Справа №295/877/21
1-кс/295/458/21
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
03.02.2021 року м. Житомир
Слідчий суддя Богунського районного суду м. Житомира ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши внесене в кримінальному провадженні № 42019060000000052 заступником начальника 2 ВРКП СУ ГУ ДФС у Житомирській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби Житомирської обласної прокуратури ОСОБА_4 , клопотання про тимчасовий доступ до речей та документів та додані до нього матеріали, -
В С Т А Н О В И В :
Заступник начальника 2 ВРКП СУ ГУ ДФС у Житомирській області ОСОБА_3 звернувся до Богунського районного суду м. Житомира із клопотанням про тимчасовий доступ до речей та документів, посилаючись на те, що Слідчим управлінням Головного управління ДФС у Житомирській області здійснюється досудове розслідування по кримінальному провадженню № 42019060000000052, внесеному до ЄРДР 04.12.2019 року щодо посадових осіб суб`єктів господарювання, які упродовж 2019 року, реалізують дизельне пальне без сплати податків, за ознаками злочину, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України.
Досудове розслідування розпочато за матеріалами, які надійшли від УСБУ в Житомирській області, у відповідності до яких встановлено, що службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДР НОМЕР_1 , юридична та фактична адреса: АДРЕСА_1 ) протягом 2019 року, поза податковим та бухгалтерським обліком, здійснюють реалізацію на території Житомирської області паливно-мастильних матеріалів на АЗС та підконтрольних СГД, з метою подальшого продажу необлікованих товарів та формування податкового кредиту та валових витрат.
У подальшому, для прикриття незаконної діяльності, службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » у бухгалтерському та податковому обліку підприємства використовують реквізити підконтрольних підприємств реального сектору економіки України, а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДР НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДР НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДР НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДР НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДР НОМЕР_6 ), ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДР НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДР НОМЕР_8 ), СФГ « ОСОБА_6 » (код ЄДР НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДР НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДР НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код ЄДР НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код ЄДР НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код ЄДР НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код ЄДР НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код ЄДР НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код ЄДР НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код ЄДР НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код ЄДР НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код ЄДР НОМЕР_20 ), через банківські рахунки яких проводяться грошові кошти за нібито реалізовані ПММ.
У ході досудового розслідування кримінального провадження встановлено, що на території Житомирської області та міста Києва діє організована група осіб, яка, використовуючи реквізити підконтрольних суб`єктів господарської діяльності, здійснює реалізацію поза бухгалтерським та податковим обліком паливно-мастильних матеріалів на АЗС, які знаходяться на території Житомирської, Київської, Рівненської областей та м. Києва.
У подальшому, з метою отримання коштів на рахунки для розрахунків за імпортовані паливно-мастильні матеріали, у бухгалтерському та податковому обліку підконтрольних підприємств відображаються безтоварні операції з реалізації паливно-мастильних матеріалів господарствам реального сектору економіки, внаслідок чого, у первинні бухгалтерські документи вносяться недостовірні дані стосовно періоду, обсягу та постачання паливно-мастильних матеріалів.
Відповідно до висновку аналітичного дослідження № 11/06-30-16-05/35611258 від 30.04.2020 року «Про результати дослідження фінансово господарських операцій ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » щодо наявності ознак правопорушень, пов`язаних з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, та інших правопорушень за період з 01.01.2019 року по 31.12.2019 року, встановлено ознаки (ризики) маніпулювання протягом 2019 року з податковими та документами СГД по ланцюгу постачання оформлення реалізації ПММ за відсутності необхідних матеріальних та трудових ресурсів для їх виконання.
Під час досудового розслідування кримінального провадження, проведено обшуки за місцем здійснення господарської діяльності осіб, які задіяні у незаконній схемі, яка направлена на ухилення від сплати податків, під час яких вилучено первинні бухгалтерські документи, у т.ч. і товарно транспортні накладні, що фіксують факт перевезення ПММ між підконтрольним суб`єктами господарської діяльності.
Оглядом товарно транспортних накладних встановлено, що:
- відповідно до (товарно-транспортної накладної № СМ 0000256 від 17.01.2020 року) на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » здійснювалося транспортування ПММ автоперевізником ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_13 » автомобілем з д.н.з. НОМЕР_21 та причепом з д.н.з. НОМЕР_22 , водій ОСОБА_7 ;
- відповідно до (товарно-транспортної накладної № СМ 0000255 від 17.01.2020 року) на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » здійснювалося транспортування ПММ автоперевізником ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_13 » автомобілем з д.н.з. НОМЕР_21 та причепом з д.н.з. НОМЕР_22 , водій ОСОБА_7 .
Згідно інформації з ІНФОРМАЦІЯ_19 , автомобіль д.н.з. НОМЕР_21 належить на праві власності ОСОБА_8 .
У ході досудового розслідування кримінального провадження виникла необхідність у встановленні наступної інформації та вилученні документів, які фіксують та підтверджують факт проведення перевезення ПММ, а саме інформації стосовно, чи надавалися ОСОБА_8 послуги з перевезення ПММ вищевказаними автомобілями на замовлення ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».
Допитаний у ході досудового розслідування ОСОБА_8 повідомив, що транспортний засіб належить йому на праві власності та він за своїми технічними характеристиками не може здійснювати перевезення зазначених в ТТН паливно мастильних матеріалів, крім того, такі підприємства як ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДР НОМЕР_2 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код ЄДР НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код ЄДР НОМЕР_23 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (код ЄДР НОМЕР_24 ) йому взагалі не відомі та він ніколи не спілкувався та не зустрічався з службовими особами вказаних СГД.
Згідно з ст. 1 Закону України «про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», первинний документ документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення. Згідно з підпунктом 14.1.36 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України господарська діяльність діяльність особи. Що пов`язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через свої відокремлені підрозділи, а також через будь яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентськими договорами. Мета отримання доходу як кваліфікуюча ознака господарської діяльності кореспондує з вимогою щодо наявності розумної економічної причини (ділової мети) під час здійснення господарської діяльності. Оскільки господарська діяльність складається із сукупності господарських операцій платника податку, які є формою здійснення господарської діяльності, то розумна економічна причина має бути наявною в кожній господарській операції. Лише в такому разі та чи інша операція може вважатись вчиненою в межах господарської діяльності платника та лише за таких умов платник право на врахування у податковому обліку наслідку відповідних операцій.
Відповідно до п.п. 14.1.231 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України, розумна економічна причина (ділова мета) причина, яка може бути наявна лише за умови, що платник податків має намір одержати економічний ефект у результаті господарської діяльності. Економічний ефект, зокрема, але не виключно, передбачає приріст (збереження) активів платника податків та/або їх вартості, а так само створення умов для такого приросту (збереження) в майбутньому. Отже з врахуванням допиту в якості свідка власника автотранспортного засобу, який, відповідно до вилучених документів, здійснював перевезення ПММ, можливо здійснити висновок стосовно неправомірних дій суб`єктів господарської діяльності, що здійснювали фінансово господарські операції з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».
Аналізом аналітичної системи ГУ ДФС у Житомирській області «Податковий блок» встановлено, що службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДР НОМЕР_2 ) у бухгалтерському та податковому обліку підприємства відобразили операції з придбання товарів, робіт та послуг від наступних СГД: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (код ЄДР НОМЕР_25 ), ПП « ОСОБА_9 » (код ЄДР НОМЕР_26 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код ЄДР НОМЕР_23 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (код ЄДР НОМЕР_27 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (код ЄДР НОМЕР_28 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (код ЄДР НОМЕР_29 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » (код ЄДР НОМЕР_30 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (код ЄДР НОМЕР_31 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (код ЄДР НОМЕР_32 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код ЄДР НОМЕР_33 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (код ЄДР НОМЕР_34 ), ФОП ОСОБА_10 (код ідн. НОМЕР_35 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 » (код ЄДР НОМЕР_36 ), ПП « ОСОБА_11 » (код ЄДР НОМЕР_37 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код ЄДР НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (код ЄДР НОМЕР_38 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 » (код ЄДР НОМЕР_39 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (код ЄДР НОМЕР_40 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код ЄДР НОМЕР_19 ).
Крім того, службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДР НОМЕР_2 ) у бухгалтерському та податковому обліку підприємства відображено операції з реалізації товарів, робіт та послуг на наступні СГД: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код ЄДР НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДР НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (код ЄДР НОМЕР_41 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 » (код ЄДР НОМЕР_42 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код ЄДР НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДР НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДР НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДР НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 » (код ЄДР НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 » (код ЄДР НОМЕР_43 ), ПП « ОСОБА_12 » (код ЄДР НОМЕР_44 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » (код ЄДР НОМЕР_45 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_39 » (код ЄДР НОМЕР_46 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_40 » (код ЄДР НОМЕР_47 ), ПП « ОСОБА_13 » (код ЄДР НОМЕР_48 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_41 » (код ЄДР НОМЕР_49 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_42 » (код ЄДР НОМЕР_50 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код ЄДР НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_43 » (код ЄДР НОМЕР_51 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_44 » (код ЄДР НОМЕР_52 ), ПП « ОСОБА_14 » (код ЄДР НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_45 » (код ЄДР НОМЕР_53 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_46 » (код ЄДР НОМЕР_54 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_47 » (код ЄДР НОМЕР_55 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_48 » (код ЄДР НОМЕР_56 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_49 » (код ЄДР НОМЕР_57 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_50 » (код ЄДР НОМЕР_58 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_51 » (код ЄДР НОМЕР_59 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_52 » (код ЄДР НОМЕР_60 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_53 » (код ЄДР НОМЕР_61 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_54 » (код ЄДР НОМЕР_62 ), ФГ « ОСОБА_15 » (код ЄДР НОМЕР_63 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_55 » (код ЄДР НОМЕР_64 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_56 » (код ЄДР НОМЕР_65 ).
У зв`язку із допитом власника автотранспортного засобу, який, відповідно до товарно транспортної накладної, здійснював перевезення ПММ для ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » щодо непричетності останнього до перевезення ПММ, у органу досудового розслідування виникла необхідність у дослідженні первинних фінансово господарських документів по проведеним операціям, які відображені службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».
Згідно п. 3 ст. 44 Податкового Кодексу України (із змінами та доповненнями), платники податків зобов`язані забезпечити зберігання первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством, а також документів, пов`язаних із виконанням вимог законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, не менш, як 1095 днів з дня подання податкової звітності.
У службових(посадових)осіб ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_26 » (кодЄДР НОМЕР_30 )знаходяться наступнідокументи попроведеним господарськимопераціям міжТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 »та ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_2 »(кодЄДР НОМЕР_2 ),за періодчасу змоменту проведенихфінансово господарських операційпо теперешнійчас,у томучислі:договори,додатки додоговорів,видаткові таподаткові накладні,товарно-транспортнінакладні,акти приймання-передачіТМЦ,довіреності наотримання ТМЦ, податкові та акцизні накладні з руху паливно мастильних матеріалів; первинні документи та облікові регістри з обліку та руху (придбання, оприбуткування, реалізація, списання, залишки) паливно мастильних матеріалів (звіти про рух нафтопродуктів, акти списання/прийому- передачі/оприбуткування тощо, журнали обліку нафтопродуктів, квитанції, лімітно заправочні відомості для кожного ТЗ, відомості обліку видачі нафтопродуктів, подорожні листи, диспетчерські журнали, картки обліку витрачання палива ТЗ, особова картка водія, зведена відомість обліку витрат паливно мастильних матеріалів ТЗ за місяць, інвентаризаційні описи про залишки паливно мастильних матеріалів, акти зняття залишків палива, журнали та звіти РРО; оборотно сальдові відомості, картки рахунків 20, 23, 28, 30, 31, 37, 63, 64, 79, 91-94), карточки складського обліку, акти виконаних робіт та наданих послуг, журнал виїзду та в`їзду автотранспортних засобів, документів щодо листування між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (в тому числі, вхідні та вихідні листи), з приводу виконання договорів. Інші документи, що стосуються виконання договорів при здійсненні господарської діяльності.
У зазначених документах наявна інформація, яка не містить охоронюваної законом таємниці, є предметом доказування та має значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні, а саме: документи, відомості, що містять інформацію стосовно проведених фінансово господарських операцій між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », містять відомості, які підтвердять або спростують факт проведення фінансово господарських операцій, містять зразки почерку осіб, які задіяні у незаконній діяльності, яка направлена на ухилення від сплати податків.
Відповідно до Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень та Науково-методичних рекомендацій з питаньпідготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень, п. 1.1. Основним завданням почеркознавчої експертизи є ідентифікація виконавця рукописного тексту, обмежених за обсягом рукописних записів (літерних та цифрових) і підпису. Такою експертизою вирішуються і деякі не ідентифікаційні завдання (установлення факту виконання рукописного тексту під впливом будь-яких факторів, що заважають (природних: хворобливий стан, хронічні захворювання, вікові зміни; тимчасових зовнішніх: незвичне тримання засобу для писання, незвична поза, обмеження зорового контролю тощо; тимчасових внутрішніх: алкогольне сп`яніння, фармакологічні, наркотичні засоби тощо; штучних: викривлення письма зміненими рухами); визначення статі виконавця, а також належності його до певної групи за віком тощо).
Об`єктом почеркознавчої експертизи є почерковий матеріал, в якому відображені ознаки почерку певної особи у тому обсязі, в якому їх можна виявити для вирішення поставлених завдань.
Вилучення оригіналів зазначених у клопотанні документів, необхідне для використання при проведенні слідчих дій в ході досудового розслідування по кримінальному провадженню, а саме: експертного дослідження, проведення позапланових перевірок, а також аналізу обсягу і кількості операцій та розрахунків, що здійснювались, для з`ясування їх реальності, встановлення кола суб`єктів господарської діяльності та осіб, задіяних у протиправній схемі злочинної діяльності, яка направлена на ухилення від сплати податків, а також для ідентифікації осіб, діями яких державному бюджету завдано збитків.
Слідчий в судове засідання не з?явився, до клопотання додав заяву про розгляд клопотання без його участі, в зв?язку з участю у проведенні слідчих дій, в якій зазначив, що суть клопотання підтримує в повному обсязі.
Розгляд клопотання проведено за відсутності особи, у володінні якої перебуває річ, з урахуванням достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза їх зміни або знищення.
Відповідно до ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Згідно ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи:
1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи;
2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні;
3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Згідно ч. 7 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.
Враховуючи викладене та те, що в зазначених документах наявна інформація, яка не містить охоронюваної законом таємниці, є предметом доказування та має значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні, а саме: документи, відомості, що містять інформацію стосовно проведених фінансово господарських операцій між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », містять відомості, які підтвердять або спростують факт проведення фінансово господарських операцій, містять зразки почерку осіб, які задіяні у незаконній діяльності, яка направлена на ухилення від сплати податків, клопотання слідчого ґрунтується на вимогах закону і підлягає задоволенню.
Керуючись ст.ст. 132, 159, 160, 162-166 КПК України, слідчий суддя,-
У Х В А Л И В :
Надати заступнику начальника 2 ВРКП СУ ГУ ДФС у Житомирській області капітану податкової міліції ОСОБА_3 , слідчим слідчої групи ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_23 тимчасовий доступ до речей і документів, з можливістю їх вилучення (виїмки) у службових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » (код ЄДР НОМЕР_30 ), а саме оригіналів документів, а у разі їх відсутності завірених копій документів по проведеним господарським операціям між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДР НОМЕР_2 ), за період часу з моменту проведених фінансово господарських операцій по теперешній час, у тому числі: договорів, додатків до договорів, видаткових та податкових накладних, товарно-транспортних накладних, актів приймання-передачі ТМЦ, довіреностей на отримання ТМЦ, податкових та акцизних накладних з руху паливно мастильних матеріалів; первинних документів та облікових регістрів з обліку та руху (придбання, оприбуткування, реалізація, списання, залишки) паливно мастильних матеріалів (звіти про рух нафтопродуктів, акти списання/прийому- передачі/оприбуткування тощо, журнали обліку нафтопродуктів, квитанції, лімітно заправочні відомості для кожного ТЗ, відомості обліку видачі нафтопродуктів, подорожні листи, диспетчерські журнали, картки обліку витрачання палива ТЗ, особова картка водія, зведена відомість обліку витрат паливно мастильних матеріалів ТЗ за місяць, інвентаризаційні описи про залишки паливно мастильних матеріалів, акти зняття залишків палива, журнали та звіти РРО; оборотно сальдові відомості, картки рахунків 20, 23, 28, 30, 31, 37, 63, 64, 79, 91-94), карточок складського обліку, актів виконаних робіт та наданих послуг, журналу виїзду та в`їзду автотранспортних засобів, документів щодо листування між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (в тому числі, вхідні та вихідні листи), з приводу виконання договорів; інших документів, що стосуються виконання договорів при здійсненні господарської діяльності.
Встановити строк дії ухвали до 02.03.2021 року.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, може бути постановлено ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя:
Суд | Богунський районний суд м. Житомира |
Дата ухвалення рішення | 03.02.2021 |
Оприлюднено | 30.05.2024 |
Номер документу | 94638761 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Богунський районний суд м. Житомира
Полонець С. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні