4/1215-23/174
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
79014, м. Львів, вул. Личаківська, 128
РІШЕННЯ
04.09.07 Справа№ 4/1215-23/174
Господарський суд Львівської області у складі судді Бортник О.Ю. при секретарі судових засідань Маїк С.Б. розглянув у відкритому судовому засіданні справу за позовом Відкритого акціонерного товариства (надалі –ВАТ) “Укртелеком”, м. Київ, в особі Центру електрозв”язку № 6 Львівської філії ВАТ “Укртелеком”, м. Сокаль,
до відповідача Товариства з обмеженою відповідальністю “Столяр” (надалі –ТзОВ “Столяр”), м. Жовква,
про стягнення 761,35 грн.
За участю представників:
від позивача - Мельницький В.Г. –представник,
від відповідача – не з”явився
Суть спору:
ВАТ “Укртелеком”, м. Київ, в особі Центру електрозв”язку № 6 Львівської філії ВАТ “Укртелеком”, м. Сокаль, звернулось до господарського суду Львівської області з позовом про стягнення з ТзОВ “Столяр”, м. Жовква, 725,52 грн. заборгованості за надані телекомунікаційні послуги, 35,83 грн. пені та судових витрат у справі. Позовні вимоги мотивовані, зокрема нормами ч. 2 ст. 36 Закону України “Про телекомунікації” від 18.11.2003 р. № 1280-IV, ст.ст. 11, 12, 15, 16, 509, 526, 549 Цивільного кодексу України.
Розгляд справи відкладався з підстав, викладених в ухвалі суду від 17.07.2007 р.
Представником позивача у судовому засіданні 04.09.2007 р. уточнено період часу, за який він просить стягнути з відповідача пеню.
Відповідачем вимог ухвал суду не виконано, витребуваних доказів не подано, явки повноважного представника у засідання суду не забезпечено.
Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши наявні у справі докази, господарський суд Львівської області дійшов висновку, що позов підлягає задоволенню. Роблячи такий висновок, господарський суд виходив з наступного.
Відповідно до ст.ст. 525, 526, 548, ч. 1 ст. 611 ЦК України зобов'язання повинні виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства. Одностороння відмова від зобов”язання не допускається. У разі порушення зобов”язання настають правові наслідки, встановлені договором або законом, зокрема: сплата неустойки. Виконання зобов”язання (основного зобов”язання) забезпечується, якщо це встановлено договором або законом. Згідно з ст.ст. 33, 36 Закону України “Про телекомунікації”, п. 108 Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг Споживачі телекомунікаційних послуг несуть відповідальність за порушення норм цього Закону, Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг відповідно до закону. Споживачі телекомунікаційних послуг зобов'язані дотримуватися Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, що затверджує Кабінет Міністрів України, зокрема своєчасно оплачувати отримані ними телекомунікаційні послуги. Абонентна плата за користування телефоном, почасова оплата місцевих телефонних розмов, плата за міжміські та міжнародні телефонні розмови, надіслані в кредит телеграми та за інші послуги, надані по телефону, вноситься абонентом у десятиденний строк після отримання рахунка, але не пізніше 20 числа місяця, що настає після розрахункового періоду. Розрахунковим періодом вважається, як правило, календарний місяць, у межах якого надавалися послуги. У разі неотримання рахунка до 10 числа місяця, що настає після розрахункового періоду, або здійснення розрахунків без застосування квитанцій (без надсилання рахунків) абонент повинен звернутися до служби розрахунків оператора для отримання інформації про належну до сплати суму. У разі затримки плати за надані оператором, провайдером телекомунікаційні послуги споживачі сплачують пеню, яка обчислюється від вартості неоплачених послуг у розмірі облікової ставки Національного банку України, що діяла в період, за який нараховується пеня. Сплата споживачем пені, правомірне припинення чи скорочення оператором, провайдером переліку телекомунікаційних послуг не звільняє споживача від обов'язку оплатити надані йому телекомунікаційні послуги.
Цех електрозв”язку № 10 м. Жовква Центру електрозв”язку № 6 м. Сокаль надавав ТзОВ “Столяр” послуги електрозв”язку (номер телефону 21-458). Цех електрозв”язку № 10, м. Жовква, відповідно до Положення про цех електрозв”язку є безбалансовим структурним підрозділом і входить до складу Центру електрозв”язку № 6 Львівської філії ВАТ “Укртелеком”. Телефон № 21-458 встановлено відповідачу позивачем на підставі поданого ним листа-клопотання № 17 від 17.03.2004 р. та доданих до цього листа-клопотання статуних документів. Відповідач оплачував надані йому послуги телефонного зв”язку. Вказане підтверджується наявними у матеріалах справи платіжними дорученнями. Однак, станом на 31.05.2007 р. допустив заборгованість з оплати наданих телекомунікаційних послуг. Як вбачається з наявних у матеріалах справи рахунків на оплату послуг, плтіжних доручень про оплату послуг телефонного зв”язку та розрахунку заборгованості, зробленого позивачем, ТзОВ “Столяр” станом на 01.06.2007 р. заборгувало позивачу 725,52 грн. за надані послуги телефонного зв”язку. На цю заборгованість позивачем у відповідності до ст. 232 ГК України, ч. 2 ст. 36 Закону України “Про телекомунікації” нараховано 35,83 грн. пені за період часу з 21.09.2005 р. по 21.02.2006 р. Відповідачем заяви в порядку, передбаченому ч. 3 ст. 267 ЦК України не подано.
Враховуючи вищенаведене, а також те, що у матеріалах справи відсутні і відповідачем на вимогу ухвал суду не подані докази, які б спростовували позовні вимоги або свідчили про погашення боргу, 725,52 грн. заборгованості та 35,83 грн. пені підлягають стягненню з ТзОВ “Столяр” на користь позивача.
На підставі ст. 49 ГПК України судові витрати у справі слід покласти на відповідача.
Керуючись ст.ст. 33, 36 Закону України “Про телекомунікації”, ст.ст. 525, 526, 548, ч. 1 ст. 611 Цивільного кодексу України, ст.ст. 193, 218, 220, 232 Господарського кодексу України, ст.ст. 33, 43, 49, 75, 82, 84, 85, 116 ГПК України, суд -
В И Р І Ш И В:
1. Позов задоволити.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю “Столяр” (80300, Львівська область, м. Жовква, вул. Равська, 15, ЄДРПОУ 19327703) на користь Відкритого акціонерного товариства “Укртелеком” в особі Центру електрозв”язку № 6 м. Сокаль Львівської філії ВАТ “Укртелеком” (80000, Львівська область, м. Сокаль, вул. Шептицького, 105, ЄДРПОУ 01186030) 725 грн. 52 коп. заборгованості, 35 грн. 83 коп. пені, 102 грн. державного мита та 118 грн. витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу.
Наказ видати після набрання рішенням законної сили.
2. Рішення набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня його прийняття.
3. Рішення може бути оскаржене в апеляційному та касаційному порядку.
Суддя
Суд | Господарський суд Львівської області |
Дата ухвалення рішення | 04.09.2007 |
Оприлюднено | 20.09.2007 |
Номер документу | 948922 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Львівської області
Бортник О.Ю.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні