Ухвала
від 19.01.2021 по справі 334/319/21
ЛЕНІНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЗАПОРІЖЖЯ

Дата документу 19.01.2021

Справа № 334/319/21

Провадження № 1-кс/334/125/21

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 січня 2021 року

Ленінський районний суд м. Запоріжжя у складі:

слідчого судді ОСОБА_1 ,

при секретарі ОСОБА_2 ,

розглянувши у судовому засіданні у залі Ленінського районного суду м. Запоріжжя клопотання слідчого Дніпровського ВП ГУНП в Запорізькій області ОСОБА_3 в кримінальному провадженні №12020080050000327 від 27.01.2020 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 190 КК України про продовження строку досудового розслідування, -

ВСТАНОВИВ:

В провадження слідчого судді Ленінського районного суду м. Запоріжжя надійшло клопотання слідчого Дніпровського ВП ГУНП в Запорізькій області ОСОБА_3 в кримінальному провадженні №12020080050000327 від 27.01.2020, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 190 КК України про продовження строку досудового розслідування. Клопотання погоджене прокурором Запорізької місцевої прокуратури №3 ОСОБА_4 .

Досудовим розслідуванням встановлено, що 03.10.2016 між ТОВ «Бревес» в особі директора ОСОБА_5 та Департаментом житлово-комунального господарства Запорізької міської ради, в особі заступника директора департаменту ОСОБА_6 , укладено договір № 03/10/16-12 щодо благоустрою території (77211500-7 Послуги з догляду за деревами) (послуги санітарного обрізування дерев та прибудинкових територій житлового фонду комунальної власності) (лот № 5 - послуги санітарного обрізування дерев на прибудинкових територіях житлового фонду комунальної власності по Дніпровському району).

Відповідно до п. 1.4 вказаного вище договору на надання послуг визначено, що обсяг наданих послуг визначається відповідно до технічних вимог документації конкурсних торгів Замовника, а виконання цих послуг в межах фактичного обсягу видатків Замовника на поточний рік.

Згідно з п.2.1 зазначеного договору на надання послуг Виконавець повинен надати послуги Замовнику, передбачені цим Договором, якість яких відповідає стандартам і технічним умовам згідно технічних вимог документації конкурсних торгів Замовника та державних нормативних документів.

Пунктами 4.2 - 4.5 Договору визначено, що здача послуг виконавцем та приймання їх результатів замовником оформлюється актом приймання-передачі наданих послуг, який підписується уповноваженими представниками сторін протягом 5 робочих днів після фактичного надання послуг. Замовник протягом 5 робочих днів перевіряє достовірність акту приймання - передачі наданих послуг в частині фактично виконаних послуг, підписує його в рамках цього строку, або направляє мотивоване заперечення проти такого підписання. Підписання акту приймання-передачі наданих послуг представником замовника є підтвердженням відсутності і претензій з його боку. У разі виявлення недоліків у роботі, замовник письмово повідомляє виконавця про такі недоліки і повідомляє йому про час і місце зустрічі для складання акту про недоліки наданих послуг, в якому обов`язково фіксується дата виявлення недоліків і дата їх безкоштовного усунення. Після усунення виконавцем недоліків, зазначених в акті про недоліки наданих послуг, підписується акт приймання-передачі наданих послуг, па підставі якого замовником здійснюється розрахунок за договором.

Ціна договору визначається договірною ціною, зазначеною Виконавцем в пропозиції конкурсних торгів по лоту № 5 та становить 277338,04 грн. (двісті сімдесят сім тисяч триста тридцять вісім гривень чотири копійки) з ПДВ.

Договірна ціна на виконання вищевказаних робіт визначена згідно ДСТУ Б Д. 1.1 -1:2013, про що зазначено в Договірній ціні (Додаток № 1 до вищевказаного Договору).

21 жовтня 2016 року між Департаментом житлово-комунального господарства Запорізької міської ради в особі заступника директора департаменту ОСОБА_6 та ТОВ «Бревес» в особі директора - ОСОБА_5 , укладено Додаткову угоду № 1 від 21 жовтня 2016 до договору № 03/10/16-12 від 03.10.2016, відповідно до якої на підставі рішення Запорізької міської ради від 28.09.2016 № 45 змінено найменування «Замовника» з «Департамент житлово-комунального господарства Запорізької міської ради» на «Департамент з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради».

Відповідно до локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1 до Договірної ціни, складеної у поточних цінах на 03 жовтня 2016 року, на об`єкті «Послуги санітарного обрізування дерев на прибудинкових територіях житлового фонду комунальної власності по Дніпровському району» необхідно було виконати наступні роботи:

-Обрізування та проріджування крон дерев діаметром стовбура до 200 мм.

-Обрізування та проріджування крон дерев діаметром стовбура до 250 мм.

-Обрізування та проріджування крон дерев діаметром стовбура до 400 мм.

-Обрізування та проріджування крон дерев діаметром стовбура більше 400 мм.

-Автомобілі бортові, вантажопідйомність 5т.

-Автогідропідіймачі, висота підйому 18 м.

-Збирання зрізаних гілок листяних порід.

-Навантаження сміття вручну.

Відповідно до розпорядження Запорізького міського голови ОСОБА_7 № 2882 к/тр від 04.11.2016 на вакантну посаду директора департаменту з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради призначено ОСОБА_8 .

Відповідно до п. 6 Положення про департамент з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради затвердженого рішенням ЗМР № 52 від 25.01.2017 директор департаменту: здійснює керівництво діяльністю Департаменту, несе персональну відповідальність за виконання покладених на Департамент завдань і здійснення ним своїх функцій; діє без доручення від імені департаменту, забезпечує виконання обов`язків і повноважень, покладених на нього, представляє інтереси департаменту в органах державної і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними та фізичними особами; укладає в межах наданих повноважень та відповідно до чинного законодавства угоди, необхідні для виконання департаментом своїх функцій; видає у межах своєї компетенції накази по Департаменту, організує та контролює їх виконання, у межах своїх повноважень видає довіреності; подає на затвердження міському голові штатний розпис та кошторис витрат на утримання департаменту; планує роботу департаменту і аналізує стан її виконання; розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторису Департаменту; відкриває та закриває рахунки в органах Державної казначейської служби України та установах банку згідно чинного законодавства, має право першого підпису на банківських документах; затверджує положення про структурні підрозділи департаменту, розподіляє обов`язки між заступниками директора департаменту, керівниками його структурних підрозділів, визначає ступінь відповідальності працівників департаменту; контролює своєчасне та якісне виконання працівниками Департаменту покладених на них обов`язків, вживає заходи щодо підвищення кваліфікації працівників Департаменту; Убезпечує необхідні умови для роботи працівників Департаменту та контролює дотримання працівниками трудової дисципліни; видає в межах своєї компетентності накази, які є обов`язковими для виконання працівниками департаменту, організовує контроль за їх виконанням, координує діяльність структурних підрозділів департаменту з усіх напрямків діяльності; Інформує і ораторіальну громаду міста з питань, віднесених до компетенції департаменту, висвітлює свою Діяльність у засобах масової інформації; забезпечує розгляд в установленому законодавством порядку пропозицій, заяв, звернень, скарг та веде особистий прийом громадян; здійснює інші повноваження, покладені на нього відповідно до діючого законодавства України; призначає на посади та звільняє з посад службовців, технічних працівників та обслуговуючий персонал; на період відсутності директора його функціональні обов`язки виконує заступник директора департаменту.

Таким чином, ОСОБА_8 з 04.11.2016, у відповідності до п.1 примітки до ст. 364 КК України, являється службовою особою, яка постійно обіймає на підприємстві, незалежно від форми власності посаду, пов`язану з виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарчих обов`язків.

У грудні 2016 року, після виконання зазначених робіт, ТОВ «Бревес» до Департаменту з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради, розташованому за адресою: м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 46-А, надано акт приймання виконаних робіт № 1/12 за грудень 2016 року від 22.12.2016 року на суму 277189,45 грн., який містив неправдиві відомості щодо використання роботи автогідропідіймачів, у кількості машино-годин, які не передбачено одиничними розрахунками, що діяли на території України на момент складання акту.

В свою чергу, директор Департаменту ОСОБА_8 в грудні 2016, у невстановленому слідством місці, неналежно виконуючи свої службові обов`язків через несумлінне ставлення до них, всупереч п.п. 4.2.-4.5 Договору, без належної перевірки правильності застосування окремих одиничних розрахунків, які було включено ТОВ «Бревес» до акту приймання виконаних робіт, підписав від імені Департаменту та скріпив печаткою вказаний акт приймання виконаних робіт № 1/12 за грудень 2016 року від 22.12.2016.

На підставі Акту № 1/12 приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) за грудень 2016 року від 22.12.2016 по об`єкту «Послуги санітарного обрізування дерев на прибудинкових територіях житлового фонду комунальної власності по Дніпровському району», 22.12.2016 Департаментом з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради на підставі платіжного доручення № 7 на розрахунковий рахунок ТОВ «Бревес» № НОМЕР_1 , відкритий в АТ «ОТП Банк», перераховано грошові кошти в сумі 277189,45 грн., у т.ч. за використання роботи автогідропідіймачів, у кількості машино-годин, які не передбачено одиничними розрахунками, що діяли на території України на момент складання акту приймання виконаних робіт № 1/12 за грудень 2016 року.

Відповідно до висновку експерта за результатами проведення судової будівельно-технічної експертизи № 527-19 від 04.10.2019 року, встановлено, що частина вказаних одиничних розрахунків при складанні кошторису та актів приймання виконаних робіт за договором № 03/10/16-12 від 03.10.2016 на надання послуг: 81.30.1 «Послуги щодо благоустрою території (77211500-7 Послуги з догляду за деревами) (послуги санітарного обрізування дерев на прибудинкових територіях житлового фонду комунальної власності) (лот № 5 - послуги санітарного обрізування дерев на прибудинкових територіях житлового фонду комунальної власності по Дніпровському району)» відповідно до вимог, що діяли на території України на момент їх складання застосовано не вірно. Різниця між вартістю робіт, яка зазначена в Акті, та вартістю робіт відповідно до розрахунку експерта складає 131 729,39 грн. (сто тридцять одна тисяча сімсот двадцять дев`ять грн. 39 коп.).

Таким чином, директор Департаменту з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради - ОСОБА_8 , в результаті неналежного виконання своїх службових обов`язків, через несумлінне ставлення до них, всупереч вимогам п.п. 4.2.-4.5. Договору № 03/10/16-12 щодо благоустрою території (77211500-7 Послуги з догляду за деревами) (послуги санітарного обрізування дерев та прибудинкових територій житлового фонду комунальної власності) (лот № 5 послуги санітарного обрізування дерев па прибудинкових територіях житлового фонду комунальної власності по Дніпровському району), не перевіривши відомості, внесені ТОВ «Бревес» до актів приймання виконаних роби № 1/12 за грудень 2016 року від 22.12.2016, в частині використання роботи автогідропідіймачів, підписав та скріпив їх печаткою Департаменту, тим самим вчинив службову недбалість, чим завдав бюджету територіальної громади міста Запоріжжя матеріальної шкоди у сумі 131729,39 грн.

В результаті цього, на рахунок ТОВ «Бревес» Департаментом з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради, безпідставно перераховано бюджетні

грошові кошти в сумі 131729,39 гри., що на момент вчинення злочину в сто і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян і є істотною шкодою.

Під час проведення досудового розслідування у кримінальному провадженні №12020080050000327 від 27.01.2020, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 367 КК України, жодній особі про підозру не повідомлялось.

Передбачений абзацом другим частини першої статті 219 КПК України дванадцятимісячний строк досудового розслідування в кримінальному провадженні закінчується 27.01.2021, однак для повного та об`єктивного розслідування у вказаному кримінальному провадженні необхідно виконати ряд наступних слідчих (розшукових) та процесуальних дій: встановити свідків та очевидців кримінального правопорушення;

-встановити матеріальні збитки;

-скерувати клопотання до суду про проведення тимчасового доступу до речей і документів

-виконати інші слідчі дії, які виникнуть в ході досудового розслідування;

Проведення зазначених вище слідчих (розшукових) та процесуальних дій матиме необхідне для повного та об`єктивного розслідування у вказаному кримінальному провадженні та надасть можливість встановити особу (осіб), причетну (них) до вчинення злочину, після чого вирішити питання про повідомлення її (їх) про підозру.

Обставини, які перешкоджали здійсненню вказаних процесуальних дій раніше, обґрунтовуються великим навантаженням на слідчого у повсякденній службовій діяльності та необхідністю здійснення досудового розслідування в інших кримінальних провадженнях.

Слідчий просить продовжити строк досудового розслідування до шести місяців.

При вирішенні клопотання слідчий суддя виходить з наступного.

Статтею 219 КПК України визначено, що строк досудового розслідування обчислюється з моменту внесення відомостей про кримінальне правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань до дня звернення до суду з обвинувальним актом, клопотанням про застосування примусових заходів медичного або виховного характеру, клопотанням про звільнення особи від кримінальної відповідальності або до дня ухвалення рішення про закриття кримінального провадження.

Строк досудового розслідування з моменту внесення відомостей про кримінальне правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань до дня повідомлення особі про підозру становить:

1) шість місяців-у кримінальному провадженні щодо кримінального проступку;

2) дванадцять місяців - у кримінальному провадженні щодо злочину невеликої або середньої тяжкості;

3) вісімнадцять місяців - у кримінальному провадженні щодо тяжкого або особливо тяжкого злочину.

Досудове розслідування повинно бути закінчено:

1) протягом одного місяця з дня повідомлення особі про підозру у вчиненні кримінального проступку;

2) протягом двох місяців з дня повідомлення особі про підозру у вчиненні злочину.

Строк досудового розслідування може бути продовжений у порядку, передбаченому параграфом 4 глави 24 цього Кодексу. При цьому загальний строк досудового розслідування не може перевищувати:

1) двох місяців із дня повідомлення особі про підозру у вчиненні кримінального проступку;

2) шести місяців із дня повідомлення особі про підозру у вчиненні злочину невеликої або середньої тяжкості;

3) дванадцяти місяців із дня повідомлення особі про підозру у вчиненні тяжкого або особливо тяжкого злочину.

Статтею 294 КПК України визначено, якщо досудове розслідування злочину або кримінального проступку до моменту повідомлення особі про підозру неможливо закінчити у строк, зазначений в абзаці другому частини першої статті 219 цього Кодексу, вказаний строк може бути неодноразово продовжений слідчим суддею за клопотанням прокурора або слідчого, погодженого з прокурором, на строк, встановлений пунктами 1-3 частини другої статті 219 цього Кодексу.

Строк досудового розслідування злочину може бути продовжений до трьох місяців, якщо його неможливо закінчити внаслідок складності провадження, до шести місяців - внаслідок особливої складності провадження, до дванадцяти місяців - внаслідок виняткової складності провадження.

Клопотання про продовження строку досудового розслідування подається не пізніше п`яти днів до спливу строку досудового розслідування, встановленого статтею 219 цього Кодексу.

Слідчий суддя зобов`язаний розглянути клопотання про продовження строку досудового розслідування протягом трьох днів з дня його одержання, але в будь-якому разі до спливу строку досудового розслідування, за участю слідчого або прокурора, а також підозрюваного та його захисника, у разі розгляду клопотання про продовження строку досудового розслідування після повідомлення особі про підозру.

Дослідивши додані до клопотання копії документів, слідчий суддя вважає, що слідчим обґрунтовано вказано про неможливість у строк закінчити досудове розслідування у кримінальному провадженні та з`ясування усіх обставин, передбачених ст. 91 КПК України.

Зважаючи на таке, слідчий суддя дійшов висновку, що клопотання слідчого обґрунтоване та підлягає задоволенню, а строк досудового розслідування продовженню до шести місяців.

Керуючись ст.ст.219,294,295-1 КПК України, -

УХВАЛИВ :

Клопотання слідчого СВ Дніпровського ВП ГУНП в Запорізькій області ОСОБА_3 , погоджене з прокурором Запорізької місцевої прокуратури №3 ОСОБА_4 , про продовження строку досудового розслідування, винесене в кримінальному провадженні №12020080050000327 від 27.01.2020, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 190 КК України - задовольнити.

Продовжити строк досудового розслідування у кримінальному провадженні №12019080050001703 від 17.05.2019, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 190 КК України, до шести місяців, тобто до 27.07.2021 року включно.

Ухвала слідчого судді, прийнята за результатами розгляду клопотання про продовження строку досудового розслідування, оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудЛенінський районний суд м. Запоріжжя
Дата ухвалення рішення19.01.2021
Оприлюднено27.01.2023
Номер документу94883284
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про продовження строку досудового розслідування

Судовий реєстр по справі —334/319/21

Ухвала від 29.08.2024

Кримінальне

Ленінський районний суд м. Запоріжжя

Гнатюк О. М.

Ухвала від 11.01.2023

Кримінальне

Ленінський районний суд м. Запоріжжя

Філіпова І. М.

Ухвала від 25.01.2022

Кримінальне

Ленінський районний суд м. Запоріжжя

Філіпова І. М.

Ухвала від 19.01.2021

Кримінальне

Ленінський районний суд м. Запоріжжя

Гнатюк О. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні