Рішення
від 15.02.2021 по справі 640/21143/20
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

15 лютого 2021 року м. Київ № 640/21143/20

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Смолія І.В., розглянувши у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Українська Хімічна Мережа" до Київської митниці Державної митної служби України про визнання протиправною та скасування картки відмови в прийнятті митної декларації, зобов`язання вчинити дії,

О Б С Т А В И Н И С П Р А В И:

До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю "Українська Хімічна Мережа" (далі також - позивач) із позовною заявою до Київської митниці Державної митної служби України (далі також - відповідач), в якому просить суд:

- визнати протиправною та скасувати картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення від 06.08.2020 № UA 100020/2020/00387;

- зобов`язати відповідача прийняти подану позивачем 03.08.2020 митну декларацію № UA 100020/2020/0355672 до митного оформлення та здійснити пропуск товару через митний кордон України.

Обґрунтовуючи позовні вимоги, зазначає, що 01.09.2019 між ТОВ "Українська Хімічна Мережа" та його контрагентом ЗАТ Русхімсеть (РФ, ЗАО Русхимсеть ) укладений Контракт №01/2017 від 04.05.2017. Згідно умов вказаного контракту зі змінами та доповненнями, ЗАТ Русхімнефть (Продавець) зобов`язався продавати ТОВ "Українська Хімічна Мережа" (Покупець), а останній приймати та оплачувати товар, що визначатиметься в Додатках до Контракту (п.п.1.1, 1.2 Контракту). Оплата товару здійснюється на умовах післяоплати - протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару та в валюті - долар США. Поставка товару здійснюється на умовах FCA згідно Інкотермс 2000 - після митного очищення товару в країні походження (Продавця).

На підставі п.п.4.2.-4.4. укладеного Контракту Продавець повідомляє Покупця про готовність товару до відвантаження не пізніше 3 календарних днів до ймовірної дати відвантаження. При цьому, при поставці товару Постачальник направляє наступні документи: рахунок-фактуру, копію ДТ, сертифікат якості компанії-виробника, транспортну накладну СМR. Датою поставки вважається дата оформлення ТН СМR, а право власності на товар переходить до покупця з моменту відвантаження товару.

03.08.2020 позивач подав відповідачу митну декларацію типу ІМ-40 ЕА для розмитнення товару (речовина Нонілфенол етоксилат Неонол 9-10) №UA100020/2020/035672 та переміщення через митний кордон України. За результатами перевірки митної декларації відповідач 06.08.2020 надав позивачу картку відмови в прийнятті митної декларації №UA100020/2020/00387, посилаючись на те, що згідно Указу Президента України від 14.05.2020 № 184/2020, яким введене в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України, ПАТ "Нижньокамськнафтохім" (Росія), яке є виробником товару, віднесено до переліку юридичних осіб щодо яких застосовані обмежувальні заходи (санкції).

Позивач вважає необґрунтованим спірне рішення відповідача та відмічає, що відповідно до ст. 256 Митного кодексу України у картках відмови мають зазначатись причини відмови, наводитись вичерпні роз`яснення вимог, виконання яких забезпечує можливість прийняття митної декларації, митного оформлення, випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення, а також вказується інформація про порядок оскарження рішення про відмову. Натомість, оскаржувана картка відмови не містять вказівки на те, що декларантом або уповноваженою ним особою не виконані умови, визначені Митним кодексом України. Крім того, відповідно до ст. 197 Митного кодексу України у випадках передбачених законом, на окремі товари встановлюються обмеження щодо їх переміщення через митний кордон України, пропуск таких товарів через митний кордон України та/або їх випуск здійснюється митними органами на підставі отриманих від державних органів, інших установ та організацій, уповноважених на здійснення дозвільних або контролюючих функцій відповідних дозвільних документів. Втім, в оскаржуваній картці відмови відсутня будь-яка інформація стосовно того, дозвіл якого саме органу буде достатнім для випуску товару у вільний обіг. Також позивач стверджує, що після здійснення відвантаження він набув право власності на товар. Товариство не знало та не могло передбачити, що будуть застосовані санкції, тим більше, що торговельна операція між ТОВ "Українська Хімічна Мережа" та ПАТ "Нижньокамськнафтохім" (Росія) відсутня, а тому відмова митного органу у прийнятті митної декларації порушує принцип правової визначеності. З наведених підстав позивач вважає оскаржуване рішення протиправними та таким, що підлягає скасуванню.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 09.09.2020 відкрито спрощене провадження в адміністративній справі без повідомлення учасників справи та запропоновано відповідачу надати відзив протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення відповідачу ухвали про відкриття провадження у справі.

06.10.2020 відповідач подав відзив на позовну заяву, в якому заперечує проти задоволення позову, з огляду на таке. Згідно із Законом України "Про санкції" від 14.08.2014 № 1644-VII та Указом Президента України від 14.05.2020 № 184/2020 до ПАТ "Нижньокамськнафтохім" (Росія), який є виробником товару, застосовані санкції, а тому позивачу було відмовлено у проведенні митних оформлень товару, про що 06.08.2020 складена картка відмови №UA100020/2020/00387. Отже, відсутні підстави для визнання спірної картки протиправними.

Відповідно до частини 3 статті 263 Кодексу адміністративного судочинства України у справах, розгляд яких проводився за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні), заявами по суті справи є позов та відзив.

Суд, розглянувши у відповідності до вимог статті 263 Кодексу адміністративного судочинства України справу за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні), дослідивши в сукупності письмові докази, якими сторони обґрунтовують позовні вимоги та відзив на позов, встановив.

01.09.2019 між ТОВ "Українська Хімічна Мережа" та його контрагентом ЗАТ Русхімсеть (РФ, ЗАО Русхимсеть ) укладений Контракт №01/2017 від 04.05.2017. Згідно умов вказаного контракту зі змінами та доповненнями, ЗАТ Русхімнефть (Продавець) зобов`язався продавати ТОВ "Українська Хімічна Мережа" (Покупець), а останній приймати та оплачувати товар, що визначатиметься в Додатках до Контракту (п.п.1.1, 1.2 Контракту). Оплата товару здійснюється на умовах післяоплати - протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару та в валюті - долар США. Поставка товару здійснюється на умовах FCA згідно Інкотермс 2000 - після митного очищення товару в країні походження (Продавця).

На підставі п.п.4.2.-4.4. укладеного Контракту Продавець повідомляє Покупця про готовність товару до відвантаження не пізніше 3 календарних днів до ймовірної дати відвантаження. При цьому, при поставці товару Постачальник направляє наступні документи: рахунок-фактуру, копію ДТ, сертифікат якості компанії-виробника, транспортну накладну СМR. Датою поставки вважається дата оформлення ТН СМR, а право власності на товар переходить до покупця з моменту відвантаження товару.

До відділу митного оформлення №1 митного поста Київ-західний 03.08.2020 декларантом ТОВ "Українська Хімічна Мережа" подано митну декларацію типу ІМ-40 ЕА для розмитнення товару (речовина Нонілфенол етоксилат Неонол 9-10) №UA100020/2020/035672 та переміщення через митний кордон України.

06.08.2020 відповідачем прийнято та вручено позивачу картку відмови в прийняті митної декларації №UА100020/2020/00387, відповідно до якої, підставою для відмови у митному оформленні (випуску) товарів є: застосування спеціальних санкцій до відправника/експортера товару (ПАТ "Нижньокамськнафтохім" Росія, Республіка Татарстан, м. Нижнєкамськ), згідно Указу Президента України від 14.05.2020 № 184/2020 "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 14.05.2020 "Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)".

Не погоджуючись з відмовою відповідача у митному оформленні товару, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Надаючи оцінку позиціям сторін, суд враховує наступні обставини та положення законодавства.

Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 3 ст. 318 Митного кодексу України (далі - МК України) митний контроль передбачає виконання митними органами мінімуму митних формальностей, необхідних для забезпечення додержання законодавства України з питань митної справи.

Статтею 248 МК України передбачено, що митне оформлення розпочинається з моменту подання митному органу декларантом або уповноваженою ним особою митної декларації або документа, який відповідно до законодавства її замінює, та документів, необхідних для митного оформлення, а в разі електронного декларування - з моменту отримання митним органом від декларанта або уповноваженої ним особи електронної митної декларації або електронного документа, який відповідно до законодавства замінює митну декларацію.

Митне оформлення завершується в найкоротший можливий строк, але не більше ніж чотири робочих години з моменту пред`явлення митному органу товарів, транспортних засобів комерційного призначення, що підлягають митному оформленню, подання митної декларації або документа, який відповідно до законодавства її замінює, та всіх необхідних документів і відомостей, передбачених статтями 257 і 335 цього Кодексу (ст. 255 МКУ).

Згідно зі ст. 256 МК України, відмова у митному оформленні - це письмове вмотивоване рішення митного органу про неможливість здійснення митного оформлення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через невиконання декларантом або уповноваженою ним особою умов, визначених цим Кодексом (ч.1).

За змістом ч. 2, 3 ст. 256 МК України у рішенні про відмову у митному оформленні повинні бути зазначені причини відмови та наведені вичерпні роз`яснення вимог, виконання яких забезпечує можливість митного оформлення товарів, транспортних засобів комерційного призначення. Зазначене рішення повинно також містити інформацію про порядок його оскарження.

Порядок оформлення картки відмови визначається розділом VII Порядку виконання митних формальностей при здійсненні митного оформлення товарів із застосуванням митної декларації на бланку єдиного адміністративного документа, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 30.05.2012 № 631, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10.08.2012 за № 1360/21672 (далі Порядок № 631).

Відповідно до п. 7.1 Порядку № 631, у всіх випадках відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні, випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення оформлюється картка відмови за формою, наведеною в додатку 2 до Порядку № 631.

Згідно з п. 7.2 Порядку № 631, у картці відмови зазначаються причини відмови, наводяться вичерпні роз`яснення вимог, виконання яких забезпечує можливість прийняття митної декларації, митного оформлення, випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення, а також вказується інформація про порядок оскарження рішення про відмову.

Аналізуючи наявні у матеріалах справи докази, зокрема контракт № 01/2017 від 04.05.2017 суд встановив, що за умовами п.п.4.3, 4.4 розділу 4 Строки та умови поставки - перехід права власності на товар переходить від продавця до покупця з моменту відвантаження товару. Датою поставки вважається дата оформлення транспортної накладної СМR.

Зважаючи на те, що завантаження товару відбулось 31.07.2020 (гр. 4 CMR (міжнародної товарно-транспортної накладної) № 1155316) датою переходу права власності на цей товар від Продавця до ТОВ "Українська Хімічна Мережа" з моменту відвантаження товару та 17.05.2020, відповідно.

Статтею 1 Закону України "Про зовнішньоекономічну діяльність" від 16.04.1991 №959-XII (далі Закон № 959-XII) визначено, що момент здійснення експорту (імпорту) - момент перетину товаром митного кордону України або переходу права власності на зазначений товар, що експортується чи імпортується, від продавця до покупця.

Згідно з ст. 10 Митного кодексу України, межі митної території України є митним кордоном України. Митний кордон України збігається з державним кордоном України, крім меж штучних островів, установок і споруд, створених у виключній (морській) економічній зоні України, на які поширюється виключна юрисдикція України.

Із аналізу вказаних норм слідує, що моментом здійснення імпорту є момент перетину товаром митного кордону України. Здійснити ввезення в Україну товару, що підлягає митному оформленню службовими особами митниці з метою забезпечення митного контролю та для застосування засобів державного регулювання ввезення на митну територію України, неможливо без його фактичного переміщення через митний кордон України. Поняття перетину товаром митного кордону України збігається із переміщенням товару через митний кордон України - ввезенням товару в Україну, підставою для якого в режимі імпорту є наявність на товар товаросупровідного документу, на якому проставляється відбиток штампу "під митним контролем" з відповідною датою та який підтверджує факт і дату перетину товаром митного кордону.

При цьому, перетин товаром митного кордону України, який засвідчується відбитком штампу "під митним контролем" з відповідною датою, не можна ототожнювати з пропуском товарів через митний кордон України, який здійснюється виключно після завершення митного оформлення в тому обсязі, що відповідає меті його переміщення через митний кордон України та підтверджується оформленою МД.

Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду від 23.04.2020 у справі № 809/1791/13-а.

Під час митного оформлення товару за вище за декларацією поданою Товариством, ввезення товару на митну територію України 04.08.2020 шляхом перетину кордону України транзитом через Північну митницю Дермитслужби.

Проведення митного контролю товару позивача, що прибув на митну територію України, було розпочато на митному посту Сеньківка пункту пропуску Сеньківка-Нові Юрковичи, Веселівка Північної митниці Держмитслужби.

Оплату за проведення зазначеного контролю було здійснено позивачем, що підтверджується квитанціями №50748111 та №50748112 від 04.08.2020.

04.08.2020 товар позивача прибув до м/п Київ-західний ВМО №1 - вул. Малинська, 20, та видано перевізнику разову перепустку №В6-0016974.

Згідно акту про проведення огляду (переогляду) товарі, транспортних засобів, ручної поклажі та багажу за митною декларацією було здійснено 05.08.2020.

06.08.2020 відповідачем прийнято та вручено позивачу картку відмови в прийняті митної декларації №UА100020/2020/00387.

За змістом ч. 1 ст. 1 Закону України "Про санкцій" з метою захисту національних інтересів, національної безпеки, суверенітету і територіальної цілісності України, протидії терористичній діяльності, а також запобігання порушенню, відновлення порушених прав, свобод та законних інтересів громадян України, суспільства та держави можуть застосовуватися спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи.

Відповідно до ч. 1 ст. 196 МК України не можуть бути пропущені через митний кордон України товари, переміщення яких через митний кордон України заборонено законом або міжнародним договором України, згода на обов`язковість якого надана Верховною Радою України, або відповідно до закону чи міжнародного договору України, згода на обов`язковість якого надана Верховною Радою України.

Митний орган відмовляє у випуску товару, якщо цей товар походить з країни, товари якої заборонені до переміщення через митний кордон України згідно із законодавством України (ч. 1 ст. 48 МК України).

Так, відповідно до Указу Президента України від 14.05.2020 № 184/2020 "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 14 травня 2020 року "Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) до ПАТ "Нижньокамськнафтохім" згідно зі саттею 5 Закону України "Про санкції" застосовані такі обмежувальні заходи:

1) блокування активів тимчасове обмеження права особи користуватися та розпоряджатися належним їй майном;

2) обмеження торговельних операцій;

3) повне припинення транзиту ресурсів, польотів та перевезень територією України;

4) запобігання виведенню капіталів за межі України;

5) зупинення виконання економічних та фінансових зобов`язань;

6) заборона участі у приватизації, оренді державного майна резидентами іноземної держави та особами, які прямо чи опосередковано контролюються резидентами іноземної держави або діють в їх інтересах.

Отже, із наведеного вище слідує, що митне законодавство передбачає можливість виникнення правової ситуації, пов`язаної із забороною переміщення товару через митний кордон України. Підстави для заборони переміщення товару можуть бути передбачені як Митним кодексом України, так і іншими законами та міжнародним договором України, згода на обов`язковість якого надана Верховною Радою України.

Суд відмічає, у даному випадку підставою для заборони переміщення товару, який позивач придбав у іноземного виробника - ПАТ "Нижньокамськнафтохім" (Росія) є застосування до цього контрагента Указом Президента України та рішенням РНБО спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів.

Судом встановлено, що перехід права власності на товар до позивача та перетин митного кордону України відбувся після прийняття Радою національної безпеки і оборони України рішення № 184/2020 від 14.05.2020.

Отже, у даному випадку, на день ввезення товару на митну територію України існували обставини, коли позивач повинен був дізнатися про встановлення обмежувальних заходів до визначеного переліку юридичних осіб, зокрема, і його контрагента - ПАТ "Нижньокамськнафтохім" Росія, Республіка Татарстан, м. Нижнєкамськ.

Варто відмітити, що господарська операція, яка відбулася між ТОВ "Українська Хімічна Мережа" та ПАТ "Нижньокамськнафтохім" на момент прийняття обмежувальних заходів, ще не була завершеною, а тому суд вважає, що дії митного органу щодо відмови пропустити товар через митний кордон України є правомірними.

Щодо тверджень позивача про порушення його права вільно володіти, користуватися та розпоряджатися майном, що належить йому на праві власності, суд зазначає наступне.

Згідно зі ст. 41 Конституції України, кожен має право володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю, результатами своєї інтелектуальної, творчої діяльності.

Ніхто не може бути протиправно позбавлений права власності. Право приватної власності є непорушним.

Частиною 1 статті 317 Цивільного кодексу України, яка перебуває у системному зв`язку зі ст. 41 Конституції України передбачено, що власникові належать права володіння, користування та розпорядження своїм майном.

Відповідно до ст. 134 Господарського кодексу України, суб`єкт господарювання, який здійснює господарську діяльність на основі права власності, на свій розсуд, одноосібно або спільно з іншими суб`єктами володіє, користується і розпоряджається належним йому (їм) майном, у тому числі має право надати майно іншим суб`єктам для використання його на праві власності, праві господарського відання чи праві оперативного управління, або на основі інших форм правового режиму майна, передбачених цим Кодексом.

Таким чином, дискреційні повноваження держави щодо гарантування права власності є доволі широкими. Разом з тим, обмеження права власності, на думку суду, повинні розглядатися виключно на підставі загального принципу про те, що кожен має право безперешкодно користуватися своїм майном, а не крізь призму обмежень права власності. Тому, обмеження права власності повинні розглядатися як вимушені заходи, які держава може застосовувати лише в чітко визначених законом випадках.

Відповідно до ст. 17 Закону України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини" суди застосовують як джерело права при розгляді справ положення Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод та протоколів до неї, а також практику Європейського суду з прав людини та Європейської комісії з прав людини.

Згідно зі ст. 1 Протоколу Першого Конвенції про захист прав людини та основоположних свобод, кожна фізична або юридична особа має право мирно володіти своїм майном. Ніхто не може бути позбавлений своєї власності інакше як в інтересах суспільства і на умовах, передбачених законом і загальними принципами міжнародного права

Верховенство права, один із основоположних принципів демократичного суспільства, притаманний усім статтям Конвенції, а тому, при будь-якому втручанні державних органів у право на мирне володіння майном повинно бути забезпечено справедливий баланс між загальними інтересами суспільства та обов`язком захисту основоположних прав конкретної особи.

У справі "Беєлер проти Італії" Європейський суд з прав людини зазначив, що будь-яке втручання органу влади у захищене право не суперечитиме загальній нормі, викладеній у першому реченні частини 1 статті 1 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, лише якщо забезпечено "справедливий баланс" між загальним інтересом суспільства та вимогам захисту основоположних прав конкретної особи. Питання щодо того, чи було забезпечено такий справедливий баланс, стає актуальним лише після того, як встановлено, що відповідне втручання задовольнило вимогу законності і не було свавільним.

У рішенні від 09.01.2007 у справі "Інтерсплав" проти України" Суд наголосив, що втручання має бути пропорційним та не становити надмірного тягаря, іншими словами воно має забезпечувати "справедливий баланс" між інтересами особи і суспільства.

За таких обставин суд дійшов висновку, що застосування негативних наслідків до позивача у вигляді відмови в проведенні митного оформлення товарів, виробництво яких здійснюється на території країни-агресора, не порушує справедливий баланс, оскільки, перехід права власності на товар до позивача та перетин митного кордону України відбулись після прийняття Радою національної безпеки і оборони України рішення № 184/2020 від 14.05.2020.

Згідно з ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

На виконання вимог статті 77 КАС України відповідач надав суду належні докази існування законних підстав для прийняття оскаржуваних рішень.

Таким чином суд вважає, що відповідач, приймаючи рішення про відмову у прийнятті митної декларації, діяв обґрунтовано, на підставі та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України, відтак оскаржені рішення відповідають критеріям, визначеним частиною другою статті 2 КАС України.

З огляду на викладене вище, суд дійшов висновку про необґрунтованість позовних вимог, відтак відмовляє ТОВ "Українська Хімічна Мережа" у задоволенні позову.

Відповідно до ст. 139 КАС України, у разі відмови у задоволенні позову сплачені позивачем судові витрати відшкодуванню на його користь не підлягають.

Керуючись статтями 2, 6, 72-77, 90, 139, 241-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Відмовити товариству з обмеженою відповідальністю "Українська Хімічна Мережа" (код ЄДРПОУ 37024624, 03110, м. Київ, вул. Олександра Пироговського, 18) у задоволенні позовних вимог до Київської митниці Державної митної служби України (код ЄДРПОУ 43337359, 03124, м. Київ, бульв. Гавела Вацлава, 8-А) про визнання протиправною та скасування картки відмови в прийнятті митної декларації, зобов`язання вчинити дії.

Рішення суду набирає законної сили в строк і порядку, передбачені статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України. Рішенням суду може бути оскаржено за правилами встановленими статтями 293, 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Суддя І.В. Смолій

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення15.02.2021
Оприлюднено22.02.2021
Номер документу94968321
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/21143/20

Ухвала від 23.06.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Блажівська Н.Є.

Постанова від 26.05.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Василенко Ярослав Миколайович

Ухвала від 30.03.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Василенко Ярослав Миколайович

Ухвала від 30.03.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Василенко Ярослав Миколайович

Рішення від 15.02.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Смолій І.В.

Ухвала від 09.11.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Смолій І.В.

Ухвала від 09.09.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Смолій І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні