Копія ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
08 жовтня 2020 року Справа № 160/8824/20
Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Кальника В.В., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Растро КР" до відповідача 1 Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, відповідача 2 Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії, -
ВСТАНОВИВ :
Товариство з обмеженою відповідальністю "Растро КР" звернулося до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовом до відповідача 1 Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, відповідача 2 Державної податкової служби України, в якому просить суд:
- визнати протиправними та скасувати рішення Головного управління ДПС у Дніпропетровській області № 1667000/42503233, № 1667001/42503233 від 24.06.2020 про відмову у реєстрації податкових накладних Товариства з обмеженою відповідальністю РАСТРО КР №30 від 14.05.2020 року та № 37 від 15.05.2020 року;
- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні Товариства з обмеженою відповідальністю РАСТРО КР №30 від 14.05.2020 року та № 37 від 15.05.2020 року відповідно до норм чинного податкового законодавства України.
Свої вимоги позивач обґрунтував тим, що позивачем було надано до ГУ ДПС України у Дніпропетровській області та до ДПС України всі необхідні та достатні копії первинних документів, які беззаперечно підтверджують реальність здійснення операції за податковими накладними № 30 від 14.05.2020 року та № 37 від 15.05.2020 року. При цьому вказав, що ГУ ДПС у Дніпропетровській області не підтверджено факт виявлення під час моніторингу об`єктивних ознак неможливості здійснення ТОВ РАСТРО КР операцій з постачання товару (бетонних сумішей), дані про які зазначено у податкових накладних, та/або ймовірності уникнення позивачем виконання свого податкового обов`язку, які б свідчили про ризик порушення ним норм податкового законодавства.
Отже, позивач вважає рішення про відмову у реєстрації податкових накладних № 30 від 14.05.2020 року та № 37 від 15.05.2020 року протиправними та такими, що підлягають скасуванню, а податкові накладні такими, що підлягають реєстрації датою їх надсилання на реєстрацію.
Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 05.08.2020 року відкрито провадження в адміністративній справі та ухвалено здійснювати розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін.
18.09.2020 року відповідачем 1 надано відзив на позов, в якому він, з посиланням на норми законодавства, просив у задоволенні позову відмовити. Також зазначив, що підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішень про відмову в реєстрації податкових накладних є: ненадання платником податку копій документів, а саме первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки - фактури/інвойси, акти приймання - передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних. Платником податку щодо зазначеної ним у податкових накладних операції не надані наступні документи на підтвердження реальності здійснення операцій: акти виконаних послуг перевезення обумовлені договором; специфікації: заявки на кількість товару (пісок); платіжні доручення.
Отже, відповідач 1 вважає вимоги позивача безпідставними та недоведеними, такими, що не підлягають задоволенню.
18.09.2020 року відповідачем 2 надано відзив на позов, в якому він просив у задоволенні позову відмовити, мотивуючи тим, що повноваження ДПС України щодо реєстрації податкових накладних в ЄРПН є дискреційним повноваженням та виключною компетенцією уповноваженого органу. Вказує, що вимоги позивача зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні є необґрунтованими, оскільки без надання правової оцінки рішенню комісії регіонального рівня зобов`язання ДПС України зареєструвати податкову накладну є передчасними. Зобов`язання зареєструвати податкові накладні є похідної вимогою до ДПС України від вимог до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, оскільки скасування рішення відповідної комісії контролюючого органу є самостійною підставою для реєстрації відповідної податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до п.28 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 117.
18.09.2020 року на адресу суду від позивача надійшли відповіді на відзиви, в яких підтримано позицію, викладену в позовній заяві.
Дослідивши докази, наявні в матеріалах справи, з`ясувавши фактичні обставини справи, на яких ґрунтується адміністративний позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до наступних висновків.
З матеріалів справи вбачається, що Товариство з обмеженою відповідальністю РАСТРО КР зареєстроване 27.09.2018 року, номер запису 1 227 102 0000 018683, та зареєстровано як платник податку на додану вартість з 01.11.2018 року, індивідуальний податковий номер 425032304816, здійснює господарську діяльність з таких видів економічної діяльності як: Код КВЕД 23.61 Виготовлення виробів із бетону для будівництва (основний); Код КВЕД 23.63 Виробництво бетонних розчинів, готових для використання; Код КВЕД 23.69 Виробництво інших виробів із бетону гіпсу та цементу; Код КВЕД 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням; Код КВЕД 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля; Код КВЕД 52.10 Складське господарство.
14 та 15 травня 2020 року Товариством з обмеженою відповідальністю РАСТРО КР за результатами фінансово-господарської діяльності, відповідно до приписів п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України, було складено на покупця ТОВ СТРОНГ-ІНВЕСТ (код за ЄДРПОУ 42665037) податкові накладні за № 30 на обсяг постачання без ПДВ 112 039,20 грн., сума ПДВ 22 407,84 грн. та № 37 на обсяг постачання без ПДВ 46 683,00 грн., сума ПДВ 9 336,60 грн., з кодом УКТ ЗЕД (3824 50 1000) згідно Українського класифікатора товарів ЗЕД відповідно та 28.05.2020 року податкові накладгі направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Згідно отриманих Квитанцій від 28.05.2020 року за № 9119042224 та №9119040608 податкові накладні прийнято, реєстрація зупинена, в яких було зазначено: Документ прийнято. Реєстрація зупинена. . Відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 14.05.2020 №30 та від 15.05.2020 №37 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 3824, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних .
Керуючись пунктом 56.3 статті 56 ПК України, 19.06.2020 року ТОВ РАСТРО КР (через ПЗ для надання звітності МЕДОК ) відправлено Повідомлення № 11 від 19.06.2020 року до податкових накладних №30 від 14.05.2020 року та № 37 від 15.05.2020 року, які були зупинені 28.05.2020р., щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК, в якому надані пояснення і скановані копії підтверджуючих документів щодо здійснення операції, а саме: документи, що підтверджують отримання сировини та матеріалів для виготовлення Товару (бетонних сумішей): Договір № 2/19 від 25.02.2019 року між ПрАТ БЛАСТКО та ТОВ РАСТРО КР щодо купівлі щебеневої продукції та видаткові накладні з Товаро-транспортними накладними; Договір № 01/17-20 віл 17.01.2020 року між ТОВ РІЧКОВИЙ ПОРТ та ТОВ РАСТРО КР щодо купівлі річкового піску та видаткові накладні з Товаро-транспортними накладними; Договір № 24 від 27.12.2019 року між ТОВ ФОРУМТЕХ ЛТД та ТОВ РАСТРО КР щодо купівлі цементу та видаткові накладні з Товаро-транспортними накладними; документи, що підтверджують наявність виробничих потужностей, складських приміщень для виробництва та зберігання бетонних сумішей: Договір оренди № 20/08-2019 від 20.08.2019 року між ТОВ БІАНТ - БК та ТОВ РАСТРО КР , відповідно до якого ТОВ РАСТРО КР орендує складські приміщення та площадки для зберігання/складування сировини та матеріалів (щебню, піску, цементу), та промислові потужності для виробництва бетонних сумішей (бетонно-змішувальна установка), що розташовані за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Леоніда Бородича, 15А.; документи, що підтверджують транспортування Товару (рідкого бетону) від позивача до покупців: Договір № 02/01-20/2 про надання послуг від 02.01.2020 року між ТОВ АТЛАС АВТО ТРАНС АГ та ТОВ РАСТРО КР ; документи, що підтверджують продажу та відвантаження Товару (бетонних сумішей), щодо якого було зупинена реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних: Договір купівлі-продажу № 25/03 від 25.03.2020 року між ТОВ РАСТРО КР та ТОВ СТРОНГ- ІНВЕСТ , виписка з банку про отримання оплати за Товар, накладні, Товаро-транспортні накладні.
24 червня 2020 року ТОВ РАСТРО КР через особистий кабінет електронного сервісу Електронний кабінет платника отримало Рішення за № 1667000/42503233 від 24.06.2020 року та № 1667001/42503233 від 24.06.2020 року про відмову у реєстрації податкової накладної №30 від 14.05.2020 року та № 37 від 15.05.2020 року відповідно в Єдиному реєстрі податкових накладних у зв`язку з ненаданням платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товару/послуг, зберігання і транспортування.
Керуючись п. 56.23 ст.56 ПКУ та вимогами Постанови Кабінету Міністрів України від р11.12.2019 року № 1165 Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (надалі за текстом - Порядок № 1165 ), позивачем 24.06.2020 року подано скарги до Державної податкової служби України на Рішення №1667000/42503233 та №1667001/42503233 від 24.06.2020 року щодо відмови в реєстрації податкових накладних № 30 від 14.05.2020 року та № 37 від 15.05.2020 року.
15 липня 2020 року ТОВ РАСТРО КР через особистий кабінет електронного сервісу Електронний кабінет платника , отримало Рішення № 34528/42503233 від 15.07.2020 року та № 34629/42503233 від 15.07.2020 року про залишення вищевказаних скарг без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін. Підставою такого рішення є: ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товару/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів, у тому числі рахунки-фактури/інвойси.
Позивач не погодився з діями щодо зупинення реєстрації податкових накладних та відмовою в їх реєстрації, звернувся до суду з цим позовом.
Вирішуючи заявлений спір по суті, суд зазначає наступне.
Спеціальним законом з питань оподаткування, який встановлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків, визначені заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу є Податковий кодекс України (далі - ПК України).
Згідно підпунктів а, б пункту 185.1 статті 185 ПК України, об`єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України та постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України.
Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг згідно приписів норми пункту 187.1 статті 187 ПК Українивважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню; б) дата відвантаження товарів.
База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (пункт 188.1 статті 188 ПК України).
Згідно з пунктом 201.1 статті 201 Податкового кодексу України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умов щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в ЄРПН у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно із пунктом 201.10 статті 201 ПК України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту. Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Пунктом 201.7 статті 201 Податкового кодексу України визначено, що податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).
Згідно з пунктом 74.2 статті 74 Податкового кодексу України, в ЄРПН забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних в ЄРПН.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної в ЄРПН може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.
На виконання цієї норми Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 11 грудня 2019 року №1165 (набрання чинності, відбулась 01.02.2020), якою затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (надалі - Порядок №1165).
Згідно з приписами пункту 4 Порядку №1165 у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.
Пунктом 5 Порядку №1165 передбачено, що платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку, показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку. Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій.
Відповідно до вимог пункту 6 Порядку №1165, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється. Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня. У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (пункт 7 Порядку №1165).
Відповідно до пункту 10 Порядку №1165, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (пункт 11 Порядку №1165).
Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку (пункт 25 Порядку № 1165).
Так, судом встановлено із квитанцій про відмову в реєстрації податкової накладної від 28.05.2020 за № 9119042224 та №9119040608, що підставою для зупинення реєстрації податкових накладних №30 від 14.05.2020 та №37 від 15.05.2020 слугувало те, що податкові накладні відповідають вимогам пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.
Водночас, на момент формування квитанцій, якими зупинено реєстрацію податкових накладних, Критерії ризиковості здійснення операцій визначені додатком 3 до Порядку №1165.
Пункт 1 додатку 3 до Порядку №1165 відносить до ознак ризиковості здійснення операцій наступне: відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, у таблиці даних платника податку на додану вартість як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.
Відтак, аналіз пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій свідчить про те, що для того, аби встановити наявність у господарської операції такої ознаки мають існувати визначені цим пунктом передумови, а також для підтвердження відповідності господарської операції вказаному критерію слід навести обґрунтований розрахунок за цим критерієм, якому відповідає платник податку, чого вимагає пункт 11 Порядку №1165.
Однак відсутність у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної зазначення конкретного критерію ризиковості здійснення операцій, про які йдеться у пункті 1 додатку 3 до Порядку №1165, із розрахованим показником за відповідним критерієм, якому відповідає платник податку, свідчить про необґрунтованість віднесення господарської операції до відповідного критерію, що визначений пунктом 1 Критеріїв ризиковості господарських операцій. Зокрема, контролюючим органом не наведено обґрунтування того, що обсяг постачання товару/послуги, зазначених у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 року в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС, що свідчить про необґрунтованість такої квитанції.
З урахуванням положень наведених норм, суд звертає увагу, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної на підставі пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, контролюючий орган має витребувати від платника документи на спростування наявних у органу ДПС сумнівів, пов`язаних з легальністю діяльності юридичної особи, вказавши які саме аспекти належить висвітити платнику податків у своїх поясненнях.
Таким чином, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості актів індивідуальної дії призводить до їх протиправності.
Відтак, квитанції про зупинення реєстрації податкових накладних від 28.05.2020 року за № 9119042224 та №9119040608 не відповідають вимогам, що встановлені до них пунктом 11 Порядку №1165 в частині необхідності зазначення критерію (їв) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (их) зупинено реєстрацію податкової накладної в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку.
Крім того, у квитанціях не зазначено, які саме документи слід надати платнику податків та чого мають стосуватися пояснення такого платника податків для того, аби реєстрація податкової накладної стала можливою, що також свідчить про невідповідність сформованої квитанції вимогам до таких, що визначені пунктом 11 Порядку №1165.
Водночас, механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, визначено наказом Міністерства фінансів України від 12 грудня 2019 року №520, яким затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (надалі - Порядок №520).
Пунктом 2 Порядку №520 визначено, що прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС.
Відповідно до пунктів 3, 4 Порядку №520, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі. Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.
Разом із тим, пунктом 5 Порядку №520, визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, серед яких:
- договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;
- розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
При цьому, письмові пояснення та копії документів, зазначені у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування.
Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг", ;Про електронні довірчі послуги" та "Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами", затвердженого в установленому порядку (пункти 6, 7 Порядку №520).
Згідно з вимогами пунктів 9, 10 та 11 Порядку №520, письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів.
Комісія регіонального рівня приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.
Підставами для прийняття комісією регіонального рівня рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Судом з матеріалів справи встановлено, що ТОВ РАСТРО КР здійснює господарську діяльність з виготовлення бетонних сумішей для будівництва, відповідно до кодів економічної діяльності КВЕД, зазначених в реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Основним видом діяльності є виготовлення виробів із бетону для будівництва (код КВЕД 23.61).
Складські приміщення та площадки для зберігання/складування сировини та матеріалів, які потрібні для виробництва бетонних сумішей (щебню, піску , цементу), та промислові потужності для їх виробництва (бетонно-змішувальна установка), ТОВ РАСТРО КР орендує у ТОВ БІАНТ -БК (код за ЄДРПОУ 32692800) відповідно до Договору оренди № 20/08-2019 від 20.082019 року.
Відповідно до Акту прийому-передачі комплексу будівель та споруд від 20.08.2019 року, позивач прийняв комплекс будівель та споруд, які розташовані за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Леоніда Бородича, 15А та підтверджується копіями первинних документів (за останній період): актом здачі-приймання робіт (надання послуг) № 4 від 31.05.2020 року; податковою накладною №4 від 29.05.2020 року; банківською випискою за 26.05.2020 р. з оплатою за оренду комплексу будівель та споруд.
Для виготовлення бетонних сумішей ТОВ РАСТРО КР купує матеріали та сировину у наступних постачальників:
- поставку щебеневої продукції на адресу позивача здійснює ПрАТ БЛАСТКО (код за ЄДРПОУ 31271138), відповідно до Договору № 2/19 від 25.02.2019 року та Додатку №12 від 03.04.2020 року. Факт здійснення операції підтверджується копіями первинних документів, долучених до матеріалів справи (видаткова накладна №РН-0000395 від 29.04.2020 року на 73.3 т продукції; товаро-транспортна накладна №831307 від 29.04.2020 року про доставку 73,3 т продукції; податкова накладна № 316 від 29.04.2020 року; видаткова накладна №РН-0000370 від 24.04.2020 року на 372,1 т продукції; товаро-транспортна накладна №832991 від 24.04.2020 року про доставку 179,7 т продукції; товаро-транспортна накладна №832991/1 від 24.04.2020 року про доставку 192,4 т продукції; податкова накладна № 282 від 24.04.2020 року; банківська виписка за 06.05.2020 р. з оплатою за щебінь: банківська виписка за 15.05.2020 р. з оплатою за щебінь);
- поставку піску на адресу позивача здійснює ТОВ РІЧКОВИЙ ПОРТ (код за ЄДРПОУ 14287519), відповідно до Договору № 01/17-20 від 17.01.2020 року та Специфікації №3 до Договору №01/17-20 від 17.01.2020 року, факт здійснення операції підтверджується копіями первинних документів, долучених до справи (видаткова накладна №РН-0000086 від 19.03.2020 року на 1000,0 т продукції; товаро-транспортна накладна №16 від 17.03.2020 року про доставку 192,9 т продукції; товаро-транспортна накладна №17 від 18.03.2020 року про доставку 192,9 т продукції; товаро-транспортна накладна №18 від 18.03.2020 року про доставку 195,1 т продукції; товаро-транспортна накладна №19 від 19.03.2020 року про доставку 192,5 т продукції; товаро-транспортна накладна №20 від 19.03.2020 року про доставку 226,6 т продукції: податкова накладна № 21 від 19.03.2020 року; банківська виписка за 19.03.2020 р. з оплатою за пісок);
- поставку цементу на адресу позивача здійснює ТОВ ФОРУМТЕХ ЛТД (код за ЄДРПОУ 33422767), відповідно до Договору № 24 від 27.12.2019 року, факт здійснення операції підтверджується долученими до матеріалів справи копіями первинних документів (рахунок на оплату №1036 від 30.04.2020 року за 32,96 т продукції; видаткова накладна №1363 від 30.04.2020 року на 32,96 т продукції; товаро-транспортна накладна №664094 від 30.04.2020 року про доставку 32,96 т продукції; податкова накладна №396 від 30.04.2020 року; рахунок на оплату №974 від 27.04.2020 року за 32,92 т продукції; видаткова накладна №1279 від 27.04.2020 року на 32,92 т продукції; товаро-транспортна накладна №664009 від 27.04.2020 року про доставку 32,92 т продукції; податкова накладна №330 від 27.04.2020 року; банківська виписка за 13.05.2020 р. з оплатою за цемент; банківська виписка за 15.05.2020 р. з оплатою за цемент).
З матеріалів справи вбачається, що для організації доставки бетонних сумішей від ТОВ РАСТРО КР до покупців, позивачем підписано Договір про надання послуг № 02/01-20/2 від 02.01.2020 року з ТОВ АТЛАС АВТО ТРАНС АК (код за ЄДРПОУ 37890581), відповідно до якого ТОВ АТЛАС АВТО ТРАНС АК надає послуги по перевезенню вантажів - рідкого бетону власними засобами. Факт здійснення операцій підтверджується копіями первинних документів (рахунок-фактура № СФ-0000138 від 14.05.2020 року; акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № ОУ-0000170 від 14.05.2020 року; податкова накладна № 6 від 14.05.2020 року; рахунок-фактура № СФ-0000139 від 15.05.2020 року; акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № ОУ-0000171 від 15.05.2020 року; податкова накладна № 8 від 15.05.2020 року; банківська виписка за 22.05.2020 р. з оплатою за послуги перевезення; банківська виписка за 29.05.2020 р. з оплатою за послуги перевезення.
Після виготовлення готової продукції - бетонних сумішей ТОВ РАСТРО КР реалізує її покупцям, в тому числі і ТОВ СТРОНГ-ІНВЕСТ (код за ЄДРПОУ 42665037) відповідно до Договору купівлі-продажу № 25/03 від 25.03.2020 року та Специфікацією №1 до Договору №25/03 від 25.03.2020 року.
Відповідно до п. 1.1. Договору, ТОВ РАСТРО КР зобов`язується виготовити та передати, а ТОВ СТРОНГ-ІНВЕСТ прийняти та оплатити бетон товарний, розчин будівельний (Товар), за номенклатурою, ціною та кількістю передбаченою специфікацією, або вказаною в рахунку на оплату. Згідно п. 3.1. Договору, доставка товару виконується ТОВ РАСТРО КР з додатковою оплатою за автопослуги, або самовивозом за рахунок ТОВ СТРОНГ-ІНВЕСТ .
Відповідно до виставленого рахунку на оплату № 362 від 14.05.2020 року, вартість 48 м 3 бетону з доставкою становила 134 447,04 грн. та рахунку № 363 від 15.05.2020 року вартість 20 м 3 бетону з доставкою становила 56 019,60 грн. Відповідно до товаро-транспортних накладних пункт навантаження бетону склад ТОВ РАСТРО КР : м. Кривий Ріг, вул. Леоніда Бородича, 15А, та пункт розвантаження склад ТОВ СТРОНГ-ІНВЕСТ : с. Ніва Трудова. На розрахунковий рахунок ТОВ РАСТРО КР 20.05.2020 року ТОВ СТРОНГ-ІНВЕСТ здійснив сплату грошових коштів. Факт здійснення операцій підтверджується копіями первинних документів, долученими до матеріалів справи (рахунок № 362 від 14.05.2020 року за 48 м 3 бетону на суму 134 447,04 грн.; накладна № 329 від 14.05.2020 року; товаро-транспортна накладна № 614 від 14.05.2020 року на 6 м 3 бетону; товаро-транспортна накладна № 615 від 14.05.2020 року на 6 м 3 бетону; товаро-транспортна накладна № 616 від 14.05.2020 року на 6 м 3 бетону; товаро-транспортна накладна № 617 від 14.05.2020 року на 6 м 3 бетону; товаро-транспортна накладна № 617 від 14.05.2020 року на 4 м 3 бетону; товаро-транспортна накладна № 618 від 14.05.2020 року на 4 м 3 бетону; товаро-транспортна накладна № 619 від 14.05.2020 року на 4 м 3 бетону; товаро-транспортна накладна № 620 від 14.05.2020 року на 4 м 3 бетону; товаро-транспортна накладна № 621 від 14.05.2020 року на 4 м 3 бетону; товаро-транспортна накладна № 622 від 14.05.2020 року на 4 м 3 бетону; рахунок № 363 від 15.05.2020 року за 20 м 3 бетону на суму 56 019,60 грн.; накладна № 330 від 15.05.2020 року; товаро-транспортна накладна № 622 від 15.05.2020 року на 4 м 3 бетону; товаро-транспортна накладна № 623 від 15.05.2020 року на 4 м 3 бетону; товаро-транспортна накладна № 624 від 15.05.2020 року на 4 м 3 бетону; товаро-транспортна накладна № 625 від 15.05.2020 року на 4 м 3 бетону; товаро-транспортна накладна № 626 від 15.05.2020 року на 4 м 3 бетону; банківська виписка за 20.05.2020 р. з оплатою за бетон, розчин будівельний).
Як вбачається з матеріалів справи, в оскаржуваних рішеннях комісії Головного управління ДПС в Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному державному реєстрі накладних або відмову у такій реєстрації, зазначено, що підставою для відмови у реєстрації податкових накладних стало ненадання платником податку копій: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання - передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.
Разом із тим, надаючи оцінку рішенням відповідача 1, що оскаржуються, суд зазначає, що контролюючим органом визначено загальні підстави прийняття рішення про відмову у реєстрації податкової накладної та рішення не містять конкретної інформації щодо причин та підстав їх прийняття. Водночас, контролюючим органом не сформовано конкретних вимог щодо необхідності подання вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкових накладних, не зазначено яких саме документів не надано та яких саме документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної. В той же час, жодний із зазначених документів контролюючим органом не підкреслено, що свідчить про недотримання порядку прийняття та форми оскаржуваного рішення.
При цьому, можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення контролюючим органом конкретного критерію оцінки ступеня ризиків, а також зазначення у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної чіткого переліку документів, чого зроблено не було.
Вживання податковим органом загального посилання на пункт Критеріїв ризиковості здійснення операцій, при цьому не зазначення такого критерію(їв) ризиковості платника податку та/або критерію(їв) ризиковості здійснення операцій, та без зазначення переліку документів, які пропонується надати контролюючому органу для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування, є неконкретизованим та призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, а не будь-яких на власний розсуд.
На переконання суду, надіслані позивачем письмові пояснення з копіями первинних та інших документів повністю відображають зміст господарських операцій позивача із його контрагентом та були достатніми для прийняття податковим органом рішень про реєстрацію податкових накладних.
У цьому контексті суд також зазначає, що факт зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних не спростовує факту здійснення платником податків господарської операції, що підтверджується первинними документами, на підставі яких складається податкова накладна/розрахунок коригування.
Одночасно, в межах даної спірної ситуації суд звертає особливу увагу на той факт, що приймаючи рішення про реєстрацію податкової накладної, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарської операцій позивача на предмет їх реальності. Змістовна оцінка господарської операції може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки, підстави та порядок проведення якої визначено нормами Податкового кодексу України. У свою чергу, при реєстрації податкових накладних фактично проводиться моніторинг операції чи платника податків лише за зовнішніми (формальними) критеріями. Тому і суд за результати розгляду цієї справи не робить висновків щодо реальності господарських операцій за участю позивача, а лише оцінює наявність чи відсутність підстав для реєстрації податкової накладної.
Таким чином, зважаючи на наявність достатніх документів для спростування сумнівів щодо ризиковості платника податку, та на те, що наданих контролюючому органу документів та письмових пояснень було достатнім для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної, відповідач 1 не мав правових підстав для відмови позивачу у реєстрації податкових накладних.
В цьому випадку, під час розгляду справи відповідачі, як суб`єкти владних повноважень, не надали суду доказів, які спростовували б твердження позивача, та не навели обґрунтованих мотивів прийняття рішень про відмову в реєстрації податкових накладних позивача в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Окрім того, у постановах від 12 листопада 2019 року у справі №816/2183/18, від 21 травня 2019 року у справі №0940/1240/18, від 18 лютого 2020 року у справі №360/1776/19, від 27 квітня 2020 року у справі №360/1050/19, від 18 червня 2020 року у справі №824/245/19-а та ряду інших суд касаційної інстанції наголошував на тому, що здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Здійснення моніторингу не повинно підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу.
Крім того, суд вважає за необхідне звернути увагу на те, що недотримання податковим органом вимог законодавства на етапі зупинення реєстрації податкової накладної щодо оформлення квитанції прямо вказує на те, що рішення, яке прийняте на наступному етапі, тобто рішення Комісії про відмову у реєстрації податкової накладної, теж є протиправним.
Таким чином, за наведених вище обставин, суд дійшов висновку про обґрунтованість та наявність підстав для задоволення позовних вимог в частині визнання протиправними та скасування рішень, якими позивачу відмовлено у реєстрації податкових накладних.
Щодо позовних вимог про зобов`язання ДПС України зареєструвати податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її подання на реєстрацію, варто звернути увагу на таке.
Відповідно до вимог пунктів 201.1, 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних віднесено до обов`язків платника податків.
У той же час, наведені норми розраховані на відсутність спірних правовідносин, позаяк у випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування механізм її подальшої реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних є іншим.
Згідно з приписами пунктів 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року №1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.
Отже, реєстрація в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної/розрахунку коригування, реєстрацію якої попередньо було зупинено, є повноваженням Державної податкової служби України.
Проте, обставин, які б унеможливлювали реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, судом не встановлено.
Відповідно до частини 3 статті 245 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.
Таким чином, з метою відновлення прав та інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду, та з метою дотримання судом гарантій щодо остаточного вирішення спору між сторонами, суд дійшов висновку про необхідність зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкові накладні № 30 від 14.05.2020 р. та № 37 від 15.05.2020 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних датою їх подання на реєстрацію.
Суд також зауважує, що рішення суду має бути не тільки законним та обґрунтованим, воно повинно бути ще й ефективним у захисті порушених прав, свобод та інтересів. А тому вважає, що покладання на Державну податкову службу України обов`язку зареєструвати податкові накладні не вважатиметься втручанням у його дискреційні повноваження.
Суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні (стаття 90 КАС України).
Відповідно до ст. 9 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Згідно з частинами 1, 2 статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Разом з тим, відповідачі як суб`єкти владних повноважень, не надали суду доказів на підтвердження правомірності рішень про відмову в реєстрації податкових накладних.
Таким чином, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України та доказів, наявних в матеріалах справи, суд приходить до висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Визначаючись щодо розподілу судових витрат, суд виходив з того, що відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Враховуючи те, що суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог повністю, на користь позивача слід стягнути сплачений ним при поданні позовної заяви до суду судовий збір у сумі 4204,00 грн. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Дніпропетровській області та Державної податкової служби України пропорційно.
Керуючись ст. ст. 72-77, 139, 242-246, 250, 255, 257, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Растро КР" до відповідача 1 Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, відповідача 2 Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити.
Визнати протиправними та скасувати рішення Головного управління ДПС у Дніпропетровській області № 1667000/42503233, № 1667001/42503233 від 24.06.2020 про відмову у реєстрації податкових накладних Товариства з обмеженою відповідальністю Растро КР №30 від 14.05.2020 року та № 37 від 15.05.2020 року.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №30 від 14.05.2020 р., подану Товаристом з обмеженою відповідальністю "Растро КР", датою її подання - 28.05.2020 р.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 37 від 15.05.2020 р., подану Товариством з обмеженою відповідальністю "Растро КР", датою її подання - 28.05.2020 р.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (код ЄДРПОУ 43145015) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Растро КР" (код ЄДРПОУ 42503233) понесені позивачем судові витрати в сумі 2102,00 грн.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ 43005393) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Растро КР" (код ЄДРПОУ 42503233) понесені позивачем судові витрати в сумі 2102,00 грн.
Рішення суду набирає законної сили відповідно до ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в порядку та у строки, встановлені ст. ст. 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя (підпис) В.В. Кальник
Виготовлено з автоматизованої системи документообігу суду
Суддя В.В. Кальник
08.10.2020
Рішення набрало законної сили 08 жовтня 2020 р.
Суддя В.В. Кальник
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 08.10.2020 |
Оприлюднено | 08.02.2021 |
Номер документу | 94631236 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Кальник Віталій Валерійович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Кальник Віталій Валерійович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Кальник Віталій Валерійович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Кальник Віталій Валерійович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Кальник Віталій Валерійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні