Постанова
від 18.02.2021 по справі 915/323/20
ПІВДЕННО-ЗАХІДНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ПІВДЕННО-ЗАХІДНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД


П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 лютого 2021 року м. ОдесаСправа № 915/323/20 Південно-західний апеляційний господарський суд у складі колегії суддів головуючого судді Лавриненко Л.В.

суддів Аленіна О.Ю., Бєляновського В.В.

розглянувши матеріали апеляційної скарги Публічного акціонерного товариства "Національна страхова компанія "Оранта" в особі Миколаївської дирекції НАСК "Оранта", м. Миколаїв

на рішення Господарського суду Миколаївської області від 27.10.2020 р.

по справі № 915/323/20

за позовом Головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області, м. Миколаїв

до відповідача Публічного акціонерного товариства "Національна страхова компанія "Оранта" в особі Миколаївської дирекції НАСК "Оранта", м. Миколаїв

за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет позову ОСОБА_1 , м. Миколаїв

про стягнення 5 531,12 грн.

суддя суду першої інстанції: Мавродієва М.В.

час та місце ухвалення рішення: 27.10.2020 р., м. Миколаїв, вул. Адміральська, 22, Господарський суд Миколаївської області

Ухвалою Південно - західного апеляційного господарського суду відкрито апеляційне провадження за апеляційною скаргою Публічного акціонерного товариства Національна страхова компанія Оранта в особі Миколаївської дирекції НАСК Оранта , м. Миколаїв на рішення Господарського суду Миколаївської області від 27.10.2020 р. по справі № 915/323/20 та вирішено розглянути апеляційну у спрощеному позовному провадженні без виклику учасників справи за наявними у справі матеріалами в порядку письмового провадження.

Відповідно до ст. 269 ГПК України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Суд апеляційної інстанції досліджує докази, що стосуються фактів, на які учасники справи посилаються в апеляційній скарзі та (або) відзиві на неї.

Докази, які не були подані до суду першої інстанції, приймаються судом лише у виняткових випадках, якщо учасник справи надав докази неможливості їх подання до суду першої інстанції з причин, що об`єктивно не залежали від нього.

Суд апеляційної інстанції не обмежений доводами та вимогами апеляційної скарги, якщо під час розгляду справи буде встановлено порушення норм процесуального права, які є обов`язковою підставою для скасування рішення, або неправильне застосування норм матеріального права.

У суді апеляційної інстанції не приймаються і не розглядаються позовні вимоги та підстави позову, що не були предметом розгляду в суді першої інстанції.

В березні 2020 р. Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області звернулось до Господарського суду Миколаївської області з позовом до Публічного акціонерного товариства "Національна акціонерна страхова компанія "Оранта" в особі Миколаївської обласної дирекції НАСК "Оранта", м. Миколаїв про стягнення надміру виплаченої пенсії за період з 01.05.2012 р. по 28.02.2015 р. в сумі 5531,12 грн.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що в результаті зазначення відповідачем недостовірних даних у довідці на перерахунок пенсії від 07.05.2012 р. № 509, виданої на вимогу ОСОБА_1 , позивачу було завдано шкоду у вигляді надмірно виплаченої пенсії.

Рішенням Господарського суду Миколаївської області від 27.10.2020 р. позов Головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області задоволено у повному обсязі.

Наведене рішення мотивне тим, що при розгляді справи відповідачем не доведено відсутність його вини у видачі пенсіонерці довідки від 07.05.2012 р. № 509 з недостовірними відомостями, що зумовило заподіяння шкоди державі, від імені якої виступають органи Пенсійного фонду України. Не погодившись з наведеним рішенням, Публічне акціонерне товариство "Національна акціонерна страхова компанія "Оранта" в особі Миколаївської обласної дирекції НАСК "Оранта", м. Миколаїв оскаржила його до Південно - західного апеляційного господарського суду.

В обґрунтування своїх вимог, відповідач посилається на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права.

Страхова компанія зазначає, що Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області звернулось з відповідним позовом до неналежного відповідача, оскільки відповідно до приписів ст. 50 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування суми пенсій, виплачені надміру, можуть бути повернуті пенсіонером добровільно або за рішенням суду.

Ще одним доводом апеляційної скарги є те, що місцевим господарським судом не надано правової оцінки строку позовної давності, оскільки позовна заява подана з пропуском такого строку.

Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області в поданому відзиві проти доводів, викладених в апеляцій скарзі, заперечує та просить суд апеляційної інстанції оскаржуване рішення залишити без змін.

Розглянувши матеріали справи, суд апеляційної інстанції дійшов висновку, що апеляційна скарга Публічного акціонерного товариства "Національна акціонерна страхова компанія "Оранта" в особі Миколаївської обласної дирекції НАСК "Оранта", м. Миколаїв не підлягає задоволенню з огляду на наступне.

Принципи, засади і механізми функціонування системи загальнообов`язкового державного пенсійного страхування, призначення, перерахунку і виплати пенсій, надання соціальних послуг з коштів Пенсійного фонду, що формуються за рахунок страхових внесків роботодавців, бюджетних та інших джерел, регулюються Законом України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" від 09.07.2003 р. №1058-ІV (зі змінами та доповненнями).

Відповідно до ч. 1 ст. 58 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" пенсійний фонд є органом, який здійснює керівництво та управління солідарною системою, провадить збір, акумуляцію та облік страхових внесків, призначає пенсії та підготовляє документи для її виплати, забезпечує своєчасне і в повному обсязі фінансування та виплату пенсій, допомоги на поховання, здійснює контроль за цільовим використанням коштів Пенсійного фонду, вирішує питання, пов`язані з веденням обліку пенсійних активів застрахованих осіб на накопичувальних пенсійних рахунках, здійснює адміністративне управління Накопичувальним фондом та інші функції, передбачені цим Законом і Статутом Пенсійного фонду.

Статтею 1 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" визначено, що застрахована особа - фізична особа, яка підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню і сплачує (сплачувала) та/або за яку сплачуються чи сплачувалися у встановленому законом порядку страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування та до накопичувальної системи загальнообов`язкового державного пенсійного страхування.

Згідно з ч. ч. 2, 3 ст. 20 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" обчислення страхових внесків застрахованих осіб, зазначених у пунктах 1, 2, 5-7, 9, 10, 12, 15, 17 і 18 ст.11 цього Закону, здійснюється страхувальниками на підставі бухгалтерських та інших документів, відповідно до яких провадиться нарахування (обчислення) або які підтверджують нарахування (обчислення) заробітної плати (доходу), грошового забезпечення, на які відповідно до цього Закону нараховуються страхові внески.

Обчислення страхових внесків територіальними органами Пенсійного фонду у випадках, передбачених цим Законом, здійснюється на підставі складених актів перевірки правильності нарахування та сплати страхових внесків, звітності, що подається страхувальником, бухгалтерських та інших документів, що підтверджують суму заробітної плати (доходу), на які відповідно до цього Закону нараховуються страхові внески.

Постановою Правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 р. № 22-1 затверджено Порядок подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування".

Пунктом 17 Порядку передбачено, що довідка про заробітну плату (дохід) особи видається на підставі особових рахунків, платіжних відомостей та інших документів про нараховану та сплачену заробітну плату підприємством, установою чи організацією, де працював померлий годувальник або особа, яка звертається за пенсією.

Якщо такі підприємства, установи, організації ліквідовані або припинили своє існування з інших причин, то довідки про заробітну плату видаються правонаступником цих підприємств, установ чи організацій або архівними установами.

У випадках, коли архівні установи не мають можливості видати довідку за встановленою формою з розшифровкою виплачених сум за видами заробітку, вони можуть видавати довідки, що відповідають даним, наявним в архівних фондах, без додержання цієї форми.

Установлення заробітку для обчислення пенсії на підставі показань свідків не допускається.

Виписка зі штатного розпису про посадовий оклад, профспілкові квитки, квитки партій та рухів, громадських об`єднань не можуть служити документами, що засвідчують фактичний заробіток для обчислення розміру пенсії.

Згідно п. 38 Порядку, при прийманні документів орган, що призначає пенсію:

а) перевіряє правильність оформлення заяви, відповідність викладених у них відомостей про особу даним паспорта та документам про стаж;

б) здійснює попередню правову експертизу змісту і належного оформлення представлених документів;

в) перевіряє правильність копій відповідних документів, фіксує й засвідчує виявлені розходження.

Орган, що призначає пенсію, має право вимагати від підприємств, установ та організацій, фізичних осіб дооформлення в трьохмісячний термін з дня подання заяви прийнятих і подання додаткових документів, а також перевіряти в необхідних випадках обґрунтованість їх видачі.

Як вбачається з матеріалів справи, ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , з 02.08.2011 р. перебуває на обліку в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Миколаївській області та отримує пенсію за віком, обчислену відповідно до Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" від 09.07.2003 р. № 1058-IV.

07.05.2012 р. ОСОБА_1 звернулась до Головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області з заявою про перерахунок пенсії, та надала довідку про заробітну плату від 07.05.2012 р. № 509, видану Публічним акціонерним товариством "Національна акціонерна страхова компанія "Оранта" в особі Миколаївської обласної дирекції НАСК "Оранта", м. Миколаїв за період з липня 1986 р. по листопад 1996 р.

На підставі зазначеної довідки, Головним управлінням Пенсійного фонду України в Миколаївській області з 01.05.2012 р. було здійснено перерахунок пенсії ОСОБА_1 .

Заробітну плату обчислено за період з 01.07.1990 р. по 30.06.1995 р.

Крім того, ОСОБА_1 звернулась до Головного управлінні Пенсійного фонду України в Миколаївській області із заявою про перерахунок пенсії, та надала довідку про заробітну плату від 14.11.2017 р. № 950, видану відповідачем.

На підставі зазначеної довідки Головним управлінням Пенсійного фонду України в Миколаївській області з 01.05.2018 р. було здійснено перерахунок пенсії ОСОБА_1 .

В подальшому Відділом контрольно-перевірочної роботи управління внутрішнього аудиту та фінансового контролю Головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївської області було проведено звірку щодо документального підтвердження достовірності довідок, виданих Публічним акціонерним товариством "Національна акціонерна страхова компанія "Оранта" в особі Миколаївської обласної дирекції НАСК "Оранта", м. Миколаїв, про заробітну плату від 18.05.2012 р. № 519 та від 14.11.2017 р. № 950, для здійснення перерахунку пенсії ОСОБА_1 за період з січня 1990 р. по грудень 1995 р.

За результатами звірки Відділом контрольно-перевірочної роботи управління внутрішнього аудиту та фінансового контролю Головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївської області складено довідку від 20.03.2018 р. № 1971, згідно якої суми заробітної плати в довідці від 07.05.2012 р. № 509 та в довідці від 14.11.2017 р. № 950 мають розбіжності за липень, серпень, грудень 1990 р., січень, квітень, липень, грудень 1991 р., вересень 1992 р., 1993 р., серпень - жовтень 1994 р., лютий - липень 1995 р.

Також, Відділом контрольно-перевірочної роботи управління внутрішнього аудиту та фінансового контролю Головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївської області зроблено висновок, що оскільки суми заробітної плати в довідці від 14.11.2017 р. № 950 були підтвердженні актом перевірки, то суми заробітної плати, зазначені в довідці від 07.05.2012 р. № 509, є недостовірними.

Внаслідок подання Публічним акціонерним товариством "Національна акціонерна страхова компанія "Оранта" в особі Миколаївської обласної дирекції НАСК "Оранта", м. Миколаїв недостовірних даних, які містяться в довідці про заробітну плату від 07.05.2012 р. № 509, Головним управлінням Пенсійного фонду України в Миколаївської області здійснено переплату пенсії ОСОБА_1 за період з 01.05.2012 р. по 30.04.2018 р. на загальну суму 7 773,50 грн.

На виконання рішення Миколаївського окружного адміністративного суду від 23.05.2019 р. по справі № 489/585/19 ОСОБА_1 було здійснено перерахунок пенсії та відкоригована сума переплати пенсії за період з 01.05.2012 р. по 28.02.2015 р. на суму 5531,12 грн.

На запит ОСОБА_1 щодо надання пояснень стосовно розбіжностей даних в довідках, Публічним акціонерним товариством "Національна акціонерна страхова компанія "Оранта" в особі Миколаївської обласної дирекції НАСК "Оранта", м. Миколаїв листом від 04.02.2020 р. № 1062 повідомлено, що на момент видачі довідки довідка від 24.07.2011 р. № 451 в архіві обласної дирекції була відсутня Книга особових рахунків по заробітній платі працівників інспекції Держстраху Центрального району за 1993 рік i вважалася втраченою при передачі архівів з інспекції до обласної дирекції, тому за 1993 рік у вказаній довідці заробітна плата безпосередньо ОСОБА_1 не була вказана взагалі.

При повторному зверненні ОСОБА_1 в 2012 році, середньомісячний заробіток за 1993 рік був розрахований за згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 05.07.2006 р. № 919, по страховим агентам інспекції Держстраху Ленінського району, який склав 19,39697 грн., про що вказано в довідках від 07.05.2012 р. № 509 та від 18.05.2012 р. № 519.

Пізніше Книга особових рахунків по заробітній платі працівників інспекції Держстраху Центрального району за 1993 рік була виявлена в apxіві Миколаївського міського відділення та передана до архіву обласної дирекції.

Згідно заяви ОСОБА_1 від 07.11.2017 р. про повторну видачу довідки про заробітну плату за 1990-1996 рік, Книга особових рахунків працівників інспекції Держстраху Центрального району за 1993 рік була вже в наявності в apxiві обласної дирекції, тому у довідці від 14.11.2017 р. № 950 за 1993 рік була відображена персональна заробітна плата ОСОБА_1 в розмірі 56,38389 грн.

Отже, суд апеляційної інстанції зазначає, що Публічне акціонерне товариство "Національна акціонерна страхова компанія "Оранта" в особі Миколаївської обласної дирекції НАСК "Оранта", м. Миколаїв у листі від 04.02.2020 р. № 1062 фактично визнало помилки у виданій довідці від 07.05.2012 р. № 509 та видало нову довідку про заробітну плату від 14.11.2017 р. № 950.

Відповідно до ч. 2 ст. 17 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" довідки про заробітну плату видаються підприємством, установою чи організацією, де працювала особа, яка звертається за пенсією.

Згідно з ч. 1 ст. 50 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" суми пенсій, виплачені надміру внаслідок зловживань з боку пенсіонера або подання страхувальником недостовірних даних, можуть бути повернуті пенсіонером добровільно або стягуються на підставі рішень територіальних органів Пенсійного фонду чи в судовому порядку.

За приписами ст. 101 Закону України "Про пенсійне забезпечення" органи, що призначають пенсії, мають право вимагати відповідні документи від підприємств, організацій і окремих осіб, а також в необхідних випадках перевіряти обґрунтованість їх видачі.

Підприємства та організації несуть матеріальну відповідальність за шкоду, заподіяну громадянам або державі внаслідок несвоєчасного оформлення або подання пенсійних документів, а також за видачу недостовірних документів, і відшкодовують її.

Системний аналіз приписів ст. 50 та ст. 101 Закону України "Про пенсійне забезпечення" вказує на те, що при вирішенні питання відповідальності суб`єкта у правовідносинах з відшкодування надмірно виплачених пенсій, з`ясуванню підлягають обставини, внаслідок яких виникли підстави для переплати і чиї дії, бездіяльність чи інші події (факти) стали приводом і підставою для такої необґрунтованої виплати пенсії.

Отже, є дві правові підстави, які надають право органам Пенсійного фонду України на стягнення надміру виплаченої пенсії у судовому порядку, а саме:

- якщо така переплата мала місце внаслідок подання і видачі страхувальником недостовірних документів (даних);

- якщо така переплата мала місце внаслідок зловживань зі сторони пенсіонера.

Як зазначалося вище, довідка про заробітну плату громадянки ОСОБА_1 від 07.05.2012 р. № 509, яка була видана Публічним акціонерним товариством "Національна акціонерна страхова компанія "Оранта" в особі Миколаївської обласної дирекції НАСК "Оранта", м. Миколаїв, містила недостовірні дані щодо розмірів заробітку, що було також відображено у довідці Відділу контрольно-перевірочної роботи управління внутрішнього аудиту та фінансового контролю Головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївської області від 20.03.2018 р. № 1971.

Відповідно до ст. 11 Цивільного кодексу України підставою виникнення цивільних прав та обов`язків, є, зокрема, завдання майнової (матеріальної) та моральної шкоди іншій особі.

Згідно зі ст. 174 Господарського кодексу України господарські зобов`язання можуть виникати внаслідок заподіяння шкоди суб`єкту або суб`єктам господарювання.

За приписами ст. 22 Цивільного кодексу України особа, якій завдано збитків у результаті порушення її цивільного права, має право на їх відшкодування.

Збитками, зокрема, є втрати, яких особа зазнала у зв`язку із знищенням або пошкодженням речі, а також витрати, які особа зробила або мусить зробити для відновлення свого порушеного права (реальні збитки).

Збитки відшкодовуються у повному обсязі, якщо договором або законом не передбачено відшкодування у меншому або більшому розмірі.

Відповідно до ст. 1166 ЦК України майнова шкода, завдана неправомірними рішеннями, діями чи бездіяльністю особистим немайновим правам фізичної або юридичної особи, а також шкода, завдана майну фізичної або юридичної особи, відшкодовується в повному обсязі особою, яка її завдала.

Особа, яка завдала шкоди, звільняється від її відшкодування, якщо вона доведе, що шкоди завдано не з її вини.

Відшкодування шкоди є одним із видів цивільно-правової відповідальності і для застосування такої міри відповідальності необхідна наявність всіх елементів складу правопорушення, а саме: протиправної поведінки, дії чи бездіяльність особи; шкідливого результату такої поведінки - збитків (шкоди), їх наявності та розміру; причинного зв`язку між протиправною поведінкою та збитками; вини особи, яка заподіяла шкоду.

За відсутності б хоча б одного з цих елементів цивільна відповідальність не наступає.

У даному випадку мають місце (є доведеними) усі чотири елементи складу цивільного правопорушення, необхідні для притягнення відповідача до такої відповідальності як відшкодування майнової шкоди, а саме:

- протиправна поведінка відповідача - подання недостовірної довідки;

- шкода - нарахування надмірного розміру пенсії;

- причинний зв`язок - нарахування пенсії на основі недостовірних документів;

- вина відповідача - надання нової довідки.

Враховуючи викладене, суд апеляційної інстанції погоджується з висновками місцевого господарського суду щодо наявності правових підстав для задоволення позовних вимог Головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївської області про стягнення з Публічного акціонерного товариства "Національна акціонерна страхова компанія "Оранта" в особі Миколаївської обласної дирекції НАСК "Оранта", м. Миколаїв заподіяної шкоди у вигляді переплати пенсіонерці ОСОБА_1 пенсії у розмірі 5531,12 грн.

Посилання Публічного акціонерного товариства "Національна акціонерна страхова компанія "Оранта" в особі Миколаївської обласної дирекції НАСК "Оранта", м. Миколаїв в апеляційній скарзі на те, що Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області звернулось з відповідним позовом до неналежного відповідача, оскільки з урахуванням приписів ст. 50 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування суми пенсій, виплачені надміру можуть бути повернуті пенсіонером добровільно або за рішенням суду не приймаються судом апеляційної інстанції, оскільки враховуючи положення наведеної норми вказані кошти мають бути відшкодовані пенсіонером у спеціальному порядку, а у випадку неможливості реалізації права на відшкодування коштів у спеціальному порядку, органи Пенсійного фонду набувають права на відшкодування шкоди за правилами ст. ст. 22, 1166 Цивільного кодексу України, а правова природа таких коштів змінюється з "надмірно сплачених коштів" (стаття 50 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування") на "шкоду", завдану неправомірними діями особи (стаття 1166 Цивільного кодексу України).

У даному випадку, сума надмірно сплачених коштів стала шкодою з моменту визнання відповідачем своєї помилки, викладеному у листі від 04.02.2020 р. № 1062 та видачі ним нової довідки про зарплату (від 14.11.2017 р. № 950), у зв`язку з чим відпала необхідність звертатися до пенсіонера згідно спеціального порядку відшкодування, визначеного ч. 1 ст. 50 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування".

Стосовно доводів відповідача про те, що місцевим господарським судом безпідставно не застосовано до спірних правовідносин строку позовної давності, оскільки позовна заява подана з пропуском такого строку, суд апеляційної інстанції зазначає наступне.

Відповідно до ст. 256 Цивільного кодексу України позовна давність - це строк, у межах якого особа може звернутися до суду з вимогою про захист свого цивільного права або інтересу.

Згідно зі ст. 257 ЦК України загальна позовна давність встановлюється тривалістю у три роки.

За приписами ч. 1 ст. 260 Цивільного кодексу України позовна давність обчислюється за загальними правилами визначення строків, встановленими статтями 253-255 цього Кодексу.

Визначення початку відліку позовної давності наведено у ст. 261 Цивільного кодексу України, зокрема, відповідно до частини 1 цієї норми перебіг позовної давності починається від дня, коли особа довідалася або могла довідатися про порушення свого права або про особу, яка його порушила.

Як зазначалося вище, за результатами перевірки Відділом контрольно-перевірочної роботи управління внутрішнього аудиту та фінансового контролю Головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївської області надано довідку від 20.03.2018 р. № 1971, згідно якої суми заробітної плати в довідці від 07.05.2012 р. № 509 та в довідці від 14.11.2017 р. № 950 мають розбіжності.

Тобто, саме в результаті проведеної перевірки (20.03.2018 р.) органу Пенсійного фонду України стало відомо про наявність недостовірних даних на підставі яких здійснювався перерахунок пенсії.

Отже, строк позовної давності у межах якого особа може звернутися до суду з вимогою про захист свого цивільного права або інтересу в даному випадку закінчується 22.03.2021 р., проте звернення Головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївської області з позовною заявою до місцевого господарського суду відбулось 18.03.2020 р., тобто в межах строку встановленого ст. 257 Цивільного кодексу України.

Враховуючи те, що доводи, викладені в апеляційній скарзі Публічного акціонерного товариства "Національна акціонерна страхова компанія "Оранта" в особі Миколаївської обласної дирекції НАСК "Оранта", м. Миколаїв, не спростовують висновків місцевого господарського суду, суд апеляційної інстанції не вбачає правових підстав для зміни чи скасування оскаржуваного рішення.

Керуючись ст. ст. 269, 270, 273, 275, 276, 281 - 283 Господарського процесуального кодексу України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Рішення Господарського суду Миколаївської області від 27.10.2020 р. по справі № 915/323/20 залишити без змін, апеляційну скаргу Публічного акціонерного товариства "Національна акціонерна страхова компанія "Оранта" в особі Миколаївської обласної дирекції НАСК "Оранта", м. Миколаїв - без задоволення.

Постанова набирає законної сили з дня її прийняття і може бути оскаржена в касаційному порядку до Верховного Суду, в порядку та випадках, передбачених ГПК України.

Головуючий суддя Л.В. Лавриненко

Судді О.Ю. Аленін

В.В. Бєляновський

Дата ухвалення рішення18.02.2021
Оприлюднено22.02.2021
Номер документу95030200
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —915/323/20

Судовий наказ від 12.03.2021

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Мавродієва М.В.

Постанова від 18.02.2021

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Лавриненко Л.В.

Ухвала від 14.12.2020

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Лавриненко Л.В.

Рішення від 27.10.2020

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Мавродієва М.В.

Ухвала від 25.09.2020

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Мавродієва М.В.

Ухвала від 26.08.2020

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Мавродієва М.В.

Ухвала від 20.07.2020

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Мавродієва М.В.

Ухвала від 03.07.2020

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Мавродієва М.В.

Ухвала від 22.06.2020

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Мавродієва М.В.

Ухвала від 21.04.2020

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Мавродієва М.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні