Рішення
від 26.02.2021 по справі 826/15910/18
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

26 лютого 2021 року м. Київ № 826/15910/18

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Клименчук Н.М., розглянувши у спрощеному позовному провадженні без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю Українське промислове товариство до Головного управління ДПС у м. Києві про визнання протиправними дій, зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю Українське промислове товариство (надалі - Позивач) звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва із позовною заявою до Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління ДФС у м. Києві (надалі - Відповідач) про:

- визнання протиправними дій Відповідача щодо внесення повідомлень стосовно Позивача до Державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

- визнати протиправним та скасувати повідомлення Відповідача про наявність заперечень за формою №27-ОПП проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи №18261527000334 від 12.07.2018;

- зобов`язати Відповідача відкликати повідомлення про наявність заперечень за формою №27-ОПП проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи №18261527000334 від 12.07.2018.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 05.10.2018 відкрито провадження у справі.

Позовні вимоги вмотивовано тим, що засновниками Позивача прийнято рішення про припинення юридичної особи, про що належним чином повідомлено Відповідача. Відповідачем сформовано та передано до Єдиного державного реєстру відомості про наявність заборгованості зі сплати податків і зборів, що стало перешкодою завершенню ліквідаційної процедури Позивача у добровільному порядку. Позивачем оскаржено таке повідомлення у судовому порядку та рішенням у справі №826/13576/17 позов задоволено, зобов`язано Відповідача відкликати заперечення проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи. Відповідачем виконано дане рішення та 11.07.2018 відкликано заперечення проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи, однак, наступного дня (12.07.2018) повторно подано ідентичне заперечення, чим порушено права Позивача.

Відповідачем позов не визнано, надано відзив на позов, в якому зазначено, що про наявність заборгованості у Позивача, а тому вважає, що повідомлення про наявність заперечень за формою №27-ОПП проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи №18261527000334 від 12.07.2018 подано правомірно.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 03.02.2021 замінено первинного відповідача - Державну податкову інспекцію у Шевченківському районі Головного управління ДФС у м. Києві її правонаступником - Головним управлінням ДПС у м. Києві.

Розглянувши подані учасниками справи документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружним адміністративним судом міста Києва встановлено наступне.

З матеріалів справи слідує, що учасниками ТОВ Українське промислове товариство 26.12.2016 прийнято рішення про припинення даного товариства.

На офіційному онлайн сервісі Міністерства юстиції України з питань отримання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, з метою забезпечення виконання вимог статті 105 Цивільного кодексу України, 26.12.2016 оприлюднено повідомлення про рішення щодо припинення юридичних осіб.

Ліквідатором ТОВ Українське промислове товариство прийнято рішення додатково повідомити Відповідача про ліквідацію товариства.

ТОВ Українське промислове товариство звернулось до державного реєстратора приватного нотаріуса Скляр Оксани Станіславівни із комплектом документів для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи у зв`язку з ліквідацією.

Позивачем отримано від державного реєстратора рішення від 04.04.2017 №360/01-09 про відмову в державній реєстрації припинення ТОВ Українське промислове товариство в результаті його ліквідації. Державним реєстратором зазначено про неможливість проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації у зв`язку з тим, що на час звернення у Державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань щодо ТОВ Українське промислове товариство знаходяться повідомлення про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації юридичної особи за формою №27-ОПП, які надійшли від органів Державної податкової служби, а саме:

- повідомлення від 27.02.2017 №1726592700030 неможливо провести документальну позапланову перевірку ;

- повідомлення від 27.02.2017 №1726592700030 про відсутність повідомлень від фінансових установ про закриття всіх рахунків такого платника податків, у тому числі відкритих через відокремлені підрозділи ;

- повідомлення від 27.02.2017 №1726592700030 про наявність податкового боргу, грошових зобов`язань, щодо яких проводиться адміністративне або судове оскарження, грошових зобов`язань та податкового боргу та несплати податку з доходів фізичних осіб із сум доходів, нарахованих (виплачених) найманим працівникам .

Позивачем оскаржено вказані повідомлення до суду та рішенням Окружного адміністративного суду м. Києва від 01.02.2018 №826/13576/17, яке набрало законної сили 13.04.2018 позов задоволено, визнано протиправними дії Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління ДФС у місті Києві щодо внесення повідомлень про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи №1726592700030 від 27.02.2017; зобов`язано Відповідача відкликати заперечення проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи (підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця) товариства з обмеженою відповідальністю Українське промислове товариство шляхом направлення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань повідомлень про відкликання вищезазначених повідомлень.

Листом від 16.07.2018 №33074/10/26-15-07-03-18 Головне управління ДФС у м. Києві повідомлено Позивача про виконання рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 01.02.2018 №826/13576/17 шляхом формування та направлення 11.07.2018 до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань повідомлення про відкликання заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи ТОВ Українське промислове товариство .

Разом з тим, Позивачем зазначено про те, що після повторного звернення до державного реєстратора виявлено, що 12.07.2018 Відповідачем повторно внесено повідомлення про наявність заперечень за формою №27-ОПП проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи №18261527000334 від 12.07.2018.

Відповідно до повідомлення №18261527000334 від 12.07.2018 контролюючий орган заперечує проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи з підстав наявності у ТОВ Українське промислове товариство податкового боргу в сумі 2609,24 грн., яка виникла на підставі податкових повідомлень-рішень від 07.12.2017 №0196701213 та від 20.11.2017 №0180101201.

Позивачем направлено Відповідачу вимогу від 30.07.2018 №30/07/2018 щодо відкликання повідомлення №18261527000334 від 12.07.2018.

За результатом розгляду даної вимоги Головним управлінням ДФС у м. Києві надано відповідь листом від 22.08.2018 №51072/10/26-15-17-05-19, яким повідомлено, що у Позивача обліковується заборгованість в сумі 2609,24 грн. на підставі податкових повідомлень-рішень від 07.12.2017 №0196701213 та від 20.11.2017 №0180101201, а тому повідомлення буде сформовано після завершення заходів податкового контролю, пов`язаних із ліквідацією платника податків, зборів та єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.

Вважаючи протиправними дії Відповідача щодо повторного внесення повідомлення про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи №18261527000334 від 12.07.2018, Позивачем оскаржено їх до суду.

Оцінивши за правилами статті 90 Кодексу адміністративного судочинства України надані сторонами докази та пояснення, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, Окружний адміністративний суд міста Києва вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.

При розгляді адміністративної справи №826/13576/17 судом встановлено протиправність подання контролюючим органом повідомлень від 27.02.2017 №1726592700030 про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації юридичної особи ТОВ Українське промислове товариство , зокрема, з посиланням на наявність податкового боргу, оскільки до суду доказів заявлення до 01.03.2017 кредиторських вимог до ліквідатора ТОВ Українське промислове товариство не надано.

Відповідно до частини 1 статті 78 Кодексу адміністративного судочинства України обставини, які визнаються учасниками справи, не підлягають доказуванню, якщо суд не має обґрунтованого сумніву щодо достовірності цих обставин або добровільності їх визнання. Обставини, які визнаються учасниками справи, зазначаються в заявах по суті справи, поясненнях учасників справи, їх представників.

Під час розгляду даної адміністративної справи Відповідачем не спростовано обставин, на які є посилання у рішення Окружного адміністративного суду м. Києва №826/13576/17.

Разом з тим, у відзиві на позов Відповідачем зазначено про наявність у Позивача заборгованості перед бюджетом на суму 2609,24 грн., яка виникла на підставі податкових повідомлень-рішень від 07.12.2017 №0196701213 та від 20.11.2017 №0180101201, що стало підставою для направлення оскаржуваного повідомлення №18261527000334 від 12.07.2018.

Суд дійшов висновку про протиправність даного повідомлення, з огляду на наступне.

Відповідно до статті 104 Цивільного кодексу України юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації.

Згідно із статтею 105 Цивільного кодексу України учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, зобов`язані протягом трьох робочих днів з дати прийняття рішення письмово повідомити орган, що здійснює державну реєстрацію.

Учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, відповідно до цього Кодексу призначають комісію з припинення юридичної особи (комісію з реорганізації, ліквідаційну комісію), голову комісії або ліквідатора та встановлюють порядок і строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється.

Виконання функцій комісії з припинення юридичної особи (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) може бути покладено на орган управління юридичної особи.

До комісії з припинення юридичної особи (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) або ліквідатора з моменту призначення переходять повноваження щодо управління справами юридичної особи. Голова комісії, її члени або ліквідатор юридичної особи представляють її у відносинах з третіми особами та виступають у суді від імені юридичної особи, яка припиняється.

Кожна окрема вимога кредитора, зокрема щодо сплати податків, зборів, єдиного внеску на обов`язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України, соціального страхування, розглядається, після чого приймається відповідне рішення, яке надсилається кредитору не пізніше тридцяти днів з дня отримання юридичною особою, що припиняється, відповідної вимоги кредитора.

Строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється, не може бути менше двох і більше шести місяців з дня оприлюднення повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи.

Положеннями статті 110 Цивільного кодексу України встановлено, що юридична особа ліквідується, зокрема, за рішенням її учасників або органу юридичної особи, уповноваженого на це установчими документами, в тому числі у зв`язку із закінченням строку, на який було створено юридичну особу, досягненням мети, для якої її створено, а також в інших випадках, передбачених установчими документами.

Відповідно до статті 111 Цивільного кодексу України з дати внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи, суду або уповноваженого ними органу щодо ліквідації юридичної особи ліквідаційна комісія (ліквідатор) зобов`язана вжити всіх необхідних заходів щодо стягнення дебіторської заборгованості юридичної особи, що ліквідується, та письмово повідомити кожного з боржників про припинення юридичної особи в установлені цим Кодексом строки.

Ліквідаційна комісія (ліквідатор) заявляє вимоги та позови про стягнення заборгованості з боржників юридичної особи.

Ліквідаційна комісія (ліквідатор) зобов`язана повідомити учасників юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, про її участь в інших юридичних особах та/або надати відомості про створені нею господарські товариства, дочірні підприємства.

Під час проведення заходів щодо ліквідації юридичної особи до завершення строку пред`явлення вимог кредиторів ліквідаційна комісія (ліквідатор) закриває рахунки, відкриті у фінансових установах, крім рахунка, який використовується для розрахунків з кредиторами під час ліквідації юридичної особи.

Ліквідаційна комісія (ліквідатор) вживає заходів щодо інвентаризації майна юридичної особи, що припиняється, а також майна її філій та представництв, дочірніх підприємств, господарських товариств, а також майна, що підтверджує її корпоративні права в інших юридичних особах, виявляє та вживає заходів щодо повернення майна, яке перебуває у третіх осіб.

У випадках, установлених законом, ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує проведення незалежної оцінки майна юридичної особи, що припиняється.

Ліквідаційна комісія (ліквідатор) вживає заходів щодо закриття відокремлених підрозділів юридичної особи (філій, представництв) та відповідно до законодавства про працю здійснює звільнення працівників юридичної особи, що припиняється.

Ліцензії, документи дозвільного характеру та інші документи, а також печатки та штампи, які підлягають поверненню органам державної влади, органам місцевого самоврядування, повертаються їм ліквідаційною комісією (ліквідатором).

Для проведення перевірок та визначення наявності або відсутності заборгованості із сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує своєчасне надання податковим органам та Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування документів юридичної особи (її філій, представництв), у тому числі первинних документів, регістрів бухгалтерського та податкового обліку.

До моменту затвердження ліквідаційного балансу ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає та подає податковим органам, Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування звітність за останній звітний період.

Ліквідаційна комісія (ліквідатор) після закінчення строку для пред`явлення вимог кредиторами складає проміжний ліквідаційний баланс, що включає відомості про склад майна юридичної особи, що ліквідується, перелік пред`явлених кредиторами вимог та результат їх розгляду.

Проміжний ліквідаційний баланс затверджується учасниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про ліквідацію юридичної особи.

Виплата грошових сум кредиторам юридичної особи, що ліквідується, у тому числі за податками, зборами, єдиним внеском на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та іншими коштами, що належить сплатити до державного або місцевого бюджету, Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування, провадиться у порядку черговості, встановленому статтею 112 цього Кодексу.

У разі недостатності в юридичної особи, що ліквідується, коштів для задоволення вимог кредиторів ліквідаційна комісія (ліквідатор) організовує реалізацію майна юридичної особи.

До затвердження ліквідаційного балансу ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає та подає податковим органам, Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування звітність за останній звітний період.

Після завершення розрахунків з кредиторами ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає ліквідаційний баланс, забезпечує його затвердження учасниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, та забезпечує подання податковим органам.

Майно юридичної особи, що залишилося після задоволення вимог кредиторів (у тому числі за податками, зборами, єдиним внеском на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та іншими коштами, що належить сплатити до державного або місцевого бюджету, Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування), передається учасникам юридичної особи, якщо інше не встановлено установчими документами юридичної особи або законом.

Документи, що підлягають обов`язковому зберіганню, передаються в установленому законодавством порядку відповідним архівним установам.

Ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує подання державному реєстраторові документів, передбачених законом для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в установлений законом строк.

Тобто, кредитори ТОВ Українське промислове підприємство , в тому числі і Відповідач, у відповідності до вимог законодавства України мали право бути повідомленими про початок процедури ліквідації товариства та відповідно мали право заявити свої вимоги до Позивача та отримати відповідні виплати в рахунок виконання зобов`язань.

Як встановлено судом, строк на пред`явлення вимог кредиторів ТОВ Українське промислове товариство відповідно до законодавства було визначено до 01.03.2017.

Частиною п`ятою статті 105 Цивільного кодексу України передбачено, що строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється, не може становити менше двох і більше шести місяців з дня оприлюднення повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи.

Кожна окрема вимога кредитора, зокрема щодо сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування, розглядається, після чого приймається відповідне рішення, яке надсилається кредитору не пізніше тридцяти днів з дня отримання юридичною особою, що припиняється, відповідної вимоги кредитора (частина шоста статті 105 Цивільного кодексу України).

Згідно із підпунктом 14.1.95 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України кредитор - юридична або фізична особа, яка має підтверджені у встановленому порядку вимоги щодо грошових зобов`язань до боржника, у тому числі щодо виплати заборгованості із заробітної плати працівникам боржника, а також контролюючі органи - щодо податків та зборів.

Строк на пред`явлення вимог кредиторів ТОВ Українське промислове товариство відповідно до законодавства визначено до 01.03.2017. Як зазначено вище, ця інформація була офіційно оприлюднена на веб-порталі Міністерства юстиції України 26.12.2016 та міститься у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

Згідно із абзацом 2 пункту 11.1 Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 (надалі - Порядок №1588), передбачає, що дані про прийняття рішення щодо припинення юридичних осіб, відомості щодо яких містяться в Єдиному державному реєстрі, контролюючі органи отримують від державних реєстраторів у порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами Центрального контролюючого органу.

Пункт 11.5 Порядку №1588 встановлює, що у зв`язку з ліквідацією або реорганізацією платника податків контролюючі органи розпочинають та проводять процедури, передбачені цим розділом, у разі одержання хоча б одного з таких документів (відомостей): заяви за формою № 8-ОПП від платника податків, поданої згідно з пунктами 11.2-11.4 цього розділу; відомостей державного реєстратора про внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи, уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи; відомостей з Єдиного державного реєстру чи ЄДРПОУ, повідомлення органу державної реєстрації про припинення (закриття) відокремленого підрозділу; судових рішень або відомостей з Єдиного державного реєстру, іншої інформації щодо прийняття судом рішень про порушення провадження у справі про банкрутство чи визнання банкрутом платника податків, порушення справи або прийняття рішення судом про припинення юридичної особи, визнання недійсною державної реєстрації чи установчих документів платника податків, зміну мети установи, реорганізацію платника податків.

При отриманні першого з документів про ліквідацію або реорганізацію платників податків робиться запис у журналі за формою № 6-ОПП.

Відповідно до пункту 11.6 Порядку №1588 при проведенні заходів, пов`язаних з ліквідацією або реорганізацією платника податків, контролюючі органи організовують та планують їх таким чином, щоб вимоги щодо сплати платежів, контроль за справлянням яких здійснюють контролюючі органи, були сформовані і отримані особою, відповідальною за погашення грошових зобов`язань або податкового боргу платника податків, не пізніше строку, визначеного для заявлення кредиторами своїх вимог.

Згідно із пунктом 11.8 Порядку №1588 за результатами проведення відповідних заходів у зв`язку з ліквідацією або реорганізацією платника податків, але не пізніше дня закінчення строку заявлення кредиторами своїх вимог відповідальні працівники таких підрозділів (органів) вносять до Єдиного банку даних юридичних осіб або підтверджують інформацію щодо наявності/відсутності заборгованості зі сплати податків і зборів.

Пунктом 11.10 Порядку встановлено, що до завершення строку, визначеного для заявлення кредиторами своїх вимог, а також у день отримання запиту від суб`єкта державної реєстрації контролюючий орган передає до Єдиного державного реєстру у порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами Центрального контролюючого органу, зокрема, відомості про відсутність (наявність) заборгованості зі сплати податків і зборів за формою № 30-ОПП.

Тобто, у випадку проведення процедури ліквідації ТОВ Українське промислове товариство у відповідності до норм чинного законодавства, контролюючий орган повинен був провести відповідну перевірку та за результатами такої перевірки повинен був би направити такій юридичній особі відповідну вимогу не пізніше строку, визначеного для заявлення кредиторами своїх вимог , тобто не пізніше 01.03.2017.

Матеріали справи не містять доказів виконання Відповідачем вищенаведених положень законодавства, та, зокрема, заявлення до 01.03.2017 кредиторських вимог до ліквідатора ТОВ Українське промислове товариство .

Враховуючи встановлені судом обставини, суд дійшов висновку про протиправність дій Відповідача при внесенні повідомлень №18261527000334 від 12.07.2018стосовно Позивача до Державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та наявність підстав для задоволення позовних вимог.

За змістом частини 4 статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України суд повинен: визначити характер спірних правовідносин та зміст правової вимоги, а також факти, що підлягають встановленню і лежать в основі позовних вимог та заперечень; з`ясувати, які є докази на підтвердження зазначених фактів, і вжити заходів для виявлення та витребування доказів.

Згідно зі статтею 242 Кодексу адміністративного судочинства України судове рішення повинно бути законним і обґрунтованим, тобто таким, що ухвалене відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

Частиною другої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно із частиною 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до частини 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Беручи до уваги вищенаведене в сукупності, повно та всебічно проаналізувавши матеріали справи та надані докази, а також доводи стосовно заявлених позовних вимог, суд дійшов до висновку про наявність підстав для задоволення позовних вимог.

Керуючись положеннями статей 2, 5-11, 19, 72-77, 90, 139, 241-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва,

ВИРІШИВ:

1. Адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю Українське промислове товариство задовольнити повністю.

2. Визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління ДФС у м. Києві щодо внесення повідомлення №18261527000334 від 12.07.2018 стосовно Позивача до Державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

3. Визнати протиправним та скасувати повідомлення Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління ДФС у м. Києві про наявність заперечень за формою №27-ОПП проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи товариства з обмеженою відповідальністю Українське промислове товариство №18261527000334 від 12.07.2018.

4. Зобов`язати Головне управління ДПС у м. Києві відкликати повідомлення про наявність заперечень за формою №27-ОПП проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи товариства з обмеженою відповідальністю Українське промислове товариство №18261527000334 від 12.07.2018.

5. Присудити на користь товариства з обмеженою відповідальністю Українське промислове товариство сплачений судовий збір у розмірі 5286,00 грн. (п`ять тисяч двісті вісімдесят шість гривень 00 коп.) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у м. Києві.

Рішення суду, відповідно до частини 1 статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Рішення суду може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції протягом тридцяти днів з дня його проголошення за правилами, встановленими статтями 293-297 Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до суду апеляційної інстанції.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Позивач: товариство з обмеженою відповідальністю Українське промислове товариство (код ЄДРПОУ 23742069, адреса: 01133, місто Київ, вул. Артема, 20).

Відповідач: Головне управління ДПС у м. Києві (код ЄДРПОУ 43141267, адреса: 04655, м.Київ, вулиця Шолуденка, будинок 33/19).

Суддя Н.М. Клименчук

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення26.02.2021
Оприлюднено03.03.2021
Номер документу95207196
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/15910/18

Ухвала від 13.05.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Ухвала від 28.03.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мельничук Володимир Петрович

Ухвала від 07.03.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мельничук Володимир Петрович

Ухвала від 07.03.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мельничук Володимир Петрович

Ухвала від 21.02.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кучма Андрій Юрійович

Рішення від 26.02.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клименчук Н.М.

Ухвала від 03.02.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клименчук Н.М.

Ухвала від 30.11.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клименчук Н.М.

Ухвала від 05.10.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клименчук Н.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні