Ухвала
від 03.02.2021 по справі 916/3031/16
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

65119, м. Одеса, просп. Шевченка, 29, тел.: (0482) 307-983, e-mail: inbox@od.arbitr.gov.ua

веб-адреса: http://od.arbitr.gov.ua


УХВАЛА

про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу,

та закриття провадження у справі

"03" лютого 2021 р.м. Одеса Справа № 916/3031/16 Господарський суд Одеської області у складі судді Грабован Л.І.,

за участі секретаря судового засідання Суліми Г.В.

дослідивши матеріали справи

за заявою кредитора: Товариства з обмеженою відповідальністю „Нова Співдружність"

до боржника: Публічного акціонерного товариства „Елакс" (65006, м. Одеса, вул. Вапняна, 87; код ЄДРПОУ 00204659)

про визнання банкрутом

у відкритому судовому засіданні за участю

представників сторін та учасників:

від кредиторів: Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області - Бикова Ю.А.; Головного управління ДФС в Одеській області - Замороцька А.О.; Одеської міської ради - Асташенкова О.І;

ліквідатор банкрута: арбітражний керуючий Дарієнко В.Д.

Всі сторони та учасники були належним чином повідомлені про дату, час та місце судового засідання, про що свідчать їх підписи на розписці (т. 23 а.с. 164) та рекомендовані повідомлення про вручення поштових відправлень (т. 23 а.с. 193-197).

Однак, представники кредиторів ТОВ Нова Співдружність , Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Одеській області у судове засідання 14.09.2018р. не з`явилися, незважаючи на належне повідомлення про дату, час та місце його проведення, про причини неявки суд не повідомили, відомостей щодо наявності або відсутності заперечень стосовно звіту ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Дарієнка В.Д. не надали.

Історія справи

Ухвалою підготовчого засідання суду від 07.12.2016р. (т. 2 а.с. 137-144) порушено провадження у справі за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю „Нова Співдружність" (далі - ТОВ „Нова Співдружність") про визнання банкрутом Публічного акціонерного товариства „Елакс" (далі - ПАТ „Елакс"); визнано частково грошові вимоги ТОВ „Нова Співдружність" до ПАТ „Елакс" у сумі 73 666 662, 18 грн., решту заявлених вимог, які складається із пені в сумі 5 955 728, 23 грн. слід врахувати в реєстрі вимог кредиторів із задоволенням в шосту чергу; введено процедуру розпорядження майном боржника; призначено розпорядником майна боржника арбітражного керуючого Кізленка В.А.

З метою виявлення усіх кредиторів та осіб, які виявили бажання взяти участь у санації боржника, 07.12.2016р. здійснено офіційне оприлюднення оголошення про порушення справи про банкрутство ПАТ „Елакс" на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет за № 38195 (т. 148-149).

Ухвалою Господарського суду Одеської області від 17.02.2017р. (т. 6 а.с. 10-16) визнано грошові вимоги Суворовського об`єднаного управління Пенсійного фонду України в м. Одесі до ПАТ „Елакс" в сумі 1 437 665, 77 грн. із задоволенням у другу чергу.

Ухвалою Господарського суду Одеської області від 17.02.2017р. (т. 6 а.с. 17-22) визнано грошові вимоги ДПІ у Суворовському районі м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській області до ПАТ „Елакс" в сумі 1 218 469 грн. із задоволенням у третю чергу, решту заявлених вимог, які складається з штрафних (фінансових) санкцій в сумі 68 091, 94 грн. врахувати в реєстрі вимог кредиторів із задоволенням в шосту чергу.

Ухвалою попереднього засідання суду від 17.02.2017р. (т. 6 а.с. 27-30) затверджено реєстр вимог кредиторів ПАТ „Елакс" з вказівкою розміру вимог та черговості їх задоволення.

Постановою Господарського суду Одеської області від 25.04.2017р. (т. 8 а.с. 35-43) визнано банкрутом ПАТ „Елакс", відкрито відносно нього ліквідаційну процедуру, ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого Кізленка В.А.

З метою виявлення кредиторів з вимогами за зобов`язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, 25.04.2017р. здійснено офіційне оприлюднення повідомлення про визнання ПАТ „Елакс" банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет за № 42421 (т. 8 а.с. 45).

Ухвалою Господарського суду Одеської області від 05.07.2017р. заяву арбітражного керуючого Кізленка В.А. про дострокове припинення повноважень ліквідатора ПАТ „Елакс" задоволено; звільнено арбітражного керуючого Кізленка В.А. від виконання повноважень ліквідатора ПАТ „Елакс"; відхилено кандидатуру арбітражного керуючого Микитюк А.І.; призначено ліквідатором ПАТ „Елакс" арбітражного керуючого Дарієнка В.Д. (т. 10 а.с. 87-90).

Ухвалою Господарського суду Одеської області від 18.08.2017р. (т. 10 а.с. 136-140) задоволено клопотання ліквідатора ПАТ „Елакс" арбітражного керуючого Дарієнка В.Д. про вжиття заходів щодо забезпечення вимог кредиторів шляхом оголошення в розшук та затримання транспортних засобів; вжито заходів до забезпечення вимог кредиторів шляхом накладення арешту на транспортні засоби, а саме: ГКБ 8535, д.з. НОМЕР_1 , шасі НОМЕР_2 , КРАЗ 260, д.з. НОМЕР_3 , шасі НОМЕР_4 , ЗИЛ 4331, д.з. НОМЕР_5 , шасі НОМЕР_6 , ВАЗ 210701, д.з. НОМЕР_7 , кузов НОМЕР_8 , ЗИЛ 130, д.з. НОМЕР_9 , шасі НОМЕР_10 ; заборонено Головному сервісному центру МВС України та його структурним підрозділам здійснювати перереєстрацію транспортних засобів, а саме: ГКБ 8535, д.з. НОМЕР_1 , шасі НОМЕР_2 , КРАЗ 260, д.з. НОМЕР_3 , шасі НОМЕР_4 , ЗИЛ 4331, д.з. НОМЕР_5 , шасі НОМЕР_6 , ВАЗ 210701, д.з. НОМЕР_7 , кузов НОМЕР_8 , ЗИЛ 130, д.з. НОМЕР_9 , шасі НОМЕР_10 ; зобов`язано Головний сервісний центр МВС України та Головне управління Національної поліції в Одеській області МВС України і їх структурним підрозділам здійснити розшук транспортних засобів, а саме: ГКБ 8535, д.з. НОМЕР_1 , шасі НОМЕР_2 , КРАЗ 260, д.з. НОМЕР_3 , шасі НОМЕР_4 , ЗИЛ 4331, д.з. НОМЕР_5 , шасі НОМЕР_6 , ВАЗ 210701, д.з. НОМЕР_7 , кузов НОМЕР_8 , ЗИЛ 130, д.з. НОМЕР_9 , шасі НОМЕР_10 та його передачу ліквідатору ПАТ „Елакс" арбітражному керуючому Дарієнку В.Д.

Ухвалою Господарського суду Одеської області від 15.09.2017р. визнано грошові вимоги Державної податкової інспекції у Суворовському районі м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській області до ПАТ „Елакс" в сумі 299 557, 07 грн. із задоволенням у третю чергу, решту заявлених вимог, які складається із пені в сумі 5651, 62 грн. слід врахувати в шосту чергу (т. 11 а.с. 15-18).

Ухвалою Господарського суду Одеської області від 15.09.2017р. визнано грошові вимоги відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м. Одеса до ПАТ „Елакс" в сумі 338 897, 02 грн. із задоволенням у другу чергу (т. 11 а.с. 19-22).

Ухвалою Господарського суду Одеської області від 15.09.2017р. визнано грошові вимоги Суворовського об`єднаного управління Пенсійного фонду України в м. Одесі до ПАТ „Елакс" (65006, м. Одеса, вул. Вапняна, 87; код ЄДРПОУ 00204659) в сумі 415 695, 17 грн. із задоволенням у другу чергу (т. 11 а.с. 23-29).

Ухвалою Господарського суду Одеської області від 15.09.2017р. затверджено реєстр вимог кредиторів із вказівкою розміру вимог до боржника та черговості їх задоволення (т. 11 а.с. 33-35).

Ухвалою Господарського суду Одеської області від 11.10.2017р. замінено відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м. Одеса на його правонаступника Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Одеській області (т. 11 а.с. 81-83).

Ухвалою Господарського суду Одеської області від 11.10.2017р. (т. 11 а.с. 84-89) задоволено клопотання ліквідатора ПАТ „Елакс" арбітражного керуючого Дарієнка В.Д. про вжиття заходів щодо забезпечення вимог кредиторів шляхом оголошення в розшук та затримання транспортних засобів; вжито заходи до забезпечення вимог кредиторів шляхом накладення арешту на транспортні засоби.

Ухвалою Господарського суду Одеської області від 17.12.2018р. визнано грошові вимоги Одеської міської ради до ПАТ „Елакс" в сумі 1 550 648, 35 грн. як такі, що заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, не є конкурсними та погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі (т. 15 а.с. 21-27).

Ухвалою Господарського суду Одеської області від 17.04.2019р. (т. 16 а.с. 117-124) відмовлено у задоволенні заяви ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Дарієнка В.Д. про: скасування рішення №2004955 від 26.04.2013р. про державну реєстрацію прав та їх обтяжень №1437723 від 05.04.2013р. про державну реєстрацію прав та їх обтяжень та зобов`язання державного реєстратора Управління державної реєстрації юридичного департаменту Одеської міської ради вилучити з державного реєстру речових прав на нерухоме майно запис №573734 від 05.04.2013р. про право власності ОСОБА_1 на нежитлові приміщення площею 70, 8 кв.м., розташовані на першому поверсі та підвальні не житлові приміщення площею 49, 5 кв.м., загальною площею 120, 3 кв.м., що розташовані у будинку АДРЕСА_2; визнання права власності ПАТ „Елакс" на нежитлові приміщення площею 70, 8 кв.м., розташовані на першому поверсі та підвальні нежитлові приміщення площею 49, 5 кв.м., та всього загальною площею 120, 3 кв.м., що розташовані у будинку АДРЕСА_2; зобов`язання подружжя ОСОБА_2 ІНФОРМАЦІЯ_1 та ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_2 повернути власнику ПАТ „Елакс"в особі ліквідатора арбітражного керуючого Дарієнка В.Д. нежитлові приміщення площею 70, 8 кв.м., розташовані на першому поверсі та підвальні нежитлові приміщення площею 49, 5 кв.м., а всього загальною площею 120, 3 кв.м, що розташовані у будинку АДРЕСА_2.

Ухвалою Господарського суду Одеської області від 15.05.2019р. замінено Державну податкову інспекцію у Суворовському районі Головного управління ДФС в Одеській області на Головне управління ДФС в Одеській області (т. 15 а.с. 150-152).

Ухвалою Господарського суду Одеської області від 22.07.2019р. відмовлено у задоволенні скарги ТОВ „Нова Співдружність" на дії (бездіяльність) ліквідатора арбітражного керуючого Дарієнка В.Д., в якій викладено прохання зобов`язати останнього надати звіт про свою діяльність за лютий та березень 2019р. з детальним описом проведеної роботи (т. 16 а.с. 156-163).

Ухвалою Господарського суду Одеської області від 09.10.2019р. замінено Суворовське об`єднане управління Пенсійного фонду України в м. Одесі на правонаступника Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області (т. 19 а.с. 148-150).

Ухвалою Господарського суду Одеської області від 17.01.2020р. визнано грошові вимоги Головного управління ДФС в Одеській області до Публічного акціонерного товариства „Елакс" (65006, м. Одеса, вул. Вапняна, 87; код ЄДРПОУ 00204659) в сумі 40 051, 01 грн. із задоволенням у шосту чергу (т. 21 а.с. 132-137).

Ухвалою Господарського суду Одеської області від 27.05.2020р. відмовлено у задоволенні скарги ТОВ „Нова Співдружність" на дії (бездіяльність) ліквідатора арбітражного керуючого Дарієнка В.Д., в якій викладено прохання відсторонити арбітражного керуючого Дарієнка В.Д. від здійснення повноважень ліквідатора ПАТ "Елакс" про що винести ухвалу; призначити ліквідатором банкрута ПАТ "Елакс" арбітражного керуючого Микитюка А.І. (т. 22 а.с. 64-70).

Рішенням Господарського суду Одеської області від 07.10.2020р. у справі №916/720/20, яка розглядалась в межах справи №916/3031/16 про банкрутство ПАТ Елакс відмовлено повністю у задоволенні позову ПАТ Елакс в особі ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Дарієнка В.Д. про визнання недійсними договорів купівлі-продажу; визнання недійсним рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень; визнання права власності на об`єкти нерухомого майна; витребовування майна із незаконного володіння.

Ліквідатором банкрута арбітражним керуючим Дарієнком В.Д. надано звіт за підсумками процедури ліквідації від 04.01.2021р. (вх. №3-3/21 від 05.01.2021р.) (т. 23 а.с. 17-28) з підтверджуючими документами (т. 23 а.с. 30-34, 44-136), ліквідаційний баланс (т. 23 а.с. 29).

Ліквідатор банкрута арбітражний керуючий Дарієнко В.Д. звернувся до суду із заявою від 30.12.2020р. (вх. №3-3/21 від 04.01.2021р.) та додатковими поясненнями до неї від 12.01.2021р. (вх. №984/21 від 15.01.2021р.), в якій просить суд залучити до участі у справі № 916/3031/16 про банкрутство ПАТ „Елакс" Виконавчий комітет Одеської міської ради (т. 23 а.с. 5-7, а.с. 173-175). Заявник зазначає, що за результатами ліквідаційної процедури ПАТ „Елакс" грошову винагороду ліквідатора мають оплачувати кредитори із своїх коштів пропорційно заявлених та затверджених судом вимог; в даному випадку на користь ліквідатора Дарієнка В.Д. із ТОВ „Нова Співдружність, Головного управління ДПС в Одеській області, Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області, Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Одеській області , Одеської міської ради в особі Виконавчого комітету Одеської міської ради пропорційно заявлених та затверджених судом вимог.

Щодо стягнення з Одеської міської ради грошової винагороди ліквідатор Дарієнко В.Д. за виконання ним повноважень у справі № 916/3031/16 про банкрутство зазначає, що таке стягнення повинно здійснюватися саме із Одеської міської ради в особі Виконавчого комітету Одеської міської ради, оскільки Одеська міська рада не є розпорядником коштів місцевого бюджету, а розпорядником є Виконавчий комітет Одеської міської ради. При цьому ліквідатор банкрута посилається на положення ст. ст. 1, 10, 11 ЗУ Про місцеве самоврядування , п.1.3 Положення про виконавчий комітет Одеської міської ради; ч.2 ст. 6 ЗУ Про виконавче провадження , ст. ст. 12, 22 Бюджетного кодексу України.

Одеською міською радою надано заперечення (вх. №2985/21 від 02.02.2021р.), в яких викладено прохання відмовити у задоволенні заяви ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Дарієнка В.Д. про залучення до участі у справі №916/3031/16 про банкрутство ПАТ Елакс виконавчого комітету Одеської міської ради у повному обсязі. Кредитор зазначає, що вимога арбітражного керуючого Дарієнка В.Д. є необґрунтованою та незаконною. Посилаючись на положення Закону України Про виконавче провадження , Закону України Про гарантії держави щодо виконання судових рішень , Положення про Державну казначейську службу України, кредитор зазначає, що Держказначейство є встановленою Законом особою здійснювати гарантоване державою забезпечення виконання рішень суду способом безспірного списання коштів з рахунку боржника у визначених Законом випадках та з урахуванням установлених ним особливостей за рахунок коштів, передбачених за бюджетом програмою для забезпечення виконання рішень; до поданої заяви не було додано жодного письмового доказу, який свідчив про відсутність у Одеської міської ради рахунків в органах Державної казначейської служби України та установах банків.

Ліквідатор банкрута арбітражний керуючий Дарієнко В.Д. звернувся із заявою від 22.01.2021р. (вх. №3-45/21 від 25.01.2021р.) (т. 24 а.с. 1-2) з врахуванням уточнень до неї від 25.01.2021р. (вх. №2137/21 від 25.01.2021р.) (т. 24 а.с. 6-7) про заміну кредитора Головного управління ДПС в Одеській області на його правонаступника Головне управління ДПС в Одеській області Державної податкової служби України.

Враховуючи те, що до заяви про залучення до участі у справі № 916/3031/16 про банкрутство ПАТ „Елакс" Виконавчого комітету Одеської міської ради заявником не надано доказів в порядку ст. 80 ГПК України щодо підтвердження вказаних у ній обставин, суд відмовляє ліквідатору банкрута арбітражному керуючому Дарієнку В.Д. у її задоволенні.

Приймаючи до уваги те, що до заяви про заміну кредитора на правонаступника заявником не надано доказів в порядку ст. 80 ГПК України щодо підтвердження вказаних у ній обставин, суд відмовляє ліквідатору банкрута арбітражному керуючому Дарієнку В.Д. у її задоволенні.

Розглянувши матеріали справи, звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс .банкрута, заслухавши пояснення ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Дарієнка В.Д. та представників кредиторів, суд встановив:

У звіті ліквідатором банкрута арбітражним керуючим Дарієнком В.Д. зазначено, що ним були направлені запити до установ та організацій, які ведуть реєстри майнових прав на виявлення майна ПАТ Елакс , та отримані наступні відповіді: відділу у м. Одесі Головного управління Держгеокадастру в Одеській області №2456/112-17 від 01.08.2017р., в якій зазначено, що згідно Книг реєстрації державних актів на право власності на земельну ділянку та на право постійного користування земельною ділянкою, договорів оренди землі, других примірників державних актів та примірників договорів оренди землі станом на 31.12.2012р. у Відділі наявні відомості щодо зареєстрованого права користування за ВАТ Виробничо-торгова фірма Елакс на земельні ділянки: м. Одеса, вул. Вапняна, площею 0, 2086 га, вул. Вапняна, 87 площею 8, 2624 га та площею 0, 0736 га; Департаменту комунальної власності №01-17/278-ЗПІ від 20.07.2017р., в якій повідомлено про наявність права постійного користування та права оренди земельної ділянки станом до 31.12.2012р.; Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області №5165/04 від 24.07.2017р., в якій повідомлено, що згідно даних уніфікованої автоматизованої електронно-облікової системи-реєстру Держпродспоживслужби України за ПАТ Елакс сільськогосподарська техніка не зареєстрована; Державної фіскальної служби України №9524/Д/99-99-07-03-01-14 від 27.07.2017р., відповідно до якої ПАТ Елакс перебуває в реєстрі осіб, які здійснюють операції з товарами; Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку №02/27/487 від 27.07.2017р., в якій зазначено, що інформація щодо наявності, відсутності у власності боржника цінних паперів, відомості про набуття, припинення та переходу прав на цінні папери обліковані за ПАТ Елакс у територіальному управлінні відсутня; філії Головний інформаційно-обчислювальний центр ПАТ Українська залізниця №36/924 від 19.07.2017р., згідно якої за ПАТ Елакс в АБД ПВ вантажні вагони не зареєстровані, зазначене підприємство відсутнє в довіднику Собственники грузовых вагонов государств-участников Сожружества , в інформаційних базах відсутні відомості про зареєстровані локомотиви зазначеного підприємства; Державного підприємства Агентство з ідентифікації і реєстрації тварин №474/8-11 від 24.07.2017р., відповідно до якої ПАТ Елакс не зареєстроване як власник тварин в Єдиному державному реєстрі тварин; Департаменту екології та природних ресурсів облдержадміністрації №42/ЗПІ від 25.07.2017р., відповідно до якої ПАТ Елакс дозвіл на спеціальне водокористування Департаментом не надавався; Головного управління Держпраці в Одеській області №15/01-33-10729 від 25.07.2017р., згідно якої відомості щодо зареєстрованих за ПАТ Елакс великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування в Головному управлінні відсутні; Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Одеській області №31/15-20зі від 22.10.2020р., в якій зазначено, що згідно з даними ЄДР ТЗ МВС станом на 21.10.2020р. за ПАТ Елакс транспортні засоби не зареєстровані; Державного космічного агентства України №3550/10-К4.1/17 від 25.07.2017р., в якій повідомлено, що Державне космічне агентство України не надавало ПАТ Елакс ліцензію на право провадження господарської діяльності з розроблення, випробування, виробництва, експлуатації ракет-носіїв, космічних апаратів та їх складових частин, наземного комплексу управління космічними апаратами та його складових частин; Державної служби України з безпеки на транспорті, згідно якої відсутні записи щодо суден, власником або судновласником яких є ПАТ Елакс .

Вказані обставини підтверджуються наявними в матеріалах справи відповідями від вищевказаних установ та організацій (т. 23 а.с. 67-68, 69, 89, 91-92, 94, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103).

У відповіді Відділу примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Одеській області №09.1-6062 від 21.07.2017р. вказано, що згідно з даними Автоматизованої системи виконавчих проваджень у відділі відсутні виконавчі провадження, за якими стягувачем є ПАТ Елакс (т. 23 а.с. 66).

У відповіді Головного управління ДФС в Одеській області зазначено, що станом на 07.08.2017р. рухоме та нерухоме майно ПАТ Елакс не описане в податкову заставу; згода на відчуження боржником нерухомого майна ГУ ДФС в Одеській області не надавалась; продаж майна ПАТ Елакс в рахунок погашення податкового боргу не здійснювався (т. 23 а.с. 90).

У відповіді Головного управління статистики в Одеській області №07.1-09/86 від 20.07.2017р. вказано, що ПАТ Елакс востаннє надавало до ГУС фінансовий звіт за I квартал 2017р. (т. 23 а.с. 106).

Згідно відповіді Фонду державного майна України №10-15-15017 від 01.08.2017р. нерухоме державне майно за місцезнаходженням: м. Одеса, вул. Вапняна, 87, яке у процесі приватизації не увійшло до статутного капіталу та перебуває на балансі ПАТ Елакс (т. 23 а.с. 125).

У відповіді Регіонального відділення Фонду державного майна України по Одеській області №10-03-03836 від 03.08.2017р. повідомлено, що в регіональному відділенні відсутні матеріали приватизації ВАТ Елакс у зв`язку з тим, що приватизаційна справа вказаного підприємства була передана на постійне зберігання до Державного архіву Одеської області (т. 23 а.с. 127).

Відповідно до інвентаризаційного опису основних засобів від 12.07.2017р. при інвентаризації основних засобів за юридичною адресою боржника м. Одеса, вул. Вапняна, 87 встановлена відсутність боржника за вказаною адресою, а також відсутність основних засобів, які належать ПАТ Елакс на праві власності; дебіторська заборгованість у підприємства відсутня (т. 23 а.с. 44).

Ліквідатором банкрута арбітражним керуючим Дарієнком В.Д. на виконання вимог постанови Господарського суду Одеської області від 25.04.2017р. на ім`я керівника ПАТ Елакс була направлена вимога за вих. №02-3031/302 від 12.07.2017р. щодо передачі йому бухгалтерської та іншої документації банкрута, печаток і штампів, матеріальних та інших цінностей ПАТ Елакс (т. 23 а.с. 45).

Довідкою колишній керівника банкрута Побочний В.О. від 23.08.2017р. повідомив ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Дарієнка В.Д., що ПАТ Елакс станом на 23.08.2017р. ніякого майна у своїй власності не має, у зв`язку з чим його не передає; печатка банкрута передана ліквідатору банкрута його представником; бухгалтерську документацію, документи постійного зберігання, не передає у зв`язку з їх відсутністю; ніяких інших матеріальних цінностей та документів не має (т. 23 а.с. 46).

Відповідно до акту №146 від 29.08.2018р. приймання-передавання справ на державне зберігання було передано, а департаментом архівної справи та діловодства Одеської міської ради прийнято документи за 1945-2018рр., а також довідковий апарат до них (т. 23 а.с. 49).

Згідно акту прийому-передачі від 12.07.2017р. представником ПАТ Елакс Тітовою С.Т. передано, а ліквідатором банкрута Дарієнком В.Д. прийнято: статут банкрута (в новій редакції) від 20.12.2013р.; протокол №06/09 від 15.02.2017р.; наказ №1-к від 15.02.2017р.; виписку з ЄДР від 30.09.2013р.; договори оренди землі від 13.08.2008р.; печатку підприємства (т. 23 а.с. 48).

Ліквідатором банкрута у звіті вказано, що у зв`язку із виведенням із власності банкрута всього майна підприємства ним подано відповідну заяву до прокуратури Одеської області, на підставі якої зареєстровано кримінальне провадження №42017160000001247 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України за фактом розтрати майна ПАТ Елакс .

Вказані обставини підтверджуються наявними в матеріалах справи відповіддю прокуратури Одеської області №04/2/5-7154-17 від 19.09.2017р. (т. 23 а.с. 54).

Згідно відповіді Головного слідчого управління Національної поліції України №24/Д-3196 від 08.07.2020р., наданої на звернення арбітражного керуючого Дарієнка В.Д. від 08.06.2020р. №ДА-10758500, слідчим управлінням Хаджибеївського відділення поліції Суворовського відділу поліції в м. Одесі ГУНП в Одеській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №42017160000001247 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України (т. 23 а.с. 55-56).

Ліквідатором банкрута у звіті зазначено, що на даний час на його адресу повідомлень про завершення досудового розслідування не надходило.

У показниках виявленої ліквідаційної комісії ПАТ Елакс зазначено, що арбітражним керуючим Дарієнком В.Д. під час виконання обов`язків ліквідатора ПАТ Елакс у період з 12.07.2017р. по теперішній час майнових активів банкрута, які б належали йому на праві приватної власності або повного господарського відання виявлено не було; відповідно ліквідаційна маса не була сформована (т. 23 а.с. 32).

У відомостях про реалізацію об`єктів ліквідаційної маси ПАТ Елакс вказано, що арбітражним керуючим Дарієнком В.Д. під час виконання обов`язків ліквідатора ПАТ Елакс у період з 12.07.2017р. по теперішній час нерухоме та рухоме майно, що належить боржнику виявлено не було, отже, об`єкти ліквідаційної маси не реалізовувались (т. 23 а.с. 33).

У списку договорів купівлі-продажу та актів про передання права власності ПАТ Елакс зазначено, що арбітражним керуючим Дарієнком В.Д. під час виконання обов`язків ліквідатора ПАТ Елакс у період з 12.07.2017р. по теперішній час майна, що належить боржнику на праві власності, не виявлено, відповідно договори купівлі-продажу та акти про передачу права власності не укладались (т. 23 а.с. 34).

Згідно довідки філії ПАТ Державний експортно-імпортний банк України в м. Одесі №063-06/213 від 06.02.2018р. 02.02.2018р. підприємством закрито рахунок № НОМЕР_11 (980, 840, 826, 643) (т. 23 а.с. 117).

Відповідно до довідки ПАТ КБ Приватбанк № НОМЕР_12 від 13.09.2017р. рахунки №№ НОМЕР_13 , НОМЕР_14 , НОМЕР_15 , НОМЕР_16 закрито 05.09.2017р. та 17.08.2017р. (т. 23 а.с. 118).

Згідно довідки ПАТ КБ Приватбанк № НОМЕР_17 від 23.01.2018р. рахунок № НОМЕР_18 закрито 23.01.2018р. (т. 23 а.с. 119).

Відповідно до довідки АБ Південний №55-998ЗКІ від 21.02.2018р. рахунки №№ НОМЕР_19 грн., НОМЕР_20 у грн., НОМЕР_21 у грн., НОМЕР_22 у євро закриті 19.02.2018р. (т. 23 а.с. 120).

Згідно довідки обласного відділення ПАТ Акціонерний комерційний промислово-інвестиційний банк в м. Одеса №116/42-17/12 від 25.01.2017р. рахунки закриті (т. 23 а.с. 121).

Відповідно до довідки обласного відділення ПАТ Акціонерний комерційний промислово-інвестиційний банк в м. Одеса №116/20-2/6/97 від 14.09.2017р. рахунок № НОМЕР_23 в національній валюті закрито 14.09.2017р. (т. 23 а.с. 122).

У довідці АТ КБ Приватбанк № НОМЕР_24 від 25.01.2021р. зазначено про закриття рахунків ПАТ Елакс (т. 23 а.с. 200-201).

Згідно ліквідаційного балансу банкрута станом на 01.01.2021р. (т. 23 а.с. 29) у ПАТ Елакс відсутні будь-які активи та рахуються поточні зобов`язання і забезпечення: короткострокові кредити банків (рядок 1600) в сумі 79636 тис. грн., поточна кредиторська заборгованість за товари, роботи, послуги (рядок 1615) - 1554 тис. грн., розрахунками з бюджетом (рядок 1620) - 1638 тис. грн., розрахунками зі страхування (рядок 1625) - 2192 тис. грн. та всього за цим розділом (рядок 1625) - 85020 тис. грн.

Відповідно до рішення зборів кредиторів ПАТ Елакс , оформленого протоколом від 11.01.2021р. (т. 23 а.с. 140-149), звіт ліквідатора ПАТ Елакс арбітражного керуючого Дарієнка В.Д. за результатами ліквідаційної процедури прийнято до відома. Вирішено вважати роботу арбітражного керуючого Дарієнка В.Д. задовільною та такою, що направлена на захист інтересів кредиторів та боржника; клопотати перед Господарським судом Одеської області про постановлення ухвали про ліквідацію юридичної особи - ПАТ Елакс , припинення повноважень ліквідатора Дарієнка В.Д. та закриття провадження у справі №916/3031/16 про банкрутство ПАТ Елакс .

З протоколу зборів кредиторів ПАТ Елакс від 11.01.2021р. (т. 23 а.с. 140-149) вбачається, що у засіданні прийняли участь лише представники Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області та Головного управління ДПС в Одеській області, незважаючи на те, що всі кредитори були належним чином повідомлені про час і місце його проведення, про що свідчать фіскальні чеки та роздруківки з офіційного веб-сайту АТ Укрпошта (т. 23 а.с.167-172).

Таким чином, кредитори своє право на участь у засіданнях зборів кредиторів не використали, про причини неявки ліквідатора банкрута не повідомили.

Заперечень щодо звіту ліквідатора банкрута до суду не надходило.

При цьому, суд звертає увагу на те, що кредитор ТОВ Нова Співдружність був ознайомлений зі звітом ліквідатора, про що свідчить його відповідна заява від 11.01.2021р. та підпис про ознайомлення на ній (т. 23 а.с. 138).

Норми права, що підлягають застосуванню

Відповідно до ч. 1 ст. 3 ГПК України судочинство в господарських судах здійснюється відповідно до Конституції України, цього Кодексу, Закону України "Про міжнародне приватне право", Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", а також міжнародних договорів, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України.

З 21.10.2019р. набрав чинності Кодекс України з процедур банкрутства, яким встановлені умови та порядок відновлення платоспроможності боржника - юридичної особи та відновлення платоспроможності фізичної особи.

Відповідно до ч. 2 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу України з процедур банкрутства з дня введення в дію цього Кодексу визнано такими, що втратили чинність: Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Ч. 1 ст. 2 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України.

Згідно ч. 1 ст. 61 Кодексу України з процедур банкрутства ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає у своє відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та визначає початкову вартість майна банкрута; аналізує фінансовий стан банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; формує ліквідаційну масу; заявляє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, які звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується згідно з цим Кодексом позачергово за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута, або отриманого для цієї мети кредиту; заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов`язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових актів підлягають обов`язковому зберіганню; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Кодексом; повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному реєстратору в електронній формі через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відомості, необхідні для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у порядку, встановленому державним органом з питань банкрутства; у разі провадження банкрутом діяльності, пов`язаної з державною таємницею, вживає заходів з ліквідації режимно-секретного органу; веде реєстр вимог кредиторів; подає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", інформацію до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення; здійснює дії щодо скасування реєстрації випуску акцій, передбачені законодавством, якщо організаційно-правовою формою юридичної особи - банкрута є акціонерне товариство; здійснює інші повноваження, передбачені цим Кодексом.

Відповідно до ч. 1 ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об`єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії документів, що підтверджують відчуження активів боржника під час ліквідаційної процедури (у тому числі протоколи про проведення аукціону, договори купівлі-продажу, акти приймання-передачі майна, акти про придбання майна на аукціоні тощо); реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, що підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, видане Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів боргових цінних паперів - звіт про результати погашення цінних паперів. Про час і місце судового засідання, в якому мають розглядатися звіт і ліквідаційний баланс, господарський суд повідомляє ліквідатора та кредиторів. Обов`язком ліквідатора є здійснення всієї повноти дій, спрямованих на виявлення та повернення активів боржника. Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки кредиторів постановляє ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

Згідно ч. 3 ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов`язаний подати до господарського суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.

Ч. 6 ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що ліквідатор виконує свої повноваження до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису про припинення юридичної особи - банкрута.

У відповідності з ч.7 ст.64 Кодексу України з процедур банкрутства вимоги, не погашені у зв`язку з недостатністю майна, вважаються погашеними.

Згідно п. 5 ч. 1 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, якщо затверджено звіт керуючого санацією або ліквідатора в порядку, передбаченому цим Кодексом.

Відповідно до ч. 3 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства про закриття провадження у справі про банкрутство постановляється ухвала.

Ч. 4 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що у випадках, передбачених пунктами 4 - 6 частини першої цієї статті, господарський суд в ухвалі про закриття провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Кодексом строк або були відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

Згідно ч.ч.1, 2 ст. 73 ГПК України доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами: 1) письмовими, речовими і електронними доказами; 2) висновками експертів; 3) показаннями свідків.

Відповідно до ч.ч.1, 3 ст. 74 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень. Докази подаються сторонами та іншими учасниками справи.

Ст. 76 ГПК України передбачено, що належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Ч. 1 ст. 80 ГПК України передбачено, що Учасники справи подають докази у справі безпосередньо до суду.

Висновки суду

Обов`язком ліквідатора є здійснення всієї повноти дій, спрямованих на виявлення та повернення активів боржника.

За змістом наведених норм Кодексу України з процедур банкрутства правильне завершення ліквідаційної процедури є основним завданням ліквідатора, який, з урахуванням покладених на нього повноважень повинен наполегливо та добросовісно працювати упродовж всієї процедури ліквідації.

Звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс є підсумковими документами, які підтверджують належне проведення ліквідатором всіх необхідних заходів ліквідаційної процедури, вчинення адекватних дій щодо виявлення кредиторів та активів боржника, за результатами розгляду яких суд приймає ухвалу про ліквідацію боржника та закриття провадження у справі.

Отже, законодавцем передбачено певну сукупність дій, які необхідно вчинити в ході ліквідаційної процедури та перелік додатків до звіту ліквідатора, які подаються суду разом з зазначеним звітом та є предметом дослідження в судовому засіданні за підсумками ліквідаційної процедури, яке проводиться за участю кредиторів (комітету кредиторів).

Подання звіту та ліквідаційного балансу здійснюється ліквідатором за результатом проведених дієвих заходів, які передбачені у ліквідаційній процедурі.

Кодексом України з процедур банкрутства не визначено вичерпного переліку таких заходів, які має вчинити ліквідатор для завершення ліквідаційної процедури, визначені тільки основні напрямки таких дій, що дозволяють сформувати ліквідаційну масу та задовольнити, за умови виявлення майна (ліквідних активів), вимоги кредиторів, що логічно випливає із визначених Кодексом повноважень ліквідатора та надає останньому можливість відповідно до власного самостійного та незалежного розсуду вчиняти дії щодо виявлення та розшуку активів банкрута для формування ліквідаційної маси.

Разом з тим обов`язком ліквідатора є здійснення всієї повноти заходів, спрямованих на виявлення активів боржника, при цьому ні у кого не повинен виникати обґрунтований сумнів щодо їх належного здійснення (принцип безсумнівної повноти дій ліквідатора у ліквідаційній процедурі). Аналогічний правовий висновок викладено у постановах Верховного Суду від 14.02.2018 у справі № 927/1191/14, від 08.05.2018 у справі № 904/5948/16, від 02.07.2019 у справі № 5011-46/1733-2012, від 09.07.2019 у справі № 15/55/2011/5003 та від 27.08.2019 у справі № 913/982/14).

Крім документів безпосередньо визначених у ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства, для доведення правомірності та повноти своїх дій у ліквідаційній процедурі ліквідатором можуть бути додані до звіту та відображені у ньому інші відомості, які спрямовані на доведення господарському суду, комітету кредиторів та окремим кредиторам виконання, покладених на ліквідатора обов`язків належним чином.

У ліквідаційній процедурі завданням ліквідатора є не проста констатація факту відсутності майна, а дієвий і належний пошук майна банкрута, тому ліквідатор у звіті має довести, що його дії мали саме мету пошуку і виявлення майна банкрута, а під час ліквідаційної процедури, ліквідатор має здійснювати обґрунтовані і логічні дії, а також здійснювати запити до відповідних органів, з врахуванням минулої діяльності банкрута (постанова Верховного Суду від 05.11.2019 у справі № 49/164-б).

Виходячи з вимог Кодексу ухвала суду про затвердження звіту ліквідатора, ліквідаційного балансу є за своєю правовою природою судовим рішенням, яке підсумовує хід ліквідаційної процедури, в якому необхідно повно відобразити обставини, що мають значення для даної справи (вчинення належних дій по виявленню активів та пасивів боржника, доведення неможливості відновлення платоспроможності боржника внаслідок вжитих ліквідатором заходів, доведення неможливості задоволення визнаних ліквідатором вимог кредиторів за наслідками ліквідації боржника), а також з`ясування наявності або відсутності підстав для покладення субсидіарної відповідальності за зобов`язаннями боржника на третіх осіб.

При цьому, суд зазначає, що Кодекс України з процедур банкрутства не містить положень про обов`язкове схвалення комітетом кредиторів звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

Судом встановлено, що наявні у матеріалах справи докази свідчать про вжиття ліквідатором банкрута арбітражним керуючим Дарієнком В.Д. всіх можливих заходів, передбачених чинним законодавством, а саме: заходів, спрямованих на пошук та виявлення майна банкрута шляхом подання заяв про визнання недійсними договорів купівлі-продажу та про витребування майна із чужого незаконного володіння; надсилання до відповідних установ та організацій запитів з метою пошуку майна банкрута та отримання відповідей про відсутність майна; звернення до правоохоронних органів; встановлення відсутності об`єктів для включення до ліквідаційної маси; закриття банківських рахунків банкрута; передачу документів банкрута до архівної установи.

Відсутність результатів роботи правоохоронних органів щодо пошуку майна на протязі тривалого часу не впливає на оцінку роботи ліквідатора та не спростовує висновків звіту.

Вказані обставини свідчать про забезпечення ліквідатором банкрута арбітражним керуючим Дарієнком В.Д. здійснення ліквідаційної процедури та неможливості задоволення вимог кредиторів.

При цьому, стосовно наявності права оренди земельної ділянки у банкрута суд зазначає, що у відповідності до ст. 31 Закону України Про оренду землі договір оренди землі припиняється в разі ліквідації юридичної особи-орендаря.

Стосовно факту не подання ліквідатором банкрута до звіту розпорядження про скасування випуску акцій, суд зазначає наступне.

Відповідно до ч. 3 розділу II Скасування реєстрації випуску акцій у зв`язку з припиненням акціонерного товариства шляхом його ліквідації Порядку скасування реєстрації випусків акцій, затвердженого рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку 23.04.2013р. №737, протягом десяти робочих днів з дати затвердження ліквідаційного балансу/схвалення звіту ліквідатора комітетом кредиторів (у разі прийняття постанови господарського суду про визнання акціонерного товариства банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури) ліквідаційна комісія (ліквідатор) має подати до реєструвального органу такі документи для скасування реєстрації випуску акцій заяву про скасування реєстрації випуску акцій.

Тобто, у даному випадку, скасування випуску акцій відбуватиметься після постановлення вказаної ухвали. Враховуючи викладене, суд доручає ліквідатору здійснити дії щодо скасування обігу акцій.

Відповідно до п. 3 ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов`язаний подати господарському суду ліквідацій баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.

Ліквідаційний баланс є фінансовим документом і обов`язковим елементом ліквідаційної процедури, що складається у випадку ліквідації підприємства і відображає його активи, зобов`язання та власний капітал на дату завершення ліквідаційної процедури.

Враховуючи положення Кодексу України з процедур банкрутства, господарський суд, розглянув ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора, встановив у судовому засіданні обґрунтованість, правомірність та безсумнівну повноту дій ліквідатора, а також достовірність змісту ліквідаційного балансу, відповідність законодавству про банкрутство всіх обов`язкових додатків до звіту ліквідатора.

За таких обставин, суд затверджує звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, припиняє юридичну особу - ПАТ Елакс , закриває провадження у справі, припиняє повноваження ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Дарієнка В.Д.

Керуючись ст.ст. 61, 65, п.5 ч.1 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства, ст.ст. 234, 240 Господарського процесуального кодексу України, суд

У Х В А Л И В:

1.Затвердити звіт ліквідатора Публічного акціонерного товариства „Елакс" (65006, м. Одеса, вул. Вапняна, 87; код ЄДРПОУ 00204659).

2.Затвердити ліквідаційний баланс Публічного акціонерного товариства „Елакс" (65006, м. Одеса, вул. Вапняна, 87; код ЄДРПОУ 00204659).

3.Вимоги, не задоволені за відсутності майна банкрута, вважати погашеними.

4.Припинити юридичну особу Публічне акціонерне товариство „Елакс" (65006, м. Одеса, вул. Вапняна, 87; код ЄДРПОУ 00204659).

5.Ліквідатору здійснити дії щодо скасування обігу акцій.

6.Припинити повноваження ліквідатора Публічного акціонерного товариства „Елакс" (65006, м. Одеса, вул. Вапняна, 87; код ЄДРПОУ 00204659) арбітражного керуючого Дарієнка Віктора Дмитровича (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 284 від 31.05.2013р.

7.Закрити провадження у справі №916/3031/16.

8.Вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений Кодексом України з процедур банкрутства строк або були відхилені господарським судом, вважати погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнати такими, що не підлягають виконанню.

9.Ліквідатору виконувати свої повноваження до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису про припинення юридичної особи - банкрута.

Ухвала набирає законної сили 03 лютого 2021 р. та може бути оскаржена в апеляційному порядку до Південно-західного апеляційного господарського суду або через Господарський суд Одеської області шляхом подачі апеляційної скарги.

Повну ухвалу складено та підписано 08 лютого 2021р.

Копію ухвали надіслати: ТОВ „Нова Співдружність" (01135, м. Київ, вул. Чорновола, 20, офіс 206), Головному управлінню ДПС в Одеській області (65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5), Головному управлінню Пенсійного фонду України в Одеській області (65107, м. Одеса, вул. Канатна, 83), Управлінню виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Одеській області (65014, м. Одеса, Лідерсівський бульвар, 3б), Одеській міській раді (65004, м. Одеса, пл. Думська, 1), арбітражному керуючому Дарієнку В.Д. (65023, м. Одеса, вул. Садова, 18, оф. 5), ОСОБА_3 ( АДРЕСА_1 ), Другому Суворовському ВДВС у м. Одеса Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) (65012, м. Одеса, Перша Сортувальна, 36-г), відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління державної реєстрації юридичного департаменту Одеської міської ради (65009, м. Одеса, вул. Черняховського, 6), Відділу примусового виконання рішень Департаменту державної виконавчої служби Міністерства юстиції України (01001, м. Київ, вул. Городецького, 13).

Суддя Л.І. Грабован

Дата ухвалення рішення03.02.2021
Оприлюднено09.02.2021

Судовий реєстр по справі —916/3031/16

Ухвала від 17.02.2022

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Картере В.І.

Ухвала від 20.01.2022

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Картере В.І.

Ухвала від 10.01.2022

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 30.12.2021

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 21.12.2021

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Постанова від 13.12.2021

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Поліщук Л.В.

Ухвала від 18.11.2021

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Поліщук Л.В.

Ухвала від 08.09.2021

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Поліщук Л.В.

Ухвала від 02.09.2021

Господарське

Господарський суд Одеської області

Лепеха Г.А.

Ухвала від 19.08.2021

Господарське

Господарський суд Одеської області

Лепеха Г.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні