Рішення
від 08.02.2021 по справі 380/10763/20
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа№380/10763/20

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

08 лютого 2021 року м.Львів

Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого-судді Коморного О.І., розглянув в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Автогараж" про визнання протиправним та скасування рішення Головного управління ДПС у Львівській області та зобов`язання ДПС України вчинити дії.

Обставини справи:

До Львівського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю "Автогараж", в якій містяться вимоги:

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 1550481/20805314 від 05.05.2020 про відмову в реєстрації розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 7 від 29.04.2020;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 1550487/20805314 від 05.05.2020 про відмову в реєстрації розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 8 від 29.04.2020;

- зобов`язати Державну податкову службу зареєструвати розрахунок коригування № 7 від 29.04.2020 датою його подання;

- зобов`язати Державну податкову службу зареєструвати розрахунок коригування № 8 від 29.04.2020 датою його подання.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що складені розрахунки коригування не відповідають визначеним у законі критеріям оцінки ризиків, у зв`язку з чим підстави для зупинення реєстрації були відсутні. Вказує, що згідно з п. 187.1 ст. 187, п. 201.4 ст. 201 ПК України, податкові зобов`язання виникають, а податкові накладні складаються на дату настання першої події (передачі товару (майнових прав) або сплати коштів - залежно від того, яка подія наступила раніше). Грошові кошти за платіжними дорученнями № 1000005414 (на суму 700 000,00 грн), № 10000051413 (на суму 500 000,00 грн), № 1000005412 (на суму 500 000,00 грн) та № 1000005415 ( на суму 50 000,00 грн), № 1000005427 (на суму 600 000,00 грн), № 1000005426 (на суму 600 000,00 грн), № 1000005428 (на суму 550 000,00 грн) було сплачено в тому числі в рахунок вартості майнових прав, переданих за актом приймання-передачі від 14.11.2019. Таким чином, передача майнових прав (підписання акта приймання-передачі) була першою подією і стала підставою для виникнення у позивача податкових зобов`язань та складення податкової накладної № 12 від 14.11.2019. Зазначену податкову накладну зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних 10.02.2020. З огляду на таке, податкові накладні за фактом надходження коштів за передані, проте не сплачені майнові права вартістю 893 100,00 грн не складаються. Складення податкової накладної мало відбуватись лише на суму, що відповідає різниці між сплаченими коштами та вартістю переданих, але не сплачених майнових прав - 306 900,00 грн. Незважаючи на відсутність підстав для складення та реєстрації податкових накладних на загальну суму 893 100,00 грн, ТОВ Автогараж було зареєстровано податкову накладну № 6 від 24.03.2020 на суму 700 000,00 грн та податкову накладну № 7 від 24.03.2020 на суму 500 000,00 грн. Таким чином, податкові зобов`язання від 24.03.2020 на суму 893 100,00 грн зареєстровано помилково. З огляду на положення п. 192.1 ст. 192 ПК України для виправлення помилок, допущених при складанні податкових накладних, складаються та реєструються розрахунки коригування. Відтак, для виправлення помилки - безпідставної реєстрації зобов`язання з ПДВ на суму 893 100,00 грн. Позивачем було складено розрахунки коригування № 8 та № 7 від 29.04.2020 (до податкових накладних № 6 та № 7 від 24.03.2020) на відповідну суму. Отже, у ТОВ Автогараж були законодавчі підстави для реєстрації розрахунків коригування від 29.04.2020 на загальну суму 893100,00 грн. Просить суд задовольнити позовні вимоги.

Ухвалою суду від 27 листопада 2020 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі відповідно до статті 262 КАС України в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін за наявними у справі матеріалами (у письмовому провадженні).

Відповідач позов не визнав, долучив до матеріалів справи відзив на позовну заяву в якому зазначив, що оскаржувані рішення прийнято правомірно. Вказує, що Комісією прийнято рішення №1550481/20805314 від 05.05.2020 про відмову в реєстрації податкової накладної № 7 від 29.04.2020, оскільки платником податку надані документи, а саме невідповідності розрахунку коригування вимогам законодавства. Комісією прийнято рішення №№1550487/20805314 від 05.05.2020 про відмову у реєстрації податкової накладної № 8 від 29.04.2020, оскільки платником податку надані документи складені із порушенням законодавства а саме невідповідності розрахунку коригування вимогам законодавства. Вказує, що на обґрунтування своїх позовних вимог позивач до позовної заяви, додає набагато більшу кількість документів, стосовно ПН № 7 від 29.04.2020 та ПН № 8 від 29.04.2020. Звертає увагу суду, що такі документи не надавались Позивачем, відповідно до даних Повідомлення про надання пояснень та копії документів щодо податкових накладних, реєстрацію яких зупинено, що ставить під сумнів їх достовірність та існування на момент здійснення господарської операції та подання документів для розблокування податкових накладних.

Зазначає, що підставою для прийняття вказаного рішення слугував факт зазначення позивачем у повідомленні про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено суми ПДВ із позначкою мінус, що не відповідало заявленому поясненню позивача під вказаним повідомленням та первинними документами, які додані позивачем до вказаного повідомлення (розрахунок коригування лише виправляє номенклатуру товару (код УКТЗЕД пшениці) та не змінює суму ПДВ).

Вказує, що поданий позивачем розрахунок коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної та повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено містять відомості про зміну суми ПДВ із позначкою мінус (-.), однак позивачем у поясненнях вказано лише про виправлення без зміни суми ПДВ, сума ПДВ підтверджується первинним документами, тому вказані документи, складені із порушенням законодавства.

Отже, на підтвердження фактичного здійснення господарських операцій, платник повинен мати відповідні первинні документи, які мають бути належно оформленими, містити всі необхідні реквізити, бути підписані уповноваженими особами та, які в сукупності з встановленими обставинами справи, зокрема, і щодо можливостей здійснення господарюючими суб`єктами відповідних операцій з урахуванням часу, місця знаходження майна, обсягу матеріальних та трудових ресурсів, економічно необхідних для виконання умов, обумовлених договорами, мають свідчити про беззаперечний факт реального вчинення господарських операцій, що і є підставою для формування платником податкового обліку. Враховуючи зазначене, у ГУ ДПС у Львівській області були законні підстави для прийняття рішень про відмову у реєстрації спірних податкових накладних, а тому такі є правомірними. Просить суд відмовити в задоволенні позову.

Представник позивача подав відповідь на відзив, в якому вказує зокрема, що підставою для прийняття оскаржуваних рішень слугував Факт зазначення позивачем у повідомленні про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено суми ПДВ із позначкою мінус, що не відповідало заявленому поясненню позивача під вказаним повідомленням та первинними документами, які додані позивачем до вказаного повідомлення (розрахунок коригування лише виправляє номенклатуру товару (код УКТЗЕД пшениці) та не змінює суму ПДВ). Повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено № 1 від 30.04.2020 з письмовими поясненнями та документами, що підтверджують інформацію, зазначену в розрахунках коригування від 29.04.2020 №7 та №8 було достатньо для прийняття рішення про реєстрацію розрахунків коригування, подане ТОВ Автограраж вказує на зміну розміру ПДВ на 116 666,67 грн і 32 183,33 грн, як про це зазначено в розрахунках коригування від 29.04.2020 № 8 та № 7 відповідно, поясненнях доданих до Повідомлення № 1 від 30.04.2020 та підтверджується поданими ТОВ Автогараж документами. Стосовно зміни коду УКТЗЕД, такий взагалі не вказувався ні в податкових накладних, ні в розрахунках коригування до них, ні в Поясненнях № 1 від 30.04.2020. У зазначених документах вказувався код послуги згідно з ДКПП; зазначений у податкових накладних код послуги згідно з ДКПП не змінювався позивачем.

Також вказує, що сам по собі факт подання позивачем із позовною заявою будь-яких документів не поданих із повідомленням про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, не є підставою для відмови у задоволенні позовних вимог. Позивач зазначив, що в оскаржуваних рішеннях вказано, що підставою для їх прийняття є надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства, а саме розрахунок коригування складено з порушенням законодавства. При цьому разом із поясненнями № 1 від 05.05.2020 розрахунки коригування не надавались взагалі, що вказує на порушення при прийнятті оскаржуваних рішень п. 1 ч. 2 ст. 2 КАС України, а відтак, такі рішення підлягають скасуванню.

Зазначає, що станом на 23.03.2020 ТОВ Автогараж за договором купівлі-продажу майнових прав № 03-01/2018 від 03.01.2018 зареєстровано податкові накладні на загальну суму 36 920 500,00 грн (у тому числі ПДВ на суму 6 153 416,67 грн). Вказує, що про зазначене було відомо відповідачеві, оскільки останній має безпосередній доступ до Єдиного реєстру податкових накладних, тобто додатково підтверджувати цю інформацію разом із Повідомленням № 1 від 30.04.2020 не було потреби.

Повторно також звертає увагу суду на те, що складення РК з порушенням законодавства є підставою, з огляду на положення абз. 10. 11 п. 201.10 ст. 201 ПК України, для неприйняття таких розрахунків коригування у момент надсилання для реєстрації. Зупинення ж реєстрації розрахунків коригування одночасно вказує на те, що такі сформовано з дотриманням п. 192.1 ст. 192 ПК України, яка встановлює обов`язок для платника податку скласти розрахунок коригування до податкової накладної в разі зміни, після постачання товарів/послуг, суми компенсації вартості товарів що постачаються. Натомість відповідачем не було відхилено реєстрацію розрахунків коригування, що вказує на те, що оскаржувані рішення є протиправними та підлягають скасуванню.

Ухвалою суду від 08.02.2021 відмовлено в розгляді справи в загальному позовному провадженні та призначенні судового засідання.

Суд всебічно і повно з`ясував всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення, об`єктивно оцінив докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті та

встановив:

03 січня 2018 року між ТзОВ Автогараж , як постачальником, та ТОВ Компанія з управління активами Актив (код за ЄДРПОУ 19334672), як покупцем, укладено договір купівлі-продажу майнових прав № 03-01/2018 (т.1, а.с.247-250).

Відповідно до п. 1.1. Договору Продавець зобов`язується передати у власність Покупцю, а Покупець зобов`язується прийняти і оплатити згідно умов цього Договору майнові права на об`єкти нерухомого майна, що знаходиться у об`єкті будівництва - Будівництво багатоквартирних житлових будинків з об`єктами обслуговування та підземним паркінгом на вул. Пасічній у м. Львові .

Згідно з п. 1. Додаткової угоди до Договору від 14.05.2018 року (т.2, а.с.1), майнові права на об`єкти нерухомого майна за цим Договором передаються Продавцем Покупцю шляхом підписання Актів приймання-передачі майнових прав на відповідний об`єкт нерухомого майна.

Згідно з п. 2. Додаткової угоди, Сторони домовилися, що у випадку часткової оплати вартості майнових прав на об`єкт нерухомого майна, Покупець, за окремою згодою Продавця, може набути право власності на об`єкт нерухомого майна на підставі підписаного Сторонами Акта приймання-передачі майнових прав на об`єкт нерухомого майна, а Довідка про повну оплату майнових прав на відповідний об`єкт нерухомого майна Продавцем видається після повної оплати Покупцем повної вартості майнових прав на відповідний об`єкт нерухомого майна.

Згідно з п. 3.1. - 3.2. цього Договору, вартість (ціна) майнових прав на кожен об`єкт нерухомого майна, який вказаний у п. 1.1. цього Договору зазначається в Додатку № 1 до цього Договору, який становить його невід`ємну частину. Загальна вартість майнових прав на об`єкти нерухомого майна визначається як загальна сума вартостей (цін) майнових прав на усі об`єкти нерухомого майна, вказані у Додатку № 1 до цього Договору.

Згідно з п. 3 Додаткової угоди до Договору від 14.05.2018, Покупець зобов`язаний здійснити повну оплату загальної вартості майнових прав на об`єкти нерухомого майна, що вказана у п. 3.2 цього Договору безготівково шляхом її перерахування на поточний рахунок Продавця частковими платежами протягом 60 (шістдесяти) календарних місяців від дня укладення цього Договору. Сторони за взаємною згодою можуть погодити інший кінцевий строк здійснення Покупцем розрахунків з Продавцем шляхом внесення відповідних змін до цього Договору.

З початку дії Договору до 30.03.2020 Покупцем сплачено Позивачеві вартість майнових прав у розмірі 39 627 400,00 (тридцять дев`ять мільйонів шістсот двадцять сім тисяч чотириста гривень 00 копійок) грн, що підтверджується Карткою рахунку 6811 за період січень 2018 року - грудень 2020 року (т.1, а.с.15-16), реєстром платежів за період червень 2018 - березень 2020 (т.1, а.с.17), копіями банківських виписок за період червень 2018 - березень 2020 (т.1, а.с. 59-139), копіями платіжних доручень за період червень 2018 - березень 2020(т.1, а.с.18-58).

Водночас протягом строку дії Договору Позивачем було передано Покупцеві майнові права на об`єкти нерухомого майна на загальну суму 36 920 500,00 (тридцять шість мільйонів дев`ятсот двадцять тисяч п`ятсот гривень 00 копійок) грн, що підтверджується копіями актів приймання-передачі майнових прав на об`єкти нерухомого майна (т.2, а.с.2-30).

Таким чином, станом на 30.03.2020 розмір авансових платежів за Договором становив 2 706 900,00 (два мільйони сімсот шість тисяч дев`ятсот гривень 00 копійок) грн.

За період червень 2018 - березень 2020 ТОВ Автогараж зареєстровано податкові накладні з ПДВ на загальну суму 40 520 500,00 (сорок мільйонів п`ятсот двадцять тисяч п`ятсот гривень 00 копійок) грн, що підтверджується реєстром зареєстрованих податкових накладних та розрахунків коригування за Договором у період червень 2018 - березень 2020 (т.2, а.с.31) та копіями податкових накладних за відповідний період (т.1, а.с.143-246).

Позивачем виявлено, що податкові накладні на суму 893 100,00 грн зареєстровані безпідставно, оскільки зазначені кошти сплачено за раніше передані майнові права за операцією, податкове зобов`язання щодо якої вже зареєстровано Позивачем 10.02.2020.

Товариством з обмеженою відповідальністю Автогараж відповідно до п.201.10 ст.201 Податкового Кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI (далі - ПК України), як постачальником (продавцем) майнових прав, були складені розрахунки коригування № 7 від 29.04.2020 (т.1, а.с.7) до податкової накладної № 7 від 24.03.2020 (т.1, а.с.11) та № 8 від 29.04.2020 (т.1, а.с.9) до податкової накладної № 6 від 24.03.2020 (т.1, а.с.13) та направлені для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно з квитанціями № 2 від 29.04.2020 реєстраційні номери документів 9093316480 (т.1, а.с.8) та 909295563 (т.1, а.с.10), розрахунки коригування прийнято, але реєстрація їх зупинена з огляду на те, що такі відповідають п. 6 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (розрахунок коригування на зменшення податкових зобов`язань до податкової накладної, складеної та зареєстрованої постачальником товарів/послуг на неплатника ПДВ, складений та поданий на реєстрацію у термін, що перевищує 14 календарних днів з дня складення податкової накладної, зареєстрованої в Єдиному реєстрі податкових накладних без порушення граничних строків реєстрації.

30 квітня 2020 року ТзОВ Автогараж було подано повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено № 1 від 30.04.2020 з письмовими поясненнями та документами, що підтверджують інформацію, зазначену в розрахунках коригування від 29.04.2020 № 7 та № 8 (т.2, а.с.34).

Разом з поясненнями № 1 від 30.04.2020 ТзОВ Автогараж надано наступні документи: Договір від 03.01.2018 № 03-01/2018; Виписка банківська за 24.03.2020 та 30.03.2020; Платіжні доручення за 24.03.2020 та 30.03.2020; Картка субконто за 03.2020; ОСВ по рах. 361; ОСВ по рах. 681.

05 травня 2020 року Рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 1550481/20805314 та № 1550487/20805314 про відмову в реєстрації розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 7 від 29.04.2020 та № 8 від 29.04.2020 у зв`язку з наданням платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства, а саме невідповідності розрахунку коригування вимогам законодавства (т.1, а.с.5-6).

Позивач не погоджується з прийнятим рішенням про відмову в реєстрації розрахунків коригування податкових накладних в Єдиному державному реєстрі податкових накладних, вважає його таким, що не відповідає законодавству України та не ґрунтуються на результатах аналізу наданих документів платника податків.

При вирішенні спору суд керувався наступним.

Спеціальним законом з питань оподаткування, який встановлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків, визначені заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу є Податковий кодекс України (далі - ПК України).

Згідно підпунктів а, б пункту 185.1 статті 185 ПК України, об`єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України та постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України.

Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг згідно приписів норми пункту 187.1 статті 187 ПК України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню; б) дата відвантаження товарів.

База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (пункт 188.1 статті 188 ПК України).

Згідно з пунктом 201.1 статті 201 Податкового кодексу України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умов щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в ЄРПН у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно із пунктом 201.10 статті 201 ПК України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту. Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Пунктом 201.7 статті 201 Податкового кодексу України визначено, що податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).

Згідно з пунктом 74.2 статті 74 Податкового кодексу України, в ЄРПН забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних в ЄРПН.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Пунктом 192.1 статті 192 ПК України встановлено: якщо після постачання товарів/послуг здійснюється будь-яка зміна суми компенсації їх вартості, включаючи наступний за постачанням перегляд цін, перерахунок у випадках повернення товарів/послуг особі, яка їх надала, або при поверненні постачальником суми попередньої оплати товарів/послуг, суми податкових зобов`язань та податкового кредиту постачальника та отримувача підлягають відповідному коригуванню на підставі розрахунку коригування до податкової накладної, складеному в порядку, встановленому для податкових накладних, та зареєстрованому в Єдиному реєстрі податкових накладних. Розрахунок коригування до податкової накладної складається також у випадку виправлення помилок, допущених при складанні податкової накладної, у тому числі не пов`язаних із зміною суми компенсації вартості товарів/послуг.

Згідно з пп. 192.1.1. п. 192.1. cm. 192 ПК України, якщо внаслідок такого перерахунку відбувається зменшення суми компенсації на користь платника податку - постачальника, то постачальник відповідно зменшує суму податкових зобов`язань за результатами податкового періоду, протягом якого був проведений такий перерахунок.

Відповідно до п. 201.2 cm. 201 ПК України, форма та порядок заповнення податкової накладної затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Форма та порядок заповнення розрахунків коригування затверджено Наказом Міністерства фінансів України № 1307 від 31.12.2015 Про затвердження форми податкової накладної та Порядку заповнення податкової накладної (надалі - Наказ № 1307 від 31.12.2015).

Відповідно до п. 21 Наказу № 1307 від 31.12.2015, у разі здійснення коригування сум податкових зобов`язань, а також у випадку виправлення помилок, допущених при складанні податкової накладної, не пов`язаних із зміною суми компенсації вартості товарів/послуг, відповідно до статті 192 розділу V Податкового кодексу України постачальник (продавець) товарів/послуг складає розрахунок коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної (далі - розрахунок коригування) за формою згідно з додатком 2 до податкової накладної. Порядок складання розрахунку коригування та його реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних аналогічний порядку, передбаченому для податкових накладних, крім випадків, передбачених цим Порядком. У розрахунку коригування вказуються дата та номер податкової накладної, до якої вносяться зміни. У клітинках номера податкової накладної, що не заповнюються, нулі, прочерки та інші знаки чи символи не проставляються.

Згідно п. 8 Наказу № 1307, при складанні податкових накладних, особливості заповнення яких викладені в пунктах 10-15 цього Порядку, у верхній лівій частині таких накладних у графі Не підлягає наданню отримувачу (покупцю) з причини робиться помітка X та зазначається тип причини 02 - Складена на постачання неплатнику податку.

Відповідно до п. 12 Наказу № 1307, у разі постачання товарів/послуг отримувачу (покупцю), який не зареєстрований як платник податку, у графі Отримувач (покупець) зазначається Неплатник , а у рядку Індивідуальний податковий номер отримувача (покупця) проставляється умовний ІПН 100000000000 , рядок Податковий номер платника податку або серія (за наявності) та номер паспорта не заповнюється.

Згідно з п. 23 Наказу № 1307 від 31.12.2015, у разі коригування кількісних та/або вартісних показників табличної частини податкової накладної у зв`язку зі зміною суми компенсації вартості товарів/послуг, включаючи наступний за постачанням перегляд цін, перерахунок у випадку повернення товарів/послуг особі, яка їх надала, або при поверненні постачальником (продавцем) суми попередньої оплати товарів/послуг розрахунок коригування заповнюється у такому порядку:

показники рядка податкової накладної, що коригується, зазначаються із знаком - окремо в кожній графі;

додається(ються) новий(і) рядок(ки) з виправленими показниками (за потреби), якому(им) присвоюється новий черговий порядковий номер, що не зазначався в податковій накладній;

рядку податкової накладної, що коригується, зазначеному із знаком - , та новому(им) рядку(ам) з виправленими показниками, що його замінює(ють), присвоюється однаковий порядковий номер групи коригування, який зазначається у графі 2.2 табличної частини розрахунку коригування, та наводиться однакова причина коригування.

Згідно з абз. 10, 11 п. 201.10 cm. 201 ПК України, якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин. Помилки в реквізитах, визначених пунктом 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних у електронному вигляді.

Відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної в ЄРПН може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.

На виконання цієї норми Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 11 грудня 2019 року №1165 (набрання чинності, відбулась 01.02.2020), якою затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (надалі - Порядок №1165).

Згідно з приписами пункту 4 Порядку №1165 у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.

Пунктом 5 Порядку №1165 передбачено, що платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку, показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку. Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій.

Відповідно до вимог пункту 6 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється. Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня. У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (пункт 7 Порядку №1165).

Відповідно до пункту 10 Порядку №1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (пункт 11 Порядку №1165).

Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку (пункт 25 Порядку № 1165).

Так, судом встановлено із квитанцій, що підставою для зупинення реєстрації розрахунку коригування № 7 та №8 від 29.04.2020, слугувало те, що розрахунки коригування на зменшення податкових зобов`язань до податкових накладних відповідають вимогам пункту 6 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

Відповідно до п. 6 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, складення розрахунку коригування на зменшення податкових зобов`язань до податкової накладної, складеної та зареєстрованої постачальником товарів/послуг на неплатника податку на додану вартість, та подання для реєстрації в Реєстрі у строк, що перевищує 14 календарних днів з дня складення податкової накладної, зареєстрованої в Реєстрі без порушення граничних строків реєстрації, встановлених Кодексом.

Водночас, механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, визначено наказом Міністерства фінансів України від 12 грудня 2019 року №520, яким затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (надалі - Порядок №520).

Пунктом 2 Порядку №520 визначено, що прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС.

Відповідно до пунктів 3, 4 Порядку №520 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі. Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.

Разом із тим, пунктом 5 Порядку №520 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, серед яких:

- договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

- розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

При цьому, письмові пояснення та копії документів, зазначені у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування.

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг", Про електронні довірчі послуги" та "Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами", затвердженого в установленому порядку (пункти 6, 7 Порядку №520).

Згідно з вимогами пунктів 9, 10 та 11 Порядку №520 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.

Підставами для прийняття комісією регіонального рівня рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Судом встановлено, що станом на 10.02.2020 ТОВ Автогараж передано ТОВ КУА Актив майнові права загальною вартістю 36 920 500,00 (тридцять шість мільйонів дев`ятсот двадцять тисяч п`ятсот гривень 00 копійок) грн та зареєстровано податкові накладні з ПДВ на зазначену суму. Водночас розмір сплачених Покупцем коштів становив 36 027 400,00 (тридцять шість мільйонів двадцять сім тисяч чотириста гривень 00 копійок) грн, відтак вартість переданих, проте не оплачених майнових прав станом на 10.02.2020 становила 893 100,00 (вісімсот дев`яносто три тисячі сто гривень 00 копійок) грн.

Як встановлено судом, ТОВ КУА Актив в березні 2020 року сплачено грошові кошти за одержані за актом приймання-передачі від 14.11.2019 майнові права та здійснено авансові платежі за Договором загальною сумою 1 850 000,00 грн. Сплата коштів підтверджується копіями банківських виписок та платіжних доручень № 1000005414 (на суму 700 000,00 грн), № 1000005413 (на суму 500 000,00 грн), № 1000005412 (на суму 500 000,00 грн) та № 1000005415 (на суму 150 000,00 грн), № 1000005427 (на суму 600 000,00 грн), № 1000005426 (на суму 600 000,00 грн), № 1000005428 (на суму 550 000,00 грн) (т.1, а.с.55-58).

Судом встановлено, що на кожну із зазначених сум Позивачем було складено та зареєстровано 10.04.2020 податкові накладні (№ 6 на суму 700 000,00 грн, № 7 на суму 500 000,00 грн, № 8 на суму 500 000,00 грн та № 9 на суму 150 000,00 грн, № 17 на суму 600 000,00 грн, № 18 на суму 600 000,00 грн, № 19 на суму 550 000,00 грн) на загальну суму 3 600 000,00 грн (т.1, а.с.233-246).

Оскільки позивачем виявлено, що податкові накладні на суму 893 100,00 грн зареєстровані безпідставно, оскільки зазначені кошти сплачено за раніше передані майнові права за операцією, податкове зобов`язання щодо якої вже зареєстровано Позивачем 10.02.2020 та зареєстровано розрахунки коригування до податкових накладних № 6 на суму 700 000,00 грн (розрахунок коригування № 8 від 29.04.2020) та № 7 на суму 193 100,00 грн з 500 000,00 грн. (розрахунок коригування № 7 від 29.04.2020), проте в реєстрації таких було відмовлено з огляду на надання платником податків копій документів, складених з порушенням чинного законодавства.

Отже, враховуючи наведене, грошові кошти за платіжними дорученнями № 1000005414 (на суму 700 000,00 грн), № 10000051413 (на суму 500 000,00 грн), № 1000005412 (на суму 500 000,00 грн) та № 1000005415 ( на суму 50 000,00 грн), № 1000005427 (на суму 600 000,00 грн), № 1000005426 (на суму 600 000,00 грн), № 1000005428 (на суму 550 000,00 грн) сплачено в тому числі в рахунок вартості майнових прав, переданих за актом приймання-передачі від 14.11.2019.

Таким чином суд дійшов висновку з долучених до матеріалів справи доказів, що передача майнових прав (підписання акта приймання-передачі) була першою подією і стала підставою для виникнення у позивача податкових зобов`язань та складення податкової накладної № 12 від 14.11.2019. Зазначену податкову накладну зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних 10.02.2020 (т.1, а.с.222).

З огляду на таке, податкові накладні за фактом надходження коштів за передані, проте не сплачені майнові права вартістю 893 100,00 грн не складаються. Складення податкової накладної мало відбуватись лише на суму, що відповідає різниці між сплаченими коштами та вартістю переданих, але не сплачених майнових прав - 306 900,00 грн.

Відтак, незважаючи на відсутність підстав для складення та реєстрації податкових накладних на загальну суму 893 100,00 грн, ТОВ Автогараж зареєстровано податкову накладну № 6 від 24.03.2020 на суму 700 000,00 грн та податкову накладну № 7 від 24.03.2020 на суму 500 000,00 грн.

Таким чином суд погоджується з твердженням позивача, що податкові зобов`язання від 24.03.2020 на суму 893 100,00 грн зареєстровано помилково.

З огляду на положення п. 192.1 ст. 192 ПК України для виправлення помилок, допущених при складанні податкових накладних, складаються та реєструються розрахунки коригування.

Відтак, для виправлення помилки - безпідставної реєстрації зобов`язання з ПДВ на суму 893 100,00 грн, позивачем складено розрахунки коригування № 8 та № 7 від 29.04.2020 (до податкових накладних № 6 та № 7 від 24.03.2020) на відповідну суму.

Враховуючи наведене, суд вважає, що у ТОВ Автогараж були законні підстави для реєстрації розрахунків коригування від 29.04.2020 на загальну суму 893100,00 грн.

Як свідчить зміст оскаржуваних рішень прийнятих відповідачем від № 1550481/20805314 від 05.05.2020 та №1550487/20805314 від 05.05.2020, яким відмовлено у реєстрації розрахунку коригування №7 та № 8 від 29.04.2020 до податкових накладних, підставою для їх прийняття слугувало надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства, а саме невідповідності розрахунку коригування вимогам законодавства

Суд також погоджується з твердженням позивача, що складення РК з порушенням законодавства є підставою, відповідно до положень абз. 10. 11 п. 201.10 ст. 201 ПК України, для неприйняття таких розрахунків коригування у момент надсилання для реєстрації. Зупинення ж реєстрації розрахунків коригування одночасно вказує на те, що такі сформовано з дотриманням п. 192.1 ст. 192 ПК України, яка встановлює обов`язок для платника податку скласти розрахунок коригування до податкової накладної в разі зміни, після постачання товарів/послуг, суми компенсації вартості товарів що постачаються.

Відтак, на переконання суду, надіслані позивачем письмові пояснення з копіями первинних та інших документів повністю відображають зміст господарських операцій позивача із його контрагентом та були достатніми для прийняття податковим органом рішення про реєстрацію розрахунків коригування до податкових накладних.

Окрім того, у постановах від 12 листопада 2019 року у справі №816/2183/18, від 21 травня 2019 року у справі №0940/1240/18, від 18 лютого 2020 року у справі №360/1776/19, від 27 квітня 2020 року у справі №360/1050/19, від 18 червня 2020 року у справі №824/245/19-а та ряду інших суд касаційної інстанції наголошував на тому, що здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Здійснення моніторингу не повинно підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу.

Таким чином, за наведених вище обставин суд дійшов висновку, що рішення №1550481/20805314 від 05.05.2020 та №1550487/20805314 від 05.05.2020 про відмову в реєстрації розрахунку коригування, є протиправними та підлягають скасуванню.

З приводу позовної вимоги щодо зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати поданий розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, то варто звернути увагу на таке.

Відповідно до вимог пунктів 201.1, 201.10 статті 201 Податкового кодексу України реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних віднесено до обов`язків платника податків.

У той же час, наведені норми розраховані на відсутність спірних правовідносин, позаяк у випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування механізм її подальшої реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних є іншим.

Згідно з приписами пунктів 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року №1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Отже, реєстрація в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної/розрахунку коригування, реєстрацію якої попередньо було зупинено, є повноваженням Державної податкової служби України.

Проте, обставин, які б унеможливлювали реєстрацію розрахунку коригування № 7 та № 8 від 29.04.2020 датою їх подання в Єдиному реєстрі податкових накладних станом, судом не встановлено.

Таким чином, оскільки суд дійшов висновку про протиправність оскаржуваного рішення про відмову в реєстрації в ЄРПН спірних розрахунків коригування до податкових накладних, ознак щодо порушення позивачем вимог законодавства щодо складення розрахунків коригування до податкових накладних немає, відтак є достатні підстави для прийняття рішення про реєстрацію таких.

Відповідно до частини 3 статті 245 Кодексу адміністративного судочинства України у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.

Таким чином, позовна вимога про зобов`язання зобов`язати Державної податкової службу України зареєструвати розрахунки коригування № 7 та № 8 від 29.04.2020 датою їх подання в Єдиному реєстрі податкових накладних підлягає задоволенню.

Відтак, перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб`єктів владних повноважень на підтвердження правомірності своїх дій та докази, надані позивачем, суд дійшов висновку, що за наведених у позовній заяві мотивів і підстав, позовні вимоги підлягають задоволенню.

Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд зважає на те, що позивачем при зверненні до суду з адміністративним позовом сплачено судовий збір в розмірі 8408,00 гривень, що підтверджується платіжним дорученням №1 від 20.11.2020 (т.2, а.с.44).

Відповідно до частини 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Враховуючи те, що суд дійшов висновку задовольнити позовні вимоги повністю, а порушене право позивача протиправними рішеннями Головного управління ДПС у Львівській області, а не ДПС України, тому на користь позивача слід стягнути сплачений ним при поданні позовної заяви до суду судовий збір у сумі 8408,00 гривні за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Львівській області.

Керуючись ст.ст. 72, 73, 242-246, 250, 257-262 КАС України, суд, -

ухвалив :

1. Позов задовольнити повністю.

2. Визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 1550481/20805314 від 05.05.2020 про відмову в реєстрації розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 7 від 29.04.2020.

3. Визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 1550487/20805314 від 05.05.2020 про відмову в реєстрації розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 8 від 29.04.2020.

4. Зобов`язати Державну податкову службу (пл. Львівська, 8, м. Київ, 04053; код ЄДРПОУ: 43005393) зареєструвати розрахунок коригування № 7 від 29.04.2020 датою його подання

5. Зобов`язати Державну податкову службу (пл. Львівська, 8, м. Київ, 04053; код ЄДРПОУ: 43005393) зареєструвати розрахунок коригування № 8 від 29.04.2020 датою його подання.

6. Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Автогараж" (вул. Героїв УПА, 72, м. Львів, 79018; код ЄДРПОУ: 20805314) з Головного управління ДПС у Львівській області (вул. Стрийська, 35, м.Львів, 79026; код ЄДРПОУ: 43143039) за рахунок бюджетних асигнувань судовий збір в сумі 8408,00 грн (вісім тисяч чотириста вісім гривень, 0 копійок).

Копію рішення направити особам, які беруть участь у справі.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду із врахуванням п.п. 15.5 Перехідних положень КАС України протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту судового рішення.

Повний текст рішення складений 08.02.2021.

Суддя Коморний О.І.

Дата ухвалення рішення08.02.2021
Оприлюднено12.02.2021

Судовий реєстр по справі —380/10763/20

Ухвала від 29.06.2022

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Коморний Олександр Ігорович

Ухвала від 31.05.2022

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Коморний Олександр Ігорович

Ухвала від 15.02.2022

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Коморний Олександр Ігорович

Ухвала від 07.10.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 26.08.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Обрізко Ігор Михайлович

Ухвала від 02.08.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Обрізко Ігор Михайлович

Ухвала від 27.04.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Судова-Хомюк Наталія Михайлівна

Ухвала від 12.04.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Судова-Хомюк Наталія Михайлівна

Рішення від 08.02.2021

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Коморний Олександр Ігорович

Ухвала від 08.02.2021

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Коморний Олександр Ігорович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні