ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
61022, м. Харків, пр. Науки, 5, тел.:(057) 702-07-99, факс: (057) 702-08-52,
гаряча лінія: (096) 068-16-02, E-mail: inbox@dn.arbitr.gov.ua,
код ЄДРПОУ: 03499901, UA628999980313141206083020002
ПОСТАНОВА
ПРО ВИЗНАННЯ БОРЖНИКА БАНКРУТОМ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
16.02.2021 Справа № 905/1646/20
Господарський суд Донецької області у складі судді Зекунова Е.В., за участю секретаря судового засідання (помічника за дорученням) Кульбакової Л.В., розглянув у відкритому засіданні справу за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю «Елітмет» про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «Ломтера» ,-
Представники:
від кредитора: Хорошилов І.І. (від ТОВ «Елітмет» );
від боржника: не з`явились;
арбітражний керуючий (розпорядник майна) в режимі відеоконференції: Кірячок І.О. (посвідчення).
В С Т А Н О В И В:
Ухвалою Господарського суду Донецької області від 15.09.2020 прийнято до розгляду заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «Елітмет» (код ЄДРПОУ 39252154) до боржника Товариства з обмеженою відповідальністю «Ломтера» (код ЄДРПОУ 40832294) про відкриття провадження у справі про банкрутство; проведення підготовчого засідання призначено на 29.09.20 року.
Ухвалою Господарського суду Донецької області від 29.09.2020 відкрито провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «Ломтера» ; введено мораторій на задоволення вимог кредиторів; введено процедуру розпорядження майном Товариства з обмеженою відповідальністю «Ломтера» строком на сто сімдесят календарних днів до 18.03.2021 року; призначено розпорядником майна арбітражного керуючого Кірячок Інесса Олександрівна; встановлено дату попереднього засідання на 01.12.2020.
29.09.2020 за номером 65299 на офіційному веб-сайті Вищого Господарського суду України в мережі Інтернет оприлюднено оголошення (повідомлення) про відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «Ломтера» (код ЄДРПОУ 40832294).
Ухвалою Господарського суду Донецької області від 19.01.2021 затверджено реєстр вимог кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю «Ломтера» (код ЄДРПОУ 40832294; призначено дату підсумкового засідання суду на 16.02.2021 року та призначено дату проведення зборів кредиторів та комітету кредиторів на 01.02.2021 року відповідно до ст. 48 Кодексу України з процедур банкрутства.
02.02.2021 на електронну пошту Господарського суду Донецької області надійшла заява арбітражного керуючого Карпенко А.А. про згоду на участь у справі.
08.02.2021 до Господарського суду Донецької області від розпорядника майна надійшли наступні документи:
- супровідний лист з додатками згідно переліку;
- звіт з аналізом фінансово-господарського стану та іншої діяльності.
08.02.2021 до Господарського суду Донецької області від Товариства з обмеженою відповідальністю «Елітмет» надійшло клопотання про долучення документів до матеріалів справи.
У підсумкове судове засідання 16.02.2021 з`явився розпорядник майна в режимі відеоконференції та представник кредитора ТОВ «Елітмет» , інші учасники справи у судове засідання не з`явились, про дату, час та місце судового засідання повідомлені належним чином.
Розглянувши в підсумковому судовому засіданні клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, звіт розпорядника майна, інші документи та матеріали справи, суд зазначає наступне.
Відповідно до частини 2 статті 48 Кодексу України з процедур банкрутства перші збори кредиторів вважаються повноважними, якщо на них присутні кредитори, які мають не менше ніж дві третини голосів.
01.02.2021 відбулись збори кредиторів на яких визначено кількісний склад комітету кредиторів та його повноваження (протокол №1 від 01.02.2021).
Під час проведення процедур банкрутства інтереси всіх кредиторів представляє комітет кредиторів, утворений відповідно до цього Кодексу (частина 6 статті 48 Кодексу України з процедур банкрутства).
Згідно зі статтею 49 Кодексу України з процедур банкрутства у підсумковому засіданні суду у процедурі розпорядження майном боржника здійснюється перехід до наступної судової процедури (процедури санації, ліквідації) або закривається провадження у справі. До закінчення процедури розпорядження майном боржника збори кредиторів приймають одне з таких рішень: схвалити план санації та подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і затвердження плану санації; подати до господарського суду клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.
У відповідності до частини 2 статті 49 Кодексу України з процедур банкрутства до закінчення процедури розпорядження майном боржника збори кредиторів приймають одне з таких рішень: схвалити план санації та подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і затвердження плану санації; подати до господарського суду клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.
Частиною 3 статті 49 Кодексу України з процедур банкрутства встановлено, що у підсумковому засіданні господарський суд ухвалює одне з таких судових рішень:
- ухвалу про продовження строку процедури розпорядження майном у межах граничних строків, визначених цим Кодексом;
- ухвалу про введення процедури санації та затвердження плану санації у разі схвалення плану санації боржника зборами кредиторів та погодження його забезпеченими кредиторами в порядку, встановленому цим Кодексом;
- постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури;
- ухвалу про закриття провадження у справі про банкрутство.
У відповідності до прийнятого зборами кредиторів рішення, визначено наступну судову процедуру, яка застосовується до Товариства з обмеженою відповідальністю Ломтера (87515, Донецька обл., місто Маріуполь, вулиця Італійська, будинок 116-А, код ЄДРПОУ 40832294) - ліквідаційна процедура, доручено розпоряднику майна подати до Господарського суду Донецької області клопотання про визнання Товариства з обмеженою відповідальністю Ломтера банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури та призначення ліквідатором арбітражного керуючого Карпенко А.А.
Дослідивши звіт наданий розпорядником майна у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю Ломтера , суд встановив наступне.
З метою виявлення всіх видів майнових активів (майна та майнових прав) арбітражним керуючим Кірячок І.О. було підготовлено та направлено запити до наступних організацій:
Регіонального сервісного центру МВС в Донецької області (вих. №01- 34/19 від 02.11.2020 року) щодо реєстрації транспортних засобів за ТОВ Ломтера ;
Головного управління Держгеокадастру в Донецькій області (вих. №01- 34/18 від 31.10.2020 року) щодо реєстрації за ТОВ Ломтера права власності на земельні ділянки;
Головного управління ДПС у Донецькій області (вих. №01-34/20 від 02.11.2020 року) щодо наявності відкритих рахунків ТОВ Ломтера у фінансових установах;
Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (вих. №01-34/16 від 31.10.2020 року) щодо реєстрації та обліку машин в агропромисловому комплексі за ТОВ Ломтера ;
Державної служби морського та річкового транспорту України (вих. №01-34/6 від 23.10.2020 року) щодо реєстрації за ТОВ Ломтера права власності на морський та річковий транспорт (плавзасоби);
Державної авіаційної служби України (вих. №01-34/8 від 23.10.2020 року) щодо реєстрації за ТОВ Ломтера літальних апаратів та повітряних суден;
Державної служби геології та надр України (вих. №01-34/7 від 23.10.2020 року) про наявність у ТОВ Ломтера спеціальних дозволів на користування надрами;
Філії "Головний інформаційно-обчислювальний центр" ПАТ "Укрзалізниця" (вих. №01-34/9 від 23.10.2020 року) про наявність реєстрації за ТОВ Ломтера власних вантажних вагонів;
Державного космічного агентства України (вих. №01-34/17 від 31.10.2020 року) про реєстрацію за ТОВ Ломтера унікальних об`єктів космічної діяльності, космічної техніки;
ДП "Український інститут інтелектуальної власності" (вих. №01-34/5 від 16.10.2020 року) про наявність у ТОВ Ломтера патентів на винаходи, корисні моделі, промислові зразки, свідоцтва на знаки для товарів і послуг, відомості про реєстрацію топографій інтегральних мікросхем;
Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (вих. №01- 34/14 від 31.10.2020 року) щодо наявності у власності ТОВ Ломтера значних пакетів акцій (10 відсотків і більше статутного капіталу);
Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (вих. №01-34/34 від 09.01.2020 року) щодо укладених та виконаних договорів з цінними паперами, стороною яких є ТОВ Ломтера ;
Державної архітектурно-будівельної інспекції України (вих. №01-34/13 від 31.10.2020 року) про наявність у ТОВ Ломтера документів, які дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів та ліцензій на провадження господарської діяльності, пов`язаної із створенням об`єктів архітектури;
Головного територіального управління юстиції у Донецькій області (вих. №01-34/15 від 31.10.2020 року) щодо наявності відкритих виконавчих проваджень, де однією стороною є ТОВ Ломтера .
Головного управління статистики в Донецькій області (вих. №01-34/21 від 10.11.2020 року) щодо наявності корпоративних прав та часток в інших юридичних особах у ТОВ Ломтера ;
Державної служби України з питань праці (вих. №01-34/12 від 31.10.2020 року) щодо реєстрації технологічних транспортних засобів за ТОВ Ломтера ;
Державної митної служби України (вих. №01-34/10 від 23.10.2020 року) стосовно ТОВ Ломтера як юридичної особи, яка здійснювала операції з товарами;
Державної казначейської служби України (вих. №01-34/11 від 31.10.2020 року) стосовно відкритих рахунків ТОВ Ломтера як юридичної особи.
На вищезазначені запити розпорядника майна ТОВ Ломтера надійшли наступні відповіді від:
Регіонального сервісного центру МВС в Донецькій області (вх. №01- 32/15 від 16.11.2020 року) про відсутність зареєстрованих транспортні засоби за ТОВ Ломтера ;
Головного управління ДПС у Донецькій області (вх. №01-32/11 від 11.11.2020 року) про відсутність інформації щодо рахунків ТОВ Ломтера у фінансових установах;
Державної казначейської служби України (вх. №01-32/13 від 13.11.2020 року) стосовно відсутності відкритих рахунків ТОВ Ломтера ;
Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів надійшов лист (вх. №01-32/12 від 13.11.2020 року) про те, що згідно з даними уніфікованої автоматизованої електронно-облікової системи трактори, самохідні шасі, самохідні сільськогосподарські, дорожньо - будівельні і меліоративні машини, сільськогосподарська техніка та інші механізми за ТОВ Ломтера не зареєстровані;
Державної служби морського та річкового транспорту України надійшов лист (вх. №01-32/10 від 06.11.2020 року) з інформацією про відсутність записів щодо суден, судновласником яких є ТОВ Ломтера ;
Державної служби геології та надр України надійшов лист (вх. №01- 32/19 від 20.11.2020 року) з інформацією, що згідно з відомостями, введеними до електронної інформаційної бази даних користування надрами Державного науково - виробничого підприємства Державний інформаційний геологічний фонд України , що веде облік наданих дозволів в установленому Держгеонадрами порядку, відповідно до п. 25 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3005.2011 року №615, інформація щодо наявності у ТОВ Ломтера спеціальних дозволів на користування надрами відсутня;
Державної авіаційної служби України (вх. №01-32/6 від 30.10.2020 року) про відсутність реєстрації за ТОВ Ломтера повітряних суден.
Філії "Головний інформаційно-обчислювальний центр" ПАТ "Укрзалізниця" (вих. №01-32/14 від 13.11.2020 року) про відсутність реєстрації за ТОВ Ломтера власних вантажних вагонів та локомотивів;
ДП "Український інститут інтелектуальної власності" (вх. №01-32/22 від 01.12.2020 року) про відсутність у ТОВ Ломтера промислової власності;
Державного космічного агентства України надійшов лист (вх. №01- 32/16 від 16.11.2020 року) про відсутність за ТОВ Ломтера зареєстрованих унікальних об`єктів космічної діяльності, космічної техніки;
Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (вх. №01- 32/20 від 01.12.2020 року) про те, що за наявними щоквартальними адміністративними даними, наданими депозитарними установами відповідно до Положень про порядок звітування депозитарними установами до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, затвердженого рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 11.06.2013 року №992 (далі - Положення), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.07.2013 за №1126/23658, станом на 30.09.2020 року ТОВ Ломтера , серед власників пакетів голосуючих акцій (5 відсотків і більше) акціонерних товариств, відсутнє.
Державної архітектурно-будівельної інспекції України (вх. №01-32/17 від 16.11.2020 року) про відсутність інформації щодо видачі/реєстрації у ТОВ Ломтера документів дозвільного та декларативного характеру на будівництво та наявності вказаної юридичної особи в переліку замовника будівництва, Інша інформація про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності, пов`язаної із створенням об`єктів архітектури відсутня.
Східного міжрегіонального управління юстиції (вх. №01-32/18 від 16.11.2020 року) щодо відсутності відкритих виконавчих проваджень, де боржником є ТОВ Ломтера ;
Головного управління Держпраці у Донецькій області (вх. №01-32/23 від 02.12.2020 року) про відсутність реєстрації великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів за TOB Ломтера ;
Державної митної служби (вх. №01-32/9 від 06.11.2020 року) про відсутність ТОВ ЛОМТЕРА в реєстрі осіб, які здійснюють операції з товарами;
Головного управління статистики в Донецькій області (вх. №01-32/8 від 30.10.2020 року) щодо відсутності інформації щодо наявності корпоративних прав та часток в інших юридичних особах у ТОВ Ломтера ; (вх. №01-32/21 від 01.12.2020 року) статистичну та фінансову звітність за 2019 рік ТОВ Ломтера не надавало.
За даними Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта не встановлено наявність зареєстрованого нерухомого майна за Боржником.
Згідно Витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна Р83087 від 29.01.2021, згідно отриманому Витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна будь-яка інформація відсутня.
Частиною 3 ст. 44 Кодексу України з процедур банкрутства встановлено, що розпорядник майна у процедурі розпорядження майном зобов`язаний, зокрема, не пізніше двох місяців з дня відкриття провадження у справі про банкрутство провести інвентаризацію майна боржника.
Відповідно до Наказу Міністерства фінансів України Про затвердження типових форм для відображення бюджетними установами результатів інвентаризації від 17.06.2015 № 572, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 06 липня 2015 р. за № 788/27233, на підставі розпорядчого документа від 03.11.2020 року №1 Розпорядником майна разом з директором Боржника проведено інвентаризацію майна та активів Боржника, про що складено відповідні інвентаризаційні описи.
Згідно інвентаризації у товариства відсутня дебіторська заборгованість та наявна кредиторська заборгованість у розмірі 58 742,36 грн.
Пунктом 3 ч. 2 ст. 12 Кодексу України з процедур банкрутства встановлено, що арбітражний керуючий зобов`язаний проводити аналіз фінансово-господарського стану, інвестиційної та іншої діяльності боржника та становища на ринках боржника.
Згідно висновку щодо фінансового стану ТОВ Ломтера , який виконаний ТОВ БЮРО АРБІТРАЖНОГО КЕРУВАННЯ , судом встановлено, що у боржника:
-станом на 31.12.2019 року відсутні економічні ознаки фіктивного банкрутства;
-протягом періоду 2018-2019 років відсутні економічні ознаки дій з доведення до банкрутства;
-станом на 31.12.2019 року дані про подання Боржником недостовірної інформації про своє майно чи фінансове становище відсутні;
-боржник не займає монопольного місця на товарних ринках;
-оцінка фінансово-господарського стану ТОВ Ломтера показала, що станом на 31.12.2019 підприємство мало нестабільний фінансово-господарський стан, мало ознаки неплатоспроможності, не мало можливість розрахуватись з поточними зобов`язаннями за рахунок оборотних активів, характеризувалось відсутністю власного капіталу;
-у даному випадку, відносно ТОВ Ломтера є доцільним розглянути питання щодо введення процедури ліквідації підприємства згідно з Кодексу України з процедур банкрутства.
Судом встановлено, що під час проведення процедури розпорядження майном наявних активів боржника за рахунок яких можливо погасити існуючу заборгованість перед кредитором, розпорядником майна не знайдено, пропозицій щодо участі в якості інвестора не надходило.
Отже, здійснивши аналіз поданих документів з урахуванням наявних кредиторських заборгованостей, суд дійшов висновку, що ТОВ Ломтера відповідає ознакам поточної неплатоспроможності, тобто боржника, який неспроможний виконати свої грошові зобов`язання перед кредиторами.
Заперечень щодо відкриття ліквідаційної процедури, визнання боржника банкрутом та стосовно запропонованої комітетом кредиторів кандидатури арбітражного керуючого для призначення ліквідатором банкрута до суду не надійшло.
Вищевказані обставини свідчать про те, що інших шляхів відновлення платоспроможності боржника окрім застосування ліквідаційної процедури щодо ТОВ Ломтера не вбачається за можливе.
Отже, враховуючи рішення комітету кредиторів, відсутність пропозицій щодо санації боржника, беручи до уваги, що інших пропозиції стосовно подальшого руху справи до суду та комітету кредиторів не надійшло, господарський суд прийшов до висновку про необхідність прийняття постанови про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури строком на 12 місяців згідно статті 58 Кодексу України з процедур банкрутства.
Згідно з частиною 1 статті 60 Кодексу України з процедур банкрутства у постанові про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури господарський суд призначає ліквідатора банкрута з урахуванням вимог, установлених цим Кодексом, з числа арбітражних керуючих, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України.
Відповідно до частини 2 статті 60 Кодексу України з процедур банкрутства ліквідатор банкрута виконує свої повноваження до завершення ліквідаційної процедури у порядку, встановленому цим Кодексом.
Вирішуючи питання щодо призначення ліквідатора боржника судом враховано наступне.
Кандидатуру арбітражного керуючого Карпенко Андрія Анатолійовича для призначення ліквідатором боржника запропоновано комітетом кредиторів, за згодою останнього.
Інших кандидатур для призначення ліквідатором боржника до суду не надходило.
Судом встановлено, що арбітражний керуючий Карпенко Андрій Анатолійович має свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) від 16.05.2013 №1000, внесений до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів). Обставин, зазначених у частині 3 статті 28 Кодексу України з процедур банкрутства щодо ОСОБА_1 судом не встановлено.
З огляду на викладене, оскільки кандидатуру арбітражного керуючого Карпенко Андрія Анатолійовича підтримано зборами кредиторів, суд вважає за доцільне призначити ліквідатором боржника арбітражного керуючого Карпенко Андрія Анатолійовича.
Суд роз`яснює, що відповідно до положень ст.59 Кодексу України з процедур банкрутства з дня ухвали господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури:
господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу, крім укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу у процедурі ліквідації тощо;
строк виконання всіх грошових зобов`язань банкрута вважається таким, що настав;
у банкрута не виникає жодних додаткових зобов`язань, у тому числі зі сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), крім витрат, безпосередньо пов`язаних із здійсненням ліквідаційної процедури;
припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута;
відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю;
продаж майна банкрута допускається в порядку, передбаченому цим Кодексом;
скасовуються арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, та інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається;
припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном, якщо цього не було зроблено раніше, члени виконавчого органу (керівник) банкрута звільняються з роботи у зв`язку з банкрутством підприємства, а також припиняються повноваження власника (органу, уповноваженого управляти майном) майна банкрута.
Протягом 15 днів з дня призначення ліквідатора відповідні посадові особи банкрута зобов`язані передати бухгалтерську та іншу документацію, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору. У разі ухилення від виконання зазначених обов`язків відповідні посадові особи банкрута несуть відповідальність відповідно до закону. Ліквідатор має право замовити виготовлення дублікатів печатки та штампів у разі їх втрати.
З метою виявлення кредиторів з вимогами за зобов`язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, господарський суд здійснює офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури на офіційному веб-порталі Судової влади України.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст.1, 2, 9, 48, 49, 58-60, Кодексу України з процедур банкрутства, п.п.2, 4 Прикінцевих та Перехідних положень Кодексу України з процедур банкрутства, ст.3, ч.6 ст.12, ст.ст.45, 73, 86, 238, 254 Господарського процесуального кодексу України, суд -
ПОСТАНОВИВ:
Припинити процедуру розпорядження майном боржника - Товариства з обмеженою відповідальністю Ломтера (87515, Донецька обл., місто Маріуполь, вулиця Італійська, будинок 116-А, код ЄДРПОУ 40832294) та повноваження розпорядника майна боржника арбітражного керуючого Кірячок І.О..
Визнати банкрутом боржника - Товариства з обмеженою відповідальністю Ломтера (87515, Донецька обл., місто Маріуполь, вулиця Італійська, будинок 116-А, код ЄДРПОУ 40832294).
Відкрити ліквідаційну процедуру строком на 12 місяців.
Призначити ліквідатором боржника - Товариства з обмеженою відповідальністю Ломтера (87515, Донецька обл., місто Маріуполь, вулиця Італійська, будинок 116-А, код ЄДРПОУ 40832294) арбітражного керуючого Карпенко Андрія Анатолійовича (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого №1000 від 16.05.2013, адреса: 85400, Донецька обл., м. Селидове, а/с-97), на якого покласти обов`язки та повноваження по проведенню ліквідаційної процедури, встановлені Кодексом України з процедур банкрутства.
Здійснити офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника - Товариства з обмеженою відповідальністю Ломтера (87515, Донецька обл., місто Маріуполь, вулиця Італійська, будинок 116-А, код ЄДРПОУ 40832294) банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.
Ліквідатору після завершення ліквідаційної процедури представити суду звіт про проведену роботу, ліквідаційний баланс банкрута та документи, передбачені ст.65 Кодексу України з процедур банкрутства.
В судовому засіданні 16 лютого 2021 року проголошено вступну та резолютивну частини постанови.
Повний текст постанови складено та підписано 22.02.2021 року.
Примірники цієї постанови надіслати: кредиторам, боржнику, ліквідатору, державному органу з питань банкрутства, органу державної виконавчої служби, державному реєстратору за місцезнаходженням боржника.
Постанова про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури за приписами ч.4 ст.9 Кодексу України з процедур банкрутства набирає законної сили з моменту її прийняття та може бути оскаржена в порядку, визначеному Главою 1 Розділу IV Господарського процесуального кодексу України до Східного апеляційного господарського суду через господарський суд Донецької області (п.17.5 Перехідних положень Господарського процесуального кодексу України).
Інформацію по справі можна отримати на сторінці суду на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет за веб-адресою: http://dn.arbitr.gov.ua.
Суддя Е.В. Зекунов
Суд | Господарський суд Донецької області |
Дата ухвалення рішення | 16.02.2021 |
Оприлюднено | 23.02.2021 |
Номер документу | 95065250 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Донецької області
Зекунов Едуард Вікторович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні