Рішення
від 15.02.2021 по справі 924/1242/20
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

29000, м. Хмельницький, майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98


РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"16" лютого 2021 р. Справа № 924/1242/20

м. Хмельницький

Господарський суд Хмельницької області у складі судді Субботіної Л.О. за участю секретаря судового засідання Мізика М.А., розглянувши матеріали

за позовом заступника керівника Хмельницької місцевої прокуратури м. Хмельницький в інтересах держави

до 1. Лісовогринівецької сільської ради с. Лісові Гринівці Хмельницького району Хмельницької області;

2. Фермерського господарства "Роги-і-Копита" с.Гнатівці Хмельницького району Хмельницької області

про визнання недійсним рішення Лісовогринівецької сільської ради №129 від 06.08.2020

Представники сторін:

позивач: Гончар І.О. - прокурор відділу Хмельницької обласної прокуратури, діє на підставі наказу № 48к від 11.09.2020

відповідач 1: не з`явився

відповідач 2: не з`явився

В судовому засіданні відповідно до ч. 6 ст. 233 ГПК України проголошено вступну та резолютивну частини рішення.

ВСТАНОВИВ:

До Господарського суду Хмельницької області 18.11.2020 надійшла позовна заява заступника керівника Хмельницької місцевої прокуратури м. Хмельницький в інтересах держави до 1.Лісовогринівецької сільської ради с. Лісові Гринівці Хмельницького району Хмельницької області; 2. Фермерського господарства "Роги-і-Копита" с.Гнатівці Хмельницького району Хмельницької області про визнання недійсним рішення Лісовогринівецької сільської ради №129 від 06.08.2020. В обґрунтування позовних вимог прокурор вказує, що оспорюваним рішенням передано в користування Фермерському господарству "Роги-і-Копита" 60 земельних ділянок комунальної форми власності сільськогосподарського призначення площею 119,2836 га для ведення фермерського господарства, що розташовані за межами с.Гнатівці Хмельницького району Хмельницької області. При прийнятті вказаного рішення Лісовогринівецькою сільською радою порушено вимоги статей 124, 134 Земельного кодексу України щодо розпорядження земельними ділянками в обхід встановленої законом конкурсної процедури. Враховуючи порушення норм Земельного кодексу України при прийнятті спірного рішення, необхідність відновлення законності у сфері використання землі, а також те, що у Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області відсутні повноваження щодо звернення до суду із даним позовом, а орган, уповноважений здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах - Лісовогринівецька сільська рада виступає відповідачем у даній справі, заступник керівника Хмельницької місцевої прокуратури звернувся до суду із даним позовом.

Згідно з протоколом автоматизованого розподілу справи між суддями від 18.11.2020 вказану позовну заяву передано для розгляду судді Субботіній Л.О.

Ухвалою суду від 23.11.2020 позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження у справі № 924/1242/20 в порядку розгляду за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче засідання на 11:00 год. 21 грудня 2020 року.

Суд 21.12.2020 відклав підготовче засідання у справі №924/1242/20 на 10:00 год. 12 січня 2021 року, інформацію про що занесено до протоколу судового засідання.

Ухвалою суду від 12.01.2021 закрито підготовче провадження та призначено справу №924/1242/20 до судового розгляду по суті на 10:00 год. "22" січня 2021 року.

22.01.2021 суд, керуючись п.1 ч. 2 ст. 202 ГПК України, відклав судове засідання у справі №924/1242/20 на 15:00 год. 16.02.2021, інформацію про що занесено до протоколу судового засідання.

Прокурор в судовому засіданні 16.02.2021 підтримав заявлені позовні вимоги з підстав, викладених у позовній заяві.

Відповідачі повноважних представників для участі в судових засіданнях у справі №924/1242/20 не направили, відзиву на позовну заяву не подали, хоча були належним чином повідомлені про розгляд справи. Ухвали суду направлялись на юридичну адресу відповідачів та отримані останніми, про що свідчать наявні в матеріалах справи судові повістки про вручення ухвал від 23.11.2020, 21.12.2020 та від 22.01.2021.

Відповідно до ч. 4 ст. 13 ГПК України кожна сторона несе ризик настання наслідків, пов`язаних з вчиненням чи невчиненням нею процесуальних дій.

Згідно з ч. 9 ст. 165, ч. 2 ст. 178 ГПК України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин, суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Таким чином, враховуючи, що відповідачі були належним чином повідомлені про розгляд справи та не скористались своїм правом на подання відзиву, справа розглядається за наявними матеріалами відповідно до приписів ч. 9 ст. 165 та ч. 2 ст. 178 ГПК України.

Суд під час розгляду матеріалів справи встановив наступні обставини.

Згідно з рішенням засновника № 1 від 21.05.2019 вирішено, зокрема створити в Хмельницькій області Хмельницькому районі с.Гнатівці Фермерське господарство "Роги-і-Копита" та затверджено Статут фермерського господарства.

22.05.2019 ФГ "Роги-і-Копита" подало документи державному реєстратору для проведення реєстраційної дії "Державна реєстрація новоутвореної шляхом заснування юридичної особи".

Відповідно до інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Фермерське господарство "Роги-і-Копита", ідентифікаційний код 43014928, зареєстровано 23 травня 2019 року.

Згідно з наказом Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області №22-4093-СГ від 24.05.2019 передано Лісовогринівецькій сільській раді Лісовогринівецької сільської об`єднаної територіальної громади Хмельницького району Хмельницької області у комунальну власність земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності загальною площею 444,2056 га, які розташовані (за межами населених пунктів) на території Лісовогринівецької сільської об`єднаної територіальної громади Хмельницького району Хмельницької області, згідно додатку. Додатком до наказу оформлено перелік земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності, які передаються у комунальну власність.

На виконання вищевказаного наказу, 24.05.2019 між Головним управлінням Держгеокадастру у Хмельницькій області та Лісовогринівецькою сільською радою підписано акт приймання - передачі земельних ділянок сільськогосподарського призначення із державної у комунальну власність згідно з додатком.

Фермерське господарство "Рога і Копита" 09.07.2020 звернулось до голови Лісовогринівецької ОТГ із заявою від 07.07.2020, відповідно до якої просило надати в оренду на 49 років земельні ділянки загальною площею 119,2836 га згідно з переліком.

Матеріали справи містять витяг з протоколу спільного засідання постійних депутатських комісій, у тому числі, з питань земельних відносин, природних ресурсів та екології, від 21.07.2020, на якому вирішувалось питання про передачу в користування на умовах оренди ФГ "Рога і Копита" для ведення фермерського господарства земельних ділянок, що розташовані за межами с.Гнатівці Хмельницького району.

Рішенням 62-ої чергової сесії Лісовогринівецької сільської ради №129 від 06.08.2020 вирішено передати в користування земельні ділянки на умовах оренди фермерському господарству "Рога і Копита" для ведення фермерського господарства (вид користування - для сінокосіння та випасання худоби) - землі сільськогосподарського призначення згідно додатку 1, що розташовані за межами с. Гнатівці, Хмельницького району строком на 15 років.

Додатком до рішення оформлено перелік земельних ділянок із зазначенням кадастрових номерів та площі, що передаються в оренду на підставі вищевказаного рішення. Загальна площа земельних ділянок згідно з додатком становить 119,2836 га.

Відповідно до листа Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області №10-22-0.4-4750/2-20 від 25.09.2020 заступника керівника Хмельницької місцевої прокуратури повідомлено, що під час здійснення державного нагляду (контролю) виявлено порушення статей 124, 134 Земельного кодексу України при прийнятті рішення Лісовогринівецькою сільською радою Хмельницького району Хмельницької області №129 від 06.08.2020, згідно якого були передані в оренду без проведення земельних торгів земельні ділянки сільськогосподарського призначення комунальної власності загальною площею 119,2836 га, фермерському господарству "Рога і Копита" із цільовим призначенням для ведення фермерського господарства, що розташовані за межами с. Гнатівці Хмельницького району Хмельницької області. Зазначено, що оскільки передача земельних ділянок для ведення фермерського господарства не відноситься до жодного з випадків, встановлених частинами другою, третьою статті 134 Земельного кодексу України, Лісовогринівецькою сільською радою було передано в оренду земельні ділянки з порушенням вимог статей 124, 134 цього Кодексу.

Крім того, матеріали справи містять довідку земельно - аграрного центру "Карат" №157 від 15.05.2020, згідно з якою орієнтовна ринкова вартість земельних ділянок сільськогосподарського призначення у Хмельницькому районі станом на 01.01.2020 може становити 7,00 грн за 1 кв.м.

Аналізуючи наявні в матеріалах справи докази та пояснення прокурора, суд приймає до уваги наступне.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Статтею 131-1 Конституції України передбачено, що прокуратура здійснює представництво інтересів держави в суді у виключних випадках і в порядку, що визначені законом.

Згідно з ч.ч. 3, 4, 5 ст. 53 ГПК України у визначених законом випадках прокурор звертається до суду з позовною заявою. Прокурор, який звертається до суду в інтересах держави, в позовній чи іншій заяві, скарзі обґрунтовує, в чому полягає порушення інтересів держави, необхідність їх захисту, визначені законом підстави для звернення до суду прокурора, а також зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах. У разі відкриття провадження за позовною заявою, поданою прокурором в інтересах держави в особі органу, уповноваженого здійснювати функції держави у спірних правовідносинах, зазначений орган набуває статусу позивача. У разі відсутності такого органу або відсутності у нього повноважень щодо звернення до суду прокурор зазначає про це в позовній заяві і в такому разі набуває статусу позивача.

Прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб`єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу. Наявність таких обставин обґрунтовується прокурором у порядку, передбаченому частиною четвертою цієї статті, крім випадку, визначеного абзацом четвертим цієї частини (ч. 3 ст. 23 Закону України "Про прокуратуру").

Наявність підстав для представництва має бути обґрунтована прокурором у суді. Прокурор здійснює представництво інтересів громадянина або держави в суді виключно після підтвердження судом підстав для представництва. У разі підтвердження судом наявності підстав для представництва прокурор користується процесуальними повноваженнями відповідної сторони процесу (абзаци 1-3 ч. 4 ст. 23 цього ж Закону).

Якщо підставою для представництва інтересів держави прокурор зазначив відсутність органу, до компетенції якого віднесені повноваження здійснювати захист законних інтересів держави у спірних правовідносинах, то суд повинен перевірити вказані доводи прокурора незалежно від того, чи надав прокурор докази вчинення ним дій, спрямованих на встановлення відповідного органу (аналогічна позиція викладена в постановах Великої Палати Верховного Суду від 26.06.2019 у справі № 587/430/16-ц та від 15.01.2020 у справі №698/119/18). Тобто, суд самостійно перевіряє, чи справді відсутній орган, що мав би для захисту інтересів держави звернутися до суду з таким позовом як заявив прокурор. Процедура, передбачена абзацами 3, 4 ч. 4 ст. 23 Закону України "Про прокуратуру" застосовується тільки до встановлення наявності підстав для представництва інтересів держави в суді у випадку, якщо захист законних інтересів держави не здійснює або неналежним чином здійснює суб`єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені повноваження з такого захисту. Іншими словами, прокурор зобов`язаний попередньо, до звернення до суду, повідомити про це відповідного суб`єкта лише тоді, коли той має повноваження здійснювати захист законних інтересів держави у спірних правовідносинах, але не здійснює чи неналежно їх здійснює.

У даній справі прокурор при зверненні з позовом до суду вказав, що є позивачем, оскільки у Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області відсутні повноваження щодо звернення до суду із даним позовом, а орган, уповноважений здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах - Лісовогринівецька сільська рада виступає відповідачем у даній справі.

Суд приймає до уваги, що згідно з ч. 1 ст. 116 Земельного кодексу України (далі - ЗК України) громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб. Центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів у галузі земельних відносин та його територіальні органи передають земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, крім випадків, визначених частиною восьмою цієї статті, у власність або у користування для всіх потреб (ч.ч. 1, 4 ст. 122 ЗК України).

Згідно з наказом Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області №22-4093-СГ від 24.05.2019 передано Лісовогринівецькій сільській раді Лісовогринівецької сільської об`єднаної територіальної громади Хмельницького району Хмельницької області у комунальну власність земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності загальною площею 444,2056 га, які розташовані (за межами населених пунктів) на території Лісовогринівецької сільської об`єднаної територіальної громади Хмельницького району Хмельницької області, згідно додатку. Додатком до наказу оформлено перелік земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності, які передаються у комунальну власність, до якого включені також земельні ділянки, що передані в оренду за оспорюваним рішенням.

На виконання вищевказаного наказу, 24.05.2019 між Головним управлінням Держгеокадастру у Хмельницькій області та Лісовогринівецькою сільською радою підписано акт приймання - передачі земельних ділянок сільськогосподарського призначення із державної у комунальну власність згідно з додатком.

Зважаючи на викладене, органом, уповноваженим державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах, є Лісовогринівецька сільська рада. В той же час Лісовогринівецька сільська рада не може бути позивачем у даній справі, оскільки є одним зі співвідповідачів.

З огляду на викладене, приймаючи до уваги, що прокурор у позовній заяві навів підставу для представництва інтересів держави та обґрунтував, у чому полягає порушення цих інтересів, суд дійшов висновку, що прокурор підтвердив підстави для представництва інтересів держави у цій справі та обґрунтовано звернувся до суду як самостійний позивач (аналогічна позиція викладена в постанові Верховного Суду від 26.08.2020 у справі № 908/684/19).

Згідно з ч. 1 ст. 13 Конституції України, земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об`єктами права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією.

Відповідно до ч.1 ст. 14 Конституції України земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави.

Положеннями ст. 2 ЗК України визначено, що земельні відносини - це суспільні відносини щодо володіння, користування і розпорядження землею. Суб`єктами земельних відносин є громадяни, юридичні особи, органи місцевого самоврядування та органи державної влади. Об`єктами земельних відносин є землі в межах території України, земельні ділянки та права на них, у тому числі на земельні частки (паї).

Статтею 12 ЗК України встановлено повноваження сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин, до яких, зокрема, належить: а) розпорядження землями територіальних громад; в) надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу.

Частиною 1 ст. 116 ЗК України визначено, що громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Частиною 1 ст. 122 наведеного Кодексу передбачено, що сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

Відповідно до ч.1 ст. 124 ЗК України передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування згідно з їх повноваженнями, визначеними статтею 122 цього Кодексу, чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки (у разі продажу права оренди) шляхом укладення договору оренди земельної ділянки чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки.

Передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється за результатами проведення земельних торгів, крім випадків, встановлених частинами другою, третьою статті 134 цього Кодексу (ч. 2 ст. 124 ЗК України).

Як вбачається із матеріалів справи, рішенням 62-ої чергової сесії Лісовогринівецької сільської ради №129 від 06.08.2020 вирішено передати в користування земельні ділянки на умовах оренди фермерському господарству "Рога і Копита" для ведення фермерського господарства (вид користування - для сінокосіння та випасання худоби) - землі сільськогосподарського призначення згідно додатку 1, що розташовані за межами с. Гнатівці, Хмельницького району строком на 15 років. Додатком до рішення оформлено перелік земельних ділянок із зазначенням кадастрових номерів та площі, що передаються в оренду на підставі вищевказаного рішення. Загальна площа земельних ділянок згідно з додатком становить 119,2836 га.

Частиною 1 ст. 134 ЗК України визначено, що земельні ділянки державної чи комунальної власності або права на них (оренда, суперфіцій, емфітевзис), у тому числі з розташованими на них об`єктами нерухомого майна державної або комунальної власності, підлягають продажу окремими лотами на конкурентних засадах (земельних торгах), крім випадків, встановлених частиною другою цієї статті.

Не підлягають продажу на конкурентних засадах (земельних торгах) земельні ділянки державної чи комунальної власності або права на них у разі: розташування на земельних ділянках об`єктів нерухомого майна (будівель, споруд), що перебувають у власності фізичних або юридичних осіб; використання земельних ділянок для потреб, пов`язаних з користуванням надрами, та спеціального водокористування відповідно до отриманих дозволів; використання релігійними організаціями, які легалізовані в Україні, земельних ділянок під культовими будівлями; будівництва об`єктів, що в повному обсязі здійснюється за кошти державного та місцевих бюджетів; надання земельних ділянок підприємствам, установам і громадським організаціям у сфері культури і мистецтв (у тому числі національним творчим спілкам та їх членам) під творчі майстерні; надання земельних ділянок в оренду для реконструкції кварталів застарілої забудови, для будівництва соціального та доступного житла, якщо конкурс на його будівництво вже проведено; розміщення іноземних дипломатичних представництв та консульських установ, представництв міжнародних організацій згідно з міжнародними договорами України; надання земельної ділянки, викупленої для суспільних потреб чи примусово відчуженої з мотивів суспільної необхідності для забезпечення таких потреб; надання земельних ділянок державної або комунальної власності для потреб приватного партнера в рамках державно-приватного партнерства відповідно до закону; надання земельної ділянки замість викупленої для суспільних потреб чи примусово відчуженої з мотивів суспільної необхідності та повернення такої земельної ділянки колишньому власнику чи його спадкоємцю (правонаступнику), у разі якщо така потреба відпала; будівництва, обслуговування та ремонту об`єктів інженерної, транспортної, енергетичної інфраструктури, об`єктів зв`язку та дорожнього господарства (крім об`єктів дорожнього сервісу); будівництва об`єктів забезпечення життєдіяльності населених пунктів (сміттєпереробних об`єктів, очисних споруд, котелень, кладовищ, протиерозійних, протизсувних і протиселевих споруд); передачі громадянам земельних ділянок для сінокосіння і випасання худоби, для городництва; надання земельних ділянок суб`єктам господарювання, що реалізують відповідно до Закону України "Про особливості провадження інвестиційної діяльності на території Автономної Республіки Крим" зареєстровані в установленому порядку інвестиційні проекти. Надання такої земельної ділянки у власність здійснюється згідно із законодавством після завершення строку реалізації інвестиційного проекту за умови виконання суб`єктом господарювання договору про умови реалізації цього інвестиційного проекту на території Автономної Республіки Крим; поновлення договорів оренди землі, укладення договорів оренди землі на новий строк з використанням переважного права орендаря; передачі в оренду, концесію майнових комплексів або нерухомого майна, розташованого на земельних ділянках державної, комунальної власності; надання в оренду земельних ділянок індустріальних парків керуючим компаніям цих індустріальних парків; надання земельних ділянок зони відчуження та зони безумовного (обов`язкового) відселення території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи; надання в оренду земельних ділянок під польовими дорогами, розташованих у масиві земель сільськогосподарського призначення (крім доріг, що обмежують масив), відповідно до статті 37-1 цього Кодексу; надання в оренду земельних ділянок під полезахисними лісовими смугами, що обслуговують масив земель сільськогосподарського призначення (ч. 2 ст. 134 ЗК України в редакції, чинній на момент прийнятті оспорюваного рішення).

Відповідно до ч. 3 ст. 134 ЗК України земельні торги не проводяться при наданні (передачі) земельних ділянок громадянам у випадках, передбачених статтями 34, 36 та 121 цього Кодексу, а також передачі земель загального користування садівницькому товариству та дачному кооперативу. Земельні торги не проводяться при безоплатній передачі земельних ділянок особам, статус учасника бойових дій яким надано відповідно до пунктів 19-21 частини першої статті 6 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту".

Суд зазначає, що надання земельних ділянок в користування на умовах оренди фермерському господарству для ведення фермерського господарства не належить до жодного з випадків, встановлених ч.ч. 2, 3 ст.134 ЗК України.

Отже, спірні земельні ділянки підлягали продажу окремими лотами на конкурентних засадах (земельних торгах).

За таких обставин рішення 62-ої чергової сесії Лісовогринівецької сільської ради №129 від 06.08.2020, яким передано в користування земельні ділянки на умовах оренди Фермерському господарству "Рога і Копита", було прийнято з порушенням статей 124, 134 Земельного кодексу України.

Вказане підтверджується також листом Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області №10-22-0.4-4750/2-20 від 25.09.2020.

Згідно із ч.1 ст. 21 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) суд визнає незаконним та скасовує правовий акт індивідуальної дії, виданий органом державної влади, органом влади Автономної Республіки Крим або органом місцевого самоврядування, якщо він суперечить актам цивільного законодавства і порушує цивільні права або інтереси.

Відповідно до ч. 10 ст. 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування з мотивів їхньої невідповідності Конституції або законам України визнаються незаконними в судовому порядку.

Таким чином, якщо правовий акт індивідуальної дії органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування суперечить актам цивільного законодавства і порушує цивільні права або інтереси територіальних громад чи окремих осіб, він визнається недійсним у судовому порядку.

За таких обставин, оцінюючи усі вищевикладені обставини та надані докази, суд дійшов висновку, що позовні вимоги заявлені до Лісовогринівецької сільської ради та Фермерського господарства "Роги-і-Копита" обґрунтовані, підтверджені належними у справі доказами та підлягають задоволенню.

Відповідно до ст. 129 ГПК України витрати зі сплати судового збору покладаються на відповідачів в рівних частинах, в зв`язку із задоволенням позову.

Керуючись ст. ст. 20, 24, 27, 73, 74, 76-79, 86, 129, 232, 233, 236-238, 240-242, 327 Господарського процесуального кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

Позов заступника керівника Хмельницької місцевої прокуратури м. Хмельницький в інтересах держави до 1. Лісовогринівецької сільської ради с. Лісові Гринівці Хмельницького району Хмельницької області; 2. Фермерського господарства "Роги-і-Копита" с.Гнатівці Хмельницького району Хмельницької області про визнання недійсним рішення Лісовогринівецької сільської ради №129 від 06.08.2020 задовольнити.

Визнати недійсним рішення Лісовогринівецької сільської ради №129 від 06.08.2020 "Про передачу в користування на умовах оренди ФГ "Рога і Копита" для ведення фермерського господарства, що розташовані за межами с.Гнатівці Хмельницького р-ну".

Стягнути з Лісовогринівецької сільської ради (Хмельницька обл., Хмельницький р-н, с.Лісові Гринівці, вул. Центральна, 4, код 04403717) на користь Хмельницької обласної прокуратури (м.Хмельницький, провулок Військоматський, 3, код 02911102) 1051,00 грн. (одна тисяча п`ятдесят одна гривня 00 коп.) витрат зі сплати судового збору.

Стягнути з Фермерського господарства "Роги-і-Копита" (Хмельницька обл., Хмельницький р-н, с.Гнатівці, код 43014928) на користь Хмельницької обласної прокуратури (м.Хмельницький, провулок Військоматський, 3, код 02911102) 1051,00 грн. (одна тисяча п`ятдесят одна гривня 00 коп.) витрат зі сплати судового збору.

Накази видати після набрання рішенням законної сили.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення господарського суду може бути оскаржено до Північно-західного апеляційного господарського суду протягом 20 днів з дня складання повного тексту судового рішення. Порядок подання апеляційної скарги визначений ст. 257 ГПК України та підпунктом 17.5 пункту 17 Розділу ХІ "Перехідні положення" ГПК України.

Повне рішення складено 26.02.2021.

СуддяЛ.О. Субботіна

Віддруковано у 5 примірниках: 1- до справи, 2- позивачу Хмельницькій місцевій прокуратурі (29001, м.Хмельницький, вул. Проскурівська, 63), 3- відповідачу 1 (31340, Хмельницька обл., Хмельницький р-н, с. Лісові Гринівці, вул. Центральна, 4), 4- відповідачу 2 (31324, Хмельницька обл., Хмельницький р-н, с. Гнатівці), 5 - Хмельницькій обласній прокуратурі (29000, м.Хмельницький, пров. Військоматський, 3). Надіслати усім рекомендованим листом з повідомленням про вручення.

СудГосподарський суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення15.02.2021
Оприлюднено05.09.2022
Номер документу95170006
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із земельних відносин про припинення права користування земельною ділянкою щодо припинення права оренди

Судовий реєстр по справі —924/1242/20

Рішення від 15.02.2021

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Субботіна Л.О.

Ухвала від 22.01.2021

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Субботіна Л.О.

Ухвала від 11.01.2021

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Субботіна Л.О.

Ухвала від 21.12.2020

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Субботіна Л.О.

Ухвала від 22.11.2020

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Субботіна Л.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні