Постанова
від 17.02.2021 по справі 380/4402/20
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 лютого 2021 рокуЛьвівСправа № 380/4402/20 пров. № А/857/15398/20

Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі:

головуючого судді - Макарика В.Я.

суддів - Бруновської Н.В., Кузьмича С.М.

за участю секретаря судового засідання - Омеляновської Л.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Львові апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Львівській області на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 03 листопада 2020 року ( головуючий суддя в суді першої інстанції Сакалош В.М.) у справі № 380/4402/20 за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ОПТІМУС ВІА» до Головного управління ДПС у Львівській області про визнання протиправними і скасування податкових повідомлень-рішень,-

В С Т А Н О В И В:

05 червня 2020 року Товариство з обмеженою відповідальністю «ОПТІМУС ВІА» звернулося з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Львівській області в якому просило визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення від 28.12.2019 року №0005290501 та від 28.12.2019 №0005320501.

Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 03 листопада 2020 року позов задоволено повністю.

Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Львівській області від 28.12.2019 року №0005290501.

Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Львівській області від 28.12.2019 №0005320501.

Стягнуто на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ОПТІМУС ВІА» (79071, м. Львів, вул. Кульпарківська, 143/114; ЄДРПОУ 41509632) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Львівській області (79003, м. Львів, вул. Стрийська, 35; ЄДРПОУ 43143039) судовий збір в сумі 2879 (дві тисячі вісімсот сімдесят дев`ять) грн. 83 коп.

Не погодившись з рішенням суду першої інстанції, відповідач Головне управління ДПС у Львівській області подало апеляційну скаргу, в якій просить рішення суду першої інстанції скасувати, прийняти постанову, якою відмовити у задоволенні позовних вимог повністю.

Апелянт вважає, що суд першої інстанції неправильно встановив обставини справи, неповно з`ясував обставини, що мають значення для справи, висновки викладені у рішенні суду першої інстанції не відповідають обставинам справи, суд неправильно застосував норми матеріального права, рішення прийняте з порушенням норм процесуального права, без врахування принципу верховенства права з підстав викладених в апеляційній скарзі.

Суд апеляційної інстанції заслухавши доповідь судді-доповідача, пояснення представників сторін, перевіривши матеріали справи, обговоривши підстави в межах апеляційної скарги, вважає, що апеляційну скаргу слід залишити без задоволення, виходячи з наступного.

Судом апеляційної інстанції з матеріалів справи встановлено, що ГУ ДПС у Львівській області проводило документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ «ОПТУМУС ВІА» з питань проведення взаємовідносин із ТОВ «ТОП БУД ДИЗАЙН» за період грудень 2018 року та правомірності їх відображення у податкових деклараціях з податку на додану вартість та податковій декларації з податку на прибуток, за результатами якої складено акт документальної позапланової виїзної перевірки податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи від 12.12.2019р. №669/05.1/41509632.

Згідно акта, перевіркою було встановлено наступні порушення:

- п.5, п.6, П.7, П.9 П(С)БО 16 «Витрати» , п.п.134.1.1 п. 134.1 ст.134 Податкового кодексу України (далі - ПК України), в результаті чого ТОВ «ОПТІМУС ВІА» занижено податок на прибуток на загальну суму 10 909 грн., в тому числі за 2018 рік у сумі 10 909 гривень;

- п.п. 198.1, п.198.2, п.198.3 ст.198 ПК України, внаслідок чого ТОВ «ОПТІМУС ВІА» занижено податок на додану вартість на загальну суму 142 682 грн., в тому числі за грудень 2018 року в сумі 142 682 гривень.

На підставі зазначеного акту перевірки ГУ ДПС у Львівській області винесено:

- податкове повідомлення-рішення від 28.12.2019 року №0005290501, яким збільшено суму грошового зобов`язання за платежем податку на прибуток в сумі 13 636,25 грн. (основний платіж - 10 909,00 грн., штрафні (фінансові) санкції - 2 727,25 грн.);

- податкове повідомлення-рішення від 28.12.2019 року №0005320501, яким збільшено суму грошового зобов`язання за платежем податку на додану вартість в сумі 178 352,50 грн. (основний платіж - 142 682,00 грн., штрафні (фінансові) санкції - 35 670,50 грн.).

Податковим кодексом України від 02.12.2010 року №2755-VI (із змінами та доповненнями) регулюються відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, компетенцію і контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Згідно п.п.14.1.36 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України, господарська діяльність - діяльність особи, що пов`язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через свої відокремлені підрозділи, а також через будь-яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентськими договорами.

Згідно п.п. 16.1.2. п. 16.1 ст. 16 Податкового кодексу України платник податків зобов`язаний вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків і зборів.

Підпунктом 14.1.181 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України податковий кредит визначається як сума, на яку платник податку на додану вартість має право зменшити податкове зобов`язання звітного (податкового) періоду, визначена згідно з розділом V цього Кодексу.

Згідно пункту 22.1 статті 22 Податкового кодексу України, об`єктом оподаткування можуть бути майно, товари, дохід (прибуток) або його частина, обороти з реалізації товарів (робіт, послуг), операції з постачання товарів (робіт, послуг) та інші об`єкти, визначені податковим законодавством, з наявністю яких податкове законодавство пов`язує виникнення у платника податкового обов`язку.

Як встановлено положеннями пункту 185.1 статті 185, пункту 187.1 статті 187, пункту 188.1 статті 188 Податкового кодексу України, об`єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку, окрім іншого, з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України. Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: або дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, або дата відвантаження товарів. База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної (контрактної) вартості, але не нижче звичайних цін, з урахуванням загальнодержавних податків та зборів.

Відповідно до пункту 198.1 статті 198 Податкового кодексу України до податкового кредиту відносяться суми податку, сплачені/нараховані у разі здійснення операцій, зокрема, з придбання або виготовлення товарів та послуг.

Згідно з пунктом 198.2 статті 198 Податкового кодексу України датою віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг.

У пункті 198.3 статті 198 Податкового кодексу України визначено, що податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг та складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв`язку з придбанням або виготовленням товарів та наданням послуг.

Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.

Згідно з пунктом 44.2 статті 44 Податкового кодексу України для обрахунку об`єкта оподаткування платник податку на прибуток використовує дані бухгалтерського обліку та фінансової звітності щодо доходів, витрат та фінансового результату до оподаткування.

За змістом абзацу 11 частини першої статті 1, частини першої статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (у редакції, чинній на час виникнення спірних відносин) первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення. Підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати обов`язкові реквізити, перелік яких визначено у цій нормі.

Таким чином, у податковому обліку понесені витрати на придбання товарів/послуг мають бути підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими документами, які містять відомості про господарську операцію, підтверджують її фактичне здійснення.

До первинних документів бухгалтерського обліку, що підтверджують показники, відображені платником податків у податковій звітності, належать усі документи в їх сукупності, складені щодо господарської операції, які за змістом відповідають вимогам закону та які відображають реальні господарські операції.

Судом першої інстанції встановлено, що перевірка позивача здійснювалася на предмет господарських взаємовідносин з ТОВ «ТОВ БУД ДИЗАЙН» .

Протягом грудня 2018 року підприємство придбало будівельні матеріали - цемент ПЦ П/Б-К-400 у ТОВ «ТОП БУД ДИЗАЙН» на загальну суму 783 360,00 грн., в т.ч. ПДВ 130 560,00 грн.

На підтвердження означених господарських операцій позивачем було надано: Договір купівлі-продажу №21122018-35 від 01.12.2018 року з ТОВ «ТОП БУД ДИЗАЙН» , відповідно до умов якого Постачальник (ТзОВ «ТОП БУД ДИЗАЙН» ) зобов`язується передавати у власність Покупцеві будівельні матеріали в асортименті, а Покупець зобов`язується приймати товар та сплачувати за нього певну грошову суму на умовах цього договору (п.1.1. Договору).

Відповідно до умов договору, асортимент товару, його ціна по найменуванням та кількість зазначається у накладній (п.1.3. Договору); ціни на товар формуються Постачальником та зазначаються у рахунках (п.2.6. Договору); сума Договору визначається за сумою всіх поставок, що відбудуться на протязі дії даного Договору (п.3.2. Договору).

Купівля-продаж товару (цементу ПЦ 11/Б-К-400 тара 50кг) здійснювався на підставі наступних виписаних Постачальником рахунків-фактур:

- №СФ-1200202 від 18.12.2018 року на загальну суму 138 240,00 грн., в т.ч. ПДВ 23 040,00 грн.;

- №СФ-1200203 від 20.12.2018 року на загальну суму 138 240,00 грн., в т.ч. ПДВ 23 040,00 грн.;

- №СФ-1200204 від 21.12.2018 року на загальну суму 138 240,00 грн., в т.ч. ПДВ 23 040,00 грн.:

- №СФ-1200205 від 26.12.2018 року на загальну суму 138 240,00 грн., в т.ч. ПДВ 23 040,00 грн.;

- №СФ-1200206 від 27.12.2018 року на загальну суму 138 240,00 грн., в т.ч. ПДВ 23 040,00 грн.;

- №СФ-1200207 від 28.12.2018 року на загальну суму 92 160,00 грн., в т.ч. ПДВ 15 360,00 грн.

На підтвердження поставки товару позивачем надано до матеріалів справи копії підписаних видаткових накладних ,а саме:

- НР-1200202 від 18.12.2018 року на загальну суму 138 240,00 грн., в т.ч. ПДВ 23 040,00 грн.;

- НР-1200203 від 20.12.2018 року на загальну суму 138 240,00 грн., в т.ч. ПДВ 23 040,00 грн.;

- НР-1200204 від 21.12.2018 року на загальну суму 138 240,00 грн., в т.ч. ПДВ 23 040,00 грн.;

- НР-1200205 від 26.12.2018 року на загальну суму 138 240,00 грн., в т.ч. ПДВ 23 040,00 грн.;

- НР-1200206 від 27.12.2018 року на загальну суму 138 240,00 грн., в т.ч. ПДВ 23 040,00 грн.;

- НР-1200207 від 28.12.2018 року на загальну суму 92 160,00 грн., в т.ч. ПДВ 15 360,00 грн.

З матеріалів справи видно, що ТОВ «ОПТ1МУС В1А» податок на додану вартість по зазначених операціях віднесено до податкового кредиту за грудень 2018 року на підставі наступних податкових накладних:

- №202від 18.12.2018 року на загальну суму 138 240,00 грн., вт.ч. ПДВ 23 040,00 грн.;

- №203 від 20.12.2018 року на загальну суму 138 240,00 грн., в т.ч. ПДВ 23040,00 грн.;

- №204 від 21.12.2018 року на загальну суму 138 240,00 грн., в т.ч. ПДВ 23040,00 грн.;

- №205 від 26.12.2018 року на загальну суму 138 240,00 грн., в т.ч. ПДВ 23 040,00 грн.;

- №206 від 27.12.2018 року на загальну суму 138 240,00грн., в т.ч. ПДВ 23 040,00 грн.;

- №207 від 28.12.2018 року на загальну суму 92 160,00 грн., в т.ч. ПДВ 15 360,00 грн.

На підтвердження здійснення поставки товару (цементу ПЦ 1І/Б-К-400) позивачем було надано копії товарно - транспортних накладних (вантажовідправник: ТОВ «ТОП БУД ДИЗАЙН» , вантажоодержувач: ТОВ «ОПТІМУС ВІА» , автомобільний перевізник: ФОП ОСОБА_1 ): №1812-1 від 18.12.2018 року, №2012-1 від 20.12.2018 року, №2112-1 від 21.12.2018 року, №2612-1 від 26.12.2018 року, №2712-1 від 27.12.2018 року, №2812-1 від 28.12.2018 року.

За поставлений Товар позивач здійснив часткову оплату на поточний рахунок ТОВ «ТОП БУД ДИЗАЙН» згідно платіжних доручень №245 від 16.01.2019 року на суму 230 400,00 грн., №256 від 21.01.2019 року на суму 92 160,00 грн., №246 від 16.01.2019 року на суму 72 729,92 грн.

З матеріалів справи видно, що листом №14/1 від 06.05.2019 року ТОВ «ТОП БУД ДИЗАЙН» звернулось до позивача із проханням не здійснювати оплату згідно зазначеного вище договору до наступної письмової вимоги про оплату через труднощі, що виникли з банківським обслуговуванням рахунків та коштами розміщеними на них.

Також слід зазначити, що надходження товару (цементу ПЦ ІІ/Б-К-400) від ТОВ «ТОП БУД ДИЗАЙН» відображено позивачем по рахунку 201 «Основний склад» за грудень 2018 року, що підтверджується матеріалами справи.

20 грудня 2018 року між ТОВ «ОПТІМУС ВІА» (Замовник) та ТОВ «ТОП БУД ДИЗАЙН» (Підрядник) було укладено Договір підряду №1-2012, відповідно до умов якого Підрядник зобов`язується виконати для Замовника роботи «Капітальний ремонт дворів, внутрішньо квартальних доріг та тротуарів» , а Замовник зобов`язується надати Підряднику будівельний майданчик, затверджену проектно-кошторисну документацію, прийняти і оплатити матеріали, виконані роботи і надані послуги (п.1.1. Договору).

Вартість виконаних будівельних робіт та витрати відображені у довідках про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2018 року (форми КБ-3), що є невід`ємною частиною договору підряду №1-2012 від 20.12.2018 року.

З договору видно, що робота вважається виконаною після підписання акту приймання-передачі виконаних робіт Замовником і Підрядником (п.2.3. Договору).

Виконання означених робіт підтверджується Актами прийому-здачі виконаних робіт, що підписані сторонами:

- Акт приймання виконаних будівельних робіт на суму 15 858,80 грн.;

- Акт приймання виконаних будівельних робіт на суму 39 566,64 грн.

За виконані роботи позивач здійснив оплату на поточний рахунок ТОВ «ТОП БУД ДИЗАЙН» згідно платіжного доручення №241 від 04.01.2019 року на суму 55 435,44 грн.

Крім цього 20 грудня 2018 між ТОВ «ОПТІМУС ВІА» (Замовник) та ТзОВ «ТОП БУД ДИЗАЙН» (Підрядник) було укладено Договір підряду №2-2012, відповідно до умов якого Підрядник зобов`язується виконати для Замовника роботи «Капітальний ремонт дитячого майданчика» , а Замовник зобов`язується надати Підряднику будівельний майданчик, затверджену проектно-кошторисну документацію, прийняти і оплатити матеріали, виконані роботи і надані послуги (п.1.1. Договору).

Вартість виконаних будівельних робіт та витрати відображені у довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2018 року (форми КБ-3), що є невід`ємною частиною договору підряду №2-2012 від 20.12.2018 року.

Робота згідно договору вважається виконаною після підписання акту приймання-передачі виконаних робіт Замовником і Підрядником (п.2.3. Договору).

Про виконання наведених вище комплексу робіт свідчить наступні акти прийому- здачі виконаних робіт, підписані сторонами:

- Акт приймання виконаних будівельних робіт на суму 5 300,18 грн.;

- Акт приймання виконаних будівельних робіт на суму 11 994,30 грн.

За виконані роботи позивач здійснив оплату на поточний рахунок ТОВ «ТОП БУД ДИЗАЙН» згідно платіжного доручення №242 від 04.01.2019 року на суму 17 294,48 грн.

Щодо не підтвердження використання придбаного товару та виконаних підрядником робіт у власній господарській діяльності позивача слід зазначити наступне.

Проведення капітального ремонту дворів, внутрішньо квартальних доріг та тротуарів (Договір підряду №1-2012 від 20.12.2018року) здійснювалось на замовлення Франківської районної адміністрації згідно Договору №315/18 від 20.12,2018 року, що підтверджується підписаними актами приймання виконаних будівельних робіт та відображено в матеріалах справи.

Згідно Договору №315/18 від 20.12.2018 року, укладеного між Франківською районною адміністрацією (Замовник) та ТОВ «ОПТУМУС ВІА» (Виконавець) (п.1.1. Договору Виконавець бере на себе виконання робіт: Капітальний ремонт дворів, внутрішньо квартальних доріг та тротуарів на вул. Науковій, 25, а Замовник зобов`язується прийняти і оплатити такі роботи.

На підтвердження виконання договірних зобов`язань згідно Договору №315/18 позивачем надано наступні акти виконаних будівельних робіт:

- Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт на суму 110 851,21 грн.;

- Акт №2 приймання виконаних будівельних робіт на суму 43 647,65 грн.

Проведення капітального ремонту дитячого майданчика (влаштування м`якого покриття) на вул. Кульпарківській, 141 в м. Львові (Договір підряду №2-2012 від 20.12.2018 року) також здійснювалось на замовлення Франківської районної адміністрації згідно Договору №314/18 від 20.12.2018, що підтверджується підписаними актами приймання виконаних будівельних робіт.

Відповідно до Договору №314/18 від 20.12.2018 року, укладеного між Франківською районною адміністрацією (Замовник) та ТОВ «ОПТУМУС ВІА» (Виконавець) (п.1.1. Договору) Виконавець бере на себе виконання робіт: Капітальний ремонт дитячого майданчика (влаштування м`якого покриття) на вул. Кульпарківській, 141 в м. Львові, а Замовник зобов`язується прийняти і оплатити такі роботи.

Факт виконання договірних зобов`язань згідно Договору №314/18 підтверджується наступними актами виконаних будівельних робіт:

- Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт на суму 45 783,02 грн.;

- Акт №2 приймання виконаних будівельних робіт на суму 19 945,94 грн.

За виконання робіт, що є предметами договорів від 20.12.2018 року №314/18 та №315/18, Замовником (Франківською районною адміністрацією) здійснено оплату згідно платіжних доручень: №1666 від 27.12.2018 року на суму 110 851,21 грн., №1662 від 27.12.2018 року на суму 43 647,65 грн., №1663 від 27.12.2018 року на суму 45 783,02 грн., №1706 від 28.12.2018 року на суму 19 945,94 грн.

Крім того, надходження товару (цементу ПЦ П/Б-К-400) та наданих послуг від ТзОВ «ТОП БУД ДИЗАЙН» відображено підприємством у бухгалтерському обліку по рахунку 631 (контрагент ТзОВ «ТОП БУД ДИЗАЙН» ) (картка рахунку 631 за грудень 2018р. наявна в матеріалах справи).

Також позивачем для перевірки було надано договір про організацію перевезень вантажів автомобільним транспортом у внутрішньому сполученні від 05.11.2018р. №05.11/1, укладений з ФОП ОСОБА_1 , та акт здачі-приймання робіт (надання послуг) від 28.12.2018р №1.

Врахувавши викладені обставини, суд апеляційної інстанції погоджується з судом першої інстанції про те, що відповідачем не надано достатніх доказів та не відображено у акті перевірки обставин, які б безумовно свідчили про недобросовісність позивача як платника податку на додану вартість чи доводили б сумнівність здійснення господарських операцій.

Отже, ТОВ «ОПТІМУС ВІА» за порушення податкового законодавства свого контрагента ТОВ «ТОП БУД ДИЗАЙН» своїм податковим кредитом відповідальності не несе: є складена належним чином та зареєстрована в установленому законом порядку податкова накладна, а також первинні документи, що підтверджують факт придбанні товару та виконання підрядних робіт. А тому право ТОВ «ОПТІМУС ВІА» (як платника податків) на податковий кредит від інших обставин не залежить.

Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.

Закріплений у ч. 1 ст. 9 КАС України принцип змагальності сторін передбачає, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до ч. 2 ст. 73 КАС України, предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Згідно з ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Взявши до уваги викладене, колегія суддів приходить до висновку про те, що рішення суду першої інстанцій є законним та обґрунтованим і не підлягає скасуванню, оскільки суд всебічно перевіривши обставини справи, вирішив спір у відповідності з нормами матеріального права, що підлягають застосуванню до даних правовідносин, висновки суду є правильними, а доводи апеляційної скарги їх не спростовують.

Відповідно до ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального та процесуального права.

Керуючись ст. ст. 243, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 328 КАС України, суд,-

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Львівській області залишити без задоволення, а рішення Львівського окружного адміністративного суду від 03 листопада 2020 року у справі № 380/4402/20 - без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та касаційному оскарженню не підлягає, крім випадків, передбачених пунктом другим частини п`ятої статті 328 КАС України.

Головуючий суддя В. Я. Макарик судді Н. В. Бруновська С. М. Кузьмич Повне судове рішення складено 19 лютого 2021 року.

Дата

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.02.2021
Оприлюднено22.02.2021
Номер документу95009264
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —380/4402/20

Ухвала від 02.04.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Усенко Є.А.

Постанова від 17.02.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Макарик Володимир Ярославович

Ухвала від 21.01.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Макарик Володимир Ярославович

Ухвала від 21.12.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Макарик Володимир Ярославович

Рішення від 03.11.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сакалош Володимир Миколайович

Ухвала від 22.06.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сакалош Володимир Миколайович

Ухвала від 09.06.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сакалош Володимир Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні