Постанова
від 30.06.2009 по справі 15/404
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01025, м. Київ, вул. Десятинна, 4/6, тел. 278-43-43 Вн. № < Внутрішній Номер справи >

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

30.06.2009 р. 12:40 № 15/404

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Мазур А.С. при секретарі Бистрик О.С.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом до про Регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів Державної податкової адміністрації України у Київській області Товариства з обмеженою відповідальністю Виставковий комплекс Чубинське стягнення штрафних санкцій, На підставі частини 3 статті 160 КАС України в судовому засіданні 30 червня 2009 року проголошено вступну та резолютивну частини постанови. Повний текст постанови складено та підписано 10 липня 2009 року.

В С Т А Н О В И В:

Регіональне управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової адміністрації України у Київській області звернулось до суду з позовом про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю Виставковий комплекс Чубинське`фінансових санкцій (штрафу) в сумі 1 700 грн.

Позивач надіслав на адресу суду заяву у якій зазначив, що позов підтримує у повному обсязі та просив провести судовий розгляд справи без його участі.

Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідачем у встановлені законодавством строки не сплачені фінансові санкції, визначені йому згідно рішення № 100378-32-206/0190 у розмірі 1 700 грн.

Штрафні санкції до відповідача застосовані за порушення виявлені під час перевірки, яку було проведено у кафе, яке використовується відповідачем для здійснення підприємницької діяльності та розташоване за адресою: Київська область, Бориспільській район, с. Чубинське, вул. Виставкова, буд. 1, та за результатами якої складено акт № 100391-32-209/0202 від 15.07.2008 р., у якому зазначено про наявність на реалізації тютюнових виробів без марок акцизного збору встановленого зразка. Відповідачем порушені вимоги ст. 11 Закону України "Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного та плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" від 19.12.1995 № 481/95-ВР, а ст. 17 цього Закону за таке порушення передбачено застосування фінансових санкцій у вигляді штрафу в розмірі 1 700 грн.

На дату подання позовної заяви кошти (штраф) до Державного бюджету за вчинене порушення відповідачем не сплачено.

Відповідач у судове засідання не з`явився. Судові виклики, направлені на адресу відповідача повернулися до суду з відміткою поштового зв`язку за зазначеною адресою не знаходиться . Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, станом на 13.02.2009 р. місцезнаходження відповідача зазначено: 04123, м. Київ, вул. Світлицького, 35 зазначена адреса співпадає з адресою відповідача, вказану у позовній заяві. Інформації щодо зміни місцезнаходження відповідач до державного реєстратора не надав.

Враховуючи наведене, суд вважає відповідача належним чином повідомленим.

Розглянувши подані позивачем документи і матеріали, заслухавши пояснення представника позивача, всебічно з`ясувавши фактичні обставини справи, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню, з наступних підстав.

Судом встановлено, що 15 липня 2008 р. Регіональним управлінням Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів Державної податкової адміністрації України у Київській області проведено перевірку кафе, яке розташоване за адресою: Київська область, Бориспільській район, с. Чубинське, вул. Виставкова, буд. 1, і використовується суб`єктом підприємницької діяльності -юридичною особою Товариством з обмеженою відповідальністю Виставковий комплекс Чубинське (ідентифікаційний код - 32556561, адреса за ЄДРПОУ: 04123, м. Київ, Подільський р-н, вул. Світлицького, 35) за результатами якої складено акт №100391-32-206/0202 від 15.07.2008 р.

При здійсненні перевірки, виявлені порушення ст. 11 Закону України "Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" від 19.12.95 № 481/95-ВР, а саме, у кафе на реалізації знаходились тютюнові вироби (сигари), при цьому, марки акцизного збору на сигари відсутні, упаковки, в яких транспортуються сигари і які маркуються марками акцизного збору відсутні.

Вказане порушення підтверджується актом зняття залишків тютюнових виробів, які знаходяться на реалізації без марок акцизного збору, копія якого наявна у матеріалах справи.

Рішення про застосування штрафних санкцій №100378-32-206/0190 прийняте 21.07.2008 р. на підставі вищевказаних висновків, у відповідності до вимог чинного законодавства надсилалось відповідачу поштою рекомендованим листом. Зазначений поштове відправлення повернулося на адресу позивача відміткою пошти за закінченням терміну зберігання , про що складено відповідний акт № 35 від 23.08.2008 р. про неможливість вручення рішення про застосування фінансових санкцій, в той же день вказане рішення розміщено на дошці оголошень.

Доказів виконання відповідачем рішення про застосування фінансових санкцій №100378-32-206/0190 або оскарження вказаного рішення в судовому чи адміністративному порядку суду не надано.

Відповідно до ст. 11 Закону України Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів`алкогольні напої та тютюнові вироби, які виробляються в Україні, а також такі, що імпортуються в Україну, позначаються марками акцизного збору в порядку, визначеному законодавством.

Пунктом 2 ст. 7 Закону України Про акцизний збір на алкогольні напої та тютюнові вироби`наявність марки акцизного збору на пляшці (упаковці) алкогольних напоїв та пачці (упаковці) тютюнових виробів є однією з умов для ввезення на митну територію України і реалізації їх споживачам. Забороняється ввезення, зберігання, транспортування, прийняття на комісію з метою продажу та реалізація на території України алкогольних напоїв та тютюнових виробів, на яких немає марок акцизного збору встановленого зразка.

Відповідно до п. 20 Положення про виробництво, зберігання, продаж марок акцизного збору з голографічними захисними елементами і маркування алкогольних напоїв та тютюнових виробів, затвердженого постановою від 23.04.2003 р. № 567 Про запровадження марок акцизного збору нового зразка з голографічними захисними елементами для маркування алкогольних напоїв та тютюнових виробів :

- марки наклеюються виробниками на кожну пляшку, пачку (упаковку) у такий спосіб, щоб вони розривалися під час відкупорювання (розкривання) виробів;

- алкогольні напої та тютюнові вироби, марковані з відхиленням від вимог цього Положення або марками, що не відповідають виду продукції та місткості тари та/або не видавалися безпосередньо виробнику (імпортеру) зазначеної продукції, вважаються немаркованими.

Згідно з пунктом 7 Правил роздрібної торгівлі тютюновими виробами затверджених наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 24.07.2002 р. № 218 увезення, зберігання та реалізація на території України тютюнових виробів, на яких немає марок акцизного збору встановленого зразка, забороняється.

Відповідно до ч. 2 ст. 17 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів`до суб`єктів підприємницької діяльності застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів.

Абзац 13 ч. 2 ст. 17 Закону Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів передбачає відповідальність за зберігання, транспортування, реалізації фальсифікованих алкогольних напоїв та тютюнових виробів, алкогольних напоїв та тютюнових виробів без марок акцизного збору встановленого зразка або з підробленими марками акцизного збору у вигляді штрафу в розмірі 100 відсотків вартості товару, але не менше 1700 гривень.

Частиною 4 ст. 17 зазначеного Закону встановлено, що рішення про стягнення штрафів, передбачених частиною другою цієї статті, приймаються органом, який видав ліцензію на право виробництва і торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, спиртом-сирцем виноградним, спиртом-сирцем плодовим, алкогольними напоями і тютюновими виробами, та іншими органами виконавчої влади у межах їх компетенції, визначеної законами України.

Отже, в ході перевірки було виявлено і зафіксовано в Акті перевірки (акт зняття залишків алкогольних напоїв -додаток до акту) факт здійснення відповідачем роздрібної торгівлі алкогольними без марок акцизного збору встановленого зразка, що свідчить про порушення вимоги ст. 11 Закону, а ст. 17 цього Закону за таке порушення передбачено застосування фінансових санкцій у вигляді штрафу в розмірі 1700 грн.

Частинами 5 та 6 ст. 17 цього Закону також визначено, що у разі невиконання суб`єктом підприємницької діяльності рішення органів, зазначених у частині третій цієї статті, сума штрафу стягується на підставі рішення суду; дії органів, які мають право контролю за реалізацією норм цього Закону, можуть бути оскаржені в місячний термін у судовому порядку.

Пунктом 10 Порядку застосування фінансових санкцій, передбачених статтею 17 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів , затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 790 від 02.06.2003, також передбачено, що у разі невиконання суб`єктом підприємницької діяльності рішення про застосування фінансових санкцій протягом 30 днів після його отримання сума санкцій стягується на підставі рішення суду.

Доказів на підтвердження того, що відповідач оскаржив рішення контролюючого органу до суду і воно було визнано недійсним, або доказів скасування цього рішення в адміністративному порядку, а також інших доказів на спростування позовних вимог відповідачем не надано.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Зважаючи на всі викладені обставини в їх сукупності, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню. Доказів, які б спростовували доводи позивача, відповідач суду не надав.

Відповідно до ч. ч. 2, 4 ст. 94 КАС України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони - суб`єкта владних повноважень, суд присуджує з іншої сторони всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати, пов`язані із залученням свідків та проведенням судових експертиз. У справах, в яких позивачем є суб`єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

Оскільки спір вирішено на користь суб`єкта владних повноважень, звільненого від сплати судового збору, а також за відсутності витрат позивача - суб`єкта владних повноважень, пов`язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають.

Керуючись ст.ст. 69, 70, 71, 158-163 КАС України, адміністративний суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Позов задовольнити.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю Виставковий комплекс Чубинське до Державного бюджету України фінансові санкції у вигляді штрафу в розмірі 1700 грн. (одну тисячу сімсот гривень).

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження або апеляційної скарги в порядку, встановленому ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України. Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку та в строки, встановлені ст.186 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя А.С. Мазур

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення30.06.2009
Оприлюднено16.02.2021
Номер документу94890354
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —15/404

Постанова від 30.06.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Мазур А.С.

Постанова від 30.06.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Мазур А.С.

Постанова від 30.06.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Мазур А.С.

Постанова від 30.06.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Мазур А.С.

Постанова від 30.06.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Мазур А.С.

Постанова від 30.06.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Мазур А.С.

Постанова від 30.06.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Мазур А.С.

Постанова від 30.06.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Мазур А.С.

Ухвала від 01.06.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Хоменко М.Г.

Ухвала від 01.03.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Мазур А.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні