Справа № 909/5/19
УХВАЛА
27.01.2021 м. Івано-Франківськ
Господарський суд Івано-Франківської області у складі:
судді Рочняк О. В.,
секретар судового засідання Михайлюк А.С.
розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи
за заявою Головного управління Державної податкової служби в Івано-Франківській області
вул. Незалежності, 20, м. Івано-Франківськ, 76018
про банкрутство приватного підприємства "ПМК - 7"
вул. Євгена Коновальця, 227 А, м. Івано-Франківськ, 76018
учасники у справі про банкрутство:
від кредитора - ГУ ДПС в Івано-Франківській області: Довган Оксана Василівна;
від боржника - Онушканич Ярослав Васильович - ліквідатор
ВСТАНОВИВ: в провадженні Господарського суду Івано-Франківської області знаходиться справа про банкрутство ПП "ПМК - 7".
28.03.2019 відкрито провадження у справі про банкрутство ПП "ПМК - 7", визнано безспірні грошові вимоги ГУ ДФС в Івано-Франківській області в сумі 229 5653 грн 33 коп., введено мораторій на задоволення вимог кредиторів до закінчення провадження у справі, введено процедуру розпорядження майном боржника - ПП "ПМК - 7",призначено розпорядником майна ПП "ПМК - 7" арбітражного керуючого Генташ О.А.
29.03.2019 на офіційному веб-сайті ВГС України в мережі Інтернет оприлюднене оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство ПП "ПМК - 7".
Згідно з ухвалою Господарського суду Івано-Франківської області від 18.07.2019, суд визнав грошові вимоги ГУ ДФС в Івано-Франківській області до ПП "ПМК - 7" в розмірі 17620 грн як вимоги першої черги, в розмірі 229165 грн як вимоги третьої черги, в розмірі 8627 грн 82 коп як вимоги шостої черги; в розмірі 4104 грн 99 коп як вимоги другої черги та в розмірі 807 654 грн 01 коп як вимоги шостої черги; затвердив реєстр вимог кредиторів ПП "ПМК - 7": ГУ ДФС в Івано-Франківській області з вимогами першої черги в розмірі 17 620 грн, з вимогами другої черги в розмірі 4 104 грн 99 коп., з вимогами третьої черги в розмірі 2 524 818 грн 33 коп.; облікував в шосту чергу вимог кредиторів ПП "ПМК - 7" вимоги ГУ ДФС в Івано-Франківській області в розмірі 816 281 грн 83 коп.
Відповідно до ухвали суду від 12.09.2019 судом віднесено 3 842 грн судового збору, сплаченого ГУ ДФС в Івано-Франківській області згідно платіжного доручення №852 від 03.05.2019, за подання заяви №355/09-19-10-03/08 від 18.04.2019 (вх.№7900/19) про визнання додаткових грошових вимог до боржника до першої черги вимог кредиторів ПП "ПМК - 7" та включено їх до реєстру вимог кредиторів.
Постановою Господарського суду Івано-Франківської області від 24.09.2019 припинено процедуру розпорядження майном ПП "ПМК - 7" та повноваження розпорядника майна боржника арбітражного керуючого Генташ О.А., ПП "ПМК - 7" визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру щодо ПП "ПМК - 7" строком на дванадцять місяців, призначено ліквідатором ПП "ПМК - 7" арбітражного керуючого Марка А.Т.
Згідно з ухвалою Господарського суду Івано-Франківської області від 06.12.2019, суд звільнив арбітражного керуючого Марка А.Т. від виконання повноважень ліквідатора ПП "ПМК - 7" за його заявою, призначив ліквідатором у справі про банкрутство ПП "ПМК - 7" арбітражного керуючого Онушканича Я.В. (свідоцтво про право здійснення діяльності арбітражного керуючого №314 від 28.02.2013).
Згідно Акту прийому-передачі печатки, штампу та документації ПП ПМК - 7 20.12.2019 арбітражним керуючим Марко А.Т. передано, а арбітражним керуючим Онушканичем Я.В. прийнято бухгалтерську та іншу документацію, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності ПП ПМК - 7 .
Відповідно до ухвали Господарського суду Івано-Франківської області від 28.04.2020, суд замінив кредитора ПП "ПМК - 7" ГУ ДФС в Івано-Франківській області на правонаступника - Головне управління ДПС в Івано-Франківській області.
16.11.2020 від ліквідатора ПП "ПМК - 7" арбітражного керуючого Онушканича Я.В. надійшло клопотання №1/2 від 20.10.2020 (17849/20 від 16.11.2020) про затвердження ліквідаційного балансу ПП "ПМК - 7", звіту ліквідатора про виконану роботу, звіту про нарахування та виплату грошової винагороди ліквідатора.
Відповідно до ухвали від 20.11.2020, суд призначив справу до розгляду в судовому засіданні на 14.12.2020.
В судовому засіданні ліквідатор ПП "ПМК - 7" арбітражний керуючий Онушканич Я.В. зазначив, що ним належним чином здійснено всі заходи по проведенню ліквідаційної процедури ПП "ПМК - 7", в зв`язку з чим просить суд затвердити звіти ліквідатора та ліквідаційний баланс боржника і закрити провадження у справі.
Представник кредитора - ГУ ДПС в Івано-Франківської області проти затвердження звітів ліквідатора та ліквідаційного балансу боржника не заперечила.
В судовому засіданні 14.12.2020 суд постановив ухвалу, як занесено до протоколу судового засідання, про оголошення перерви до 27.12.2021.
Розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи, звіти ліквідатора та додані до них документи, заслухавши учасників у справі про банкрутство, з`ясувавши фактичні обставини справи, докази на їх підтвердження, суд встановив таке.
На підставі наказу №01-22 від 22.12.2019 ліквідатором ПП ПМК - 7 проведено інвентаризацію майна ПП ПМК - 7 , за результатами якої 10.02.2020 складено Акт інвентаризації основних засобів, а 11.02.2020 складено протокол інвентаризаційної комісії.
При проведенні інвентаризації основних засобів за місцезнаходженням боржника - вул. Євгена Коновальця, 227 А, м. Івано-Франківськ, 76014 ліквідатором встановлено розбіжність між даними бухгалтерського обліку та фактичною наявністю майна ПП ПМК - 7 на загальну суму 32 496 грн 77 коп. Запасів, готівки у валюті національній та іноземній, грошових коштів у валюті національній чи іноземній, грошових документів, бланків документів суворої звітності, балансова вартість фінансових інвестицій, дебіторської заборгованості, активів в дорозі немає.
З метою отримання інформації про активи та майно боржника ліквідатором ПП "ПМК - 7" арбітражним керуючим направлено ряд запитів до державних установ та організацій, на які отримано наступні відповіді:
- Регіональний сервісний центр МВС в Івано-Франківській області листом №31/9/4717 від 21.12.2019 повідомив про те, що згідно баз даних Єдиного державного реєстру МВС України та регіональної бази даних АІС Автомобіль за ПП ПМК - 7 транспортні засоби не зареєстровано;
- Державна служба морського та річкового транспорту України (морська адміністрація) листом №6180/03/15-19 від 24.12.2019 повідомила про те, що за наявною інформацією, яка міститься у Державному судновому реєстрі України та Судновій книзі України, відсутні записи щодо суден, власником або судновласником яких є ПП ПМК - 7 ;
- Управління Держпраці в Івано-Франківській області листом №07-21/15-10/7739 від 21.12.2019 повідомило про те, що за ПП ПМК - 7 великовантажні та інші технологічні транспортні засоби, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування, об`єкти підвищеної небезпеки, не реєструвалися; дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та свідоцтва на придбання та зберігання вибухових матеріалів промислового призначення ПП ПМК - 7 не видавалися;
- Департамент льотної придатності Державної авіаційної служби України листом №12.1/5179-19 від 24.12.2019 повідомив про те, що у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України за ПП ПМК - 7 повітряні судна не зареєстровані;
- Філією Головного інформаційно-обчислювального центру акціонерного товариства Українська залізниця листом №72/4488 від 23.12.2019 повідомлено про те, що інформації про вагони за ПП ПМК - 7 , як власника, в Автоматизованому банку даних парку вантажних вагонів країн СНД і Балтії немає. Крім того, зазначений боржник відсутній в довіднику Собственники грузовых вагонов государств-участников Содружества . Також в інформаційних базах відсутні відомості про зареєстровані локомотиви зазначеного боржника;
- Головне управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області листом №33-9-0.2-7537/0/2-19 від 20.12.2019 повідомлено про те, що на території Івано-Франківської області відсутні відомості про зареєстровані права на земельні ділянки;
- Державне космічне агентство України листом №163/10-16Д04.1/20 від 14.01.2020 повідомило про відсутність відомостей щодо наявності зареєстрованого за боржником майна та інших активів;
- ГУ ДПС в Івано-Франківській області листом №23/10/09-19-02-01-16 від 03.01.2020 повідомило про те, що за боржником обліковуються відкриті рахунки у Казначействі України, у АТ ПУМБ та АТ КРЕДОБАНК ; першоджерелом визначених даних є відповідні банки, інші фінансові установи та сам платник;
- Головне управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області листом №65/19 від 13.11.2019 повідомило про, що в Єдиному державному реєстрі відсутня зареєстрована сільськогосподарська техніка за ПП ПМК -7 ;
- Національна комісія з цінних паперів і фондового ринку листом №10/01/26805 від 19.11.2019 повідомила, що станом на 30.09.2019 серед власників пакетів голосуючих акцій (5 відсотків і більше) акціонерних товариств, ПП ПМК - 7 відсутнє;
- Державне підприємство Агентство з ідентифікації і реєстрації тварин листом №960/8-11 від 31.07.2020 повідомило про те, що в інформаційній системі Єдиний державний реєстр тварин відсутня інформація про наявність тварин ПП ПМК - 7 , оскільки дане підприємство не зареєстроване в Реєстрі тварин як власник тварин;
- Державна служба геології та надр України листом №3151/01/11-20 від 27.02.2020 повідомила про те, що інформація щодо наявності у ПП ПМК - 7 спеціальних дозволів на користування надрами відсутня .
Ліквідатором отримано відомості з державних реєстрів:
1) витяг з Державного реєстру обтяжень рухомого майна № 63032704 від 11.11.2019, згідно якого за суб`єктом ПП ПМК - 7 в Державному реєстрі обтяжень рухомого майна інформація відсутня;
2) витяг (інформація) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта № 225386613 від 24.09.2020, згідно яких відомості про право власності, інші речові права, іпотеки та інші обтяження у ПП ПМК - 7 відсутні.
До ліквідаційної маси ПП ПМК - 7 ліквідатором включено дебіторську заборгованість фізичної особи ОСОБА_1 на загальну суму 32 496 грн 77 коп., що становить збитки від виявленої ліквідатором недостачі активів при проведенні інвентаризації майна боржника.
Ліквідатор звернувся з претензією №909/5/19 від 12.02.2020 до ОСОБА_1 (колишній директор боржника) про відшкодування завданих збитків ПП ПМК - 7 в розмірі 32 496 грн 77 коп.
Відповідно до претензії №909/5/19 від 12.02.2020 ОСОБА_1 перевів на ліквідаційний рахунок боржника суму збитків у розмірі 32 496 грн 77 коп.
Вказані кошти розподілені таким чином:
- 31191 грн 77 коп. - оплата основої грошової винагороди ліквідатору;
- 1305 грн - за закриття рахунку та комісія банку АТ "ПУМБ" за проведення операцій.
Згідно довідки АТ КРЕДОБАНК №122/14900/20 від 14.04.2020, рахунок ПП ПМК - 7 UA76253650000002600601554360 закрито 11.03.2020.
Відповідно до довідки АТ "ПУМБ" №IF1-07.8/195 від 24.11.2020, поточний рахунок НОМЕР_1 в національній валюті ПП ПМК - 7 закрито 06.11.2020.
У звіті ліквідатор зазначив, що документів, які відповідно до Закону підлягають довгостроковому зберіганню, у ПП ПМК - 7 немає.
Рішенням комітету кредиторів Приватного підприємства "ПМК_7", оформленим протоколом від 16.11.2020, визнано роботу ліквідатора ПП ПМК - 7 Онушканича Я.В., як таку, що проведена належним чином; погоджено (затверджено) звіт ліквідатора №7 від 08.10.2020 ПП ПМК - 7 Онушканича Я.В. та ліквідаційний баланс ПП ПМК - 7 станом на 08.10.2020; рекомендовано ліквідатору ПП ПМК - 7 Онушканичу Я.В. звернутися у Господарський суд Івано-Франківської області з клопотанням про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу ПП ПМК - 7 ; схвалено звіт про нарахування та виплату основної грошової винагороди арбітражного керуючого Онушканича Я.В. за виконання повноважень ліквідатора ПП ПМК - 7 за період з 06.12.2019 по 30.09.2020 №1 від 08.10.2020.
Згідно звіту про нарахування та виплату грошової винагороди ліквідатора ПП ПМК - 7 Онушканича Я. В. (за період з 06.12.2019 по 01.10.2020), основна грошова винагорода ліквідатора ПП ПМК - 7 Онушканича Я.В. складає 138447 грн. Основну грошову винагороду ліквідатору ПП ПМК - 7 Онушканичу Я.В, на загальну суму 31 191 грн 77 коп. оплачено з ліквідаційного рахунку ПП ПМК - 7 .
В силу приписів частини 1 статті 2 Кодексу України з процедур банкрутства, провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.
Виходячи з положень статті 62 та частин 1, 2 статті 65 Кодексу України з процедур банкрутства, законодавцем передбачено певну сукупність дій, яку необхідно вчинити в ході ліквідаційної процедури та перелік додатків до звіту ліквідатора, які подаються суду разом із зазначеним звітом та є предметом дослідження в судовому засіданні за підсумками ліквідаційної процедури, яке проводиться за участю кредиторів (комітету кредиторів); подання звіту та ліквідаційного балансу здійснюється ліквідатором за наслідком всіх проведених ним дій в ході ліквідаційної процедури, розгляд та затвердження ліквідаційного балансу судом є обов`язковим предметом судового засідання, за наслідком якого приймається рішення про ліквідацію (припинення) юридичної особи боржника.
При цьому, затверджуючи звіт ліквідатора, господарський суд повинен дати оцінку належності проведення ліквідатором всієї ліквідаційної процедури, відповідності законодавству складеного ліквідаційного балансу та всіх обов`язкових додатків до звіту ліквідатора, оцінити повноту реалізації ліквідатором активів боржника. Обов`язком ліквідатора є здійснення всієї повноти заходів спрямованих на виявлення активів боржника, при цьому, ні у кого не повинно виникати обґрунтований сумнів щодо їх належного здійснення (принцип безсумнівної повноти дій ліквідатора у ліквідаційній процедурі).
За змістом ст.65 Кодексу України з процедур банкрутства, після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс. Якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд постановляє ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали надсилається державному реєстратору для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи - банкрута, а також власнику майна. Ліквідатор виконує свої повноваження до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису про припинення юридичної особи - банкрута.
Суд встановив, що ліквідатор при реалізації своїх прав та обов`язків діяв сумлінно та розумно з урахуванням інтересів боржника та його кредитора, його звіт повно відображає обставини, що мають значення для справи, ліквідатор вчинив належні дії по виявленню активів та пасивів боржника, повернення активів. Отже, ліквідатором вжито всіх можливих заходів щодо належного проведення ліквідаційної процедури боржника.
Враховуючи викладене вище, слід затвердити звіт ліквідатора ПП ПМК - 7 арбітражного керуючого Онушканича Я. В. за результатами ліквідаційної процедури боржника та ліквідаційний баланс ПП ПМК - 7 .
Затвердження звіту ліквідатора в порядку, передбаченому Кодексом України з процедур банкрутства є підставою для закриття провадження у справі, про що виноситься ухвала (пункт 5 частини 1 статті 90 Кодексу України з процедур банкрутства).
У зв`язку із відсутністю майнових активів, необхідних для ведення підприємницької діяльності, слід боржника ліквідувати як юридичну особу.
Вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Кодексом строк або були відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню (частина 4 статті 90 Кодексу України з процедур банкрутства); вимоги, не погашені в зв`язку з недостатністю майна, вважаються погашеними (частина 7 статті 64 Кодексу України з процедур банкрутства).
Таким чином, грошові вимоги ГУ ДПС в Івано-Франківській області, не погашені в зв`язку з недостатністю майна боржника, вважаються погашеними.
Частина 1 статті 30 Кодексу України з процедур банкрутства визначає, що арбітражний керуючий виконує повноваження за грошову винагороду. Грошова винагорода арбітражного керуючого складається з основної та додаткової грошових винагород.
Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень (частина 2 статті 30 Кодексу України з процедур банкрутства).
Частиною 6 ст.30 Кодексу України з процедур банкрутства унормовано, що звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат має бути схвалений зборами кредиторів (у процедурі банкрутства фізичної особи) чи комітетом кредиторів (у процедурі банкрутства юридичної особи), а в частині витрат, що стосуються заставного майна, - забезпеченим кредитором. Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації, реструктуризації заборгованості, погашення боргів подається арбітражним керуючим до господарського суду за п`ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.
Витрати арбітражного керуючого, пов`язані з виконанням ним повноважень у справі, відшкодовуються в порядку, передбаченому цим Кодексом, крім витрат на страхування його професійної відповідальності за заподіяння шкоди, а також витрат, пов`язаних з виконанням таких повноважень у частині, в якій зазначені витрати перевищують регульовані державою ціни (тарифи) на відповідні товари, роботи, послуги чи ринкові ціни на день здійснення відповідних витрат або замовлення (придбання) товарів, робіт, послуг (частина 4 статті 30 Кодексу України з процедур банкрутства).
Отже, Кодекс України з процедур банкрутства визначає, що у справі про банкрутство арбітражний керуючий виконує покладені на нього судом обов`язки та, відповідно, здійснює діяльність арбітражного керуючого на платній основі.
Судом встановлено, що звіт ліквідатора №1 від 08.10.2020 про нарахування та виплату основної грошової винагороди арбітражного керуючого за період виконання повноважень ліквідатора боржника за період з 06.12.2019 по 30.09.2020 у розмірі 138 447 грн схвалено комітетом кредиторів боржника (протокол від 16.11.2020).
Зважаючи на встановлені під час розгляду справи обставини, наведені законодавчі положення, враховуючи, що надання послуг арбітражного керуючого відбувається на платній основі та беручи до уваги те, що вказаний вище звіт арбітражного керуючого Онушканича Я.В. схвалено комітетом кредиторів, суд приходить до висновку про затвердження.
Разом з цим, суд звертає увагу на те, що за змістом ч.2 ст.30 Кодексу України з процедур банкрутства основна винагорода арбітражного керуючого сплачується за рахунок коштів, одержаних боржником-юридичною особою у результаті господарської діяльності, або за рахунок коштів одержаних від продажу майна боржника, яке не перебуває в заставі.
Водночас, згідно частин 1, 4, 7 статті 43 Конституції України, кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Кожен має право на належні, безпечні і здорові умови праці, на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом. Право на своєчасне одержання винагороди за працю захищається законом.
Згідно зі ст. 17 Закону України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини" суди застосовують при розгляді справ практику Європейського суду з прав людини як джерело права.
Отже, зазначені рішення Європейського суду з прав людини суд застосовує у цій справі як джерело права.
При цьому, відсутність джерел для покриття витрат на виплату грошових коштів арбітражному керуючому можна розцінювати як примушування до безоплатної праці, що забороняється та прирівнюється до рабства в контексті статті 4 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод та інших міжнародних актів (зокрема, Конвенції 1926 року про заборону рабства, Конвенції Міжнародної організації праці про примусову чи обов`язкову працю 1930 року, ратифіковану Україною 10.08.1956, Конвенції Міжнародної організації праці № 105 про скасування примусової праці 1957 року, ратифіковану Україною 05.10.2000, тощо) та суперечить статті 43 Конституції України.
Крім цього, відповідно до ч.5 ст.30 Кодексу України з процедур банкрутства, кредитори можуть створювати фонд для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого. Порядок формування фонду та порядок використання його коштів визначаються рішенням комітету кредиторів та затверджуються ухвалою господарського суду.
Отже, законодавцем встановлено джерело оплати грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого:
- за рахунок коштів, авансованих заявником (кредитором або боржником) на депозитний рахунок господарського суду, який розглядає справу, до моменту подання заяви про відновлення відкриття провадження у справі;
- за рахунок коштів, одержаних боржником - юридичною особою у результаті господарської діяльності, або коштів, одержаних від продажу майна боржника, яке не перебуває в заставі (у разі якщо процедура триває після закінчення авансованих заявником коштів);
- за рахунок коштів фонду для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого, який створений кредиторами.
Судом встановлено відсутність доказів створення фонду для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого, а також відсутність доказів формування такого фонду та порядку використання його коштів, які були б визначені рішенням комітету кредиторів та затверджені ухвалою господарського суду. Також встановлено, що у боржника відсутні як кошти на рахунку так і відсутнє майно, за рахунок яких можна було б оплатити основну грошову винагороду та відшкодувати витрати арбітражного керуючого.
У випадку, коли оплата послуг арбітражного керуючого здійснюється не за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута, чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника у зв`язку з відсутністю таких коштів, то оплата послуг арбітражного керуючого, зокрема ліквідатора, має здійснюватись за рахунок коштів кредитора (чи кредиторів), виходячи із принципу пропорційності їх грошовим вимогам.
Крім того, суд зазначає, що законодавець не ставить порядок розподілу витрат на оплату послуг ліквідатора банкрута у залежність від обсягу його діяльності (за умови достатності та відповідності цих дій вимогам Кодексу України з процедур банкрутства), від розміру задоволених вимог кредиторів у справі, майнового стану кредитора у справі про банкрутство, правового статусу кредитора (особа, заснована на приватній чи державній формі власності, державний орган, громадська організація тощо), від джерел фінансування того чи іншого кредитора, а також від майнових результатів роботи арбітражного керуючого у справі про банкрутство.
Разом з цим, відсутність майна боржника та коштів, одержаних боржником у результаті господарської діяльності, за умови встановленого судом факту повноти та належності виконання ліквідатором своїх обов`язків у цій процедурі, жодним чином не впливає на оплату його послуг.
Отже, в даному випадку джерелом оплати послуг арбітражного керуючого в ліквідаційній процедурі за відсутності майна є кошти ініціюючого кредитора (єдиного кредитора у даній справі).
Зважаючи на встановлені під час розгляду справи обставини, наведені законодавчі положення, враховуючи, що надання послуг арбітражного керуючого відбувається на платній основі, суд дійшов висновку стягнути з ГУ ДПС в Івано - Франківській області на користь арбітражного керуючого Онушканича Я.В. 107 255 грн 23 коп. основної грошової винагороди за фактично виконану роботу за період з 06.12.2019 по 30.09.2020.
Керуючись статтями 2, 8, 9, 30, 61, 64, 65, 90 Кодексу України з процедур банкрутства, статтями 12, 232 - 234 Господарського процесуального кодексу України, суд
ПОСТАНОВИВ:
затвердити ліквідаційний баланс приватного підприємства "ПМК - 7" (вул. Євгена Коновальця, 227 А, м. Івано-Франківськ, 76018, ідентифікаційний номер 19390601).
Затвердити звіт ліквідатора приватного підприємства "ПМК - 7" арбітражного керуючого Онушканича Ярослава Васильовича (свідоцтво про право здійснення діяльності арбітражного керуючого №314 від 28.02.2013) за результатами ліквідаційної процедури приватного підприємства "ПМК - 7" (вул. Євгена Коновальця, 227 А, м. Івано-Франківськ, 76018, ідентифікаційний номер 19390601).
Ліквідувати приватне підприємство "ПМК - 7" (вул. Євгена Коновальця, 227 А, м. Івано-Франківськ, 76018, ідентифікаційний номер 19390601) як юридичну особу.
Державному реєстратору провести державну реєстрацію припинення приватного підприємства "ПМК - 7" (вул. Євгена Коновальця, 227 А, м. Івано-Франківськ, 76018, ідентифікаційний номер 19390601).
Затвердити звіт ліквідатора приватного підприємства "ПМК - 7" арбітражного керуючого Онушканича Ярослава Васильовича про нарахування та виплату основної грошової винагороди за виконання повноважень ліквідатора.
Стягнути з Головного управління ДПС в Івано-Франківській області (вул. Незалежності, 20, м. Івано-Франківськ, 76018 код 43142559) на користь арбітражного керуючого Онушканича Ярослава Васильовича (79011, вул. Стуса, 29, м.Львів, Львівська область, ідентифікаційний код НОМЕР_2 ) 107 255 (сто сім тисяч двісті п`ятдесят п`ять) гривень 23 копійки основної грошової винагороди за виконання повноважень ліквідатора у справі №909/5/19.
На виконання ухвали видати наказ.
Провадження у справі закрити.
Вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений строк або були відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню (частина 4 статті 90 Кодексу України з процедур банкрутства), вимоги не погашені у зв`язку з недостатністю майна, вважаються погашеними (частина 7 статті 64 Кодексу України з процедур банкрутства)
Ухвала набирає законної сили негайно з моменту її проголошення.
Ухвалу може бути оскаржено до апеляційної інстанції у строки, передбачені ст.256 ГПК України.
Повний текст ухвали складено 04.02.2021
Суддя О.В. Рочняк
Копію ухвалу направити: учасникам у справі про банкрутство, Головному управлінню статистики в Івано-Франківській області (вул.Василіянок,6,м.Івано-Франківськ), відділу з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Управління реєстраційних процедур Івано-Франківської міської ради (вул.Незалежності, 9 м.Івано-Франківськ, 76018).
Суд | Господарський суд Івано-Франківської області |
Дата ухвалення рішення | 27.01.2021 |
Оприлюднено | 05.02.2021 |
Номер документу | 94641826 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Івано-Франківської області
Рочняк О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні