Справа № 710/237/21 Провадження № 2-а/710/7/21
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
25.02.2021 м. Шпола
Шполянський районний суд Черкаської області в складі:
головуючого судді Сивокінь С.С.,
за участі секретаря судових засідань Бойко О.С.,
учасники процесу:
позивач ОСОБА_1
представник відповідача Костенко О.В.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Шпола адміністративну справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області про скасування постанови про накладення адміністративного стягнення
ВСТАНОВИВ:
Описова частина
Короткий зміст позовних вимог
До Шполянського районного суду Черкаської області надійшла вказана позовна заява в якій позивач просить скасувати постанову про накладення адміністративного стягнення від 25.01.2021 №705-ДК/0011/По/08/01/-21.
Аргументи учасників справи.
Позивач мотивує свій позов тим, що державним інспектором у сфері державного нагляду та контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель у Черкаській області винесено постанову про накладення адміністративного стягнення від 25.01.2021 №705-ДК/0011По/08/01/-21. Вказаною постановою позивача визнано винним у вчиненні адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачено ст. 53-1 КУпАП, та накладено стягнення у вигляді штрафу в розмірі 340 (триста сорок) гривень. Суть правопорушення полягає у самовільному захопленні земельних ділянок з кадастровими номерами 7125788800:02:001:0001, 7125788800:03:001:0064, 7125788800:01:001:0178, загальна площа яких становить 16,8062 га. Земельні ділянки водного фонду державної власності розташовані в адміністративних межах Топильнянської сільської ради Шполянської ОТГ Черкаської області. Підставою винесення оскаржуваної постанови став протокол від 15.01.2021 № 705-ДК/0003/П/07/01/-21 складений за результатами перевірки дані якої відображені в актах обстеження № 705-ДК/229/АО/09/01/-20, № 705-ДК/230/АО/09/01/-20, № 705-ДК/229/АО/09/01/-20. На думку позивача, інспектором при винесенні оскаржуваної постанови не враховано, що ТОВ Агро-Шанс використовує земельні ділянки на підставі договору оренди землі площею 12,4 га від 06.05.2006, зареєстрований у Шполянському відділі Черкаської регіональної філії ДП Центр ДЗК за №040679900002. В подальшому рішенням сесії від 30.10.2012 Про затвердження технічної документації із землеустрою під ставками - 13,44 га в межах населеного пункту на території Топильнянської сільської ради ТОВ ТОВ Агро-Шанс надано в оренду земельні ділянки з кадастровими номерами 7125788800:02:001:0001, 7125788800:01:001:0178. На підставі вказаного рішення між товариством та Топильнянською сільською радою укладено договір оренди землі від 2013 року. Термін дії договору до 31.12.2016, проте між товариством Агро-Шанс та сільською радою 01.01.2017, 01.01.2018, 01.01.2019, 01.01.2020 укладались додаткові угоди до вказаного договору, товариство використовувало земельні ділянки та сплачувало орендну плату.
Процесуальні дії у справі.
Ухвалою судді Шполянського районного суду Черкаської області від 09.02.2021 відкрито провадження у справі.
Позивач у судове засідання з`явився, позовні вимоги підтримав в повному обсязі.
Представник відповідача Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області, у судове засідання з`явився, заперечував проти задоволення позовних вимог.
Мотивувальна частина
Фактичні обставини, встановлені судом.
Суд, розглянувши адміністративну справу, з`ясувавши всі обставини справи та перевіривши їх доказами, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності вважає, що адміністративний позов не підлягає до задоволення з наступних підстав.
Згідно з випискою рішення сесії Топильнянської сільської ради від 21 серпня 2012 року №22-2/VІ затверджено технічну документацію із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право користування (оренди) на п`ять років ТОВ Агро-Шанс земельними ділянками, загальною прощею 13,5554 га під ставками - 13,4454 га, для ведення товарного сільськогосподарського виробництва в межах населеного пункту на території Топильнянської сільської ради. Надано в оренду зазначені земельні ділянки терміном на 5 років в межах населеного пункту на території Топильнянської сільської ради (а.с.3).
Відповідно до копії договору оренди землі від 2013 року орендодавець Топильнянська сільська рада передала в оренду ТОВ Агро-Шанс земельну ділянку загальною площею 13,4454 га, а тому числі: 13,4454 га ставок, кадастровий номер 7125788800:02:001, 7125788800:01:001:0178, розташована в адміністративних межах Топильнянської сільської ради. Договір укладено на 5 (п`ять) років, до 31.12.2016. Інформація про реєстрацію договору відсутня (а.с.4-6).
Згідно копії договору оренди землі від 06.05.2006 орендодавець Топильнянська сільська рада передала в оренду ТОВ Агро-Шанс земельну ділянку у тому числі ставки 12,4 га. Договір укладено на 5 років. Угода зареєстрована у Шполянському районному відділі Черкаської регіональної філії ДП Центр ДЗК про що у державному реєстрі землі вчинені зміни від 13.07.2006 (а.с.7-8).
Відповідно до додаткової угоди до договору оренди землі водного фонду (ставки) від 10.05.2006 №040679900002, які знаходяться на території с. Топильна Шполянського району від 01.01.2020, товариство надалі використовує земельну ділянку та сплачує орендну плату, що складає 1000,00 грн за 1 га. (а.с.10).
Згідно додаткової угоди до договору оренди землі водного фонду (ставки) від 01.07.2011 б/н, які знаходяться на території с. Топильна Шполянського району від 01.01.2017, товариство надалі використовує земельну ділянку та сплачує орендну плату, що складає 759,00 грн за 1 га (а.с.11).
За змістом додаткової угоди до договору оренди землі водного фонду (ставки) від 10.05.2006 №040679900002, які знаходяться на території с. Топильна Шполянського району від 01.01.2019, товариство надалі використовує земельну ділянку та сплачує орендну плату, що складає 1000,00 грн за 1 га (а.с.12).
Відповідно до додаткової угоди до договору оренди землі водного фонду (ставки) від 10.05.2006 №040679900002, які знаходяться на території с. Топильна Шполянського району від 01.01.2018, товариство надалі використовує земельну ділянку та сплачує орендну плату, що складає 1000,00 грн за 1 га. (а.с.13).
Вищевказані угоди набирають чинності після їх підписання сторонами та державної реєстрації.
Згідно повідомлення Шполянської міської ради ОТГ від 04.12.2020 №01-21/4941 адресованого Головному управлінню Держгеокадастру у Черкаській області, земельні ділянки державної власності з кадастровими номерами: 7125788800:02:001:0001 площею 8,5139 га, 7125788800:03:001:0064 площею 3,3608 га, 7125788800:01:001:0178 площею 4,9315 га, використовує ТОВ Агро-Шанс здійснюючи орендну плату згідно додаткових угод (а.с.14).
Відповідно до опису вкладення у цінний лист 2060302856370 директору ТОВ Агро-Шанс Фоменку Б.С. направлено постанову №705-ДК/0011По/08/01/-21 від 25.01.2021, повідомлення про сплату шкоди, супровідний лист №32-23-04-89/90-21 від 25.01.2021 (а.с.15).
За відомостями з протоколу про адміністративне правопорушення від 15.01.2021 №705-ДК/0003По/07/01/-21 складеного державним інспектором у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель у Черкаській області Костенком Олександром Васильовичем при перевірці здійсненням державного нагляду (контролю) за дотриманням земельного законодавства, використання та охороною земель усіх категорій та форм власності, встановлено, що 15 січня 2021 року виявлено порушення вимог земельного законодавства, що полягає у самовільному захопленні ТОВ Агро-Шанс в особі директора Фоменка Б.С. земельних ділянок водного фонду державної власності розташованих в адміністративних межах Топильнянської сільської ради Шполянської ОТГ Черкаської області, загальною площею 16.8062 га, з яких земельна ділянка з кадастровим номером 7125788800:02:001:0001 площею 8,5139 га, кадастровим номером 7125788800:03:001:0064 площею 3,3608 га, кадастровим номером 7125788800:01:001:0178 площею 4,9315 га для рибогосподарських потреб. Відповідальність за вчинене правопорушення передбачена ст. 53-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення та статті 125, 126 Земельного кодексу України (а.с.16-17).
Згідно до постанови про накладення адміністративного стягнення від 25.01.2021 № 705-ДК/0011По/08/01/-21 винесеної державним інспектором у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель у Черкаській області Костенком Олександром Васильовичем, визнано винним ОСОБА_2 у вчиненні адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачена статтею 53-1 КУпАП, та накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 340,00 (триста сорок гривень) (а.с.18-19).
Згідно з актом обстеження земельної ділянки водного фонду від 27.11.2020 №705-ДК/231/АП/10/01/-20 складеного державним інспектором у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель у Черкаській області Костенком Олександром Васильовичем, встановлено, що земельна ділянка площею 4,9315 га, кадастровий номер 7125788800:01:001:0178, розташована в адміністративних межах Топильнянської сільської ради Шполянської ОТГ Черкаської області, з цільовим призначенням для рибогосподарських потреб використовується. В зазначених діях вбачаються порушення ст. 125, 126 Земельного кодексу України, відповідальність за які передбачена ст. 53-1 КУпАП. (а.с.20-21).
Відповідно до акту обстеження земельної ділянки водного фонду від 27.11.2020 №705-ДК/229/АП/10/01/-20 складеного державним інспектором у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель у Черкаській області Костенком Олександром Васильовичем, встановлено, що земельна ділянка площею 8,5139 га, кадастровий номер 7125788800:02:001:0001, розташована в адміністративних межах Топильнянської сільської ради Шполянської ОТГ Черкаської області, з цільовим призначенням для рибогосподарських потреб використовується. В зазначених діях вбачаються порушення ст. 125, 126 Земельного кодексу України, відповідальність за які передбачена ст. 53-1 КУпАП. (а.с.22-23).
Згідно акту обстеження земельної ділянки водного фонду від 27.11.2020 №705-ДК/230/АП/10/01/-20 складеного державним інспектором у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель у Черкаській області Костенком Олександром Васильовичем, встановлено, що земельна ділянка площею 3,3608 га, кадастровий номер 7125788800:03:001:0064, розташована в адміністративних межах Топильнянської сільської ради Шполянської ОТГ Черкаської області, з цільовим призначенням для рибогосподарських потреб використовується. В зазначених діях вбачаються порушення ст. 125, 126 Земельного кодексу України, відповідальність за які передбачена ст. 53-1 КУпАП. (а.с.24-25).
Мотиви, з яких виходить суд, та застосування норм права.
Згідно п. 3 ч.1 ст.288 КУпАП постанову іншого органу (посадової особи) про накладення адміністративного стягнення, постанову по справі про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване в автоматичному режимі - у вищестоящий орган (вищестоящий посадовій особі) або в районний, районний у місті, міський чи міськрайонний суд, у порядку, визначеному Кодексом адміністративного судочинства України, з особливостями, встановленими цим Кодексом.
Відповідно до положення статті 289 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі - КУпАП), скаргу на постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути подано протягом десяти днів з дня винесення постанови, а щодо постанов по справі про адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, у тому числі зафіксовані в автоматичному режимі, - протягом десяти днів з дня вручення такої постанови. В разі пропуску зазначеного строку з поважних причин цей строк за заявою особи, щодо якої винесено постанову, може бути поновлено органом (посадовою особою), правомочним розглядати скаргу.
Згідно ст.187 ЗК України, контроль за використанням та охороною земель полягає в забезпеченні додержання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями і громадянами земельного законодавства України.
Відповідно до ст. 188 ЗК України, державний контроль за використанням та охороною земель здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері здійснення державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, а за додержанням вимог законодавства про охорону земель - центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів.
Згідно п.(б)ч.1 ст. 211 ЗК України, громадяни та юридичні особи несуть цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність відповідно до законодавства за такі порушення - самовільне зайняття земельних ділянок.
Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 10.09.2014 р. № 442 Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади, функції із здійснення державного нагляду (контролю) в частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій та форм власності, родючості ґрунтів покладено на Державну службу з питань геодезії, картографії та кадастру.
Згідно розпорядження Кабінету Міністрів України від 30.11.2016 №910-р, погоджено з пропозицією Міністерства аграрної політики та продовольства щодо можливості забезпечення здійснення покладених на Державну службу з питань геодезії, картографії та кадастру функцій і повноважень Державної інспекції сільського господарства, що припиняється, із здійснення державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі в частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів.
Згідно п. 25 1 п.4 Положення про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру, Держгеокадастр відповідно до покладених на нього завдань організовує та здійснює державний нагляд (контроль): за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій і форм власності, у тому числі за: дотриманням органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами вимог земельного законодавства та встановленого порядку набуття і реалізації права на землю.
Аналогічні норми містяться у п. 30 п.4 Положення про Головне управління Держгеокадастру в області, затверджено наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 29.09.2016 № 333 зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.12.2016 за № 1391/29621.
Згідно ст. 10 Закону України Про державний контроль за використанням та охороною земель , державні інспектори у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель мають право зокрема: складати акти перевірок чи протоколи про адміністративні правопорушення у сфері використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства про охорону земель та розглядати відповідно до законодавства справи про адміністративні правопорушення, а також подавати в установленому законодавством України порядку до відповідних органів матеріали перевірок щодо притягнення винних осіб до відповідальності.
Статтею 53 1 КУпАП передбачено адміністративну відповідальність за самовільне зайняття земельної ділянки.
Порядок оформлення матеріалів порушень вимог земельного законодавства державними інспекторами у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель визначено Інструкцією з оформлення державними інспекторами у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель матеріалів про адміністративні правопорушення, що затверджена наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України №6 від 19.01.2017 зареєстровано в Міністерстві юстиції України 07.02.2017 за № 173/30041 (далі Інструкція).
Розділом II Інструкції визначено, що у разі виявлення порушення законодавства, у сфері використання та охорони земель, за яке Кодексом України про адміністративні правопорушення (далі - КУпАП) передбачена адміністративна відповідальність, державний інспектор складає протокол про адміністративне правопорушення (далі - протокол).
Згідно п.7 розділу ІІІ Інструкції розглянувши справу про адміністративне правопорушення, державний інспектор виносить одну з таких постанов: про накладення адміністративного стягнення, про закриття справи.
Відповідно до ст. 1 Закону України Про державний контроль за використанням та охороною земель самовільне зайняття земельної ділянки - будь-які дії, які свідчать про фактичне використання земельної ділянки за відсутності відповідного рішення органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування про її передачу у власність або надання у користування (оренду) або за відсутності вчиненого правочину щодо такої земельної ділянки, за винятком дій, які відповідно до закону є правомірними.
Самовільне зайняття земельної ділянки з об`єктивної сторони може полягати у протиправному використанні землі у своїх потребах, причому земельна ділянка для винної особи є чужою, вона не має необхідних і достатніх прав на володіння, користування чи розпорядження ділянкою як власник чи як особа, якій надано право постійно чи тимчасово володіти і користуватися нею. Такий висновок міститься у постанові Верховного Суду у справі №400/122/18 від 12.11.2020.
Факт самовільного захоплення земельних ділянок водного фонду ТОВ Агро-Шанс підтверджують наступні докази: протокол про адміністративне правопорушення від 15.01.2021 №705-ДК/0003По/07/01/-21, постанова про накладення адміністративного стягнення від 25.01.2021 № 705-ДК/0011По/08/01/-21, акти обстеження земельних ділянок від 27.11.2020 №705-ДК/231/АП/10/01/-20, №705-ДК/229/АП/10/01/-20, №705-ДК/230/АП/10/01/-20, лист Шполянської міської ради ОТГ від 04.12.2020 № 01-21/4941.
ЗК України регламентовано порядок надання у користування та передання у власність земельних ділянок державної та комунальної власності.
Статтею 11 ЦК України регламентовано підстави виникнення цивільних прав та обов`язків.
Відповідно до ч. 1 ст. 85 Водного Кодексу України, порядок надання земель водного фонду в користування та припинення права користування ними встановлюється земельним законодавством.
Надання земельних ділянок юридичним особам у постійне користування здійснюється на підставі рішень органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування за проектами відведення цих ділянок в порядку, встановленому ст. 123 ЗК.
Відповідно до частин першої та другої статті 123 ЗК України надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування.
Особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності за проектом землеустрою щодо її відведення, звертається з клопотанням про надання дозволу на його розробку до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, які відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, передають у власність або користування такі земельні ділянки.
У частині першій статті 124 ЗК України визначено, що передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування згідно з їх повноваженнями, визначеними статтею 122 цього Кодексу, чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки (у разі продажу права оренди) шляхом укладення договору оренди земельної ділянки чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки.
Статтями 125, 126 ЗК України регламентовано, що право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.
Право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень".
Пунктом 1 частини першої статті 208 ЦК України передбачено, що в письмовій формі належить вчиняти правочини між юридичними особами.
Згідно з частиною першою статті 210 ЦК України правочин підлягає державній реєстрації лише у випадках, встановлених законом.
Такий правочин є вчиненим з моменту його державної реєстрації.
Тобто, договір оренди землі укладений між Топильнянською сільською радою та ТОВ Агро-Шанс про передачу в оренду земельних ділянок водного фонду підлягав обов`язковій державній реєстрації.
Відповідно до копії договору оренди землі від 2013 року орендодавець Топильнянська сільська рада передала в оренду ТОВ Агро-Шанс земельну ділянку загальною площею 13,4454 га, в тому числі: 13,4454 га ставок, кадастровий номер 7125788800:02:001:0001, 7125788800:01:001:0178, розташована в адміністративних межах Топильнянської сільської ради. Договір укладено на 5 (п`ять) років, до 31.12.2016. (а.с.4-6).
У вищезазначеному договорі оренди земель водного фонду відсутня інформація щодо державної реєстрації договору.
Не була здійснена державна реєстрація додаткових угод від 01.01.2020, 01.01.2017, 01.01.2019, 01.01.2018 (а.с. 10-13).
Отже, законодавством регламентовано спеціальний порядок набуття права користування земельною ділянкою, що перебуває у державній або комунальній власності, який передбачає відповідну процедуру відведення земельної ділянки та імператив щодо здійснення державної реєстрації прав особи (суб`єкта господарювання). Лише з моменту державної реєстрації в особи виникає відповідне право.
Разом з тим, здійснення фактичного використання земельної ділянки без дотримання зазначеної процедури та за відсутності зареєстрованого у порядку, визначеному законодавством, права на землю є самовільним зайняттям земельної ділянки, що тягне адміністративну відповідальність, передбачену статтею 53-1 КУпАП.
Позивачем не надано доказів здійснення державної реєстрації за ним права з приводу відповідного користування таких земельних ділянок.
Відповідно до ст. 251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі, чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі або в режимі фотозйомки (відеозапису), які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху та паркування транспортних засобів, актом огляду та тимчасового затримання транспортного засобу, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.
Доводи позивача про те, що у нього були всі підстави вважати, що вищевказані договори оренди та угоди до них відповідають вимогам чинного законодавства, спростовується наданими доказами.
Ураховуючи встановлені обставини, перевіривши законність і обґрунтованість винесеної постанови у справі про адміністративне правопорушення, за наслідками розгляду, суд приходить до висновку про відмову у задоволенні позову.
На підставі вище викладеного, керуючись ст. 62 Конституції України, ст. 6-9, 19, 20, 72-77, 122, 139, 241-246, 250, 272, 286, 295-297 КАС України суд
ВИРІШИВ:
Позовну заяву ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області про скасування постанови про накладення адміністративного стягнення залишити без задоволення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку для подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним судом.
Рішення суду може бути оскаржене до Шостого апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги до Шполянського районного суду Черкаської області протягом десяти днів з дня його проголошення.
Суддя С.С. Сивокінь
Суд | Шполянський районний суд Черкаської області |
Дата ухвалення рішення | 25.02.2021 |
Оприлюднено | 26.02.2021 |
Номер документу | 95146902 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Горяйнов Андрій Миколайович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Горяйнов Андрій Миколайович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Горяйнов Андрій Миколайович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Горяйнов Андрій Миколайович
Адміністративне
Шполянський районний суд Черкаської області
Сивокінь С. С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні