Ухвала
від 22.01.2021 по справі 461/425/21
ГАЛИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЛЬВОВА

Справа № 461/425/21

Провадження № 1-кс/461/450/21

УХВАЛА

Іменем України

22.01.2021 м.Львів

Слідчий суддя Галицького районного суду м. Львова ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого відділу розслідування злочинів господарської та службової діяльності слідчого управління ГУНП у Львівській області ОСОБА_3 про надання тимчасового доступу до речей та документів,-

ВСТАНОВИВ:

До Галицького районного суду м.Львова надійшло відповідне клопотання слідчого відділу розслідування злочинів господарської та службової діяльності слідчого управління ГУНП у Львівській області ОСОБА_3 , в якому останній просить слідчого суддю винести ухвалу про надання слідчому слідчого управління ГУ НП у Львівській області ОСОБА_3 або слідчим групи слідчих СУ ГУНП у Львівській області ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , прокурорам військової прокуратури Львівського гарнізону, що входять до групи прокурорів у кримінальному провадженні ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 тимчасового доступу до речей та документів та надати розпорядження володільцю документації ( ІНФОРМАЦІЯ_1 ( АДРЕСА_1 ))щодо надання оригіналів документівза наступним переліком:

-Оригінальні примірники технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) за кадастровим номером 4610136800:08:004:0044, площею 6,1415 га.

-Оригіналу поземельної книги щодо ділянки 4610136800:08:004:0044, площею 6,1415 га ( АДРЕСА_2 ).

Клопотання обгрунтовано наступним.Слідчим управлінням Головного управління Національної поліції України у Львівській області, за постановою т.в.о. керівника Спеціалізованої прокуратури у військовій та оборонній сфері Західного регіону ОСОБА_16 від 14.01.2021, здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42019140410000165 від 31.10.2019 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.3 ст.197-1 КК України.

Слідчий в клопотанні зазначає наступне. Встановлено, що за адресою АДРЕСА_2 розміщено земельну ділянку із присвоєним кадастровим номером 4610136800:08:004:0044, цільове призначення якої 15.01 «Для розміщення та постійної діяльності ІНФОРМАЦІЯ_2 » (включно із моментом подання клопотання). Як вбачається із матеріалів ІНФОРМАЦІЯ_3 ( АДРЕСА_3 , вказана земельна ділянка розміщена суміжно до вулиць Стрийська, Скорини, Максимовича та Гашека та на якій розміщено торговий центр « ІНФОРМАЦІЯ_4 », орієнтовною площею зайняття 0,2249 га, із загальної площі земельної ділянки 6,1415 га. Також встановлено, що ухвалою ІНФОРМАЦІЯ_5 від 20.07.2000 №724 «Про погодження місця розташування та надання дозволу приватному підприємцю ОСОБА_17 на збір матеріалів попереднього погодження з відведення земельної ділянки в тимчасове користування на АДРЕСА_2 » вказується на факт вилучення, за згодою з користування ІНФОРМАЦІЯ_6 земельну ділянку, площею 1850 м2 та надано приватному підприємцю ОСОБА_18 . Блавацькому в тимчасове довгострокове користування на умовах оренди терміном на 5 років для влаштування міні-ринку. Крім цього, ухвалою ЛМР №1586 від 21.03.2002 «Про затвердження приватному підприємцю ОСОБА_18 . Блавацькому проекту відведення земельної ділянки на АДРЕСА_2 для влаштування міні-ринку» затверджено В. Блавацькому проект відведення земельної ділянки площею 0,1850 га в оренду, терміном на 5 років для влаштування міні-ринку.

З відомостей, розпорядником яких є ІНФОРМАЦІЯ_7 вбачається, що інформація щодо земельної ділянки під торговим центром (0,2249 га) відсутня.

Відповідно до Положення «Про ІНФОРМАЦІЯ_8 », затвердженого Постановою Кабінету Міністрів Українивід 14 січня 2015 р. № 15, - ІНФОРМАЦІЯ_8 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 ) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через ІНФОРМАЦІЯ_9 і який реалізує державну політику у сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності, земельних відносин, землеустрою, у сфері Державного земельного кадастру, державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі в частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів.

Вказаний орган, згідно п.п. «а» п. 251 р.4 Положення, ІНФОРМАЦІЯ_1 , відповідно до покладених на нього завданьорганізовує та здійснює державний нагляд (контроль) за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіхкатегорій і форм власності, у тому числі за:

веденням державного обліку і реєстрацією земель, достовірністю інформації про наявність та використання земель;

виконанням умов зняття, збереження і використання родючого шару ґрунту під час проведення гірничодобувних, геологорозвідувальних, будівельних та інших робіт, пов`язаних із порушенням ґрунтового покриву, своєчасним проведенням рекультивації порушених земель в обсягах, передбачених відповідним робочим проектом землеустрою;

дотриманням вимог земельного законодавства в процесі укладання цивільно-правових договорів, передачі у власність, надання у користування, в тому числі в оренду, вилучення (викупу) земельнихділянок;

дотриманням органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами вимог земельного законодавства та встановленого порядку набуття і реалізації права на землю;

дотриманням правил, установленого режиму експлуатації протии ерозійних, гідротехнічних споруд, збереженням захисних насаджень і межових знаків;

проведенням землеустрою, виконанням заходів, передбачених проектами землеустрою, зокрема за дотриманням власниками та користувачами земельних ділянок вимог, визначених у проектах землеустрою;

розміщенням, проектуванням, будівництвом та введенням в експлуатацію об`єктів, що негативно впливають або можуть вплинути на стан земель;

здійсненням заходів, передбачених відповідними робочими проектами землеустрою, стосовно захисту земель відводної і вітрової ерозії, селів, підтоплення, заболочення, засолення, солонцювання, висушування, ущільнення та інших процесів, що призводять до погіршення стану земель, а також щодо недопущення власниками та користувачами земельних ділянок псування земель шляхом їх забруднення хімічними та радіоактивними речовинами і стічними водами, засмічення промисловими, побутовими та іншими відходами, заростання чагарниками, дрібноліссям та бур`янами;

дотриманням строків своєчасного повернення тимчасово зайнятих земельних ділянок та обов`язковим здійсненням заходів щодо приведення їх у стан, придатний для використання за призначенням;

дотриманням порядку визначення та відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва;

використанням земельних ділянок відповідно до цільового призначення;

дотриманням органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування вимог земельного законодавства з питань передачі земель у власність та надання у користування, зокрема в оренду, зміни цільового призначення, вилучення, викупу, продажу земельних ділянок або прав на них на конкурентних засадах;

Відповідно до положень ст. 151 Земельного кодексу України, - До повноважень центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, належить:

а) внесення в установленому порядку пропозиційщодорозпорядження землями державної та комунальноївласності, встановлення меж області, району, міста, району в місті, села і селища, регулюванняземельнихвідносин;

б) участь у розробленні та виконаннідержавних, галузевих, регіональних та місцевихпрограм з питаньрегулюванняземельнихвідносин, раціональноговикористання земель, їхвідтворення та охорони, встановлення меж області, району, міста, району в місті, села і селища, у проведеннімоніторингу земель, територіальномуплануванні;

в) організаціяпроведенняробіт, пов`язанихізреалізацієюземельноїреформи;

г) проведеннявідповідно до законодавствамоніторингу земель та охорони земель;

ґ) ведення та адміністрування Державного земельного кадастру;

д) участь у державному регулюванніплануваннятериторій;

е) проведеннядержавноїекспертизиземлевпорядноїдокументації;

є) здійсненнязаходівщодовдосконалення порядку веденняобліку і підготовкизвітності з регулюванняземельнихвідносин, використання та охорони земель, формуванняекомережі;

є-1) розпорядження землями державноївласності в межах, визначенихцим Кодексом;

є-2)участь у формуванні та реалізаціядержавноїполітики у сферінаціональноїінфраструктуригеопросторовихданих;

ж) вирішенняіншихпитань, визначених законами України та покладених на нього актами Президента України.

Слідчий вказує, що вилучення оригіналів вище перелічених документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 ( АДРЕСА_1 ) має істотне значення для встановлення обставин у вищевказаному кримінальному провадженні,надасть можливість отримати важливий речовий доказ, мати постійний доступ до нього з метою використання його під час доказування вчинення кримінального правопорушення, а також надасть можливість перевірити достовірність вказаних в них відомостей та дозволить отримати інформацію, необхідну для розслідування вказаного кримінального провадження, та провести по даних документах ряд судових експертиз.Просить клопотання задовольнити.

Слідчий в судове засідання не прибув. Належним чином був повідомлений про день, час та місце розгляду справи.

Особа, у володінні якої перебувають документи про дату, час та місце розгляду клопотання в порядку ч.2 ст.163КПК України не повідомлялась.

Перевіривши наданні матеріали та дослідивши докази по цих матеріалах, встановив наступне.

31.10.2019 року до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42019140410000165 внесено відомості вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.197-1 КК України.

Клопотання про тимчасовий доступ до документів та інформації, що знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 ,що знаходитьсяза адресою:АДРЕСА_1 , відповідає вимогам ст. 160 КПК України.

Відповідно дост.159КПК Українитимчасовий доступдо речейі документівполягає унаданні сторонікримінального провадженняособою,у володінніякої знаходятьсятакі речіі документи,можливості ознайомитисяз ними,зробити їхкопії тавилучити їх(здійснитиїх виїмку). Тимчасовийдоступ доелектронних інформаційнихсистем абоїх частин,мобільних терміналівсистем зв`язкуздійснюється шляхомзняття копіїінформації,що міститьсяв такихелектронних інформаційнихсистемах абоїх частинах,мобільних терміналахсистем зв`язку,без їхвилучення. Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Відповідно до вимог ч. ч.5, 6 ст.163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи:

1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи;

2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні;

3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів. Доступ особи до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, здійснюється в порядку, визначеному законом. Доступ до речей і документів, що містять відомості, які становлять державну таємницю, не може надаватися особі, що не має до неї допуску відповідно до вимог закону.

Відповідно до ч.7 ст.163 КПК України слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Дослідивши клопотання, копії матеріалів, якими слідчий обґрунтовує доводи клопотання, слідчий суддя дійшов до висновку, що клопотання слідчого підлягає до задоволення, виходячи з наступного. Слідчим доведено, що вилучення оригіналів вище перелічених документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 ( АДРЕСА_1 ) має істотне значення для встановлення обставин у вищевказаному кримінальному провадженні, надасть можливість отримати важливий речовий доказ, мати постійний доступ до нього з метою використання його під час доказування вчинення кримінального правопорушення, а також надасть можливість перевірити достовірність вказаних в них відомостей та дозволить отримати інформацію, необхідну для розслідування вказаного кримінального провадження, та провести по даних документах ряд судових експертиз

Таким чином слідчий довів наявність достатніх підстав вважати, що:

- зазначені інформація та документи перебувають або можуть перебувати у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 ,що знаходитьсяза адресою:АДРЕСА_1 ;

- що документи, у зв`язку з якими подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні;

- вище перелічені речі, документи та інформація містять охоронювану законом таємницю, проте стороною обвинувачення доведена можливість використання як доказів відомостей, що містяться в документах та неможливість іншими способами довести обставини (встановити особу), які передбачається довести (встановити) за допомогою цих документів.

Слідчий довів, що існує обґрунтована підозра щодо вчинення кримінального правопорушення такого ступеня тяжкості, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження.

Потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого.

Завдання, для виконання якого слідчий звертається із клопотанням може бути виконане.

Оцінюючи надані стороною обвинувачення докази слідчий суддя вважає їх належними та допустимими, їх сукупність та взаємозв`язок між ними достатній для прийняття процесуального рішення про тимчасовий доступ.

Враховуючи вищевикладене, а також правові підстави для тимчасового доступу, достатність доказів, що вказують на вчинення кримінального правопорушення, наслідки, розумність та співрозмірність тимчасового доступу завданням кримінального провадження, наявність об`єктивної необхідності та виправданість такого втручання у права і свободи особи, приймаючи до уваги неможливість досягнення мети, на яку посилається слідчий, без застосування цих заходів, вважаю, що клопотання слідчого обгрунтовне та підлягає до задоволення.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 131, 132, 159, 162 - 166 КПК України, слідчий суддя ,-

у х в а л и в :

Клопотання слідчого відділурозслідування злочинівгосподарської таслужбової діяльностіслідчого управлінняГУНП уЛьвівській області ОСОБА_3 про надання тимчасового доступу до речей та документів задовольнити.

Надати слідчому слідчого управління ГУ НП у Львівській області ОСОБА_3 , слідчим групи слідчих СУ ГУНП у Львівській області ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , прокурорам військової прокуратури Львівського гарнізону, що входять до групи прокурорів у кримінальному провадженні ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів ІНФОРМАЦІЯ_1 ,що знаходитьсяза адресою:АДРЕСА_1 , а саме:

-Оригінальні примірники технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) за кадастровим номером 4610136800:08:004:0044, площею 6,1415 га.

-Оригіналупоземельної книги щодо ділянки 4610136800:08:004:0044, площею 6,1415 га ( АДРЕСА_2 ).

Строк дії ухвали до 22.03.2021 р.

Роз`яснити, що у випадку невиконання цієї ухвали, слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку.

Контроль за виконанням ухвали покласти на слідчого відділу розслідування злочинів господарської та службової діяльності слідчого управління ГУНП у Львівській області ОСОБА_3 .

Ухвала остаточна, оскарженню в апеляційному порядку не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудГалицький районний суд м.Львова
Дата ухвалення рішення22.01.2021
Оприлюднено30.05.2024
Номер документу94715066
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —461/425/21

Ухвала від 22.07.2022

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Радченко В. Є.

Ухвала від 22.01.2021

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Радченко В. Є.

Ухвала від 22.01.2021

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Радченко В. Є.

Ухвала від 25.01.2021

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Радченко В. Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні