Постанова
від 06.05.2010 по справі 2а-2868/10/1370
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМ ІНІСТРАТИВНИЙ СУД

79018, м. Львів, вул. Чоловсь кого, 2

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

06.05.2010 р. С права № 2а-2868/10/1370

09 год. 41 хв. зал судових засі дань № 6

Львівський окружний адм іністративний суд в складі:

головуючого-судді Гулика А.Г.,

при секретарі судового зас ідання Андрушакевич Т.В .,

за участю:

представника позивача: К улицького Р.Я.;

представник відповідача: н е з' явився,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за позовом Рег іонального управління Депар таменту контролю за виробниц твом та обігом спирту, алкого льних напоїв і тютюнових вир обів Державної податкової ад міністрації України у Львівс ькій області до Солонківсько го споживчого товариства про стягнення суми штрафних сан кцій, -

в с т а н о в и в :

Регіональне управлін ня Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирт у, алкогольних напоїв і тютюн ових виробів Державної подат кової адміністрації України у Львівській області зверну лося до суду з адміністратив ним позовом до Солонківськог о споживчого товариства, в як ому просить суд стягнути з ві дповідача до Державного бюдж ету суму штрафних санкцій у р озмірі 1000 грн. 00 коп.

Позовні вимоги мотивован і тим, що в порушенням вимог ст . 17 Закону України «Про держав не регулювання виробництва т а обігу спирту етилового, кон ьячного і плодового, алкогол ьних напоїв і тютюнових виро бів»від 19.12.1995 року № 481/95-ВР, відпов ідачем не сплачено суму штра фних санкцій, застосованих д о нього за роздрібну торгівл ю коньяком, алкогольними нап оями, горілкою, лікеро-горілч аними виробами та вином за ці нами, нижчими за встановлені мінімальні роздрібні ціни н а такі напої.

В судовому засіданні пред ставник позивача позов підтр имав повністю з підстав, викл адених в позовній заяві. Прос ить суд задоволити позовні в имоги в повному обсязі.

Відповідач явку уповнов аженого представника в судов е засідання не забезпечив, хо ча належним чином був повідо млений про дату, час та місце й ого проведення. Про причини н еявки суд не повідомив, а тому суд, керуючись ст. 128 КАС Україн и, ухвалив розглядати справу без його участі.

Відповідно до ч. 1 с т. 71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставин и, на яких ґрунтуються її вимо ги та заперечення.

Оскільки, відповідач жод них заперечень проти позову не подав, суд розглядає справ у на основі наявних доказів.

Суд, заслухавши пояснення представника позивача, з' я сувавши обставини, на які сто рона посилається як на підст аву своїх вимог, та дослідивш и докази, якими вони обґрунто вуються, вважає, що позов підл ягає до задоволення, виходяч и з наступного.

Як вбачається з матеріа лів справи, посадовими особа ми Регіонального управління Департаменту контролю за ви робництвом та обігом спирту, алкогольних і тютюнових вир обів у Львівській області пр оведено перевірку магазину-к афе, яке розташоване за адрес ою: Львівська область, Пустом итівський район, с. Солонка та належить Солонківському спо живчому товариству, за резул ьтатами якої складено акт ві д 27.11.2009 року № 66/320/23890261.

З вказаного вище акту перев ірки вбачається, що перевірк ою встановлено порушення від повідачем державної дисципл іни цін при здійсненні роздр ібної торгівлі алкогольними напоями, а саме: здійснення ро здрібної торгівлі горілкою « Володар»(місткість 0,5 л., ємкіс ть спирту етилового 40% об.) за ці ною, нижчою від мінімальної р оздрібної ціни на окремі вид и алкогольних напоїв вітчизн яного виробництва встановле ної постановою Кабінету Міні стрів України «Про встановле ння розміру мінімальних опто во-відпускних і роздрібних ц ін на окремі види алкогольни х напоїв вітчизняного виробн ицтва»від 30.10.2008 року № 957.

Суд зазначає, що основн і засади державної політики щодо регулювання виробництв а, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодов им, спиртом етиловим ректифі кованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим пло довим, спиртом-сирцем виногр адним, спиртом-сирцем плодов им, алкогольними напоями та т ютюновими виробами, забезпеч ення їх високої якості та зах исту здоров' я громадян, а та кож посилення боротьби з нез аконним виробництвом та обіг ом алкогольних напоїв і тютю нових виробів на території У країни визначаються Законом України «Про державне регул ювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних нап оїв та тютюнових виробів»від 19.12.1995 року № 481/95-ВР.

За визначенням термі нів, що даються у ст. 1 цього Зак ону, роздрібна торгівля - це діяльність по продажу товар ів безпосередньо громадянам та іншим кінцевим споживача м для їх особистого некомерц ійного використання незалеж но від форми розрахунків, у то му числі на розлив у ресторан ах, кафе, барах, інших суб'єкта х господарювання громадсько го харчування; мінімальні оп тово-відпускні ціни на алког ольні напої - ціни, які визна чаються за кодами виробів Ук раїнської класифікації това рів зовнішньоекономічної ді яльності за 1 літр 100-відсотков ого спирту, обраховані виход ячи з найнижчої оптової ціни на вітчизняну або контрактн ої вартості на імпортну прод укцію та податків і зборів, як і відповідно до чинного зако нодавства підлягають сплаті з одиниці продукції вітчизн яними виробниками й імпортер ами, та з урахуванням вартост і тари; мінімальні роздрібні ціни на алкогольні напої - цін и, які визначаються виходячи з мінімальних оптово-відпус кних цін на цю продукцію та то рговельної надбавки.

Мінімальний розмір опт ово-відпускних і роздрібних цін на окремі види алкогольн их напоїв вітчизняного вироб ництва затверджений постано вою Кабінету Міністрів Украї ни «Про встановлення розміру мінімальних оптово-відпускн их і роздрібних цін на окремі види алкогольних напоїв віт чизняного виробництва»від 30 .10.2008 року № 957 із змінами і доповн еннями.

Відповідальніст ь за порушення норм Закону Ук раїни «Про державне регулюва ння виробництва та обіг спир ту етилового, коньячного і пл одового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів»від 19.12.199 5 року № 481/95-ВР, щодо виробництва і торгівлі спиртом етиловим , коньячним і плодовим, спирто м етиловим ректифікованим ви ноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, спи ртом-сирцем виноградним, спи ртом-сирцем плодовим, алкого льними напоями та тютюновими виробами визначається ст. 17 ц ього Закону.

Абзацом 11 ч. 2 ст. 17 Закон у України «Про державне регу лювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячног о і плодового, алкогольних на поїв та тютюнових виробів»ві д 19.12.1995 року № 481/95-ВР, передба чено, що до суб' єктів господ арювання застосовуються фін ансові санкції у вигляді штр афів у разі оптової або роздр ібної торгівлі коньяком, алк огольними напоями, горілкою, лікеро-горілчаними виробами та вином за цінами, нижчими за встановлені мінімальні опто во-відпускні або роздрібні ц іни на такі напої - 100 відсотків вартості отриманої партії т овару, розрахованої виходячи з мінімальних оптово-відпус кних або роздрібних цін, але н е менше 1000 гривень.

Судом встановлено, що на підставі акту перевірки від 27.11.2009 року № 66/320/23890261, Регіональним управлінням Департаментом к онтролю за виробництвом та о бігом спирту, алкогольних на поїв та тютюнових виробів Де ржавної податкової адмініст рації України у Львівській о бласті прийнято рішення від 30.11.2009 року № 130213 про застосування до Солонківського споживчог о товариства фінансових санк цій у розмірі 1000 грн. за порушен ня відповідачем державної ди сципліни цін при здійсненні роздрібної торгівлі алкогол ьними напоями, встановленої постановою Кабінету Міністр ів України «Про встановлення розміру мінімальних оптово- відпускних і роздрібних цін на окремі види алкогольних н апоїв вітчизняного виробниц тва»від 30.10.2008 року № 957 із змінами і доповненнями.

Механізм застосування фін ансових санкцій визначаєтьс я Порядком застосування фіна нсових санкцій, затвердженим постановою Кабінету Міністр ів України від 02.06.2003 року № 790 «Пр о затвердження Порядку засто сування фінансових санкцій, передбачених статтею 17 Закон у України «Про державне регу лювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячног о і плодового, алкогольних на поїв та тютюнових виробів».

Відповідно до п. 6 зазначено го Порядку, рішення про засто сування фінансових санкцій, передбачених п. 2, приймаються керівником, а у разі його відс утності - заступником керів ника органу, який видав ліцен зію на право виробництва і то ргівлі спиртом етиловим, кон ьячним і плодовим, спиртом ет иловим ректифікованим виног радним, спиртом етиловим рек тифікованим плодовим, спирто м-сирцем виноградним, спирто м сирцем-плодовим, алкогольн ими напоями і тютюновими вир обами.

Згідно із п. 9 Порядку, рішенн я про застосування фінансови х санкцій складається в трьо х примірниках, один з яких зал ишається в органі, посадова о соба якого прийняла рішення, другий - у триденний строк п ісля його прийняття надсилає ться суб' єкту підприємниць кої діяльності або видається його уповноваженому предста вникові під розписку; третій - надсилається до органу де ржавної податкової служби за місцем реєстрації суб' єкта підприємницької діяльності як платника податків для кон тролю за надходженням до дер жавного бюджету суми сплачен ого штрафу.

Факт вручення відповідачу рішення про застосування фі нансових санкцій підтверджу ється повідомленням про вруч ення поштового відправлення № 22328219 з відповідною відміткою про його отримання адресато м 05.12.2009 року.

Узагальнюючи наявні в ма теріалах справи докази, суд п рийшов до висновку, що сума фі нансової санкції у вигляді ш трафу у розмірі 1000 грн. 00 коп., ви значеної Солонківському спо живчому товариству є узгодже ною та у встановлені строки д о бюджету не сплаченою, тобто визнається сумою податковог о боргу (узгоджена сума подат кового зобов' язання, неспла чена платником податків у те рмін).

Враховуючи наведене вище , суд вважає, що з відповідача - Солонківського споживчог о товариства слід стягнути н а користь Державного бюджету суму фінансової санкції у ви гляді штрафу у розмірі 1000 грн. 0 0 коп.

Відповідно до ч. 2 ст. 94 Кодек су адміністративного судочи нства України, судові витрат и зі сторін стягненню не підл ягають.

Керуючись ст.ст. 7-14, 69-71, 94 158-163, 167 Ко дексу адміністративного суд очинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В :

1.Позов задоволити.

2.Стягнути з Солонківського споживчого товариства (місц езнаходження: Львівська обла сть, Пустомитівський район, с . Солонка, вул. Центральна, буд . 2, код ЄДРПОУ - 23890261) на користь Де ржавного бюджету суму фінанс ової санкції у вигляді штраф у у розмірі 1000 грн. 00 коп. (одна ти сяча гривень нуль копійок).

Відповідно до ч. ч. 1-3 ст. 186 КАС України, про апеляційне оска рження рішення суду першої і нстанції спочатку подається заява. Обґрунтування мотиві в оскарження і вимоги до суду апеляційної інстанції викла даються в апеляційній скарзі . Заява про апеляційне оскарж ення та апеляційна скарга по даються до адміністративног о суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, я кий ухвалив оскаржуване судо ве рішення. Копія апеляційно ї скарги одночасно надсилаєт ься особою, яка її подає, до су ду апеляційної інстанції. За ява про апеляційне оскарженн я постанови суду першої інст анції подається протягом дес яти днів з дня її проголошенн я, а в разі складення постанов и у повному обсязі відповідн о до ст. 160 цього Кодексу - з дня с кладення в повному обсязі. Як що постанову було проголошен о у відсутності особи, яка бер е участь у справі, то строк под ання заяви про апеляційне ос карження обчислюється з дня отримання нею копії постанов и. Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом двадцяти д нів після подання заяви про а пеляційне оскарження. Згідно з ч. 5 ст. 186 КАС України, апеляцій на скарга може бути подана бе з попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, я кщо скарга подається у строк , встановлений для подання за яви про апеляційне оскарженн я.

Відповідно до ст. 254 КАС Украї ни, постанова або ухвала суду першої інстанції, якщо інше н е встановлено цим Кодексом, н абирає законної сили після з акінчення строку подання зая ви про апеляційне оскарження , встановленого цим Кодексом , якщо таку заяву не було подан о. Якщо було подано заяву про а пеляційне оскарження, але ап еляційна скарга не була пода на у строк, встановлений цим К одексом, постанова або ухвал а суду першої інстанції наби рає законної сили після закі нчення цього строку. У разі по дання апеляційної скарги суд ове рішення, якщо його не скас овано, набирає законної сили після закінчення апеляційно го розгляду справи. Якщо стро к апеляційного оскарження бу де поновлено, то вважається, щ о постанова чи ухвала суду не набрала законної сили.

Повний текст постанови виготовлений та підписаний 11 травня 2010 року.

Суддя (підпис) А.Г. Гулик

З оригіналом вірн о.

Суддя А.Г. Гулик

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.05.2010
Оприлюднено14.07.2010
Номер документу9493069
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-2868/10/1370

Постанова від 06.05.2010

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гулик Андрій Григорович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні