ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
23 лютого 2021 року м. Київ № 640/17959/19
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Аблова Є.В., розглянувши в спрощеному позовному провадженні без повідомлення учасників справи адміністративну справу
за позовомГоловного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області доТовариства з обмеженою відповідальністю Ремос прозобов`язання вчинити дії,- ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області (далі по тексту - позивач, ГУ ДСУНС у Київській області) звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю Ремос (далі по тексту - відповідач, ТОВ Ремос ), в якому просить:
зобов`язати відповідача припинити дії, які перешкоджають здійсненню державного нагляду (контролю), а саме - допустити посадових осіб ГУ ДСУНС у Київській області до здійснення перевірки щодо додержання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, на об`єкті, розташованому за адресою: Київська область, Васильківський район, с.Рославичі, вул.Гоголя, 15А.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідно до наказу позивача від 10.07.2019 № 737, 15.08.2019 провідним інспектором відділу пожежної безпеки безпеки управління запобігання надзвичайним ситуаціям ГУ ДСНС України у Київській області капітаном служби цивільного захисту Ніколаєнком Ю.А., головним інспектором Васильківського РВ ГУ ДСНС України у Київській області майором служби цивільного захисту Бачинським В.В. на підставі посвідчення на проведення заходу державного нагляду (контролю) від 12.07.2019 № 7050 здійснено виїзд за адресою: Київська область, Васильківський район, с.Рославичі, вул.Гоголя, 15А для проведення планової перевірки дотримання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки ТОВ Ремос . Перед початком перевірки пред`явлено представнику відповідача службове посвідчення особи та посвідчення на проведення перевірки. Проте, відповідач на порушення вимог чинного законодавства відмовився допустити державних інспекторів до проведення перевірки. А отже у позивача не було можливості встановити наявність або відсутність порушень ТОВ Ремос вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 24 вересня 2019 року відкрито провадження в адміністративній справі №640/17959/19 за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.
Розпорядженням Окружного адміністративного суду міста Києва від 22 вересня 2020 року у зв`язку із тимчасовою непрацездатністю судді, у провадженні якого перебувала справа, адміністративну справу №640/17959/19 передано на повторний автоматичний розподіл.
Згідно протоколу повторного автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 22.09.2020 автоматизованою системою документообігу Окружного адміністративного суду міста Києва адміністративну справу передано на розгляд судді Аблову Є.В.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 25.09.2020 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження адміністративній справі №640/17959/19 за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін.
Вказаною ухвалою суду відповідачу надано п`ятнадцятиденний строк з дня вручення йому даної ухвали для надання відзиву на позовну заяву, який повинен відповідати вимогам статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України, або заяву про визнання позову.
22 жовтня 2020 року (вх.№ 03-14/157573/20) через відділ документального обігу, контролю та забезпечення розгляду звернень громадян (канцелярію) Окружного адміністративного суду міста Києва від відповідача надійшов відзив на позовну заяву в якому останній просив відмовити у задоволенні позовних вимог, оскільки відповідачем не було отримано листа про проведення перевірки від 09 липня 2020 року, а отже відповідно до закону, суб`єкт господарювання має право не допускати посадову особу органу державного нагляду до здійснення планового заходу в разі неодержання повідомлення про здійснення планового заходу.
Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва, -
У С Т А Н О В И В:
Судом встановлено, що відповідно до Кодексу цивільного захисту України, Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності: Положення про Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області, затвердженого наказом ДСНС України від 04.02.2013 № 3 (у редакції наказу ДСНС України від 12.11.2018 № 661), та Річного плану здійснення заходів державного нагляду (контролю) ДСНС України на 2019 рік, затвердженого наказом ДСНС України від 30.11.2018 № 692 Про затвердження Річного плану здійснення заходів державного нагляду (контролю) було видано наказ Головного управління ДСНС України у Київській області від 10.07.2019 № 737 Про проведення планових перевірок для проведення планової перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю Ремос за адресою Київська область, Васильківський район, с. Рославичі, вул. Гоголя, 15А, щодо додержання та виконання вимог законодавства у сферах цивільного захисту пожежної і техногенної безпеки.
09 липня 2019 року було видане повідомлення про проведення планового заходу зі здійснення державного нагляду (контролю) ТОВ Ремос за адресою: Київська область, Васильківський район, с. Рославичі, вул. Гоголя, 15А, яке було надіслано рекомендованим листом.
12 липня 2019 року було видане посвідчення № 7050 на проведення заходу державного нагляду (контролю) щодо додержання та виконання вимог (законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної і техногенної безпеки Товариства з обмеженою відповідальністю Ремос за адресою: Київська область, Васильківський район, с. Рославичі, вул. Гоголя, 15А, провідним інспекторе відділу пожежної безпеки управління запобігання надзвичайним ситуаціям ГУ ДСНС України у Київській області капітаном служби цивільного захисту Ніколаєнком Юрієм Анатолійовичем, головним інспектором Васильківського РВ ГУ ДСНС України у Київській області майором служби цивільного захисту Бачинським Вадимом Володимировичем та провідним інспектором Васильківського РВ ГУ ДСНС України у Київській області капітаном служби цивільного захисту Єфіменком Олександром Олександровичем.
15.08.2019 провідним інспектором відділу пожежної безпеки безпеки управління запобігання надзвичайним ситуаціям ГУ ДСНС України у Київській області капітаном служби цивільного захисту Ніколаєнком Ю.А., головним інспектором Васильківського РВ ГУ ДСНС України у Київській області майором служби цивільного захисту Бачинським В.В. на підставі посвідчення на проведення заходу державного нагляду (контролю) від 12.07.2019 № 7050 здійснено виїзд за адресою: Київська область, Васильківський район, с.Рославичі, вул.Гоголя, 15А для проведення планової перевірки дотримання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки ТОВ Ремос .
Згідно ч. 5 ст. 7 ЗУ Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності перед початком здійснення заходу посадові особи органу державного нагляду (контролю) зобов`язані пред`явити керівнику суб`єкта господарювання або уповноваженій ним особі посвідчення (направлення) та службове посвідчення, що засвідчує посадову особу органу державного нагляду (контролю), і надати суб`єкту господарювання копію посвідчення (направлення).
Прибувши на об`єкт перевірки провідний інспектор відділу пожежної безпеки управління запобігання надзвичайним ситуаціям ГУ ДСНС України у Київській області капітан служби цивільного захисту Ніколаєнко Ю.А. та головний інспектор Васильківського РВ ГУ ДСНС України у Київській області майор служби цивільного захисту Бачинський В.В. пред`явили службове посвідчення та посвідчення на проведення перевірки Клименку Андрію Михайловичу, який представляє інтереси ТОВ Ремос на підставі довіреності від 12.08.2019 № 12/08/19, проте представником ТОВ Ремос Клименком A.M. не було допущено вищевказаних посадових осіб органу державного нагляду (контролю) до перевірки пояснюючи своє рішення тим, що ними не було отримано повідомлення про проведення планового захисту.
Враховуючи те, що посадову особу органу державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності не було допущено до перевірки, 15.08.2019 провідним інспектором відділу пожежної безпеки управління запобігання надзвичайним ситуаціям ГУ ДСНС України у Київській області капітаном служби цивільного захисту Ніколаєнком Ю.А. та головним інспектором Васильківського РВ ГУ ДСНС України у Київській області майором служби цивільного захисту Бачинським В.В. було викликано наряд поліції Васильківського ВП ГУ НП України в Київській області та в присутності представників поліції був складений акт стосовно неможливості здійснення заходу державного нагляду (контролю) з причини недопущення уповноваженої посадової особи ДСНС (її територіального органу) до проведення заходу державного нагляду (контролю) Товариства з обмеженою відповідальністю Ремос за адресою: Київська область, Васильківський район, с. Рославичі, вул. Гоголя, 15А, та який було вручене особисто під підпис Клименку A.M. (який діє на підставі довіреності від 12.08.2019 № 12/08/19).
Позивач зазначає, що через не допуск до перевірки у нього немає можливості встановити наявність або відсутність порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, що можуть створювати реальну загрозу життю та здоров`ю людей, які там працюють, перебувають, а також особам, які будуть здійснювати гасіння у разі виникнення пожежі.
Позивач вважає ці дії відповідача протиправними, у зв`язку з чим звернувся до суду.
Надаючи правову оцінку обставинам, що виникли між сторонами, суд зазначає наступне.
Відповідно до вимог ч. 1 ст. 64 Кодексу цивільного захисту України центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб.
Частиною ч. 2 ст. 64 Кодексу цивільного захисту України встановлено, що центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення.
Згідно пункту 1 Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1052 (далі - Положення), Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра внутрішніх справ і який реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, а також гідрометеорологічної діяльності.
За приписами пп. 2 п. 3 Положення основним завданням ДСНС, зокрема, є здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб.
Відповідно до п.п. 39 п. 4 Положення ДСНС відповідно до покладених на неї завдань організовує і здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, місцевими держадміністраціями, іншими державними органами та органами місцевого самоврядування, суб`єктами господарювання.
Пунктом 7 Положення встановлено, що ДСНС здійснює свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку територіальні органи.
Згідно з Положенням про Головне управління ДСНС України у Київській області, нова редакція якого затверджена наказом ДСНС України від 21 вересня 2017 р. № 507, Головне управління ДСНС України є територіальним органом Державної служби України з надзвичайних ситуацій, уповноваженим на забезпечення реалізації державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб.
Відповідно до п.п. 27 п. 4 вказаного Положення Головне управління відповідно до покладених на нього завдань на відповідній території організовує і здійснює безпосередньо та через підпорядковані підрозділи нагляд (контроль) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки та цивільного захисту місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування та суб`єктами господарювання.
Статтею 66 Кодексу цивільного захисту України встановлено, що Центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону.
Згідно ст. 67 Кодексу цивільного захисту України до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить, зокрема, здійснення державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства органами та суб`єктами господарювання, аварійно-рятувальними службами, зазначеними у статті 65 цього Кодексу; складення актів перевірок, приписів про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки у разі виявлення таких порушень.
Статтею 1 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності від 5 квітня 2007 р. № 877-V (далі - Закон №877-V) визначено, що державний нагляд (контроль) - це діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятного рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища; заходи державного нагляду (контролю) - це планові та позапланові заходи, які здійснюються шляхом проведення перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та інших дій.
Вимогами ч. 4 ст. 5 Закону № 877-V встановлено, що органи державного нагляду (контролю) здійснюють планові заходи з державного нагляду (контролю) за умови письмового повідомлення суб`єкта господарювання про проведення планового заходу не пізніш як за десять днів до дня здійснення цього заходу. Повідомлення повинно містити: дату початку та дату закінчення здійснення планового заходу; найменування юридичної особи або прізвище, ім`я та по батькові фізичної особи - підприємця, щодо діяльності яких здійснюється захід; найменування органу державного нагляду (контролю). Повідомлення надсилається рекомендованим листом та/або за допомогою електронного поштового зв`язку або вручається особисто під розписку керівнику чи уповноваженій особі суб`єкта господарювання - юридичної особи, її відокремленого підрозділу, фізичній особі - підприємцю або уповноваженій ним особі. Суб`єкт господарювання має право не допускати посадову особу органу державного нагляду (контролю) до здійснення планового заходу в разі неодержання повідомлення про здійснення планового заходу.
Згідно ч. 5 ст. 7 Закону № 877-V перед початком здійснення заходу посадові особи органу державного нагляду (контролю) зобов`язані пред`явити керівнику суб`єкта господарювання - юридичної особи, її відокремленого підрозділу або уповноваженій ним особі (фізичній особі - підприємцю або уповноваженій ним особі) посвідчення (направлення) та службове посвідчення, що засвідчує посадову особу органу державного нагляду (контролю), і надати суб`єкту господарювання копію посвідчення (направлення). Посадова особа органу державного нагляду (контролю) без посвідчення (направлення) на здійснення заходу та службового посвідчення не має права здійснювати державний нагляд (контроль) суб`єкта господарювання. Суб`єкт господарювання має право не допускати посадових осіб органу державного нагляду (контролю) до здійснення заходу, якщо вони не пред`явили документів, передбачених цією статтею.
Пунктом 2 ч. 1 ст. 10 Закону № 877-V визначено, що суб`єкт господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) має право вимагати від посадових осіб органу державного нагляду (контролю) додержання вимог законодавства.
Відповідно до вимог цієї ж статті суб`єкт господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) має право не допускати посадових осіб органу державного нагляду (контролю) до здійснення державного нагляду (контролю), якщо:
державний нагляд (контроль) здійснюється з порушенням передбачених законом вимог щодо періодичності проведення таких заходів;
посадова особа органу державного нагляду (контролю) не надала копії документів, передбачених цим Законом, або якщо надані документи не відповідають вимогам цього Закону;
суб`єкт господарювання не одержав повідомлення про здійснення планового заходу державного нагляду (контролю) в порядку, передбаченому цим Законом;
посадова особа органу державного нагляду (контролю) не внесла запис про здійснення заходу державного нагляду (контролю) до журналу реєстрації заходів державного нагляду (контролю) (за наявності такого журналу в суб`єкта господарювання);
тривалість планового заходу державного нагляду (контролю) або сумарна тривалість таких заходів протягом року перевищує граничну тривалість, встановлену частиною п`ятою статті 5 цього Закону, або тривалість позапланового заходу державного нагляду (контролю) перевищує граничну тривалість, встановлену частиною четвертою статті 6 цього Закону;
орган державного нагляду (контролю) здійснює повторний позаплановий захід державного нагляду (контролю) за тим самим фактом (фактами), що був (були) підставою для проведеного позапланового заходу державного нагляду (контролю);
органом державного нагляду (контролю) не була затверджена та оприлюднена на власному офіційному веб-сайті уніфікована форма акта, в якій передбачається перелік питань залежно від ступеня ризику;
у передбачених законом випадках посадові особи не надали копію погодження центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики з питань державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, або відповідного державного колегіального органу на здійснення позапланового заходу державного нагляду (контролю).
Крім того, суб`єкт господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) зобов`язаний допускати посадових осіб органу державного нагляду (контролю) до здійснення заходів державного нагляду (контролю) за умови дотримання ними порядку здійснення державного нагляду (контролю), передбаченого цим Законом (п.1 ч.1 ст.11 Закону №877-V).
Таким чином, положеннями Кодексу цивільного захисту України та Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності на Державну службу України з надзвичайних ситуацій, у тому числі на її територіальний підрозділ - Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області покладено обов`язок щодо здійснення державного нагляду (контролю) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб, визначено порядок проведення заходів щодо здійснення відповідного контролю, у тому числі планових перевірок та встановлено обставини виключно за наявності яких суб`єкт господарювання може не допустити до проведення перевірки.
Відповідно до вимог статей 64 - 67 Кодексу цивільного захисту України, Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності та з метою реалізації державної політики у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки Міністерством внутрішніх справ України видано наказ від 2 листопада 2015 р. № 1337, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 25 листопада 2015 р. за №1467/27912, підпунктом 1 пункту 1 якого затверджено Порядок проведення планових (позапланових) перевірок щодо додержання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки.
Пунктом 9 розділу ІІІ вказаного Порядку встановлено, що посадові особи ДСНС України або її територіальних органів під час здійснення перевірок мають право звертатися у встановленому законом порядку до суду у випадку недопущення посадових осіб ДСНС України або її територіальних органів до проведення перевірки в цілому чи до окремих приміщень об`єкта перевірки, яка здійснюється в установленому законодавством порядку, з вимогою щодо зобов`язання суб`єкта господарювання забезпечити допуск до здійснення перевірки в цілому або частини приміщень об`єкта перевірки.
Позивачем цей адміністративний позов було подано до суду відповідно до повноважень, наданих йому пунктом 9 розділу ІІІ Порядку проведення планових (позапланових) перевірок щодо додержання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України 2 листопада 2015 р. № 1337, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25 листопада 2015 р. за № 1467/27912.
Пунктом 1 розпорядження Кабінету Міністрів України № 169-р від 10 жовтня 2017 р., яке набрало чинності 21 травня 2017 р., скасовано накази міністерств та інших центральних органів виконавчої влади як такі, що не відповідають Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності , за переліком згідно з додатком 1, зокрема, підпункт 1 пункту 1 наказу МВС від 2 листопада 2015 р. № 1337.
Отже, станом як на час проведення перевірки, так і на час розгляду справи судом скасовано нормативно - правовий акт, яким позивачу було надано право на звернення до суду з вимогою щодо зобов`язання суб`єкта господарювання забезпечити допуск до здійснення перевірки в цілому або частини приміщень об`єкта перевірки у випадку недопущення посадових осіб ДСНС України або її територіальних органів до проведення перевірки в цілому чи до окремих приміщень об`єкта перевірки, яка здійснюється в установленому законодавством порядку.
Суд бере до уваги, що згідно з наведеними вище приписами статей 10-11 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності права суб`єкту господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) щодо допуску посадових осіб органу державного нагляду (контролю) до здійснення заходів державного нагляду (контролю) та відмови у такому допуску законодавцем пов`язуються з наявністю порядку здійснення державного нагляду (контролю), передбаченого цим Законом.
Суд враховує, що вказаним Законом такий порядок детально не визначено. Крім того, Порядок, який визначався для органів ДСНС, на час перевірки вже було скасовано.
Отже, за відсутності встановленого порядку проведення органом ДСНС планових (позапланових) перевірок щодо додержання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки суб`єкт господарювання, у даному випадку, відповідач згідно з вимогами ст.ст.10-11 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності мав право на відмову у допуску до перевірки посадових осіб ДСНС.
Відповідно до вимог ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Враховуючи викладене, суд дійшов висновку про відсутність підстав для зобов`язання відповідача припинити дії, які перешкоджають здійсненню державного нагляду (контролю), а саме - допустити посадових осіб позивача до здійснення перевірки щодо додержання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, на об`єкті, розташованому за адресою: Київська область, Васильківський район, с.Рославичі, вул.Гоголя, 15А.
Позивачем під час розгляду справи не було надано належних та допустимих доказів на підтвердження обґрунтованості позовних вимог. За таких обставин позов задоволенню не підлягає.
Керуючись статтями 73, 74, 75, 76, 77, 90, 94, 139, 205, 241, 245, 246, 257, 259-262, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
В И Р І Ш И В:
У задоволенні адміністративного позову Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області - відмовити.
Рішення суду набирає законної сили в строк і порядку, передбачені статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту судового рішення.
Відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідні положення Кодексу адміністративного судочинства України в редакції Закону № 2147-VIII до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.
Суддя Є.В. Аблов
Позивач: Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області (04071, м. Київ, вул. Межигірська, 8, код ЄДРПОУ 38537963)
Відповідач: Товариство з обмеженою відповідальністю Ремос (03150, м. Київ, вул. Велика Васильківська, буд. 122, кв. 36, ЄДРПОУ 31926748)
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 23.02.2021 |
Оприлюднено | 26.02.2021 |
Номер документу | 95108822 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Аблов Є.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні