Ухвала
від 04.02.2021 по справі 947/3876/21
КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ОДЕСИ

Справа № 947/3876/21

Провадження № 1-кс/947/1364/21

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

04.02.2021 року

Слідчий суддяКиївського районногосуду м.Одеси ОСОБА_1 ,при секретарісудового засідання ОСОБА_2 ,розглянувши увідкритому судовомузасіданні вм.Одесіклопотання прокурораОдеської прокуратури№ 1 ОСОБА_3 про дозвілна тимчасовийдоступ доречей ідокументів укримінальному провадженніза №42019162010000089від 21.11.2019за ознакамикримінального правопорушення,передбаченого ч.3ст.197-1,ч.4ст.358 ККУкраїни

ВСТАНОВИВ:

Як вбачається з клопотання, досудовим розслідуванням у кримінальному провадженні встановлено, що рішенням ІНФОРМАЦІЯ_1 від 22.01.2008 №2264-Vзатверджено проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок та надання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в оренду земельних ділянок за адресою: АДРЕСА_1 , АДРЕСА_1 .

В подальшому рішенням ІНФОРМАЦІЯ_1 №5695-VI від 29.10.2014 припинено договір оренди між ІНФОРМАЦІЯ_3 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та передано відповідні земельні ділянки в оренду ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 ».

Також, 03.04.2015 між ІНФОРМАЦІЯ_3 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » на підставі рішення ІНФОРМАЦІЯ_1 №5695-VI від 29.10.2014 укладено договір оренди землі, земельної ділянки 37, 37а, а саме: земельної ділянки площею 0,1594 га кадастровий №5110136900:39:008:0003 для проектування та будівництва пансіонату-профілакторію сімейного типу та земельної ділянки площею 0,1000 га кадастровий №5110136900:39:008:0002 для благоустрою прилеглої території, згідно з планами земельних ділянок, які є невід`ємною частиною договору з терміном дії до 31.12.2015. В подальшому, 21.04.2016 між ІНФОРМАЦІЯ_3 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » укладено договір про поновлення договору оренди землі від 03.04.2015 з терміном дії до 31.12.2018. Рішенням ІНФОРМАЦІЯ_1 №4182-VIIвід 12.12.2018 поновлено договір оренди землі за адресою: АДРЕСА_1 , АДРЕСА_1 терміном на 3 роки. На виконання вказаного рішення між ІНФОРМАЦІЯ_3 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » 28.03.2019 укладено додатковий договір про поновлення договору оренди землі від 03.04.2015.

Згідно п. 2.1 Договору в оренду передаються земельні ділянки загальною площею 0,2594 га, з них на земельній ділянці площею 0,1594 га, у тому числі під капітальною одноповерховою забудовою 0,0457 га та під тимчасовою забудовою 0,0162 га та на земельній ділянці площею 0,1000 га у тому числі під капітальною одноповерховою забудовою 0,0042 га та під тимчасовою забудовою 0,0090 га, що загалом складає 0,0751 га.

Згідно п. п.5.1., 5.2. Договору земельні ділянки передаються ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » для проектування та будівництва пансіонату-профілакторію сімейного типу та благоустрою прилеглої території. Категорія земель за основним цільовим призначенням землі рекреаційного призначення.

Згідно відомостей Публічної кадастровою карти цільове призначення земельної ділянки 5110136900:39:008:0002, яка знаходиться у комунальній власності - 07.01 Для будівництва та обслуговування об`єктів рекреаційного призначення.

Згідно відомостей Публічної кадастровою карти цільове призначення земельної ділянки 5110136900:39:008:0003, яка знаходиться у комунальній власності - 07.01 Для будівництва та обслуговування об`єктів рекреаційного призначення.

Крім того встановлено, що земельна ділянка відповідно до Плану зонування території (зонінгу) м. Одеса, затвердженого рішенням ІНФОРМАЦІЯ_1 від 19.10.2016 №1316-VII розташована у зоні установ відпочинку та туризму (КВТ), де можливе розміщення адміністративних будівель, допоміжних споруд та інфраструктури для відпочинку. Зона призначена для розміщення пансіонатів, курортних готелів, туристичних баз, оздоровчих таборів, кемпінгів, центрів обслуговування туристів, парків. До зони входять рекреаційні території, на яких згідно містобудівної документації розміщуються об`єкти туристичної інфраструктури.

Використання території зони, розміщення підприємств і установ здійснюється відповідно до вимог ДБН360 92.

Проте, як встановлено досудовим розслідуванням, під виглядом пансіонату-профілакторію сімейного типу в 100 метровій зоні від урізу води Чорного моря будується 16-ти поверховий багатоквартирний житловий будинок.

В свою чергузгідно п. 10.4 ДБН360 92 Розміщеннябудинків, споруд і комунікацій не допускається: а) на землях заповідників, заказників, природних національних парків, ботанічних садів, дендрологічних парків і водоохоронних зон.

Згідно п. 10.17 ДБН360 92 Розміри водоохоронних зон визначаються з урахуванням рельєфу місцевості, рослинного покриву, характеру їх використання і погоджуються з органами по регулюванню використання і охороні вод і землі місцевими органами державної виконавчої влади. У трикілометровій зоні узбережжя Азовського і Чорного морів забороняється будівництво: а) промислових підприємств та інших об`єктів, не пов`язаних з розвитком іобслуговуванням курортів, крім морських портів та інших об`єктів морського транспорту, об`єктів рибної промисловості і організацій, які виконують берегозміцнювальні та протизсувні роботи; б) індивідуального житла, крім населених пунктів, вказаних у розпорядженні Кабінету Міністрів України; в) будинків, споруд і комунікацій у приморських прибережних смугах завширшки менше 100 м від урізу води, а у приморських курортних зонах за наявності пляжу - менше 100 м від його суходільної межі.

Відповідно до ст. 88 Водного кодексу України з метою охорони поверхневих водних об`єктів від забруднення і засмічення та збереження їх водності вздовж річок, морів і навколо озер, водосховищ та інших водойм в межах водоохоронних зон виділяються земельні ділянки під прибережні захисні смуги.

Землі прибережних захисних смуг перебувають у державній та комунальній власності та можуть надаватися в користування лише для цілей, визначених цим Кодексом.

У межах існуючих населених пунктів прибережна захисна смуга встановлюється з урахуванням містобудівної документації.

Прибережні захисні смуги встановлюються за окремими проектами землеустрою.

Проекти землеустрою щодо встановлення меж прибережних захисних смуг (з установленою в них пляжною зоною) розробляються в порядку, передбаченому законом.

Уздовж морів та навколо морських заток і лиманів встановлюється прибережна захисна смуга шириною не менше двох кілометрів від урізу води.

У межах прибережної захисної смуги морів та навколо морських заток і лиманів встановлюється пляжна зона, ширина якої визначається залежно від ландшафтно-формуючої діяльності моря, але не менше 100 метрів від урізу води, що включає: території, розташовані між лінією максимального відпливу та лінією максимального напливу хвиль, зареєстрованих під час найсильніших штормів, а також територію берега, яка періодично затоплюється хвилями; прибережні території - складені піском, гравієм, камінням, ракушняком, осадовими породами, що сформувалися в результаті діяльності моря, інших природних чи антропогенних факторів; скелі, інші гірські утворення.

Користування пляжною зоною у межах прибережної захисної смуги морів та навколо морських заток і лиманів здійснюється з дотриманням вимог щодо охорони морського середовища, прибережної захисної смуги від забруднення та засмічення і вимог санітарного законодавства.

До узбережжя морів, морських заток і лиманів у межах пляжної зони забезпечується безперешкодний і безоплатний доступ громадян для загального водокористування, крім земельних ділянок, на яких розташовані гідротехнічні, гідрометричні та лінійні споруди, санаторії та інші лікувально-оздоровчі заклади, дитячі оздоровчі табори

У разі надання права користування пляжною зоною користувачі зобов`язані забезпечити безперешкодний та безоплатний прохід вздовж берега моря, морської затоки чи лиману.

У межах населених пунктів місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування виділяються та облаштовуються пляжні зони для безперешкодного та безоплатного користування.

Статтею 90 Водного кодексу України передбачено обмеження господарської діяльності в прибережних захисних смугах уздовж морів, морських заток і лиманів та на островах у внутрішніх морських водах.

Так, відповідно до вказаної статті прибережна захисна смуга уздовж морів, морських заток і лиманів входить у зону санітарної охорони моря і може використовуватися лише для будівництва військових та інших оборонних об`єктів, об`єктів, що виробляють енергію за рахунок використання енергії вітру, сонця і хвиль, об`єктів постачання, розподілу, передачі (транспортування) енергії, а також санаторіїв, дитячих оздоровчих таборів та інших лікувально-оздоровчих закладів з обов`язковим централізованим водопостачанням і каналізацією, гідротехнічних, гідрометричних та лінійних споруд.

У межах пляжної зони прибережних захисних смуг забороняється будівництво будь-яких споруд, крім гідротехнічних, гідрометричних та лінійних.

Згідно зі ст. 58 Земельного кодексу України до земель водного фонду належать землі, зайняті: морями, річками, озерами, водосховищами, іншими водними об`єктами, болотами, а також островами, не зайнятими лісами; прибережними захисними смугами вздовж морів, річок та навколо водойм, крім земель, зайнятих лісами; гідротехнічними, іншими водогосподарськими спорудами та каналами, а також землі, виділені під смуги відведення для них;

береговими смугами водних шляхів; штучно створеними земельними ділянками в межах акваторій морських портів.

Для створення сприятливого режиму водних об`єктів уздовж морів, навколо озер, водосховищ та інших водойм встановлюються водоохоронні зони, розміри яких визначаються за проектами землеустрою.

Відповідно до ст. 59 Земельного кодексу України землі водного фонду можуть перебувати у державній, комунальній та приватній власності.

Громадянам та юридичним особам органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування із земель водного фонду можуть передаватися на умовах оренди земельні ділянки прибережних захисних смуг, смуг відведення і берегових смуг водних шляхів, озера, водосховища, інші водойми, болота та острови для сінокосіння, рибогосподарських потреб (у тому числі рибництва (аквакультури), культурно-оздоровчих, рекреаційних, спортивних і туристичних цілей, проведення науково-дослідних робіт, догляду, розміщення та обслуговування об`єктів портової інфраструктури і гідротехнічних споруд тощо, а також штучно створені земельні ділянки для будівництва та експлуатації об`єктів портової інфраструктури та інших об`єктів водного транспорту. Землі водного фонду можуть бути віднесені до земель морського і річкового транспорту в порядку, встановленому законом.

Згідно зі ст. 60 Земельного Кодексу України вздовж річок, морів і навколо озер, водосховищ та інших водойм з метою охорони поверхневих водних об`єктів від забруднення і засмічення та збереження їх водності встановлюються прибережні захисні смуги.

Уздовж морів та навколо морських заток і лиманів встановлюється прибережна захисна смуга шириною не менше двох кілометрів від урізу води.

Прибережні захисні смуги встановлюються за окремими проектами землеустрою.

Межі встановлених прибережних захисних смуг і пляжних зон зазначаються в документації з землеустрою, кадастрових планах земельних ділянок, а також у містобудівній документації.

Прибережні захисні смуги встановлюються на земельних ділянках усіх категорій земель, крім земель морського транспорту.

Статтею 62 Земельного кодексу України передбачено обмеження у використанні земельних ділянок прибережних захисних смуг уздовж морів, морських заток і лиманів та на островах у внутрішніх морських водах.

Так, відповідно до вказаної статті режим господарської діяльності на земельних ділянках прибережних захисних смуг уздовж морів, морських заток і лиманів та на островах у внутрішніх морських водах встановлюється законом.

У межах пляжної зони прибережних захисних смуг забороняється будівництво будь-яких споруд, крім гідротехнічних, гідрометричних та лінійних.

Крім того, Управлінням архітектури та містобудування було видано містобудівні умови та обмеження від 20.06.2017 №01-06/108 - назва об`єкта будівництва: нове будівництво пансіонату - профілакторію сімейного типу за адресою: АДРЕСА_1 , АДРЕСА_1 , які в подальшому були скасовані.

Наказом ІНФОРМАЦІЯ_1 від 15.08.2019 №01-06/200 затверджено містобудівні умови та обмеження для проектування об`єкта будівництва №135, назва об`єкта будівництва нове будівництво пансіонату профілакторію сімейного типу за адресою: АДРЕСА_1 , АДРЕСА_1 .

Згідно п. 5 відповідних містобудівних умов та обмежень, передбачено необхідність розробки заходів щодо забезпечення надійності стійкості берегових схилів, попередньо отримавши погодження та рекомендації щодо проведення берегозахисних заходів в ІНФОРМАЦІЯ_1 , а також передбачити заходи щодо організації відведення стічних вод з ділянки проектування та оточуючих територій з урахуванням природнього рельєфу місцевості, попередньо отримавши технічні умови та погодження профільних інженерних служб (далі Управління).

Місцевою прокуратурою 17.12.2019 направлено запит до ІНФОРМАЦІЯ_1 , згідно відповіді на який встановлено, що Управлінням видано технічні умови від 25.08.2018 №44 на проектування нового будівництва за адресою: АДРЕСА_1 , АДРЕСА_1 (замовник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 »).

Згідно п. 1 вказаних технічних умов замовник повинен виконати інженерно-геологічні вишукування спеціалізованою організацією для обґрунтування робочого проекту будівництва в об`ємі вимог ДБН А.2.1-1-2014 та В.1.1-12:2014, а програму виконання вишукувань погодити з управлінням в робочому порядку і отримати дозвіл на їх проведення. Проте, згідно інформації ІНФОРМАЦІЯ_1 , програму виконання інженерно-геологічних вишукувань Управління не узгоджувало та відповідно дозвіл на їх виконання не надавало .

Крім того, досудовим розслідуванням встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_1 видано декларацію про початок підготовчих робіт №ОД003311010943 від 10.01.2011, найменування об`єкта будівництва будівництво пансіонату-профілакторію сімейного типу за адресою: АДРЕСА_1 , АДРЕСА_1 .

Також, встановлено, що у Реєстрі наявні відомості щодо реєстрації: повідомлення про початок підготовчих робіт №ОД 010173051978 від 01.11.2017 року найменування об`єкта будівництва будівництво пансіонату-профілакторію сімейного типу за адресою: АДРЕСА_1 , АДРЕСА_1 , дозволу на виконання будівельних робіт №ОД 112182280858 від 16.08.2018 найменування об`єкта будівництва будівництво пансіонату-профілакторію сімейного типу за адресою: АДРЕСА_1 , АДРЕСА_1 .

Так, у Додатку до експертного звіту №7-255-17-ЕП/КО від 22.06.2018 щодо розгляду проектної документації за проектом «Будівництво пансіонату профілакторію сімейного типу за адресою: АДРЕСА_1 , АДРЕСА_1 » зазначено, що конструктивна схема саме житлового будинку монолітний залізобетонний безбалочний каркас зі стінами, пілонами, діафрагмами, ядрами жорсткості та горизонтальними дисками перекриттів.

Крім того, згідно листа ІНФОРМАЦІЯ_6 від 11.01.2020 в Управлінні наявний Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за проектом «Будівництво пансіонату-профілакторію сімейного типу за адресою: АДРЕСА_1 , АДРЕСА_1 ».

Досудовим розслідуванням встановлено, що вказаний проект виготовлявся на підставі містобудівних умов та обмежень від 20.06.2017 №01-06/108, які були скасовані. Крім того, згідно п. 5 Містобудівних умов і обмежень №135 затверджених наказом від 15.08.2019 №01-06/200 перелічено норми ДБН, яких необхідно дотримуватись при проектуванні, проте не зазначено ДБН В.2.2-10:2016 «Будинки і споруди. Заклади охорони здоров`я» та ДБН В.2.2-10-2001.

Згідно п. 3.15. ДБН В.2.2-10-2001 Кількість поверхів будинків слід приймати: а)лікувально-профілактичні заклади (за винятком санаторіїв)висотою від рівня планувальної позначки землі до підлоги верхнього поверху не більше 26,5м, в сейсмічних районахзгідно з вимогами ДБН 360; б) санаторії не більше дев`яти поверхів.

Проте, згідно проекту на будівництво АДРЕСА_1 , АДРЕСА_1 а передбачається будівництво 16-ти поверхової будівлі, а згідно містобудівних умов та обмежень №135 гранично допустима висота будівлі пансіонату-профілакторію сімейного типу становить 49,900 м., що не відповідає вимогам чинного законодавства.

Крім того, 03.01.2020 Одеською місцевою прокуратурою №1 спільно з КП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » проведено огляд земельної ділянки, розташованої за адресою: АДРЕСА_1 , АДРЕСА_1 . За результатами проведених вишукувань встановлено, що відстань від урізу води Чорного моря до початку будівельного майданчику становить близько 67 метрів, а відстань від урізу води Чорного моря до кінця будівельного майданчика становить близько 139 метрів.

Таким чином, будівництво багатоквартирного житлового будинку під виглядом апартаментів сімейного типу ведеться в пляжній зоні Чорного моря, в порушення норм Земельного та Водного кодексів та ДБН В.2.2-10-2001.

Також, досудовим розслідуванням встановлено, що 15.03.2019 управлінням архітектури та містобудування ОМР ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » надано дозвіл № НОМЕР_1 на порушення об`єктів благоустрою під час встановлення тимчасового огородження за адресою: АДРЕСА_1 , АДРЕСА_1 , дія якого закінчилась 31.12.2019.

Так, під час досудового розслідування, з метою надання відповідної кримінально-правової кваліфікації незаконним діям осіб, виникла необхідність у встановленні обставин, що мають значення для кримінального провадження, у зв`язку з чим, є необхідність у проведенні заходу забезпечення кримінального провадження-тимчасового доступу до речей і документів, а саме отримання доступу до:

-рішення ІНФОРМАЦІЯ_1 від 22.01.2008 №2264-V, яким затверджено проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок та надання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в оренду земельних ділянок загальною площею 0,2594 га за адресою: АДРЕСА_1 , АДРЕСА_1 адля проектування пансіонату профілакторію сімейного типу та благоустрою прилеглої території а також до всіх наявних документів, які стали підставою для прийняття рішення (в тому числі проекту землеустрою, документи, які підтверджують безпосередніх виконавців зазначеного рішення та його проекту, документів, які підтверджують ким саме зі службових осіб вони візувались, документів (матеріали-обґрунтування), які стали підставою для прийняття рішення для їх (безпосередньо зазначеного рішення та його проекту) підготовки, документи (службові листування тощо), які підтверджують передачу на розгляд зазначеного рішення постійної комісії ОМР з питань землеустрою та земельних правовідносин та її рішення (відповідні висновки) з вказаного приводу, відповідні рішення (висновки) юридичного департаменту з вказаного приводу, документи, які підтверджують передачу зазначеного рішення та його проекту на сесію ІНФОРМАЦІЯ_6 , яка відбулась 22.01.2008 та інші документи за наявності).

-рішення ІНФОРМАЦІЯ_1 , яким надано дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок загальною площею 0,2594 га за адресою: АДРЕСА_1 , АДРЕСА_1 для проектування пансіонату профілакторію сімейного типу та благоустрою прилеглої території, а також до всіх наявних документів, які стали підставою для прийняття рішення;

Враховуючи викладене, та з урахуванням того, що документи, які стали підставою для прийняття зазначених рішень ІНФОРМАЦІЯ_6 та безпосередньо зазначені рішення та їх проекти, як самі по собі, так і в сукупності з іншими речами та документами кримінального провадження мають суттєве значення для встановлення події кримінального правопорушення; обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні; для належної кваліфікації скоєного кримінального правопорушення та містять відомості про осіб, які можуть бути причетні до скоєння кримінального правопорушення, можуть бути використані як докази, необхідні для проведення у подальшому судових почеркознавчих експертиз, за неможливості іншим способом довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів, так як зазначені документи перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , що знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 .

До суду надійшла заява про розгляд клопотання у відсутність прокурора.

Вивчивши клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя приходить до наступного переконання.

Згідно ч. 3 ст. 132 КПК України, застосування заходів забезпечення кримінального провадження не допускається, якщо слідчий, прокурор не доведе, що: існує обґрунтована підозра щодо вчинення кримінального правопорушення такого ступеня тяжкості, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження; потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи, про який ідеться в клопотанні слідчого, прокурора; може бути виконане завдання, для виконання якого слідчий, прокурор звертається із клопотанням.

Відповідно до ч. 1 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Згідно приписів ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Частиною 6 ст. 163 КПК Українивстановлено, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Відповідно до ч. 2 ст. 163 КПК України, якщо сторона кримінального провадження, яка звернулася з клопотанням, доведе наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, клопотання може бути розглянуто слідчим суддею, судом без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.

Дослідивши матеріали, долучені до клопотання, слідчий суддя приходить до переконання, що прокурором в клопотанні доведено наявність обґрунтованої підозри щодо можливого вчинення кримінального правопорушення, що може бути підставою для застосування заходу забезпечення кримінального провадження у вигляді тимчасового доступу до речей та документів.

Слідчий суддя враховує, що відомості, які містяться в зазначених у клопотанні речах та документах як самі по собі, так і в сукупності з іншими речами та документами кримінального провадження мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні та підтверджують скоєння кримінального правопорушення.

Відтак, слідчий суддя приходить до переконання, що завдання, для виконання якого сторона обвинувачення звертається з клопотанням про тимчасовий доступ до речей та документів, може бути досягнуто в результаті застосування даного заходу забезпечення кримінального провадження.

З урахуванням викладеного, враховуючи, що інформація, яка міститься у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 в інший спосіб отримана бути не може, разом з тим, така інформація є необхідною для встановлення обставин, які підлягають доказуванню в кримінальному провадженні, зокрема для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні та підтверджують скоєння кримінального правопорушення, в цілях також забезпечення повноти, всебічності та неупередженості досудового розслідування, слідчий суддя приходить до переконання про можливість задоволення клопотання прокурора.

З метою запобігання зміні або пошкодження речей та документів, вказане клопотання слід розглянути без виклику особи, у володінні якої вона знаходиться.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.93, 132, 160, 163,309 КПК України, слідчий суддя

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання прокурора Одеської прокуратури № 1 ОСОБА_3 про дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні за №42019162010000089 від 21.11.2019 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.197-1, ч.4 ст.358 КК України задовольнити.

Зобов`язати уповноважених осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 , в тому числі посадових осіб її структурних підрозділів виконавчих органів ІНФОРМАЦІЯ_1 , а саме ІНФОРМАЦІЯ_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ІНФОРМАЦІЯ_9 надати (забезпечити) слідчому групи слідчих слідчому СВ Одеського районного управління поліції №1 ГУНП в Одеській області ОСОБА_4 , та/або іншим співробітникам національної поліції за дорученням в порядку ст.ст. 36, 40 КПК України та іншим слідчим групи слідчих у кримінальному провадженні, оперативним працівникам та працівникам ГУНП в Одеській області, групі процесуальних керівників прокурору Одеської місцевої прокуратури №1 ОСОБА_3 , прокурору Одеської місцевої прокуратури №1 ОСОБА_5 , прокурору Одеської місцевої прокуратури №1 ОСОБА_6 тимчасовий доступ до:

-рішення ІНФОРМАЦІЯ_1 від 22.01.2008 №2264-V, яким затверджено проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок та надання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в оренду земельних ділянок загальною площею 0,2594 га за адресою: АДРЕСА_1 , АДРЕСА_1 для проектування пансіонату профілакторію сімейного типу та благоустрою прилеглої території а також до всіх наявних документів, які стали підставою для прийняття рішення (в тому числі проекту землеустрою, документи, які підтверджують безпосередніх виконавців зазначеного рішення та його проекту, документів, які підтверджують ким саме зі службових осіб вони візувались, документів (матеріали-обґрунтування), які стали підставою для прийняття рішення для їх (безпосередньо зазначеного рішення та його проекту) підготовки, документи (службові листування тощо), які підтверджують передачу на розгляд зазначеного рішення постійної комісії ОМР з питань землеустрою та земельних правовідносин та її рішення (відповідні висновки) з вказаного приводу, відповідні рішення (висновки) юридичного департаменту з вказаного приводу, документи, які підтверджують передачу зазначеного рішення та його проекту на сесію ІНФОРМАЦІЯ_6 , яка відбулась 22.01.2008 та інші документи за наявності).

-рішення ІНФОРМАЦІЯ_1 , яким надано дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок загальною площею 0,2594 га за адресою: АДРЕСА_1 , АДРЕСА_1 для проектування пансіонату профілакторію сімейного типу та благоустрою прилеглої території, а також до всіх наявних документів, які стали підставою для прийняття рішення.

Строк дії ухвали встановити один місяць з дня її постановлення.

Попередити посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 , що у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених документів.

Ухвала оскарженню не підлягає,набираєзаконної сили після її постановлення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудКиївський районний суд м. Одеси
Дата ухвалення рішення04.02.2021
Оприлюднено30.05.2024
Номер документу94657200
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —947/3876/21

Ухвала від 17.02.2021

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Чаплицький В. В.

Ухвала від 04.02.2021

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Чаплицький В. В.

Ухвала від 03.02.2021

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Чаплицький В. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні