Рішення
від 24.02.2021 по справі 300/2905/20
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"24" лютого 2021 р. справа № 300/2905/20

м. Івано-Франківськ

Суддя Івано-Франківського окружного адміністративного суду Боршовський Т.І., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Департаменту соціальної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації та Управління соціального захисту населення Снятинської районної державної адміністрації про визнання дій протиправними та зобов`язання до вчинення дій, -

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 (далі - позивач) звернулася до суду з адміністративним позовом до Департаменту соціальної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації (далі - відповідач 1), в редакції від 09.11.2020, в якому просить суд: визнати протиправною відмову відповідача 1 від 26.05.2020 № ВО-10607604/2 щодо встановлення позивачу статусу особи з інвалідністю внаслідок війни; зобов`язати Департамент соціальної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації встановити ОСОБА_1 статус особи з інвалідністю внаслідок війни та видати відповідне посвідчення; зобов`язати Департамент соціальної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації нарахувати та виплатити позивачу не виплачені пільги як інваліду внаслідок війни за минулий період з 2017 року, включно з щорічною разовою грошовою допомогою у розмірах, які визначаються Кабінетом Міністрів України в межах бюджетних призначень, встановлених законом про Державний бюджет України.

Позовні вимоги мотивовано тим, що ОСОБА_1 має статус учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС категорії І. Окрім цього, згідно експертного висновку Центральної міжвідомчої експертної комісії від 24.09.2018 № 11013 захворювання позивача пов`язане з роботами по ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС. За вказаних обставин, ОСОБА_1 вважає, що на підставі статті 7 Закону України Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту має право на отримання статусу особи з інвалідністю внаслідок війни та отримання відповідних виплат за таким статусом. Позивач звернулась до Департаменту соціальної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації для встановлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни, однак листом від 26.05.2020 № ВО-10607604/2 відповідач 1 повідомив ОСОБА_1 про відсутність підстав для встановлення їй такого статусу особи з інвалідністю внаслідок війни.

Ухвалою суду від 29.10.2020 позовну заяву залишено без руху у зв`язку з невідповідністю вимогам статтей 160, 161 Кодексу адміністративного судочинства України та надано строк для усунення недоліків. Позивач у вказаний в ухвалі строк усунула недоліки.

Ухвалою від 19.11.2020 Івано-Франківський окружний адміністративний суд відкрив провадження в адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження, без проведення судового засідання (у письмовому провадженні).

02.12.2020 через канцелярію Івано-Франківського окружного адміністративного суду надійшов відзив Департаменту соціальної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації від 30.11.2020 на позовну заяву. У відзиві представник відповідач 1 заперечив щодо задоволення позову. Так, представник відповідача 1 вказав, що ОСОБА_1 встановлення захворювання, пов`язане тільки з роботами по ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС. Відповідно до рішення Комісії з визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи при обласній державній адміністрації від 24.10.2018, протокол № 92, позивачу встановлено статус учасника ліквідації наслідків аварії Чорнобильській АЕС категорії 1 та видано відповідне посвідчення. Проте для набуття статусу особи з інвалідністю внаслідок війни, з підстав встановлених у статті 7 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", окрім як факту настання в особи інвалідності внаслідок захворювання, пов`язаного з ліквідацією аварії на Чорнобильській АЕС, необхідно щоб така особа брала участь у ліквідації наслідків на Чорнобильській АЕС саме у складі формувань Цивільної оборони або була військовослужбовцем. Представник відповідача 1 зазначив, що ОСОБА_1 не надала жодного доказу, який би підтверджував, що позивач брала участь у ліквідації наслідків на Чорнобильській АЕС у складі формувань Цивільної оборони або була військовослужбовцем. Також представник відповідача 1 зазначив, що належним відповідачем у справі є Управління соціального захисту населення Снятинської районної державної адміністрації, оскільки саме органи соціального захисту населення за місцем реєстрації громадянина встановлюють статус особи з інвалідністю внаслідок війни, видають посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни та здійснюють нарахування та виплати пільг такій категорії осіб. Представник відповідача просив в задоволенні позову відмовити.

21.12.2020 через канцелярію Івано-Франківського окружного адміністративного суду надійшло клопотання позивача про залучення другого відповідача. Згідно вказаного клопотання ОСОБА_1 заперечила щодо заміни первинного відповідача та просила залучити до участі у справі Управління соціального захисту населення Снятинської районної державної адміністрації як другого відповідача.

24.12.2020 через канцелярію Івано-Франківського окружного адміністративного суду надійшла відповідь ОСОБА_1 на відзив на позовну заяву. Позивач, з посиланням на пункт 1 частини 2 статті 7 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", вказала на безпідставність доводів представника позивача 1, що для отримання статусу особи з інвалідністю внаслідок війни необхідною умовою є участь особи у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС у складі формувань Цивільної оборони або необхідно бути військовослужбовцем. Також позивач звернула увагу суду на те, що відповідач 1 відмовив їй у встановленні статусу особи з інвалідністю внаслідок війни з іншої причини, ніж він зазначив у відзиві на позов.

Позивач у відповіді на відзив просила суд здійснювати розгляд справи за правилами загального позовного провадження.

28.12.2020 через канцелярію Івано-Франківського окружного адміністративного суду надійшло заперечення Департаменту соціальної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації від 23.12.2020 на відповідь на відзив. Представник відповідача 1 зазначив, що листом від 26.05.2020 № ВО-10607604/2 Департамент соціальної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації надано ОСОБА_1 роз`яснення щодо підстав для набуття статусу особи з інвалідністю внаслідок війни. Вказав, що відповідач 1 не встановлює статусу особи з інвалідністю внаслідок війни, оскільки це входить до компетенції районних управлінь з питань соціального захисту населення.

Ухвалою від 29.12.2020 Івано-Франківський окружний адміністративний суд відмовив в задоволенні клопотання ОСОБА_1 про розгляд справи № 300/2905/20 за правилами загального позовного провадження. Також суд вказаною ухвалою залучив Управління соціального захисту населення Снятинської районної державної адміністрації як другого відповідача в справі № 300/2905/20 за позовом ОСОБА_1 до Департаменту соціальної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації про визнання дій протиправними та зобов`язання до вчинення дій.

02.02.2021 через канцелярію Івано-Франківського окружного адміністративного суду надійшов лист Управління соціального захисту населення Снятинської районної державної адміністрації (далі - відповідач 2) від 27.01.2021 за № 113/02-19/05 про припинення юридичної особи публічного права. Так, згідно з розпорядженням КМ України від 16.12.2020 № 1635-р Про реорганізацію та утворення районних державних адміністрацій та розпорядження Коломийської районної державної адміністрації від 11.01.2021 № 4 Про припинення юридичної особи публічного права - Управління соціального захисту населення Снятинської районної державної адміністрації шляхом ліквідації , управління перебуває в стані ліквідації.

Судом встановлено, що інформацію про припинення установи розміщено в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань - 13.01.2021. Станом на час постановлення судом рішення в цій справі у вказаному Реєстрі відсутній запис про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи - відповідача 2.

Управління соціального захисту населення Снятинської районної державної адміністрації правом на подання відзиву на позовну заяву не скористалось.

Ухвалою від 24.02.2021 Івано-Франківський окружний адміністративний суд повернуто клопотання ОСОБА_1 від 05.01.2021 про збільшення розміру позовних вимог в справі № 300/2905/20 без розгляду.

Суд, розглянувши відповідно до вимог статті 263 Кодексу адміністративного судочинства України справу за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні), дослідивши докази і письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи, встановив таке.

Згідно експертного висновку Центральної міжвідомчої експертної комісії від 03.07.2002 № 3615-5854 встановлено, що захворювання ОСОБА_1 виникло під впливом аварії на Чорнобильській АЕС (а.с. 52).

25.12.2002 позивачу видано посвідчення серії НОМЕР_1 особи, яка постраждала внаслідок Чорнобильської АЕС категорії 1 (а.с. 53).

06.12.2017 Комісія з визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської АЕС згідно протоколу № 86 визнано за ОСОБА_1 статус учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС категорії 2, факт роботи за період з 01.12.1986 по 01.07.1987 в м. Чорнобиль не менше п`яти днів (а.с. 61).

Згідно експертного висновку Центральної міжвідомчої експертної комісії від 23.05.2018 № 9419 встановлено, що захворювання ОСОБА_1 загальне, з роботами по ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС не пов`язане (а.с. 57).

Відповідно до експертного висновку Центральної міжвідомчої експертної комісії від 24.09.2018 № 11013 захворювання позивача пов`язане з роботами по ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС (а.с. 58).

24.10.2018 позивачу видано посвідчення серії НОМЕР_2 особи, яка постраждала внаслідок Чорнобильської АЕС категорії 1, вкладка № НОМЕР_3 до посвідчення як учасник ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС (а.с. 59).

17.10.2019 ОСОБА_1 видано посвідчення серії НОМЕР_4 категорії 1 учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС (а.с. 60).

Позивач звернулась до Департаменту соціальної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації для встановлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни.

Листом від 26.05.2020 № ВО-10607604/2 відповідач 1 повідомив позивача про те, що відсутні підстави для встановлення їй статусу особи з інвалідністю внаслідок війни, посилаючись на пункт 1 частини 2 статті 7 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" (а.с. 50).

Вважаючи протиправною відмову відповідача 1 у встановленні позивачці статусу особи з інвалідністю внаслідок війни, ОСОБА_1 звернулася з цим позовом до суду.

Вирішуючи даний спір, суд виходив з таких мотивів та норм права.

Відповідно до статті 46 Конституції України громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом. Це право гарантується загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням за рахунок страхових внесків громадян, підприємств, установ і організацій, а також бюджетних та інших джерел соціального забезпечення; створенням мережі державних, комунальних, приватних закладів для догляду за непрацездатними. Пенсії, інші види соціальних виплат та допомоги, що є основним джерелом існування, мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожиткового мінімуму, встановленого законом.

Основні положення щодо реалізації конституційного права громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, на охорону їхнього життя і здоров`я, створення єдиного порядку визначення категорії зон радіоактивного забруднення територій, умов проживання і трудової діяльності на них, соціального захисту населення визначені та закріплені в Законі України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи".

Так, згідно з частиною 1 статті 1 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", цей закон спрямований на захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та розв`язання пов`язаних з нею проблем медичного і соціального характеру, що виникли внаслідок радіоактивного забруднення території; громадян, які постраждали внаслідок інших ядерних аварій та випробувань, військових навчань із застосуванням ядерної зброї, та розв`язання пов`язаних з цим проблем медичного і соціального характеру.

Відповідно до статті 13 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" Держава бере на себе відповідальність за завдану шкоду громадянам та зобов`язується відшкодувати її за:

1) пошкодження здоров`я або втрату працездатності громадянами та їх дітьми, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;

2) втрату годувальника, якщо його смерть пов`язана з Чорнобильською катастрофою;

3) матеріальні втрати, що їх зазнали громадяни та їх сім`ї у зв`язку з Чорнобильською катастрофою, відповідно до цього Закону та інших актів законодавства України.

На державу покладаються також зобов`язання щодо своєчасного медичного обстеження, лікування і визначення доз опромінення учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та потерпілих від Чорнобильської катастрофи.

Як встановлено судом вище, ОСОБА_1 є учасником ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС у 1986 році І категорії та має третю групу інвалідності, що підтверджується посвідченням серії НОМЕР_4 від 17.10.2019.

В свою чергу, правовий статус ветеранів війни визначає Закон України Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту .

Так, відповідно до статті 4 Закону України Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту ветеранами війни є особи, які брали участь у захисті Батьківщини чи в бойових діях на території інших держав. До ветеранів війни належать: учасники бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни, учасники війни.

Згідно з частиною 2 статті 7 Закону України Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту до осіб з інвалідністю внаслідок війни належать:

пункт 1 - військовослужбовці, особи вільнонайманого складу, які стали особами з інвалідністю внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час захисту Батьківщини, виконання інших обов`язків військової служби, пов`язаних з перебуванням на фронті в інші періоди, з ліквідацією наслідків Чорнобильської катастрофи, ядерних аварій, ядерних випробувань, з участю у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, іншим ураженням ядерними матеріалами;

пункт 2 - особи начальницького і рядового складу органів Міністерства внутрішніх справ і органів Комітету державної безпеки колишнього Союзу РСР, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, Служби зовнішньої розвідки України та інших військових формувань, які стали особами з інвалідністю внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час виконання службових обов`язків, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, ядерних аварій, ядерних випробувань, участі у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, інших уражень ядерними матеріалами;

пункт 9 - особи, залучені до складу формувань Цивільної оборони, які стали особами з інвалідністю внаслідок захворювань, пов`язаних з ліквідацією наслідків Чорнобильської катастрофи.

Пунктом 2 Положення про порядок видачі посвідчень і нагрудних знаків ветеранів війни, затвердженого постановою Кабінетом Міністрів України від 12.05.1994 № 302, визначено, що посвідчення є документом, що підтверджує статус ветеранів війни та інших осіб, на яких поширюється чинність Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", на основі котрого надаються відповідні пільги і компенсації.

Згідно з пунктом 7 Положення про порядок видачі посвідчень і нагрудних знаків ветеранів війни, "Посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни", "Посвідчення учасника війни" і відповідні нагрудні знаки, "Посвідчення члена сім`ї загиблого" видаються структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у місті за місцем реєстрації громадянина.

Відповідно до пункту 10 Положення про порядок видачі посвідчень і нагрудних знаків ветеранів війни, "Посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни" видається на підставі довідки медико-соціальної експертної комісії про групу та причину інвалідності.

В даному випадку суд встановив, що згідно експертного висновку Центральної міжвідомчої експертної комісії від 24.09.2018 № 11013 захворювання позивача пов`язане з роботами по ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС (а.с. 58).

Статтею 10 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" визначено, що учасниками ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС вважаються громадяни, які безпосередньо брали участь у будь-яких роботах, пов`язаних з усуненням самої аварії, її наслідків у зоні відчуження у 1986-1987 роках незалежно від кількості робочих днів, а у 1988-1990 роках - не менше 30 календарних днів, у тому числі проведенні евакуації людей і майна з цієї зони, а також тимчасово направлені або відряджені у зазначені строки для виконання робіт у зоні відчуження, включаючи військовослужбовців, працівники державних, громадських, інших підприємств, установ і організацій незалежно від їх відомчої підпорядкованості, а також ті, хто працював не менше 14 календарних днів у 1986 році на діючих пунктах санітарної обробки населення і дезактивації техніки або їх будівництві. Перелік цих пунктів визначається Кабінетом Міністрів України.

Рішенням Снятинського районного суду Івано-Франківської області від 20.06.2017 в справі № 351/2036/16-ц встановлено факт роботи ОСОБА_1 за період з 01.12.1986 по 01.01.1987 в м.Чорнобиль не менше п`яти днів (а.с. 55-56).

Також згідно наказу Снятинського об`єднання громадського харчування від 29.11.1986 № 27 встановлено, що ОСОБА_1 було командировано у Вишгородський район Київської області для обслуговування будівельників, ліквідаторів аварії на Чорнобильській АЕС терміном на один місяць з 01.12.1986 по 01.01.1987.

Зазначені обставини свідчать про те, що на позивача як на особу, яка постраждала внаслідок Чорнобильської катастрофи, поширюються пільги, гарантії і компенсації, передбачені Законом України "Про статус і соціальний захист осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи".

Проте для набуття статусу особи з інвалідністю внаслідок війни з підстав, встановлених пунктом 9 частини другої статті 7 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", окрім факту настання в особи інвалідності внаслідок захворювання, пов`язаного з ліквідацією наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, зазначений Закон передбачає також умову, щоб така особа брала участь у ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС саме у складі формувань Цивільної оборони. Це пояснюється тим, що крім формувань Цивільної оборони у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС брали участь інші формування, які створювались в іншому порядку, ніж невоєнізовані формування цивільної оборони та направлялись у райони виконання робіт згідно з розпорядженнями керівників відповідних органів, відомств, організацій, установ та підприємств.

Положенням про Цивільну оборону СРСР, затвердженим постановою КПРС і Ради Міністрів СРСР від 18.03.1976 № 1111, та Положенням про невоєнізовані формування ЦО СРСР, затвердженим наказом начальника ІДО СРСР від 06.06.1975 № 90, передбачено, що формування Цивільної оборони, в тому числі і невоєнізовані, створювались для виконання заходів по ліквідації аварій, катастроф, стихійних лих, великих пожеж, та їх наслідків, а також при застосуванні засобів масового ураження (у воєнний час), захисту і організації життєзабезпечення населення.

Як встановлено судом вище, ОСОБА_1 приймала участь в роботах по ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС на підставі наказу Снятинського об`єднання громадського харчування від 29.11.1986 № 27. Таким чином, документи, які позивач долучила до позовної заяви, підтверджують її статус учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та настання інвалідності. Проте позивач не надала суду жодних доказів, які б підтверджували безпосередню участь ОСОБА_1 у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи саме в складі формувань Цивільної оборони.

Щодо посилання позивача на пункт 1 частини 2 статті 7 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", то, на переконання суду, вказана норма не поширюється на ОСОБА_1 , оскільки набуття інвалідності внаслідок участі в ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи стосується спеціальних суб`єктів: військовослужбовців чи осіб вільнонайманого складу під час виконання обов`язків військової служби.

Суду не подано доказів того, що позивач брала участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, внаслідок чого отримала інвалідність, під час виконання обов`язків військової служби як військовослужбовець чи особа вільнонайманого складу, чи під час виконання службових обов`язків, будучи в складі органів Міністерства внутрішніх справ і органів Комітету державної безпеки колишнього Союзу РСР.

В силу положень частини 1 статті 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є саме ефективний захист саме порушених прав, свобод та інтересів фізичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

За вказаних обставин судом не встановлено порушення прав позивача, оскільки у ОСОБА_1 відсутні правові підстав для отримання статусу особи з інвалідністю внаслідок війни згідно з статтею 7 Закону України Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту , та, відповідно, на пов`язані з цим статусом пільги та соціальні виплати.

Такий висновок суду відповідає правовій позиції Верховного Суду, зазначеній в постановах від 27.02.2020 у справі № 537/5039/16-а, від 27.04.2020 у справі № 826/15761/17, від 06.05.2020 у справі № 751/1484/17, від 14.05.2020 № 686/20301/16-а, від 14.08.2020 № 620/2995/19.

Також суд вказує на те, що позивач не зверталася до відповідач 2 з проханням про надання їй статусу особи з інвалідністю внаслідок війни, та, відповідно, вказаний суб`єкт владних повноважень не вчиняв жодних дій з цього питання щодо ОСОБА_1 .

Підсумовуючи вказане, суд дійшов висновку, що в задоволенні позову ОСОБА_1 до Департаменту соціальної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації та Управління соціального захисту населення Снятинської районної державної адміністрації про визнання дій протиправними та зобов`язання до вчинення дій, належить відмовити.

Судові витрати згідно з статтею 139 Кодексу адміністративного судочинства України, з огляду на відмову в позові, за відсутності доказів їх понесення сторонами, судом не розподілялися.

Керуючись статтями 139, 241-246, 250, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Відмовити в задоволенні позову ОСОБА_1 до Департаменту соціальної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації та Управління соціального захисту населення Снятинської районної державної адміністрації про визнання дій протиправними та зобов`язання до вчинення дій.

Судові витрати не розподіляти.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку. Апеляційна скарга на рішення суду подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення рішення в повному обсязі.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Учасники справи:

Позивач - ОСОБА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків - НОМЕР_5 , АДРЕСА_1 .

Відповідач 1 - Департамент соціальної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації, ідентифікаційний код - 25925236, вулиця Курбаса, 2, місто Івано-Франківськ, 76000.

Відповідач 2 - Управління соціального захисту населення Снятинської районної державної адміністрації, ідентифікаційний код - 03193365, вулиця Шевченка, 4, місто Снятин, Снятинський район, Івано-Франківська область, 78300.

Суддя /підпис/ Боршовський Т.І.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.02.2021
Оприлюднено25.02.2021
Номер документу95105632
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —300/2905/20

Рішення від 24.02.2021

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Боршовський Т.І.

Ухвала від 24.02.2021

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Боршовський Т.І.

Ухвала від 29.12.2020

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Боршовський Т.І.

Ухвала від 19.11.2020

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Боршовський Т.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні