-05-07-15 від 31.12.2020 р. містить застереження про те, що інформація надана відповідно до інформаційного ресурсу ДПС України, доступного до перегляду на рівні Головного управління ДПС у м. Києві.

Водночас, цей же лист містить відомості про те, що ТОВ Преміум Компані взято на облік у Головному управлінні ДПС у м. Києві, ДПІ у Солом`янському районі м. Києва, з 06.04.2020 р. як платника податків з наступного року. До 01.01.2021 р. продовжено адміністрування податків за попереднім місцезнаходженням, а саме: у ГУ ДПС у Чернігівській області, Козелецька ДПІ (Козелецький район), стан платника - платник до кінця року .

Таким чином, до 01.01.2020 р. позивачем не подавалась звітність до Головного управління ДПС у м. Києві.

Водночас, в матеріалах справи міститься лист Головного управління ДПС у Чернігівській області № 223/6/25-0118-02-04 від 16.01.2021 р., згідно якому за даними податкової звітності з ПДВ задекларований обсяг реалізації (податкових зобов`язань) ТОВ Преміум Компані складає 65 012 558, 40 грн., у тому числі ПДВ 10 835 426, 40 грн.

За даними листа Головного управління ДПС у Чернігівській області № 191/6/25-01-24-01 від 15.01.2021 р. станом на 01.10.2020 р. згідно поданого Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за формою №-1ДФ, реєстраційний номер документу 9311420779 від 25.11.2020 р. та реєстраційний номер документу 9283006619 від 30.10.2020 р. на підприємстві працевлаштовано 65 працівників.

У протоколі № 75/676/23 від 21.01.2021 р. відображено, що у процедурі переговорів позивач надавав робочій групі листи № 223/6/25-0118-02-04 від 16.01.2021 р. та № 191/6/25-01-24-01 від 15.01.2021 р.

Разом з тим, оцінку названим документам відповідач не надав, взявши до відома лише лист Головного управління ДПС у м. Києві.

При цьому, лист Головного управління ДПС у м. Києві № 144/4/26-15-07-05-07-15 від 31.12.2020 р. містить відомості про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахованого внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.

Тоді як, згідно вимогам оголошення про проведення переговорної процедури учасники повинні були подати копію звіту 1-ДФ.

Форма Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) затверджена наказом Міністерства фінансів України № 4 від 13.01.2015 р., зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 30 січня 2015 р. за № 111/26556.

Процедура, форма, строки подання звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування визначені наказом Міністерства фінансів України № 435 від 14.04.2015 р., зареєстрованим в Міністерстві юстиції України

23 квітня 2015 р. за № 460/26905.

Таким чином, зазначені форми звітності є різними, а подання відомостей щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування оголошенням про проведення переговорної процедури не вимагалось.

Суд критично оцінює поданий Міністерством оборони України під час апеляційного перегляду справи лист Головного управління ДПС у м. Києві № 7/2/26-15-07-05-07-15 від 02.02.20121 р.

По-перше, цей лист не був підставою для відхилення цінової пропозиції ТОВ Преміум Компані , а відповідно до статті 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень останній не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

По-друге, він також містить застереження про те, що інформація надана відповідно до інформаційного ресурсу ДПС України, доступного до перегляду на рівні Головного управління ДПС у м. Києві.

При цьому, листи Головного управління ДПС у Чернігівській області не відкликались та не визнавались такими, що містять недостовірну інформацію.

Крім того, лист Головного управління ДПС у м. Києві № 7/2/26-15-07-05-07-15 від 02.02.20121 р. фактично підтверджує подані позивачем відомості щодо наявності в нього працівників відповідної кваліфікації.

Так, згідно цьому листу 30.10.2020 р. ТОВ Преміум Компані подано податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за формою №-1ДФ у якому відображено відомості по 15 фізичним особам.

Також, 21.11.2020 р. позивач подав розрахунок з позначкою Уточнений по 50 фізичним особам.

Тобто, ці відомості повністю відповідають відомостям викладеним у листі Головного управління ДПС у Чернігівській області № 191/6/25-01-24-01 від 15.01.2021 р.

З огляду на наведені правові норми та фактичні обставини справи слід погодитись з висновком суду попередньої інстанції про наявність підстав для задоволення позову.

Доводи апеляційної скарги зазначених вище висновків суду попередньої інстанції не спростовують і не дають підстав для висновку, що окружним адміністративним судом при розгляді справи неправильно застосовано норми матеріального права, які регулюють спірні правовідносини, чи порушено норми процесуального права.

За правилами ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись статтями 315, 316, 321, 322, 325 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

ПОСТАНОВИВ

Апеляційну скаргу Міністерства оборони України залишити без задоволення, а рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 29 січня 2021 року - без змін.

Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню не підлягає.

Головуючий суддя І.О.Лічевецький

суддя В.П.Мельничук

суддя О.М.Оксененко

Дата ухвалення рішення03.02.2021
Оприлюднено04.02.2021
Номер документу94601324
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/1689/21

Ухвала від 26.04.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кармазін О.А.

Постанова від 03.02.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Лічевецький Ігор Олександрович

Ухвала від 02.02.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Лічевецький Ігор Олександрович

Ухвала від 02.02.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Лічевецький Ігор Олександрович

Ухвала від 01.02.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Лічевецький Ігор Олександрович

Рішення від 29.01.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кармазін О.А.

Ухвала від 26.01.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кармазін О.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні