Рішення
від 08.02.2021 по справі 520/17249/2020
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

08 лютого 2021 року № 520/17249/2020

Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Бабаєва А.І. розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження в м.Харкові справу за позовом Громадської організації «ХАРКІВСЬКИЙ АНТИКОРУПЦІЙНИЙ ЦЕНТР» до Комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча поліклініка №2» Харківської міської ради, третя особа Харківська міська рада про визнання протиправною бездіяльність та зобов`язання вчинити певні дії-

В С Т А Н О В И В:

02.12.2020 року Громадська організація «ХАРКІВСЬКИЙ АНТИКОРУПЦІЙНИЙ ЦЕНТР» звернулась до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до Комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча поліклініка №2» Харківської міської ради, третя особа Харківська міська рада, в якому просила суд:

Визнати протиправною бездіяльність Комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча поліклініка № 2» Харківської міської ради (КНП »МДП №2» ХМР) (код ЄДРПОУ 31886847) з не оприлюднення на офіційному веб-сайті відповідача (https://2detpol.city.kharkov.ua/) та на офіційному сайті Харківської міської ради, міського голови, виконавчого комітету, в розділі «Веб-портал відкритих даних Харкова» (data.city.kharkov.ua), інформації, визначеної ч.8 ст. 78 Господарського кодексу України, а саме:

- квартальної, річної фінансової звітності комунального унітарного підприємства за останні три роки, включаючи (за наявності) видатки на виконання некомерційних цілей державної політики та джерела їх фінансування;

- аудиторських висновків щодо річної фінансової звітності комунального унітарного підприємства за останні три роки, якщо аудит проводився відповідно до вимоги закону або за рішенням наглядової ради комунального унітарного підприємства (у разі її утворення) або суб`єкта управління об`єктами комунальної власності, що здійснює функції з управління підприємством;

- статуту комунального унітарного підприємства у чинній редакції, а також у редакціях, що діяли раніше;

- біографічної довідки (включаючи професійну характеристику) керівника комунального унітарного підприємства (з урахуванням вимог законодавства про захист персональних даних);

- біографічних довідок (включаючи професійні характеристики) членів наглядової ради (у разі її утворення) комунального унітарного підприємства (з урахуванням вимог законодавства про захист персональних даних), принципи їх добору, їхнє членство у наглядових радах інших суб`єктів господарювання, а також зазначається, хто із членів наглядової ради комунального унітарного підприємства є незалежним;

- річних звітів керівника та наглядової ради (у разі її утворення) комунального унітарного підприємства;

- структури, принципів формування і розміру винагороди керівника та членів наглядової ради комунального унітарного підприємства, включаючи компенсаційні пакети і додаткові блага, які вони отримують (або на отримання яких мають право) під час виконання посадових обов`язків, а також у зв`язку із звільненням;

- рішень суб`єкта управління об`єктами комунальної власності щодо комунального унітарного підприємства;

- опису істотних передбачуваних факторів ризику, що можуть вплинути на операції та результати діяльності комунального унітарного підприємства, та заходи щодо управління такими ризиками;

- відомостей про договори, учасником яких є комунальне унітарне підприємство, інформація про які підлягає оприлюдненню відповідно до Закону України "Про відкритість використання публічних коштів";

- інформації про операції та зобов`язання комунального унітарного підприємства з державним та/або місцевим бюджетом, державними та/або місцевими установами, підприємствами та організаціями, включаючи договірні зобов`язання комунального унітарного підприємства (фінансові та нефінансові), що виникають у результаті державно-приватного партнерства.

Зобов`язати Комунальне некомерційне підприємство «Комунальне некомерційне підприємство «Міська дитяча поліклініка № 2» Харківської міської ради (КНП "МДП №2" ХМР) (код ЄДРПОУ 31886847) оприлюднити на офіційному веб-сайті відповідача (https://2detpol.city.kharkov.ua/) та на офіційному сайті Харківської міської ради, міського голови, виконавчого комітету, в розділі «Веб-портал відкритих даних Харкова» (data.city.kharkov.ua), інформацію, визначену ч.8 ст.78 Господарського кодексу України, а саме:

- квартальну, річну фінансову звітність комунального унітарного підприємства за останні три роки, включаючи (за наявності) видатки на виконання некомерційних цілей державної політики та джерела їх фінансування;

- аудиторські висновків щодо річної фінансової звітності комунального унітарного підприємства за останні три роки, якщо аудит проводився відповідно до вимоги закону або за рішенням наглядової ради комунального унітарного підприємства (у разі її утворення) або суб`єкта управління об`єктами комунальної власності, що здійснює функції з управління підприємством;

- статут комунального унітарного підприємства у чинній редакції, а також у редакціях, що діяли раніше;

- біографічну довідку (включаючи професійну характеристику) керівника комунального унітарного підприємства (з урахуванням вимог законодавства про захист персональних даних);

- біографічні довідки (включаючи професійні характеристики) членів наглядової ради (у разі її утворення) комунального унітарного підприємства (з урахуванням вимог законодавства про захист персональних даних), принципи їх добору, їхнє членство у наглядових радах інших суб`єктів господарювання, а також зазначається, хто із членів наглядової ради комунального унітарного підприємства є незалежним;

- річні звіти керівника та наглядової ради (у разі її утворення) комунального унітарного підприємства;

- структури, принципи формування і розміри винагороди керівника та членів наглядової ради комунального унітарного підприємства, включаючи компенсаційні пакети і додаткові блага, які вони отримують (або на отримання яких мають право) під час виконання посадових обов`язків, а також у зв`язку із звільненням;

- рішення суб`єкта управління об`єктами комунальної власності щодо комунального унітарного підприємства;

- опис істотних передбачуваних факторів ризику, що можуть вплинути на операції та результати діяльності комунального унітарного підприємства, та заходи щодо управління такими ризиками;

- відомості про договори, учасником яких є комунальне унітарне підприємство, інформація про які підлягає оприлюдненню відповідно до Закону України "Про відкритість використання публічних коштів";

- інформацію про операції та зобов`язання комунального унітарного підприємства з державним та/або місцевим бюджетом, державними та/або місцевими установами, підприємствами та організаціями, включаючи договірні зобов`язання комунального унітарного підприємства (фінансові та нефінансові), що виникають у результаті державно-приватного партнерства.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що Комунальним некомерційним підприємством «Міська дитяча поліклініка № 2» Харківської міської ради допущено протиправну бездіяльність з не оприлюднення на офіційному веб-сайті відповідача (https://2detpol.city.kharkov.ua/) та на офіційному сайті Харківської міської ради, міського голови, виконавчого комітету, в розділі «Веб-портал відкритих даних Харкова» (data.city.kharkov.ua), інформації, визначеної ч.8 ст. 78 Господарського кодексу України.

Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 07.12.2020 року відкрито спрощене провадження в адміністративній справі за адміністративним позовом Громадської організації «ХАРКІВСЬКИЙ АНТИКОРУПЦІЙНИЙ ЦЕНТР» до Комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча поліклініка №2» Харківської міської ради, третя особа Харківська міська рада про визнання протиправною бездіяльність та зобов`язання вчинити певні дії.

Відповідач, Комунальне некомерційне підприємство «Міська дитяча поліклініка №2» Харківської міської ради, подало до суду відзив на позовну заяву, в якому зазначило, що підприємством була частково оприлюднена на офіційному веб-сайті (https://2detpol.city.kharkov.ua) та на офіційному сайті Харківської міської ради, міського голови, виконавчого комітету, в розділі Веб-портал відкритих даних Харкова (data.city.kharkov.ua).

Третя особа, Харківська міська рада подала до суду пояснення, в якому зазначила, що розміщення інформації визначеної ст. 78 Господарського кодексу України, є обов`язковим для підприємства або органу, в підпорядкуванні якого це підприємство знаходиться.

Суд, дослідивши матеріали справи, проаналізувавши докази у їх сукупності, приходить до висновку про часткове задоволення позову з наступних підстав.

Судом встановлено, що рішенням 20 сесії Харківської міської ради 7 скликання було затверджено Порядок оприлюднення інформації про діяльність комунальних підприємств, які перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Харкова від 20.06.2018 року № 1118/18. Порядок спрямовано на реалізацію положень ч. 8 ст. 78 Господарського кодексу України щодо визначення порядку та строків оприлюднення інформації про діяльність комунальних підприємств, які перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Харкова, на офіційному сайті Харківської міської ради, міського голови, виконавчого комітету та на офіційних сайтах комунальних підприємств (у разі наявності).

Згідно п. 1 розділу ІІ рішення 20 сесії Харківської міської ради 7 скликання оприлюднення інформації про діяльність комунальних підприємств на офіційному сайті Харківської міської ради, міського голови, виконавчого комітету здійснюється в розділі Веб-портал відкритих даних Харкова data.city.kharkov.ua, та/або на офіційному сайті комунального підприємства.

Позивач, вважаючи протиправною бездіяльність відповідача з не оприлюднення на офіційному веб-сайті відповідача (https://2detpol.city.kharkov.ua/) та на офіційному сайті Харківської міської ради, міського голови, виконавчого комітету, в розділі «Веб-портал відкритих даних Харкова» (data.city.kharkov.ua), інформації, визначеної ч.8 ст. 78 Господарського кодексу України, звернувся до суду із даним позовом.

Відповідно до частини першої статті 63 Господарського кодексу України (далі по тексту - ГК України) залежно від форм власності, передбачених законом, в Україні можуть діяти підприємства, зокрема, комунальне підприємство, що діє на основі комунальної власності територіальної громади.

Залежно від способу утворення (заснування) та формування статутного капіталу в Україні діють підприємства унітарні та корпоративні (частина третя статті 63 ГК України).

Відповідно до частини четвертої статті 63 ГК України унітарне підприємство створюється одним засновником, який виділяє необхідне для того майно, формує відповідно до закону статутний капітал, не поділений на частки (паї), затверджує статут, розподіляє доходи, безпосередньо або через керівника, який призначається (обирається) засновником (наглядовою радою такого підприємства у разі її утворення), керує підприємством і формує його трудовий колектив на засадах трудового найму, вирішує питання реорганізації та ліквідації підприємства. Унітарними є підприємства державні, комунальні, підприємства, засновані на власності об`єднання громадян, релігійної організації або на приватній власності засновника.

Згідно з частиною першою статті 78 ГК України комунальне унітарне підприємство утворюється компетентним органом місцевого самоврядування в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини комунальної власності і входить до сфери його управління.

Орган, до сфери управління якого входить комунальне унітарне підприємство, є представником власника - відповідної територіальної громади і виконує його функції у межах, визначених цим Кодексом та іншими законодавчими актами (частина друга статті 78 ГК України).

Відповідно до частини третьої статті 78 ГК України майно комунального унітарного підприємства перебуває у комунальній власності і закріплюється за таким підприємством на праві господарського відання (комунальне комерційне підприємство) або на праві оперативного управління (комунальне некомерційне підприємство).

Згідно з частиною восьмою статті 78 ГК України річна фінансова звітність комунального унітарного підприємства може підлягати обов`язковій перевірці незалежним аудитором в порядку, передбаченому рішенням відповідної місцевої ради. Критерії відбору незалежного аудитора та критерії віднесення комунальних унітарних підприємств до таких, фінансова звітність яких підлягає обов`язковій перевірці незалежним аудитором, встановлюються рішенням відповідної місцевої ради.

Комунальне унітарне підприємство оприлюднює інформацію про свою діяльність, крім випадків, установлених законом, шляхом розміщення її на власній веб-сторінці (веб-сайті) або на офіційному веб-сайті суб`єкта управління об`єктами комунальної власності, що здійснює функції з управління підприємством, у строки та в порядку, визначені рішенням відповідної місцевої ради. Доступ до таких веб-сторінок та веб-сайтів є цілодобовим і безоплатним.

Обов`язковому оприлюдненню підлягає така інформація: цілі діяльності комунального унітарного підприємства; квартальна, річна фінансова звітність комунального унітарного підприємства за останні три роки, включаючи (за наявності) видатки на виконання некомерційних цілей державної політики та джерела їх фінансування; аудиторські висновки щодо річної фінансової звітності комунального унітарного підприємства за останні три роки, якщо аудит проводився відповідно до вимоги закону або за рішенням наглядової ради комунального унітарного підприємства (у разі її утворення) або суб`єкта управління об`єктами комунальної власності, що здійснює функції з управління підприємством; статут комунального унітарного підприємства у чинній редакції, а також у редакціях, що діяли раніше; біографічна довідка (включаючи професійну характеристику) керівника комунального унітарного підприємства (з урахуванням вимог законодавства про захист персональних даних); біографічні довідки (включаючи професійні характеристики) членів наглядової ради (у разі її утворення) комунального унітарного підприємства (з урахуванням вимог законодавства про захист персональних даних), принципи їх добору, їхнє членство у наглядових радах інших суб`єктів господарювання, а також зазначається, хто із членів наглядової ради комунального унітарного підприємства є незалежним; річні звіти керівника та наглядової ради (у разі її утворення) комунального унітарного підприємства; структура, принципи формування і розмір винагороди керівника та членів наглядової ради комунального унітарного підприємства, включаючи компенсаційні пакети і додаткові блага, які вони отримують (або на отримання яких мають право) під час виконання посадових обов`язків, а також у зв`язку із звільненням; рішення суб`єкта управління об`єктами комунальної власності щодо комунального унітарного підприємства; опис істотних передбачуваних факторів ризику, що можуть вплинути на операції та результати діяльності комунального унітарного підприємства, та заходи щодо управління такими ризиками; відомості про договори, учасником яких є комунальне унітарне підприємство, інформація про які підлягає оприлюдненню відповідно до Закону України "Про відкритість використання публічних коштів"; інформація про операції та зобов`язання комунального унітарного підприємства з державним та/або місцевим бюджетом, державними та/або місцевими установами, підприємствами та організаціями, включаючи договірні зобов`язання комунального унітарного підприємства (фінансові та нефінансові), що виникають у результаті державно-приватного партнерства.

Комунальне унітарне підприємство оприлюднює річну фінансову звітність разом з аудиторським висновком щодо неї, якщо аудит проводився відповідно до вимоги закону або за рішенням наглядової ради комунального унітарного підприємства (у разі її утворення) або суб`єкта управління об`єктами комунальної власності, що здійснює функції з управління підприємством до 30 квітня року, що настає за звітним періодом.

Відповідальність за оприлюднення та достовірність інформації, визначеної цією статтею, несе керівник комунального унітарного підприємства відповідно до законів України та умов укладеного з ним контракту.

Так, частиною восьмою статті 78 ГК України передбачено перелік інформації, яка підлягає обов`язковому оприлюдненню.

Отже, в даному випадку відповідач мав оприлюднити інформацію визначену ч.8 ст.78 Господарського кодексу України на своєму офіційному веб-сайті (https://2detpol.city.kharkov.ua) або на офіційному сайті Харківської міської ради, міського голови, виконавчого комітету, в розділі «Веб-портал відкритих даних Харкова» (data.city.kharkov.ua).

Крім того, частиною восьмою статті 78 ГК України не передбачено часткового оприлюднення вищевказаної інформації, тобто остання має бути оприлюднена в повному обсязі за переліком.

Проте, відповідачем не оприлюднено інформації передбаченої ч. 8 ст. 78 ГК України, а саме: аудиторські висновки щодо річної фінансової звітності комунального унітарного підприємства за останні три роки, якщо аудит проводився відповідно до вимоги закону або за рішенням наглядової ради комунального унітарного підприємства (у разі її утворення) або суб`єкта управління об`єктами комунальної власності, що здійснює функції з управління підприємством; біографічні довідки (включаючи професійні характеристики) членів наглядової ради (у разі її утворення) комунального унітарного підприємства (з урахуванням вимог законодавства про захист персональних даних), принципи їх добору, їхнє членство у наглядових радах інших суб`єктів господарювання, а також зазначається, хто із членів наглядової ради комунального унітарного підприємства є незалежним; річні звіти наглядової ради (у разі її утворення) комунального унітарного підприємства; структура, принципи формування і розмір винагороди керівника та членів наглядової ради комунального унітарного підприємства, включаючи компенсаційні пакети і додаткові блага, які вони отримують (або на отримання яких мають право) під час виконання посадових обов`язків, а також у зв`язку із звільненням; опис істотних передбачуваних факторів ризику, що можуть вплинути на операції та результати діяльності комунального унітарного підприємства, та заходи щодо управління такими ризиками; інформація про операції та зобов`язання комунального унітарного підприємства з державним та/або місцевим бюджетом, державними та/або місцевими установами, підприємствами та організаціями, включаючи договірні зобов`язання комунального унітарного підприємства (фінансові та нефінансові), що виникають у результаті державно-приватного партнерства.

Судовим розглядом не встановлено оприлюднення відповідачем всієї інформації, яка підлягає обов`язковому оприлюдненню згідно ч. 8 ст. 78 ГК України, на своєму офіційному веб-сайті (https://2detpol.city.kharkov.ua) або на офіційному сайті Харківської міської ради, міського голови, виконавчого комітету, в розділі «Веб-портал відкритих даних Харкова» (data.city.kharkov.ua).

За таких обставин, відповідачем допущена протиправна бездіяльність щодо не оприлюднення на офіційному веб-сайті відповідача (https://2detpol.city.kharkov.ua/) або на офіційному сайті Харківської міської ради, міського голови, виконавчого комітету, в розділі «Веб-портал відкритих даних Харкова» (data.city.kharkov.ua), всієї інформації, визначеної ч.8 ст. 78 Господарського кодексу України.

З огляду на викладене, суд приходить до висновку про задоволення позовних вимог шляхом визнання протиправною бездіяльність Комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча поліклініка № 2» Харківської міської ради (КНП »МДП №2» ХМР) (код ЄДРПОУ 31886847) з не оприлюднення на офіційному веб-сайті відповідача (https://2detpol.city.kharkov.ua/) або на офіційному сайті Харківської міської ради, міського голови, виконавчого комітету, в розділі «Веб-портал відкритих даних Харкова» (data.city.kharkov.ua), всієї інформації, визначеної ч.8 ст. 78 Господарського кодексу України та зобов`язання Комунального некомерційного підприємства «Комунальне некомерційне підприємство «Міська дитяча поліклініка № 2» Харківської міської ради (КНП "МДП №2" ХМР) (код ЄДРПОУ 31886847) оприлюднити на офіційному веб-сайті відповідача (https://2detpol.city.kharkov.ua/) або на офіційному сайті Харківської міської ради, міського голови, виконавчого комітету, в розділі «Веб-портал відкритих даних Харкова» (data.city.kharkov.ua), всю інформацію, визначену ч.8 ст.78 Господарського кодексу України.

Щодо посилань Харківської міської ради на те, що розміщення інформації визначеної ст. 78 Господарського кодексу України, є обов`язковим для підприємства або органу, в підпорядкуванні якого це підприємство знаходиться, суд зазначає наступне.

Згідно ч.8 ст.78 Господарського кодексу України комунальне унітарне підприємство оприлюднює інформацію про свою діяльність, крім випадків, установлених законом, шляхом розміщення її на власній веб-сторінці (веб-сайті) або на офіційному веб-сайті суб`єкта управління об`єктами комунальної власності, що здійснює функції з управління підприємством, у строки та в порядку, визначені рішенням відповідної місцевої ради.

Таким чином, за приписами ч.8 ст.78 Господарського кодексу України саме комунальне унітарне підприємство оприлюднює інформацію про свою діяльність, шляхом розміщення її на власній веб-сторінці (веб-сайті) або на офіційному веб-сайті суб`єкта управління об`єктами комунальної власності, що здійснює функції з управління підприємством.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку про необґрунтованість вищевказаних посилань третьої особи.

Згідно ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частиною 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що позовні вимоги позивача підлягають частково задоволенню.

Розподіл судових витрат здійснюється відповідно до ст.139 Кодексу адміністративного судочинства України.

На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 243, ст. 246, ст.255, ст. 293, ст. 295, ст. 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Громадської організації «ХАРКІВСЬКИЙ АНТИКОРУПЦІЙНИЙ ЦЕНТР» (61068, Харківська обл., місто Харків, вул. Польова, будинок 36/45) до Комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча поліклініка №2» Харківської міської ради (61064, Харківська обл., місто Харків, проспект Любові Малої, буд. 2-Б), третя особа Харківська міська рада (61003, м. Харків, Майдан Конституції, буд. 7) про визнання протиправною бездіяльність та зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити частково.

Визнати протиправною бездіяльність Комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча поліклініка № 2» Харківської міської ради (КНП »МДП №2» ХМР) (код ЄДРПОУ 31886847) з не оприлюднення на своєму офіційному веб-сайті (https://2detpol.city.kharkov.ua/) або на офіційному сайті Харківської міської ради, міського голови, виконавчого комітету, в розділі «Веб-портал відкритих даних Харкова» (data.city.kharkov.ua), всієї інформації, визначеної ч.8 ст. 78 Господарського кодексу України.

Зобов`язати Комунальне некомерційне підприємство «Комунальне некомерційне підприємство «Міська дитяча поліклініка № 2» Харківської міської ради (КНП "МДП №2" ХМР) (код ЄДРПОУ 31886847) оприлюднити на своєму офіційному веб-сайті (https://2detpol.city.kharkov.ua/) або на офіційному сайті Харківської міської ради, міського голови, виконавчого комітету, в розділі «Веб-портал відкритих даних Харкова» (data.city.kharkov.ua), всю інформацію, визначену ч.8 ст.78 Господарського кодексу України.

В іншій частині позовних вимог відмовити.

Стягнути з Комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча поліклініка №2» Харківської міської ради (код ЄДРПОУ 31886847, 61064, Харківська обл., місто Харків, проспект Любові Малої, буд. 2-Б) за рахунок бюджетних асигнувань на користь Громадської організації «ХАРКІВСЬКИЙ АНТИКОРУПЦІЙНИЙ ЦЕНТР» (код ЄДРПОУ 40270358, 61068, Харківська обл., місто Харків, вул. Польова, будинок 36/45) сплачений судовий збір в сумі 2102 (дві тисячі сто дві) грн. 00 коп.

Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня проголошення рішення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя Бабаєв А.І.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.02.2021
Оприлюднено10.02.2021
Номер документу94700760
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —520/17249/2020

Рішення від 08.02.2021

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Бабаєв А.І.

Ухвала від 07.12.2020

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Бабаєв А.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні