Рішення
від 08.02.2021 по справі 200/11348/20-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

08 лютого 2021 р. Справа№200/11348/20

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Кониченка О.М., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 )

До Регіонального сервісного центру МВС в Донецькій області (ЄДРПОУ 40112123; 87535, Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Нове Життя, буд. 14)

про визнання неправомірною відмови та зобов`язання вчинити певні дії

В С Т А Н О В И В:

Позивач, ОСОБА_1 звернувся до Донецького окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Регіонального сервісного центру МВС в Донецькій області, в якому просив суд: визнати неправомірною відмову у державній реєстрації автомобіля MERSEDES BENZ МL 270, реєстраційний номер НОМЕР_1 , номер шасі НОМЕР_2 , 13.01.2004 року, про яку зазначено у листі Територіального сервісного центру № 1441 Регіонального сервісного центру МВС в Донецькій області від 30 жовтня 2020 року; зобов`язати відповідача прийняти рішення щодо здійснення державної реєстрації автомобіля MERSEDES BENZ МL 270, у відповідності до вимог діючого законодавства із зазначенням обставин і підстав прийняття такого рішення і посиланням на конкретну правову норму, яка передбачає прийняття відповідного рішення та здійснити державну реєстрацію вказаного автомобіля, право власності на який у виникло у розивача на підставі ухвали Жовтневого районного суду м. Маріуполя від 09 грудня 2016 р. по справі № 263/ 12087/16-ц.

В обґрунтування своїх позовних вимог позивач зазначив, що з 20 грудня 2012 р. по 18.10.2016 р. працював в Arvalstu komersanta "PRIDE SERVICES LEG" (реєстраційний номер 40006017439), юридична адреса: вул. Менесс, буд. 7/9, Рига LV-1013, Латвія.

За час роботи у роботодавця утворилася перед позивачем заборгованість по заробітній платі в розмірі 18 000 евро, що становила за курсом НБУ 502 200 (п`ятсот дві тисячі двісті гривень). Роботодавець заборгованість по заробітній платі не погашав, мотивуючи це тим, що підприємство зазнає фінансових труднощів. Тому позивач 02.09.2016 р. змушений був звернутися до суду з позовом про стягнення заборгованості по заробітній платі.

09 грудня 2016 року Жовтневий районний суд м. Маріуполя Донецької області визнав мирову угоду, укладену між ОСОБА_1 та директором Arvalstu komersanta Pride Services LLC Бушнєвим Віталієм Володимировичем, згідно якої: Сторони визнають за ОСОБА_1 право власності на автомобіль Mercedes Benz ML270, державний номер НОМЕР_1 , номер шасі НОМЕР_3 , 13.01.2004 року, який до укладення даної мирової угоди належав Arvalstu komersanta Pride Services LLC , на підставі технічного паспорту Mercedes Benz ML270, державний номер НОМЕР_1 , номер шасі НОМЕР_3 , 13.01.2004 року, який передається позивачу в якості компенсації суми заборгованості по заробітній платі в розмірі 502200 (п`ятсот дві тисячі двісті) гривень.

Ухвала Жовтневого районного суду м. Маріуполя набрала законної сили 15.12.2016 року. Тобто, з 15.12.2016 року позивач на підставі ухвали суду є власником вищевказаного автомобіля.

Зазначив, що автомобіль з Латвії було ввезено компанією Pride Services LLC , яка була власником автомобіля Mercedes Benz ML270, державний номер НОМЕР_1 , номер шасі НОМЕР_3 , 13.01.2004 року, зареєстрований на іноземну фірму, був ввезений без сплати митних платежів в режимі тимчасового ввезення для комерційного використання його в Україні в інтересах цієї фірми. При цьому ввозив його громадянин Латвії і використовували його в Україні співробітники цієї фірми, які здійснювали свою діяльність в

інтересах фірми.

Позивач неодноразово звертався до відповідача із заявами, метою яких була державна реєстрація автомобіля.

Відповідач неодноразово відмовляв позивачу з огляду на не сертифікацію авто, не сплату митних платежів, тощо.

Позивач звернувся із адміністративним позовом до Донецького окружного адміністративного суду за захистом порушеного права.

Рішенням Донецького окружного адміністративного суду від 14 вересня 2020 р. по справі №200/3440/20-а позов позивача був задоволений частково.

На виконання вищезазначеного рішення суду відповідач розглянув звернення позивача повторно та відмовив йому з інших підстав.

Відповіддю від 30.10.2020 року вих. № 31/2-246-лк відповідач повідомив позивача про те що ним не подано документ про внесення податків і зборів (обов`язкових платіжів), це унеможливлює проведення державної реєстрації.

В матеріалах справи наявний відзив відповідача на позовну заяву, вмотивований тим, що він діяв у межах повноважень наданих йому законодавством України та на виконання рішення Донецького окружного адміністративного суду від 14.09.2020 року по справі № 200/3440/20.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 07.12.2020 відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін. Судове засідання призначено на 22 грудня 2020 року.

Позивач надав до суду клопотання про розгляд справи за його відсутності.

22 грудня 2020 року за клопотанням відповідача слухання по справі відкладено на 18 січня 2021 року.

30 грудня 2020 року засобами електронного зв`язку через канцелярію суду надійшов відзив на позовну заяву (06 січня 2021 року надійшов оригінал).

06 січня 2021 року від позивача надійшли заперечення на відзив позивача.

18 січня 2021 року суд відклав розгляд справи на 02 лютого 2021 року.

Розглянувши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов та заперечення, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

Позивач - ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_4 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_1 , про що свідчить наявна в матеріалах справи копія паспорта громадянина України серії НОМЕР_5 .

Відповідач в даних правовідносинах є суб`єктом владних повноважень у відповідності до приписів п. 7 ч. 1 ст. 4 КАС України.

Ухвалою Жовтневого районного суду м. Маріуполя від 09 грудня 2016 року по справі 263/12087/16-ц, яка набрала законної сили 09.12.2016 (за даними Єдиного державного реєстру судових рішень), визнано мирову угоду, укладену 18.11.2016 між ОСОБА_1 та директором Arvalstu komersanta "Pride Services LLC" Бушнєвим Віталієм Володимировичем, згідно якої:: Сторони визнають за ОСОБА_1 право власності на автомобіль Mercedes Benz ML270, державний номер НОМЕР_1 , номер шасі НОМЕР_3 , 13.01.2004 року, який до укладення даної мирової угоди належав Arvalstu komersanta Pride Services LLC , на підставі технічного паспорту Mercedes Benz ML270, державний номер НОМЕР_1 , номер шасі НОМЕР_3 , 13.01.2004 року, який передається позивачу в якості компенсації суми заборгованості по заробітній платі в розмірі 502200 (п`ятсот дві тисячі двісті) гривень.

З моменту набрання законної сили ухвалою суду про затвердження даної мирової угоди та переходу в зв`язку з цим права власності на автомобіль до позивача, позивач ОСОБА_1 втрачає право вимагати від відповідача Arvalstu komersanta Pride Services LLC суми заборгованості по заробітній платі, що утворилася за період з грудня 2012 року по 18.10.2016 року, індексації заробітної плати та компенсації втрати частини заробітної плати у зв`язку з порушенням строків її виплати.

У зв`язку з прийняттям мирової угоди провадження у справі було закрито.

Сторони визнають за ОСОБА_1 право власності на автомобіль Mercedes Benz ML270, державний номер НОМЕР_1 , номер шасі НОМЕР_3 , 13.01.2004 року, який до укладення даної мирової угоди належав Arvalstu komersanta "Pride Services LLC", на підставі технічного паспорту Mercedes Benz ML270, державний номер НОМЕР_1 , номер шасі НОМЕР_3 , 13.01.2004 року, який передається позивачу в якості компенсації суми заборгованості по заробітній платі в розмірі 502200 (п`ятсот дві тисячі двісті) гривень .

У відповідності до Рішення Донецького окружного суду від 14.09.2020 року по справі № №200/3440/20-а встановлено наступні обставини:

26.03.2019 позивач отримав сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження колісного транспортного засобу, у якому міститься такий висновок: "Даний колісний транспортний засіб може бути зареєстровано і/або допущено до участі у дорожньому русі без виконання подальших процедур затвердження" .

17 червня 2020 року позивач звернувся до Територіального сервісного центру № 1441 МВС у Донецькій області з письмовою заявою щодо проведення державної реєстрації автомобіля.

Листом від 01 липня 2020 року № 31/5 -1441-450 Територіальний сервісний центр № 1441 МВС у Донецькій області відмовив у державній реєстрації автомобіля Mercedes Benz, номер шасі НОМЕР_3 , мотивуючи тим, що експлуатація транспортних засобів, що не зареєстровані (не перереєстровані) в уповноважених органах МВС та без номерних знаків, що відповідають державним стандартам, а також ідентифікаційні номери складових частин яких не відповідають записам у реєстраційних документах або знищені чи підроблені, забороняється. При цьому державна реєстрація транспортних засобів (в тому числі право власності на які встановлено за рішенням суду), ввезених на митну територію України без сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), що передбачені законодавством під час імпорту таких засобів, проводиться за умови подання документів про внесення таких податків і зборів (обов`язкових платежів), за винятком безоплатно переданих конфіскованих транспортних засобів та транспортних засобів, які згідно з податковим законодавством звільнені від їх сплати, із внесенням відповідного запису у свідоцтво про реєстрацію.

Не погоджуючись з підставами відмови у проведенні державної реєстрації автомобіля, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Рішенням Донецького окружного адміністративного суду від 14.09.2020 року по справі № 200/3440/20 (яке набрало законної сили відповідно до Єдиного державного реєстру судових рішень 15.10.2020 року) адміністративний позов ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_4 ; зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_1 ) до Регіонального сервісного центру МВС в Донецькій області (ЄДРПОУ 40112123; 87535, Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Нове Життя, буд.14) про визнання неправомірною відмови та зобов`язання вчинити певні дії було задоволено частково.

Суд визнав протиправною відмову Регіонального сервісного центру МВС в Донецькій області (ЄДРПОУ 40112123; 87535, Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Нове Життя, буд.14) в особі Територіального сервісного центру № 1441 Регіонального сервісного центру МВС в Донецькій області (місцезнаходження: 87547, Донецька область, м. Маріуполь, Запорізьке шосе, б. 2) ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_4 ; зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_1 ) у державній реєстрації автомобіля MERSEDES BENZ МL 270, реєстраційний номер НОМЕР_1 , номер шасі НОМЕР_2 , 13.01.2004 року, викладену у листі Територіального сервісного центру № 1441 Регіонального сервісного центру МВС в Донецькій області від 01липня 2020 року за вих. № 31/25-144-450 та зобов`язав Регіональний сервісний центр МВС в Донецькій області (ЄДРПОУ 40112123; 87535, Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Нове Життя, буд.14) в особі Територіального сервісного центру № 1441 Регіонального сервісного центру МВС в Донецькій області (місцезнаходження: 87547, Донецька область, м. Маріуполь, Запорізьке шосе, б. 2) повторно розглянути заяву ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_4 ; зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_1 ) від 17.06.2020 щодо здійснення державної реєстрації автомобіля MERSEDES BENZ МL 270, реєстраційний номер НОМЕР_1 , номер шасі НОМЕР_2 , 13.01.2004 року, та прийняти рішення у відповідності до вимог діючого законодавства із зазначенням обставин і підстав прийняття такого рішення і посиланням на конкретну правову норму, яка передбачає прийняття відповідного рішення.

У задоволенні іншої частини позовних вимог позивачу було відмовлено.

На виконання рішення Донецького окружного адміністративного суду від 14.09.2020 року у справі № 200/3440/20-а, яке набрало законної сили 15.10.2020 року, РСЦ МВС в Донецькій області повторно розглянута заява позивача від 17.06.2020 року та надана відповідь від 30.10.2020 року № 246-лк у порядку виконання рішення суду, про що зазначено у самому листі та надійшло віображення у відзиві позивача на позовну заяву позивача.

Так, в обґрунтування своїх заперечень, викладених у листі від 30.10.2020 року, відповідач посилався на наступні норми законодавства України:

Закон України Про дрожній рух (ст.34);

Постанову Кабінету Міністрів України від 07.09.1998 №1388, якою затверджено Порядок державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів (далі - Порядок №1388), а саме п.3, 8, 11;

Абзац.2 пункту 24 Порядку розпорядження майном, конфіскованим за рішенням суду і переданим органам державної виконавчої служби.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно до ч. 1 ст. 67 Конституції України передбачено, що кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Статтею 68 Конституції України встановлено, що кожен зобов`язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.

Незнання законів не звільняє від юридичної відповідальності.

Частиною другою статті 2 КАС України визначено, що в справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Суспільні відносини у сфері дорожнього руху та його безпеки, права, обов`язки і відповідальність суб`єктів - учасників дорожнього руху, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, об`єднань, підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності та господарювання (далі - міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та об`єднань) регулюються Законом України "Про дорожній рух" від 30.06.1993 №3353-XII (далі - Закон №3353-XII).

Відповідно до статті 34 Закону №3353-XII державна реєстрація транспортного засобу полягає у здійсненні комплексу заходів, пов`язаних із перевіркою документів, які є підставою для здійснення реєстрації, звіркою і, за необхідності, дослідженням ідентифікаційних номерів складових частин та оглядом транспортного засобу, оформленням і видачею реєстраційних документів та номерних знаків.

Основні функції, права, організацію та забезпечення діяльності територіального сервісного центру МВС визначає Положення про територіальний сервісний центр МВС, затверджений наказом Міністерства внутрішніх справ від 29.12.2015 №1646, в силу пунктів 1-2 якого Територіальний сервісний центр МВС (далі - ТСЦ МВС) є структурним підрозділом територіального органу МВС - Регіонального сервісного центру МВС (далі - РСЦ МВС). ТСЦ МВС у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства України та цим Положенням.

Розділом ІІ вищезазначеного положення передбачено, що ТСЦ МВС відповідно до чинного законодавства, зокрема, проводить реєстрацію (перереєстрацію) транспортних засобів з видачею свідоцтв про реєстрацію, тимчасових реєстраційних талонів (далі - реєстраційні документи) та номерних знаків на транспортні засоби, здійснення обміну реєстраційних документів та номерних знаків на транспортні засоби, зняття з обліку зареєстрованих транспортних засобів.

Власники транспортних засобів та особи, які використовують їх на законних підставах, зобов`язані зареєструвати (перереєструвати) належні їм транспортні засоби протягом десяти діб після придбання, митного оформлення, одержання транспортних засобів або виникнення обставин, що потребують внесення змін до реєстраційних документів (частина дев`ята статті 34 Закону України №3353-XII).

Постановою Кабінету Міністрів України від 07.09.1998 №1388 затверджено Порядок державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів (далі - Порядок №1388).

Відповідно до пункту 3 Порядку №1388 державна реєстрація транспортних засобів проводиться територіальними органами з надання сервісних послуг МВС (далі - сервісні центри МВС) з метою здійснення контролю за відповідністю конструкції та технічного стану транспортних засобів установленим вимогам стандартів, правил і нормативів, дотриманням законодавства, що визначає порядок сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), використанням транспортних засобів в умовах воєнного і надзвичайного стану, а також для ведення їх обліку та запобіганню вчиненню щодо них протиправних дій.

Пунктом 7 Порядку №1388 визначено, що власники транспортних засобів та особи, що експлуатують такі засоби на законних підставах, або їх представники (далі - власники) зобов`язані зареєструвати (перереєструвати) транспортні засоби протягом десяти діб після придбання (одержання) або митного оформлення, або тимчасового ввезення на територію України, або виникнення обставин, що є підставою для внесення змін до реєстраційних документів. Строк державної реєстрації продовжується у разі подання документів, які підтверджують відсутність можливості своєчасного її проведення власниками транспортних засобів (хвороба, відрядження або інші поважні причини).

Експлуатація транспортних засобів, що не зареєстровані (не перереєстровані) в уповноважених органах МВС та без номерних знаків, що відповідають державним стандартам, а також ідентифікаційні номери складових частин яких не відповідають записам у реєстраційних документах або знищені чи підроблені, забороняється.

Транспортні засоби, тимчасово ввезені на митну територію України для особистого користування більш як на 30 діб, підлягають державній реєстрації в сервісних центрах МВС на строк, визначений відповідним органом доходів і зборів. Тимчасово ввезені транспортні засоби не можуть бути розкомплектовані на запасні частини, передані у володіння, користування або розпорядження іншим особам.

Згідно з пунктом 8 Порядку №1388 державна реєстрація (перереєстрація) транспортних засобів проводиться на підставі заяв власників, поданих особисто або уповноваженим представником, і документів, що посвідчують їх особу, підтверджують повноваження представника (для фізичних осіб - нотаріально посвідчена довіреність), а також правомірність придбання, отримання, ввезення, митного оформлення (далі - правомірність придбання) транспортних засобів, відповідність конструкції транспортних засобів установленим вимогам безпеки дорожнього руху, а також вимогам, які є підставою для внесення змін до реєстраційних документів.

Положеннями пункту 11 Порядку №1388 визначено, що державна реєстрація конфіскованих транспортних засобів або транспортних засобів, право власності на які встановлено за рішенням суду, проводиться на підставі відповідного рішення суду із зазначенням марки, моделі, ідентифікаційних номерів складових частин таких засобів, а також реєстраційних документів, зокрема свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (далі - свідоцтво про реєстрацію) або технічного паспорта (у разі їх наявності). До реєстраційних документів додається договір купівлі-продажу, інший документ, що встановлює право власності, або рішення Кабінету Міністрів України чи комісії, утвореної відповідно до Порядку розпорядження майном, конфіскованим за рішенням суду і переданим органам державної виконавчої служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 985.

У відповідності до абзацу шостого пункту 11 Порядку №1388 державна реєстрація зазначених транспортних засобів, ввезених на митну територію України без сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), що передбачені законодавством під час

імпорту таких засобів, проводиться за умови подання документів про внесення таких податків і зборів (обов`язкових платежів), за винятком безоплатно переданих конфіскованих транспортних засобів та транспортних засобів, які згідно з податковим законодавством звільнені від їх сплати, із внесенням відповідного запису у свідоцтво про реєстрацію.

Відповідно до пункту 28 Порядку ввезені в Україну транспортні засоби підлягають державній реєстрації на підставі заяв власників і митних декларацій на бланку єдиного адміністративного документа на паперовому носії або електронних митних декларацій або виданих органами доходів і зборів посвідчень про їх реєстрацію в сервісних центрах МВС.

Як вбачається із копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, він виданий уповноважений органом Латвійської Республіки.

Сторони не заперечують,що позивач отримав право власності на автомобіль, у відповідності до судового рішення.

Однак, автомобіль, який належить позивачу не був випущений у вільний обіг на території України, оскільки не були дотримані приписи ст.ст. 74, 75 Митного кодексу України. якими передбачено наступне.

Імпорт (випуск для вільного обігу) - це митний режим, відповідно до якого іноземні товари після сплати всіх митних платежів, встановлених законами України на імпорт цих товарів, та виконання усіх необхідних митних формальностей випускаються для вільного обігу на митній території України (ст. 74 МК України).

Визначення дефініції вільний обіг встановлено ст. 4 Митного Кодексу України - вільний обіг - обіг товарів, який здійснюється без обмежень з боку митних органів України.

Митний режим імпорту може бути застосований до товарів, що надходять на митну територію України, та до товарів, що зберігаються під митним контролем або поміщені в інший митний режим, а також до продуктів переробки товарів, поміщених у митний режим переробки на митній території.

Законодавством України з питань митної справи можуть бути визначені документи, які використовуються для декларування товарів у митний режим імпорту замість митної декларації.

Для поміщення товарів у митний режим імпорту особа, на яку покладається дотримання вимог митного режиму, повинна: 1) подати митному органу, що здійснює випуск товарів, документи на такі товари; 2) сплатити митні платежі, якими відповідно до законів України обкладаються товари під час ввезення на митну територію України в режимі імпорту (ст. 75 МК України).

Під час митного оформлення транспортних засобів митний режим імпорту у відповідності до Митного кодексу та Податкоавого кодесу справляються: ввізне мито, податок на додану вартість, акцизний збір.

Враховуючи ту обставину, що фактично відносно автомобіля, який є власністю позивача повинен бути застосований режим імпорту транспортного засобу та повинні бути сплачені належні податки та збори, то суд вважає обґрунтованою відмову відповідача у проведенні першої реєстрації транспортного засобу з огляду на ненадання позивачем документів про внесення податків і зборів (обов`язкових) платежів, обов`язковість надання яких, передбачена абзацем 6 пункту 11 Порялку№ 1388.

З огляду на викладене суд вважає, що відповідач діяв у межах повноважень та у спосіб, встановлений законодавством України і тому позивачу повинно бути відмовлено у задоволенні позову у повному обсязі.

Підстави для розподілу судових витрат вісутні.

Керуючись Конституцією України, Кодексом адміністративного судочинства України, Податковим кодексом України, Митним Кодексом України, Постановою Кабінету Міністрів України від 07.09.1998 №1388, якою затверджено Порядок державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, суд

ВИРІШИВ:

У задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 до Регіонального сервісного центру МВС в Донецькій області про визнання неправомірною відмову у державній реєстрації автомобіля MERSEDES BENZ МL 270, реєстраційний номер НОМЕР_1 , номер шасі НОМЕР_2 , 13.01.2004 року, про яку зазначено у листі Територіального сервісного центру № 1441 Регіонального сервісного центру МВС в Донецькій області від 30 жовтня 2020 року; зобов`язання відповідача прийняти рішення щодо здійснення державної реєстрації автомобіля MERSEDES BENZ МL 270, у відповідності до вимог діючого законодавства із зазначенням обставин і підстав прийняття такого рішення і посиланням на конкретну правову норму, яка передбачає прийняття відповідного рішення та здійснити державну реєстрацію вказаного автомобіля, право власності на який у виникло у розивача на підставі ухвали Жовтневого районного суду м. Маріуполя від 09 грудня 2016 р. по справі № 263/ 12087/16-ц - відмовити.

Повний текст рішення складено та підписано 08 лютого 2021 року.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди. У разі порушення порядку подання апеляційної чи касаційної скарги відповідний суд повертає таку скаргу без розгляду.

Суддя О.М. Кониченко

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.02.2021
Оприлюднено10.02.2021
Номер документу94728779
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —200/11348/20-а

Ухвала від 31.05.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Калашнікова О.В.

Постанова від 29.03.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Ястребова Любов Вікторівна

Ухвала від 10.03.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Ястребова Любов Вікторівна

Ухвала від 10.03.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Ястребова Любов Вікторівна

Рішення від 08.02.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кониченко О.М.

Ухвала від 13.01.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кониченко О.М.

Ухвала від 07.12.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кониченко О.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні