ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМ ІНІСТРАТИВНИЙ СУД
73027, м. Херсон, вул. Робоча, 66, тел. 48-51-90
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"27" квітня 2010 р. Справа № 2-а-13825/09/2170
Херсонський окружний адм іністративний суд у складі:
головуючого судді - Бездра бка О.І.,
при секретарі - Кусик Г.С.,
за участю:
представника державної по даткової інспекції у Скадовс ькому районі Херсонської обл асті - Окіпнюк О.І.,
представника Державної по даткової адміністрації у Хер сонській області - Оксененк о Н.В.,
головних державних податк ових ревізорів-інспекторів Д ержавної податкової адмініс трації у Херсонській області - Іськова К.О., Кузьмінов а С.В.,
представника Приватного п ідприємства "Велес-Проф" - Ст арчеуса С.І.,
розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за позовом дер жавної податкової інспекції у Скадовському районі Херсо нської області до Приватного підприємства "Велес-Проф" про стягнення заборгованості по сплаті податків, зборів (обов "язкових платежів) та штрафни х санкцій та позов Приватног о підприємства "Велес-Проф" до Державної податкової адміні страції у Херсонській област і, головних державних податк ових ревізорів-інспекторів Іськова Кирила Олександро вича, Кузьмінова Сергія В алерійовича про визнання н езаконними дій посадових осі б Державної податкової адмін істрації у Херсонській облас ті, визнання недійсним акту п еревірки № 0954121/22/23/34323115 від 26.07.2009 р., рі шення про застосування штраф них санкцій № 0002102306 від 05.08.2009 р .,
встановив:
Державна податкова ін спекція у Скадовському район і Херсонської області зверну лася із адміністративним поз овом до Приватного підприємс тва "Велес-Проф", в якому з урах уванням уточнених позовних в имог просить стягнути заборг ованість по сплаті податків, зборів (обов"язкових платежі в) та штрафних санкцій у розмі рі 6364,67 грн., з яких: 885,53 грн. - заборг ованість з податку на прибут ок приватних підприємств, 1541,34 грн. - заборгованість з податк у на додану вартість із вироб лених в Україні товарів (робі т, послуг), 2080 грн. - заборгованіс ть по штрафним санкціям за по рушення законодавства про па тентування, норм регулювання обігу готівки та про застосу вання реєстраторів розрахун кових операцій у сфері торгі влі, громадського харчування та послуг, 1848,10 грн. - заборгован ість з плати за придбання тор гового патенту на здійснення торговельно-виробничої діял ьності, 9,70 грн. - заборгованість по комунальному податку.
Приватне підприємство "Вел ес-Проф" звернулося до суду із позовом до Державної податк ової адміністрації у Херсонс ькій області, головних держа вних податкових ревізорів-ін спекторів Державної податко вої адміністрації у Херсонсь кій області Іськова Кирила Олександровича, Кузьмін ова Сергія Валерійовича, в якому просить визнати незако нними дії посадових осіб Дер жавної податкової адміністр ації у Херсонській області п о проведенню перевірки 26.07.2009 р. кафе "Вітерець", яке знаходить ся в оренді ПП "Велес-Проф", виз нати недійсним акт перевірки за дотриманням суб"єктами го сподарювання порядку провед ення розрахунків за товари (п ослуги), вимог з регулювання о бігу готівки, наявності торг ових патентів і ліцензій, виз нати недійсним рішення держа вної податкової інспекції у Скадовському районі Херсонс ької області № 0002102306 від 05.08.2009 р. на суму 2480 грн., вказуючи на гр убе порушення вимог законода вства при проведенні перевір ки, яке виявилося у проведенн і перевірки без надання суб"є кту господарювання направле ння на перевірку та наказу, пр оведення перевірки без посад ових осіб ПП "Велес-Проф", внес ення недостовірної інформац ії до акту перевірки.
Ухвалою суду від 18 березня 201 0 року вказані адміністратив ні справи були об"єднані в одн е провадження для спільного розгляду.
Представник державної под аткової інспекції у Скадовсь кому районі Херсонської обла сті у судовому засіданні поз овні вимоги підтримав у повн ому обсязі просив їх задовол ьнити, мотивуючи це тим, що ПП "Велес-Проф" з 17.04.2006 р. є платником податків і зборів, передбаче них Законом України "Про сист ему оподаткування" і на даний час є боржником перед бюджет ами. Зокрема, згідно останніх актів звірок станом на 02.04.2010 р. П П "Велес-Проф" має заборговані сть у розмірі 6364,67 грн., з яких: 885,53 грн. - заборгованість з податк у на прибуток приватних підп риємств, 1541,34 грн. - заборгованіс ть з податку на додану вартіс ть із вироблених в Україні то варів (робіт, послуг), 2080 грн. - за боргованість по штрафним сан кціям за порушення законодав ства про патентування, норм р егулювання обігу готівки та про застосування реєстратор ів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, 1848,10 грн. - заборгованість з плати за пр идбання торгового патенту на здійснення торговельно-виро бничої діяльності, 9,70 грн. - заб оргованість по комунальному податку.
Представник Приватного пі дприємства "Велес-Проф" не зап еречував проти заборгованос ті з податку на прибуток прив атних підприємств у сумі 885,53 гр н., з податку на додану вартіст ь у сумі 1541,34 грн., з плати за прид бання торгового патенту у су мі 1848,10 грн., по комунальному под атку в сумі 9,70 грн., оскільки ці суми заборгованості підтвер джуються актами звірки між П П "Велес-Проф" та державною под атковою інспекцією у Скадовс ькому районі Херсонської обл асті. Однак не погоджується і з застосованими до підприємс тва штрафними санкціями у су мі 2480 грн. на підставі акту пере вірки від 26.07.2009 р. щодо контролю за здійсненням розрахунків за товари, вимог з регулюванн я обігу готівки, наявності то ргових патентів, ліцензій № 095 4121/22/23/3423115, який складений за резул ьтатами перевірки кафе "Віте рець", яке орендується ПП "Веле с-Проф". Вказує на те, що вказан а перевірка проведена з груб им порушенням діючого законо давства, оскільки в порушенн я вимог ст.11-1, 11-2 Закону України "Про державну податкову служ бу в Україні" перевіряючи не н адали керівнику ПП "Велес-Про ф" для ознайомлення під розпи ску ні направлення на переві рку від 24.07.2009 р., ні наказ ДПА про необхідність такої перевірк и. Будь-яких передбачених зак оном підстав для проведення позапланової перевірки не бу ло і вона фактично не проводи лася. Крім того, проведення пе ревірки без участі суб"єкта г осподарювання є недопустими м. Посадові особи ДПА у Херсон ській області під час викона ння своїх повноважень по про веденню перевірки порушили п орядок проведення перевірки шляхом внесення до акту пере вірки записів про виявлені п орушення без підтвердження ї х належними доказами, в резул ьтаті чого була внесена недо стовірна інформація про вияв лені порушення до акту перев ірки, що стало підставою для в инесення рішення про застосу вання штрафних санкцій. На мо мент перевірки в кафе була пр исутня бармен, яка надала пра цівникам ДПА накладні на при хід з бази горілчаних виробі в, але перевіряючи почали вим агати накладні на прихід гор ілчаних виробів на ПП "Велес-П роф". В кафе у бармена не мають зберігатися накладні на при хід до ПП "Велес-Проф" горілчан их виробів, оскільки всі доку менти зберігаються у бухгалт ерії підприємства за його юр идичною адресою, а тому висно вок про порушення ПП "Велес-Пр оф" вимог п.12 ст.3 Закону України "Про застосування реєстрато рів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадськог о харчування та послуг" є необ грунтованими.
Представник Державної под аткової адміністрації у Херс онській області, головні дер жавні податкові ревізори-інс пектори Державної податково ї адміністрації у Херсонські й області Іськов К.О., Ку зьмінов С.В. в судовому засі данні проти позову ПП "Велес-П роф" заперечували, оскільки ж одних порушень щодо організа ції та проведення перевірки кафе "Вітерець", яке належить П П "Велес-Проф", посадовими особ ами податкової служби не доп ущено. Перевірка проведена в ідповідно до плану перевірок з 01.07.2009 р. по 31.07.2009 р., затвердженого наказом ДПА у Херсонській об ласті від 24.06.2009 р. № 182, та направле ння на перевірку № 1248/237 від 24.07.2009 р . Під час перевірки був присут ній бармен кафе "Вітерець", яка отримала направлення на пер евірку та один примірник акт у перевірки, про що свідчить ї ї власноручний підпис. Жодни х зауважень від неї щодо пров едення перевірки не надходил о. За виявлені в ході перевірк и порушення п.12 ст.3 Закону Укра їни "Про застосування реєстр аторів розрахункових операц ій у сфері торгівлі, громадсь кого харчування та послуг" до ПП "Велес-Проф" обгрунтовано з астосовано штрафні санкції у сумі 2480 грн. Просить відмовити в задоволенні позову ПП "Веле с-Проф".
Заслухавши пояснення осіб , які беруть участь у розгляді справи, дослідивши наявні у с праві докази, суд приходить д о наступного.
Судом встановлено, що Прива тне підприємство "Велес-Проф " зареєстроване Скадовською районною державною адмініст рацією Херсонської області 1 3.04.2006 р. ПП "Велес-Проф" з 17.04.2006 р. є пл атником податків і зборів, пе редбачених Законом України " Про систему оподаткування".
Згідно актів звірення розр ахунків від 02.04.2010 р. між ПП "Велес -Проф" та державною податково ю інспекцією у Скадовському районі Херсонської області П П "Велес-Проф" має заборговані сть перед бюджетами на загал ьну суму 6364,67 грн., з яких:
- 885,53 грн. - заборгованість з по датку на прибуток приватних підприємств,
- 1541,34 грн. - заборгованість з по датку на додану вартість із в ироблених в Україні товарів (робіт, послуг),
- 1848,10 грн. - заборгованість з пл ати за придбання торгового п атенту на здійснення торгове льно-виробничої діяльності,
- 9,70 грн. - заборгованість по ко мунальному податку,
- 2080 грн. - заборгованість по шт рафним санкціям за порушення законодавства про патентува ння, норм регулювання обігу г отівки та про застосування р еєстраторів розрахункових о перацій у сфері торгівлі, гро мадського харчування та посл уг, які нараховані на підстав і акту перевірки № 0954121/22//23/34323115 від 26.07.2009 р. кафе "Вітерець".
ПП "Велес-Проф" не заперечує заборгованості по податку н а прибуток приватних підприє мств у сумі 885,53 грн., з податку на додану вартість із вироблен их в Україні товарів (робіт, по слуг) у сумі 1541,34 грн., з плати за п ридбання торгового патенту н а здійснення торговельно-вир обничої діяльності у сумі 1848,10 грн., по комунальному податку у сумі 9,70 грн., однак заперечує заборгованість по штрафним санкціям за порушення законо давства про патентування, но рм регулювання обігу готівки та про застосування реєстра торів розрахункових операці й у сфері торгівлі, громадськ ого харчування та послуг, які нараховані на підставі акту перевірки № 0954121/22//23/34323115 від 26.07.2009 р. к афе "Вітерець", у сумі 2080 грн., оск аржуючи в суді рішення про за стосування штрафних санкцій № 0002102306 від 05.08.2009 р. на суму 2480 гр н.
26.07.2009 р. працівниками податко вого органу на підставі напр авлення на перевірку від 24.07.2009 р . № 1248/237 та згідно графіку переві рок контролю за здійсненням розрахункових операцій СПД н а липень 2009 року, затвердженог о наказом ДПА у Херсонській о бласті від 05.06.2009 р. № 164, в присутно сті бармена ОСОБА_6 провед ена перевірка за додержанням суб"єктами господарювання п орядку проведення розрахунк ів за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, н аявності торгових патентів і ліцензій у кафе "Вітерець", як е розташоване за адресою: Хер сонська область, м.Скадовськ , вул.Володарського, 1-б/Набере жна, що належить ПП "Велес-Проф ".
За результатами перевірки складено акт № 0954121/22//23/34323115 від 26.07.2009 р., в якому зафіксовано поруше ння вимог п.12 ст.3 Закону Україн и "Про застосування реєстрат орів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадсько го харчування та послуг", а сам е вказано про відсутність у к афе обліку товарних запасів - відсутність накладних на пі дакцизні товарина суму 1240 грн .
За даним актом перевірки де ржавною податковою інспекці єю у Скадовському районі Хер сонської області прийнято рі шення про застосування до ПП "Велес-Проф" штрафних (фінансо вих) санкцій № 0002102306 на суму 2 480 грн. за порушення п.12 ст.3 Закон у України "Про застосування р еєстраторів розрахункових о перацій у сфері торгівлі, гро мадського харчування та посл уг".
Суд вважає дії посадо вих осіб Державної податково ї адміністрації в Херсонські й області по проведенню пере вірки правомірними виходячи з наступного.
Положеннями ст.1 Зако ну України "Про державну пода ткову службу в Україні" перед бачено, що до системи органів державної податкової служби належать: Державна податков а адміністрація України, дер жавні податкові адміністрац ії в Автономній республіці К рим, областях, містах Києві та Севастополі, державні подат кові інспекції в районах, міс тах (крім міст Києва та Севас тополя), районах у містах.
Згідно з вимогами п.1 ч .1 ст.8 вказаного Закону Держав на податкова адміністрація У країни організовує роботу де ржавних податкових адмініст рацій та державних податкови х інспекцій, пов"язану із здій сненням контролю за додержан ням порядку проведення готів кових розрахунків за товари (послуги) у встановленому зак оном порядку. Крім того, за п.2 ч .1 ст.11 Закону здійснення таког о контролю віднесено до прав органів державної податково ї служби.
Безпосередньо правов і засади застосування реєстр аторів розрахункових операц ій у сфері торігівлі, громадс ького харчування та послуг в изначені Законом України "Пр о застосування реєстраторів розрахункових операцій у сф ері торгівлі, громадського х арчування та послуг" № 265/95-ВР ві д 06.07.1995 р.
Положеннями ст.ст.15 та 16 Закону України № 265/95-ВР передб ачено, що контроль за додержа нням суб"єктами підприємниць кої діяльності порядку прове дення розрахунків за товари (послуги), інших вимог цього За кону здійснюють органи держа вної податкової служби Украї ни шляхом проведення планови х або позапланових перевірок згідно із законодавством Ук раїни. Контролюючі органи ма ють право відповідно до зако нодавства здійснювати плано ві або позапланові перевірки осіб, які підпадають під дію ц ього Закону. Планові або поза планові перевірки осіб, що ви користовують реєстратори ро зрахункових операцій, розрах ункові книжки або книги облі ку розрахункових операцій, з дійснюються у порядку, перед баченому законодавством Укр аїни.
Таким чином, оскільки перевірки щодо контролю за з дійсненням розрахункових оп ерацій в сфері торгівлі, гром адського харчування та послу г не стосуються своєчасності , достовірності, повноти нара хування і сплати податків та зборів, то це є окремий вид пе ревірки щодо контролю за зді йсненням розрахункових опер ацій у сфері готівкового та б езготівкового обігу суб"єкта ми підприємницької діяльнос ті в межах повноважень подат кових органів, визначених ви щевказаними законами.
Статтями 11-1, 11-2 Закону Украї ни "Про державну податкову сл ужбу в Україні" № 509-ХІІ передба чено підстави та порядок про ведення планових та позаплан ових перевірок. Проте, як слід ує з назви статті 11-1: "Підстави та порядок проведення органа ми державної податкової служ би планових і позапланових в иїзних перевірок своєчаснос ті, достовірності, повноти на рахування та сплати податків та зборів (обов' язкових пла тежів)", а також з визначення п оняття планової, позапланово ї перевірки, підстав їх прове дення, що зазначені в тексті ц ієї статті, її положення регу люють підстави та порядок пр оведення перевірок своєчасн ості, достовірності, повноти нарахування та сплати подат ків та зборів (обов' язкових платежів).
В той же час, згідно до части ни 7 статті 11-1 перевірки в межах повноважень податкових орга нів, визначених Законом Укра їни "Про застосування реєстр аторів розрахункових операц ій у сфері торгівлі, громадсь кого харчування та послуг" № 26 5/95-ВР, вважаються позапланови ми.
Виходячи з системного ана лізу статті 11-1 Закону № 509-ХІІ сл ідує висновок про урегульова ність підстав проведення пла нових, позапланових перевіро к, які спрямовані на контроль своєчасності, достовірності , повноти нарахування та спла ти податків та зборів (обов' язкових платежів), саме части ною 6 цієї статті. При цьому, ві днесення до позапланових - пе ревірок, які здійснюються в м ежах повноважень податкових органів, визначених Законом № 265/95-ВР, не означає необхідніс ть застосування підстав, вик ладених в частині 6 статті 11-1 За кону № 509-ХІІ, оскільки ці підст ави стосуються лише позаплан ових перевірок, спрямованих на контроль сплати податків, зборів (обов' язкових плате жів).
Перевірка проводилась на п ідставі плану перевірок СГ в ідділом контролю за розрахун ковими операціями управлінн я податкового контролю юриди чних осіб з 01.07.2009 р. по 31.07.2009 р., затве рдженого наказом ДПА у Херсо нській області від 24.06.2009 р. № 182, що відповідає вимогам законода вства.
Посилання представника ПП "Велес-Проф" на порушення поря дку проведення перевірки є б езпідставними, оскільки пере вірка проводились на підстав і направлення на перевірку № 1248/237 від 24.07.2009 р., яке отримано барм еном кафе ОСОБА_6 26.07.2009 р., рек візити якого занесені до акт у перевірки, оригінал цього н аправлення було надано предс тавником Державної податков ої адміністрації в Херсонськ ій області у судовому засіда нні, і за своєю формою це напра влення відповідає тим вимога м законодавства, які до нього вимагаються.
Перевірка проводилася в пр исутності бармена - ОСОБА_6 (особа, яка проводила розраху нкові операції), яка зауважен ь до акту перевірки не мала, от римала один примірник акту п еревірки від 26.07.2009 р., про що свід чить її особистий підпис в ак ті.
Суд не бере до уваги твердже ння представника ПП "Велес-Пр оф" про те, що перевірка не про водилася взагалі, так як це сп ростовується актом перевірк и від 26.07.2009 р. № 0954121/22/23/34323115, фіскальни м чеком № 0689 про придбання в каф е "Вітерець" "Хортиці" 26.07.2009 р. о 17.22 г од. за 8 грн., пояснювальною зап искою бармена ОСОБА_6, поя сненнями Іськова К.О., Ку зьмінова С.В.
Виходячи з наведеного, суд н е вбачає порушень вимог зако нодавства при проведені спів робітниками податкової служ би 26.07.2009 р. вищезазначеної перев ірки кафе "Вітерець".
Відповідно до п.12 ст.3 З акону України "Про застосува ння реєстраторів розрахунко вих операцій у сфері торгівл і, громадського харчування т а послуг" суб'єкти підприємни цької діяльності, які здійсн юють розрахункові операції в готівковій та/або в безготів ковій формі (із застосування м платіжних карток, платіжни х чеків, жетонів тощо) при прод ажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадськог о харчування та послуг зобов 'язані вести у порядку, встано вленому законодавством, облі к товарних запасів на склада х та/або за місцем їх реалізац ії, здійснювати продаж лише т их товарів, які відображені в такому обліку, за винятком пр одажу товарів особами, які ві дповідно до законодавства оп одатковуються за правилами, що не передбачають ведення о бліку обсягів реалізованих т оварів (наданих послуг).
Статтею 6 цього Закону визначено, що облік товарних запасів фізичною особою - суб 'єктом підприємницької діяль ності ведеться у порядку, виз наченому чинним законодавст вом, а юридичною особою (її філ ією, відділенням, іншим відок ремленим підрозділом) - у поря дку, визначеному відповідним національним положенням (ст андартом) бухгалтерського об ліку. Облік ведеться з урахув анням особливостей, встановл ених для суб'єктів малого під приємництва. Обов'язок із вед ення обліку товарних запасів не застосовується до осіб, як і відповідно до законодавств а оподатковуються за правила ми, що не передбачають веденн я обліку придбаних або прода них товарів.
До документів, що є під ставою для оприбуткування то вару, належать накладні та то варно-транспортні накладні. Відсутність відповідних пер винних документів, які підтв ерджують рух товарно-матеріа льних цінностей, є порушення м установленого порядку веде ння обліку.
З акту перевірки від 26 .07.2009 р. № 0954121/22/23/34323115 вбачається, що ПП "Велес-Проф" допущено невикон ання обліку товарних запасів за місцем їх реалізації, а сам е відсутні прибуткові товарн і накладні. Як зазначила барм ен ОСОБА_6 у пояснювальній записці накладні надати не м оже у зв"язку з тим, що вони зна ходяться у керівництва підпр иємства.
Факт знаходження при буткових товарних накладних не за місцем реалізації това ру - в кафе "Вітерець", а в бухгал терії підприємства не запере чував і представник ПП "Велес -Проф" у судовому засіданні.
Згідно з вимогами ст.21 Закону України "Про застосув ання реєстраторів розрахунк ових операцій у сфері торгів лі, громадського харчування та послуг" до суб'єктів підпри ємницької діяльності, що не в едуть або ведуть з порушення м встановленого порядку облі к товарів за місцем реалізац ії та зберігання, застосовує ться фінансова санкція у роз мірі подвійної вартості необ лікованих товарів за цінами реалізації, але не менше деся ти неоподатковуваних мініму мів доходів громадян.
Відповідно додатку № 3 до акту перевірки фактичний залишок товару склав 1240 грн., а тому державною податковою і нспекцією у Скадовському рай оні Херсонської області обгр унтовано застосовано штрафн у санкцію у розмірі 2480 грн. (2 х 1240 грн. = 2480 грн.).
Суд не бере до уваги довод и представника ПП "Велес-Проф " про те, що підтверджуючи доку менти на товар підприємства повинні знаходитися не в каф е, а в бухгалтерії підприємст ва, оскільки це суперечить ви могам п.12 ст.3 Закону № 265/95-ВР, в як ій чітко зазначено про необх ідність їх знаходження за мі сцем реалізації.
Що стосується позовних вим ог в частині скасування акту перевірки № 0954121/22/23/34323115 від 26.07.2009 р., т о провадження в цій частині п ідлягає закриттю з наступних підстав.
Положеннями п.1 ч.1 ст.17 КАС Укр аїни передбачено, що компете нція адміністративних судів поширюється на спори фізичн их та юридичних осіб із суб"єк том владних повноважень щодо оскарження його рішень (норм ативно-правових актів чи пра вових актів індивідуальної д ії), дій чи бездіяльності.
Акт державного чи іншого ор гану - це юридична форма рішен ь цих органів, тобто офіційни й письмовий документ, який по роджує певні правові наслідк и, спрямований на регулюванн я тих чи інших суспільних від носин і має обов"язковий хара ктер для суб"єктів цих віднос ин. Залежно від компетенції о ргану, який прийняв такий док умент, і характеру та обсягу в ідносин, що врегульовані ним , акти поділяються на нормати вні і такі, що не мають нормати вного характеру, тобто індив ідуальні. Нормативний акт - це прийнятий уповноваженим дер жавним чи іншим органом у меж ах його компетенції офіційни й письмовий документ, який вс тановлює, змінює чи скасовує норми права, носить загальни й чи локальний характер та за стосовується неодноразово. Щ о ж до актів ненормативного х арактеру (індивідуальних акт ів), то вони породжують права і обов"язки тільки у того суб"єк та, якому вони адресовані.
Зважаючи на за значене, не може бути предмет ом оскарження в судовому пор ядку такий акт органу держав ної влади, який не породжує ні яких правових наслідків, тоб то - не створює прав та обов"яз ків для громадян та юридични х осіб.
Підпунктом 1.3 Пор ядку оформлення результатів невиїзних документальних, в иїзних планових та позаплано вих перевірок з питань дотри мання податкового, валютного та іншого законодавства, зат вердженого Наказом Державно ї податкової адміністрації У країни 10.08.2005 р. № 327 та зареєстров аного в Міністерстві юстиції України 25.08.2005 р. № 925/11205, передбачен о, що акт - службовий документ, який стверджує факт проведе ння невиїзної документально ї або виїзної планової чи поз апланової перевірки фінансо во-господарської діяльності суб"єкта господарювання і є н осієм доказової інформації п ро виявлені порушення вимог податкового, валютного та ін шого законодавства суб"єктам и господарювання.
З огляду на викладене , акт перевірки № 0954121/22/23/34323115 від 26.07.2 009 р. не є рішенням суб"єкта влад них повноважень в розумінні п.1 ч.1 ст.17 КАС України, оскільки він не породжує прав і обов"яз ків, а лише фіксує сам факт про ведення перевірки. Рішенням суб"єкта владних повноважень у даному випадку було рішенн я про застосування штрафних (фінансових) санкцій № 0002102306 від 05.08.2009 р., яке оскаржується по зивачем.
Тому провадження в частин і позовних вимог ПП "Велес-Про ф" щодо скасування акту перев ірки № 0954121/22/23/34323115 від 26.07.2009 р. підляга є закриттю.
Таким чином, у урахуванням в ищевикладеного суд вважає, щ о позовні вимоги державної п одаткової інспекції у Скадов ському районі Херсонської об ласті про стягнення з Приват ного підприємства "Велес-Про ф" заборгованості по сплаті п одатків, зборів (обов"язкових платежів) та штрафних санкці й у сумі 6364,67 грн. підлягають зад оволенню у повному обсязі, по зовні вимоги Приватного підп риємства "Велес-Проф" про визн ання незаконними дії посадов их осіб Державної податкової адміністрації у Херсонській області по проведенню перев ірки 26.07.2009 р. кафе "Вітерець", яке знаходиться в оренді ПП "Веле с-Проф", визнання недійсним рі шення державної податкової і нспекції у Скадовському райо ні Херсонської області № 00021 02306 від 05.08.2009 р. на суму 2480 грн. зад оволенню не підлягають, а в ча стині позовних вимог Приватн ого підприємства "Велес-Проф " про визнання недійсним акту перевірки № 0954121/22/23/34323115 від 26.07.2009 р. з а дотриманням суб"єктами гос подарювання порядку проведе ння розрахунків за товари (по слуги), вимог з регулювання об ігу готівки, наявності торго вих патентів і ліцензій пров адження підлягає закриттю.
Керуючись ст.ст.8, 9, 12, 19, 71, 157-163, 167 КА С України, суд -
постановив:
Позов державної податко вої інспекції у Скадовському районі Херсонської області до Приватного підприємства " Велес-Проф" про стягнення заб оргованості по сплаті податк ів, зборів (обов"язкових плате жів) та штрафних санкцій задо вольнити.
Стягнути з Приватного підп риємства "Велес-Проф" (75700, Херсо нська область, м.Скадовськ, ву л.Паризької Комуни, буд.107, код Є ДРПОУ 34323115) до державного бюдже ту 6364 (шість тисяч триста шістд есят чотири) грн. 67 коп. заборго ваності по сплаті податків, з борів (обов"язкових платежів ) та штрафних санкцій, з яких:
- 885,53 грн. заборгованост і з податку на прибуток прива тних підприємств на р/р 31111009700267, к од платежу 11021000, одержувач УДК, О КПО 24103683, МФО 852010;
- 1541,34 грн. заборгованост і з податку на додану вартіст ь із вироблених в Україні тов арів (робіт, послуг) на р/р 31113029700267, код платежу 14010100, одержувач УДК , ОКПО 24103683, МФО 852010;
- 2080 грн. штрафних санкці й на р/р 31113104700267, код платежу 21080900, од ержувач УДК, ОКПО 24103683, МФО 852010;
- 1848,10 грн. заборгованост і по сплаті за придбання торг ового патенту на здійснення торгівельно-виробничої діял ьності на р/р 31417520700268, код платежу 14070800, одержувач УДК, ОКПО 24103683, МФО 852010;
- 9,70 грн. заборгованості по комунальному податку на р /р 33214828700268, код платежу 16010200, одержув ач УДК, ОКПО 24103683, МФО 852010.
В задоволенні позову Прива тного підприємства "Велес-Пр оф" до Державної податкової а дміністрації у Херсонській о бласті, головних державних п одаткових ревізорів-інспект орів Іськова Кирила Олекса ндровича, Кузьмінова Сер гія Валерійовича про визна ння незаконними дій посадови х осіб Державної податкової адміністрації у Херсонській області, визнання недійсним рішення про застосування шт рафних санкцій № 0002102306 від 05. 08.2009 р. відмовити.
В частині позовних вимог Пр иватного підприємства "Велес -Проф" про визнання недійсним акту перевірки № 0954121/22/23/34323115 від 26.0 7.2009 р. провадження закрити.
Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Одеського апеляційного адм іністративного суду через су д першої інстанції шляхом по дачі в 10-денний строк з дня її п роголошення, а в разі складен ня постанови у повному обсяз і відповідно до ст.160 КАС Украї ни - з дня складення в повному обсязі заяви про апеляційне оскарження і подання після ц ього протягом 20 днів апеляцій ної скарги, з подачею її копій відповідно до кількості осі б, які беруть участь у справі.
Апеляційна скарга може бут и подана без попереднього по дання заяви про апеляційне о скарження, якщо скарга подає ться у строк, встановлений дл я подання заяви про апеляцій не оскарження.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ків подання заяви про апеляц ійне оскарження та апеляційн ої скарги, якщо вони не були по дані у встановлені строки. У р азі подання апеляційної скар ги постанова, якщо її не скасо вано, набирає законної сили п ісля закінчення апеляційног о розгляду справи.
Повний текст постанови виг отовлений та підписаний 30 кв ітня 2010 р.
Суддя Без драбко О.І.
кат. 6.6.5
Суд | Херсонський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.04.2010 |
Оприлюднено | 15.07.2010 |
Номер документу | 9473377 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Херсонський окружний адміністративний суд
Бездрабко О.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні