Ухвала
від 04.02.2021 по справі 643/1730/21
МОСКОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХАРКОВА

Справа № 643/1730/21

Провадження № 1-кс/643/643/21

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

04.02.2021 м.Харків

Слідчий суддя Московського районного суду м. Харкова ОСОБА_1 ,

при секретарі судового засідання ОСОБА_2 ,

за участю представників третьої особи, щодо майна якої вирішується питання про арешт адвокатів ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання про арешт майна, подане прокурором Харківської місцевої прокуратури №4 ОСОБА_6 під час здійснення процесуального керівництва досудовим розслідуванням кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.320 КК України, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12021220470000172 від 16.01.2021,

ВСТАНОВОВ:

Прокурор у кримінальному провадженні звернувся до слідчого судді з клопотанням про арешт майна в обґрунтування якого зазначив, що до Московського ВП ГУНП в Харківській області надійшов рапорт співробітника оперативного підрозділу поліції про виявлення кримінального правопорушення, яке полягає у порушенні керівництвом та працівниками ТОВ «Медичний центр «Салтівський», розташованим за адресою: м. Харків, пр. Ювілейний, 68, встановлених правил обігу наркотичних засобів та прекурсорів, а саме здійснення, у порушення встановлених чинним законодавством приписів, виду діяльності, що потребує застосування особливих регуляторних процедур, без наявності чинного договору про охорону приміщення, у якому здійснюється зберігання та обіг зазначених обмежених у цивільному обігу речовин, укладеного з підрозділом поліції охорони (відповідний договір з УПО в Харківській області, після отримання передбаченої чиним законодавством ліцензії, а саме 01.09.2020, був розірваний за ініціативою ліцензіата. Вказане повідомлення 16.01.2021 зареєстровано у ЖЄО Московського ВП ГУНП в Харківській області за № 2227. Слідчим суддею Московського районного суду м. Харкова за клопотанням слідчого 26.01.2021 винесено ухвалу про надання дозволу на проведення обшуку у приміщенні, яке розташоване на першому поверсі будинку №68 по проспекту Ювілейному у місті Харкові, за місцем здійснення фактичної діяльності ТОВ Медичний центр «Салтівський», з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 320 КК України, відшукання та вилучення предметів злочину. Слідчим Московського ВП ГУНП в Харківській області 27.01.2021 на підставі ухвали слідчого судді Московського районного суду м. Харкова проведений обшук за вищезазначеною адресою, де здійснює свою діяльність ТОВ Медичний центр «Салтівський». Під час проведення обшуку було виявлено та вилучено предмети та документи, які мають значення для встановлення обставин вчиненого кримінального правопорушення.

Як зазначає прокурор, вилучені під час обшуку речі належать ТОВ «Медичний центр САЛТІВСЬКИЙ», власником якого є ОСОБА_7 . Крім того, вищезазначені речі були вилучені в присутності адміністратора ТОВ «Медичний центр САЛТІВСЬКИЙ» - ОСОБА_8 та в присутності адвоката - ОСОБА_9 . Також прокурор зазначив, що вищевказане майно буде використане у кримінальному проваджені в якості речових доказів, у зв`язку з цим, з метою збереження речових доказів, призначення необхідних відповідних експертиз, позбавлення можливості знищення або переховування вилучених предметів прокурор клопотав про арешт тимчасово вилученого під час обшуку майна.

Прокурор в судове засідання не з`явився, про час та дату розгляду клопотання повідомлявся належним чином, подав заяву про розгляд клопотання без його участі.

Неявка прокурора не перешкоджає розгляду даного клопотання відповідно до ч.1 ст.172 КПК України.

Представники третьої особи,щодо майнаякої вирішуєтьсяпитання проарешт проти задоволення клопотання заперечували, зазначали, що відсутня обґрунтована підозра щодо вчинення кримінального правопорушення такого ступеню тяжкості, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження, прокурором пропущений строк на звернення до слідчого судді з клопотанням про арешт майна, до клопотання не додано доказів на підтвердження обставин, на які посилається сторона обвинувачення, зокрема не додано постанови про визнання вилученого майна речовими доказами, також є всі підстави вважати, що тимчасово вилучене майно зберігається з порушенням вимог чинного законодавства. Пояснили, що тимчасове вилучення майна є безпідставним, оскільки ТОВ «Медичний центр «Салтівський» здійснює свою діяльність у порядку та без порушень ст.ст.6, 25 Закону України «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори», п. 22 ст. 7, абз.1ч.2ст.9 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», постанови КМУ від 06.04.2016р. № 222 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з культивування рослин, включених до таблиці I переліку наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, затвердженого Кабінетом Міністрів України, розроблення, виробництва, виготовлення, зберігання, перевезення, придбання, реалізації (відпуску), ввезення на територію України, вивезення з території України, використання, знищення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, включених до зазначеного переліку», відповідно до п. 82 якої визначено, що приміщення, які використовуються для зберігання наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, включених досписку № 1таблиці IV переліку, у закладах охорони здоров`я та їх відділеннях, у вимірювальних, діагностичних лабораторіях; науково-дослідних інститутах, навчальних закладах; у лабораторіях контролю якості; у лабораторіях експертних установ; у фізичних осіб - підприємців, які мають ліцензію на провадження медичної або ветеринарної практики, крім зазначених у пункті 80 цих Ліцензійних умов, повинні бути обладнаними технічними засобами охорони, повідомлення з рубежів охоронної сигналізації надходять в пункт централізованого спостереження суб`єкта охоронної діяльності, наказу МВС № 52 від 29.01.2018 «Про затвердження Вимог до об`єктів і приміщень, призначених для здійснення діяльності з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин, прекурсорів та зберігання вилучених з незаконного обігу таких засобів і речовин», відповідно до п.3 п.1 розділу ІІІ якого - приміщення, які використовуються для зберігання наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів має бути оснащене засобами охоронної сигналізації повідомлення з рубежів якої та кнопки (кнопок) сигналу «тривога» надходять до пункту централізованого спостереження суб`єкта охоронної діяльності. Представник третьої особи, щодо майна якої вирішується питання про арешт, також зазначав, що у діях працівників та керівництва ТОВ «Медичний центр «Салтівський» відсутній склад кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.320 КК України, оскільки вимога про охорону приміщення поліцією охорони не передбачена чинним законодавством, протирічить вимогам постанови КМУ від13.04.2011 №469, якою керується Державна служба України з лікарських засобів та контролю за наркотиками, яка є ліцензіаром відповідного виду діяльності. Крім того, представник третьої особи, щодо майна якої вирішується питання про арешт, надав слідчому судді письмові заперечення з додатками, що обґрунтовують їх суть.

Дослідивши клопотання й додані матеріали слідчий суддя дійшов до наступного висновку.

Відомості про скоєне кримінальне правопорушення, відповідальність за яке передбачена ч.1 ст.320 КК України, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12021220470000172 від 16.01.2021, а дії співробітників ТОВ «Медичний центр «Салтівський» попередньо кваліфіковані як порушення встановлених правил обігу наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів та прекурсорів.

Товариство з обмеженою «Медичний центр «Салтівський» здійснює господарську діяльність на підставі: ліцензії МОЗ реєстраційне досьє від 02.06.2020 № 2612/Л-П на медичну практику (наркологія та сестринська справа), затвердженої наказом МРОЗ від 21.06.2020 № 1433; ліцензії Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками від 18.06.2020 р., дійсна до 18.06.2025 р.; дозволу на використання об`єктів і приміщень, призначених для провадження діяльності, пов`язаної з обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів від 26.05.2020 р. № 40/24; договору на охорону, укладеного із ТОВ «ОХОРОНА-30».

Ухвалою слідчого судді Московського районного суду м. Харкова від 26.01.2021 (справа №643/1134/21,провадження №1-кс/643/480/21) було надано дозвіл на проведення обшуку приміщення (в тому числі і підвального приміщення), розташованого на першому поверсі будинку №68 по проспекту Ювілейному у місті Харкові за місцем здійснення фактичної діяльності ТОВ «Медичний центр «Салтівський», з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 320 КК України, відшукання та вилучення предметів та документів у оригіналах і копіях.

Згідно протоколу обшуку, за вищезазначеною адресою 27.01.2021 було виявлено та вилучено: анкети для пацієнтів у кількості 58 шт.; веб чеки у кількості 27 шт.; копію журналу обліку наркотичних препаратів в кабінетах ЗПТ закладу охорони здоровся Метадон ЗН на 88 арк.; зошит з чорновими записами на 24 арк.; папку чорного кольору з файлами, в яких знаходяться аркуші паперу формату А4 в кількості 5 шт., на яких присутній рукописних текст на ім`я ОСОБА_10 та амбулаторна картка на ім`я ОСОБА_11 ; копію журналу обліку прийому хворих у стаціонар та відмов у госпіталізації на 8 арк.; копію індивідуальної карти надання соціальних послуг клієнтам ЗПТ на 41 арк.; три файли які скріпленні між собою, в яких знаходяться аркуші паперу формату А4 з рукописним текстом на ім`я ОСОБА_12 у кількості 20 штук.; медичну карту амбулаторного хворого на ім`я ОСОБА_12 ; медичну карту амбулаторного хворого № 130 на ім`я ОСОБА_13 на 17 арк.; медичну карту амбулаторного хворого № 143 на ім`я ОСОБА_14 , на 61 арк.; медичну карту амбулаторного хворого № 133 на ім`я ОСОБА_15 на 17 арк.; медичну карту амбулаторного хворого № 132 на ім`я ОСОБА_16 на 15 арк.; медичну карту амбулаторного хворого № 131 на ім`я ОСОБА_17 на 17 арк.; медичну карту амбулаторного хворого № 134 на ім`я ОСОБА_11 на 18 арк.; файл з аркушами паперу формату А4 у кількості 21 штук на ім`я ОСОБА_18 ; медичну карту амбулаторного хворого № 192 на ім`я ОСОБА_18 ; 19 аркушів паперу формату А 4 на яких присутні відтиски печаток; файли з аркушами паперів у кількості 4 штук, на яких присутній рукописний текст на ім`я ОСОБА_19 ; папку чорного кольору під номером 33, з файлами в яких знаходяться аркуші у кількості 64 штук на ім`я ОСОБА_20 ; папку червоного кольору під номером 183 з файлами в яких знаходяться аркуші паперу в кількості 26 шт. на ім`я ОСОБА_21 ; папку чорного кольору під номером 182 з файлами в яких знаходяться аркуші паперу в кількості 36 шт. на ім`я ОСОБА_22 ; папку чорного кольору під номером 180 з файлами, в якій знаходяться аркуші паперу в кількості 33 шт. на ім`я ОСОБА_23 ; папку сірого кольору під номером 186 з файлами, в якій знаходяться аркуші паперу в кількості 29 шт. на ім`я ОСОБА_24 ; папку сірого кольору під номером 187 з файлами, в якій знаходяться аркуші паперу в кількості 23 шт. на ім`я ОСОБА_25 ; папку чорного кольору під номером 156 з файлами, в якій знаходяться аркуші паперу в кількості 52 шт. на ім`я ОСОБА_26 ; папку червоного кольору під номером 46 з файлами, в якій знаходиться амбулаторна картка на ім`я ОСОБА_27 на 116 арк.; зошит з чорновими записами формату А4 в кількості 144 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №135 на ім`я ОСОБА_28 на 17 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №129 на ім`я ОСОБА_29 на 19 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №193 на ім`я ОСОБА_13 на 20 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №189 на ім`я ОСОБА_30 на 22 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №188 на ім`я ОСОБА_31 на 23 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого № 5 на ім`я ОСОБА_32 на 123 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №1 на ім`я ОСОБА_33 на 84 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №21 на ім`я ОСОБА_34 на 81 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №87 на ім`я ОСОБА_35 на 81 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого № 86 на ім`я ОСОБА_36 на 63 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №89 на ім`я ОСОБА_37 ; папку з медичною картою амбулаторного хворого №172 на ім`я ОСОБА_38 на 60 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №178 на ім`я ОСОБА_39 на 44 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №175 на ім`я ОСОБА_40 на 44 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №176 на ім`я ОСОБА_41 на 51 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №174 на ім`я ОСОБА_42 на 39 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №15 на ім`я ОСОБА_43 на 90 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №38 на ім`я ОСОБА_44 на 113 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №36 на ім`я ОСОБА_45 на 69 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого № 45 на ім`я ОСОБА_46 ; папку з медичною картою амбулаторного хворого №39 на ім`я ОСОБА_47 на 62 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №42 на ім`я ОСОБА_48 ; папку з медичною картою амбулаторного хворого №57 на ім`я ОСОБА_49 на 71 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №58 на ім`я ОСОБА_50 на 87 арк.; папку чорного кольору з медичною картою амбулаторного хворого на ім`я ОСОБА_51 на 86 арк.; папку чорного кольору з медичною картою амбулаторного хворого на ім`я ОСОБА_52 на 61 арк.; папку червоного кольору з медичною картою амбулаторного хворого на ім`я ОСОБА_53 на 73 арк.; папку чорного кольору з медичною картою амбулаторного хворого на ім`я ОСОБА_54 на 81 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №152 на ім`я ОСОБА_55 на 83 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №147 на ім`я ОСОБА_56 на 87 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №151 на ім`я ОСОБА_57 на 74 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №158 на ім`я ОСОБА_58 на 98 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №161 на ім`я ОСОБА_59 на 69 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №166 на ім`я ОСОБА_60 на 33 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №171 на ім`я ОСОБА_61 на 43 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №181 на ім`я ОСОБА_62 на 36 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №146 на ім`я ОСОБА_63 на 69 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №177 на ім`я ОСОБА_64 на 55 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №14 на ім`я ОСОБА_65 ; папку з медичною картою амбулаторного хворого №194 на ім`я ОСОБА_15 на 17 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №179 на ім`я ОСОБА_66 на 45 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №191 на ім`я ОСОБА_67 на 24 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №3 на ім`я ОСОБА_68 на 91 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №8 на ім`я ОСОБА_69 ; папку з медичною картою амбулаторного хворого №27 на ім`я ОСОБА_70 на 185 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №2 на ім`я ОСОБА_71 на 68 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №10 на ім`я ОСОБА_72 на 78 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №32 на ім`я ОСОБА_73 на 75 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №29 на ім`я ОСОБА_74 на 108 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №167 на ім`я ОСОБА_75 на 69 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №28 на ім`я ОСОБА_76 ; папку з медичною картою амбулаторного хворого №51 на ім`я ОСОБА_77 на 72 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №50 на ім`я ОСОБА_78 на 65 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №76 на ім`я ОСОБА_79 на 83 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №79 на ім`я ОСОБА_80 на 83 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №78 на ім`я ОСОБА_81 на 108 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №98 на ім`я ОСОБА_82 на 70 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №99 на ім`я ОСОБА_83 на 80 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №95 на ім`я ОСОБА_84 на 77 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №94 на ім`я ОСОБА_85 на 150 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №93 на ім`я ОСОБА_86 ; папку з медичною картою амбулаторного хворого №90 на ім`я ОСОБА_87 на 75 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №130 на ім`я ОСОБА_88 на 63 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №129 на ім`я ОСОБА_89 на 12 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №124 на ім`я ОСОБА_90 на 124 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №123 на ім`я ОСОБА_91 на 62 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №119 на ім`я ОСОБА_92 на 54 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №117 на ім`я ОСОБА_93 на 58 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №118 на ім`я ОСОБА_94 на 53 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №132 на ім`я ОСОБА_95 на 76 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №35 на ім`я ОСОБА_96 на 83 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №69 на ім`я ОСОБА_97 на 58 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №67 на ім`я ОСОБА_98 на 84 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №65 на ім`я ОСОБА_99 на 105 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №64 на ім`я ОСОБА_100 на 75 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №63 на ім`я ОСОБА_101 на 56 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №62 на ім`я ОСОБА_102 на 82 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №109 на ім`я ОСОБА_103 на 55 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №106 на ім`я ОСОБА_104 на 59 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №103 на ім`я ОСОБА_105 на 77 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №102 на ім`я ОСОБА_106 на 61 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №101 на ім`я ОСОБА_107 на 62 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №144 на ім`я ОСОБА_108 на 81 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №142 на ім`я ОСОБА_109 на 77 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №138 на ім`я ОСОБА_110 на 72 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №136 на ім`я ОСОБА_111 ; папку з медичною картою амбулаторного хворого №144 на ім`я ОСОБА_112 на 64 арк.; копію журналу обліку наркотичних препаратів в кабінетах ЗПТ закладу охорони здоров`я препарат Метадон 52 арк.; копію списку осіб 4 арк.; копія журналу реєстрації амбулаторних хворих 30 арк.; копію журналу реєстрації амбулаторних хворих 41 арк.; копія журналу обліку наркотичних препаратів в кабінетах ЗПТ закладу охорони здоров`я препарат Бупренорфіну 16 арк.;копію журналу обліку препаратів наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів на постах відділень лікувально-профілактичних закладів охорони здоров`я препарат «Бупренорфін» в кількості 17 арк.; копію журналу обліку наркотичних препаратів в кабінетах ЗПТ закладу охорони здоров`я препарат Бупрен ІС на 36 арк.; копію журналу обліку препаратів наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів на постах відділень лікувально-профілактичних закладів охорони здоров`я препарат «Бупренорфін» на 18 арк.; препарат Бупрен ІС по 0,008 г. 44 упаковки в кожній по 15 пачок в яких міститься по 1 блістері в пачці. Крім того окремо 10 пачок по 1 блістері в кожній пачці. Загальна кількість препарату 670 пачок; препарат «Бупренорфін Гідрохлорид» по 2 мг. 2 ящика по 60 пачок в кожному, та 5 окремих пачок препарату в одній пачці 1 блістер. Загальна кількість препарату 125 пачок; препарат «Бупренорфіна Гідрохлорид» по 8 мг. 1 ящик в якому міститься 60 пачок та 8 пачок окремо. В 1 пачці 1 білстер. Загальна кількість 68 пачок; препарат «Метадон ЗН» по 10 мг. 3 ящика по 12 пачок в кожному та окремо 4 пачки. В кожній пачці по 10 блістерів. Загальна кількість 40 пачок; препарат «Метадон ЗН» по 5 мг. 9 пачок по 10 блістерів в кожній та 2 блістера окремо; препарат «Метадон ЗН по 25 мг. 9 ящиків по 24 упаковки в кожному . окремо 11 пачок. Загальна кількість 227 пачок. В пачці 10 блістерів. Окремо 8 блістерів препарату «Метадон ЗН»; препарат «Сибазон» по 5 мг. 26 пачок по 2 блістера в кожній пачці; препарат «Бупрен ІС» по 0,002 г. 27 упаковок по 15 пачок в кожній в яких міститься 1 білстер. Та окремо 3 пачки. Загальна кількість 96 пачок; препарат «Бупрен ІС» по 0,004 г. 7 упаковок по 15 пачок у кожній в яких міститься 1 блістер в кожній пачці та окремо 12 пачок препарату. загальна кількість 117 пачок; препарат «Сибазон» по 5 мг. 2 пачки по 2 блістера в кожній пачці та окремо 1 блістер; препарат «Бупренорфін Гидрохлорид» по 2 мг. 12 пачок по 1 блістеру в кожній пачці; препарат «Бупренорфіна Гидрохлорид» по 8 мг. 30 пачок по 1 блістері в кодній пачці; препарат «Метадон ЗН» по 5 мг. 1 пачка. В пачці 10 блістерів. Та окремо 10 блістерів; препарат «Метадон ЗН» по 10 мг. 3 пачки в пачці по 10 блістерів; препарат «Метадон ЗН» по 25 мг. 38 пачок в пачці по 10 блістерів та 6 блістерів окремо; препарат «»Бупрен ІС» по 0,002 г. 33 пачки в пачці 1 білстер; препарат «Бупрен ІС» по 0,004г. 10 пачок по 1 блістеру в пачці; препарат «Бупрен ІС» по 0,008 г. 31 пачка в пачці по 1 блістеру.

Відповідно абзацу другого ч.5 ст.171 КПК України у разі тимчасового вилучення майна під час обшуку, огляду, здійснюваних на підставі ухвали слідчого судді, передбаченоїстаттею 235цього Кодексу, клопотання про арешт такого майна повинно бути подано слідчим, прокурором протягом 48 годин після вилучення майна, інакше майно має бути негайно повернуто особі, в якої його було вилучено.

29.01.2021 до суду надійшло клопотання слідчого, погоджене прокурором, про арешт майна вилученого 27.01.2021 під час проведення обшуку приміщення (в тому числі і підвального приміщення), розташованого на першому поверсі будинку №68 по проспекту Ювілейному у місті Харкові за місцем здійснення фактичної діяльності ТОВ «Медичний центр «Салтівський». Вищезазначене клопотання було повернуто прокурору ОСОБА_6 для усунення недоліків, протягом 72 годин з моменту отримання копії ухвали. Дана ухвала оскарженню не підлягає та має імперативний характер щодо обов`язку усунення виявлених недоліків. Зокрема в ухвалі було зазначено, що відповідно до ч.2 ст.64-2 КПК України до суду з клопотанням про арешт майна третьої особи звертається прокурор, однак клопотання було подано слідчим за погодженням з прокурором. Клопотання в цій частині було повернуто з метою недопущення порушення прав третьої особи, оскільки права та обов`язки третьої особи, передбачені КПК України для підозрюваного, обвинуваченого, в частині, що стосуються арешту майна виникають з моменту звернення прокурора до суду із клопотанням про арешт майна. Окрім цього зазначено, що слідчим необґрунтовано заявлено клопотання про розгляд клопотання арешту майна без виклику власника майна (його представника), та роз`яснено, що представником третьої особи, щодо майна якої вирішується питання про арешт, може бути особа, яка у кримінальному провадженні, має право бути захисником, керівник чи інша особа, уповноважена законом або установчими документами, працівник юридичної особи за довіреністю. Тобто, клопотання в цій частині було повернуто з метою недопущення порушення права третьої особи на участь її представника щодо розгляду клопотання про арешт майна.

Відповідно до копії розписки, ухвалу про повернення клопотання прокурор ОСОБА_6 отримала 01.02.2021 об 11:55. Граничний строк для продання прокурором клопотання про арешт майна після усунення недоліків до 11:55 04.02.2021. Згідно штампу, проставленому при прийнятті даного клопотання, датою звернення до суду з клопотанням про арешт майна після усунення недоліків є 02.02.2021.

За таких обставин, враховуючи, що недоліки визначені в ухвалі слідчого судді від 29.01.2021 були усунені прокурором, тобто права третьої особи відповідно до ст. 64-2 КПК України не прорушені, а клопотання після усунення недоліків подано вчасно, тому підстави для визнання строку на звернення до суду з клопотанням про арешт майна -пропущеним, відсутні.

Слід зазначити, що з дослідженого в ході судового засідання клопотання та доданих до нього доказів, з врахуванням усунених прокурором недоліків не вбачається порушення вимог ст.171 КПК України при подачі даного клопотання.

Доводи сторони захисту, про можливе неналежне зберігання тимчасово вилученого майна, в даному випадку, не є предметом розгляду даного клопотання. Так, після тимчасового вилучення майна уповноважена службова особа зобов`язана забезпечити схоронність такого майна впорядку, встановленому Кабінетом Міністрів України (ч.4 ст.168 КПК України).

Відповідно до ч.2 ст.173КПК України при вирішенні питання про арешт майна слідчий суддя, суд повинен враховувати зокрема: правову підставу для арешту майна; можливість використання майна як доказу у кримінальному провадженні; розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження; наслідки арешту майна для підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб.

Вивчаючи правову підставу для арешту майна слідчий суддя зауважує, що згідно вимог п.1 ч.2ст.170КПК України арешт майна допускається з метою забезпечення збереження речових доказів.

Відповідно до ч.3ст.170КПК України у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним устатті 98цього Кодексу

Відповідно до ч.1ст.98 КПКУкраїни речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були об`єктом кримінально протиправних дій, набуті кримінально протиправним шляхом та зберегли на собі сліди вчинення кримінального правопорушення або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження.

У клопотанні прокурор посилається на наявність щодо вилученого майна режиму речових доказів, однак відповідну постанову до клопотання не додав. Слідчий суддя зазначає, що обов`язкової вимоги, щодо оформлення постановою рішення про визнання речових доказів чинне кримінальне процесуальне законодавство не містить.

Вивчаючи можливість використання майна як доказу у кримінальному провадженні слідчий суддя зауважує, що питання умов зберігання наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, визначено у Законі України № 60/95-ВР «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори».

Так, у ст.6 Закону № 60/95-ВР визначено, що мають бути встановленні спеціальні вимоги щодо зберігання наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, охорони складських приміщень та обмеження доступу до цих засобів і речовин та прекурсорів сторонніх осіб.

Згідно ч.1 ст.25 № 60/95-ВР встановлено, що зберігання наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів у спеціально обладнаних приміщеннях здійснюється суб`єктами господарювання за наявності в них ліцензії на цей вид діяльності.

Відповідно до п.22 ст.7 Закону України 222-VIII «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності як: культивування рослин, включених дотаблиці IПереліку наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, затвердженого Кабінетом Міністрів України, розроблення, виробництво, виготовлення, зберігання, перевезення, придбання, реалізація (відпуск), ввезення на територію України, вивезення з території України, використання, знищення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, включених до зазначеного Переліку, - з урахуванням особливостей, визначенихЗаконом України«Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори».

У відповідності до абз.1 ч.2 ст.9Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензійні умови та зміни до них розробляються органом ліцензування, підлягають погодженню спеціально уповноваженим органом з питань ліцензування та затверджуються Кабінетом Міністрів України, крім випадків, визначених законом.

На виконання пункту 22 частини першої статті 7,абзацу першого частини другої статті 9Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» КМУ прийнято за затверджено Постанову від 06.04.2016р. № 222 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з культивування рослин, включених до таблиці I переліку наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, затвердженого Кабінетом Міністрів України, розроблення, виробництва, виготовлення, зберігання, перевезення, придбання, реалізації (відпуску), ввезення на територію України, вивезення з території України, використання, знищення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, включених до зазначеного переліку».

Приписами п.82 Постанови КМУ від 06.04.2016р. № 222 визначено, що приміщення, які використовуються для зберігання наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, включених досписку № 1таблиці IVпереліку,у закладахохорони здоров`ята їхвідділеннях,у вимірювальних,діагностичних лабораторіях;науково-досліднихінститутах,навчальних закладах;у лабораторіяхконтролю якості;у лабораторіяхекспертних установ;у фізичнихосіб -підприємців,які маютьліцензію напровадження медичноїабо ветеринарноїпрактики,крім зазначениху пункті80цих Ліцензійнихумов,повинні відповідатитаким вимогам: Приміщенняобладнане технічнимизасобами охорони. Повідомлення з рубежів охоронної сигналізації надходять в пункт централізованого спостереження суб`єкта охоронної діяльності.

Окрім цього профільний наказ МВС №52 від 29.01.2018 «Про затвердження Вимог до об`єктів і приміщень, призначених для здійснення діяльності з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин, прекурсорів та зберігання вилучених з незаконного обігу таких засобів і речовин» п.3 п.1 розділу ІІІ Вимог зазначає, що приміщення, які використовуються для зберігання наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів має бути оснащене засобами охоронної сигналізації повідомлення з рубежів якої та кнопки (кнопок) сигналу «тривога» надходять до пункту централізованого спостереження суб`єкта охоронної діяльності.

Отже, переліченими вище нормами права, законодавцем визначені, права та обов`язки фізичних і юридичних осіб у сфері обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, зокрема, щодо зберігання наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, охорони складських приміщень.

Закон України від 15.02.1995 № 60/95-ВР «Про наркотичні засоби, психотропні речовини прекурсори» (далі-Закон № 60/95-ВР) не встановлює особливих умов щодо забезпечення, зокрема, охорони об`єктів і приміщень, призначених для здійснення діяльності з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, виключно органами поліції охорони.

Одночасно ліцензіаром у сфері законного обігу наркотичних речовин, їх аналогів та прекурсорів є Державна служба України з лікарських засобів та контролю за наркотиками, яка у своїй діяльності керується ПостановоюКМУ від13.04.2011 №469. Вказана Постанова КМУ вимагає наявність у ліцензіара договору про охорону об`єкта чи приміщення та документів, що підтверджують обладнання приміщення засобами охоронної та пожежної сигналізації, у той же час, жодним чином не встановлено особливих умов щодо забезпечення зокрема, охорони об`єктів і приміщень, призначених для здійснення діяльності з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, виключно органами поліції охорони.

Законом України «Про охоронну діяльність»визначено, що суб`єкт охоронної діяльності - це суб`єкт господарювання будь-якої форми власності, створений та зареєстрований на території України, що здійснює охоронну діяльність на підставі отриманої в установленому порядку ліцензію.

У судовому засіданні встановлено, що охорона ТОВ «Медичний центр «Салтівський» здійснюється ТОВ «ОХОРОНА-30» (код ЄДРПОУ 43068287) зареєстровано в якості юридичної особи 19 червня 2019 року, основний вид діяльності за КВЕД - є 80.10 Діяльність приватних охоронних служб та має Ліцензію Міністерства внутрішніх справ України на охоронну діяльність, безстрокового строку дії). Тобто, вказане Товариство, що здійснює охорону, відповідає всім вимогам, встановленим до суб`єкта охоронної діяльності.

Щодопостанови Кабінету Міністрів України від 21.11.2018 року № 975, якою затверджено Категорії об`єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції на договірних засадах, зокрема частиною 18, якої зазначено про об`єкти та приміщення, які використовуються у сфері обігу та зберігання наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, то вказана постанова КМУ не може бути застосована до правовідносин, що склались, оскільки її норми є загальними.

Слідчий суддя зазначає, що у випадку виявлення суперечностей (колізії) між положеннями різних нормативно-правових актів, які мають однакову юридичну силу, застосовуються положення нормативно-правового акта, який є спеціальним тощо.

Слідчий суддя звертає увагу, що Порядок видачі дозволу на використання об`єктів і приміщень, призначених для провадження діяльності, пов`язаної з обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, затвердженийпостановою КабінетуМіністрів Українивід 13.04.2011№ 469 не передбачає обов`язку позивача укладати договори про охорону саме з поліцією охорони.

Враховуючи вищевикладене, слідчий суддя приходить до висновку про часткове задоволення клопотання, прокурор довів наявність підстав вважати, що було вчинене кримінальне правопорушення, передбачене ч.1 ст.320 КК України, питання наявності порушень правил обліку, відпуску, розподілу, чи використання наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів або прекурсорів, призначених для виробництва чи виготовлення цих засобів чи речовин потребує додаткового дослідження шляхом вивчення вилученої медичної документації, а тому з метою збереження речових доказів, вважає за необхідне накласти арешт на наступне майно: анкети для пацієнтів у кількості 58 шт.; веб чеки у кількості 27 шт.; копію журналу обліку наркотичних препаратів в кабінетах ЗПТ закладу охорони здоровся Метадон ЗН на 88 арк.; зошит з чорновими записами на 24 арк.; папку чорного кольору з файлами, в яких знаходяться аркуші паперу формату А4 в кількості 5 шт., на яких присутній рукописних текст на ім`я ОСОБА_10 та амбулаторна картка на ім`я ОСОБА_11 ; копію журналу обліку прийому хворих у стаціонар та відмов у госпіталізації на 8 арк.; копію індивідуальної карти надання соціальних послуг клієнтам ЗПТ на 41 арк.; три файли які скріпленні між собою, в яких знаходяться аркуші паперу формату А4 з рукописним текстом на ім`я ОСОБА_12 у кількості 20 штук.; медичну карту амбулаторного хворого на ім`я ОСОБА_12 ; медичну карту амбулаторного хворого № 130 на ім`я ОСОБА_13 на 17 арк.; медичну карту амбулаторного хворого № 143 на ім`я ОСОБА_14 , на 61 арк.; медичну карту амбулаторного хворого № 133 на ім`я ОСОБА_15 на 17 арк.; медичну карту амбулаторного хворого № 132 на ім`я ОСОБА_16 на 15 арк.; медичну карту амбулаторного хворого № 131 на ім`я ОСОБА_17 на 17 арк.; медичну карту амбулаторного хворого № 134 на ім`я ОСОБА_11 на 18 арк.; файл з аркушами паперу формату А4 у кількості 21 штук на ім`я ОСОБА_18 ; медичну карту амбулаторного хворого № 192 на ім`я ОСОБА_18 ; 19 аркушів паперу формату А 4 на яких присутні відтиски печаток; файли з аркушами паперів у кількості 4 штук, на яких присутній рукописний текст на ім`я ОСОБА_19 ; папку чорного кольору під номером 33, з файлами в яких знаходяться аркуші у кількості 64 штук на ім`я ОСОБА_20 ; папку червоного кольору під номером 183 з файлами в яких знаходяться аркуші паперу в кількості 26 шт. на ім`я ОСОБА_21 ; папку чорного кольору під номером 182 з файлами в яких знаходяться аркуші паперу в кількості 36 шт. на ім`я ОСОБА_22 ; папку чорного кольору під номером 180 з файлами, в якій знаходяться аркуші паперу в кількості 33 шт. на ім`я ОСОБА_23 ; папку сірого кольору під номером 186 з файлами, в якій знаходяться аркуші паперу в кількості 29 шт. на ім`я ОСОБА_24 ; папку сірого кольору під номером 187 з файлами, в якій знаходяться аркуші паперу в кількості 23 шт. на ім`я ОСОБА_25 ; папку чорного кольору під номером 156 з файлами, в якій знаходяться аркуші паперу в кількості 52 шт. на ім`я ОСОБА_26 ; папку червоного кольору під номером 46 з файлами, в якій знаходиться амбулаторна картка на ім`я ОСОБА_27 на 116 арк.; зошит з чорновими записами формату А4 в кількості 144 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №135 на ім`я ОСОБА_28 на 17 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №129 на ім`я ОСОБА_29 на 19 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №193 на ім`я ОСОБА_13 на 20 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №189 на ім`я ОСОБА_30 на 22 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №188 на ім`я ОСОБА_31 на 23 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого № 5 на ім`я ОСОБА_32 на 123 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №1 на ім`я ОСОБА_33 на 84 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №21 на ім`я ОСОБА_34 на 81 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №87 на ім`я ОСОБА_35 на 81 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого № 86 на ім`я ОСОБА_36 на 63 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №89 на ім`я ОСОБА_37 ; папку з медичною картою амбулаторного хворого №172 на ім`я ОСОБА_38 на 60 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №178 на ім`я ОСОБА_39 на 44 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №175 на ім`я ОСОБА_40 на 44 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №176 на ім`я ОСОБА_41 на 51 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №174 на ім`я ОСОБА_42 на 39 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №15 на ім`я ОСОБА_43 на 90 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №38 на ім`я ОСОБА_44 на 113 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №36 на ім`я ОСОБА_45 на 69 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого № 45 на ім`я ОСОБА_46 ; папку з медичною картою амбулаторного хворого №39 на ім`я ОСОБА_47 на 62 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №42 на ім`я ОСОБА_48 ; папку з медичною картою амбулаторного хворого №57 на ім`я ОСОБА_49 на 71 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №58 на ім`я ОСОБА_50 на 87 арк.; папку чорного кольору з медичною картою амбулаторного хворого на ім`я ОСОБА_51 на 86 арк.; папку чорного кольору з медичною картою амбулаторного хворого на ім`я ОСОБА_52 на 61 арк.; папку червоного кольору з медичною картою амбулаторного хворого на ім`я ОСОБА_53 на 73 арк.; папку чорного кольору з медичною картою амбулаторного хворого на ім`я ОСОБА_54 на 81 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №152 на ім`я ОСОБА_55 на 83 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №147 на ім`я ОСОБА_56 на 87 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №151 на ім`я ОСОБА_57 на 74 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №158 на ім`я ОСОБА_58 на 98 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №161 на ім`я ОСОБА_59 на 69 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №166 на ім`я ОСОБА_60 на 33 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №171 на ім`я ОСОБА_61 на 43 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №181 на ім`я ОСОБА_62 на 36 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №146 на ім`я ОСОБА_63 на 69 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №177 на ім`я ОСОБА_64 на 55 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №14 на ім`я ОСОБА_65 ; папку з медичною картою амбулаторного хворого №194 на ім`я ОСОБА_15 на 17 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №179 на ім`я ОСОБА_66 на 45 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №191 на ім`я ОСОБА_67 на 24 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №3 на ім`я ОСОБА_68 на 91 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №8 на ім`я ОСОБА_69 ; папку з медичною картою амбулаторного хворого №27 на ім`я ОСОБА_70 на 185 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №2 на ім`я ОСОБА_71 на 68 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №10 на ім`я ОСОБА_72 на 78 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №32 на ім`я ОСОБА_73 на 75 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №29 на ім`я ОСОБА_74 на 108 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №167 на ім`я ОСОБА_75 на 69 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №28 на ім`я ОСОБА_76 ; папку з медичною картою амбулаторного хворого №51 на ім`я ОСОБА_77 на 72 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №50 на ім`я ОСОБА_78 на 65 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №76 на ім`я ОСОБА_79 на 83 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №79 на ім`я ОСОБА_80 на 83 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №78 на ім`я ОСОБА_81 на 108 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №98 на ім`я ОСОБА_82 на 70 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №99 на ім`я ОСОБА_83 на 80 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №95 на ім`я ОСОБА_84 на 77 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №94 на ім`я ОСОБА_85 на 150 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №93 на ім`я ОСОБА_86 ; папку з медичною картою амбулаторного хворого №90 на ім`я ОСОБА_87 на 75 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №130 на ім`я ОСОБА_88 на 63 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №129 на ім`я ОСОБА_89 на 12 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №124 на ім`я ОСОБА_90 на 124 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №123 на ім`я ОСОБА_91 на 62 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №119 на ім`я ОСОБА_92 на 54 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №117 на ім`я ОСОБА_93 на 58 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №118 на ім`я ОСОБА_94 на 53 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №132 на ім`я ОСОБА_95 на 76 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №35 на ім`я ОСОБА_96 на 83 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №69 на ім`я ОСОБА_97 на 58 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №67 на ім`я ОСОБА_98 на 84 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №65 на ім`я ОСОБА_99 на 105 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №64 на ім`я ОСОБА_100 на 75 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №63 на ім`я ОСОБА_101 на 56 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №62 на ім`я ОСОБА_102 на 82 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №109 на ім`я ОСОБА_103 на 55 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №106 на ім`я ОСОБА_104 на 59 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №103 на ім`я ОСОБА_105 на 77 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №102 на ім`я ОСОБА_106 на 61 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №101 на ім`я ОСОБА_107 на 62 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №144 на ім`я ОСОБА_108 на 81 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №142 на ім`я ОСОБА_109 на 77 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №138 на ім`я ОСОБА_110 на 72 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №136 на ім`я ОСОБА_111 ; папку з медичною картою амбулаторного хворого №144 на ім`я ОСОБА_112 на 64 арк.; копію журналу обліку наркотичних препаратів в кабінетах ЗПТ закладу охорони здоров`я препарат Метадон 52 арк.; копію списку осіб 4 арк.; копія журналу реєстрації амбулаторних хворих 30 арк.; копію журналу реєстрації амбулаторних хворих 41 арк.; копія журналу обліку наркотичних препаратів в кабінетах ЗПТ закладу охорони здоров`я препарат Бупренорфіну 16 арк.;копію журналу обліку препаратів наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів на постах відділень лікувально-профілактичних закладів охорони здоров`я препарат «Бупренорфін» в кількості 17 арк.; копію журналу обліку наркотичних препаратів в кабінетах ЗПТ закладу охорони здоров`я препарат Бупрен ІС на 36 арк.; копію журналу обліку препаратів наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів на постах відділень лікувально-профілактичних закладів охорони здоров`я препарат «Бупренорфін» на 18 арк. Незастосування арешту може призвести до наслідків, які можуть перешкодити кримінальному провадженню, зокрема псуванню, зникненню, знищенню, передачі майна, яке є речовим доказом та може бути використане як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження.

Одночасно прокурором не доведено наявності порушень зберігання наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів або прекурсорів, призначених для виробництва чи виготовлення цих засобів чи речовин, натомість встановлено, що ТОВ «Медичний центр «Салтівський» виконало вимоги ліцензіара для здійснення зберігання вказаних речовин, у зв`язку з цим слідчий суддя відмовляє у накладенні арешту на препарат Бупрен ІС по 0,008 г. 44 упаковки в кожній по 15 пачок в яких міститься по 1 блістері в пачці. Крім того окремо 10 пачок по 1 блістері в кожній пачці. Загальна кількість препарату 670 пачок; препарат «Бупренорфін Гідрохлорид» по 2 мг. 2 ящика по 60 пачок в кожному, та 5 окремих пачок препарату в одній пачці 1 блістер. Загальна кількість препарату 125 пачок; препарат «Бупренорфіна Гідрохлорид» по 8 мг. 1 ящик в якому міститься 60 пачок та 8 пачок окремо. В 1 пачці 1 білстер. Загальна кількість 68 пачок; препарат «Метадон ЗН» по 10 мг. 3 ящика по 12 пачок в кожному та окремо 4 пачки. В кожній пачці по 10 блістерів. Загальна кількість 40 пачок; препарат «Метадон ЗН» по 5 мг. 9 пачок по 10 блістерів в кожній та 2 блістера окремо; препарат «Метадон ЗН по 25 мг. 9 ящиків по 24 упаковки в кожному . окремо 11 пачок. Загальна кількість 227 пачок. В пачці 10 блістерів. Окремо 8 блістерів препарату «Метадон ЗН»; препарат «Сибазон» по 5 мг. 26 пачок по 2 блістера в кожній пачці; препарат «Бупрен ІС» по 0,002 г. 27 упаковок по 15 пачок в кожній в яких міститься 1 білстер. Та окремо 3 пачки. Загальна кількість 96 пачок; препарат «Бупрен ІС» по 0,004 г. 7 упаковок по 15 пачок у кожній в яких міститься 1 блістер в кожній пачці та окремо 12 пачок препарату. загальна кількість 117 пачок; препарат «Сибазон» по 5 мг. 2 пачки по 2 блістера в кожній пачці та окремо 1 блістер; препарат «Бупренорфін Гидрохлорид» по 2 мг. 12 пачок по 1 блістеру в кожній пачці; препарат «Бупренорфіна Гидрохлорид» по 8 мг. 30 пачок по 1 блістері в кодній пачці; препарат «Метадон ЗН» по 5 мг. 1 пачка. В пачці 10 блістерів. Та окремо 10 блістерів; препарат «Метадон ЗН» по 10 мг. 3 пачки в пачці по 10 блістерів; препарат «Метадон ЗН» по 25 мг. 38 пачок в пачці по 10 блістерів та 6 блістерів окремо; препарат «»Бупрен ІС» по 0,002 г. 33 пачки в пачці 1 білстер; препарат «Бупрен ІС» по 0,004г. 10 пачок по 1 блістеру в пачці; препарат «Бупрен ІС» по 0,008 г. 31 пачка в пачці по 1 блістеру.

Разом з тим, відповідно до ч.4 ст.173 КПК України, у разі задоволення клопотання слідчий суддя, суд застосовує найменш обтяжливий спосіб арешту майна. Слідчий суддя, суд зобов`язаний застосувати такий спосіб арешту майна, який не призведе до зупинення або надмірного обмеження правомірної підприємницької діяльності особи, або інших наслідків, які суттєво позначаються на інтересах інших осіб.

У оригіналах документів, що були вилучені під час обшуку, може міститься інформація, яка буде мати доказове значення. Однак, з метою уникнення таких наслідків, як зупинення або надмірне обмеження правомірної діяльності особи, слідчий суддя вважає за потрібне накласти арешт на вищезазначене майно з покладенням на сторону обвинувачення обов`язку вивчити із залученням спеціалістів оригінали вказаних документів протягом чотирнадцяти днів, за необхідності скопіювати та належним чином завірити, після чого повернути майно власнику на відповідальне зберігання.

Згідно вимог ч.3 ст. 173 КПК України відмова у задоволенні або часткове задоволення клопотання про арешт майна тягне за собою негайне повернення особі відповідно всього або частини тимчасово вилученого майна.

Керуючись статтями 170-173, 309, 372 КПК України, слідчий суддя,

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання про арешт майна, подане прокурором Харківської місцевої прокуратури №4 ОСОБА_6 під час здійснення процесуального керівництва досудовим розслідуванням кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.320 КК України, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12021220470000172 від 16.01.2021 задовольнити частково.

Накласти арешт на майно, вилучене 27.01.2021 за адресою: АДРЕСА_1 , а саме на анкети для пацієнтів у кількості 58 шт.; веб чеки у кількості 27 шт.; копію журналу обліку наркотичних препаратів в кабінетах ЗПТ закладу охорони здоровся Метадон ЗН на 88 арк.; зошит з чорновими записами на 24 арк.; папку чорного кольору з файлами, в яких знаходяться аркуші паперу формату А4 в кількості 5 шт., на яких присутній рукописних текст на ім`я ОСОБА_10 та амбулаторна картка на ім`я ОСОБА_11 ; копію журналу обліку прийому хворих у стаціонар та відмов у госпіталізації на 8 арк.; копію індивідуальної карти надання соціальних послуг клієнтам ЗПТ на 41 арк.; три файли які скріпленні між собою, в яких знаходяться аркуші паперу формату А4 з рукописним текстом на ім`я ОСОБА_12 у кількості 20 штук.; медичну карту амбулаторного хворого на ім`я ОСОБА_12 ; медичну карту амбулаторного хворого № 130 на ім`я ОСОБА_13 на 17 арк.; медичну карту амбулаторного хворого № 143 на ім`я ОСОБА_14 , на 61 арк.; медичну карту амбулаторного хворого № 133 на ім`я ОСОБА_15 на 17 арк.; медичну карту амбулаторного хворого № 132 на ім`я ОСОБА_16 на 15 арк.; медичну карту амбулаторного хворого № 131 на ім`я ОСОБА_17 на 17 арк.; медичну карту амбулаторного хворого № 134 на ім`я ОСОБА_11 на 18 арк.; файл з аркушами паперу формату А4 у кількості 21 штук на ім`я ОСОБА_18 ; медичну карту амбулаторного хворого № 192 на ім`я ОСОБА_18 ; 19 аркушів паперу формату А 4 на яких присутні відтиски печаток; файли з аркушами паперів у кількості 4 штук, на яких присутній рукописний текст на ім`я ОСОБА_19 ; папку чорного кольору під номером 33, з файлами в яких знаходяться аркуші у кількості 64 штук на ім`я ОСОБА_20 ; папку червоного кольору під номером 183 з файлами в яких знаходяться аркуші паперу в кількості 26 шт. на ім`я ОСОБА_21 ; папку чорного кольору під номером 182 з файлами в яких знаходяться аркуші паперу в кількості 36 шт. на ім`я ОСОБА_22 ; папку чорного кольору під номером 180 з файлами, в якій знаходяться аркуші паперу в кількості 33 шт. на ім`я ОСОБА_23 ; папку сірого кольору під номером 186 з файлами, в якій знаходяться аркуші паперу в кількості 29 шт. на ім`я ОСОБА_24 ; папку сірого кольору під номером 187 з файлами, в якій знаходяться аркуші паперу в кількості 23 шт. на ім`я ОСОБА_25 ; папку чорного кольору під номером 156 з файлами, в якій знаходяться аркуші паперу в кількості 52 шт. на ім`я ОСОБА_26 ; папку червоного кольору під номером 46 з файлами, в якій знаходиться амбулаторна картка на ім`я ОСОБА_27 на 116 арк.; зошит з чорновими записами формату А4 в кількості 144 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №135 на ім`я ОСОБА_28 на 17 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №129 на ім`я ОСОБА_29 на 19 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №193 на ім`я ОСОБА_13 на 20 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №189 на ім`я ОСОБА_30 на 22 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №188 на ім`я ОСОБА_31 на 23 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого № 5 на ім`я ОСОБА_32 на 123 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №1 на ім`я ОСОБА_33 на 84 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №21 на ім`я ОСОБА_34 на 81 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №87 на ім`я ОСОБА_35 на 81 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого № 86 на ім`я ОСОБА_36 на 63 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №89 на ім`я ОСОБА_37 ; папку з медичною картою амбулаторного хворого №172 на ім`я ОСОБА_38 на 60 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №178 на ім`я ОСОБА_39 на 44 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №175 на ім`я ОСОБА_40 на 44 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №176 на ім`я ОСОБА_41 на 51 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №174 на ім`я ОСОБА_42 на 39 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №15 на ім`я ОСОБА_43 на 90 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №38 на ім`я ОСОБА_44 на 113 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №36 на ім`я ОСОБА_45 на 69 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого № 45 на ім`я ОСОБА_46 ; папку з медичною картою амбулаторного хворого №39 на ім`я ОСОБА_47 на 62 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №42 на ім`я ОСОБА_48 ; папку з медичною картою амбулаторного хворого №57 на ім`я ОСОБА_49 на 71 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №58 на ім`я ОСОБА_50 на 87 арк.; папку чорного кольору з медичною картою амбулаторного хворого на ім`я ОСОБА_51 на 86 арк.; папку чорного кольору з медичною картою амбулаторного хворого на ім`я ОСОБА_52 на 61 арк.; папку червоного кольору з медичною картою амбулаторного хворого на ім`я ОСОБА_53 на 73 арк.; папку чорного кольору з медичною картою амбулаторного хворого на ім`я ОСОБА_54 на 81 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №152 на ім`я ОСОБА_55 на 83 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №147 на ім`я ОСОБА_56 на 87 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №151 на ім`я ОСОБА_57 на 74 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №158 на ім`я ОСОБА_58 на 98 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №161 на ім`я ОСОБА_59 на 69 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №166 на ім`я ОСОБА_60 на 33 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №171 на ім`я ОСОБА_61 на 43 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №181 на ім`я ОСОБА_62 на 36 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №146 на ім`я ОСОБА_63 на 69 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №177 на ім`я ОСОБА_64 на 55 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №14 на ім`я ОСОБА_65 ; папку з медичною картою амбулаторного хворого №194 на ім`я ОСОБА_15 на 17 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №179 на ім`я ОСОБА_66 на 45 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №191 на ім`я ОСОБА_67 на 24 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №3 на ім`я ОСОБА_68 на 91 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №8 на ім`я ОСОБА_69 ; папку з медичною картою амбулаторного хворого №27 на ім`я ОСОБА_70 на 185 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №2 на ім`я ОСОБА_71 на 68 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №10 на ім`я ОСОБА_72 на 78 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №32 на ім`я ОСОБА_73 на 75 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №29 на ім`я ОСОБА_74 на 108 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №167 на ім`я ОСОБА_75 на 69 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №28 на ім`я ОСОБА_76 ; папку з медичною картою амбулаторного хворого №51 на ім`я ОСОБА_77 на 72 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №50 на ім`я ОСОБА_78 на 65 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №76 на ім`я ОСОБА_79 на 83 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №79 на ім`я ОСОБА_80 на 83 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №78 на ім`я ОСОБА_81 на 108 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №98 на ім`я ОСОБА_82 на 70 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №99 на ім`я ОСОБА_83 на 80 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №95 на ім`я ОСОБА_84 на 77 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №94 на ім`я ОСОБА_85 на 150 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №93 на ім`я ОСОБА_86 ; папку з медичною картою амбулаторного хворого №90 на ім`я ОСОБА_87 на 75 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №130 на ім`я ОСОБА_88 на 63 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №129 на ім`я ОСОБА_89 на 12 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №124 на ім`я ОСОБА_90 на 124 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №123 на ім`я ОСОБА_91 на 62 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №119 на ім`я ОСОБА_92 на 54 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №117 на ім`я ОСОБА_93 на 58 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №118 на ім`я ОСОБА_94 на 53 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №132 на ім`я ОСОБА_95 на 76 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №35 на ім`я ОСОБА_96 на 83 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №69 на ім`я ОСОБА_97 на 58 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №67 на ім`я ОСОБА_98 на 84 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №65 на ім`я ОСОБА_99 на 105 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №64 на ім`я ОСОБА_100 на 75 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №63 на ім`я ОСОБА_101 на 56 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №62 на ім`я ОСОБА_102 на 82 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №109 на ім`я ОСОБА_103 на 55 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №106 на ім`я ОСОБА_104 на 59 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №103 на ім`я ОСОБА_105 на 77 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №102 на ім`я ОСОБА_106 на 61 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №101 на ім`я ОСОБА_107 на 62 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №144 на ім`я ОСОБА_108 на 81 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №142 на ім`я ОСОБА_109 на 77 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №138 на ім`я ОСОБА_110 на 72 арк.; папку з медичною картою амбулаторного хворого №136 на ім`я ОСОБА_111 ; папку з медичною картою амбулаторного хворого №144 на ім`я ОСОБА_112 на 64 арк.; копію журналу обліку наркотичних препаратів в кабінетах ЗПТ закладу охорони здоров`я препарат Метадон 52 арк.; копію списку осіб 4 арк.; копія журналу реєстрації амбулаторних хворих 30 арк.; копію журналу реєстрації амбулаторних хворих 41 арк.; копія журналу обліку наркотичних препаратів в кабінетах ЗПТ закладу охорони здоров`я препарат Бупренорфіну 16 арк.;копію журналу обліку препаратів наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів на постах відділень лікувально-профілактичних закладів охорони здоров`я препарат «Бупренорфін» в кількості 17 арк.; копію журналу обліку наркотичних препаратів в кабінетах ЗПТ закладу охорони здоров`я препарат Бупрен ІС на 36 арк.; копію журналу обліку препаратів наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів на постах відділень лікувально-профілактичних закладів охорони здоров`я препарат «Бупренорфін» на 18 арк.

Зобов`язати слідчих та прокурорів у кримінальному провадженні із залученням спеціалістів протягом чотирнадцяти днів оглянути оригінали арештованих документів, скопіювати їх та належним чином завірити, після чого оригінали арештованих документів передати на відповідальне зберігання представнику ТОВ «Медичний центр «Салтівський»

Попередити представника ТОВ «Медичний центр «Салтівський» про кримінальну відповідальність заст.388КК України щодо необхідності збереження арештованого майна.

Стороні обвинувачення забезпечити зберігання речових доказів згідно Порядку зберігання речових доказів стороною обвинувачення, їх реалізації, технологічної переробки, знищення, здійснення витрат, пов`язаних з їх зберіганням і пересиланням, схоронності тимчасово вилученого майна під час кримінального провадження, затвердженого постановою КМУ № 1104 від 19.11.2012.

В накладенні арешту на вилучені 27.01.2021 за адресою: м. Харків, пр. Ювілейний, 68 під час обшуку препарат Бупрен ІС по 0,008 г. 44 упаковки в кожній по 15 пачок в яких міститься по 1 блістері в пачці. Крім того окремо 10 пачок по 1 блістері в кожній пачці. Загальна кількість препарату 670 пачок; препарат «Бупренорфін Гідрохлорид» по 2 мг. 2 ящика по 60 пачок в кожному, та 5 окремих пачок препарату в одній пачці 1 блістер. Загальна кількість препарату 125 пачок; препарат «Бупренорфіна Гідрохлорид» по 8 мг. 1 ящик в якому міститься 60 пачок та 8 пачок окремо. В 1 пачці 1 білстер. Загальна кількість 68 пачок; препарат «Метадон ЗН» по 10 мг. 3 ящика по 12 пачок в кожному та окремо 4 пачки. В кожній пачці по 10 блістерів. Загальна кількість 40 пачок; препарат «Метадон ЗН» по 5 мг. 9 пачок по 10 блістерів в кожній та 2 блістера окремо; препарат «Метадон ЗН по 25 мг. 9 ящиків по 24 упаковки в кожному . окремо 11 пачок. Загальна кількість 227 пачок. В пачці 10 блістерів. Окремо 8 блістерів препарату «Метадон ЗН»; препарат «Сибазон» по 5 мг. 26 пачок по 2 блістера в кожній пачці; препарат «Бупрен ІС» по 0,002 г. 27 упаковок по 15 пачок в кожній в яких міститься 1 білстер. Та окремо 3 пачки. Загальна кількість 96 пачок; препарат «Бупрен ІС» по 0,004 г. 7 упаковок по 15 пачок у кожній в яких міститься 1 блістер в кожній пачці та окремо 12 пачок препарату. загальна кількість 117 пачок; препарат «Сибазон» по 5 мг. 2 пачки по 2 блістера в кожній пачці та окремо 1 блістер; препарат «Бупренорфін Гидрохлорид» по 2 мг. 12 пачок по 1 блістеру в кожній пачці; препарат «Бупренорфіна Гидрохлорид» по 8 мг. 30 пачок по 1 блістері в кодній пачці; препарат «Метадон ЗН» по 5 мг. 1 пачка. В пачці 10 блістерів. Та окремо 10 блістерів; препарат «Метадон ЗН» по 10 мг. 3 пачки в пачці по 10 блістерів; препарат «Метадон ЗН» по 25 мг. 38 пачок в пачці по 10 блістерів та 6 блістерів окремо; препарат «»Бупрен ІС» по 0,002 г. 33 пачки в пачці 1 білстер; препарат «Бупрен ІС» по 0,004г. 10 пачок по 1 блістеру в пачці; препарат «Бупрен ІС» по 0,008 г. 31 пачка в пачці по 1 блістеру відмовити, негайно повернути власнику відповідну частину тимчасово вилученого майна.

Ухвала підлягає негайному виконанню слідчим, прокурором.

Підозрюваний, обвинувачений, їх захисник, законний представник, інший власник або володілець майна, представник юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, які не були присутні при розгляді питання про арешт майна, мають право заявити клопотання про скасування арешту майна повністю або частково. Таке клопотання під час досудового розслідування розглядається слідчим суддею, а під час судового провадження - судом.

Ухвала може бути оскаржена до Харківського апеляційного суду в термін 5 днів з моменту її проголошення. Подання апеляційної скарги на ухвалу слідчого зупиняє набрання нею законної вили, але не зупиняє її виконання. Якщо ухвалу суду або слідчого судді було постановлено без виклику особи, яка її оскаржує, строк апеляційного оскарження для такої особи обчислюється з дня отримання нею копії судового рішення.

Повний текст ухвали оголошено 08.02.2021.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудМосковський районний суд м.Харкова
Дата ухвалення рішення04.02.2021
Оприлюднено30.05.2024
Номер документу94724099
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —643/1730/21

Ухвала від 04.02.2021

Кримінальне

Московський районний суд м.Харкова

Осадчий О. В.

Ухвала від 04.02.2021

Кримінальне

Московський районний суд м.Харкова

Осадчий О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні